Lediga jobb i Nacka
Sök totalt 380 lediga jobb i Nacka
Om Nordiskt Lärcenter Nordiskt Lärcenter är en ambitiös skolverksamhet inom kommunal vuxenutbildning, specialiserad på att erbjuda kvalitativa utbildningar inom olika yrkesinriktningar anpassade för att möta dagens och morgondagens arbetsmarknadsbehov. Vår filosofi grundar sig i tron att utbildning ska vara tillgänglig för alla, oavsett var i livet du befinner dig. Därför erbjuder vi våra utbildningar i olika studieformer: distans, klassrum och lärling. Distansutbildningarna är flexibla och kan läsas på 25 %, 50 %, 75 % eller 100 % studietakt, vilket gör det möjligt att kombinera studier med arbete, familj eller andra åtaganden. Klassrumsundervisningen passar dig som föredrar lärande i en traditionell skolmiljö, medan lärlingsutbildningen ger dig möjlighet att lära dig yrket direkt på en arbetsplats med stöd av en handledare. Nordiskt Lärcenter söker nu en engagerad och legitimerad lärare inom Nätverksteknik som önskar arbeta extra på timmar. Om tjänsten: ✅ Arbetstid: Måndag, Onsdag och Torsdag kl 12:00-17:00. ✅ Undervisningstid: 11 timmar per vecka ✅ Anställningsperiod: sista veckan i Juli - mars, med stor möjlighet till förlängning ✅ Anställningsform: visstidsanställning ✅ Kursmaterial: Färdig kursplanering finns ✅ Bedömning & betyg: Du hanterar bedömning, återkoppling och betygsättning Skicka din ansökan och ange ditt löneanspråk per timme. Kravprofil: Lärarlegitimation är ett krav. Du har ett agilt förhållningssätt kring lärande, med fokus på att anpassa undervisningen efter individers olika förutsättningar och behov. Erfarenhet av att undervisa i olika undervisningsformer.
We are seeking a high potential person with a can-do attitude to be part of the global Integrated Assembly Ecosystem team in the General Industry Division. In this position you will be working with our Process Control Software products that is used within manufacturing companies around the world. Our customers rely on these applications to ensure smooth operations, process guidance, production traceability and to be able to achieve a higher level of efficiency. Location: Sickla, Sweden. You will be working closely with our local customer centers to ensure that we have the best possible products and processes to capture the needs of our customers. In this position you will also have daily interactions with other global product managers, customer centers, R&D and operations in order to ensure that we have the best overall product offering within the field of error proofing products. We expect that you will become a specialist on the products and solutions within your area of responsibility. Main tasks include: Become a product specialist and ambassador for assigned products Drive and execute product launches for our customer centers in order to ensure increased knowledge about our products and solutions both internally and externally Driving sales and marketing activities for defined and prioritized customer segments Be the main speaking partner for customer centers when it comes to our Process Control Software products for customers in the general industry Work closely with our R&D teams to ensure that identified opportunities are reflected in the development roadmaps for applicable products. The position requires frequent global travel. The person we are seeking for holds a Bachelor or Master Degree in engineering and should have a strong interest in latest technologies, marketing and sales. You should have the ability to combine technical knowledge with seeing business opportunities. In addition, you are outgoing, driven, structured, creative and a team player. Previous experience within the field of product management for software products or leading roles in software development teams is seen as a merit.
Om Nordiskt Lärcenter Nordiskt Lärcenter är en ambitiös skolverksamhet inom kommunal vuxenutbildning, specialiserad på att erbjuda kvalitativa utbildningar inom olika yrkesinriktningar anpassade för att möta dagens och morgondagens arbetsmarknadsbehov. Vår filosofi grundar sig i tron att utbildning ska vara tillgänglig för alla, oavsett var i livet du befinner dig. Därför erbjuder vi våra utbildningar i olika studieformer: distans, klassrum och lärling. Distansutbildningarna är flexibla och kan läsas på 25 %, 50 %, 75 % eller 100 % studietakt, vilket gör det möjligt att kombinera studier med arbete, familj eller andra åtaganden. Klassrumsundervisningen passar dig som föredrar lärande i en traditionell skolmiljö, medan lärlingsutbildningen ger dig möjlighet att lära dig yrket direkt på en arbetsplats med stöd av en handledare. Nordiskt Lärcenter söker nu en engagerad och legitimerad lärare inom Försäljning och service med inriktning på Ekonomi och administration som önskar arbeta extra på timmar. Om tjänsten: ✅ Arbetstid: Måndag, Tisdag och Torsdag kl 08:00-13:00. ✅ Undervisningstid: 11 timmar per vecka ✅ Anställningsperiod: sista veckan i Juli - december, med stor möjlighet till förlängning ✅ Anställningsform: visstidsanställning ✅ Kursmaterial: Färdig kursplanering finns ✅ Bedömning & betyg: Du hanterar bedömning, återkoppling och betygsättning Efter avslutad baskurser väljer majoriteten av våra elever att gå vidare till nästa del av utbildningen. Därför ser vi det som positivt om du har möjlighet att fortsätta arbeta hos oss även efter att den aktuella kursen avslutats Skicka din ansökan och ange ditt löneanspråk per timme. Kravprofil: Lärarlegitimation är ett krav. Du har ett agilt förhållningssätt kring lärande, med fokus på att anpassa undervisningen efter individers olika förutsättningar och behov. Erfarenhet av att undervisa i olika undervisningsformer.
Har du djup teknisk kompetens inom Power BI och vill ta ett helhetsansvar för att utveckla, äga och leda BI- och budgetprocesser framåt? Trivs du i en konsultroll där du får kombinera hands-on utveckling med strategiskt systemarbete? Då kan detta vara uppdraget för dig! Vi söker nu en självständig och drivande Power BI-specialist till ett företag med kontor i Nacka. Här kliver du in i en nyckelroll med ansvar för att vidareutveckla företagets BI-struktur och kravställa för ett nytt budgetsystem. Uppdraget är ett konsultuppdrag på 3–6 månader med start i mitten av augusti, möjlighet till hybridarbete finns. Om rollen Som Power BI-specialist kommer du att vara företagets mest tekniska kompetens inom ekonomiområdet när det gäller Power BI. Du kliver in som systemägare och blir navet i utvecklingen av dashboards, rapporter och datamodeller. Du leder arbetet framåt, utbildar interna användare och driver systemrelaterade processer från ax till limpa. Du kommer bland annat att: • Äga och vidareutveckla Power BI som system • Bygga och optimera dashboards och rapporter • Utbilda och stötta interna användare i Power BI • Avveckla befintligt budgetsystem • Kravställa och jämföra nya lösningar • Leda och driva arbetet systematiskt framåt – från nuläge till målläge • Ansvara för att säkra den tekniska strukturen och BI-arkitekturen Vi söker dig som • Har en utbildningsbakgrund inom ekonomi • Är expert på Power BI, både tekniskt och verksamhetsnära • Har erfarenhet av att bygga dashboards och datamodeller från grunden • Trivs i konsultrollen och är van att arbeta självständigt i komplexa miljöer • Har erfarenhet av att leda systemrelaterade projekt eller processer • Är pedagogisk och trygg i att hålla interna utbildningar • Förstår ekonomiprocesser och har en stark analytisk förmåga • Är strukturerad, initiativtagande och lösningsorienterad Du erbjuds Ett uppdrag där du får ett helhetsansvar för BI och budgetsystem ur ett tekniskt och verksamhetsnära perspektiv. Du blir en nyckelperson i ett bolag som är i en spännande fas och där din insats verkligen kommer göra skillnad. Tjänsten är ett konsultuppdrag på 3–6 månader med möjlighet till förlängning. Start mitten av augusti. Möjlighet till hybridarbete finns. Ansökan Då urvalsprocessen och intervjuer sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se. Vid frågor angående tjänsten kontakta gärna ansvarig konsultchef Sophie Hersvall, [email protected] Om oss Jurek Recruitment & Consulting grundades 2006 av serieentreprenören Shervin Razani och är ett växande företag med fokus på flexibla och kundanpassade rekryterings- och konsulttjänster. Vi rekryterar och hyr ut talanger inom en mängd områden, från studenter till erfarna akademiker, med specialistkompetens. Våra uppdrag spänner över områdena juridik, ekonomi, HR, marknad/kommunikation, administration och management. Då varje uppdrag är unikt arbetar vi för att alltid skapa en perfect match för våra konsulter och kunder. Konsult hos Jurek År 2024 utsågs vi till en av Sveriges 100 mest attraktiva arbetsgivare av Karriärföretagen. Det är fint att få ett kvitto på vårt viktiga arbete med att erbjuda unika karriär- och utvecklingsmöjligheter. Som konsult hos oss får du chansen att arbeta på spännande arbetsplatser inom olika branscher och vid din sida har du alltid en dedikerad konsultchef som stöttar dig under ditt uppdrag och hjälper dig framåt i din karriär. Du kommer dessutom bjudas in på flera spännande nätverksträffar och aktiviteter tillsammans med konsultchefer och övriga konsulter på Jurek.
Har du precis tagit studenten och är redo att ta nästa steg? Vill du jobba med något meningsfullt, utvecklas snabbt och ha kul på vägen? Då kan en säljroll hos Tryggsam vara helt rätt för dig! Om jobbetVi på Tryggsam jobbar med att skydda människors identitet och ekonomi – något som blir allt viktigare i dagens digitala samhälle. Som säljare kontaktar du privatpersoner via telefon och berättar om våra tjänster inom ID-skydd och kreditbevakning. Ditt mål är att skapa trygga kunder – och nå dina egna mål på vägen. Du blir en del av ett ungt och peppande team med cirka 20 kollegor. Här lär vi oss tillsammans, firar framgångar och har roligt både på och utanför kontoret. Du som söker: Har nyligen tagit studenten (eller är i början av din karriär) Är nyfiken, driven och gillar att prata med människor Vill utvecklas, tjäna pengar och få en bra start i arbetslivet Behöver inte ha tidigare erfarenhet – vi lär dig allt du behöver! Vi erbjuder: En betald säljutbildning med löpande coachning Fast lön + provision utan tak Karriärmöjligheter – väx med oss! En rolig arbetsplats med tävlingar, gemenskap och afterworks Arbetstider: Måndag-Fredag 09-18:00. Placering: Hästholmsvägen 28, Danvikcenter
Telefonförsäljning hos Tryggsam – Skapa trygghet och utvecklas inom sälj Vill du vara med och göra skillnad för människor i deras vardag? Hos Tryggsam får du chansen att arbeta med telefonförsäljning inom marknadens mest efterfrågade trygghetstjänster, och samtidigt bygga värdefull erfarenhet för framtiden. Om jobbet – Telefonsäljare inom trygghetslösningar Kartlägga kundens behov och presentera våra tjänster inom kreditbevakning, ID-skydd samt personförsäkringar per telefon. Bygga långsiktiga relationer och erbjuda lösningar som skapar trygghet. Bidra till en positiv teamkänsla och arbeta mot tydliga, gemensamma mål. Delta aktivt i tävlingar, gemensamma frukostar och sociala aktiviteter. Dina egenskaper – Kundfokus och säljglädje Du är kommunikativ, ansvarstagande och trivs med att ge professionell service. Du motiveras av uppsatta mål och vill utvecklas inom försäljning. Du behärskar svenska flytande i tal och skrift. Du uppskattar att arbeta i team där gemenskap och samarbete är en självklarhet. Tidigare erfarenhet av försäljning är meriterande, men inget krav. Vad vi erbjuder – Lön, förmåner och utveckling hos Tryggsam Garantilön samt provisionssystem utan tak. Kostnadsfri säljutbildning och daglig coachning. En modern kontorsmiljö på Hästholmsvägen 28 i Nacka/Stockholm. Gemensamma frukostar, AW:s, kickoffs och roliga tävlingar. Friskvårdsbidrag, friskvårdstimmar och tjänstepension. Tydliga karriärvägar och möjlighet att växa inom företaget. Vem är du? Du har avslutat gymnasiet och vill arbeta heltid, måndag till fredag 09–18. Du är motiverad, gillar att tala med nya människor och har viljan att lyckas. Praktisk information – Telefonförsäljningsjobb i Stockholm Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid, mån–fre 09.00–18.00 Plats: Hästholmsvägen 28, Nacka/Stockholm Lön: Garantilön + provision Tryggsam – Din framtida arbetsplats i sälj och trygghet Tryggsam är ett växande företag med fokus på trygghetslösningar, personlig utveckling och kundsäkerhet. Hos oss får du stöd, inspirerande kollegor och möjlighet att bygga en långsiktig karriär inom försäljning. Ansök nu och bli en del av ett vinnande säljteam där din energi och ditt engagemang värderas högst!
Studiecoach – Flexibelt och meriterande extrajobb Undervisa i dina ämnen och utveckla eftertraktade färdigheter som ledarskap och pedagogik. Bli en förebild för dina elever, samtidigt som du har tid till egna studier och fritid! Flexibelt och enkelt att kombinera med studier och fritid Mycket utvecklande och en merit som imponerar Gör skillnad och bli en förebild för dina elever Ansök till jobbet här: https://www.allakando.se/laxhjalp-jobb/ Så fungerar jobbet som studiecoach Du väljer enkelt de uppdrag som passar dig och dina ämnen på vår lärarportal Ni träffas hemma hos din elev, på en plats centralt eller online Lektionerna är på 90-120 minuter, en eller två gånger i veckan Extrajobbet passar perfekt för dig som: Går på exempelvis gymnasiet eller universitet Vill göra skillnad för andra människor Är positiv och engagerande Har goda ämneskunskaper i dina ämnen Kan extrajobba minst 4 timmar i veckan Kommunicerar effektivt på svenska i tal och skrift Flexibelt extrajobb utan krav på förkunskaper: Undervisa i hemmet, på ett bibliotek eller online Välj själv ämnen och på vilken nivå du vill undervisa Jobba på de dagar och tider som passar dig Inga förkunskaper krävs, vi utbildar dig! Bonus! Du som jobbar hos oss en längre period får även kostnadsfri tillgång till exklusivt studiematerial som hjälper dig säkra försprånget inför exempelvis högskoleprovet! https://www.allakando.se/hogskoleprovet/ Ansök till jobbet på 3-4 minuter Du ansöker enkelt och smidigt på vår karriärsida: https://www.allakando.se/laxhjalp-jobb/ Ansökan tar endast några minuter – sedan blir du kallad till intervju för jobbet som studiecoach på Allakando! Läs mer om oss här: https://www.allakando.se En arbetsgivare – många möjligheter Du som söker jobb hos oss har även möjlighet att arbeta som: Studiecoach online: https://www.allakando.se/laxhjalp-online/ Studiecoach i matematik: https://www.allakando.se/mattehjalp/ Privatlärare i matematik: https://smartstudies.se Personlig läxhjälpare: https://läxhjälp.nu Personlig nanny: https://nannypoppins.se/ Privat barnvakt: https://barnvakt.se/ Au pair i USA: https://my-nanny.se/au-pair/ Tips! Just nu har vi många lediga tjänster på följande orter: Personlig studiecoach i Stockholm: https://www.allakando.se/laxhjalp-stockholm/ Personlig studiecoach i Göteborg: https://www.allakando.se/laxhjalp-goteborg/ Barnvakt i Stockholm: https://my-nanny.se/stader/barnvakt-stockholm/
Har du erfarenhet av att arbeta med bidragsansökningar och trivs i en roll där du får kombinera administration med självständigt ansvar? Är du van att samarbeta med olika funktioner och har förmågan att driva processer framåt? Då kan detta vara ett uppdrag för dig! Vi söker nu en processledare för bidragsansökningar till ett konsultuppdrag på 50% med start i augusti. Uppdraget är på deltid och innebär att du arbetar nära både verksamhetschefer och controllers i en organisation med cirka 500 anställda. Detta är ett konsultuppdrag där du anställs som konsult av Jurek Talents. Som konsult hos oss på Jurek är du anställd hos oss och uthyrd till en eller flera av våra olika kunder. Förutom en mängd förmåner som friskvårdsbidrag, försäkringar, kollektivavtal och karriärmöjligheter, erbjuds du möjligheten att utöka dina erfarenheter och kompetenser samtidigt som du bidrar med dina värdefulla kunskaper. Om rollen Som processledare kommer du att tillhöra ett team med fyra kollegor, där du ansvarar för att driva och kvalitetssäkra bidragsansökningar från idé till inlämning. Dina ansvarsområden kommer att innefatta: • Projektleda och tidshålla ansökningsprocesser • Ta fram och kvalitetssäkra ansökningsunderlag • Stötta verksamheterna i återrapportering enligt finansiärers krav • Säkerställa att projekt bedrivs enligt ansökningar genom deltagande i styrgrupper • Ansöka och fördela medel via riksföreningen • Förankra ansökningar hos chefer och i finansieringsforum • Ta fram underlag inför strategiska vägvalsbeslut Vem är du? För att lyckas i rollen ser vi att du: • Har tidigare erfarenhet av att arbeta med bidragsansökningar • Är administrativt skicklig men också van att ta ägarskap för processer • Har förmåga att arbeta självständigt och strukturerat • Har viss pondus och kan driva arbetet framåt även i komplexa sammanhang • Har erfarenhet från liknande verksamhet och förstår kontexten • Är van att samarbeta med olika funktioner och kan tänka strategiskt • Det är viktigt att du inte enbart ser dig själv som administrativt stöd – du behöver kunna hålla i stafettpinnen och ta ansvar för att processerna genomförs på ett kvalitativt sätt. Du erbjuds Uppdraget är ett spännande och meningsfullt konsultuppdrag i en samhällsviktig organisation, där du får möjlighet att ta stort ansvar och verkligen göra skillnad. Arbetet har ett flexibelt upplägg och kan förläggas till en eller flera dagar i veckan, med möjlighet att arbeta delvis på distans. Uppdraget förväntas starta i augusti och omfattningen är cirka 50 procent. Ansökan Urval och intervjuer sker löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se. Vid frågor om tjänsten, kontakta gärna ansvarig konsultchef Hanna Darberg på [email protected].
Jag är en tjej på snart 16 år som söker en ny stabil assistent till mitt team på 75%! Jag gillar att göra precis allt som alla som är snart 16 tycker om att göra! T.ex. hänga med vänner, göra TikToks, sminka mig, åka och bada, spela spel, gå promenader och mycket annat. Men jag behöver din assistans för att jag ska kunna göra allt det roliga, som jag gillar. Du ska finnas vid min sida om jag behöver dig. Jag behöver till exempel assistans när jag ska utföra mina olika aktiviteter och allt annat i vardagen. Jag behöver även hjälp med att tolka det jag säger, men ju mer vi umgås desto mer kommer vi förstå varandra. Jag behöver även hjälp vid förflyttningar. Jag har också olika hjälpmedel som jag använder i min vardag, så som olika rullstolar. Jag ser gärna att du tidigare har arbetat som personlig assistent, men det är inget krav. Det viktigaste är att vi klickar och kan ha kul tillsammans. Pga alla aktiviteter i min vardag så är det också bra om du har en stabil och bra grundstryka. Jag ser gärna att du som söker arbetet är kvinna och mellan 20-30 år. Hoppas vi hörs! Som assistent i Balans får du kontinuerligt stöd i ditt uppdrag, du får en god introduktion, personlig arbetsledning, handledning, ut- och fortbildning. Tjänsten är på 75% + bemanningsansvar 1 vecka/månad ca. För bemanningsansvaret utgår givetvis ett arvode. Du kommer att få möjlighet att hoppa in extra på upp till heltid om det är din önskan. Ladda upp CV och personligt brev i formuläret nedan. JAG SER FRAM EMOT DIN ANSÖKAN! Glöm inte att beställa ett utdrag ur polisens belastningsregister. Beställ det i tid påwww.polisen.se”
Vi växer och söker nu en engagerad och ansvarstagande spoltekniker som vill bli en del av vårt team i Stockholm! Om oss Rör och Ledningsinspektion har lång erfarenhet inom branschen. Vi arbetar med allt från rörinspektioner, högtrycksspolning och underhåll av ledningsnätet i och utanför fastighet. Vår ambition är att alltid leverera hög kvalitet och professionell service genom att arbeta med modern utrustning och teknik – oavsett uppdragets storlek. Personalen hos oss är en viktigt del som vi värnar högt. Samarbete, delaktighet och kommunikation är något som vi lägger stort fokus på med vår personal. Arbetsuppgifter Som spoltekniker hos oss kommer dina dagar att variera men du kommer bland annat att arbeta med Spolning av akuta avloppsstopp Förebyggande stamspolning Slipning och rengöring av avloppsledningar Kontakt med kunder och rapportering av utfört arbete Du arbetar både självständigt och i team, med både privatpersoner, fastighetsbolag och företag som kunder. Vi söker dig som: Har B-körkort (krav) Behärskar svenska i tal och skrift (krav) Är lösningsorienterad, noggrann och ansvarstagande Har god servicekänsla och trivs med kundkontakt Kan arbeta självständigt, men även samarbeta väl i team Tidigare erfarenhet av spolteknik är meriterande, men inte ett krav. Vi erbjuder Ett varierande arbete Goda möjligheter till utveckling inom företaget Trevlig arbetsmiljö med engagerade kollegor
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 380 jobb