Lunchkock
Restaurang Akropolis Nässjö AB
Kockar och kallskänkor

Vi söker en kock som kan laga lunch. Anställning på 50 %. Som person är du ödmjuk, kreativ och resultatinriktad. Du vill ha roligt på jobbet och sätter stolthet i att leverera äkta service. Du är, ansvarsfull, strukturerad och noggrann. Du har en naturlig förmåga att planera, utföra och följa upp ditt arbete. Vi erbjuder dig en trygg och rolig arbetsplats med äkta kollegor som du kommer att vara stolt över! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

17 dagar sedan
Sista ansökan:
9 juli 2025
Materialhanterare
Montico Hr Partner AB
Lager- och terminalpersonal

* Just nu söker vi en Material hanterare till vår kund i Nässjö med start omgående! Om tjänsten Vi söker en materialhanterare i Nässjö ute hos kund. Som Material hanterare förser man produktionen med material det vill säga kittning. Arbetsbeskrivning Som materialhanterare har du en viktig roll inom transport, logistik och lagerhantering. Arbetsuppgifterna inkluderar att hantera och organisera varor, lasta och lossa gods, samt att säkerställa att rätt produkter finns på rätt plats vid rätt tidpunkt. Vi söker dig som Vi söker dig som vill arbeta som Material hanterare och är en naturlig ledare. Vi ser gärna att du som person har arbetat med liknande arbetsuppgifter. Du har också arbetat i systemet Monitor. Referenser är en viktigt del av vår urvalsprocesser. Ansök gärna med ett CV.

21 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juni 2025
Sommaruppdrag som behandlingsassistent – bra lön bonus
Almia AB
Behandlingsassistenter och socialpedagoger m.fl.

Nu söker vi en trygg och engagerad behandlingspedagog till ett meningsfullt uppdrag på ett ungdomshem i sydöstra Sverige under sommarveckorna 26–33. Uppdraget innebär arbete med ungdomar i behov av struktur, gränser och stöd, i en miljö där varje insats spelar roll. Om uppdraget Du arbetar i team tillsammans med andra behandlingsassistenter och pedagoger, samt gruppledare, enhetschef och behandlingssekreterare. Målgruppen är äldre pojkar som vårdas med särskilda befogenheter och i en miljö med höga säkerhetskrav.Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av: Närvaro i ungdomarnas vardag, allt från samtalsstöd till aktiviteter som basket, spel eller promenader Konflikthantering och nedtrappande samtal vid behov Dokumentation enligt gällande rutiner Arbeta utifrån strukturerade behandlingsplaner och föregå med gott exempel Vissa dagar är lugna, andra kräver stort fokus, tålamod och samarbete. Det förekommer fysiska ingripanden vid behov, vilket kräver att du är trygg, stabil och har förståelse för uppdragets karaktär. Har detta fångat ditt intresse? Tveka inte att höra av dig till Julia eller någon av hennes kollegor på [email protected] eller ring oss på 08-410 250 50. Tillsättning sker löpande. Omfattning & introduktion Uppdraget pågår heltid (ca 37 h/vecka) mellan v.26–33 Arbetstider: dag, kväll och helg (ej natt) Individuell introduktion under v.23–26 samt ett bredvidgångspass innan start Du får ett förutbestämt schema där du arbetar i samma team hela perioden, för trygghet och kontinuitet Arbetet sker var tredje helg Vi söker dig som har: Eftergymnasial utbildning inom socialt eller pedagogiskt behandlingsarbete (t.ex. YH/KY eller högskola) Minst ett års erfarenhet från HVB, SiS, psykiatri, kriminalvård eller annan liknande verksamhet God svenska i tal och skrift Ett tryggt, stabilt och respektfullt bemötande Meriterande: Erfarenhet av arbete med inlåsta ungdomar eller institutionsvård Ansökan Urval och intervjuer sker löpande – vänta inte med att höra av dig!Mejla [email protected] eller ring 073 500 3088 för mer information.

21 dagar sedan
Sista ansökan:
17 juli 2025
Erfaren Bilmekaniker/tekniker sökes omgående till Nässjö
Mekonomen Detaljist AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Vi söker nu en driven och nyfiken mekaniker till vår verkstad. Vi tror att du som söker är tekniskt kunnig, kommunikativ och du är självfallet stolt i ditt yrkesutövande. När du arbetar som bilmekaniker hos oss ska du ha ett gott sinne för affärer och förstå vikten av att sätta kunden och service i första rummet. Du kommer att jobba nära kunden och behöver därför ha förmågan att skapa långsiktiga kundrelationer. Tjänsten innebär service, reparationer och felsökningar på personbilar, lätta lastbilar av de flesta märkena. För att vara aktuell för rollen ser vi att du har: • Ett brinnande teknik- och fordonsmekaniskt intresse • Dokumenterad relevant utbildning • Dokumenterad erfarenhet av arbete som fordonsmekaniker • God administrativ förmåga och datorvana • Goda kommunikativa egenskaper • Ett gott kundbemötande Minst 10 års erfarenhet & är verksam inom branschen. Du är flexibel och strukturerad i ditt arbete samtidigt som du är ansvarsfull och ser utmaningar som ett naturligt steg i karriären. Du är socialt utåtriktad, har samarbetsförmåga och kan även arbeta under tidspress. Du har lätt för att ta till dig nya instruktioner och vi ser det som en självklarhet att du har ett starkt bilintresse och har känsla för service. Minst B körkort är ett krav. Tjänsten är en heltidstjänst. Vi tillämpar sex månaders provanställning och därefter tillsvidareanställning samt individuell lönesättning. Urval och intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Personlighet är viktigt för oss! Därför ber vi alla som söker jobb hos oss att svara på ett kort personlighetstest. Det ger oss möjlighet att få en mer objektiv bild av dig som person och kommer att användas som en del av beslutsunderlaget i urvalet. Länken till testet skickas ut i ett separat mail dagen efter att du skickat in din ansökan och vi vill be dig svara på testet så snart du kan. Som en del av vår rekryteringsprocess genomförs även en bakgrundskontroll innan anställning kan bli aktuell. Detta innefattar belastningsregisterutdrag och ev. ekonomisk kontroll (UC). Personuppgiftshantering Mekonomen Company org. nr. 556724–9254 är personuppgiftsansvarig för behandlingen av dina personuppgifter i samband med denna rekrytering. Läs vår policy om hur vi behandlar dina personuppgifter: https://www.mekonomencompany.se/wp-content/uploads/2024/01/Integritetspolicy-rekrytering_version-2401.pdf Mekonomen gör billivet enklare genom att erbjuda ett brett och lättillgängligt utbud av prisvärda, innovativa lösningar och produkter för konsumenter och företag. Vi är Nordens ledande bildelskedja med egen grossistverksamhet, butiker och verkstäder. Genom rikstäckande butiks- och verkstadsnät har Mekonomen den bästa tillgängligheten i branschen under varumärkena Mekonomen Bilverkstad och MekoPartner. Vårt kundlöfte är Ett enkare billiv som grundar sig i våra värderingar; kundorientering, flexibilitet, kompetens, ansvar och affärsmässighet.

21 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Studie- och yrkesvägledare Nässjö!
Arbetslivsresurs Ar AB
Studie- och yrkesvägledare

Nu söker vi en engagerad studie- och yrkesvägledare!Om jobbet Vi söker dig som är utbildad studie och yrkesvägledare. Du kommer att arbeta främst i Nässjö, men arbete i Eksjö och Värnamo förekommer också.  Är du lyhörd, kan läsa mellan raderna och är bra på att hitta individbaserade lösningar? Då kan det här vara jobbet för dig. I den här tjänsten söker vi dig som är nyfiken på människor och motiveras av att se andra nå sina mål! Som Studie- och yrkesvägledare hos oss arbetar du både strukturerat, självständigt och kreativt med att identifiera människors bäst lämpade vägar ut på arbetsmarknaden. Din vägledning kommer främst bestå av individuella samtal, men ibland även av gruppaktiviteter och studiebesök. En meningsfull och varierande tjänst där du verkligen kan göra skillnad för människor. Arbetet utförs inom ramarna för Arbetsförmedlingens nationella karriärvägledningsstrategi där målet är att öka arbetssökandes karriärkompetens - dvs kunskaper och förståelse om sig själv och om olika vägar till arbetsmarknaden. Syftet är sammantaget att stötta människor att göra väl genomtänkta val, för att i längden nå ett hållbart arbetsliv. Vi söker dig som har: Har examen från Studie- och yrkesvägledarprogrammet (krav) Har mycket god förmåga att kommunicera både i tal och i skrift Har goda kunskaper i Officepaketet Är lyhörd, lösningsorienterad och strukturerad i ditt arbetssätt Drivs av att motivera och utveckla människor För den här tjänsten lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Det är meriterande om du är flerspråkig och om du har erfarenhet av att vägleda vuxna människor med funktionsvariation eller psykisk hälsa. Vi erbjuder: Nya spännande utmaningar varje dag Härliga och hjälpsamma kollegor En hög tillit till anställdas kompetens och förmågor En öppen arbetsplats, högt i tak och gott samarbete En möjlighet att göra skillnad för människor Om oss: På Arbetslivsresurs hjälper vi människor att hitta vägar till ny sysselsättning. Vi består bl.a. av socionomer, sociologer, arbetsterapeuter, hälsovetare och beteendevetare som eftersträvar att skapa goda förutsättningar för människor att få ett långsiktigt och hälsosamt arbetsliv. När dessa individuella behov tillgodoses, bidrar det inte bara till välmående på individnivå utan även till en positiv samhällsutveckling. När människan mår bra, mår samhället bra. Sedan starten 2005 har vi byggt upp gedigen erfarenhet av att stärka, utveckla och identifiera behov hos både individer och organisationer - över hela Sverige. Låter det här som en lämplig tjänst för dig? Ansök gärna redan idag! Vi intervjuar kandidater löpande allt eftersom ansökningar kommer in, därför kan anställningsprocessen avbrytas om vi hittar personen vi söker. Kontaktperson för ansökan är: Nadir Sidahmed Teamledare/ Konsult Telefon:  072 – 401 0912 [email protected]

21 dagar sedan
Sista ansökan:
5 juli 2025
Logistikmedarbetare sökes
Wikan Personal AB
Civilingenjörsyrken inom logistik och produktionsplanering

Om företaget Vi söker en noggrann och serviceinriktad medarbetare till vårt team – med fokus på fraktbokningar! Är du en strukturerad person med god kommunikativ förmåga och erfarenhet av affärssystem som Monitor eller liknande? Då kan du vara den vi söker! Dina arbetsuppgifter I denna roll kommer du att ha ett stort ansvar för att boka frakter kopplade till våra kundorder. Arbetet kräver att du håller ordning på många detaljer och har en god förståelse för logistikflöden. Du kommer att ha kontakt med både transportörer och interna avdelningar, vilket ställer krav på god kommunikationsförmåga och en hög servicenivå. * Boka frakter och följa upp transporter * Samordna leveranser med övriga delar av verksamheten * Säkerställa att kundordrar levereras i rätt tid * Arbeta i affärssystemet Monitor * Administrativa uppgifter kopplade till logistik och orderhantering Din bakgrund/Dina egenskaper Vi söker dig som: * Har mycket god svenska i tal och skrift *Har tidigare erfarenhet av att arbeta i Monitor eller ett liknande affärssystem * Är noggrann, strukturerad och har ett naturligt ordningssinne *Trivs med att ha flera bollar i luften och kan prioritera rätt i en föränderlig vardag Meriterande: * Erfarenhet från logistik- eller transportbranschen * Tidigare arbete med kundorderhantering Vi erbjuder en stimulerande roll i ett företag med trevlig arbetsmiljö, engagerade kollegor och korta beslutsvägar. Information och kontakt Anställningen börjar som en inhyrning via oss men det finns goda chanser att gå över till anställning hos vår kund. Vi gör löpande urval. Sök senast den 3/7. Vid frågor så ring gärna Oskar Håkansson Tel: 0381-480952 Om Wikan Personal Wikan Personal är din personliga och lokala arbetsgivare i bemanningsbranschen. Vårt breda kontaktnät hjälper dig som har rätt inställning och kompetens, till arbete. Vi verkar i flera olika branscher, vilket öppnar många dörrar för dig i jakten på nästa jobb. Vi lägger fokus på vår personal, deras välmående och utveckling. Vi kan personal. Wikan Personals verksamhet är grundad på närhet och engagemang för att alltid kunna tillgodose bra service till våra kunder och anställda. Vi är djupt övertygade om att lokal förankring, långsiktiga kundrelationer och kompetenta medarbetare är nyckeln till framgångsrika samarbeten inom rekryterings- och bemanningsbranschen. Med närvaro på 17 orter i Sverige, en omsättning på cirka 400 miljoner kronor och omkring 700 engagerade anställda, strävar vi efter att vara en pålitlig samarbetspartner. Läs mer på www.wikan.se

22 dagar sedan
Sista ansökan:
3 juli 2025
HR Specialist
Jysk AB
Personal- och HR-specialister

Företagsbeskrivning We believe our employees are key to our success. That is why we strive to offer development and possibilities of growing and finding new challenges within JYSK. Since our founder, Lars Larsen, opened his first store in Denmark in 1979, JYSK has expanded our global presence with stores and web shops in countries around the world. Our three fundamental JYSK Values – Tradesman, Colleague and Corporate Spirit – express the behavior and attitude that we can expect from each other. We trust each other, and we believe in Empowerment and freedom with responsibility. We also take pride in rewarding engagement and a great effort among our employees. With the right attitude, opportunities abound in JYSK. Visit our career page to read more Om rollen Välkommen till ett av de mest moderna och högautomatiserade distributionscentren i Norden – beläget i Nässjö! Här arbetar vi med stolthet och engagemang för att varje dag leverera produkter till över 250 butiker och onlinekunder i Sverige och Finland. Med 280 kollegor och en yta 88 000 m² och plats för 230 000 pallar är vårt distributionscenter navet i vår verksamhet. HR Specialist Vill du vara med och forma framtidens HR-arbete i ett företag där engagemang, laganda och resultat står i centrum? Då kan du vara personen vi söker! Om rollen Vi söker en engagerad och lösningsorienterad HR Specialist som vill vara med och utveckla vår verksamhet genom att driva HR-processer och system, stärka vårt varumärke och säkerställa efterlevnad av arbetsrätt och interna riktlinjer. Du arbetar nära organisationen för att skapa en arbetsplats där människor trivs, utvecklas och känner sig trygga. Dina huvudsakliga ansvarsområden Arbetsrätt och interna processer Säkerställa efterlevnad av arbetsrätt, särskilt hälso- och säkerhetsföreskrifter, samt interna rutiner som stödjer en trygg och inkluderande arbetsmiljö enligt vår Safety First-kultur. HR-processer och system Implementera och vidareutveckla HR-processer och system som stärker effektivitet och medarbetarupplevelse. Du är delaktig i hela medarbetarresan – från rekrytering och onboarding till utveckling, uppföljning och utbildning – och säkerställer att våra processer speglar JYSK:s värderingar. Attraktiv arbetsplats Du får en nyckelroll i att stärka vårt arbetsgivarvarumärke genom kreativa employer branding-initiativ, närvaro i sociala medier och storytelling som lyfter fram våra medarbetares upplevelser. Som kulturbärare – både internt och externt – skapar du kommunikation som speglar JYSK som en inkluderande, utvecklande och attraktiv arbetsplats. Vi tror att du har: Erfarenhet av att arbeta med HR-processer och system. God förståelse för svensk arbetsrätt och arbetsmiljölagstiftning. Förmåga att bygga och upprätthålla ett starkt arbetsgivarvarumärke. Erfarenhet av att planera och genomföra utbildnings- och utvecklingsinsatser. Stark kommunikativ förmåga och ett genuint intresse för människor. Vi värdesätter mångfald och ser gärna sökande med olika bakgrund, erfarenheter och perspektiv. Även om du inte uppfyller alla kriterier, uppmuntrar vi dig att söka – vi tror på potential och lärande. Vi erbjuder dig: En arbetsmiljö där du får möjlighet att påverka och utveckla HR-arbetet. Ett engagerat team av kollegor som stöttar varandra. Möjlighet att vara en del av ett företag som värdesätter sina medarbetare och deras utveckling – där vi firar framgångar tillsammans och lär av varandra. Förmåner hos JYSK: Generöst friskvårdsbidrag och personalrabatter. Tydlig introduktion och onboarding för en trygg start. Möjligheter till kompetensutveckling och karriärvägar inom en internationell koncern. En inkluderande företagskultur där gemenskap, arbetsglädje och stolthet står i centrum. Ansök nu Vill du vara med och bidra till JYSK:s fortsatta framgång – och samtidigt utvecklas i din egen roll? Skicka din ansökan senast 29 juni,. Vi behandlar ansökningar löpande och avslutar rekryteringen när vi har hittat rätt kandidat. Vi håller alltid intervjuer – och för utvalda positioner kan du förvänta dig att genomgå bedömningar och intervjuer, där ser vi fram emot att höra om din motivation för jobbet. Bring Dedication. Meet Possibilities. Vi ser fram emot att höra från dig!

23 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Produktionsledare på SHN cargo
Cfl Cargo Sverige AB
Transportledare och transportsamordnare

Är du en person som gillar att lägga pussel, är lagspelare samt har goda egenskaper som ledare? Passa då på och sök jobbet som produktionsledare till oss på SHN cargo. Det här är SHN cargo SHN cargo, med huvudkontor i Nässjö, är ett svenskt järnvägsföretag som tillhandahåller dragtjänster för godståg på den svenska marknaden, i synnerhet intermodala transporter från och till Göteborgs hamn. SHN Cargo omsätter ungefär 200 miljoner kronor och antalet anställda är 60 varav 43 lokförare och 17 kontorsanställda. Kontorspersonalen är placerade på huvudkontoret i Nässjö, medan förarna är stationerade över hela landet. Våra värdegrunder Vi bygger vår verksamhet på tre starka värdegrunder: säkerhet, ansvar och respekt. Det innebär att vi alltid prioriterar en trygg arbetsmiljö, tar ansvar för våra uppdrag, från första mötet till färdigt resultat, och bemöter både kunder och kollegor med öppenhet och värdighet. Hos oss är det viktigt att alla känner sig sedda, hörda och trygga. Fokus i din roll Du kommer ingå i ett team bestående av totalt fyra produktionsledare, fyra trafiksamordnare och en produktionschef. Som produktionsledare är du närmaste chef över en grupp lokförare och tillsammans med de andra produktionsledarna turas ni om att ha det operativa ansvaret över produktionen. I arbetsuppgifterna ingår bland annat att skapa arbetsscheman för våra lokförare samt planera att lok och vagnar utnyttjas på ett kostnadseffektivt sätt. Du arbetar dagtid, men är ibland tillgänglig övriga tider för att kunna stötta trafiksamordnaren vid större produktionsstörningar. Om vi får önska Vi vet ännu inte vem du är, men vi har en god bild av vad du har med dig sedan tidigare: Erfarenhet av att vara chef eller ledare, Erfarenhet av järnvägsproduktion, industriell logistik (produktionsfunktion/ledningsfunktion) eller motsvarande, Erfarenhet av att arbeta med ledningssystem (ISO, säkerhetsstyrning, etc.) God datorvana i MS Office, Svenska och engelska i tal och skrift. Är det rätt plats för dig? För att trivas och lyckas i den här rollen ser vi att du är en trygg och stresstålig person som känner stort ansvarstagande och kan ta självständiga beslut. Du gillar problemlösning vilket är en viktig egenskap vid planering av fordonsflottan och personalscheman. Passar vår beskrivning in på dig? Varmt välkommen med din ansökan! Bra att veta Placeringsort Nässjö Ett vikariat ca 20 månader, heltid En tillsvidareanställning, heltid (6 månaders provanställning) Du rapporterar till produktionschefen Visa ditt intresse snarast, urval sker löpande Vid frågor, kontakta Produktionschef Mikael Hauguth, 070-914 04 45 alt. VD Mikaela Schön, 070-319 19 60

24 dagar sedan
Sista ansökan:
2 juli 2025
CNC-Tekniker till Augustssons Beslagsindustri
GV Stars Bemanning AB
Ingenjörer och tekniker inom maskinteknik

Dina arbetsuppgifter -Aktivt delta i teamwork och samarbete över avdelningsgränser. -Underhåll och ansvar för verktyg, inklusive daglig tillsyn och ordning. -Kontakt med leverantörer gällande verktyg och maskinrelaterade frågor. -Köra in nya jobb och säkerställa effektiv produktionsstart. -Trimma och optimera befintliga jobb för förbättrad kvalitet och produktionstid. -Ställa om maskiner i det dagliga arbetet. -Lära sig och arbeta med Emegimaskinerna. -Ansvara för Matrixskåpet och dess innehåll. -Planera nya artiklar i produktionen i samarbete med teknik och produktion. -Delta i och bidra till utvecklingen av horisontell bearbetning. -Medverka till att utveckla företagets användning av Mastercam. -Aktivt medverka vid Daglig styrning och 12.30-möte. -Planera och placera personal vid maskiner och arbetsstationer. -Hantera PPAP / mätprotokoll. -Arbeta nära tillsammans med kvalitetsavdelningen. -Samarbeta med produktionsledningen för daglig drift och utveckling. -Fungera som ett bollplank för övrig personal i teknik- och produktionsfrågor. -Erfarenhet av Haas-maskiner är meriterande. Befogenheter - Avbryta arbeten som äventyrar arbetsmiljön. - Avbryta arbeten som äventyrar kvalitén. - Starta frisläppa jobb - Överlämna jobb till produktionen Rapporteringsansvar - Rapporterar allvarliga problem till Kvalitetschef/Produktionschef. Vidare får du möjligheten att: - Programmera bearbetningen av nya produkter: Du kommer i Mastercam programmera nya produkter för bearbetning i CNC-maskiner. Vid utvecklingen av nya produkter kommer du tillsammans med dina kollegor vara med och påverka konstruktionen för att underlätta bearbetningsprocessen. - Köra in nya produkter: Du kommer ansvara för att nya produkter körs in och frisläpps för serieproduktion/prototyp. Detta kan innebära maskinkörning utav produkter du själv programmerat eller att stödja dina kollegor vid maskinen för att köra in nya produkter. - Vara behjälplig vid övriga tekniska projekt: Du kommer stödja teknikavdelningen i dess arbete att kontinuerligt utveckla och effektivisera existerande produkter i produktionen samt vara med och påverka övriga tekniska projekt. Din profil Du lägger tid på att följa upp och nå mål, är en lyhörd och prestigelös person som gillar att lösa problem och ta dig an utmaningar tillsammans med dina arbetskamrater. Du kan ta egna initiativ och kan kommunicera väl med kunder och kollegor. Du kan läsa ritningar och har arbetat med CAD/CAM mjukvara; kunskaper i Mastercam då det är dessa program som företaget använder utav för uppritning och programmering. För att du skall vara aktuell för rollen som CNC-tekniker krävs: -Minst 5 års erfarenhet som CNC- tekniker -Goda programmeringskunskaper i Haas, Mastercam och/eller Fanuc. -Goda kunskaper i svenska i tal och skrift Om oss GV Stars Bemanning är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som startades Augusti år 2021. Med rätt person, på rätt plats skapas nytta för alla parter, det är precis vad vi vill åstadkomma. Är du redo för nästa steg i karriären, öppnar vi dörrar till nya möjligheter. Vårt mål är att ta vara på varje individs unika kompetens och förädla denna vidare med arbetslivserfarenheter. Tack vare vårt engagemang och flexibilitet har vi på så kort tid lyckats införa samarbeten med över 80 nöjda kunder. Vi har inriktat oss mot Industri, Lager, Logistik & Entreprenad. Vad GV stars erbjuder: • Kollektivavtal • Personlig Utveckling • Tjänstepension • Försäkringar • Marknadsmässig lön Vad GV stars erbjuder Tjänsten som CNC-tekniker är en direkt-rekrytering där du anställs direkt av Augustssons Beslagsindustri AB. Du erbjuds goda och avtalsenliga villkor. Löpande intervjuer sker kontinuerligt för snabbast möjliga anställning till vår kund! Om företaget Augustssons Beslagsindustri AB är ett familjeföretag med anor från 1946. Företaget grundades av den nuvarande ägaren Sivert Augustssons far och farbror Alvar och Sven Augustsson, med tillverkning av karbinhakar och beslag. Sivert övertog företaget 1986 och då ändrades inriktningen till enbart legotillverkning. Idag sysselsätter företaget ca 40st personer som arbetar inom företaget med 4 500m² produktions- och lagerlokal till deras förfogande. Företaget svarvar, fräser, kapar, stansar och monterar. Deras stora specialitet är att jobba i aluminium, men dem har även lång erfarenhet av järn, rostfritt, plast och mässing. Företaget förfogar över en modern maskinpark med inriktning på flexibel automation, vilket ger dem möjlighet att robotisera små som stora volymer. Företaget arbetar med stora som små kunder & deras inställning är att även små kunder kan bli stora. Dem samarbetar med flera olika ytbehandlare för att kunna leverera helt färdig produkt till dig som kund. På deras Verktygsavdelning så konstruerar, designar och tillverkar dem egna fixturer, likare och verktyg. Avdelningen har också möjlighet att tillverka prototyper samt enstyckstillverkning av detaljer.

27 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
HIIT Coach
Fitness 24Seven AB
Idrottstränare och instruktörer m.fl.

Är du redo att ta ditt träningsengagemang till nästa nivå? Fitness24Seven söker inte bara coach och instruktör - vi letar efter energiska ledare som brinner för att inspirera andra till att nå sina träningsmål. Älskar du svett och träning till bra musik? Då har du kommit till rätt plats. Om rollen Du är ledaren och hjärtslagen på våra gruppass. Som HIIT Coach och gruppträningsinstruktör är det din uppgift att leda såväl erfarna som oerfarna deltagare genom passet – i varje puls och varje rörelse. Vi tror på att träning ska vara rolig, inspirerande och tillgänglig för alla – och det är här du kommer in i bilden. I dagsläget erbjuder vi flera väldigt populära HIIT pass i veckan på vår anläggning i Nässjö och behöver därför utöka teamet. Tjänsten innebär en timanställning på 1 till 5 timmar i veckan på Fitness24Seven Nässjö. Har du ingen utbildning som instruktör? Ingen fara - är du rätt person för oss så ingår det i din anställning. Vi söker dig För att trivas och utvecklas i rollen som gruppträningsinstruktör och coach på vår multifunktionella gymyta söker vi dig som är engagerad, har lätt för att inspirera och med tydlighet kan vägleda andra genom sin träning. Vi ser gärna att du har gått på gruppass tidigare och innehar viss erfarenhet från HIIT eller cirkelträning. Givetvis har du lätt för att leda andra och stå inför ett peppat gäng deltagare och prata. Ditt intresse för träning och hälsa ser vi som en självklarhet. Vad erbjuder vi? Som anställd på Fitness24Seven erbjuder vi en rad olika förmåner. Gratis gymkort som gäller på alla våra gym i 5 olika länder. Goda utvecklingsmöjligheter inom företaget genom såväl interna som externa utbildningar. Vara med och hjälpa andra till ett hälsosammare liv – tillsammans med andra entusiastiska kollegor. Vi verkar för en drogfri arbetsmiljö och genomför därför obligatoriskt drogtest och bakgrundskontroll vid nyanställning av personal. Om Fitness24Seven För oss är det enkelt - oavsett vem du är ska du ha möjlighet att träna. Därför är vi måna om att träning och välmående ska vara tillgängligt för alla. Vårt unika koncept gör det möjligt för alla medlemmar att träna när som helst på dygnet, och så nära hemmet eller arbetsplatsen som möjligt - till ett attraktivt pris. Dessutom ingår gruppträning och tjejgym i medlemskapet utan extra kostnad. Sedan 2003 har vi gått från att ha 1 gym i Malmö till att idag ha fler än 270 anläggningar i 5 länder – Sverige, Norge, Finland, Colombia och Thailand. Vi har ett stort fokus kring CSR och arbetar både med egna välgörenhetsprojekt och mot organisationer så som SOS-barnbyar. Välkommen till Fitness24Seven.

30 dagar sedan
Sista ansökan:
13 november 2025