Som anestesi och intensivvård speciallist sjuksköterska hos VårdIX får du möjlighet att arbeta flexibelt och på dina egna villkor. Vi tror på att skapa långsiktiga och värdefulla relationer där du är mer än bara en vikarie – du är en nyckelspelare i vårt team. Vi ser och lyssnar på dig, och vi värdesätter din erfarenhet, dina behov och din arbetsglädje. Varför välja VårdIX? Personlig kontakt – Vi ser dig som en viktig del av vårt team och matchar dig med uppdrag som passar dina önskemål gällande arbetsplats, arbetstider och arbetsmiljö. Flexibilitet – Välj själv när, var och hur du vill arbeta. Vi erbjuder uppdrag anpassade efter dina behov och preferenser inom anestesi och intensivvård. Respekt och värde – Vi uppskattar din kompetens och den viktiga roll du spelar i akutsjukvården. Din erfarenhet och ditt engagemang är något vi verkligen värdesätter, och vi ser till att du får de bästa förutsättningarna att trivas. Starta eget? Vi hjälper dig! – Är du intresserad av att starta eget bolag? Vi guidar dig genom processen och ger dig det stöd du behöver för att komma igång. Förmåner utöver det vanliga – Som en del av vårt nätverk får du tillgång till exklusiva rabatter på hotell, hyrbilar, resor och gym, vilket gör ditt arbete och resande både enklare och mer förmånligt. Så här går det till: Skicka en intresseanmälan – Berätta kort om var, när och hur du vill arbeta. Vilka är dina viktigaste krav och önskemål? Vi kontaktar dig inom 48 timmar – Vi vill förstå dina behov och hitta det perfekta uppdraget för dig. Vi matchar dig med rätt uppdrag – När vi hittat en passande tjänst ser vi till att du får de bästa förutsättningarna att göra skillnad i din yrkesroll. Hos VårdIX får du vara en del av ett team som bryr sig om din arbetsglädje och utveckling. Vi vill att du ska kunna fokusera på det du älskar – att rädda liv – samtidigt som du har balans i livet. Är du redo för ett meningsfullt och flexibelt jobb där du blir sedd och hörd? Registrera dig på vår hemsida så kontaktar vi dig inom 48 timmar. Vi ser fram emot att kontakta från dig! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Välkommen att vara med på en fantastisk utvecklingsresa inomretail, Kjell & Company och inte minst, rollen som butikschef!Ur kunders ögon innehar vi förstaplatsen i branschen när det kommer till mest kunnig och mest flexibel personal. Vi är dessutom den affärskedja som bedöms ge snabbast service enligt kunders tycke - detta tror vi helt och hållet beror på våramedarbetaresförmåga att lösa kundens problem på bästavis! Inom retail och inte minst på Kjell & Company går utvecklingen i rask takt och vi utvecklar ständigt nya vägar för att möta våra kunders nya behov, alltid med Service i världsklass som given målsättning. Just nu är vi i full transformation från butiker till Service Points.I en Service Point vi främst våra kunder i fysisk form, men kundmötena sker även digitalt genom olika kanaler - alltid med kundens behov i fokus. Chef eller ledare?- vi söker dig som ser skillnaden mellan ordens innebörd och som inser att båda delarna behövs för att skapa en välfungerande enhet och ett team som utvecklas. Vi kräver ingen tidigare erfarenhet från chefsrollen men du behöver vara en person som under en längre tid funderat på rollen som ledare, så pass att du har en tydlig bild över vad du kommer att stå för som chef och ledare. Kanske är du just nu din arbetsplats bästa medarbetare och redo att ta nästa kliv? Du har mest troligtett stort intresseför ledarskap, älskar försäljning och genom ditt team vill skapa framgång,samtidigt som du brinner för att ge service i världsklass varje dag. Vi söker dig som: Är ödmjuk, socialt kompetent, driftig och energifylld. Älskar att sälja och att ta stort ansvar för både din egen och andras prestationer.. Kan förmedla mål, samt att på ett coachande sätt driva gruppen mot dessa. Har intresse och kunskap kring produkterna vi säljer. Är resultat-och-målfokuserad. Är stabil, mogen och beslutsam i ditt agerande. Viser gärna att du har: -Erfarenhet av ledarskap i någon form, gärna från detaljhandeln. -Erfarenhet av försäljning till slutkonsument. Vad erbjuder vi dig? I rollen som butikschef driver du, tillsammans med dina säljare,din butiksom din egen. Du har ett gediget stöd ifrån Huvudkontoret som gör att du får bästa förutsättningar att fokusera på det operativa ledarskapet och utvecklingen av ditt team. Vi värdesätter ett nära ledarskapgenomhög butiksnärvaro ochi rollen kommer du ha ett tätt nära samarbetemeddin regionchef som både stöttar, utvecklar och agerar bollplank. Exempel på arbetsuppgifter och ansvarsom butikschef: -Skapa ett effektivt och välfungerande team i din butik. -Förvalta och utveckla den höga nivån av kundnöjdhet som vi verkar för. -Arbeta för en välskött butik och ett välorganiserat lager Första åretges duen gedigen introduktiontill rollen– allt för att ge dig bästamöjligaförutsättningar som butikschef hos oss! Vill du veta mer om hur är det att jobbapå Kjell & Company? Övrigt Tjänsten kommer att tillsättas omgående. Rekrytering sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Vi kan komma att göra en bakgrundskontroll vid en eventuell anställning, detta gäller alla tjänster på Kjell & Co. Grundlön enligt detaljhandelsavtalet baserad på högsta möjliga branschvana + ansvarstillägg på runt 4500 kr. Utöver det finns möjlighet till bonus om 45 000 per kvartal. Utöver Handels kollektivavtal erbjuder vi även bonussystem, friskvårdsbidrag och vassa internutbildningar. Vi ser fram emot att läsa din ansökan! Eleonora, People and Culture Kjell & Company
Phonecall är ett växande företag med nyrenoverade lokaler i centrala Norrköping och vi söker nu efter mötesbokare som vill vara med och utveckla företaget tillsammans med oss. Vi erbjuder: - Förmåner så som friskvård, gymkort m.m. - Hög provision - Löpande utbildning - Säljutbildning - Coachning Arbetsbeskrivning: Som mötesbokare på Phonecall kommer du att ansvara för att kontakta potentiella kunder via telefon och boka in kundmöten. Erfarenhet som mötesbokare är meriterande men inget krav då vi erbjuder löpande utbildning och coachning på plats. Profil: Vi söker dig som är samarbetsvillig, social och vill leverera goda resultat både individuellt och i grupp. Du är bekväm att prata i telefon och har lätt för att bygga relationer. Du ska vara målinriktad och resultatinriktad trotts motgångar. Som person är du kommunikativt skicklig i både tal och skrift och van att ta egna initiativ och jobba effektivt. Om anställningen: Lön: Fast grundlön samt provision, 20 000 - 40 000 :- Placering: Norrköping Tillträde: Omgående eller enligt överenskommelse Anställningsvillkor: Heltid Arbetstider: Dagtid, mån-fre Vill du vara med på vår resa? Sök jobbet som mötesbokare hos Phonecall nu!
Culligan Storkök Välkommen Culligan Storkök - en arbetsplats med tempo, utveckling och sammanhållning! Här blir du en del av ett engagerat team som varje dag hjälper storkök runt om i hela Sverige att fungera – från försäljning och installation till service och akuta reparationer. Vi jobbar med branschens ledande varumärken och har kunden i fokus i allt vi gör. Culligan Storkök är en stolt del av Culligan Nordic - en av Nordens största leverantörer inom vatten, kaffe och storkök. Vårt uppdrag är att vara det självklara valet för innovativa och hållbara vattenlösningar för den privata och offentliga sektorn i Norden, och vår målsättning är enkel - alla ska ha tillgång till rent dricksvatten samtidigt som vi minskar engångsförbrukningen av plast! På Culligan Nordic Group arbetar 365 anställda, spridda över Sverige, Norge, Danmark och Finland. Du känner igen oss på vårt höga kundfokus, pålitliga service och dedikation till miljövänlig & etisk handel. Tjänsten i korthet Vill du ha frihet under ansvar, arbeta med tekniskt avancerade maskiner och forma dina egna kundrelationer? Då låter det här som rollen för dig! Som servicetekniker på Culligan Storkök får du en självständig vardag med stort eget ansvar, men också ett sammansvetsat team i ryggen. Du utgår från Linköping eller Norrköping och arbetar med felsökning, installation och underhåll av storköksutrustning hos våra kunder, främst inom offentlig verksamhet. Du blir en del av ett stabilt och internationellt företag med ett lokalt, erfaret och engagerat team. Det här är en senior roll som passar dig som redan har teknisk erfarenhet och vill utvecklas vidare. Du kommer att: Utföra installationer, felsökningar och reparationer av storköksmaskiner Arbeta förebyggande med service och underhåll ute hos våra kunder Planera och genomföra dina egna serviceuppdrag – med frihet att styra din vardag Bygga och vårda långsiktiga kundrelationer med professionellt bemötande Utgå från hemmet eller kontoret i Norrköping (där vi gärna tar en kaffe ihop!) Samarbeta nära med teamledare, kundtjänst, tekniker och säljare Vi tror att du: Har några års erfarenhet av tekniskt eller mekaniskt arbete – gärna med felsökning av större maskiner, fordon eller liknande Har grundläggande elkunskaper och är van att arbeta praktiskt med teknisk utrustning Trivs i en självständig roll men uppskattar kollegialt samarbete och teamkänsla Är ansvarsfull, lösningsorienterad och har en stark känsla för service Har B-körkort och goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Du är van att ta ansvar för din arbetsdag och tycker om att lösa tekniska problem på plats hos kund. Vi ser gärna att du har några år i yrkeslivet och att du uppskattar ett jobb där du får använda både huvudet och händerna! Vad du får hos oss: Ett fritt och omväxlande arbete med stark teamkänsla Möjlighet att utvecklas tekniskt och arbeta med avancerad utrustning Trygg anställning i ett stabilt och internationellt företag Servicebil och stor frihet att själv planera dina dagar En lokal arbetsplatskultur med närhet till kollegor och återkommande teamträffar Plats Du kan bo i Linköping eller Norrköping – kontoret & lagret ligger i Norrköping Startdatum Augusti 2025 Vi rekryterar löpande, och kommer att granska din ansökan så fort vi kan. Om din profil passar för tjänsten kommer vi att kontakta dig för ett första steg, och skulle just den här rollen inte vara en matchning för dig kommer vi oavsett att återkoppla dig så du vet. Har du frågor kring tjänsten eller din ansökan? Kontakta [email protected]. Låter det här som tjänsten för dig? Vi ser fram emot din ansökan!
Brasseriet söker ny medarbetare, servitör/servicepersonal på 70-100% Dina arbetsuppgifter kommer att vara bemötande av gäster, kassa, servering, service och salladsberedning. Vi söker någon som är social, trevlig, SERVICEINRIKTAD som kan jobba under hög tempo och alltid bemöta gästerna med ETT LEENDE PÅ LÄPPARNA! Viktigt med högt tempo! Det är meriterande om du har erfarenhet från ett service arbete, det är dock inget krav. Du måste vara tillgänglig att jobba förmiddagar, kvällar & helger. Känner du att du passar in i vårt team? Tveka inte att höra av dig! Rekryteringen sker löpande och vi avser tillsätta tjänsten snarast möjligt. Vi återkopplar via epost.
Är du snickare och letar efter nästa utmaning? Sök till oss på ByggLove Bemanning! Vi på ByggLove Bemanning söker just nu duktiga, drivna och engagerade snickare som vill bli en del av vårt team. Som anställd hos oss får du arbeta i varierande projekt och spännande uppdrag hos våra kunder runt om i regionen. Vi söker dig som: Krav: Har erfarenhet av bygg- och snickeriarbeten Kan arbeta både självständigt och i team Är noggrann och vill ta ansvar för dina projekt och utföranden Meriterande: Har B-körkort och tillgång till egen bil Har yrkesbevis som snickare eller motsvarande erfarenhet Har liftkort och fallskyddsutbildning Vad vi erbjuder: Hos ByggLove Bemanning erbjuder vi ett professionellt arbetslag och varierande projekt där du som anställd jobbar som uthyrd till kund från oss på ByggLove Bemanning. Du får möjligheten att arbeta i både kortare och längre uppdrag hos våra kunder, med goda chanser till utveckling och variation i arbetet. Ansökan Skicka ditt CV och personliga brev till [email protected] och märk din ansökan med "Snickare Östergötland" i ämnesraden. Urval sker löpande. Om oss ByggLove Bemanning AB är ett bemanningsföretag baserat i Norrköping, specialiserat på bygg- och anläggningsbranschen. Vi samarbetar med välrenommerade företag och erbjuder en trygg anställning med bra villkor. Så behandlar vi dina personuppgifter När du skickar in din ansökan till oss godkänner du att vi behandlar dina personuppgifter i enlighet med Dataskyddsförordningen (GDPR). Vi använder uppgifterna enbart i rekryteringssyfte. Din ansökan kommer att sparas i upp till 6 månader från mottagandet. Därefter raderas den, om du inte samtyckt till fortsatt lagring. Du har rätt att: Begära information om vilka uppgifter vi har om dig Få felaktiga uppgifter rättade Begära att uppgifterna raderas när som helst Vill du utöva någon av dessa rättigheter, kontakta oss på: [email protected]
Är du betongarbetare och letar efter nästa utmaning? Sök till oss på ByggLove Bemanning! Vi på ByggLove Bemanning söker just nu duktiga, drivna och engagerade betongarbetare som vill bli en del av vårt team. Som anställd hos oss får du arbeta i varierande projekt och spännande uppdrag hos våra kunder runt om i regionen. Vi vill gärna höra från dig som: Krav: Har erfarenhet av betongarbeten Kan arbeta både självständigt och i team Noggrann och vill ta ansvar för dina projekt och utföranden Självgående i ritningläsning, armering, gjutning och efterbehandling Mediterande: Har B-körkort och tillgång till egen bil Har yrkesbevis för yrkesrollen eller motsvarande erfarenhet Heta arbeten Flexibel med arbetsort Vad vi erbjuder: Hos ByggLove Bemanning erbjuder vi ett professionellt arbetslag och varierande projekt där du som anställd jobbar som uthyrd till kund från oss på ByggLove Bemanning. Du får möjligheten att arbeta i både kortare och längre uppdrag hos våra kunder, med goda chanser till utveckling och variation i arbetet. Ansökan Skicka ditt CV och personliga brev till [email protected] och märk din ansökan med "Betongarbetare Östergötland" i ämnesraden. Om oss ByggLove Bemanning AB är ett bemanningsföretag baserat i Norrköping, specialiserat på bygg- och anläggningsbranschen. Vi samarbetar med välrenommerade företag och erbjuder en trygg anställning med bra villkor. Så behandlar vi dina personuppgifter När du skickar in din ansökan till oss godkänner du att vi behandlar dina personuppgifter i enlighet med Dataskyddsförordningen (GDPR). Vi använder uppgifterna enbart i rekryteringssyfte. Din ansökan kommer att sparas i upp till 6 månader från mottagandet. Därefter raderas den, om du inte samtyckt till fortsatt lagring. Du har rätt att: Begära information om vilka uppgifter vi har om dig Få felaktiga uppgifter rättade Begära att uppgifterna raderas när som helst Vill du utöva någon av dessa rättigheter, kontakta oss på: [email protected]
Är du markarbetare och letar efter nästa utmaning? Sök till oss på ByggLove Bemanning! Vi på ByggLove Bemanning söker just nu duktiga, drivna och engagerade markarbetare som vill bli en del av vårt team. Som anställd hos oss får du arbeta i varierande projekt och spännande uppdrag hos våra kunder runt om i regionen. Vi vill gärna höra från dig som: Krav: Har erfarenhet som markarbetare inom: Mark- och schaktarbeten Rörläggning och VA-arbeten Arbete med maskiner (om behörighet finns) Läsning och tolkning av ritningar Kan arbeta både självständigt och i team Noggrann och vill ta ansvar för dina projekt och utföranden Självgående i ritningläsning, armering, gjutning och efterbehandling Kunna samarbeta med andra yrkesgrupper som tex. grävmaskinster Mediterande: Har B-körkort och tillgång till egen bil Har yrkesbevis för yrkesrollen eller motsvarande erfarenhet Flexibel med arbetsort Vad vi erbjuder: Hos ByggLove Bemanning erbjuder vi ett professionellt arbetslag och varierande projekt där du som anställd jobbar som uthyrd till kund från oss på ByggLove Bemanning. Du får möjligheten att arbeta i både kortare och längre uppdrag hos våra kunder, med goda chanser till utveckling och variation i arbetet. Ansökan Skicka ditt CV och personliga brev till [email protected] och märk din ansökan med "Markarbetare Östergötland" i ämnesraden. Om oss ByggLove Bemanning AB är ett bemanningsföretag baserat i Norrköping, specialiserat på bygg- och anläggningsbranschen. Vi samarbetar med välrenommerade företag och erbjuder en trygg anställning med bra villkor. Så behandlar vi dina personuppgifter När du skickar in din ansökan till oss godkänner du att vi behandlar dina personuppgifter i enlighet med Dataskyddsförordningen (GDPR). Vi använder uppgifterna enbart i rekryteringssyfte. Din ansökan kommer att sparas i upp till 6 månader från mottagandet. Därefter raderas den, om du inte samtyckt till fortsatt lagring. Du har rätt att: Begära information om vilka uppgifter vi har om dig Få felaktiga uppgifter rättade Begära att uppgifterna raderas när som helst Vill du utöva någon av dessa rättigheter, kontakta oss på: [email protected]
Är du rivningsarbetare och letar efter nästa utmaning? Sök till oss på ByggLove Bemanning! Vi på ByggLove Bemanning söker just nu duktiga, drivna och engagerade rivningsarbetare som vill bli en del av vårt team. Som anställd hos oss får du arbeta i varierande projekt och spännande uppdrag hos våra kunder runt om i regionen. Vi vill gärna höra från dig som: Krav: Har erfarenhet av rivningsarbeten (t.ex. selektiv rivning, maskinell rivning eller handrivning) Kan arbeta både självständigt och i team Är noggrann och säkerhetsmedveten Har förståelse för arbetsmiljöregler och använder rätt skyddsutrustning Meriterande: Har B-körkort och tillgång till egen bil Någon form av arbetsmiljöutbildning Vad vi erbjuder: Hos ByggLove Bemanning erbjuder vi ett professionellt arbetslag och varierande projekt där du som anställd jobbar som uthyrd till kund från oss på ByggLove Bemanning. Du får möjligheten att arbeta i både kortare och längre uppdrag hos våra kunder, med goda chanser till utveckling och variation i arbetet. Ansökan Skicka ditt CV och personliga brev till [email protected] och märk din ansökan med "Rivningsarbetare Östergötland" i ämnesraden. Om oss ByggLove Bemanning AB är ett bemanningsföretag baserat i Norrköping, specialiserat på bygg- och anläggningsbranschen. Vi samarbetar med välrenommerade företag och erbjuder en trygg anställning med bra villkor. Så behandlar vi dina personuppgifter När du skickar in din ansökan till oss godkänner du att vi behandlar dina personuppgifter i enlighet med Dataskyddsförordningen (GDPR). Vi använder uppgifterna enbart i rekryteringssyfte. Din ansökan kommer att sparas i upp till 6 månader från mottagandet. Därefter raderas den, om du inte samtyckt till fortsatt lagring. Du har rätt att: Begära information om vilka uppgifter vi har om dig Få felaktiga uppgifter rättade Begära att uppgifterna raderas när som helst Vill du utöva någon av dessa rättigheter, kontakta oss på: [email protected]
Vi är en del av Nordens ledande mediekoncern, Bonnier News AB och söker nu fler företagssäljare till vårt kontor i Norrköping. Vi letar efter dig med vinnarmentalitet och höga ambitionsnivåer som motiveras av resultat. Du trivs i en arbetsmiljö med högt tempo och i en arbetsgrupp med stor gemenskap och teamkänsla. Om ossSedan starten 2014 har vi på Bonnier News Inhouse Sales, en central del av Nordens ledande mediekoncern Bonnier News AB, genomgått en stor expansion som markerar vår betydelse inom branschen. Vi har gått från att ha ett kontor med fem anställda till att idag ha närmare 100 anställda säljare fördelade på våra kontor i Västerås, Norrköping, Örebro och Eskilstuna. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen och med en total försäljning på 145 miljoner under 2024 finns det inget som kan stoppa oss! Som företagssäljare på Bonnier News Inhouse Sales har du möjligheten att påverka din egen lön genom en obegränsad provisionsmodell samt garantilön varje månad. Du får en utbildning i modern försäljningsteknik av våra erfarna säljcoacher och försäljningschefer som har över 10 års erfarenhet i branschen. Vi erbjuder en fantastiskt rolig arbetsplats med motiverande kollegor, roliga aktiviteter och spännande säljtävlingar. Som anställd på Bonnier News Inhouse Sales finns också utvecklingsmöjligheter inom hela Bonnier koncernen. Om rollenSom säljare på Bonnier arbetar du måndag-torsdag, 8.00-17.00 och fredagar 8.00-15.45. Du startar arbetsveckan tillsammans med dina kollegor på vårt kontor mitt i centrala Norrköping. Dagen inleds med en gemensam uppstart där vi går igenom veckans och dagens mål. Du kommer sedan dagligen att prata med företagare i Sveriges näringsliv via telefon och erbjuda dem prenumerationer på Nordens ledande affärstidning Dagens industri. Arbetsdagen varvas sedan med försäljning, coachande säljmöten, egna studier kring produkten du säljer och roliga aktiviteter och säljtävlingar.Vi är stolta över vår inspirerande arbetsmiljö, präglad av motiverande kollegor och spännande utmaningar som gör varje arbetsdag unik. Vem är du?Du trivs i en dynamisk och snabb arbetsmiljö där högt tempo, positiv energi och starkt kollegialt samarbete går hand i hand med goda försäljningsresultat. Du är en kommunikativ och övertygande telefonförsäljare med en förmåga att uttrycka dig klart och effektivt både muntligt och skriftligt. Genom aktivt lyssnande och förståelse för kundens behov, kan du skräddarsy lösningar som verkligen tillför värde. Som person är du målinriktad och driven, och du strävar inte bara efter att nå utan också att överträffa uppsatta mål. Din ihärdighet och arbetsvilja gör att du alltid håller fokus och ser till att uppgifterna löses effektivt och utan att ge upp. Du är noggrann och ordningsam, vilket gör att du alltid levererar kvalitet i ditt arbete, och du hanterar stressiga situationer på ett lugnt och stabilt sätt.Kvalifikationer: - God förmåga att kommunicera och bemöta kunder via telefon och mail/skrift. - Flytande kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - Tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning är meriterande. - Erfarenhet från sälj inom mediebranschen är meriterande. Övrig informationTjänsten är en tillsvidareanställning som börjar med en 6 månaders provanställning. Lönen baseras på garantilön och provision. Du kommer att tillhöra Bonnier News Inhouse Sales. Du rapporterar till försäljningschefen och kontoret ligger på Prästgatan 12 i centrala Norrköping.Hos Bonnier News Inhouse Sales får tillgång till förmåner som ett generöst friskvårdsbidrag på 3000 kr, rabatter och extra ersättning vid föräldraledighet. Vi är anslutna till kollektivavtal via Almega och Unionen.Vill du veta mer om hur det är att jobba hos oss? Lyssna på vår podd Drömjobbet. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. För att få reda på mer om vår rekryteringsprocess, klicka här! Bonnier News Inhouse Sales är en del av Nordens ledande mediekoncern. Vi fokuserar på att erbjuda och sälja prenumerationer på cirka 200 varumärken inom Bonnier News, inklusive några av Sveriges mest välkända tidningar såsom Dagens Nyheter och Dagens Industri. Sedan starten 2014 har företaget genomgått en betydande expansion, vilket betonar dess centrala roll inom branschen. Vi har vuxit från ett kontor med fem anställda till över 100 medarbetare med en omsättning på 143 miljoner för 2023. Vi är fördelade på våra kontor i Eskilstuna, Örebro, Västerås och Norrköping. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen.
Välj ett jobb för att visa detaljer