Vi är en del av Nordens ledande mediekoncern, Bonnier News AB och söker nu fler företagssäljare till vårt kontor i Norrköping. Vi letar efter dig med vinnarmentalitet och höga ambitionsnivåer som motiveras av resultat. Du trivs i en arbetsmiljö med högt tempo och i en arbetsgrupp med stor gemenskap och teamkänsla. Om ossSedan starten 2014 har vi på Bonnier News Inhouse Sales, en central del av Nordens ledande mediekoncern Bonnier News AB, genomgått en stor expansion som markerar vår betydelse inom branschen. Vi har gått från att ha ett kontor med fem anställda till att idag ha närmare 100 anställda säljare fördelade på våra kontor i Västerås, Norrköping, Örebro och Eskilstuna. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen och med en total försäljning på 145 miljoner under 2024 finns det inget som kan stoppa oss! Som företagssäljare på Bonnier News Inhouse Sales har du möjligheten att påverka din egen lön genom en obegränsad provisionsmodell samt garantilön varje månad. Du får en utbildning i modern försäljningsteknik av våra erfarna säljcoacher och försäljningschefer som har över 10 års erfarenhet i branschen. Vi erbjuder en fantastiskt rolig arbetsplats med motiverande kollegor, roliga aktiviteter och spännande säljtävlingar. Som anställd på Bonnier News Inhouse Sales finns också utvecklingsmöjligheter inom hela Bonnier koncernen. Om rollenSom säljare på Bonnier arbetar du måndag-torsdag, 8.00-17.00 och fredagar 8.00-15.45. Du startar arbetsveckan tillsammans med dina kollegor på vårt kontor mitt i centrala Norrköping. Dagen inleds med en gemensam uppstart där vi går igenom veckans och dagens mål. Du kommer sedan dagligen att prata med företagare i Sveriges näringsliv via telefon och erbjuda dem prenumerationer på Nordens ledande affärstidning Dagens industri. Arbetsdagen varvas sedan med försäljning, coachande säljmöten, egna studier kring produkten du säljer och roliga aktiviteter och säljtävlingar.Vi är stolta över vår inspirerande arbetsmiljö, präglad av motiverande kollegor och spännande utmaningar som gör varje arbetsdag unik. Vem är du?Du trivs i en dynamisk och snabb arbetsmiljö där högt tempo, positiv energi och starkt kollegialt samarbete går hand i hand med goda försäljningsresultat. Du är en kommunikativ och övertygande telefonförsäljare med en förmåga att uttrycka dig klart och effektivt både muntligt och skriftligt. Genom aktivt lyssnande och förståelse för kundens behov, kan du skräddarsy lösningar som verkligen tillför värde. Som person är du målinriktad och driven, och du strävar inte bara efter att nå utan också att överträffa uppsatta mål. Din ihärdighet och arbetsvilja gör att du alltid håller fokus och ser till att uppgifterna löses effektivt och utan att ge upp. Du är noggrann och ordningsam, vilket gör att du alltid levererar kvalitet i ditt arbete, och du hanterar stressiga situationer på ett lugnt och stabilt sätt.Kvalifikationer: - God förmåga att kommunicera och bemöta kunder via telefon och mail/skrift. - Flytande kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - Tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning är meriterande. - Erfarenhet från sälj inom mediebranschen är meriterande. Övrig informationTjänsten är en tillsvidareanställning som börjar med en 6 månaders provanställning. Lönen baseras på garantilön och provision. Du kommer att tillhöra Bonnier News Inhouse Sales. Du rapporterar till försäljningschefen och kontoret ligger på Prästgatan 12 i centrala Norrköping.Hos Bonnier News Inhouse Sales får tillgång till förmåner som ett generöst friskvårdsbidrag på 3000 kr, rabatter och extra ersättning vid föräldraledighet. Vi är anslutna till kollektivavtal via Almega och Unionen.Vill du veta mer om hur det är att jobba hos oss? Lyssna på vår podd Drömjobbet. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. För att få reda på mer om vår rekryteringsprocess, klicka här! Bonnier News Inhouse Sales är en del av Nordens ledande mediekoncern. Vi fokuserar på att erbjuda och sälja prenumerationer på cirka 200 varumärken inom Bonnier News, inklusive några av Sveriges mest välkända tidningar såsom Dagens Nyheter och Dagens Industri. Sedan starten 2014 har företaget genomgått en betydande expansion, vilket betonar dess centrala roll inom branschen. Vi har vuxit från ett kontor med fem anställda till över 100 medarbetare med en omsättning på 143 miljoner för 2023. Vi är fördelade på våra kontor i Eskilstuna, Örebro, Västerås och Norrköping. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen.
Östgöta Kök är restaurangkoncernen i Norrköping och Linköping som under snart tjugo års tid har fokuserat på att laga Östgötsk mat när den är som bäst. Vår resa startade med en restaurang i Norrköping där vi idag driver Östgöta Kök Nya Torget, Burgers and Bangers, Grazie samt ett skärgårdshotell i Arkösund. I Linköping driver vi Östgöta Kök Garnisonen och ÖK Smak & Tak. Vi brinner för att servera vällagad mat som grundar sig på kärlek till utvalda råvaror, både på plats på våra restauranger samt via catering och på events. Vår verksamhet genomsyras av råvara, hantverk och omtanke. Hotellreceptionist på underbara Arkösunds Hotell! Drömmer du om en sommar fylld med vackra havsvyer och ett arbete där ingen dag är den andra lik? Nu söker vi på Arkösunds Hotell en glad och serviceinriktad receptionist för sommarsäsongen – med möjlighet till förlängning! Om jobbet Hos oss är du hotellets ansikte utåt, den första personen våra gäster möter och den som ser till att deras vistelse blir något utöver det vanliga. Ditt jobb handlar om mer än att checka in och ut gäster – du är den som sprider glädje, ger de bästa lokala tipsen och skapar en välkomnande atmosfär från första stund. Ingen dag är den andra lik, och därför sätter vi stort värde på din flexibilitet och din förmåga att hålla huvudet kallt i en ibland hektisk miljö. Vi söker dig som: Älskar att ge service och har en positiv energi Trivs med att ha många bollar i luften Har en känsla för detaljer och ett öga för vad gästerna behöver Är lösningsorienterad och tar initiativ Är är ansvarstagande och har en god organisationsförmåga. Meriterande Tidigare erfarenhet av hotellreception eller serviceyrken. Flerspråkighet, särskilt kunskaper i engelska och tyska. Vi erbjuder En fantastisk arbetsplats i en av Sveriges vackraste skärgårdsmiljöer. Ett roligt och omväxlande arbete med högt tempo och mycket gästkontakt. Ett härligt team som brinner för att skapa oförglömliga upplevelser för våra gäster. Chans till förlängning efter sommarsäsongen. Låter det som sommarjobbet för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Ansökan: Skicka din ansökan till [e-postadress] senast [sista ansökningsdag]. Intervjuer sker löpande, så vänta inte med att söka! Välkommen till Arkösunds Hotell !
Har du inte hittat sommarjobb ännu, sök till Mervida Hemtjänst! Vi erbjuder ett viktigt och lärorikt arbete som gör skillnad. Du har stora chanser att få arbeta vidare hos oss också efter sommaren om du skulle vilja det. Du kommer att utföra service- och omvårdnadsarbete hos våra brukare vilket innebär att stödja och uppmuntra dem i deras vardag. Vi utgår alltid från brukarens behov och önskemål i planering och genomförande. Vi letar efter dig som: - Vill arbeta med människor - Kan arbeta självständigt - Är duktig på svenska i tal och skrift - Har B-körkort och/eller kan cykla Det är meriterande om du har utbildning inom vård och omsorg. Vi ser gärna att du har erfarenhet av social dokumentation och av att vara omsorgskontakt. Vi räknar med att du är duktig på att kommunicera med olika slags människor och att du är lyhörd mot både brukare och kollegor. Det är viktigt att du är kreativ och kan anpassa dig efter olika situationer och omständigheter i brukarnas hem. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Mervida Hemtjänst är ett väletablerat vård- och omsorgsbolag med verksamhet i Norrköping och Stockholms Stad. Rekrytering sker löpande. Vi uppmuntrar dig därför att skicka in din ansökan redan idag! För frågor om tjänsterna hör av dig till vårt kontor på telefonnummer 011 128 300! När vi ska anställa dig begär vi alltid ett utdrag ur belastningsregistret. Detta görs som ett sista steg i rekryteringsprocessen. Beställ gärna utdraget redan nu på polisens hemsida. Välkommen att bli en av oss i sommar!
Vi välkomnar en sjuksköterska som vill bli en del av vårt fantastiska team! I rollen som sjuksköterska i Forenede Care är du en viktig del i organisationen och din kompetens och trivsel värdesätts högt. Vi vet att du som medarbetare är vår viktigaste resurs, du ges därmed goda möjligheter att växa och utvecklas med oss. Du får en arbetsledande roll i teamet med möjligheter att påverka verksamheten Här kommer du att arbeta Skomakaregatan, som också kallas Konstantinopel, är ett boende med 44 lägenheter i centrala Norrköping, nära till buss och spårvagn. Huset är uppdelat på fyra avdelningar, två SÄBO, en demens och en avdelning för personer med funktionsnedsättning. Du arbetar tillsammans med en sjuksköterskekollega, en specialistundersköterska och våra sjuksköterskor har ansvar för två avdelningar var. Vem är du? Du är ansvarstagande, självständig och trygg med att göra prioriteringar och leda andra. Du trivs med att handleda personal i hälso- och sjukvårdsfrågor, är prestigelös och motiveras av, att tillsammans med dina kollegor, organisera omvårdnaden på bästa sätt. I din roll ingår att ha kontinuerlig dialog med närstående och informera vid förändringar i hälsotillståndet. Du samarbetar med kollegor, läkare och eventuellt andra, både interna och externa, kontakter för att säkerställa en god omvårdnad. Rollen innebär också ett nära samarbete med och arbetsledning av vår omvårdnadspersonal. Du är en del av husets ledningsgrupp, vilket också innebär ett övergripande ansvar för vårt kvalitetsarbete. Beskrivning av tjänsten Vi söker just nu en kollegapå heltid till en tillsvidareanställning med provanställning med sysselsättningsgrad 100% med startdatum 2025-06-02. Legitimerad sjuksköterska Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift Meriterande Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet inom äldreomsorg. extra meriterande är erfarenhet av Huntingtons sjukdom. För att trivas i tjänsten är du engagerad och bryr du dig om dina medmänniskor samtidigt som du är bra på att skapa goda relationer och är serviceinriktad. Hos oss jobbar vi i team såväl som självständigt så det är viktigt att du är bekväm i den miljön. Innan vi erbjuder anställning får du visa ett oöppnat utdrag ur polisens belastningsregister. Vi efterfrågar även ett giltigt svenskt arbetstillstånd, exempelvis ett pass eller godkänt arbetstillstånd från Migrationsverket. Vad får du av oss? Påverkan. Vi jobbar ständigt för förbättring för att kunna erbjuda den mest högkvalitativa omsorgen och som undersköterska får du dagligen möjlighet att påverka hur vi arbetar. Personlig utveckling samt kompetensutveckling. Vi kompetensutvecklar oss för att tillsammans växa och nå företagets mål. Trygghet och kollektivavtal. Du får en långsiktig och engagerad arbetsgivare som ser människor som sin viktigaste resurs. Motion. Friskvårdsbidrag. Om Forenede Care Forenede Care är ett av Sveriges ledande vård- och omsorgsföretag med cirka 7400 medarbetare. Vi är det familjeägda företaget där människor får göra skillnad och samtidigt må bra och ha kul på jobbet. Vi har varit verksamma i Sverige sedan 1998 och vi vet att du som medarbetare är vår viktigaste resurs. Du ges därför goda utvecklingsmöjligheter så att du kan växa med oss. På Forenede Care bryr vi oss om varandra med fokus på trivsel, engagemang och arbetsglädje. Vår värdegrund med värdeorden ansvar, engagemang och omtanke är en naturlig del av vårt arbete. Vi arbetar för att alla människor ska få leva livet, hela livet och bedriver förutom äldreboenden verksamheter inom ASiH, palliativ vård, personlig assistans och hemsjukvård. Vill du vara med och forma framtidens vård och omsorg och ingå i ett sammanhang som gör skillnad för människor, för samhälle och för vår framtid så kommer du känna dig hemma hos oss på Forenede Care. Lön Vi tillämpar individuell och marknadsanpassad lönesättning. Sista ansökningsdag Rekrytering sker löpande. Kontaktperson Ange namn Anna Hjort E-post: [email protected] Du är efterlängtad - välkommen till oss!
Vi välkomnar en sjuksköterska som vill bli en del av vårt fantastiska team! I rollen som sjuksköterska i Forenede Care är du en viktig del i organisationen och din kompetens och trivsel värdesätts högt. Vi vet att du som medarbetare är vår viktigaste resurs, du ges därmed goda möjligheter att växa och utvecklas med oss. Du får en arbetsledande roll i teamet med möjligheter att påverka verksamheten Här kommer du att arbeta Skomakaregatan, som också kallas Konstantinopel, är ett boende med 44 lägenheter i centrala Norrköping, nära till buss och spårvagn. Huset är uppdelat på fyra avdelningar, två SÄBO, en demens och en avdelning för personer med funktionsnedsättning. Du arbetar tillsammans med en sjuksköterskekollega, en specialistundersköterska och våra sjuksköterskor har ansvar för två avdelningar var. Vem är du? Du är ansvarstagande, självständig och trygg med att göra prioriteringar och leda andra. Du trivs med att handleda personal i hälso- och sjukvårdsfrågor, är prestigelös och motiveras av, att tillsammans med dina kollegor, organisera omvårdnaden på bästa sätt. I din roll ingår att ha kontinuerlig dialog med närstående och informera vid förändringar i hälsotillståndet. Du samarbetar med kollegor, läkare och eventuellt andra, både interna och externa, kontakter för att säkerställa en god omvårdnad. Rollen innebär också ett nära samarbete med och arbetsledning av vår omvårdnadspersonal. Du är en del av husets ledningsgrupp, vilket också innebär ett övergripande ansvar för vårt kvalitetsarbete. Beskrivning av tjänsten Vi söker just nu en kollegapå heltid till ett gravidvikariat med startdatum 2025-06-23 Legitimerad sjuksköterska Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift Meriterande Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet inom äldreomsorg. Extra meriterande är erfarenhet av Huntingtons sjukdom. För att trivas i tjänsten är du engagerad och bryr du dig om dina medmänniskor samtidigt som du är bra på att skapa goda relationer och är serviceinriktad. Hos oss jobbar vi i team såväl som självständigt så det är viktigt att du är bekväm i den miljön. Innan vi erbjuder anställning får du visa ett oöppnat utdrag ur polisens belastningsregister. Vi efterfrågar även ett giltigt svenskt arbetstillstånd, exempelvis ett pass eller godkänt arbetstillstånd från Migrationsverket. Vad får du av oss? Påverkan. Vi jobbar ständigt för förbättring för att kunna erbjuda den mest högkvalitativa omsorgen och som undersköterska får du dagligen möjlighet att påverka hur vi arbetar. Personlig utveckling samt kompetensutveckling. Vi kompetensutvecklar oss för att tillsammans växa och nå företagets mål. Trygghet och kollektivavtal. Du får en långsiktig och engagerad arbetsgivare som ser människor som sin viktigaste resurs. Motion. Friskvårdsbidrag. Om Forenede Care Forenede Care är ett av Sveriges ledande vård- och omsorgsföretag med cirka 7400 medarbetare. Vi är det familjeägda företaget där människor får göra skillnad och samtidigt må bra och ha kul på jobbet. Vi har varit verksamma i Sverige sedan 1998 och vi vet att du som medarbetare är vår viktigaste resurs. Du ges därför goda utvecklingsmöjligheter så att du kan växa med oss. På Forenede Care bryr vi oss om varandra med fokus på trivsel, engagemang och arbetsglädje. Vår värdegrund med värdeorden ansvar, engagemang och omtanke är en naturlig del av vårt arbete. Vi arbetar för att alla människor ska få leva livet, hela livet och bedriver förutom äldreboenden verksamheter inom ASiH, palliativ vård, personlig assistans och hemsjukvård. Vill du vara med och forma framtidens vård och omsorg och ingå i ett sammanhang som gör skillnad för människor, för samhälle och för vår framtid så kommer du känna dig hemma hos oss på Forenede Care. Lön Vi tillämpar individuell och marknadsanpassad lönesättning. Sista ansökningsdag Rekrytering sker löpnade. Kontaktperson Anna Hjort E-post: [email protected] Du är efterlängtad - välkommen till oss!
Brinner du för att arbeta med människor och är utbildad undersköterska? Då är du den vi söker! Vår hemtjänstverksamhet växer i Norrköping och nu letar vi efter fler kompetenta medarbetare till vårt härliga gäng. Vi kan erbjuda dig ett varierat och ansvarsfullt arbete med goda möjligheter till kompetens- och karriärutveckling! Är du intresserad av arbetsledning och administrativa uppdrag kan vi erbjuda dig att bli teamledare. Vi kan direkt erbjuda schema på heltid om du är rätt person. I rollen som undersköterska utför du omsorgsarbete hos våra kunder vilket innebär att stödja och uppmuntra våra hemtjänsttagare i deras vardag. Vi utgår alltid från hemtjänsttagarens behov och önskemål i planering och genomförande. I arbetet ingår social dokumentation, att vara omsorgskontakt och samarbete med övriga kollegor, HSL-personal, biståndshandläggare samt anhöriga. Vi letar efter medarbetare som har följande kompetenser: -Är utbildad undersköterska -Behärskar svenska i tal och skrift. Övriga språkkunskaper, särskilt arabiska, är meriterande -Erfarenhet av arbete inom äldreomsorg - Erfarenhet av social dokumentation och av att vara omsorgskontakt - God datavana - B-körkort Vi räknar med att du är duktig på att kommunicera med olika slags människor och att du är lyhörd mot både brukare och kollegor. Det är viktigt att du är kreativ och kan anpassa dig efter olika situationer och omständigheter i brukarnas hem. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Mervida Hemtjänst är ett vård- och omsorgsföretag som i flera år framgångsrikt bedrivit hemtjänst i Norrköping och inom Stockholms Stad. Rekrytering sker löpande. Vi uppmuntrar dig därför att skicka in din ansökan redan idag! För frågor om tjänsterna hör av dig till vårt kontor på telefonnummer 011 128 300! När vi ska anställa dig begär vi alltid ett utdrag ur belastningsregistret. Detta görs som ett sista steg i rekryteringsprocessen. Beställ gärna utdraget redan nu på polisens hemsida. Välkommen att bli en av oss!
Om tjänsten Som resande montör/installatör arbetar du med installation och underhåll av kommunikationsutrustning i master och andra tekniska miljöer. Du får egen bil och utgår hemifrån från östra Sverige och jobbar måndag till torsdag, med övernattningar på hotell. Uppdraget innebär arbete i både skärgård och fjäll! Dina framtida arbetsuppgifter Arbetet är fysiskt och tekniskt varierande, där du alltid jobbar i team, oftast två och två, för att säkerställa säkerhet och kvalitet. Arbetsuppgifterna består bland annat av: Installation och underhåll av antenner och kommunikationsutrustning Klättring i master på upp till 150 meter Arbete i olika miljöer – från skärgården till fjällområden Hantera verktyg och enklare teknisk utrustning Resa och arbeta på olika platser, med hotellövernattningar ca 150 dagar/år Redovisa arbetstid och rapportera uppdrag via digitala system Vi söker dig som Har B-körkort och kan hantera en större arbetsbil Är fysiskt kapabel att arbeta på hög höjd och hantera tung utrustning Är noggrann, säkerhetsmedveten och ansvarsfull Trivs med att arbeta i team och har god social förmåga Har en teknisk bakgrund, t.ex. inom el, tele, montering eller fordon Meriterande: Erfarenhet som elektriker, hissmontör, bilmekaniker eller liknande tekniskt yrke Erfarenhet av arbete på hög höjd Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Östra Sverige, resor över hela landet Omfattning: Heltid, måndag–torsdag Anställningsform: Tillsvidare med inledande provanställning Om kunden Företaget arbetar med installation och underhåll av kommunikationsnät i Sverige. Arbetet sker i team och präglas av samarbete, noggrannhet och långsiktighet. Personalen trivs och stannar ofta kvar i många år, även efter pensionsålder. Säkerhet & krav Denna tjänst kräver att du genomgår en säkerhetsprövning, vilket innebär att du behöver vara svensk medborgare och ha en stabil bakgrund utan grova brott i belastningsregistret. Säkerhetsutbildning ingår i anställningen. Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se.
Vill du arbeta på ett kommunikationsföretag i framkant där du erbjuds goda möjligheter till utveckling? Har du en stark känsla för service? Nu har du chansen att växa i en professionell miljö tillsammans med engagerade kollegor! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns möjligheter till förlängning av uppdraget. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter I rollen som Service Desk Analyst är du den första kontakten för Telias största företagskunder inklusive stora internationella företag, kommuner, regioner och myndigheter. Du ansvarar för att lösa ärendet och återkoppla, så att kunden får ett tydligt omhändertagande och kan följa ärendets progression från start till slut. Dina arbetsuppgifter innebär att analysera, kategorisera och prioritera inkommande ärenden. Kunden tar kontakt via telefon, mail eller via kundportal. Utöver att registrera ärendena från kund ansvarar du för att svara på frågor och lösa ärendena i den mån som det är möjligt. Du erbjuds en gedigen introduktion och har kontinuerlig dialog med din närmaste chef för att utvecklas. Initialt utbildas du inom ett tekniskt område och med tiden bygger du på din kunskap med fler kompetenser. Du ingår i en grupp med kollegor i samma roll och tillsammans arbetar ni för att nå era mål och för att säkerställa nöjda kunder. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Erfarenhet inom kundservice • Mycket god datorvana • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift • Erfarenhet från telekombranschen och/eller företagssupport är mycket meriterande I rollen som Service Desk Analyst tar du ansvar för dina arbetsuppgifter och strukturerar ditt dagliga arbete för att driva processerna framåt. Du har förmågan att fatta beslut, samtidigt som du söker hjälp när det behövs. Vidare är du noggrann och lägger stor vikt vid att följa kvalitetsstandard. För att trivas i rollen är du lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt kundbemötande. Du har både intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra, och du anstränger dig för att leverera lösningar. Då kommunikation huvudsakligen sker i skrift ser vi att du har förmågan att uttrycka dig tydligt och informativt både skriftligt och muntligt. Övrig information Start: Omgående Plats: Norrköping Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-03-10. #Nextgen
Östgöta Kök är restaurangkoncernen i Norrköping och Linköping som under snart tjugo års tid har fokuserat på att laga Östgötsk mat när den är som bäst. Vår resa startade med en restaurang i Norrköping där vi idag driver Östgöta Kök Nya Torget, Burgers and Bangers, Grazie samt ett skärgårdshotell i Arkösund. I Linköping driver vi Östgöta Kök Garnisonen och ÖK Smak & Tak. Vi brinner för att servera vällagad mat som grundar sig på kärlek till utvalda råvaror, både på plats på våra restauranger samt via catering och på events. Vår verksamhet genomsyras av råvara, hantverk och omtanke. Nu söker vi extrapersonal till köket på helger för vår Nous bistro! Om tjänstenVi söker dig som är intresserad av ett spännande extrajobb inom restaurangbranschen. Som en del av vårt köksteam hos Nous bistro kommer du att vara med och skapa matupplevelser i linje med vår filosofi om kvalitativa råvaror och äkta hantverk. Arbetsuppgifter Tillaga och förbereda mat enligt våra höga standarder. Bidra till att köket håller sig organiserat och effektivt. Samarbeta med resten av teamet för att säkerställa gästernas bästa möjliga matupplevelse. Vem är du? Vi söker dig som: Har erfarenhet av att arbeta i kök eller är genuint intresserad av matlagning. Är flexibel och kan arbeta helger. Trivs i högt tempo och gillar att arbeta i team. Är noggrann, ansvarstagande och serviceinriktad. Vi erbjuder En inspirerande arbetsmiljö inom en framstående restaurangkoncern. Möjlighet att utvecklas inom matlagning och kulinariska konster. Flexibilitet och möjlighet att arbeta där det behövs. Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team. Skicka din ansökan redan idag! Rekrytering sker löpande, så vänta inte för länge. Vi tillämpar kollektivavtal via Visita. Välkommen till oss på Nous Bistro!
Vill du sitta i förarsätet på resan från fossila drivmedel mot mer hållbara alternativ? Card Network Solutions (CNS) söker nu skickliga backend-utvecklare för att bygga nästa generation av affärssystem för energi- och drivmedelssektorn. Hos oss bygger du systemen som förenklar omställningen och gör det lättare för slutanvändare att tanka/ladda sina bilar. OM BOLAGET CNS grundades 1987 i Norrköping och är sedan 2014 en del av den globala koncernen DCC. CNS fokus är att utveckla effektiva, innovativa och säkra lösningar inom energi- och drivmedelssektorn, som används både nationellt och internationellt. På CNS får du förmånen att arbeta i det lilla bolaget med 15 anställda samtidigt som du tillhör en stor koncern. Det innebär att du erbjuds en positiv miljö med bra sammanhållning, möjlighet att påverka och med en närhet till tekniska beslut, samtidigt som du får långsiktigheten och stabiliteten av en stor koncern! Energi- och drivmedelssektorn i sig är en bransch i förändring, där resan går från fossila drivmedel mot mer hållbara alternativ. För att möta denna förändring måste CNS ligga i framkant och utveckla system och lösningar som förenklar omställningen. OM ROLLEN Som backend-utvecklare på CNS blir du en del av ett engagerat team som utvecklar affärssystem med allt som behövs för att driva bensin- och laddstationer. Systemen hanterar allt från kort och kunder, till statistik och fakturering. En stor del av vardagen består av att vidareutveckla systemen genom nya integrationer med exempelvis betallösningar, laddnätverk och appar. Det finns massor av spännande utvecklingsprojekt framöver, där våra kunder börjar fokusera mer på elektrifiering och moderna lösningar som gör det enklare att tanka/ladda bilar för slutanvändaren. Utvecklingen sker främst i C# med SQL databaser, där koden är driftsatt i olika Azure-tjänster som App Service, AKS och Azure Functions. VEM ÄR DU? I denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker dig som är nyfiken, älskar problemlösning och tar ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Då CNS växer finns det plats för teammedlemmar med olika kompetenser och fokusområden. Det viktigaste är att du gillar att ta dig an nya utmaningar och vill utvecklas tillsammans med oss! För att passa och trivas i rollen ser vi att du har: En högskole- eller civilingenjörsutbildning eller motsvarande inom relevant område. Minst 3 års arbetslivserfarenhet som utvecklare. God förmåga att samarbeta. Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, såväl i tal som skrift. Det är även meriterande om du har kunskap och erfarenhet inom: C# / .Net Core Azure Kubernetes GraphQL / REST SQL CNS ERBJUDER CNS vill ge alla anställda de bästa förutsättningarna för att hitta sin egen balans mellan arbetsliv och privatliv, som en del i det så erbjuder vi flera förmåner som: Hybridarbete, där man får arbeta två dagar hemifrån i veckan. Arbetstidsförkortning på 40 h om året som kan tas ut både i lediga dagar och flextid. En friskvårdstimme per vecka. Friskvårdsbidrag på 3 000 SEK per år. Utöver förmånerna ovanför så blir du en del av ett härligt gäng som regelbundet har aktiviteter för att fira framgångarna och blicka framåt. Hos oss kommer du arbeta med intressanta och storskaliga projekt som underlättar vardagen för många. ÖVRIGT Upplägg:Anställning direkt hos CNS. A-hub hjälper till med rekryteringsprocessen och vid eventuella frågor kontakta Sebastian Dejler på[email protected] Placering: Tjänsten är placerad på CNS moderna kontor i centrala Norrköping. Start: Omgående eller enligt överenskommelse.
Välj ett jobb för att visa detaljer