VÅRT ERBJUDANDE Pema Partner är ett fullserviceföretag inom anläggnings- och fastighetstjänster. Vi skapar hållbara nytta via fyra verksamhetsområden: Energieffektivisering, Fastighetsförvaltning, Arenaservice och Utemiljö. Med lång erfarenhet, expertkompetens, engagerade medarbetare och modern maskinpark bidrar vi till attraktiva fastighetsbestånd och tydlig affärsnytta för våra kunder. Vi söker nu serviceinriktade och drivna säsongsmedarbetare till säsongen 2025 i vårt uppdrag inom utemiljö i Norrköping. I tjänsten ingår mycket eget ansvar och nära kontakt med övriga medarbetare och våra kunder. Vi söker nu dig som vill jobba i en utvecklande miljö med stor variation i arbetsuppgifter. Tjänsten har placeringsort i Norrköping. Som person bör du vara noggrann, initiativtagande, ansvarsfull samt ha kvalitetskänsla och god samarbetsförmåga. I ditt arbete träffar du många människor så det krävs att du är serviceinriktad och har ett öppet och utåtriktat förhållningssätt. Eftersom vi är ett sammansvetsat gäng har varje individ ett ansvar för stämningen på arbetsplatsen så därför bör du som söker vara social, engagerad och trivas med att träffa nya människor i din arbetsroll. Hos oss erbjuds du ett givande och utvecklande arbete där fokus är att bistå våra kunder på bästa möjliga sätt. ARBETSBESKRIVNING Du kommer bland annat jobba med drift av utemiljö och skötsel. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: Ogräsrensning av rabatter och buskar Ogräsbekämpning av alla hårdgjorda ytor Trimning Klippning och beskärning av häckar, buskar och träd Plantering samt nyplanteringar av rabatter, växter och buskar Gräsklippning Sophantering DINA KVALIFIKATIONER Vi ser att du har erfarenhet av yttre skötsel i liknande uppdrag och god växtkännedom. Har du utbildning inom trädgårdsskötsel så är det meriterande. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper så som social, engagerad, pålitlig och stor samarbetsförmåga med kundfokus. B-körkort är ett krav. ANSÖKAN Vi erbjuder en trygg, säker och trivsam arbetsplats. Vi erbjuder fast lön med kollektivavtal med avtalspension, försäkringar och andra förmåner som friskvårdsbidrag. Tjänsten är en tidsbegränsad anställning för säsongsarbete för perioden april till september 2025. Placeringsort är i Norrköping Tillträde: 2025-04-01 Intervjuer kan komma att ske löpande så tveka inte på att skicka in din ansökan redan idag om du är intresserad! Bifoga tre referenser tillsammans med ditt CV och personliga brev. Frågor gällande tjänsten besvaras av driftchef Johan Eriksson: Mail: [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!
Phonecall är ett växande företag med nyrenoverade lokaler i centrala Norrköping och vi söker nu efter mötesbokare som vill vara med och utveckla företaget tillsammans med oss. Vi erbjuder: - Förmåner så som friskvård, gymkort m.m. - Hög provision - Löpande utbildning - Säljutbildning - Coachning Arbetsbeskrivning: Som mötesbokare på Phonecall kommer du att ansvara för att kontakta potentiella kunder via telefon och boka in kundmöten. Erfarenhet som mötesbokare är meriterande men inget krav då vi erbjuder löpande utbildning och coachning på plats. Profil: Vi söker dig som är samarbetsvillig, social och vill leverera goda resultat både individuellt och i grupp. Du är bekväm att prata i telefon och har lätt för att bygga relationer. Du ska vara målinriktad och resultatinriktad trotts motgångar. Som person är du kommunikativt skicklig i både tal och skrift och van att ta egna initiativ och jobba effektivt. Om anställningen: Lön: Fast grundlön samt provision, 20 000 - 40 000 :- Placering: Norrköping Tillträde: Omgående eller enligt överenskommelse Anställningsvillkor: Heltid Arbetstider: Dagtid, mån-fre Vill du vara med på vår resa? Sök jobbet som mötesbokare hos Phonecall nu!
Välkommen att vara med på en fantastisk utvecklingsresa inomretail, Kjell & Company och inte minst, rollen som butikschef!Ur kunders ögon innehar vi förstaplatsen i branschen när det kommer till mest kunnig och mest flexibel personal. Vi är dessutom den affärskedja som bedöms ge snabbast service enligt kunders tycke - detta tror vi helt och hållet beror på våramedarbetaresförmåga att lösa kundens problem på bästavis! Inom retail och inte minst på Kjell & Company går utvecklingen i rask takt och vi utvecklar ständigt nya vägar för att möta våra kunders nya behov, alltid med Service i världsklass som given målsättning. Just nu är vi i full transformation från butiker till Service Points.I en Service Point vi främst våra kunder i fysisk form, men kundmötena sker även digitalt genom olika kanaler - alltid med kundens behov i fokus. Chef eller ledare?- vi söker dig som ser skillnaden mellan ordens innebörd och som inser att båda delarna behövs för att skapa en välfungerande enhet och ett team som utvecklas. Vi kräver ingen tidigare erfarenhet från chefsrollen men du behöver vara en person som under en längre tid funderat på rollen som ledare, så pass att du har en tydlig bild över vad du kommer att stå för som chef och ledare. Kanske är du just nu din arbetsplats bästa medarbetare och redo att ta nästa kliv? Du har mest troligtett stort intresseför ledarskap, älskar försäljning och genom ditt team vill skapa framgång,samtidigt som du brinner för att ge service i världsklass varje dag. Vi söker dig som: Är ödmjuk, socialt kompetent, driftig och energifylld. Älskar att sälja och att ta stort ansvar för både din egen och andras prestationer.. Kan förmedla mål, samt att på ett coachande sätt driva gruppen mot dessa. Har intresse och kunskap kring produkterna vi säljer. Är resultat-och-målfokuserad. Är stabil, mogen och beslutsam i ditt agerande. Viser gärna att du har: -Erfarenhet av ledarskap i någon form, gärna från detaljhandeln. -Erfarenhet av försäljning till slutkonsument. Vad erbjuder vi dig? I rollen som butikschef driver du, tillsammans med dina säljare,din butiksom din egen. Du har ett gediget stöd ifrån Huvudkontoret som gör att du får bästa förutsättningar att fokusera på det operativa ledarskapet och utvecklingen av ditt team. Vi värdesätter ett nära ledarskapgenomhög butiksnärvaro ochi rollen kommer du ha ett tätt nära samarbetemeddin regionchef som både stöttar, utvecklar och agerar bollplank. Exempel på arbetsuppgifter och ansvarsom butikschef: -Skapa ett effektivt och välfungerande team i din butik. -Förvalta och utveckla den höga nivån av kundnöjdhet som vi verkar för. -Arbeta för en välskött butik och ett välorganiserat lager Första åretges duen gedigen introduktiontill rollen– allt för att ge dig bästamöjligaförutsättningar som butikschef hos oss! Vill du veta mer om hur är det att jobbapå Kjell & Company? Övrigt Tjänsten kommer att tillsättas omgående. Rekrytering sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Vi kan komma att göra en bakgrundskontroll vid en eventuell anställning, detta gäller alla tjänster på Kjell & Co. Grundlön enligt detaljhandelsavtalet baserad på högsta möjliga branschvana + ansvarstillägg på runt 4500 kr. Utöver det finns möjlighet till bonus om 45 000 per kvartal. Utöver Handels kollektivavtal erbjuder vi även bonussystem, friskvårdsbidrag och vassa internutbildningar. Vi ser fram emot att läsa din ansökan! Eleonora, People and Culture Kjell & Company
Är du serviceinriktad och drivs av att arbeta mot uppsatta mål? Nu söker Telia juniora säljande kundtjänstmedarbetare till teamet i Norrköping. Hos Telia får du möjlighet att arbeta tillsammans med engagerade kollegor i en professionell miljö. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia på sikt. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Läs gärna mer om hur det är att jobba som konsult på Telia: https://www.bravura.se/karriar/telia/ Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter I rollen som säljande kundsjänstmedarbetare ansvarar du för den första kontakten med företagets privatkunder. Du tar emot inkommande samtal och hjälper kunder över telefon inom områdena kundreskontra, fakturafrågor och betalningsalternativ. Frågorna varierar i omfattning och komplexitet och du arbetar för att hitta bra lösningar som bidrar till nöjda kunder. Som en del av din service ansvarar du vidare för att göra behovsanalyser och arbetar aktivt med merförsäljning utifrån kundens behov i varje samtal. • Ta emot inkommande samtal från kunder • Hitta lösningar på kunders frågor och problem • Utföra behovsanalys och merförsäljning Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad och godkänd gymnasieutbildning • Arbetslivserfarenhet inom service, försäljning eller fakturahantering är meriterande • Du talar och skriver obehindrat på svenska och har goda kunskaper i engelska För att trivas i rollen som säljande kundtjänstmedarbetare på Telia har du en god känsla för service samt motiveras av att arbeta mot uppsatta mål och leverera lösningar efter kundens behov. Vidare har du en god kommunikativ förmåga och är lyhörd samt empatisk i ditt bemötande. Rollen kräver att du tar eget ansvar för att driva ditt arbete framåt. Du trivs i en social roll med ett varierat arbetstempo. Övrig information Start: 22 April Plats: Norrköping Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-04-23 #Nextgen
Vill du arbeta på ett kommunikationsföretag i framkant där du erbjuds goda möjligheter till utveckling? Har du en stark känsla för service? Nu har du chansen att växa i en professionell miljö tillsammans med engagerade kollegor! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns möjligheter till förlängning av uppdraget. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter I rollen som Service Desk Analyst är du den första kontakten för Telias största företagskunder inklusive stora internationella företag, kommuner, regioner och myndigheter. Du ansvarar för att lösa ärendet och återkoppla, så att kunden får ett tydligt omhändertagande och kan följa ärendets progression från start till slut. Dina arbetsuppgifter innebär att analysera, kategorisera och prioritera inkommande ärenden. Kunden tar kontakt via telefon, mail eller via kundportal. Utöver att registrera ärendena från kund ansvarar du för att svara på frågor och lösa ärendena i den mån som det är möjligt. Du erbjuds en gedigen introduktion och har kontinuerlig dialog med din närmaste chef för att utvecklas. Initialt utbildas du inom ett tekniskt område och med tiden bygger du på din kunskap med fler kompetenser. Du ingår i en grupp med kollegor i samma roll och tillsammans arbetar ni för att nå era mål och för att säkerställa nöjda kunder. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Erfarenhet inom kundservice • Mycket god datorvana • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift • Erfarenhet från telekombranschen och/eller företagssupport är mycket meriterande I rollen som Service Desk Analyst tar du ansvar för dina arbetsuppgifter och strukturerar ditt dagliga arbete för att driva processerna framåt. Du har förmågan att fatta beslut, samtidigt som du söker hjälp när det behövs. Vidare är du noggrann och lägger stor vikt vid att följa kvalitetsstandard. För att trivas i rollen är du lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt kundbemötande. Du har både intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra, och du anstränger dig för att leverera lösningar. Då kommunikation huvudsakligen sker i skrift ser vi att du har förmågan att uttrycka dig tydligt och informativt både skriftligt och muntligt. Övrig information Start: Omgående Plats: Norrköping Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-03-10. #Nextgen
Vi är en del av Nordens ledande mediekoncern, Bonnier News AB och söker nu fler företagssäljare till vårt kontor i Norrköping. Vi letar efter dig med vinnarmentalitet och höga ambitionsnivåer som motiveras av resultat. Du trivs i en arbetsmiljö med högt tempo och i en arbetsgrupp med stor gemenskap och teamkänsla. Om ossSedan starten 2014 har vi på Bonnier News Inhouse Sales, en central del av Nordens ledande mediekoncern Bonnier News AB, genomgått en stor expansion som markerar vår betydelse inom branschen. Vi har gått från att ha ett kontor med fem anställda till att idag ha närmare 100 anställda säljare fördelade på våra kontor i Västerås, Norrköping, Örebro och Eskilstuna. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen och med en total försäljning på 145 miljoner under 2024 finns det inget som kan stoppa oss! Som företagssäljare på Bonnier News Inhouse Sales har du möjligheten att påverka din egen lön genom en obegränsad provisionsmodell samt garantilön varje månad. Du får en utbildning i modern försäljningsteknik av våra erfarna säljcoacher och försäljningschefer som har över 10 års erfarenhet i branschen. Vi erbjuder en fantastiskt rolig arbetsplats med motiverande kollegor, roliga aktiviteter och spännande säljtävlingar. Som anställd på Bonnier News Inhouse Sales finns också utvecklingsmöjligheter inom hela Bonnier koncernen. Om rollenSom säljare på Bonnier arbetar du måndag-torsdag, 8.00-17.00 och fredagar 8.00-15.45. Du startar arbetsveckan tillsammans med dina kollegor på vårt kontor mitt i centrala Norrköping. Dagen inleds med en gemensam uppstart där vi går igenom veckans och dagens mål. Du kommer sedan dagligen att prata med företagare i Sveriges näringsliv via telefon och erbjuda dem prenumerationer på Nordens ledande affärstidning Dagens industri. Arbetsdagen varvas sedan med försäljning, coachande säljmöten, egna studier kring produkten du säljer och roliga aktiviteter och säljtävlingar.Vi är stolta över vår inspirerande arbetsmiljö, präglad av motiverande kollegor och spännande utmaningar som gör varje arbetsdag unik. Vem är du?Du trivs i en dynamisk och snabb arbetsmiljö där högt tempo, positiv energi och starkt kollegialt samarbete går hand i hand med goda försäljningsresultat. Du är en kommunikativ och övertygande telefonförsäljare med en förmåga att uttrycka dig klart och effektivt både muntligt och skriftligt. Genom aktivt lyssnande och förståelse för kundens behov, kan du skräddarsy lösningar som verkligen tillför värde. Som person är du målinriktad och driven, och du strävar inte bara efter att nå utan också att överträffa uppsatta mål. Din ihärdighet och arbetsvilja gör att du alltid håller fokus och ser till att uppgifterna löses effektivt och utan att ge upp. Du är noggrann och ordningsam, vilket gör att du alltid levererar kvalitet i ditt arbete, och du hanterar stressiga situationer på ett lugnt och stabilt sätt.Kvalifikationer: - God förmåga att kommunicera och bemöta kunder via telefon och mail/skrift. - Flytande kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - Tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning är meriterande. - Erfarenhet från sälj inom mediebranschen är meriterande. Övrig informationTjänsten är en tillsvidareanställning som börjar med en 6 månaders provanställning. Lönen baseras på garantilön och provision. Du kommer att tillhöra Bonnier News Inhouse Sales. Du rapporterar till försäljningschefen och kontoret ligger på Prästgatan 12 i centrala Norrköping.Hos Bonnier News Inhouse Sales får tillgång till förmåner som ett generöst friskvårdsbidrag på 3000 kr, rabatter och extra ersättning vid föräldraledighet. Vi är anslutna till kollektivavtal via Almega och Unionen.Vill du veta mer om hur det är att jobba hos oss? Lyssna på vår podd Drömjobbet. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. För att få reda på mer om vår rekryteringsprocess, klicka här! Bonnier News Inhouse Sales är en del av Nordens ledande mediekoncern. Vi fokuserar på att erbjuda och sälja prenumerationer på cirka 200 varumärken inom Bonnier News, inklusive några av Sveriges mest välkända tidningar såsom Dagens Nyheter och Dagens Industri. Sedan starten 2014 har företaget genomgått en betydande expansion, vilket betonar dess centrala roll inom branschen. Vi har vuxit från ett kontor med fem anställda till över 100 medarbetare med en omsättning på 143 miljoner för 2023. Vi är fördelade på våra kontor i Eskilstuna, Örebro, Västerås och Norrköping. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen.
VÅRT ERBJUDANDE Just nu söker våra kunder duktiga CNC-operatörer att stärka upp teamet med. Företagen för tjänsterna är ledande inom sitt område. Vi erbjuder en arbetsplats med varierade arbetsuppgifter, där ingen dag är den andra lik. ARBETSBESKRIVNING Vi söker CNC-operatörer. Ditt arbete kommer bland annat innefatta: Mätkunskap Ritningsläsning Kvalitetsmedvetenhet Lättare programmering Arbetet bedrivs i skift. DINA KVALIFIKATIONER För att vara aktuell för tjänsten ser vi att du har utbildning inom CNC och är en tekniskt intresserad person. Det är meriterande om du har några års arbetslivserfarenhet inom industriyrket. Utbildning för CNC Kunskap om ritningsläsning och olika mättekniker Goda referenser. Vi ser gärna att du har körkort samt tillgång till egen bil, då det inte är säkert att det finns kollektivtrafik att tillgå. MERITERANDE Truckkort Traverskort DIN PROFIL För att lyckas och trivas i rollen så tror vi att du är ansvarsfull har god känsla för detaljer. har en hög servicenivå. är strukturerad och noggrann då arbetet innehåller flera, ibland komplicerade, moment. är självständig i din roll kommer du ha kontakt med flera olika personer dagligen vilket kräver att du är en person med ett socialt intresse. ANSÖKAN Är du den vi söker? Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontaktuppgifter hittar du längre ned. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan. Bifoga CV och personligt brev. Varmt välkommen med din ansökan!
Vill du bli egen eller kanske redan har ett eget företag och gillar lönsamma affärer, arbetat inom B2B och har en förmåga att bygga långsiktiga relationer? Hur ser en arbetsdag ut? Som exempel har du en konsult med specialistkunskaper som du ringer och erbjuder till företag. Eller i en annan bransch där det är hög omsättning på personal och erbjuder en annan passande befintlig konsult. Du bör vara självgående, initiativrik, gillar resultat och är initiativrik med ett öga för affärsmöjligheter? Möjligtvis har du arbetat som mötesbokare , innesäljare , företagssäljare eller i en annan liknande säljroll. Då är detta rollen för dig! Om rollen Genom vårt varumärke Time To Book söker vi samarbetspartners som vill representera vårt varumärke och sälja in våra högkvalitativa bemannings- och rekryteringstjänster till företag i hela Sverige. Du kommer att arbeta självständigt och på distans, vilket ger dig friheten att planera och utföra ditt arbete på ett sätt som passar dig bäst. Dina arbetsuppgifter Identifiera affärsmöjligheter och skapa kontakt med potentiella kunder. Sälja in våra tjänster med fokus på kvalitet och kundanpassning. Bygga och upprätthålla starka kundrelationer. Samarbeta med vårt team för att säkerställa leverans och kundnöjdhet. Vi söker dig som: Vill bli egen eller redan har ett eget företag och är van vid att arbeta på fakturabasis. Är självgående och trivs med att ta egna initiativ. Har ett upparbetat nätverk inom näringslivet och erfarenhet av försäljning. Är kommunikativ, lösningsorienterad och lyhörd för kunders behov. Brinner för att skapa värde och utveckla långsiktiga samarbeten. Vad vi erbjuder: Möjligheten att representera ett välrenommerat varumärke som står för kvalitet och pålitlighet. Heltids- eller deltidsarbete på distans, där du styr din egen tid. Goda förtjänstmöjligheter baserade på din prestation. Stöd och resurser från vårt team för att hjälpa dig lyckas. För att vara aktuell för rollen krävs att du vill vara egen eller har eget företag. Detta är en förutsättning för att kunna fakturera och samarbeta med oss. Ansökan Är du redo att ta nästa steg? Skicka in din ansökan till oss där du berättar om din bakgrund, ditt nätverk och varför du vill arbeta med Time To Book. Vi ser fram emot att höra från dig! https://www.timetobook.se/
Vill du arbeta på ett kommunikationsföretag i framkant där du erbjuds goda möjligheter till utveckling? Har du en stark känsla för service? Nu har du chansen att växa i en professionell miljö tillsammans med engagerade kollegor! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns möjligheter till förlängning av uppdraget. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter I rollen som Service Desk Analyst är du den första kontakten för Telias största företagskunder inklusive stora internationella företag, kommuner, regioner och myndigheter. Du ansvarar för att lösa ärendet och återkoppla, så att kunden får ett tydligt omhändertagande och kan följa ärendets progression från start till slut. Dina arbetsuppgifter innebär att analysera, kategorisera och prioritera inkommande ärenden. Kunden tar kontakt via telefon, mail eller via kundportal. Utöver att registrera ärendena från kund ansvarar du för att svara på frågor och lösa ärendena i den mån som det är möjligt. Du erbjuds en gedigen introduktion och har kontinuerlig dialog med din närmaste chef för att utvecklas. Initialt utbildas du inom ett tekniskt område och med tiden bygger du på din kunskap med fler kompetenser. Du ingår i en grupp med kollegor i samma roll och tillsammans arbetar ni för att nå era mål och för att säkerställa nöjda kunder. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Erfarenhet inom kundservice • Mycket god datorvana • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift • Erfarenhet från telekombranschen och/eller företagssupport är mycket meriterande I rollen som Service Desk Analyst tar du ansvar för dina arbetsuppgifter och strukturerar ditt dagliga arbete för att driva processerna framåt. Du har förmågan att fatta beslut, samtidigt som du söker hjälp när det behövs. Vidare är du noggrann och lägger stor vikt vid att följa kvalitetsstandard. För att trivas i rollen är du lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt kundbemötande. Du har både intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra, och du anstränger dig för att leverera lösningar. Då kommunikation huvudsakligen sker i skrift ser vi att du har förmågan att uttrycka dig tydligt och informativt både skriftligt och muntligt. Övrig information Start: Omgående Plats: Norrköping Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-03-10. #Nextgen
Vi är din perfekta match! Har du intresse för området farmaci i kombination med rådgivning? Då har vi en match! Nu har vi en möjlighet för dig som engagerad farmaceut att bli en del av vårt team på Apoteket Hjorten i Norrköping. Vi söker efter dig som har förmågan att se till varje individs behov och som med service och omtanke har ambitionen att bygga långsiktiga relationer med våra kunder. Om rollenSom farmaceut på Apoteket Hjorten kommer du att spela en central roll i att tillgodose våra kunders behov av rådgivning och produkter inom läkemedel och hälsa. Apoteket Hjorten ligger i anslutning till Lindens köpcentrum i Norrköpings innerstad, med en jämn kundström över hela dagen. Vi är tio medarbetare med olika ansvarsområden, som tillsammans säkerställer en jämn och stabil bemanning. Vi söker en farmaceut på både hel-och deltid. Precis som du förväntas bygga en långsiktig relation med dina kunder vill vi göra det samma med dig. Vi stöttar dig i din karriär - som farmaceut på Apoteket kan du utvecklas i roller som t ex läkemedelsansvarig, säljledare, specialistapotekare eller varför inte en roll som apotekschef? Dina huvudsakliga arbetsområden Arbeta aktivt i dina kundmöten för att skapa mervärde genom rådgivning och sambandsförsäljning Bidra till att vi når våra mål gällande patientsäkerhet, kvalitet och försäljning Aktivt bidra till att stärka ditt team genom att dela med dig av både kunskaper och erfarenheter Hålla dig uppdaterad på våra kampanjer och bidra till att vi når framgång i dem Hålla dig uppdaterad och påläst om nytt sortiment för bästa kundvård Bidra med idéer och initiativ för att utveckla vår verksamhet till ett apotek som blir ett självklart val för våra kunder Dina kompetenserFör den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare med ett genuint intresse för farmaci och läkemedelsanvändning. Du är serviceinriktad med ett genuint intresse för kundmöten och har erfarenhet av att arbeta med rådgivande försäljning Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på utmaningar som uppstår Du har god samarbetsförmåga där du bidrar att skapa ett välfungerande team Du håller dig uppdaterad på omvärldsförändringar kopplade till farmaci- och läkemedelsfrågor Du har erfarenhet av att arbeta med omtänksam merförsäljning ur ett serviceperspektiv När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss i stället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Vi vill att din ansökan består av ditt CV samt svar på våra urvalsfrågor. Du behöver alltså inte skicka med ett personligt brev. Urvalsfrågorna hjälper oss att bättre förstå din erfarenhet och dina kvalifikationer för den aktuella rollen och öka vår träffsäkerhet. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Arbetstiderna för denna tjänst ligger inom ramen för det lokala apotekets öppettider: Vardagar 9-19, Lördagar 10-17, Söndagar 11-16. Välkommen till Apoteket!
Välj ett jobb för att visa detaljer