Specialistläkare i allmänmedicin till Kry vårdcentral Skarptorp!
Kry Primärvård AB
Specialistläkare

Om vårdcentralen På Kry Vårdcentral Skarptorp erbjuder vi en dynamisk och inspirerande arbetsmiljö där samarbete och patientens välbefinnande är i fokus. Idag har vi ca 9000 listade patienter men vi arbetar aktivt för att öka antal listning. Vi är ett dedikerat team på omkring 30 medarbetare. Om rollen Har du ett extra starkt engagemang och vilja att förbättra både din egen arbetsplats och vården som helhet? Vill du vara med och skapa förändring? Då ser vi fram emot att ha dig med på vår resa! Som anställd läkare på Kry erbjuds du genom Krys unika karriärstege en möjlighet att ta din professionella resa till nya höjder – och samtidigt ha potentialen att fördubbla din lön. Genom vår karriärstege behåller du den kliniska anknytningen, men får samtidigt möjlighet att utvecklas, växa och ha kul på vägen. Vi söker dig som är redo att ta på dig mer ansvar och utvecklas som ledare. I rollen som läkare på Kry erbjuds du möjlighet att arbeta på vår fysiska mottagning såväl som i vår digitala tjänst (omfattning enligt överenskommelse).Förutom omväxlande arbetsuppgifter där du får möjlighet att möta och rådge många olika patienter, får du vara med och bidra till att utveckla och förändra primärvården där dina idéer skapar värde för verksamheten och Krys arbete att förbättra primärvården. Kvalifikationer & egenskaper - Du är utbildad specialistläkare inom allmänmedicin med stort intresse för hemsjukvård och äldrevård. -Du har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Ytterligare språkkunskaper är meriterande. - Du har goda tekniska kunskaper, om du tidigare arbetat med digitala vårdmöten är det meriterande. - Om du tidigare arbetat inom svensk primärvård är det meriterande Vi erbjuder dig Möjlighet att jobba utifrån vår unika Kry-modell bland annat skapad för att öka tillgängligheten för våra patienter. En vårdcentral med stort fokus på service, som sätter kvalitet och patientsäkerhet som högsta prioritet. Förmånligt erbjudande för besök i Kry-appen. Involvering i det medicinska planeringsarbetet för vårdcentralen inom nya verktyg, processer samt rutiner och riktlinjer. En möjlighet att bidra till kontinuerlig utveckling av Krys digitala och fysiska vård. Kollegor över hela landet som samarbetar och utbyter erfarenheter kring metoder och medicinska fall. Introduktionsdagar, digitala utbildningsveckor med varierande föreläsningar kopplat till vården samt till specifika lanseringar. Kollektivavtal, friskvårdsbidrag och förmånliga försäkringar Anställningsinformation: Start: Enligt överenskommelse. Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning (inledande 6 mån provanställning). Arbetstider: Måndag - Fredag 08.00-17.00 Plats: Norrköping Lön: Månadslön enligt överenskommelse Kontakt Låter tjänsten intressant? Skicka in din ansökan med CV idag, vi rekryterar löpande! Vid frågor vänligen kontakta ansvarig Verksamhetschef [email protected]. Vill du läsa mer om Kry, besök gärna vår hemsida.

128 dagar sedan
Sista ansökan:
7 augusti 2025
Underläkare till Kry vårdcentral Skarptorp!
Kry Primärvård AB
Övriga läkare

Om vårdcentralen På Kry Vårdcentral Skarptorp erbjuder vi en dynamisk och inspirerande arbetsmiljö där samarbete och patientens välbefinnande är i fokus. Idag har vi ca 9000 listade patienter men vi arbetar aktivt för att öka antal listning. Vi är ett dedikerat team på omkring 30 medarbetare. Om rollen Som underläkare eller legitimerad läkare hos oss kommer du att ha omväxlande arbetsuppgifter inom primärvårdsuppdraget där du har möjlighet att möta och rådge många patienter samt få chansen att utvecklas tillsammans med erfarna och kompetenta kollegor. På vår mottagning hanterar vi lättakuta besvär, utredningar, planerade kontroller av kroniska sjukdomar och mycket annat. Vi arbetar ständigt för att bibehålla ett bra arbetsklimat på vårdcentralen vilket gör att vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Om karriärstegen Har du ett extra starkt engagemang och vilja att förbättra både din egen arbetsplats och vården som helhet? Vill du vara med och skapa förändring? Då ser vi fram emot att ha med dig på vår resa. Som anställd läkare på Kry erbjuds du genom Krys unika karriärstege en möjlighet att ta din professionella resa till nya höjder – och samtidigt ha potentialen att fördubbla din lön. Genom vår karriärstege behåller du den kliniska anknytningen, men får samtidigt möjlighet att utvecklas, växa och ha kul på vägen. Vi söker dig som är redo att ta på dig mer ansvar och utvecklas som ledare. Kvalifikationer & egenskaper Du har en godkänd läkarexamen eller svensk läkar legitimation Dina språkkunskaper inom svenska motsvarar en dokumenterad C1 nivå (det är viktigt att du kan kommunicera obehindrat med patienter, anhöriga och kollegor). Det är meriterande om du har erfarenhet av att ha arbetat inom svensk primärvård. Du arbetar evidensbaserat, är professionell i ditt bemötande och lägger stor vikt vid helhetsperspektivet i varje enskilt patientmöte. Du har god samarbetsförmåga och är lyhörd, såväl mot dina kollegor som mot patienter. Vi erbjuder dig Möjlighet att jobba utifrån vår unika Kry-modell bland annat skapad för att öka tillgängligheten för våra patienter. En vårdcentral med stort fokus på service, som sätter kvalitet och patientsäkerhet som högsta prioritet. Förmånligt erbjudande för besök i Kry-appen. Involvering i det medicinska planeringsarbetet för vårdcentralen inom nya verktyg, processer samt rutiner och riktlinjer. En möjlighet att bidra till kontinuerlig utveckling av Krys digitala och fysiska vård. Kollegor över hela landet som samarbetar och utbyter erfarenheter kring metoder och medicinska fall. Introduktionsdagar, digitala utbildningsveckor med varierande föreläsningar kopplat till vården samt till specifika lanseringar. Kollektivavtal, friskvårdsbidrag och förmånliga försäkringar. Praktisk information Start: Omgånede Omfattning: 100% Anställning: Tillsvidare, 6 månader provanställning Arbetstider: 08.00-17.00 Plats: Norrköping Kontakt Låter tjänsten intressant? Skicka in din ansökan redan idag då vi rekryterar löpande. Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig MAL på [email protected]. På grund av GDPR tar vi inte emot ansökningar via e-post. För mer information om Kry besök gärna vår hemsida.

128 dagar sedan
Sista ansökan:
7 augusti 2025
Sjuksköterska till Kry vårdcentral Spiran!
Kry Primärvård AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Om vårdcentralen Krys vårdcentral Spiran är Norrköpings näst största vårdcentral, med 13 700 listade patienter och är belägen i centrala Norrköping. Vårdcentralen erbjuder en stabil arbetsgrupp på 50 medarbetare som arbetar i team på vårdcentralens olika mottagningar. Om rollen Vi söker nu efter en sjuksköterska som vill jobba på en av våra centrala vårdcentraler i Norrköping. I denna roll kommer du ha stort fokus på telefonrådgivning och även jobba med mottagningsarbete. Kvalifikationer & egenskaper - Du har en svensk legitimation som sjuksköterska eller distriktssköterska. - Goda kunskaper av Tele-Q. -Du har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - Du har goda tekniska kunskaper, om du tidigare arbetat med digitala vårdmöten är det meriterande. - Om du tidigare arbetat inom svensk primärvård är det meriterande. Vi erbjuder dig Möjlighet att jobba utifrån vår unika Kry-modell bland annat skapad för att öka tillgängligheten för våra patienter. En vårdcentral med stort fokus på service, som sätter kvalitet och patientsäkerhet som högsta prioritet. Förmånligt erbjudande för besök i Kry-appen. Involvering i det medicinska planeringsarbetet för vårdcentralen inom nya verktyg, processer samt rutiner och riktlinjer. En möjlighet att bidra till kontinuerlig utveckling av Krys digitala och fysiska vård. Kollegor över hela landet som samarbetar och utbyter erfarenheter kring metoder och medicinska fall. Introduktionsdagar, digitala utbildningsveckor med varierande föreläsningar kopplat till vården samt till specifika lanseringar. Kollektivavtal, friskvårdsbidrag och förmånliga försäkringar. Praktisk information Start: Enligt överenskommelse. Omfattning: 100 %. Anställning: Tillsvidareanställning (med inledande provanställning 6 mån). Arbetstider: Vardagar kl 8-17. Plats: Norrköping Kontakt Låter tjänsten intressant? Skicka in din ansökan redan idag då vi rekryterar löpande. Har du frågor är du välkommen att kontakta Verksamhetschefen på [email protected]. Notera att vi på grund av GDPR inte tar emot ansökningar per mail. För mer information om Kry besök gärna vår hemsida.

128 dagar sedan
Sista ansökan:
7 augusti 2025
Sjuksköterska till Kry vårdcentral Skarptorp!
Kry Primärvård AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Om vårdcentralen På Kry Vårdcentral Skarptorp erbjuder vi en dynamisk och inspirerande arbetsmiljö där samarbete och patientens välbefinnande är i fokus. Idag har vi ca 9000 listade patienter men vi arbetar aktivt för att öka antal listning. Vi är ett dedikerat team på omkring 30 medarbetare. Om rollen Vi söker nu efter en sjuksköterska som vill jobba på en av våra centrala vårdcentraler i Norrköping. I denna roll kommer du ha stort fokus på telefonrådgivning och även jobba med mottagningsarbete. Kvalifikationer & egenskaper - Du har en svensk legitimation som sjuksköterska eller distriktssköterska. - Goda kunskaper av Tele-Q. -Du har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - Du har goda tekniska kunskaper, om du tidigare arbetat med digitala vårdmöten är det meriterande. - Om du tidigare arbetat inom svensk primärvård är det meriterande. Vi erbjuder dig Möjlighet att jobba utifrån vår unika Kry-modell bland annat skapad för att öka tillgängligheten för våra patienter. En vårdcentral med stort fokus på service, som sätter kvalitet och patientsäkerhet som högsta prioritet. Förmånligt erbjudande för besök i Kry-appen. Involvering i det medicinska planeringsarbetet för vårdcentralen inom nya verktyg, processer samt rutiner och riktlinjer. En möjlighet att bidra till kontinuerlig utveckling av Krys digitala och fysiska vård. Kollegor över hela landet som samarbetar och utbyter erfarenheter kring metoder och medicinska fall. Introduktionsdagar, digitala utbildningsveckor med varierande föreläsningar kopplat till vården samt till specifika lanseringar. Kollektivavtal, friskvårdsbidrag och förmånliga försäkringar. Praktisk information Start: April 2025 Omfattning: 100% Anställning: Tillsvidare, provanställning 6 månader Arbetstider: Måndag - Fredag, 08.00-17.00 Plats: Norrköping Kontakt Låter tjänsten intressant? Skicka in din ansökan redan idag då vi rekryterar löpande. Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig Verksamhetschef på [email protected] På grund av GDPR tar vi inte emot ansökningar via e-post. För mer information om Kry besök gärna vår hemsida.

128 dagar sedan
Sista ansökan:
7 augusti 2025
Site Manager till DOSPACE Innerstan
A Hub AB
Kontorsreceptionister

Vill du vara med och skapa Norrköpings bästa coworking och konferens? Älskar du att föra samman människor och skapa en arbetsplats utöver det vanliga? DOSPACE söker nu en Site Manager till Innerstan! Här blir du en naturlig del av en inspirerande arbetsmiljö där du får arbeta med service, sälj och daglig drift. Var med och sätt prägeln för den bästa arbetsplatsupplevelsen – varje dag! OM ROLLEN Som Site Manager har du det övergripande ansvaret för driften och upplevelsen på din site. Du ansvarar för allt från att skapa en välkomnande atmosfär till att driva försäljning, ta emot intresseanmälningar, signera och introducera nya medlemmar till att koordinera konferenser. Ena stunden bemöter du gäster och visa runt en potentiell medlem, nästa stund tar du fram en offert för en konferensförfrågan, ser till att kaffet är nybryggt och att lokalerna är i toppskick. DOSPACE Innerstan är en naturlig mötesplats för Norrköpings näringsliv där du som Site Manager är en central del i att bjuda in och möjliggöra aktiviteter för nätverkande. Det är dig medlemmarna möter på morgonen och konferensgästerna blir omhändertagna av, hela vägen från bokningsförfrågan till hemgång. Du gillar att ta ansvar och är bra på att prioritera. I rollen kommer du bland annat att: Hantera konferenser – Från offert och planering till genomförande och uppföljning. Bygga relationer och skapa ett levande community – Koppla ihop medlemmar, ordna events och stärka DOSPACE-kulturen. Säkerställa förstklassig service – Vara den naturliga kontaktpunkten för både medlemmar och konferensgäster. Ansvarar för den dagliga driften – Allt från att hålla ordning i lokalerna till att se till att tekniken fungerar. Läs gärna mer om DOSPACE här. VEM ÄR DU? Vi söker dig som har god erfarenhet av service och kundbemötande. Kanske har du tidigare arbetat med planering av event eller sälj. Framförallt älskar du att föra samman individer, ta hand om andra, bygga relationer och göra det lilla extra för att skapa minnesvärda ögonblick och evenemang, i det stora som det lilla. Du är strukturerad, van att hålla många bollar i luften och är trygg i att hantera krav från kunder och leverantörer. Att vara inlyssnande och möta kundens behov är en självklarhet för dig och du har ett avslappnat men professionellt sätt att bygga dina relationer. Sammanfattningsvis tror vi att du är: Social och lösningsorienterad – Du gillar att möta människor, skapa relationer och löser utmaningar. Självgående och organiserad – Du kan hantera flera arbetsuppgifter samtidigt och trivs i en dynamisk miljö. Saker faller inte mellan stolarna. Serviceinriktad med ett öga för detaljer – Du ser vad som behöver göras och tar initiativ. Du ser, hör och bjuder med alla i din omgivning. Intuitiv – Du förstår hur du skapar och tar vara på känslan i rummet, vet när det lilla extra behövs och när folk vill jobba ostört. Hos oss får du en varierande och fartfylld roll där ingen dag är den andra lik. Vill du vara med och skapa en arbetsplats utöver det vanliga? Välkommen till DOSPACE! VI ERBJUDER Hos DOSPACE får du en arbetsplats att trivas på och växa med. Vi vill att du är dig själv och ger dig ansvarsfulla uppdrag att växa i! Du kommer vara en nyckelperson i ett nätverk med de mest spännande bolagen i regionen och kommer bygga bestående relationer. Vill du vara med och skapa den bästa arbetsplatsen och konferensen i stan? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag, vi är nyfikna på dig! #makeworkawesome ÖVRIGT I den här rekryteringen samarbetar DOSPACE med A-hub och vid frågor är du varmt välkommen att kontakta Alice Lindell på [email protected]. Som första steg i processen använder vi oss av Assessios personlighets- och problemlösningstester för att ge dig alla möjligheter att hitta rätt matchning för din framtida roll. Du kommer få testet skickat till dig direkt vid ansökan, så håll koll på inkorgen Placering: Du kommer utgå från DOSPACE Innerstan i Norrköping, men du kan även komma att schemaläggas på någon av de övriga siterna i Östergötland vid behov. Arbetstiderna är kontorstider men kan variera. Du ingår i team Östergötland och rapporterar till Regional Manager. Start: Start enligt överenskommelse, gärna i maj. Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning. Sista ansökningsdag: Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag, sök därför tjänsten så snart som möjligt men absolut senast 20 mars 2025.

128 dagar sedan
Sista ansökan:
7 augusti 2025
Resande montör 🔧
Wrknest AB
Installations- och serviceelektriker

Om tjänsten Som resande montör/installatör arbetar du med installation och underhåll av kommunikationsutrustning i master och andra tekniska miljöer. Du får egen bil och utgår hemifrån från östra Sverige och jobbar måndag till torsdag, med övernattningar på hotell. Uppdraget innebär arbete i både skärgård och fjäll! Dina framtida arbetsuppgifter Arbetet är fysiskt och tekniskt varierande, där du alltid jobbar i team, oftast två och två, för att säkerställa säkerhet och kvalitet. Arbetsuppgifterna består bland annat av: Installation och underhåll av antenner och kommunikationsutrustning Klättring i master på upp till 150 meter Arbete i olika miljöer – från skärgården till fjällområden Hantera verktyg och enklare teknisk utrustning Resa och arbeta på olika platser, med hotellövernattningar ca 150 dagar/år Redovisa arbetstid och rapportera uppdrag via digitala system Vi söker dig som Har B-körkort och kan hantera en större arbetsbil Är fysiskt kapabel att arbeta på hög höjd och hantera tung utrustning Är noggrann, säkerhetsmedveten och ansvarsfull Trivs med att arbeta i team och har god social förmåga Har en teknisk bakgrund, t.ex. inom el, tele, montering eller fordon Meriterande: Erfarenhet som elektriker, hissmontör, bilmekaniker eller liknande tekniskt yrke Erfarenhet av arbete på hög höjd Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Östra Sverige, resor över hela landet Omfattning: Heltid, måndag–torsdag Anställningsform: Tillsvidare med inledande provanställning Om kunden Företaget arbetar med installation och underhåll av kommunikationsnät i Sverige. Arbetet sker i team och präglas av samarbete, noggrannhet och långsiktighet. Personalen trivs och stannar ofta kvar i många år, även efter pensionsålder. Säkerhet & krav Denna tjänst kräver att du genomgår en säkerhetsprövning, vilket innebär att du behöver vara svensk medborgare och ha en stabil bakgrund utan grova brott i belastningsregistret. Säkerhetsutbildning ingår i anställningen. Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se.

129 dagar sedan
Sista ansökan:
1 augusti 2025
Säljare till Sesol i Norrköping
Sesol AB
Företagssäljare

Letar du efter ett arbete där du får bidra till en hållbar framtid? Vill du arbeta på ett företag där vi hjälper varandra att lyckas? Har du en önskan om att kunna påverka din egen lön genom att arbeta strukturerat och effektivt samtidigt som du har en stabil och bra grundlön? Då tror vi att vi har ett arbete för dig! Detta gör livet trevligt hos oss Hos oss får du som säljare en attraktiv fast grundlön och provision från första sälj samt en gedigen utbildning tillsammans med våra utbildningsansvariga och försäljningschefer. Detta för att du ska kunna ta dig till nästa nivå inom försäljning tillsammans med oss. Du kommer att träffa dina kollegor inom försäljning från hela bolaget regelbundet, för att ni ska få möjlighet att utbyta erfarenheter och kunskap. Vi på Sesol är mycket stolta över att tillhöra en bolag där vi tar hand om varandra och vill varandras bästa. Ett prestigelöst företag där alla hjälps åt är det som kännetecknar oss. Ta utmaningen Vi letar efter säljare som vill träffa våra privatkunder hemma hos dem för att stötta i deras val av solpaneler, batterier och laddboxar. Arbetet innebär mycket kontakt med människor där det krävs en bra kommunikationsförmåga och en förmåga att lyssna på kunden. Våra kunder är ibland mycket kunniga inom solenergi och ibland är området helt nytt för dem, därför är det oerhört viktigt att du kan anpassa din kommunikation så de förstår och får svar på sina frågor. För att vi ska förstå våra kunder så bra som möjligt behöver vi olika perspektiv vilket vi får av att vi själva är olika. Vi behöver äldre och yngre, kvinnor och män, personer med olika bakgrund och olika etnisk tillhörighet. Det alla våra säljare dock har gemensamt är viljan att lyckas! Vem är vår perfekta match För att du ska passa i rollen som vår nästa storsäljare ser vi att du har erfarenhet av att bygga kundrelationer, där du alltid sätter kunden i fokus. Du drivs av att arbeta mot uppsatta mål, gillar att socialisera, ta ansvar och att lyckas. Med din höga ambitionsnivå har du dokumenterat goda försäljningsresultat och trivs bäst i ett högt tempo tillsammans med ditt säljteam. Vi önskar att du har erfarenhet inom fältförsäljning alternativt uppsökande försäljning. har erfarenhet av att jobba med värdebaserad försäljning. har erfarenhet av att jobba mot budgetansvar. har erfarenhet av att bygga kundrelationer. har minst 3 års erfarenhet av försäljning. behärskar flytande svenska i tal och skrift. har B-körkort. Det är extra bra om du även har erfarenhet av teknisk försäljning. erfarenhet från solcellsbranschen. arbetat i CRM system. Bra att veta om anställningen Lön: fast och rörlig lön Placering: Uppsala Tillträde: enligt överenskommelse Om Sesol Vi älskar solen lite mer än andra - att jobba hos oss på Sesol innebär därför ett soligt äventyr som vi vill att du ska få uppleva. Tillsammans bidrar vi alla till att göra världen till en lite grönare plats. Med vårt huvudkontor i Jönköping och kontor i 17 andra städer i Sverige och Norge, är vi en arbetsgivare för alla som vill ta sig ut ur skuggorna och ut i solen. Med Nordic Capital som majoritetsägare och vårt dotterbolag Nordic Energy på Cypern, så fortsätter vi vår tillväxtresa inom förnybar energi. Välkommen till Sveriges bästa arbetsgivare!

129 dagar sedan
Sista ansökan:
6 augusti 2025
Företagssäljare till Bonnier News Inhouse Sales
Bonnier News AB
Företagssäljare

Vi är en del av Nordens ledande mediekoncern, Bonnier News AB och söker nu fler företagssäljare till vårt kontor i Norrköping. Vi letar efter dig med vinnarmentalitet och höga ambitionsnivåer som motiveras av resultat. Du trivs i en arbetsmiljö med högt tempo och i en arbetsgrupp med stor gemenskap och teamkänsla. Om ossSedan starten 2014 har vi på Bonnier News Inhouse Sales, en central del av Nordens ledande mediekoncern Bonnier News AB, genomgått en stor expansion som markerar vår betydelse inom branschen. Vi har gått från att ha ett kontor med fem anställda till att idag ha närmare 100 anställda säljare fördelade på våra kontor i Västerås, Norrköping, Örebro och Eskilstuna. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen och med en total försäljning på 145 miljoner under 2024 finns det inget som kan stoppa oss! Som företagssäljare på Bonnier News Inhouse Sales har du möjligheten att påverka din egen lön genom en obegränsad provisionsmodell samt garantilön varje månad. Du får en utbildning i modern försäljningsteknik av våra erfarna säljcoacher och försäljningschefer som har över 10 års erfarenhet i branschen. Vi erbjuder en fantastiskt rolig arbetsplats med motiverande kollegor, roliga aktiviteter och spännande säljtävlingar. Som anställd på Bonnier News Inhouse Sales finns också utvecklingsmöjligheter inom hela Bonnier koncernen. Om rollenSom säljare på Bonnier arbetar du måndag-torsdag, 8.00-17.00 och fredagar 8.00-15.45. Du startar arbetsveckan tillsammans med dina kollegor på vårt kontor mitt i centrala Norrköping. Dagen inleds med en gemensam uppstart där vi går igenom veckans och dagens mål. Du kommer sedan dagligen att prata med företagare i Sveriges näringsliv via telefon och erbjuda dem prenumerationer på Nordens ledande affärstidning Dagens industri. Arbetsdagen varvas sedan med försäljning, coachande säljmöten, egna studier kring produkten du säljer och roliga aktiviteter och säljtävlingar.Vi är stolta över vår inspirerande arbetsmiljö, präglad av motiverande kollegor och spännande utmaningar som gör varje arbetsdag unik. Vem är du?Du trivs i en dynamisk och snabb arbetsmiljö där högt tempo, positiv energi och starkt kollegialt samarbete går hand i hand med goda försäljningsresultat. Du är en kommunikativ och övertygande telefonförsäljare med en förmåga att uttrycka dig klart och effektivt både muntligt och skriftligt. Genom aktivt lyssnande och förståelse för kundens behov, kan du skräddarsy lösningar som verkligen tillför värde. Som person är du målinriktad och driven, och du strävar inte bara efter att nå utan också att överträffa uppsatta mål. Din ihärdighet och arbetsvilja gör att du alltid håller fokus och ser till att uppgifterna löses effektivt och utan att ge upp. Du är noggrann och ordningsam, vilket gör att du alltid levererar kvalitet i ditt arbete, och du hanterar stressiga situationer på ett lugnt och stabilt sätt.Kvalifikationer: - God förmåga att kommunicera och bemöta kunder via telefon och mail/skrift. - Flytande kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - Tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning är meriterande. - Erfarenhet från sälj inom mediebranschen är meriterande. Övrig informationTjänsten är en tillsvidareanställning som börjar med en 6 månaders provanställning. Lönen baseras på garantilön och provision. Du kommer att tillhöra Bonnier News Inhouse Sales. Du rapporterar till försäljningschefen och kontoret ligger på Prästgatan 12 i centrala Norrköping. Hos Bonnier News Inhouse Sales får tillgång till förmåner som ett generöst friskvårdsbidrag på 3000 kr, rabatter och extra ersättning vid föräldraledighet. Vi är anslutna till kollektivavtal via Almega och Unionen. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. För att få reda på mer om vår rekryteringsprocess, klicka här! Bonnier News Inhouse Sales är en del av Nordens ledande mediekoncern. Vi fokuserar på att erbjuda och sälja prenumerationer på cirka 200 varumärken inom Bonnier News, inklusive några av Sveriges mest välkända tidningar såsom Dagens Nyheter och Dagens Industri. Sedan starten 2014 har företaget genomgått en betydande expansion, vilket betonar dess centrala roll inom branschen. Vi har vuxit från ett kontor med fem anställda till över 100 medarbetare med en omsättning på 143 miljoner för 2023. Vi är fördelade på våra kontor i Eskilstuna, Örebro, Västerås och Norrköping. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen.

132 dagar sedan
Sista ansökan:
12 augusti 2025
Service Desk Analyst
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Vill du arbeta på ett kommunikationsföretag i framkant där du erbjuds goda möjligheter till utveckling? Har du en stark känsla för service? Nu har du chansen att växa i en professionell miljö tillsammans med engagerade kollegor! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns möjligheter till förlängning av uppdraget. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter I rollen som Service Desk Analyst är du den första kontakten för Telias största företagskunder inklusive stora internationella företag, kommuner, regioner och myndigheter. Du ansvarar för att lösa ärendet och återkoppla, så att kunden får ett tydligt omhändertagande och kan följa ärendets progression från start till slut. Dina arbetsuppgifter innebär att analysera, kategorisera och prioritera inkommande ärenden. Kunden tar kontakt via telefon, mail eller via kundportal. Utöver att registrera ärendena från kund ansvarar du för att svara på frågor och lösa ärendena i den mån som det är möjligt. Du erbjuds en gedigen introduktion och har kontinuerlig dialog med din närmaste chef för att utvecklas. Initialt utbildas du inom ett tekniskt område och med tiden bygger du på din kunskap med fler kompetenser. Du ingår i en grupp med kollegor i samma roll och tillsammans arbetar ni för att nå era mål och för att säkerställa nöjda kunder. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Erfarenhet inom kundservice • Mycket god datorvana • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift • Erfarenhet från telekombranschen och/eller företagssupport är mycket meriterande I rollen som Service Desk Analyst tar du ansvar för dina arbetsuppgifter och strukturerar ditt dagliga arbete för att driva processerna framåt. Du har förmågan att fatta beslut, samtidigt som du söker hjälp när det behövs. Vidare är du noggrann och lägger stor vikt vid att följa kvalitetsstandard. För att trivas i rollen är du lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt kundbemötande. Du har både intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra, och du anstränger dig för att leverera lösningar. Då kommunikation huvudsakligen sker i skrift ser vi att du har förmågan att uttrycka dig tydligt och informativt både skriftligt och muntligt. Övrig information Start: Omgående Plats: Norrköping Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-03-10.

132 dagar sedan
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Distriktssköterska/ Sjuksköterska
Doktorse Nordic AB
Distriktssköterskor

Doktor.se strävar efter att bli det självklara valet vid första vårdkontakt och arbetar för att göra primärvården tillgänglig för alla. Till Doktor.se Geria City Vårdcentral söker vi nu en engagerad distriktssköterska/ sjuksköterska som vill bli en del av ett härligt team och vill vara delaktig i att utveckla framtidens primärvård tillsammans med oss. Om rollen Som distriktssköterska/ sjuksköterska på Doktor.se Geria City Vårdcentral arbetar du patientbaserat och evidensbaserat samt är professionell i ditt bemötande och värnar om att sätta patienten först. Exempel på arbetsuppgifter: Sedvanligt mottagningsarbete Telefonrådgivning Delta i triagering och vårdinsatser Samarbeta med kollegor i syfte att ge våra patienter bästa möjliga vård Utveckla vårdcentralen då vi i nuläget befinner oss i en expandering Om dig För att trivas i rollen så är du trygg i din yrkesroll och uppskattar att arbeta i en föränderlig miljö där du får chans att påverka och bidra med nytänkande. För rätt person finns storautvecklingsmöjligheter i denna roll. Vi söker dig med följande kvalifikationer: Legitimerad distriktssköterska/ sjuksköterska Är genuint intresserad av primärvård och patientnära arbete Är serviceinriktad, flexibel och har god samarbetsförmåga Arbete på vårdcentral eller telefonrådgivning är meriterande Har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Vi erbjuder dig Hos oss får du en arbetsplats att utvecklas på med kompetenta kollegor och blir en del av en växande vårdkoncern med många kontaktytor. Tillsammans skapar vi härlig teamkänsla, fin gemenskap och stark kultur! Vi erbjuder dig: En trygg och stabil arbetsgivare Möjlighet till kompetensutveckling Ett arbete med engagerade och positiva kollegor Kollektivavtal Tjänstepension Friskvårdsbidrag Mer praktiska detaljer Önskad start är så snart som möjligt, men självklart tar vi hänsyn till din uppsägningstid och önskemål Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med inledande provanställning Din placering kommer vara på Doktor.se Geria City, Tunnbindaregatan 8, Norrköping Kan det vara dig vi söker? Kul, då ser vi fram emot din ansökan! Vi jobbar med löpande urval, så vänta inte med din ansökan utan skicka gärna in den redan idag – allt du behöver göra är att bifoga ditt CV och svara på några urvalsfrågor.

132 dagar sedan
Sista ansökan:
3 augusti 2025