X Shore är en pionjär inom elektriska båtar och driver utvecklingen mot en mer hållbar marin framtid. Med innovativ teknik och fokus på hållbarhet skapar vi båtar som kombinerar prestanda, design och miljöansvar. Nu söker vi en strategisk och affärsdriven Supply Chain Manager till vår fabrik i Nyköping för att optimera materialförsörjningen och säkerställa en effektiv, hållbar och kostnadsmedveten produktionsprocess. Om rollen Som Supply Chain Manager hos X Shore har du en nyckelroll i att utveckla, implementera och driva strategier för en effektiv försörjningskedja. Du säkerställer att rätt material finns på rätt plats i rätt tid – från leverantör till färdig produkt. Rollen omfattar även inhouse-logistik på fabriken samt personalansvar för 8 personer. Du har dessutom ett övergripande ansvar för hela leveranskedjan globalt – inklusive inköp, leverantörshantering och båtleveranser. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: • Strategisk planering och operativ hantering av hela supply chain-processen för att uppnå kostnadseffektivitet och hög leveransprecision • Optimera lagerhållning och materialflöden för att minska materialbrist och överlager • Utveckla och effektivisera processer för inköp, logistik och leverantörssamarbeten • Ansvara för inhouse-logistik och säkra smidiga materialflöden i fabriken • Leda och utveckla ett team och främja en kultur av ständiga förbättringar • Hantera leveranser och övervaka den globala leveranskedjan • Arbeta strategiskt med leverantörer för att säkerställa kvalitet, leveranssäkerhet och kostnadseffektivitet • Planera och genomföra leveranser av båtar till kunder världen över • Sätta upp, följa upp och analysera KPI:er för att mäta och förbättra leveransprecision och supply chain-prestanda • Samarbeta tätt med produktion, sales och R&D för att säkerställa en smidig och effektiv verksamhet Vem är du? Du är analytisk, lösningsorienterad och har ett starkt förbättringsdriv. Du har god förståelse för supply chain-processer och trivs i en dynamisk produktionsmiljö. Du arbetar strategiskt och har förmågan att omsätta affärsmål till operativa förbättringar. Vi ser gärna att du har: • Relevant akademisk utbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet • Gedigen erfarenhet av supply chain management inom tillverkande industri • God kunskap inom lagerstyrning, logistik, inköp och affärssystem • Erfarenhet av att sätta och följa upp KPI:er för att mäta och driva effektivitet • Förmåga att arbeta strukturerat och driva förändringsprojekt • Vana att leda team och utveckla medarbetare • Erfarenhet av Microsoft D365 är meriterande • Flytande svenska och engelska i tal och skrift Varför X Shore? Hos oss blir du en del av ett snabbväxande bolag med passion för innovation, teknik och hållbarhet. Vi erbjuder en spännande arbetsmiljö där du får möjlighet att påverka och utveckla vår supply chain samtidigt som du bidrar till en grönare framtid.
Välkommen till Viva Sales AB! Du kommer ingå i ett team med erfarna säljare som tillsammans arbetar mot tydliga mål. I rollen som säljare hos oss kommer du att nå ut till nya, potentiella, kunder. Du ser över dessa potentiella kunders nuvarande eller kommande behov av mobila lösningar genom att kombinera dina samtal med att skapa och presentera offerter. I din roll kommer du att arbeta både mot individuella samt teamets mål med hjälp av din närmsta chef. Vi söker nu målinriktade säljare till vårt kontor i Nyköping, Kontoret är nystartat, vilket innebär att detta är början på en resa där möjligheterna är stora! Vi behöver nya roliga och målinriktade kollegor. Har du vad som krävs? För att du ska få den bästa arbetsupplevelsen ser vi gärna att du är energisk och drivande. Du bör motiveras av att arbeta målfokuserat med kämparglöd då du dagligen strävar efter att uppnå din och ditt teams budget. God kommunikationsförmåga är viktigt då du använder det för att bygga upp relationer med kunderna, eftersom detta skapar grunden till en långvarig relation mellan kunden och dig. Flytande svenska i tal och skrift är ett krav. Vad erbjuder vi? Vi erbjuder dig en livfylld arbetsplats med massor av utvecklingsmöjligheter. Utbildning och daglig coachning är också något du kan räkna med. Vi bryr oss mycket om vår företagskultur och jobbar ständigt för förbättring. Hos oss får du bästa möjliga förutsättningar för att lyckas inom försäljning. Detta, då vi fokuserar på varje enskild individ så att du som anställd har rätt verktyg för att kunna lyckas. Dagarna passerar i högt tempo och vår ambition är att kombinera nöje med prestation. Här har vi regelbundna tävlingar både i grupp och individuellt. På senaste tiden har vi tävlat om allt från playstation, biljetter till större event samt resor. Ska du vara med på nästa tävling? Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är måndag-fredag 08:30-17:00 Vi erbjuder en hög provision, med unika bonusstegar och tävlingar. Detta innebär att lönen inte har något tak, utan du själv bestämmer vad du vill ha i lön!
Är du sugen på nya utmaningar, en karriär inom restaurangbranschen och ett företag där det går snabbt att växa? Då har du kommit rätt! Vilka är Brödernas? Brödernas bedriver med framgång sin verksamhet i hela Sverige från Umeå i norr till Malmö i söder. Brödernas expanderar i en rasande takt med visionen att bli känt även utanför Sveriges gränser. Vår ambition är att Brödernas ska associeras med god kvalité och fantastisk service. Vi har idag över 90 öppnade enheter i Sverige och vi öppnar nya enheter varje månad. Det viktiga för oss är att oavsett vilket mål du har för framtiden så har vi garanterat en plats för dig. Hos oss är det dina egna ambitioner och resultat som avgör hur långt du kan gå. Vad innebär jobbet som Servicepersonal hos oss? I tjänsten ingår det att vara ansiktet utåt. Dina arbetsuppgifter består av att välkomna gäster, ta emot beställningar i kassan eller vid bordet, servera mat och dryck, se till att gästerna är nöjda och lämnar restaurangen med gott humör. I arbetsuppgifterna ingår också att öppna och stänga samt säkerställa en ansvarsfull alkoholservering. Vem är du? Som person har du god arbetsmoral, är en social person och tycker om att ha kontakt med människor. Du är samarbetsvillig och trevlig. Du har ett öga för vad du behöver prioritera och tar självständiga beslut i ditt arbete. Vad erbjuder vi? Vi erbjuder en fartfylld arbetsplats som är mitt under en stor expansion vilket innebär mycket goda möjligheter till att utvecklas med företaget. Rekryteringsprocessen När du har sökt tjänsten så kommer du att få tillgång till en länk för en digital intervju med roboten Hubert som tar ca 20 - 30 minuter. Syftet med att Hubert-intervjun är vi vill ge alla kandidater möjligheten att berätta mer om sig själva samt för oss att säkerställa att alla kandidater blir bedömda på samma sätt, oavsett kön, ålder och etnicitet. Vi ser gärna att du svarar på denna inom 48 - 72 timmar för att snabbt komma vidare i processen. Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://my.hubert.ai/advice-before-hubert-interview/sv-se Du kommer därefter bli kontaktad av en av våra rekryterare om du blir aktuell för en andra intervju. Vi ser fram emot att höra från dig! Intervjuer sker löpande så tveka inte! Sök! Are you eager for new challenges, a career in the restaurant industry and a company where you can grow fast? Then you have come to the right place! Who are the Brödernas? Brödernas successfully conducts its operations throughout Sweden from Umeå in the north to Malmö in the south. Brödernas are expanding at a rapid pace with the vision of becoming known even outside Sweden's borders. Our ambition is for Brödernas to be associated with good quality and fantastic service. We currently have over 80 opened units in Sweden and we open new units every month. The important thing for us is that no matter what goal you have for the future, we have guaranteed a place for you. With us, it is your own ambitions and results that determine how far you can go. What does the job as a Service Personnel with us mean? The service includes being the face outwards. Your duties consist of welcoming guests, taking orders at checkout or at the table, serving food and drink, making sure guests are happy and leaving the restaurant in a good mood. The tasks also include opening and closing and ensuring responsible alcohol serving. Who are you? As a person, you have a good work ethic, are a social person and enjoy having contact with people. You are cooperative and nice. You have an eye for what you need to prioritize and make independent decisions in your work. What do we offer? We offer a fast-paced workplace that is in the middle of a major expansion, which means very good opportunities to develop with the company. The recruitment process Once you have applied for the job, you will have access to a link for a digital interview with the robot Hubert, which takes about 20-30 minutes. The purpose of the Hubert interview is to give all candidates the opportunity to tell more about themselves and for us to ensure that all candidates are judged in the same way, regardless of gender, age and ethnicity. We are happy to see that you respond to this within 48 - 72 hours to quickly move forward in the process. You will then be contacted by one of our recruiters if you become relevant for a second interview. We look forward to hearing from you! Interviews are ongoing, so do not hesitate! Apply!
N-Clean MIAB AB söker Lokalvårdare till en av våra kunder i Nyköping. I rollen som lokalvårdare kommer du att utföra alla städmoment inom hotell/ housekeeping. Är du en person som är omtänksam mot kunder och kollegor, engagerar dig i ditt arbete, samt jobbar du mot att leverera den bästa möjliga kvalitén så är det dig vi söker till vårat team. Språkkrav för tjänsten: Svenska eller engelska. Svenska eller engelska språket är ett krav för att kunna tala, läsa och kommunicera. Om dig: Du är kvalitetsmedveten, ordningsam, ansvarstagande och positiv. Du har lätt för att arbeta både individuellt samt i grupp. Vi söker dig som har erfarenhet inom lokalvård. Hotellstäd-housekeeping är meriterande. Tjänsten innebär arbete helger. Om oss: N-Clean MIAB AB har bedrivit lokalvård sedan 1979, vilket har gett oss en bred och gedigen erfarenhet av att utföra lokalvård i såväl offentlig som privat företagsmiljö. Vi arbetar flexibelt och proaktivt, alltid med ett professionellt utförande och uppträdande med kunden i fokus. N-Clean MIAB AB är en del av MIAB-gruppen. MIAB gruppen omsätter idag ca 1 miljard SEK och har 5000 anställda. Du som vill arbeta i ett dynamiskt och serviceorienterat företag - här väntar många utmaningar och möjligheter för rätt person! Vi söker ett antal medarbetare för heltid, deltid samt timanställning. Vi tillämpar sex månaders provanställning. Tillträde enligt överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande, så skicka din ansökan så snart som möjligt då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Uppdraget För kommande behov under vår- och sommarsäsongen söker vi engagerade och noggranna lagerarbetare. Du kommer att arbeta i ett högt tempo och med stor noggrannhet för att säkerställa att våra leveranser är effektiva och exakta. Erfarenhet av lagerarbete och truckkörning är meriterande. Arbetsuppgifterna inkluderar bland annat orderplock, paketering, sortering och truckkörning. Du bör vara van vid fysiskt arbete och ha ett sinne för detaljer och servicekvalitet. Hos oss på Libera är du som person det viktigaste. Vi värdesätter pålitlighet och engagemang för att säkerställa hög kvalitet och effektivitet i vårt arbete. Din pålitlighet är avgörande för att leverera det bästa till våra kunder. Vi vill även upplysa om att svarstiden kan vara något längre än vanligt, då rekryteringsprocessen sker i ett tidigt skede och tillsättningar kan ske under våren och tidig sommar. Vem du är Engagerad och pålitlig – Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och håller en hög arbetsstandard. Flexibel och nyfiken – Du trivs med varierande arbetsuppgifter och är öppen för förändringar. Fysisk och kvalitetsmedveten – Du har en god arbetsförmåga och ett sinne för detaljer och servicekvalitet. Meriterande Erfarenhet av lagerarbete och truckkörning. Kunskap om och erfarenhet av att arbeta i högt tempo. God dator- och systemvana. B-körkort samt tillgång till bil. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut. Vi utför en bakgrundskontroll i denna rekrytering. Genom att ansöka denna tjänst med ditt personnummer godkänner du att vi utför detta moment vid en eventuell anställning. Libera sköter rekryteringsprocessen och alla frågor kring processen besvaras av Liberas rekryterare. Välkommen med din ansökan!
Välj inte Elis om du inte gillar teamwork... ...men om du vill vara del av ett företag som är ledande inom cirkulära tjänster och tror på såväl individuell som kollektiv framgång – välkommen till oss! Elis Nyköping Är du nyfiken på tvätteribranschen och är en naturlig ledare? Vi söker nu en teamledare som kan samordna det dagliga arbetet i produktionslinjerna på Elis renrums anläggning i Nyköping. Vi har stort fokus på kvalité och att det blir rätt genom hela vårt flöde från att de smutsiga textilierna kommer in, till att de rena textilierna levereras av våra chaufförer till kund. Vad innebär rollen? På vår anläggning i Nyköping hanterar vi renrums textilier som vi sorterar, tvättar, viker och paketerar. Din roll blir att, tillsammans med linjepersonalen, se till att uppsatta produktions- och kvalitetsmål uppfylls. Mer specifikt innebär rollen: Hålla i dagligt morgonmöte med produktionslinjen Kommunicera information från möten till linjepersonalen Se till att linjernas kapacitet utnyttjas på ett effektivt sätt Samordna korttidsfrånvaro tillsammans med produktionschefen Aktivt medverka i kontinuerligt förbättringsarbete och effektiviseringar av produktionen inom ditt ansvarsområde. Bedöma och hantera avvikelser Medverka vid introduktion av nya medarbetare Verka för en god arbetsmiljö samt kontinuerligt driva genomförandet och tillämpningen av riskbedömningar. Du rapporterar till produktionschefen. Vem är du? Vi söker dig som är nytänkande och som står för ett modernt, coachande och motiverande ledarskap. Du drivs av att skapa delaktighet och förståelse och att alltid försöka förbättra processer och flöden i vår produktion. För att lyckas i tjänsten bör du även vara strukturerad och organiserad. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter inom Elis. Processen Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper i denna rekrytering. Urvalet sker löpande innan sista ansökningsdag, skicka därför gärna din ansökan så snart som möjligt! Om du har frågor kring rollen är du varmt välkommen att kontakta Daniel Back på 070-589 63 37, [email protected] Frågor kring rekryteringsprocessen hänvisar vi till vår platschef Charlotta Selldén, [email protected] alt HR business partner [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan! Med vår hjälp har svenska företag och organisationer kunnat omge sig med hela och rena textilier sedan 1950. Sedan dag ett har vi hyrt ut, hämtat, tvättat och lagat – om och om igen med kundens behov i centrum. Hundratusentals arbetskläder, mattor, torktrasor, bädd-, bad- och bordstextilier cirkulerar dagligen mellan Elis tvätterier och kunder inom vård och omsorg, industri, handel, renrum, hotell och restaurang. Vi är ett av Sveriges 500 största bolag och har av Karriärföretaget blivit utsedda som en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare 2023 och 2024!
Är du en tekniskt nyfiken elkonstruktör med intresse för PLC-programmering? Vill du vara del av ett tajt team där du får frihet att utvecklas i den riktning du brinner för? Då är detta jobbet för dig! Om företaget: Andor Automation grundades 1995 och har ett starkt och välkänt rykte inom elautomation, främst inom sågverks- och träindustrin i Norden. Vi har en nära och familjär relation med våra kunder och fokuserar på att skapa kostnadseffektiva lösningar som håller över tid. Hos oss finns möjligheten att påverka, utvecklas och bli en del av något större – så länge viljan och gnistan finns. Om tjänsten: Som elkonstruktör kommer du att arbeta med hela kedjan – från förprojektering, kundbesök och konstruktion till programmering, testning och driftsättning. Du får också hjälpa våra kunder att förbättra och vidareutveckla befintlig utrustning. Resor inom Norden förekommer, och det finns även möjlighet till distansarbete efter överenskommelse. Arbetsuppgifter inkluderar: Elkonstruktion och PLC-programmering Förprojektering och tekniska kundbesök Testning, driftsättning och felsökning Utveckling och förbättring av befintliga lösningar Vi söker dig som: Har elutbildning Har minst 1 års erfarenhet som elektriker Har intresse för programmering Behärskar svenska och engelska i tal och skrift Har B-körkort Meriterande: Har kunskap i programmering – gärna inom PLC eller industriell automation Erfarenhet av elektronikutveckling Erfarenhet från trä- eller tillverkningsindustrin Personliga egenskaper: Vi tror att du är teknikintresserad, lösningsorienterad och gillar att grotta ner dig i tekniska utmaningar. Du är trygg i dig själv, van att ta ansvar och har ett genuint driv att lära dig mer. Övrigt: Arbetstider: Heltid med flextid Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning Plats: Nyköping – med möjlighet till distansarbete efter överenskommelse Vad vi erbjuder: Du blir en del av ett litet, familjärt team där alla hjälps åt – även VD. Vi har en platt organisation och erbjuder stor frihet under ansvar. Vi tror på vidareutbildning och ger dig tillgång till utrustning för att du ska kunna utvecklas inom de områden du brinner för. Vi har även möjlighet att utbilda inom programmering för rätt person. Vårt kundfokus är unikt – vi hjälper även kunder med utrustning vi inte levererat själva. Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Nyköping. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. Den tjänst du söker är hos en av de arbetsgivare som Tillväxt Nyköping samarbetar med. Om du blir erbjuden jobbet blir det alltså denna arbetsgivare – inte Tillväxt Nyköping – som anställer dig.
Har du koll på lyft, gillar ansvar och är trygg bakom ratten? Vill du bli en viktig kugge i ett team med bred kompetens och riktigt bra stämning? Då kan det här vara något för dig. Nu söker vi på INAB Mekaniska i Nyköping en erfaren kran-/lastbilschaufför som också kan hugga i där det behövs. Om tjänsten – dina ansvarsområden Vi söker dig som har C-körkort och erfarenhet av att köra kranbil, gärna i byggmiljö. Du kommer att köra vår egen lastbil för leverans av färdigtillverkade stålkonstruktioner till kund, samt arbeta med kranlyft och montage ute på byggarbetsplatser där vi själva ansvarar för montering av smide. Kranen på fordonet har en kapacitet på 36 ton och en räckvidd på upp till 24 meter – därför är det viktigt att du är noggrann, säkerhetsmedveten och van vid att arbeta nära andra yrkesgrupper på plats. Du behöver trivas med både självständiga uppgifter och lagarbete. Meriterade om du även kan svetsa och kan utföra andra förekommande verkstadsarbeten då lastbilskörningen varierar efter produktion. Arbetsuppgifterna innefattar: • Köra tung lastbil till/från kund, lager och arbetsplatser • Utföra lyft- och monteringsarbeten med kran • Samarbeta med montörer ute på plats • Vid behov medverka i verkstadsarbeten Vem söker vi? Vi söker dig som: Har erfarenhet av att köra tung lastbil och hantera kran Har C- och B-körkort Har krankort Är trygg, noggrann, social och gillar att jobba i ett mindre team Tar ansvar, är lösningsorienterad och gillar kundkontakt Krav & Meriterande: Krankort Heta arbeten Truckkort Kunnig inom svets är meriterande Placering & villkor Plats: Nyköping (kontor & utgångspunkt) Arbetstid: 07.00–16.00 Anställning: Heltid/tillsvidare med 6 månaders provanställning kollektivavtal: IF Metall Det här erbjuder vi dig Ett varierat jobb med frihet, ansvar och bra kollegor Friskvårdsbidrag Tillgång till kiropraktor/naprapat vid behov Stabilitet och trygghet i ett växande företag Riktigt bra utrustning och verkstad Låter det som något för dig? Sök redan idag – vi intervjuar löpande! Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Nyköping. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. Den tjänst du söker är hos en av de arbetsgivare som Tillväxt Nyköping samarbetar med. Om du blir erbjuden jobbet blir det alltså denna arbetsgivare – inte Tillväxt Nyköping – som anställer dig.
Vill du ha ett jobb där kvalitet och yrkesstolthet går hand i hand med omväxling och ett familjärt arbetsklimat? Nu söker vi på INAB Mekaniska i Nyköping en erfaren svetsare eller smed – gärna med båda kompetenserna, men det viktigaste är vem du är som person! Om tjänsten: I rollen som svetsare/smed hos oss kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter, från tillverkning i verkstad, till montage ute hos kund. Du arbetar både självständigt och i team, där flexibilitet och samarbete är nycklar till framgång. Hos oss får du chans att jobba med hela kedjan i produktionen. Vem är du? Vi söker dig som är noggrann, plikttrogen och har en social kompetens. Du uppskattar ordning och reda, är stabil och trygg som person och gillar att möta nya människor och kunder. Du kan självständigt planera ditt arbete men trivs också med att samarbeta i grupp. Du har ett intresse för svetsning eller montering och vill utvecklas tillsammans med oss. Din bakgrund: Erfarenhet som svetsare och/eller smed från liknande arbetsuppgifter. Relevant utbildning eller motsvarande erfarenhet. Kunskap inom ritningsläsning Meriterande om du har licens enligt ISO-standarder (framför allt 136 och 111). Licenser kan även förnyas eller ordnas hos oss. God svenska i tal och skrift samt intresse för mekanik. Meriterande är erfarenhet av säkra lyft, truckkort och bomlift. Vad erbjuder vi? Hos oss får du en trygg arbetsplats med goda villkor enligt kollektivavtal (IF Metall). Arbetstiderna är 7-16, och anställningen är på heltid med sex månaders provanställning. Vi erbjuder även friskvårdsbidrag samt tillgång till kiropraktor/naprapat vid behov. Arbetet är fritt och omväxlande, med både inne- och utemiljöer. Vårt team kännetecknas av en familjär stämning där vi värnar om varandra. På INAB Mekaniska är vår styrka helheten – vi erbjuder kompletta lösningar snabbt och med högsta kvalitet. Här har du chansen att bli en viktig kugge i vår fortsatta framgångsresa. Varmt välkommen med din ansökan! Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Nyköping. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. Den tjänst du söker är hos en av de arbetsgivare som Tillväxt Nyköping samarbetar med. Om du blir erbjuden jobbet blir det alltså denna arbetsgivare – inte Tillväxt Nyköping – som anställer dig.
Vill du arbeta i en verksamhet där du gör skillnad varje dag? Lycka Omsorg söker engagerade medarbetare för en behovsanställning inom omvårdnad och service. Om oss På Lycka Omsorg är du en av våra viktigaste resurser! Vi strävar efter att skapa en trygg och kvalitativ omsorg för våra kunder och erbjuder en arbetsplats där du får möjlighet att påverka ditt schema. Vi är även unika genom vår ISO-certifiering och vårt fokus på ordning och reda. Om rollen Som omsorgsmedarbetare arbetar du både självständigt och i team med att hjälpa våra kunder i vardagen. Tjänsten innebär daglig kontakt med brukare/patienter vars förstaspråk är arabiska eller svenska. Arbetsuppgifterna: Omvårdnad och personlig hygien (t.ex. hjälp/stöd vid dusch) Städning, tvätt och matlagning Socialt stöd och serviceinsatser Vem är du? Vi söker dig som är stresstålig, självständig och har en hög känsla för service och ansvar. Erfarenhet inom omsorg och utbildning som undersköterska är meriterande men inget krav. Krav: B-körkort (tjänstebil finns att tillgå) Flexibilitet att arbeta mellan 07-22 och helger vid behov Talar och skriver arabiska eller svenska Vi erbjuder Marknadsmässig lön (över kommunens nivå) Kollektivavtal med Kommunal Friskvårdsbidrag och sjukvård Trygghet med en närvarande chef – du har alltid någon att kontakta Bli en del av Lycka Omsorg och hjälp oss göra skillnad! Skicka in din ansökan idag. Övrigt: Start: Omgående Placering: Nyköping Anställningsform: Särskild visstidsanställning Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Nyköping. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. Den tjänst du söker är hos en av de arbetsgivare som Tillväxt Nyköping samarbetar med. Om du blir erbjuden jobbet blir det alltså denna arbetsgivare – inte Tillväxt Nyköping – som anställer dig.
Välj ett jobb för att visa detaljer