Lediga jobb i Nykvarn
Sök totalt 50 lediga jobb i Nykvarn
Kom närmare - kom till Nykvarns kommun! Med naturen som granne och storstadens puls runt hörnet väntar ungefär 12 000 invånare på att just du och din insats ska göra skillnad i deras vardag. Vi är en relativt ung kommun - driv, ansvar och utvecklingsvilja präglar oss. Idag är vi cirka 800 engagerade medarbetare, och vi behöver bli fler. Är du en av dem? Vi på kontoret Välfärd och service är stolta över att göra skillnad i det lilla och stora. Korta beslutsvägar, nära till brukare och engagerade medarbetare gör det möjligt för var och en att bli specialist inom just sitt område. Vi utvecklas och förbättras ständigt och tar ansvar genom att ge rätt insats till rätt person i rätt tid. Tjänsten är till en gruppbostad enligt SoL, där det bor 6 brukare i egna lägenheter med närhet till Nykvarns centrum. Där vi arbetar för att ge våra boende stöd i deras vardag och hjälpa dem att leva ett så självständigt liv som möjligt. Vi arbetar personcentrerat och med utgångspunkt i varje individs behov och förutsättningar. Boendestödjare till socialpsykiatriboende Arbetsuppgifter Som boendestödjare arbetar du med att stödja våra brukare i deras vardag för att de ska få ett meningsfullt och självständigt liv. Du hjälper till med att planera och genomföra individuella genomförandeplaner som utgår från varje brukares behov och mål. Detta kan innebära stöd med att sköta hemmet, laga mat, planera fritid och motivera till aktiviteter. Du kommer också att samarbeta med andra viktiga personer i brukarens nätverk, som närstående, psykiatri och vårdpersonal. Det är viktigt att du är lyhörd, flexibel och har ett intresse för att arbeta med denna målgrupp. Ett respektfullt och lågaffektivt bemötande är grundläggande i vårt arbete. Arbetet kan även innebära omvårdnadsuppgifter och delegerade hälso- och sjukvårdsuppgifter, så erfarenhet av delegering från sjuksköterska är önskvärt. Du kommer att upprätta individuella genomförandeplaner i samarbete med brukarna och biståndshandläggare. Arbetstiderna är schemalagda och kan vara dag, kväll, helg och jour. Du blir en del av ett team på fyra personer och arbetar både självständigt och i samarbete med övrig personal. Vi ser att du har god förmåga att planera och organisera ditt arbete och att du kan följa gemensamma beslut. Övrig information Nykvarns kommun är ett finskt förvaltningsområde och vi ser det som meriterande om du talar finska. För den här tjänsten så måste du ha B-körkort. Vi vill att du innan anställning uppvisar ett utdrag ur belastningsregistret Kvalifikationer Krav: Utbildning inom relevant område kopplat till målgruppen, gärna med inriktning psykiatri Intresserad av och har kunskap om metoder som MI och ESL Kunskap om psykisk ohälsa samt psykiska/neuropsykiatriska funktionsnedsättningar Förmåga att arbeta självständigt såväl som i team God kommunikativ förmåga och en respektfull inställning till de boende God datorvana samt erfarenhet av social dokumentation Körkort B Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Ansökan Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp. Intervjuer kan komma att ske löpande innan sista ansökningsdatum. Provanställning kan komma att tillämpas. Läs mer här Vår hemsida https://nykvarn.se/
Brinner du för teknik, problemlösning och att få saker att fungera? Vill du jobba med att bygga styrsystem och hantera mätdatainsamling i ett litet men starkt växande bolag? SGAM fortsätter att växa och söker en servicetekniker till teamet i Nykvarn. Läs vidare och ansök redan idag! Som servicetekniker hos SGAM jobbar du både i tidiga skeden, utförande och i drift av olika automationslösningar och kraftinstallationer. Du kommer vara aktiv i felsökningar och vara en nyckelspelare i vår förmåga att upprätthålla driftsäkerhet i övervakning och styrsystem. Antingen kommer du agera arbetsledare eller utföra egna installationsarbeten. För att lyckas i denna roll har du med dig: Några års erfarenhet som fastighetstekniker, med installation och hantering av fastighetsautomation Erfarenhet av arbete i apparatskåp – både felsökning och installation Förmåga att snabbt sätta dig in i nya IT-miljöer och gränssnitt (förkunskaper i specifika mjukvaror är inte ett krav) Ett nyfiket och lösningsorienterat arbetssätt samt förmåga att arbetsleda externa entreprenörer såväl som att arbeta självständigt Goda kunskaper i svenska. Både i tal och skrift Elbehörighet/auktorisation är meriterande men inte ett krav SGAM erbjuder dig: Stor frihet i rollen, med nära stöd från erfarna kollegor Varierande arbetsuppgifter och uppdrag hos stora, stabila kunder Möjlighet att arbeta i framkant med teknikutveckling och hållbara lösningar Chans att utveckla din kompetens inom automation och styrsystem, utifrån dina intressen Om SG Application & Management AB Vi arbetar nära våra kunder och skapar unika lösningar för att styra, mäta och optimera processer och de tekniska system som finns i deras fastigheter & processer. Våra kunder förlitar sig på oss för att utveckla och underhålla deras system för automation så vi arbetar under stor frihet och med eget ansvar för leverans. SGAM är en plattformsoberoende konsultfirma med fokus på beställarstöd, dvs att kunna agera som en intern resurs med styrning och utförande inom automation, men utför även entreprenader och förvaltning i den mån det gynnar våra strategiska kunder. SGAM har också kontor i Visby på Gotland. Låter detta som rätt möjlighet för dig? Vi ser gärna att du skickar din ansökan tillsammans med CV! I denna rekrytering samarbetar SGAM med rekryteringsföretaget Jobway. Eventuella frågor besvaras av rekryterare Celina Sundberg, [email protected]. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan därmed tillsättas innan sista ansökningsdag. Din ansökan behandlas konfidentiellt.
Platsannons Servicetekniker ISAB ISAB är ett industriserviceföretag som har arbetat med industriservice i 60 år. Vi söker nu en servicetekniker för vår verksamhet som till stor del består av processrengöringar med industrin som kund. Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta med processrengöringar inom bearbetningsindustri. Meriterande om du har kunskaper kring rengöring av emulsionsanläggningar med tillhörande utrustningar och tankar. Även rengöringar och saneringsarbeten av andra industriella anläggningar är meriterande. Du skall vara en öppen och samarbetsvillig person som gärna arbetar i grupp, men också kunna arbeta enskilt med utvalda uppdrag. Möjlighet till att arbeta udda arbetstider. Visst resande kan ingå i arbetet. Krav på körkort och truckkort. Meriterande om du har kunskaper i att hantera hetvattentvättar, högtryckstvättar samt ångtvättar. Om du finner detta intressant och passar in på önskad profil så är du välkommen att söka arbete hos oss. Sänd in din ansökan till: [email protected]
Är du min nästa assistent och vår nästa kollega? Vill du tillhöra en assistentgrupp som tillsammans arbetar för att sätta guldkant på vår kunds tillvaro? Vi på Vår Omtanke söker nu flera personliga assistenter som vill arbeta med vår kund i Nykvarn! I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Om tjänsten Uppdragsgivaren är en kvinna i 45års åldern med ALS som bor tillsammans med sin son och katt i en lägenhet i centrala Nykvarn. Hon saknar verbalt tal och använder sig av en ögonstyrd dator för att kommunicera. Stor del av hennes liv går åt rehab, titta på sport och umgås med sin son. Därför kan det vara kul om du delar hennes sportintresse (främst fotboll!), men är inget krav utan bara en bonus! Jobbet som assistent är att vara hennes förlängda armar och ben, men det är väldigt viktigt att förstå också att man jobbar som ett team tillsammans. Därför är personkemin extremt viktig så samarbetet går smidigt och bra. Man arbetar ensam på sina arbetspass men ändå viktigt att du har lagkänsla då man ibland behöver ställa upp för sina kollegor vid oplanerad såsom planerad frånvaro. Vem är du? Du som söker tjänsten är kvinna, och du bör vara social, levnadsglad och positiv. Du är noggrann, ansvarsfull och strukturerad samt har förmågan att lyssna in andra personer och förstå din roll i en familjesituation. Det är också viktigt att du är ärlig, tycker om att arbeta och har förmåga att skapa en positiv atmosfär omkring dig. Du bör gilla barn då dem finns i hemmet. Du bör även vara icke pälsdjursallergiker, då katt finns i hemmet. Viktigt att du inte har några ryggproblem eller diverse då det förekommer en del förflyttningar tillsammans med henne. Du bör ha stor empati, ha tålamod samt kunna sätta dig in i en annan människas situation och vara mycket lyhörd. Det är viktigt att du förstår att du har birollen och att din uppdragsgivare som har personlig assistans har huvudrollen. Vad får du? Friskvård, utbildning och väl introduktion. Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Vi söker personer som kan hoppa in vid vakanser, både för tider under dag, kväll men även under natten ( vaken natt ). Lön: Fast timlön enligt överenskommelse, övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Snarast, enligt överenskommelse. Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Din ansökan läses av personal på Vår Omtanke och av kunden och hennes assistenter. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss! Välkommen med din ansökan!
Kom närmare - kom till Nykvarns kommun! Med naturen som granne och storstadens puls runt hörnet väntar drygt 12 000 invånare på att just du och din insats ska göra skillnad i deras vardag. Vi är en relativt ung kommun - driv, ansvar och utvecklingsvilja präglar oss. Idag är vi cirka 800 engagerade medarbetare, och vi behöver bli fler. Är du en av dem? Som skolsocionom är du anställd av Individ- och familjeomsorgen (IFO) och utgår från deras kontor. Men då du har en konsultativ och ambulerande roll arbetar du operativt på skolenheterna, i hemmet eller i andra miljöer där eleven är. Ditt huvudsakliga uppdrag är att stärka elevers sociala och psykiska hälsa, förebygga frånvaro och bidra till en trygg skolmiljö. Ditt arbete sker i samverkan med skolans skolledning, elevhälsoteam, vårdnadshavare och andra aktörer. Du är en nyckelperson i vårt tvärprofessionella arbete med elevärenden. Tillsammans med bland annat skolkuratorer och socialpedagoger på skolorna, centralt anställd specialpedagog och beteendevetare planerar och följer ni upp insatser.Som skolsocionom är det av stor vikt att du kan arbeta drivande, strukturerat, självständigt och flexibelt. Tjänsten innebär även att du behöver ha mycket god samarbetsförmåga och är relationsskapande då den innefattar kontakter med elever, elevha?lsoteam och vårdnadshavare. Du behöver ha förmågan att se till helheten i arbete med problematisk skolfrånvaro och du har en problemlösande analytisk förmåga att göra avvägningar och prioriteringar. Genom ditt engagemang och din lyhördhet skapar du förtroende och bygger relationer med olika parter, inte minst med eleverna. Skolsocionom Arbetsuppgifter Vill du göra skillnad i barns liv? Vi söker en engagerad och erfaren skolsocionom som vill vara en del av vårt skolsociala team i Nykvarns kommun. Hos oss arbetar du i nära samverkan med både skolan och socialtjänsten - för att skapa rätt förutsättningar för elevers välmående, skolnärvaro och trygghet. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är bland andra: Bidra med socialt och psykosocialt stöd till elever, vårdnadshavare och skolpersonal Medverka i det tvärprofessionella skolsociala teamet Kartlägga behov med utgångsläge i skolans utredning och genomföra insatser på individ-, och ibland på grupp- och organisationsnivå då den enskilde eleven är en del av ett större sammanhang Ha kontakt med externa aktörer som vårdgivare, delta vid SIP Följa upp och dokumentera insatser enligt gällande rutiner inom IFO Samordna insatser utifrån skolans utredningar och frånvarokartläggningar Övrig information Nykvarns kommun är ett finskt förvaltningsområde och vi ser det som meriterande om du talar finska. Vi vill att du innan anställning uppvisar ett utdrag ur belastningsregistret Kvalifikationer Krav: Socionomexamen eller högskoleutbildning som arbetsgivaren kan bedöma som likvärdig Erfarenhet av socialt arbete med barn, ungdomar och familjer Erfarenhet av arbete som skolkurator God kännedom om skolans och socialtjänstens uppdrag Trygg, samarbetsorienterad och har ett lösningsfokuserat förhållningssätt Förmåga att skapa tillit i möten med barn och vuxna Meriterande: B-körkort Ansökan Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp. För den här befattningen kan urval och intervjuer komma att ske löpande under rekryteringsprocessen. Vänta därför inte med att ansöka om du är intresserad. Läs mer här Vår hemsida https://nykvarn.se
Kom närmare - kom till Nykvarns kommun! Med naturen som granne och storstadens puls runt hörnet väntar drygt 12 000 invånare på att just du och din insats ska göra skillnad i deras vardag. Vi är en relativt ung kommun - driv, ansvar och utvecklingsvilja präglar oss. Idag är vi cirka 800 engagerade medarbetare, och vi behöver bli fler. Är du en av dem? Vi på kontoret Samordning och internt stöd har en drivkraft som gör oss engagerade. Vi sprider det vidare genom service till allmänheten. Vår kompetens och vårt engagemang bidrar till utveckling och dynamik i hela kommunen. Hos oss både vill och vågar vi varje dag, allt i samhällsnyttans tjänst. Nykvarns kommun söker en erfaren och engagerad huvudregistrator Vill du vara en viktig del av vår kommun och bidra till att säkerställa god dokumenthantering och rättssäkerhet? Då är du personen vi söker! Tjänsten som huvudregistrator tillhör Kansliavdelningen, som är en del av kontoret Samordning och internt stöd. Avdelningen består av 8 engagerade medarbetare som arbetar med registratur, kommunsekretariat, nämndsekretariat, kommunarkiv, hållbarhet, utredning, fastighetsstrategiska frågor samt dataskydd och administrativ informationssäkerhet. På Kansliavdelningen är vi en arbetsgrupp med ett gott samarbetsklimat och ett gemensamt driv att göra skillnad i kommunen. Här får du möjlighet att utvecklas i din roll, samtidigt som du får utrymme att påverka både arbetssätt och processer. Som anställd hos oss omfattas du dessutom av flertalet förmåner, som bland annat tjänstepension, friskvårdsbidrag, olika försäkringar, möjlighet till semesterväxling, flexibla arbetstider och viss möjlighet till distansarbete. Tjänsten är placerad i kommunhusets lokaler i Nykvarns centrum, i ett kontorslandskap som ger goda förutsättningar till samverkan tack vare närheten till kollegor i arbetsgruppen men också till kollegor från andra avdelningar. Huvudregistrator Arbetsuppgifter Som huvudregistrator hos oss kommer du att ha en central roll i hanteringen av kommunens dokument och ärenden. Tillsammans med dina kollegor på kansliavdelningen bidrar du till att skapa en effektiv och rättssäker hantering där dokumenthanteringsprocesser följer gällande lagstiftning. Du blir en nyckelperson som ser till att information hanteras på ett strukturerat och transparent sätt. Ditt uppdrag: Registrera och diarieföra inkommande och utgående handlingar. Ta fram rutiner och lathundar för registraturet för att säkerställa och utveckla hanteringen. Följa fastställd informationshanteringsplan vid registrering av handlingar. Stödja handläggare och andra medarbetare i frågor om dokumenthantering och offentlighetsprincipen. Ansvara för utlämnande av allmänna handlingar i enlighet med regelverk. Delta i utvecklingen av kommunens dokumenthanteringssystem och utvecklingen av våra ärendehanteringsprocesser. Bidra till god och effektiv service. Övrig information Nykvarns kommun är ett finskt förvaltningsområde och vi ser det som meriterande om du talar finska. Kvalifikationer Vi söker dig som: har en akademisk utbildning inom registratur eller motsvarande utbildning, har erfarenhet av arbete som registrator i offentlig verksamhet, har god kunskap om offentlighetsprincipen, kommunallagen och annan relevant lagstiftning, är noggrann, strukturerad och har förmåga att sortera och prioritera arbetsuppgifter, har en positiv inställning, gillar att samarbeta, samordna och ge stöd och service på ett professionellt sätt, har en god pedagogisk förmåga eftersom arbetet innebär mycket handledning och rådgivning, har god IT-kunskap och erfarenhet av arbete i dokument- och ärendehanteringssystem. Det är meriterande om du har kunskaper i Lex och Artvise. Som personliga egenskaper ser vi att du är stabil, självgående, serviceinriktad, flexibel och har en positiv inställning. Du bör vara intresserad av att identifiera utvecklingsmöjligheter och driva arbetet professionellt och prestigelöst med verksamhetens behov i fokus. För att lyckas väl i rollen tänker vi oss att du är van att arbeta i digitala miljöer och har mycket goda kommunikationsfärdigheter på svenska, både i tal och skrift. Vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Om du har erfarenhet av ovanstående inom kommun, region eller annan offentlig myndighet tror vi att du kan vara rätt person för att bli vår huvudregistrator. Ansökan Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp. Intervjuer kan komma att ske löpande. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Läs mer här Vår hemsida https://nykvarn.se/naringsliv-och-arbete/jobba-hos-oss/kommunen-som-arbetsgivare
Kom närmare - kom till Nykvarns kommun! Med naturen som granne och storstadens puls runt hörnet väntar ungefär 12 000 invånare på att just du och din insats ska göra skillnad i deras vardag. Vi är en relativt ung kommun - driv, ansvar och utvecklingsvilja präglar oss. Idag är vi cirka 800 engagerade medarbetare, och vi behöver bli fler. Är du en av dem? Vi på kontoret Välfärd och service är stolta över att göra skillnad i det lilla och stora. Korta beslutsvägar, nära till brukare och engagerade medarbetare gör det möjligt för var och en att bli specialist inom just sitt område. Vi utvecklas och förbättras ständigt och tar ansvar genom att ge rätt insats till rätt person i rätt tid. Nykvarns hemtjänst arbetar utifrån en lokal värdegaranti där vi betonar att vi är i de äldres tjänst. Hemtjänsten i Nykvarn får toppbetyg i Socialstyrelsens årliga brukarundersökning. Vi är ett sammansvetsat gäng som alltid sätter kunden i fokus. Arbetet i hemtjänsten bedrivs dagar, kvällar, natt och helger. Vi arbetar även efter socialstyrelsens riktlinjer gällande demens där man betonar vikten av samarbete. Vi har ett nära samarbete med hemsjukvård och hemrehabilitering. Du ska behärska svenska i tal och skrift då vi dokumenterar i Life Care Mobil Omsorg. Vi närvaroregistrerar våra besök hos våra kunder. Timanställda medarbetare till hemtjänsten i Nykvarn i sommar Arbetsuppgifter Har du inte fått sommarjobb än och vill arbeta med att göra skillnad? Vi söker dig som är kvalitetsmedveten och som vill arbeta i hemtjänsten med personer i ordinärt boende under semesterperioden, från juni till och med augusti 2025. Vi hjälper ca 200 vårdtagare med stöd i hemmet. Vi svarar på ca 190 trygghetslarm. I ditt arbete hos oss som undersköterska/vårdbiträde kommer du att arbeta utifrån vad kunder har för beviljade insatser. Det kan vara stöd i omvårdnad, hjälp vid måltider, städ, promenader. Du kommer att dokumentera i journalsystem. Vi arbetar med kontaktmannaskap där kontaktmannen har ett övergripande ansvar för ett antal personer. Vi ställer höga krav på våra anställdas personliga lämplighet gällande ansvar, flexibilitet och initiativförmåga. Övrig information Nykvarns kommun är ett finskt förvaltningsområde och vi ser det som meriterande om du talar finska. Sök idag - För dessa tjänster sker intervjuer och tillsättning löpande. Kvalifikationer Krav: Vi söker dig som har körkort för personbil har erfarenhet av arbete som undersköterska/vårdbiträde inom äldreomsorgen kan arbeta under semesterperioden från och med juni till och med augusti månad, eller en del av den perioden. Meriterande: erfarenhet av dokumentation i journalsystem Ansökan Välkommen till en arbetsplats där vi gör skillnad! Läs mer här Vår hemsida https://nykvarn.se
Kom närmare - kom till Nykvarns kommun! Med naturen som granne och storstadens puls runt hörnet väntar drygt 12 000 invånare på att just du och din insats ska göra skillnad i deras vardag. Vi är en relativt ung kommun - driv, ansvar och utvecklingsvilja präglar oss. Idag är vi cirka 800 engagerade medarbetare, och vi behöver bli fler. Är du en av dem? Vi på kontoret Lära och växa har hög kompetens inom kollegiet. Tillsammans tar vi ett brett ansvar för kvaliteten som gör skillnad på riktigt, från individ till kommunen som helhet. Hos oss får alla möjlighet att utvecklas och växa i sin roll, i takt med en expanderande kommun. Vi tar beslut med stort engagemang, baserat på verkligheten för ett livsavgörande arbete! Lillhagaskolan är en sju-parallellig högstadieskola med drygt 500 elever och en kompetent och engagerad personalstyrka på cirka 60 personer. På skolan finns förutom pedagogisk personal även kurator, skolsköterska, psykolog, specialpedagog, studie- och yrkesvägledare samt socialpedagoger som tillsammans arbetar förebyggande och främjande med trygghet och lärande i fokus. Många av oss har arbetat på skolan i många år och vi är vana vid att stötta varandra, men även vid att ta personligt ansvar och arbeta flexibelt. Vi har en mycket god måluppfyllelse och strävar hela tiden efter att bli ännu bättre. Lillhagaskolans mål är att eleverna genom ledning och stimulans, tillgänglig undervisning och lärmiljö får möjlighet att utifrån sina egna förutsättningar utvecklas och nå så långt som möjligt. Lärare svenska och engelska i grundskolan, åk 7-9 Arbetsuppgifter Vi söker lärare i svenska och engelska till Lillhagaskolan. Du kommer att undervisa i svenska och engelska för elever i åk 7-9, där fokus ligger på en differentierad undervisning och att skapa en tillgänglig lärmiljö. Som lärare ansvarar du för att planera, genomföra och utvärdera elevernas lärande samt ha mentorskap. Du skapar goda relationer, såväl med elever som med vårdnadshavare, byggda på förtroende och respekt. Du är medveten om din egen påverkan på elevernas lärande. Med utgångspunkt i elevernas resultat, forskning och beprövad erfarenhet, följer du upp undervisningens kvalitet, reflekterar och utvärderar i syfte att utveckla undervisningen. Du ger framåtsyftande återkoppling till eleverna med syfte till utveckling och stöttar eleverna efter deras individuella behov. Du samarbetar med kollegor för att utveckla dig själv och din undervisning samt skolans pedagogiska arbete. Övrig information Nykvarns kommun är ett finskt förvaltningsområde och vi ser det som meriterande om du talar finska. Vi vill att du innan anställning uppvisar ett utdrag ur belastningsregistret. Kvalifikationer Vi söker dig som är legitimerad lärare i svenska och engelska. Du har lärarexamen med uttagen lärarlegitimation samt erfarenhet av betygsättning och bedömning. Du har ett tydligt klassrumsledarskap och är en positiv förebild för våra elever. Du är flexibel och har god samarbetsförmåga, har lätt för att skapa goda relationer och samverka med elever, vårdnadshavare och kollegor. Elevernas förutsättningar och behov styr insatserna. Det gör att du behöver ha god förmåga att, enskilt och i grupp, anpassa undervisningen för de elever som du ansvarar för. För att vara aktuell för tjänsten behöver du tala och skriva flytande på svenska. Ansökan Intervjuer kan komma att ske löpande. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp. Läs mer här Vår hemsida https://nykvarn.se/naringsliv-och-arbete/jobba-hos-oss/kommunen-som-arbetsgivare
Enkla Jobb är en jobbplattform för jobb som inte kräver akademisk utbildning eller arbetslivserfarenhet. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Bli en del av Simplex – Vi söker dig som vill arbeta som truckförare hos världsledande bolag i Nykvarn! Truckförare Nykvarn – Ny möjlighet inom lager & logistik hos marknadsledande företag Är du erfaren truckförare och vill ta nästa steg i karriären? Nu har du chansen att arbeta på ett världsledande företag inom logistik och produktion i Nykvarn. Hos oss får du vara med och driva logistiken framåt på en modern arbetsplats där säkerhet, utveckling och sammanhållning prioriteras. Din roll som truckförare på ett världsledande företag I rollen som truckförare arbetar du med daglig hantering och förflyttning av gods på lagret samt lagerhantering av material och varor. Du använder dina truckkunskaper i en miljö där noggrannhet och effektivitet värderas högt. Arbetet styrs av både rutiner och tempo – ingen dag är den andra lik! Köra och hantera truckar (A+B) Orderplock, in- och utleveranser Materialhantering och lossning/lastning av gods Kvalitetskontroller och scanning av varor Löpande arbete med ordning, säkerhet och arbetsmiljö Vem är du som söker truckförarjobb i Nykvarn? Du är noggrann, pålitlig och trivs med varierat och fysiskt arbete Har truckkort A och B samt erfarenhet av lager- eller industrimiljö Tar eget ansvar, gillar teamarbete och är flexibel Du har gott säkerhetstänk och förstår vikten av tydlig kommunikation Du behärskar svenska i tal och skrift och har gärna erfarenhet av att arbeta i IT-system/handdator Meriterande erfarenheter och kompetenser Erfarenhet från större lager, terminal eller tillverkningsindustri Körkort B och tillgång till bil God datorvana och vana av arbetsorderhantering Ytterligare truckbehörigheter Om tjänsten – Truckförare i Nykvarn Placering: Nykvarn Start: Enligt överenskommelse Arbetstider: Dagtid/kväll Omfattning: Heltid eller enligt överenskommelse Därför ska du söka truckjobb hos Simplex och världsledande bolag i Nykvarn Säker och trivsam arbetsmiljö med goda utvecklingsmöjligheter Stora chanser till att växa inom logistik- och industribranschen Kollektivavtal och trygga anställningsvillkor Starkt fokus på mångfald och jämställdhet – vi välkomnar alla sökande! Ansök som truckförare i Nykvarn redan idag Ta chansen att bli en del av ett världsledande företag och utvecklas tillsammans med oss! Skicka in din ansökan så snart som möjligt – rekrytering sker löpande. Simplex erbjuder möjligheter för dig som vill framåt och värdesätter ett inkluderande team. Välkommen med din ansökan! Vi ser fram emot att lära känna dig och vara med på din resa mot nästa steg i karriären!
Brinner du för teknik, problemlösning och att få saker att fungera? Vill du jobba med att bygga styrsystem och hantera mätdatainsamling i ett litet men starkt växande bolag? SGAM fortsätter att växa och söker en servicetekniker till teamet i Nykvarn. Läs vidare och ansök redan idag! Som servicetekniker hos SGAM jobbar du både i tidiga skeden, utförande och i drift av olika automationslösningar och kraftinstallationer. Du kommer vara aktiv i felsökningar och vara en nyckelspelare i vår förmåga att upprätthålla driftsäkerhet i övervakning och styrsystem. Antingen kommer du agera arbetsledare eller utföra egna installationsarbeten. För att lyckas i denna roll har du med dig: Några års erfarenhet som fastighetstekniker, med installation och hantering av fastighetsautomation Erfarenhet av arbete i apparatskåp – både felsökning och installation Förmåga att snabbt sätta dig in i nya IT-miljöer och gränssnitt (förkunskaper i specifika mjukvaror är inte ett krav) Ett nyfiket och lösningsorienterat arbetssätt samt förmåga att arbetsleda externa entreprenörer såväl som att arbeta självständigt Goda kunskaper i svenska. Både i tal och skrift Elbehörighet/auktorisation är meriterande men inte ett krav SGAM erbjuder dig: Stor frihet i rollen, med nära stöd från erfarna kollegor Varierande arbetsuppgifter och uppdrag hos stora, stabila kunder Möjlighet att arbeta i framkant med teknikutveckling och hållbara lösningar Chans att utveckla din kompetens inom automation och styrsystem, utifrån dina intressen Om SG Application & Management AB Vi arbetar nära våra kunder och skapar unika lösningar för att styra, mäta och optimera processer och de tekniska system som finns i deras fastigheter & processer. Våra kunder förlitar sig på oss för att utveckla och underhålla deras system för automation så vi arbetar under stor frihet och med eget ansvar för leverans. SGAM är en plattformsoberoende konsultfirma med fokus på beställarstöd, dvs att kunna agera som en intern resurs med styrning och utförande inom automation, men utför även entreprenader och förvaltning i den mån det gynnar våra strategiska kunder. SGAM har också kontor i Visby på Gotland. Låter detta som rätt möjlighet för dig? Vi ser gärna att du skickar din ansökan tillsammans med CV! I denna rekrytering samarbetar SGAM med rekryteringsföretaget Jobway. Eventuella frågor besvaras av rekryterare Celina Sundberg, [email protected]. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan därmed tillsättas innan sista ansökningsdag. Din ansökan behandlas konfidentiellt.
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 50 jobb