Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

20 mars 2024
Sista ansökan:
19 april 2024
Jobba Med Försäkringar

Sök jobbet som säljare på GX Consulting för att jobba med försäkringar! Pratar du flytande svenska & vill jobba med försäkringar? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar GX Consulting dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba med försäkringar. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön, provision, bonus & pension ∙ Fräscht kontor & hög lön ∙ Sälj- & försäkringsutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Inga belastnings-/betalningsanmärkningar

20 mars 2024
Sista ansökan:
19 april 2024
Få Säljjobb Direkt

Sök jobbet som säljare på GX Consulting för att få säljjobb direkt! Pratar du flytande svenska & vill få säljjobb direkt? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar GX Consulting dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara när de ringer dig för att få säljjobb direkt. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön & hög provision ∙ Fräscht kontor & hög lön ∙ Säljutbildning- & coachning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Driven & resultatorienterad

19 mars 2024
Sista ansökan:
18 april 2024
Lagermedarbetare till Nykvarn

Är du en driven och noggrann person som trivs i en dynamisk arbetsmiljö? Vill du vara en del av ett team där ditt arbete gör skillnad? Då kan du vara den vi söker! Vår kund, belägen i Nykvarn, behöver förstärka sitt lager med engagerad personal! Om tjänsten: I rollen som lagermedarbetare kommer du att vara en nyckelspelare i logistikprocessen. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att inkludera: Mottagning och kontroll av inkommande varor Plock och pack av ordrar Lagerhållning och inventering Hantering av returer Vi söker dig som är: Ansvarsfull och har en god förmåga att organisera och planera ditt arbete Pigg, glad och vill utvecklas Erfarenhet av lagerarbete är meriterande men inget krav. Placeringsort: Nykvarn Typ av anställning: konsultuppdrag, 6 månader med god chans till förlängning Anställningsform: Heltid Att arbeta som konsult på Fordonsakademin För oss är det viktigt att våra anställda trivs och mår bra. Som anställd hos oss erbjuder vi därför bland annat: - Marknadsmässig lön - Personlig och stöttande konsultchef - Kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet Ansökan Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Frågor besvaras av Marco [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!

19 mars 2024
Sista ansökan:
18 april 2024
Flicka i Nykvarn söker personliga assistenter

På Olivia Personlig Assistans arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare en kollega till vårt team, är det du? Om tjänsten Vi söker dig som vill arbeta som personlig assistent till en tjej på 10 år med utvecklingsstörning, hörsel- och synnedsättning samt epilepsi boendes i Nykvarn tillsammans med sina föräldrar och syskon. Kundens hjälpbehov är omfattande. I arbetsuppgifterna, som är varierande, ingår det bland annat att: - Hjälpa till med de dagliga rutinerna - Hjälpa till vid personlig hygien, av- och påklädning samt vid måltider - Lyft förekommer vid förflyttningar Tjänsten kan innebära arbetspass förlagda till följande arbetstider: - Varje fredag kl. 14-21 - Varannan helg kl. 06-14 eller kl. 14-21 Om dig Vi tror att du som söker denna tjänst är en person som brinner för att arbeta med människor och som kan se till andra människors behov. Kunden har bland annat katt i hemmet, du bör därmed ej vara pälsallergiker. Meriterande är om du har: - Körkort och tillgång till bil (för att ta dig till kunden, annars finns kollektivtrafik) För att komma till anställning behöver du ha ett BankID. Många av våra kunder önskar även att du beställt ett belastningsregister att uppvisa vid eventuell anställning. För att underlätta kan du därmed söka om registret via följande länk (detta register används för alla våra anställningar): Arbete med barn med funktionsnedsättningar Omfattning: 2 Vikarier vid behov på cirka 1-2 pass i veckan. Tillträde: Enligt överenskommelse. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. För dig med Anställningsstöd Om du som söker har rätt till någon form av anställningsstöd tar vi som arbetsgivare på Olivia Personlig Assistans även detta i beaktning vid en eventuell anställning. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Om rekryteringsprocessen Efter en eventuell intervju försöker vi alltid återkomma inom 14 dagar till att man får höra mer om tjänsten. Detta förutsatt att vi även fått information från eventuella referenser. Därefter ser vi över en möjlig matchning med någon av våra kunder. Vid eventuell anställning kan du komma att bli ombedd för att uppvisa ett utdrag ur belastningsregistret från polisen. Hantering av din ansökan Din ansökan kan komma att läsas av medarbetare inom Olivia Personlig Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan även komma att delas med systerbolag till Olivia Personlig Assistans, om din profil matchar en annan tjänst inom koncernen Team Olivia. Om kollektivavtal och förmåner hos Olivia Personlig Assistans Som medarbetare omfattas du av kollektivavtal och självklart är du försäkrad på och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Förutom friskvårdsbidrag och en rad andra förmåner anordnar vi aktiviteter som riktar sig både till dig som anställd och till kunden du arbetar med. Förmåner inkluderar bland annat tillgång till rabatterade produkter och tjänster hos ett antal samarbetsbolag.

18 mars 2024
Sista ansökan:
14 april 2024
Sjuksköterska och Specialistsjuksköterska

För bästa ekonomiska villkor och support! Bli Bemanningssköterska hos Omsorg & Behandling Vi erbjuder: Bästa möjliga ekonomiska villkor (Högre inkomst) Regionuppdrag nationella avtalet med uppdrag i hela Sverige (Valfrihet) Kommunuppdrag avtal med över 100 kommuner i hela Sverige (Valfrihet) Personligt engagerat team med hög vårdkunskap (Trygghet) Arbeta via eget företag eller som anställd (Flexibilitet) Hög rekryteringsbonus som ska gynna samtliga parter Kollektivavtal (Justa villkor) Balans i Livet: Vi värdesätter din hälsa och balans mellan arbete och privatliv och erbjuder flexibla arbetstider. Vi finns där för dig och tillsammans säkerställer vi att Sverige har en vård i världsklass Om oss: Omsorg & Behandling vårdbemanning är ett av Sveriges ledande bemanningsföretag inom vård och omsorg. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag och har kollektivavtal (justa villkor). Vår vision och målsättning är att alltid skapa en god arbetsmiljö och de bästa förutsättningar för vår personal. Tredjepartscertifierade: Kvalitécertifiering ISO 9001:2015 Miljöcertifiering ISO 14001:2015 Arbetsmiljöcertifiering ISO 45001:2018 Bra vård börjar med dig! Vänligen kontakta oss för mer information och ett personligt möte. E-post: [email protected] Hemsida: www.omsorgbehandling.se

17 mars 2024
Sista ansökan:
16 april 2024
Jobba Med Försäkringar

Sök jobbet som säljare på GX Consulting för att jobba med försäkringar! Pratar du flytande svenska & vill jobba med försäkringar? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar GX Consulting dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba med försäkringar. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön, provision, bonus & pension ∙ Fräscht kontor & hög lön ∙ Sälj- & försäkringsutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Inga belastnings-/betalningsanmärkningar

15 mars 2024
Sista ansökan:
14 april 2024
Sommarvikarie

Kom närmare - kom till Nykvarns kommun! Med naturen som granne och storstadens puls runt hörnet väntar ungefär 12 000 invånare på att just du och din insats ska göra skillnad i deras vardag. Vi är en relativt ung kommun - driv, ansvar och utvecklingsvilja präglar oss. Idag är vi cirka 800 engagerade medarbetare, och vi behöver bli fler. Är du en av dem? Nykvarns kommun har behov av en sommarvikarie till kommunens servicecenter under vecka 26-32 när ordinarie personal har semester. Som sommarvikarie på servicecenter ingår du i ett arbetslag som bemannar kommunens reception, telefon, post och tillsyn av kommunhuset enligt ett rullande schema. Sommarvikarie Arbetsuppgifter Ditt uppdrag består bland annat av att svara på frågor som gäller kommunens alla verksamhetsområden via telefon, e-post och personliga besök. Målet är att kunna ge svar på frågor direkt och på så sätt avlasta kommunens specialister från rutinärenden vilket ger effektiv handläggning och kortare väntetider. Vi använder oss av ärendehanteringssystemet Artvise. Övrig information Nykvarns kommun är ett finskt förvaltningsområde och vi ser det som meriterande om du talar finska. För den här tjänsten så måste du ha B-körkort.  Kvalifikationer Vi söker dig som har en känsla för service, trivs i rollen att vara kommunens ansikte utåt och har en hög social kompetens. Du har god förmåga att samarbeta, dela med dig och ta emot feedback från andra. Uppdraget kräver personlig mognad och flexibilitet. Du är strukturerad och har förmåga att prioritera. Du kommer dagligen att ställas inför många olika typer av frågor vilket kräver att du är initiativrik, nyfiken och motiveras av att se lösningar. Du har minst gymnasiekompetens med grundläggande behörighet för högskoleutbildning. För att klara arbetsuppgifterna på ett bra sätt behöver du ha en god förmåga att hantera flera olika IT-baserade system. Vi förväntar oss också att du har goda kunskaper i Officepaketet och att du är skicklig i informationssökning på internet. Meriterande om du arbetat i ärendehanteringssystem tidigare. Erfarenhet av arbetsuppgifterna som förekommer i ett servicecenter är önskvärt. Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och i skrift. Kunskaper i ytterligare språk är meriterade, särskilt finska eftersom Nykvarns kommun ingår i det finska förvaltningsområdet. Ansökan Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Intervjuer kan komma att ske löpande. Läs mer här Nykvarns kommun som arbetsgivare https://nykvarn.se/naringsliv-och-arbete/jobba-hos-oss/nykvarn-som-arbetsgivare

15 mars 2024
Sista ansökan:
3 april 2024
Få Säljjobb Direkt

Sök jobbet som säljare på GX Consulting för att få säljjobb direkt! Pratar du flytande svenska & vill få säljjobb direkt? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar GX Consulting dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara när de ringer dig för att få säljjobb direkt. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Grundlön & hög provision ∙ Fräscht kontor & hög lön ∙ Säljutbildning- & coachning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Driven & resultatorienterad

14 mars 2024
Sista ansökan:
13 april 2024
Personlig assistent i Nykvarn

Nu behöver vi en lugn och glad assistent som kan jobba mycket flexibelt. Vi letar efter dig som kan arbeta tidiga mornar (från kl.06, ibland endast kl.06-07), kvällar, helger och enstaka nätter. Du ska kunna börja omgående! Du är empatisk, initiativtagare, ansvarstagande och har en grundläggande fysik. Svenska i tal och skrift ska vara mycket bra och om du kan stödtecken och använda Teaach/bildkommunikation är det ett plus, men inte ett måste. Du får gärna ha bil för att kunna ta dig till arbetsplatsen. Hos brukaren används parfym så parfymallergiker bör inte söka. Brukaren är en 48-årig man som är mycket aktiv. Han har ett stort omvårdnadsbehov, både personligt och behöver även hjälp med att ta hand om sitt hem med allt vad det innebär, laga mat, tvätta kläder, gå/åka på utflykt, vattengympa mm. Han ser helst att du som söker är en man då han redan har så många kvinnor omkring sig, men även kvinnor går bra, så länge den grundläggande fysiken/konditionen finns. Välkommen med din ansökan till oss! Anställningsvillkor Du börjar arbeta som timanställd, dock finns det chans till fast schema i framtiden på cirka 50-75 %. Tillträde Tillträde med infasning med några intropass, så snart som möjligt! I början går du alltid tillsammans med en kunnig assistent. Ansökan Beskriv dig själv, dina erfarenheter och din kompetens samt vad som gör just dig lämpad för detta arbete. Skicka in din ansökan till: E-post: [email protected] Referens: 1077 Arbetsgivaren IGS Assistans är ett privat företag som anordnar personlig assistans till personer med funktionsnedsättning. Vi har idag ca 250 anställda och sitter i ljusa, fräscha kontorslokaler vid Globen i Stockholm, med plats för personalmöten och utbildningar. Vi lägger stor vikt vid kundens individuella önskemål och självbestämmanderätt samt erbjuder utbildningar och friskvårdsbidrag till våra anställda. IGS Assistans är ett företag som satsar hårt på god kvalité med mångfald och utvecklingsmöjligheter. Genom att ansöka samtycker du till att IGS Assistans AB sparar dina personuppgifter under rekryteringsprocessen.

14 mars 2024
Sista ansökan:
31 mars 2024