Ledig chaufförstjänst hos Litra Gas AB
Hirely AB
Lastbilsförare m.fl.

Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Litra Gas AB söker skickliga och erfarna chaufförer. Stationeringsort kommer att vara Nynäshamn. Skiftschema med frivecka, ingen övernattning i normala fall. Önskade kvalifikationer/erfarenhet Minst 25 år gammal Körkort klass CE och YKB ADR Tank (kurs kan ordnas) Minst 3 års erfarenhet som yrkeschaufför Ansvarsfull, säkerhetsmedveten och strukturerad Flexibel och villig att ställa upp lite extra vid behov Måste behärska svenska i tal och skrift Vi erbjuder Vi erbjuder en spännande arbetsmiljö med skickliga yrkespersoner och trevliga kollegor. Här får du konkurrenskraftiga lönevillkor i ett företag med kollektivavtal. Det finns goda möjligheter till både yrkesmässig och personlig utveckling i en växande bransch. Våra fordon och utrustning är toppmoderna. Litra Gas AB är ledande inom transport av naturgas, biogas och propan, och är ett bolag inom Litra-koncernen. Vi är ett företag med lång erfarenhet av gastransporter och bygger vår verksamhet på trivsel, kvalitet, professionalism och resultat. Litra-koncernen är ett av Norges största och äldsta privatägda transportföretag. Genom över 100 år av kontinuerlig utveckling har vi byggt upp en kvalitet som få andra i branschen kan mäta sig med. Koncernen består av moderbolaget Litra AS och dotterbolagen Martinsen Transport AS, Litra Gass AS, Litra Bulk AS, Litra Termo AS, Litra Nor AS och Pekas Eiendom AS i Norge, Martinsen Transport AB och Litra Gas AB i Sverige, Litra Danmark AS i Danmark samt Litra Finland OY i Finland. Vi utför olika typer av transport- och logistik­tjänster i Norge, Sverige, Danmark och Finland med fokus på kompetens, kvalitet och säkerhet. Koncernen hade 2023 över 600 anställda och 300 egna fordon, och omsatte cirka 1,270 miljarder NOK. Kontakta oss i chatten om du har frågor.

20 dagar sedan
Sista ansökan:
11 juli 2025
Beredare inom mekanik
Ikett Personalpartner AB
Underhållsmekaniker och maskinreparatörer

Om tjänsten Nu söker vi en beredare inom mekanik till en av våra kunder utanför Nynäshamn! I rollen som beredare kommer du att ha en central roll i att säkerställa driftsäkerheten för anläggningens utrustning. Ditt arbete innefattar att identifiera tekniska behov samt ta fram underlag för underhålls- och reparationsåtgärder. En viktig del av tjänsten är att lokalisera rätt reservdelar – ibland direkt från tillverkare, andra gånger genom alternativa lösningar. För att lyckas i rollen ser vi att du har gedigen erfarenhet inom mekanik och god kännedom om komponenter som pumpar, ventiler och axlar. Start: Enligt överenskommelse Arbetstider: Dagtid Din profil Krav: - Gedigen erfarenhet av mekaniskt underhåll och beredning - Kunskap och praktisk erfarenhet av pumpar, ventiler, axlar, lager och liknande komponenter - Förmåga att identifiera och anskaffa rätt reservdelar – både original och ersättningsalternativ - Ett strukturerat arbetssätt och ett starkt problemlösningsfokus - B-körkort Som person vill vi att du är ansvarstagande, lösningsorienterad, målinriktad, flexibel, noggrann och har en god samarbetsförmåga. Vi arbetar löpande med inkomna ansökningar och kontaktar endast de som motsvarar ansökningskraven. Välkommen med din ansökan idag! Om Ikett Personalpartner AB Om Ikett Personalpartner AB Ikett Personalpartner AB är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering av kvalificerad kollektivpersonal och tjänstemän. Främst inom yrkesområdena industri, el, bygg och administration. Som konsult hos Ikett har du möjligheten att söka lokala arbeten och researbeten i Sverige samt Norge. Vi arbetar kontinuerligt för att du och kunden ska trivas så bra som möjligt med varandra och för att era önskemål ska tillgodoses. Ikett är medlem i Almega Kompetensföretagen och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Ikett är certifierat enligt ISO 9001. Målet med vårt arbete är nöjda kunder och skickliga medarbetare som trivs. Detta vill vi uppnå genom kvalitet, kompetens och effektivitet. För mer information och nyheter, följ oss gärna på: Facebook: www.facebook.com/ikettpersonalpartner LinkedIn: www.linkedin.com/company/ikett-personalpartner-ab-as

20 dagar sedan
Sista ansökan:
13 juli 2025
Kock extra Körunda Golfbistro, Ösmo
Fraiche Bra Mat i Sverige AB
Kockar och kallskänkor

Vi söker ytterligare en kock till vår charmiga lilla golfbistro! Här serverar vi hemlagad mat, och härlig fika med guldkant i en avslappnad miljö med härlig utsikt över alla gröna och sköna greener! Vi gör även catering och så har vi många olika event här på golfklubben som vi förser med mat och dryck. hit söker vi nu en ytterligare kollega som kan hoppa in och jobba i köket , vara med och preppa för kommande dagar och beställningar. hos oss är det viktigt att du är lyhörd och smaksäker, att du har god ordning och gillar tempo och såklart att ha kul på jobbet för det har vi här! OBS DU BEHÖVER HA KÖRKORT FÖR ATT TA DIG TILL OSS! ( 40 min promenad från Ösmo station) Varmt välkommen med din ansökan!

21 dagar sedan
Sista ansökan:
3 juli 2025
Båtvarv - Allt i Allo mekaniker, maskinförare
Torö Varv AB
Övriga servicearbetare

Torö Varv ligger på Torö, söder om Nynäshamn. Du bör ha körkort och tillgång till bil för att göra transporten till och från arbetsplatsen praktiskt möjlig. Vi är auktoriserad återförsäljare och verkstad för Volvo Penta, Suzuki, Solé, Faster, Linder, Terhi samt Tiki. Vi utför: Motorbyten, installation av båttillbehör och plastarbeten Sjösättning och upptagning, vinterförvaring med tillhörande tjänster Motorkonservering, service på utombordare och inombordare Bottenmålning, vaxning, tvätt och polering Du ska vara noggrann och effektiv. Har du grundläggande teknisk motorutbildning är det en fördel. Vi säljer service till våra kunder och därför är det viktigt att man är serviceinriktad och sätter kunden i fokus. Vi är ett sammansvetsat gäng där respekt för varandra är viktig. Samarbete är jätteviktigt då vi är en liten arbetsplats och alla ska kunna hjälpa varandra Vi söker en Allt i Allo till vårt båtvarv. Det innebär att du ska vara ansvarig vid sjösättning och upptagning, städ, tvätt, polering och vaxning av båtar. Grund och bottenmålning av båtar. Täckning av båtar inför vinterförvaring. Allmän städning och underhåll av lokaler och varvsytor. Enklare mekaniker uppdrag. Det är meriterande att kunna köra Sublift

22 dagar sedan
Sista ansökan:
9 juli 2025
Food delivery riders-Nynäshamns
Gofleet AB
Övriga bil-, motorcykel- och cykelförare

Hej Är du glad och tycker att vara ute? Då har vi perfekt tjänst för er som förare matleveranser i Nynäshamns. Skicka din ansökan redan idag. Som bud kommer du att ansvara för att leverera mat från restauranger till kunder och sprida glädje. ------------------------ Are you an outdoor person and like to do cycling or drive? If yes, then we have a perfect job for you. We are hiring drivers for food deliveries in Nynäshamns. If you are interested then send your application today. As a courier, you will be responsible for delivering food from restaurants to customers. Task: Must have a smartphone Accept maximum orders on the app, received from restaurants, and deliver to the customers. Cannot deny any order on the app if it is shown. Qualifications: Driver's license for a passenger car (minimum B driver's license). Have a Car Or have a moped to deliver the food. Good driving habits and the ability to drive vehicles in a safe and responsible manner. Ability to navigate and plan routes using Google Maps. If you are interested and want to be part of our team then please send your application at: Skicka ansökan till: [email protected]

24 dagar sedan
Sista ansökan:
6 juli 2025
AUDITION Gruppträningsinstruktör till Nordic Wellness Nynäshamn
Sportlife M W AB
Idrottstränare och instruktörer m.fl.

VILL DU BLI GRUPPTRÄNINGSINSTRUKTÖR? Älskar du träning, människor och att inspirera andra? Vill du vara med och sprida energi, rörelseglädje och gemenskap? Då är det dags att ta steget – bli instruktör hos oss på Nordic Wellness! Om rollen Som gruppträningsinstruktör hos oss får du möjlighet att motivera och lyfta andra människor – varje dag. Du sprider glädje, bygger gemenskap och står i centrum för våra medlemmars träningsupplevelse. Vi söker dig som har kört gruppträningspass som deltagare i minst 12 månader inom det koncept du vill instruera i. Du behöver inte vara utbildad – det viktigaste är att du har drivet, energin och viljan att utvecklas! Vad innebär audition? Vi bjuder in till en audition där du får: Mer information om rollen och hur det är att jobba som instruktör Möta andra likasinnade kandidater Chansen att visa vem du är, både på golvet och som person Du förbereder en kort presentation (ca 5–7 minuter) enligt konceptet du söker – instruktioner finns längre ner i annonsen. Det praktiska: Datum: 8/8 Tid: 17.40 Plats: Nordic Wellness Nynäshamn  Anställningsform: Timanställning (med möjlighet till mer på sikt) Bakgrundskontroll ingår i vår rekryteringsprocess. Vad förbereder du inför audition? Välj det koncept du söker till och förbered enligt följande: Aerobic/Step/Dans: Ett block med koreografi Yoga: En valfri solhälsning + två krigarpositioner Cykel: En låt + syftet med ditt upplägg Cardio Walking: En sekvens med positionen semiflex Zumba/Dans: En egenkoreograferad låt i valfri genre Crosschallenge/Crosscage: En cirkel med fyra stationer BODYPUMP: En egenkoreograferad uppvärmningslåt FIGHT: Ett upplägg med enkla slag/sparkar (ensam eller två och två) GRIT: En låt från GRIT Strength (egenkoreograferad) Les Mills (övriga): Valfri låt med egen koreografi Annat koncept? Maila gruppträningskoordinatorn för instruktioner.  Hos oss får du:      Ett inspirerande jobb där du gör skillnad      Ett starkt och stöttande team      Möjlighet att växa, utbildas och utvecklas      Träna gratis på våra klubbar      Vara en del av något större – där våra värdeord FUN, MOVEMENT, STRONG,          TOGETHER genomsyrar allt vi gör  Ansök idag! Urval sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Vi ser fram emot att höra från dig – välkommen till Nordic Wellness-familjen!

26 dagar sedan
Sista ansökan:
7 augusti 2025
Leg. Audionom till AudioNova i Nynäshamn!
Sonova Audiological Care Sweden AB
Audionomer och logopeder

Är du redo att forma morgondagens hörselvård? Tillsammans med våra duktiga ledare kan vi erbjuda dig en personlig utveckling med löfte om en individuell utvecklingsplan som du är med och driver. Om du dessutom gillar att arbeta i en professionell och informell miljö, läs vidare nedan. AudioNova i Nynäshamn söker efter Leg. Audionom med ett brinnande intresse att få hjälpa andra människor att få den bästa livskvalitén! Om oss Sonova Audiological Care Sweden AB driver hörselkedjan AudioNova, som de senaste åren har uppnått en marknadsledande position på den privata marknaden för hörapparater med 24 kliniker i landet. AudioNova blev år 2016 en del av Sonova - en ledande tillverkare av hörapparater och marknadsledare inom trådlösa kommunikationssystem för audiologi. Sonovas dotterbolag Sonova Audiological Care har global representation med fler än 3 500 hörselcentra runt om i världen. AudioNova erbjuder hörselrehabilitering, formgjutna hörselskydd, provar ut hörapparater samt tekniska hjälpmedel i våra kliniker. Hos oss kan du även få professionell service på din hörapparat och dina tillbehör. Vi strävar efter att alla ska ha en bra hörsel eftersom vi tror på att en bra hörsel skapar den bästa kontakten mellan människor. I Sverige är vår målsättning att vara svenska folkets populäraste hörselkliniker. Våra rehabiliterande insatser enligt Hälso- och Sjukvårdslagen syftar till att ge, återge och skapa förutsättningar att leva ett självständigt liv med god livskvalitet och en fungerande kommunikation till kunder med hörselnedsättning. Arbetet sker alltid i linje med gällande målsättningar och regler samt i linje med Sonovas värderingar WeCare, WeDriveInnovation, WeStriveForExcellence, WeTakeAccountability, WeBuildTheBestTeam. Din roll Vi söker dig som brinner för att tillhandahålla professionell kundservice genom att utföra hörselprov och justera hörapparater på den tilldelade enheten som Leg. Audionom. Du har god förmåga att förmedla fakta och information på ett lättbegripligt sätt till våra kunder. Därför är det viktigt att du har hög servicekänsla, kan hantera en hektisk vardag och kan vara flexibel när det uppstår plötsliga ändringar i dagens program. Som Leg. Audionom hos AudioNova arbetar du med hela rehabiliteringsprocessen i form av hörselmätningar, behovsbedömningar och utprovningar av hörapparater samt andra tekniska hjälpmedel. Arbetet ställer krav på en hög känsla för service samt förmågan att vara flexibel och strukturerad. Det är också viktigt att kunna prioritera och arbeta mot såväl personliga som gemensamma mål. Audiologisk kunskap såväl som en god förståelse för sammanhanget mellan audiologi, produkter och service är grundplattan i arbetet. Du rapporterar till Regional Sales Manager och får support från kompetenta kollegor. Exempel på arbetsuppgifter Utföra hörselprov och utvärdera kundens specifika behov. Informera kunden och tillsammans välja bästa lösningen för en rehabiliteringsplan. Anpassa och ställa in hörapparater och ev. teknisk utrustning utifrån kundens behov. Leverera hög service genom hela rehabiliteringsprocessen. Möjlighet till deltagande i utbildning av studenter (efter överenskommelse). Säkerställa att alla processer och uppgifter utförs enligt AudioNovas och myndigheternas standarder och riktlinjer Delta aktivt i de åtgärder som föreslås av RSM eller huvudkontoret, t.ex. processförbättringar. Om dig Vi ser att du har god förståelse för hur människor tar till sig kunskap och att du självständigt tar ansvar, planerar och organiserar ditt arbete för att driva det framåt på ett effektivt sätt. Vidare har du ett lugnt och stabilt förhållningssätt, även i mer pressande situationer. Då vi ingår i en global koncern ser vi att du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift, samt har en av Socialstyrelsen godkänd legitimation efter genomförd Audionomutbildning. Vidare är det meriterande med erfarenhet av rehabiliterande arbetssätt. Dessutom värdesätter vi att: Du är van IT-användare och navigerar självständigt med Office-paketet, inklusive Excel, Power Point, Outlook och Word Du är service och lösningsorienterad Du innehar ett B Körkort Du besitter en god kommunikativ förmåga och har lätt för att skapa goda relationer. Du självständigt prioriterar och strukturerar arbetsuppgifter Du är en god teamkollega med krav på flexibilitet på både dig som person och i din roll. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet i vår rekrytering till denna tjänst Varför jobba hos oss? Trygg och flexibel anställning. Med kollektivavtal och andra förmåner som marknadsmässiga löner, avtalsenlig pension & försäkring, goda semestervillkor, EAP, generöst friskvårdsbidrag (för närvarande 4000kr/år), förmånsportal via Benify, erbjuder vi flexibla arbetsvillkor. Samhällsnytta. För ett liv utan begränsningar. I all sin verksamhet arbetar Sonova efter en vision om en värld där alla får uppleva hörselglädje och därmed lever ett liv utan begränsningar. Omtanke. Vi har en genuin omtanke om varandra, våra kollegor och kunder. Fokus. Vi har tydliga mål vi jobbar mot, med mycket frihet i våra roller. Balans. Vi strävar efter att arbetsbördan är rimlig och att du får ihop livspusslet. Personlig utveckling. Vi erbjuder alla våra medarbetare en utvecklingsplan samt vidareutbildning med stöd av LinkedIn Learning. Starkt medarbetarengagemang. Vi erbjuder alla möjlighet att påverka och göra sin talan hörd i vår årliga medarbetarundersökning som vi följer upp med gemensamma åtgärder. Kultur. Vi strävar efter att varje år mötas i det lilla som stora sociala rummet hos oss både lokalt och regionalt. Vi jobbar målmedvetet med frågor som berör mångfald och jämställdhet och ser gärna att det även är en drivkraft för dig. Sonova vill ta tillvara de kvaliteter som en jämn könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Ansökan och information Om du ser en potentiell matchning med din profil baserat på ovanstående, skynda dig att ansöka till tjänsten genom att: Klicka på knappen ”Ansök nu” och fyll i formuläret, samt bifoga ditt CV samt ett Personligt brev. I denna rekrytering arbetar vi med löpande urval så välkommen med din ansökan direkt! Tillträde enligt överenskommelse. Har du frågor om tjänsten, kontakta Regional Sales Manager Jamie Hammarwall, via [email protected]. OBS! Ansökningar tas inte emot via mail! Lycka till och varmt välkommen med din ansökan!

26 dagar sedan
Sista ansökan:
5 juli 2025
Positiv och trygg inhoppare hos kvinna i Nynäshamn
Vår Omtanke Sverige AB
Personliga assistenter

Vill du ha ett omväxlande arbete och gillar musik, djur, promenader och har ett glatt humör? Vi tror att du är en person med en positiv inställning och som är trygg i dig själv. Kanske har du ett annat arbete eller är studerande, då denna tjänst är som inhoppare vid behov. Ingen tidigare erfarenhet krävs. Om tjänsten och vår uppdragsgivare Främst är det vår personkemi som ska fungera! Därutöver krävs bra fysik och positivt sinnelag. Du ser möjligheter i stället för hinder. För mig är det viktigt att du arbetar med lågaffektivt bemötande och att du är en lugn och metodisk person. Du behöver vara lättsam och ha lätt till skratt, eftersom jag gillar lite bus och att ha kul. Jag har dubbel assistans från morgon till kväll, och enkel assistans med aktiv natt. Jag har flerfunktionshinder, epilepsi och kognitiva svårigheter. Du behöver kunna ta initiativ och fatta egna beslut i vissa situationer. Du måste vara rökfri och ha bra svenska i både skrift och tal, då jag behöver bli tolkad. Jag ser gärna att det är kvinnliga sökande. Flexibilitet är värdefullt. Du behöver kunna arbeta dag, kväll och aktiv natt, alla veckans dagar. Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Timmar vid behov snarast. Lön: Fast timlön enligt överenskommelse, övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Snarast Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Din ansökan läses av personal på Vår Omtanke Nynäshamn och av uppdragsgivarens medarbetsledare. Välkommen med din ansökan! Adil El Barhdadi Mobil: 070-169 48 31 Växel: 08- 586 168 40 E-post: [email protected] Webb: www.varomtanke.se Besöksadress Vår Omtanke, Telivägen 2, 149 42 Nynäshamn

26 dagar sedan
Sista ansökan:
4 juli 2025
Utbildningsledare YH - Socialpedagog - Campus Nynäshamn
Nynäshamns kommun
Övriga utbildare och instruktörer

Campus Nynäshamn befinner sig i ett dynamiskt utvecklingsskede präglat av kreativitet och nytänkande! Vi söker nu en utbildningsledare som kan ta hand om våra Socialpedagoger - vår mest populära utbildning. Är du en  utbildningsledare som vill vara med på vår resa och komma till oss? Då behöver vi dig! Välkommen till vårt team. Arbetsuppgifter Den här tjänsten är riktad till klasserna för YH-utbildningen Socialpedagog. Det är vår mest populära utbildning med flera hundra sökande per år.  Utbildningsledaren är den studerandes kontaktperson, ledningsgruppens verkställare och ansvarig för att kursledare och föreläsare levererar utbildning av god kvalitet i linje med gällande utbildnings- och kursplan. Ditt arbete kring de studerandes LIA är aven en viktig del. Du är i din roll som utbildningsledare ansvarig för att din utbildning har god genomströmning och håller god kvalité. I rollen ingår budgetansvar, upphandling av utbildare samt uppföljning och systematiskt kvalitetsarbete. Som utbildningsledare arbetar du digitalt i olika system, såsom MYH:s uppföljningssystem, lärplattformen It’s learning och Office 365. Utbildningsledaren har en koordinerande, administrativ, kommunikativ, stödjande och verkställande roll. Utbildningsledaren har det samordnade ansvaret för utbildningens genomförande, vilket ska ske enligt lag och förordningen om yrkeshögskolan. Huvudmålet är att de studerande ska bli efterfrågade inom den bransch som utbildningen är kopplad till.  Du kommer också ha ansvar för helt nystartade utbildningar inom yrkeshögskolan.  Om arbetsplatsen Näringslivs- och arbetsmarknadsförvaltningens uppdrag är att stärka Nynäshamns kommun som en attraktiv plats för företagare. Vi tillgodoser behovet av kompetens genom att erbjuda unga och vuxna utbildningar på Nynäshamns gymnasium och Campus Nynäshamn. Vi arbetar också för att öka möjligheterna för personer som står långt från arbetsmarknaden att etablera sig, eller återkomma till, arbetslivet. Utbildningsledaren är en del av ett starkt YH-team som består av utbildningsledare och verksamhetsansvarig chef. Teamet jobbar i tätt samarbete med ett gemensamt ansvar för utvecklingen av yrkeshögskolan på Campus Nynäshamn. Utbildningen är på distans så du kan bo var du vill i landet för denna tjänst. Det mesta av ditt arbete kommer att ske digitalt.  Det här söker vi hos dig För att lyckas i rollen har du: • eftergymnasial utbildning inom högskola/universitet • tidigare erfarenhet av arbete inom YH • väl bekant med utbildningsledarollen inom YH • bekväm med digitala medier och att arbeta med utbildning på distans • kunskap om lag och förordning om yrkeshögskolan Det är meriterande om du har:  • erfarenhet av utbildningen socialpedagog eller branschen sen innan • några års erfarenhet som utbildningsledare inom YH eller motsvarande Personliga egenskaper vi letar efter För att lyckas i rollen är det avgörande att du har starka samarbetsförmågor, där du lyhört och konstruktivt arbetar med både studenter och kollegor. Du arbetar bra tillsammans med andra människor och relaterar till andra på ett lyhört och smidigt sätt. Du lyssnar aktivt, kommunicerar klart och tydligt, och hanterar konflikter på ett konstruktivt sätt för att skapa en positiv och produktiv arbetsmiljö. Vidare är du strukturerad och kan planera, organisera och prioritera effektivt för att hålla tidsramar och leverera enligt plan. Du har en social och relationsskapande förmåga som gör att du lätt etablerar och underhåller professionella kontakter. Dessutom har du en affärsmässig inställning, där du fokuserar på kostnader, intäkter och effektivitet för att säkerställa att utbildningen håller hög kvalitet. Om du är redo att bidra till att forma framtidens yrkeshögskola, är detta din möjlighet att göra skillnad! Det här erbjuder vi dig • Möjlighet till distansarbete. • Hos oss får du göra skillnad i människors liv. Här har du nära till din chef och dina kollegor, påverkan och beslut.  • Nynäshamn är en lugn och trygg kommun. Tryggheten finns även i våra team – vi är prestigelösa, uppmuntrar och backar upp varandra när det behövs.  • Nynäshamns kommun är en del av Sveriges starkaste tillväxtregion. Vår resa ger dig möjlighet till utmaningar och varierande arbetsuppgifter. • Vi erbjuder fri tillgång till gym. Du får även friskvårdstimme eller friskvårdsbidrag. • Du har möjlighet till semester- och pensionsväxling. • Vi har en aktiv personalförening där du kan hyra stugor i fjällen och i skärgården. Du kan också delta i olika aktiviteter som till exempel padel, kajak och ridning.  Vår rekryteringsprocess Vi tillämpar löpande urval och använder en kompetensbaserad rekryteringsmetod för en rättvis och objektiv bedömning. Mångfald är en tillgång, och vi välkomnar alla sökande. Vissa tjänster kan kräva utdrag ur belastningsregistret. Vi ser fram emot din ansökan och hoppas att du vill bli en del av vårt team! Information om tjänsten Tillträde: enligt överenskommelse Anställningsform: Tillsvidareanställning Sysselsättningsgrad: Heltid Antal lediga befattningar: 1 Ref. nr: CN/2025/0048/023

27 dagar sedan
Sista ansökan:
3 juli 2025
Timvikarie USK till Villa Telegrafen i Nynäshamn Dag eller natt från 1.10
Vardaga AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Nu söker vi på Villa Telegrafen  i Nynäshamn undersköterskor som vill jobba som timvikarie. Vi öppnar boendet den 1.10.25.  Vi söker både undersköterskor som kan arbeta dag/kväll eller natt. Det här får du hos oss:  Utbildning som gör ditt arbete enklare, till exempel vårdhygien, bemötande vid demenssjukdom och ergonomi.  Förmånsportal med rabatter och erbjudanden. Till exempel kan du köpa biobiljetter och resor med kollektivtrafik till bra pris.  En coachande och stöttande chef som jobbar tillsammans med dig i vardagen.  Tydliga arbetssätt och rutiner som förenklar ditt jobb.  Karriär- och utvecklingsmöjligheter. Till exempel kan du bli gruppchef med personalansvar eller få ett specifikt ämnesansvar som demensansvarig eller hygienombud. Om Villa Telegrafen  Vi kommer att bli ett demenscertifierat boende, vilket betyder att alla vi som arbetar här är utbildade i demens och bemötande via Vardagas Demensakademi.  Vi har ett samarbete med företaget Ung Omsorg.  Du har en gruppchef som större delen av sin tid arbetar nära dig i verksamheten. Att bli gruppchef kan även vara en karriärmöjlighet för dig som undersköterska.  Här arbetar vi med djur i vården och har regelbundet besök av terapihundar.  Vi jobbar helt tiden för att hitta på nya, spännande aktiviteter för våra boende. Till exempel har vi infört VR-teknik som gör det möjligt att uppleva olika resor, äventyr eller spel via VR-glasögon. Läs mer om Vardagas VR-satsning här: Jorden runt på 40 minuter. Som undersköterska är du oerhört viktig Din uppgift är att ge livskvalitet. Med hjälp av dig kan våra boende behålla sitt levnadssätt och sina vanor. Du ser varje person och tolkar vad de behöver. Samtidigt lär du dig mycket om omvårdnad, åldrande och hur man bemöter människor. Du står närmast den boende och har därmed en nyckelroll i teamet med sjuksköterska, arbetsterapeut och fysioterapeut. Du medverkar också vid vårdplanering och skriver social dokumentation. Med hjärtat på rätta stället Hos oss får du arbeta i en stark kultur där vi drivs av vår vision: Vi gör världen lite bättre, en människa i taget. Det är oerhört viktigt att du delar vår vision och våra fyra värderingar: Respekt: Hos oss har alla rätt till ett värdigt liv med såväl fysiskt, psykiskt som socialt välbefinnande. Ansvar: Hos oss har vi medarbetare som vågar och vill och chefer som lyssnar och leder. Enkelhet: Hos oss är det enkelt att påverka och att vara medarbetare eller kund. Kunskap: Hos oss reflekterar vi, lär av varandra och tar tillvara allas kompetens Din erfarenhet och kunskap Vi ser gärna att du är utbildad undersköterska och har arbetat några år inom äldreomsorgen. God datorvana samt erfarenhet av dokumentation är också meriterande. Goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift är ett krav, men i övrigt är inte ditt CV det viktigaste. Om du delar våra värderingar och har rätt egenskaper, ger vi dig stöd och möjlighet att växa. Övrigt Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdatum: från 1.10.25 Sista ansökningsdag: 20.7.2025 Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister skall uppvisas vid en eventuell anställning Har du frågor? Kontakta gärna: Alexander Zellner Verksamhetschef 073 524 24 20 Observera att det inte går att ansöka via E-post. Om du vill veta mer om hur det är att jobba på Vardaga så läs gärna mer och träffa några av våra medarbetare här. Facklig kontakt: Kommunal, kommunal.se Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Inbjudan till chattintervju med Hubert AI Som ett led i vårt arbete mot en rättvis och kompetensbaserad rekryteringsprocess har vi i denna process valt att samarbete med Hubert.ai Efter ansökan kommer du att bjudas in till in en chatt-baserad intervju med vår virtuella rekryteringsassistent Hubert. Genomför den gärna så fort du har möjlighet. Intervjun tar cirka 15 min att slutföra. Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://www.hubert.ai/insights/tips-och-rad-infor-din-forsta-hubert-intervju Mer information om hur vi kommer behandla dina personuppgifter och dina rättigheter som registrerad hittar du här. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. På Vardagas drygt 100 boenden runt om i Sverige erbjuder vi en äldreomsorg där varje dag är lika viktig. Hos oss möter du expertis och trygghet på varje äldreboende, korttidsboende, i hemtjänst och dagverksamhet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje individs livskvalitet och trygghet i fokus. Vardaga ingår i företagsgruppen Ambea. www.vardaga.se

28 dagar sedan
Sista ansökan:
20 november 2025