Lediga jobb i Öckerö
Sök totalt 27 lediga jobb i Öckerö
Lilling Cottage är en restaurang belägen i det vackra Hönö Klåva, med uteserving mot hamnen. Vi söker nu en chefskock/köksmästare inför vår- och sommarsäsongen men med goda möjligheter till förlängning. Du som söker ska ha flera års erfarenhet av à la carte, vara trygg och stabil i din roll i köket och kunna axla ansvaret över beställningar, planering av menyer, personal samt vara flexibel och lyhörd och framför allt brinna för ditt yrke. Viktigt att du har god social kompetens och är serviceminded. Då Lilling Cottage ligger på Hönö är det viktigt att du har bil och körkort. Intervjuer sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan till oss.
Omfattning: Halvtid under tiden 1 april till 30 april 2025. Heltid under tiden 1 maj – 30 september 2025, om du har lönebidrag eller liknande kan vi diskutera annan omfattning samt längre anställning. Lön: Beroende på utbildning och meriter. Lönetyp: Månadslön. Anställningsform: Tidsbegränsad anställning. ------- Göteborgs Dövas Förening söker dig som vill arbeta med vår sommaranläggning - Solhem. Vi behöver någon som ta hand om externa gäster genom bokningar, service, städning, tvätt samt ta emot gästerna och dela ut nycklar och vara allmän hjälpreda till allt som behövs på en sommaranläggning. Bokningarna sker främst genom booking.com, vår egna hemsida samt mail och ev. telefon. Som anställd ska du se till att planera, organisera och genomföra verksamheten på anläggningen i samråd med föreningens styrelse. Vi ser helst att du har städutbildning, social kompetens, är utåtriktad och tycker om att arbeta med människor samt har datorvana och B-körkort samt bil. Språkkunskaper: teckenspråk och svenska … … engelska är meriterande, men vi ser även till personlig lämplighet. Arbetstiden är flexibel men anpassas till bokningarna, 20/40 timmars arbetsvecka gäller vid del-/fulltid. Anställningen kan påbörjas från 1 april eller efter överenskommelse. OBS: Bifoga utdrag ur belastningsregistret, då arbetet kan innebära kontakt med både vuxna och barn. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Vill du arbeta i en bred IT-roll där du får möjlighet att växa och utvecklas? Som Junior supporttekniker hos oss kommer du att stötta användare med IT-relaterade problem och arbeta med en mängd olika uppgifter. Det här är en möjlighet att lära dig av erfarna kollegor och samtidigt bidra med egna idéer för att förbättra och utveckla vårt arbete. Arbetsuppgifter Du kommer att ansvara för att ge förstalinjesupport och hjälpa användare med olika IT-problem, både på distans och på plats. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat: - Konfiguration av servrar, switchar och brandväggar - Administration av Office365-plattformen - Installation av arbetsplatser och konferensrum på plats - Klienthantering för både PC och mobila enheter Mer om tjänsten I rollen erbjuds du en varierad arbetsdag där du får arbeta med hela kedjan inom IT, från nätverk och servrar till klienthantering. Det finns goda möjligheter att utveckla dina tekniska färdigheter och fördjupa dina kunskaper inom dessa områden. Du blir en del av ett engagerat team med fyra erfarna kollegor som ser fram emot att välkomna dig och arbeta tillsammans för att skapa framgång. Tjänsten är en tillsvidareanställning med start enligt överenskommelse och placering på Öckerö. Bor du ute på öarna har du säkert koll på hur du tar dig hit men att ta sig till oss från Göteborg är också enkelt. Färjorna avgår var tionde minut från Lilla Varholmen och resan tar endast 12 minuter. Väl över på andra sidan är det endast ett par kilometer till kontoret och det finns både bussförbindelse och fin cykelväg. Tjänsten kan komma att inledas med en provanställning. Vi söker dig som har en grundläggande förståelse för IT och teknik. Kanske har du skruvat ihop ett par datorer, är den självklara IT-personen för familj och vänner eller har koll på viktiga begrepp och termer inom IT-världen. Det viktiga är att du har ett intresse och en teknisk grund att bygga vidare på! Det är ett plus (men inget krav!) om du har erfarenhet av att arbeta med nätverk, servrar eller IT-support och/eller har kunskaper inom Office365 och klienthantering. Som person är du: - Sammarbetsorienterad - Lösningsinriktad - Kommunikativ och duktig på att skapa förståelse - Snabblärd och tar till dig ny kunskap snabbt Då vårt koncernspråk är svenska behöver du kunna kommunicera obehindrat på svenska både muntligt och skriftligt. Resor till våra olika bolag cirka tio gånger per år är en del av jobbet vilket innebär att B-körkort är ett krav. En av våra största kunder är FMV vilket innebär att du kommer genomgå en säkerhetsprövning. Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta rekryterande chef Kim Svensson (031 756 00 71), för frågor om rekryteringsprocessen kontaktar du Malin Ermund (031 756 02 84). Ansök genom att klicka på "ansök nu" och fyll i formuläret där du kommer få besvara urvalsfrågor som är relevanta för tjänsten. Vill du även bifoga ditt CV går det bra men det är inget måste. Vi använder oss av arbetspsykologiska tester tidigt i processen. Vi ser fram emot din ansökan! Öckeröborgen är en familjeägd koncern med flera bolag inom den marina sektorn i Sverige. Våra medarbetare är en viktig nyckel till framgång och i vår stora familj jobbar vi med olika saker men åt samma håll. Här får du möjlighet att utvecklas och växa tillsammans med oss! Öckeröborgen IT är vårt interna IT-bolag där vi jobbar med support, underhåll och utveckling för koncernens alla bolag. Du kan läsa mer om oss på vår hemsida: Öckeröborgen
CNC-operators / Machine operators Are you our next machine operator, who, together with competent and engaged team members, will manufacture parts and products for the marine industry. We are constantly seeking suitably and qualified people to join our company and are currently looking for more CNC-operators to strengthen our production team. This is an exciting opportunity to work in a global manufacturing company. You will be a part of a cross functional team where everyone has their own expertise and where we all work together to support our customers. About the role The role requires knowledge in drawing reading and programming. You can rig and set, as well as change tools in shorter series and program. You are well versed in the workshop area and are technically inclined. Most of our machines have Mazatrol control systems and if you have worked with that before, great! If not, we will teach you, as long as you have basic knowledge from machining and a willingness to learn. Desirable is CAD CAM knowledge as we work a with Master Cam. Who are you You have a high level of ambition and are motivated and committed to your work. Quality, accuracy, sense of order and experience of improvement work are qualities we value highly in you. You are self-motivated, flexible and work well both individually and in groups. Being located on Öckerö, with our production facilities just by the waterfront, we can offer a fantastic work environment. We believe people are core to our business and know the importance of recognition, team building and development as well as employee wellness. About us BERG PROPULSION is one of the world's leading designers and producers of Controllable Pitch Propellers. We deliver fully customized main propellers, azimuth thrusters, transverse thrusters and maneuver systems. We stand before exciting times with a transformation in the marine sector where electrification and automation will be a key to fulfill the environmental requirements. With our vision “to make global shipping safe and sustainable” in focus we want to be a part of this journey, driving development of tomorrows solutions and contribute to a sustainable future for the industry. We are an equal opportunity employer and welcome all qualified candidates to apply. Welcome with your application!
I Öckerö kommun bor cirka 13 000 invånare och kommunen som arbetsgivare har cirka 1100 anställda. Tillsammans lever och verkar vi i en kommun som består av tio bebodda öar. Öckerö kommuns vision handlar om att vara en levande skärgårdskommun; med en hållbar utveckling, närhet till storstaden och samtidigt ett lokalsamhälle med närhet till varandra. Öckerö kommun har goda resultat inom bland annat företagsklimat och som bostadsort. Goda arbetsmöjligheter i både kommun och näringsliv, ett rikt fritidsliv, trygghet och bra resultat i verksamheterna bidrar till att Öckerö kommun är en bra plats att leva och bo på. Skoladministratörer arbetar med att stödja förvaltningens chefer i det dagliga administrativa arbetet. I arbetet ingår bemanning- och personaladministration, barn- och elevadministration, ekonomiadministration, statistik, information och kommunikation. ARBETSUPPGIFTER Som skoladministratör hos oss har du en viktig roll. Du är en nyckelperson för att vardagen ska fungera inom våra verksamheter därför varierar också arbetsuppgifterna beroende på verksamheternas behov. Du kommer bland annat arbeta med vikarieanskaffning och finnas som stöd i verksamheten. Du kommer att arbeta med att ta fram elev- och betygsstatistik samt systemadministration. Vi arbetar i system som Time Care Pool, Personec, Schoolsoft och Unikum. Den vi söker förutsätts bidra till att administrativa rutiner kontinuerligt följs och att verksamheten och chefen får det stöd de behöver. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta inom service och administration. Vi ser gärna att du har utbildning inom administration, eller erfarenhet som arbetsgivaren bedömer som likvärdig. För att lyckas i tjänsten som skoladministratör är det viktigt att du är flexibel, har lätt för att lära, tar ansvar och är självständig i ditt arbete. God initiativförmåga och förmåga att lösa problem är egenskaper som vi värdesätter. Vi söker en person som är noggrann och prestigelös. Du kommer att möta många människor i din vardag och därför är det viktigt med god samarbetsförmåga och serviceanda. Du kan kommunicera och uttrycka dig väl i både tal och skrift samt har lätt för att lära dig nya system. Kunskap om lagstiftning som påverkar verksamheten och myndighetsutövning inom skolan är meriterande. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. ÖVRIGT Fackliga företrädare nås via kommunens växel, 031-97 62 00. Intervjuer sker löpande vilket innebär att tjänsten kan bli tillsatt innan ansökningstiden gått ut. Tjänstens tillsätts förutsatt att den inte tas i anspråk internt. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför vänligen men bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
I Öckerö kommun bor cirka 13 000 invånare och kommunen som arbetsgivare har cirka 1100 anställda. Tillsammans lever och verkar vi i en kommun som består av tio bebodda öar. Öckerö kommuns vision handlar om att vara en levande skärgårdskommun; med en hållbar utveckling, närhet till storstaden och samtidigt ett lokalsamhälle med närhet till varandra. Öckerö kommun har goda resultat inom bland annat företagsklimat och som bostadsort. Goda arbetsmöjligheter i både kommun och näringsliv, ett rikt fritidsliv, trygghet och bra resultat i verksamheterna bidrar till att Öckerö kommun är en bra plats att leva och bo på. UPPDRAGET Tjänsten är placerad inom Kommunstyrelsens förvaltning. Förvaltningens uppdrag är att stödja kommunstyrelsen i att leda, samordna och följa upp kommunens verksamheter, ekonomi och övrig strategisk planering. Kommunstyrelseförvaltningen ska skapa förutsättningar för kommunens övriga förvaltningar och bolag att skapa framtidens kommun. Öckerö kommun är inne i en förändring av organisationen, där kommunstyrelsen har ett ökat fokus på styrning, ledning och strategiska frågor. Kommunstyrelsens förvaltning arbetar utifrån en matrismodell där förvaltningens processer går horisontellt i kommunens organisation. Syftet är att stärka helheten och bidra till en effektiv och flexibel organisation. Ditt uppdrag är att stödja upphandling och inköpsprocessen både på en strategisk och operativ nivå. Du arbetar självständigt för att upphandlingsprojekt och avtalsuppföljning sker affärsstrategiskt med innovativ och strukturerad ansats. Det är nödvändigt att du kan hantera flera upphandlingar parallellt för att hålla en hög produktionstakt och effektiv genomströmning av ärenden. Upphandlingsfunktionen är en del av avdelningen för ekonomi, inköp och IT. Avdelningen ansvarar för ekonomifrågor, upphandling och inköpsfrågor samt frågor kring IT och digitalisering. Som upphandlare stödjer du inköp- och upphandlingsprocessen och du är underställd avdelningschefen. VÅRA FÖRVÄNTNINGAR Som upphandlare behöver du en förmåga att driva upphandlingsprojekt från början till slut, men också bidra till att skapa engagemang hos kollegor och medarbetare i förvaltningarna. • Du har god kännedom om inköp och upphandlingsprocessen och har kunskap om och erfarenhet av inköp och upphandlingsarbete i en politiskt styrd organisation • Du har god kännedom om Lagen om offentlig upphandling • Du har kompetens i att hantera avtalsfrågor och juridiska frågor kopplat till inköp och upphandling • Du vill arbeta processinriktat. Välfungerande arbetssätt är viktiga för att uppnå ett gott resultat och leverans på uppdraget. • I vårt sätt att tänka organisation har du förutom rollen som upphandlare, också en roll i att bidra till hela kommunens utveckling. Helhet och vi-känsla är nyckelord för oss • Vi arbetar ständigt med att utveckla och förbättra våra arbetssätt. För att arbeta effektivt men också för att skapa en enkel vardag för dem vi är till för Som person är du drivande och arbetar strukturerat och metodiskt. Du har ett affärsmässigt förhållningssätt, ett stort engagemang och stark vilja att bidra till utveckling. Samarbetsförmåga liksom talang för att skapa goda relationer och nätverk blir avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen. Du har gott omdöme och förmåga att bedriva upphandlingsarbetet med hög grad av integritet. Du är tydlig och transparent och skapar engagemang, motivation och delaktighet både direkt och genom andra. Genom god kommunikativ förmåga skapar och underhåller du goda relationer och verkar för dialog och gott samarbetsklimat. Du är prestigelös, öppen och trygg med integritet. Du har relevant akademisk utbildning inom ekonomi/juridik eller yrkeshögskoleutbildning inom upphandling, eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Givetvis kan du hantera Officepaketet och det är en fördel om du är bekant med att arbeta i ett upphandlingssystem. VI ERBJUDER Öckerö kommun är arbetsplatsen för dig som vill bidra till ett hållbart samhälle och en enklare vardag för våra invånare, företagare och besökare. Vi söker dig som är engagerad och vill vara delaktig i att ständigt förbättra och utveckla vår kommun. Delaktighet, nytänkande, gott ledarskap och samarbete är våra ledord. Vi vill vara en organisation där vi ger varandra förutsättningar att göra vårt bästa. Vi erbjuder en tjänst i en organisation och verksamhet som är under utveckling och i ett spännande skede. I Öckerö kommuns riktlinje för distansarbete finns viss möjlighet till att arbeta på distans. INTRESSEANMÄLAN Ansökan till tjänsten registrerar du via www.offentligajobb.se senast den 2/3-2025. Intervju sker löpande under ansökningperioden. I denna rekrytering har vi gjort våra medieval och undanber oss därför kontakt från försäljare.
Älskar du att resa och vill ha ett jobb där varje dag är en ny utmaning? Som resande säljare på Key Solutions får du upptäcka hela Sverige tillsammans med dina kollegor, vi garanterar ett äventyr! Vilka är Key Solutions? Key Solutions koncernen består idag av 12 företag med 200 ambitiösa medarbetare som dagligen hjälper några av Sveriges största och mest välkända företag att öka sin försäljning. Vi har haft nöjet att hjälpa några av världens största och snabbast växande varumärken som bland annat Google, Telia och EON. Sedan starten 2008 har vi levererat över 1 miljon kunder till våra varumärken. Vi har 12 år i rad blivit utsedda till en av Sveriges Bästa Arbetsplatser av Great Place to Work Institute och har idag lokala kontor i Stockholm, Göteborg och Västerås och har nyligen påbörjat en internationell utlandsexpansion av verksamheten. Vad erbjuder vi? - Sveriges generösaste bonusar, med fast grundlön - Goda chanser att utvecklas och klättra inom företaget - Konferensresor till t.ex. Barcelona, Miami och Sydafrika - Hjälp med att ta körkort samt möjlighet till tjänstebil och andra förmåner - Prisbelönt utbildningsprogram samt personlig coachning Hur funkar arbetet? Som resande säljare får du upptäcka hela Sverige tillsammans med dina kollegor, vi garanterar ett äventyr! Du kommer att utgå från vårt lokala kontor där du kommer att arbeta som resande säljare. Självklart står vi för resan till och från arbetsorten. Vi tillhandahåller även boende, står för tjänstebil samt övriga arbetsverktyg som krävs för att du ska kunna göra ett bra jobb. Du har dessutom traktamente för de dagar som du är bortrest. Våra arbetstider är måndag-fredag mellan kl. 12.00-21.00. Samtliga medarbetare har fast timlön och marknadens bästa bonusprogram! Vi söker dig som: - Har god social kompetens och gillar att söka kontakt med nya människor - Är en person som gillar att bidra med din positiva och glada personlighet - Är målinriktad och har en stark vilja att ständigt bli bättre - Tidigare arbete inom service, restaurang eller arbete i butik är meriterande, dock inget krav Vi ser gärna att du trivs med att arbeta både i grupp och självständigt. Du är en aktiv person som tycker om att delta i spännande fritidsaktiviteter tillsammans med ditt team. Tycker du detta låter intressant? Skicka in din ansökan nedan!
I Öckerö kommun bor cirka 13 000 invånare och kommunen som arbetsgivare har cirka 1100 anställda. Tillsammans lever och verkar vi i en kommun som består av tio bebodda öar. Öckerö kommuns vision handlar om att vara en levande skärgårdskommun; med en hållbar utveckling, närhet till storstaden och samtidigt ett lokalsamhälle med närhet till varandra. Öckerö kommun har goda resultat inom bland annat företagsklimat och som bostadsort. Goda arbetsmöjligheter i både kommun och näringsliv, ett rikt fritidsliv, trygghet och bra resultat i verksamheterna bidrar till att Öckerö kommun är en bra plats att leva och bo på. Är du en ansvarstagande och serviceinriktad person som trivs i en utomhusmiljö och vill vara en del av ett viktigt samhällsarbete? Då kan du vara den vi söker! Du kommer att arbeta på återvinningscentralen på Björkö, som är en av öarna i Öckerö kommun. Öns befolkning uppgår till cirka 1500 personer och är en av de större inom kommunen. Arbetsuppgifter: Som deltidspersonal på återvinningscentralen på Björkö kommer du att arbeta med att ta emot och sortera olika typer av avfall från allmänheten. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta: · Ta emot och hjälpa kunder med sortering av avfall på återvinningscentralerna · Informera kunder gällande återvinningscentralernas riktlinjer · Se till att avfall sorteras rätt, samt hantera farligt avfall · Hålla ordning och rent på återvinningscentralen · Rapportera fulla containrar och flytta fulla burar med truck · Löpande arbete med drift, skötsel, och underhåll Tjänsten är en deltidsanställning på 50% Måndagar 09,30 – 12,30 Onsdagar 16,30 – 20,30 Lördagar 07,30 – 12,30 Utöver det kan extra arbetspass förekomma vid behov på Öckerö återvinningscentral enligt överenskommelse. Kan du bara jobba kvällar och helger är vi ändå intresserade av din ansökan Kvalifikationer: För att trivas i rollen ser vi att du har: · En positiv och hjälpsam attityd samt god servicekänsla · Stor förmåga att arbeta självständigt, ta ansvar och hantera stressiga situationer · lätt att kommunicera i tal och skrift · God fysik för att kunna hantera eventuella tunga lyft och att du uppskattar arbete utomhus · B-körkort Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.
I Öckerö kommun bor cirka 13 000 invånare och kommunen som arbetsgivare har cirka 1100 anställda. Tillsammans lever och verkar vi i en kommun som består av tio bebodda öar. Öckerö kommuns vision handlar om att vara en levande skärgårdskommun; med en hållbar utveckling, närhet till storstaden och samtidigt ett lokalsamhälle med närhet till varandra. Öckerö kommun har goda resultat inom bland annat företagsklimat och som bostadsort. Goda arbetsmöjligheter i både kommun och näringsliv, ett rikt fritidsliv, trygghet och bra resultat i verksamheterna bidrar till att Öckerö kommun är en bra plats att leva och bo på. Är du en ansvarstagande och serviceinriktad person som trivs i en utomhusmiljö och vill vara en del av ett viktigt samhällsarbete? Då kan du vara den vi söker! Arbetsuppgifter: • Städning av badplatser • Städning av toaletter på badplatser • Daglig säkerhetskontroll på bryggor, hopptorn • Trädgårdsarbete • Städning av ständer Du kommer att arbeta ihop med ordinarie personal på Kommunens anläggningsenheten. Du kommer att jobba på alla våra öar. Även helgarbete ingår i tjänsten. För att trivas i rollen ser vi att du har: · En positiv och hjälpsam attityd samt god servicekänsla · Stor förmåga att arbeta självständigt, ta ansvar och hantera stressiga situationer · lätt att kommunicera i tal och skrift · God fysik för att kunna hantera eventuella tunga lyft och att du uppskattar arbete utomhus · B-körkort Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden tar slut.
På Ö-varvets anläggning på Hönö utvecklar vi nya sjöräddningsbåtar i nära samarbete med Svenska sjöräddningssällskapet. Här får du chansen att vara med i projekt som direkt bidrar till att stärka och förbättra sjöräddningen i Sverige. Vi söker nu en konstruktör som vill bli en del av vår arbetsgrupp som totalt består av ca 30 personer i olika yrkeskategorier. Vår konstruktionsavdelning växer och har i dagsläget en grupp bestående av 8 personer. Du kommer att få möjlighet att arbeta med spännande projekt och korta ledtider samt vara delaktig i hela processen, från idé till färdig produkt, i nära samarbete med ett engagerat team. Du kommer att arbeta med: - Utveckling och optimering: Vidareutveckla och optimera fartyg samt deras system för att leverera tekniska lösningar som ökar effektiviteten - Innovativa lösningar: Delta aktivt i hela processen och tillämpa dina kunskaper för att skapa effektiva och miljövänliga fartyg - Beräkning och verifiering: Utföra preliminära beräkningar som senare verifieras genom en mer detaljerad granskning för att säkerställa noggrannhet och kvalitet. Samarbete med kollegor och kunder genomsyrar allt arbete för att nå gemensamma mål och säkerställa framgångsrika projekt. Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt växande team! För att lyckas i rollen ser vi att du har: - Eftergymnasial utbildning inom konstruktion med inriktning maskinteknik, marinteknik eller motsvarande - Kunskaper inom CAD och kan utveckla konstruktioner från idé och skiss till färdig produkt - Förmåga att kommunicera obehindrat på svenska och engelska Har du dessutom erfarenhet av konstruktioner i marina miljöer är det meriterande. Som person är du självgående och trygg i din roll vilket gör att du kan ta egna initiativ och arbeta självständigt. Du är lösningsorienterad och vill hitta effektiva lösningar på problem som uppstår. Din kommunikativa förmåga gör att du på ett tydligt sätt kan förmedla dina idéer och förklara lösningar för resten av teamet. Samtidigt är du öppen för andras tankar och värnar om ett gott samarbete. Eftersom några av våra största kunder på Ö-varvet är Försvarsmakten och FMV kommer den som blir aktuell för tjänsten att genomgå en säkerhetsprövning. Ansökan För frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Arvid Dyvermark, på telefon 031-7560290. Har du frågor om rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta Camilla Lönn på telefon 031-7560033. Ansök genom att klicka på "ansök nu" och fyll i formuläret där du kommer få besvara urvalsfrågor som är relevanta för tjänsten. Vill du även bifoga ditt CV går det bra men det är inget måste. I den här rekryteringen arbetar vi med löpande urval vilket innebär att vi går igenom ansökningar allt eftersom de skickas in. För att inte missa chansen rekommenderar vi därför att du skickar in din ansökan så snart som möjligt eftersom annonsen kan tas bort innan sista ansökningsdag. Vi ser fram emot din ansökan! Ö-varvet är ett nybyggnads- och reparation/servicevarv som utför torrsättning, reparation/service, ombyggnation, nybyggnation och marinelektronik på Öckerö. Vår mekaniska produktion sker på Hönö där vi utför till exempel tillverkning av vinschar samt stål- och aluminiumkonstruktioner. Vi finns i en fantastisk miljö ute på Öckerö. Bor du ute på öarna har du säkert koll på hur du tar dig hit men att ta sig till oss från stan är också enkelt. Färjorna avgår var tionde minut från Lilla Varholmen och resan tar endast 12 minuter. Väl över på andra sidan är det endast ett par kilometer till Varvet och det finns både bussförbindelse och fin cykelväg. Ö-Varvet är en del av Öckeröborgen.
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 27 jobb