Storesupport är en del av Job&Talent. När du klickar på "Ansök här" kommer du att dirigeras vidare till Job&Talent. VÅRT ERBJUDANDE Är du en person som trivs i en händelserik arbetsmiljö, där ditt arbete gör skillnad? Då kan vi ha jobbet för dig! Vi erbjuder goda karriärmöjligheter i miljö med spännande utmaningar och en arbetsplats som erbjuder varierade arbetsuppgifter. Framgång skapas av våra innovativa och duktiga medarbetare där deras nyfikenhet och professionella kompetenser skapar mervärde för våra kunder. ARBETSBESKRIVNING Som pressoperatörer på pressavdelningen arbetar du i en maskinpark bestående av automatpressar och excenterpressar med presskapacitet på 100-1500 ton. Arbetsuppgifterna innefattar att tillverka och leverera metallprodukter enligt tydliga instruktioner och anpassade verktyg. Du arbetar självständigt som operatör för en specifik press men du får extern hjälp med att förbereda och ställa verktyg. Arbetet innefattar även att utföra mindre reparationer, kontrollera, avsyna, packa och övervaka maskinen. Arbetsuppgifterna ställer höga krav på din förmåga att kunna arbeta självständigt. DINA KVALIFIKATIONER Tidigare erfarenhet från industribranschen. Arbetsliversfarenhet som pressoperatör, gärna inom fordonsindustrin. Pressutbildning eller verkstadstekniskutbildning. Har möjlighet att arbeta skift. DIN PROFIL För att lyckas och trivas i rollen så tror vi att du: Har viljan att utvecklas och vara en god ambassadör för Jobandtalent Är ansvarsfull har god känsla för detaljer Är bekväm med ett snabbt arbetstempo Är strukturerad och noggrann då arbetet innehåller flera, ibland komplicerade, moment Är självständig i din roll kommer du ha kontakt med flera olika personer dagligen vilket kräver att du är en person med ett socialt intresse OM OSS Job&Talent tillhandahåller en digital plattform med målet att förändra arbetsmarknaden och göra den mer effektiv och rättvis. Vi är ett globalt företag som tillhandahåller tio-tusentals medarbetare till kunder som Amazon, Uber, Santander, och H&M från våra kontor i Storbritannien, Frankrike, Spanien, Tyskland, Portugal, Mexiko, Colombia och Sverige. Jobandtalent är en av Sveriges största bemanningsföretag inom vår sektor, och vi specialiserar oss inom lager och logistik samt industri och verkstad. ANSÖKAN Är du den vi söker? Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontaktuppgifter hittar du längre ned. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Rekryterare kommer kontinuerligt hålla förutsättningslösa intervjuer med lämpliga kandidater för att sedan kunna presentera ut dessa till uppdrag vi får in. Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan. Bifoga CV och personligt brev. Varmt välkommen med din ansökan!
Alma Assistans är det engagerade företaget som i samarbete med kunden skapar den personliga assistansen. Vi jobbar nära kunden och vet att goda relationer är nyckeln till en väl fungerande assistans. Vi är verksamma i hela Sverige med huvudkontor i Uppsala och lokala kontor i Gävle, Stockholm, Göteborg, Helsingborg, Jönköping och Växjö. Är du en positiv och skämtsam person som älskar naturen? Då kan det vara dig vi söker! Vi söker flera engagerade och omtänksamma personliga assistenter till en positiv och levnadsglad 45-årig man med en muskelsjukdom och förvärvad hjärnskada. Den ideala assistenten kommer arbeta nära och stötta denne man i vardagen, vilket innebär assistans med ADL, träning och möjliggöra hans intressen och passioner. Han stora intressen är hundar, katter, resa och lyssna på musik. Han har två pojkar som bor hos honom varannan vecka. Kravprofil: -empatisk och omtänksam -god förmåga att kommunicera med andra -humoristisk och positiv attityd -körkort önskvärt Arbetstiderna är 9-21:45, finns möjlighet till delad dag vid behov
Är du legitimerad farmaceut och är redo för din nästa utmaning? Vill du vara en del av en organisation där du kommer att ha ett nära samarbete med ditt team och stora möjligheter att utvecklas i olika roller? Välkommen till Apotek Hjärtat! Om jobbet som farmaceut på Hjärtat Som farmaceut på Hjärtat arbetar du omväxlande med rådgivning och försäljning inom recept och egenvård. I rollen bidrar du med din farmaceutiska kompetens, engagemang och erfarenhet, till en bättre hälsa för våra kunder och till apotekets framgång. På Hjärtat kan din karriär som farmaceut ta många spännande vägar. Du kan leda andra och specialisera dig inom till exempel farmaci, kvalitet eller kundmöte. Möjligheterna är många! Läs mer om våra karriärvägar här. Därför ska du jobba hos oss - apotekschefen berättar Välkommen till vårt Apotek i Hjärtat av Olofström. Apoteket ligger mitt i centrum på torget, vi har många stamkunder i olika åldrar. På sommaren kommer också en del turister för att uppleva Olofströms friluftsliv och fina natur. Vi är ett glatt gäng på 3 farmaceuter och 3 tekniker. Vårt apotek går med full fart framåt och vi vill nu utöka med en farmaceut till. Tjänsten kommer till största del att vara på plats hos oss i Olofström, men det kommer finnas möjlighet att vara utlånad till närliggande apotek. Tveka inte att höra av dig om du har några frågor. För mig som chef, är det viktigt att du har en positiv inställning och sätter kunden i fokus. Du är engagerad, serviceinriktad och en lagspelare. Jag som chef uppmuntrar min personal till att utvecklas, jag ser allas värde och det är viktigt för mig att personalen trivs på sitt arbete, känner gemenskap och kan ha roligt. Jag är en öppen person och vi har högt i tak på vår arbetsplats. Tjänsten är en tillsvidareanställning som farmaceut. Tjänsten är på heltid eller enligt överenskommelse. Provanställning kan komma att tillämpas. Tillträde till tjänsten sker enligt överenskommelse. Vi har öppet 09-18 på vardagar, 09-13 på lördagar och stängt på söndagar. Är du den vi söker? Vi söker dig som är legitimerad receptarie eller apotekare. Du är antingen i början av din karriär eller erfaren farmaceut och känner igen dig i beskrivningen: Du visar intresse och engagemang i mötet med kunder och samarbetar väl med kollegor på ditt apotek och i hela regionen/ hela Apotek Hjärtat Du tar ansvar för att hantera de krav som ställs på dig som farmaceut och tar hjälp av ditt team vid behov Du bidrar med en god attityd och söker enkla lösningar i vardagen Nyfiken på mer? Lyssna på vårt podcastavsnitt om Apotek Hjärtat. Du hittar det här. På Hjärtat strävar vi efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Vi välkomnar därför sökande med olika bakgrund! Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen, skicka in din ansökan redan idag. Om roller kräver det så behöver du genomgå bakgrundskontroller innan anställning. All extern hjälp med rekrytering undanbedes. Sista ansökningsdag: 30 juni 2025 Kontaktperson: Malin Widén [email protected] Välkommen till oss - ett apotek med Hjärtat på rätt ställe!
ScanBox söker en skicklig och idérik innehållsskapare till marknadsavdelning! Har du erfarenhet av inhouse-produktion, gärna inom B2B och industri ochvill skapa visuellt starkt, nytänkande och engagerande digitalt innehåll som stärker ScanBox varumärke och skapar affärsvärde. Då kan du vara den vi letar efter! ArbetsbeskrivningSom Marketing Content Creator på ScanBox blir du en central del av marknadsteamet. Du får en kreativ och operativ roll där du utvecklar, producerar och optimerar innehåll som bygger varumärke och engagerar ScanBox målgrupper. Du arbetar med bild, text, grafisk design och rörligt material för digital marknadsföring, alltid med ett nytänkande och innovativt angreppssätt. I din roll ingår det att skapa visuella, grafiska element och innehåll för digitala och tryckta kanaler, inklusive webb, sociala medier och event. Du ansvarar för att skapa och redigera foto- och videomaterial i syfte att kommunicera ScanBox' produkter och varumärke på ett sätt som fångar målgruppens intresse och bidrar till företagets strategiska målsättningar. Du optimerar och analyserar innehåll utifrån målgrupp, kanal och digital prestanda för att maximera räckvidd och engagemang. Du är den som designar och utvecklar mässmaterial och eventkommunikation samt utforskar och använder AI-verktyg för att effektivisera och förstärka innehållsproduktionen. Några exempel på arbetsuppgifter: Skapa kreativa kommunikationskoncept med tillhörande annons- och kampanjmaterial Planera och genomföra produktfotograferingar och filma våra produkter Arbeta med webbdesign och att skapa grafiskt innehåll för vår webb Uppdatera och skapa trycksaker, såsom användarmanualer och säljbroschyrer Matchar du profilen? Du har en förmåga att omsätta kreativa idéer till verklighet. Du är en person som har ett starkt öga för grafisk design och kan skapa visuellt material för olika kanaler och användningsområden. I din natur är du öppen, flexibel och nyfiken, och har börjat experimentera med AI-verktyg för att effektivisera ditt arbete. Du är en prestigelös lagspelare som gillar att jobba tillsammans med kollegor mot gemensamma mål. Du gillar omväxling och har förmåga att kunna skifta fokus mellan olika projekt och arbetsuppgifter, samtidigt som du håller koll på deadlines och leveranser. Med ett systematiskt arbetssätt ser du till att slutföra dina arbetsuppgifter. Det är meriterande om du har erfarenhet av inhouse-produktion, särskilt inom B2B eller industrisektorn. Rollen rapporterar till chef för Marketing & Communications Kompetens och kunskap: Relevant utbildning inom marknadsföring, grafisk formgivning eller liknande, och/eller minst 3 års erfarenhet av innehållsskapande. Erfarenhet av foto- och videoproduktion, inklusive redigering och efterbearbetning Starkt grafiskt och visuellt kunnande där du behärskar Adobe Creative Suite (Photoshop, Illustrator, InDesign, Premiere) och liknande designverktyg TjänstenHeltid, tillsvidare. Start omgående enligt överenskommelse OrtOlofström, med möjlighet till viss del hemarbete Kontaktuppgifter och ansökanSkicka din ansökan med CV och personligt brev via vårt kandidatsystem. Vi ser gärna att du inkluderar arbetsprover för hur du arbetat med grafisk form och rörligt material i digital marknadsföring. Ansökningar hanteras löpande så skicka gärna ha din ansökan så fort som möjligt. Tester kan förekomma i rekryteringsprocessen. Ansökningar tas endast emot via vårt kandidatsystem av GDPR-skäl. Om du har frågor kring ansökan kan du kontakta: Pernilla von Reis 0709-56 66 00 – [email protected] Vi ser fram emot att lära känna dig! TidsplanVi vill ha din ansökan så fort som möjligt då ansökningar hanteras löpande. Varmt välkommen med din ansökan! Om ScanboxScanbox är ett internationellt tillväxtbolag inom hållbara matlogistiklösningar, med huvudkontor och produktion i Olofström. Våra produkter för transport, varmhållning och kallhållning av mat används i över 60 marknader världen över. På Scanbox arbetar vi aktivt för att bidra till utvecklingen mot en smartare och mer hållbar framtid för matlogistik. Genom att kombinera hög kvalitet och användarvänlighet hjälper vi våra kunder att säkerställa att mat transporteras och serveras på bästa sätt. Vår framgång som bolag bygger på våra medarbetare, värdesätter nytänkande, samarbete och drivkraft. Vill du vara med och göra skillnad i ett spännande och växande bolag? Då är Scanbox platsen för dig. Ta en närmare titt på vår hemsida och lär känna oss närmre på: www.scanbox.se
Utveckla din karriär som farmaceut hos oss! Letar du efter en givande möjlighet där du kan tillämpa din farmaceutiska expertis och göra en skillnad i människors liv? På apoteket Storgatan i Olofström välkomnar vi just nu en engagerad farmaceut att ansluta till vårt team. Om rollenSom farmaceut på Apoteket Storgatan kommer du att spela en central roll i att tillgodose våra kunders behov av rådgivning och produkter inom läkemedel och hälsa. Apoteket Storgatan ligger centralt vid torget med närhet till Olofströmskliniken. Vi är idag tre medarbetare, bestående av en apotekchef, en farmaceut och en egenvårdsrådgivare. I denna roll finns möjlighet att ta rollen som Läkemedelsansvarig. Precis som du förväntas bygga en långsiktig relation med dina kunder vill vi göra det samma med dig. Vi stöttar dig i din karriär - som farmaceut på Apoteket kan du utvecklas i roller som t ex läkemedelsansvarig, säljledare, specialistapotekare eller varför inte en roll som apotekschef? Precis som du förväntas bygga en långsiktig relation med dina kunder vill vi göra det samma med dig. Vi stöttar dig i din karriär - som farmaceut på Apoteket kan du utvecklas i roller som t ex läkemedelsansvarig, säljledare, specialistapotekare eller varför inte en roll som apotekschef? Dina huvudsakliga arbetsområden Arbeta aktivt i dina kundmöten för att skapa mervärde genom rådgivning och sambandsförsäljning Bidra till att vi når våra mål gällande patientsäkerhet, kvalitet och försäljning Aktivt bidra till att stärka ditt team genom att dela med dig av både kunskaper och erfarenheter Hålla dig uppdaterad på våra kampanjer och bidra till att vi når framgång i dem Hålla dig uppdaterad och påläst om nytt sortiment för bästa kundvård Bidra med idéer och initiativ för att utveckla vår verksamhet till ett apotek som blir ett självklart val för våra kunder Dina kompetenserFör den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare med ett genuint intresse för farmaci och läkemedelsanvändning. Du är serviceinriktad med ett genuint intresse för kundmöten och har erfarenhet av att arbeta med rådgivande försäljning Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på utmaningar som uppstår Du har god samarbetsförmåga där du bidrar att skapa ett välfungerande team Du håller dig uppdaterad på omvärldsförändringar kopplade till farmaci- och läkemedelsfrågor Du har erfarenhet av att arbeta med omtänksam merförsäljning ur ett serviceperspektiv När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss i stället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Vi vill att din ansökan består av ditt CV samt svar på våra urvalsfrågor. Du behöver alltså inte skicka med ett personligt brev. Urvalsfrågorna hjälper oss att bättre förstå din erfarenhet och dina kvalifikationer för den aktuella rollen och öka vår träffsäkerhet. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Arbetstiderna för denna tjänst ligger inom ramen för det lokala apotekets öppettider: Vardagar 9-17 (gäller tillsvidare, ordinarie öppettider vardagar 9-18, lördagar 10-13) Välkommen till Apoteket!
Just nu söker vi dig som vill bli en del av vårt härliga team och som vill jobba som personlig assistent hos vår manliga kund i Olofström. Vad innebär den här tjänsten? Vi söker timanställda med chans till schemarad, hos en aktiv medelålders, rullstolsburen man. Arbetstiderna är fördelade på alla veckodagar & dygnets alla timmar. Arbetstiderna är uppdelade på dagtid eller vaken natt. Som personlig assistent arbetar du i kundens hem. Det är viktigt att du har god självinsikt och är van att möta människors olika behov. Du som söker är lyhörd och har ett ödmjukt och bra förhållningssätt mot andra människor. Du är professionell och värnar om kundens personliga integritet. Personlig Assistans handlar i grund och botten om engagemang. Ett engagemang för en annan medmänniska som behöver hjälp med de saker i vardagen som många tar för givet, exempelvis att klä sig själv, att ta en promenad, att överhuvudtaget få vardagen fungerande. Vår bransch gör skillnad för människor – på riktigt. Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig ett varierande och betydelsefullt arbete, där du som medarbetare uppmuntras att fatta egna kloka beslut. Vi har ett stort utbud av digitala utbildningar och andra verktyg för att du ska kunna utvecklas i din yrkesroll. Självklart har vi även friskvårdsbidrag. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Vi söker på kunds önskemål efter kvinnliga assistenter, gärna +35 år. Du som söker är rökfri, har manuellt B-körkort, är social, glad, pålitlig och trygg. Vi ser gärna tidigare vårderfarenhet. Djur finns i hemmet. Du ska behärska svenska språket i tal och skrift och kunna vara vår kund behjälplig med hygien och hushållsuppgifter som matlagning och att hålla fint i hemmet och vara med på aktiviteter. Som assistent i detta uppdrag krävs att du är flexibel och har en bra samarbetsförmåga. Vem söker vi? Vi söker dig som är engagerad, respektfull och lyhörd. Vi ser gärna att du har stort tålamod och förmågan att vara personlig samtidigt som du agerar professionellt. Vi ser gärna att du: är kvinna. är +35 år. är rökfri. har manuellt B-körkort har ett genuint intresse av att hjälpa andra. kan förstå och göra dig förstådd på svenska. kan arbeta flexibla arbetstider - dag, kväll, natt och helg. har erfarenhet av vård och omsorg. (Det är ett plus, men inget krav). Övrig information Anställningsform: timanställning vid behov med chans till visstidsanställning Omfattning: deltid Arbetstider: Alla veckodagar (inkl. helg) 09:00-21:00 och 21:00-09:00 Tillträde: Enligt överenskommelse Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Sista ansökningsdag: 2025-05-31 Vid frågor om jobbet, är du välkommen att kontakta: Sonja Westlin Norrman Verksamhetschef 010-130 32 15 [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!
Just nu söker vi dig som vill bli en del av vårt härliga team och som vill jobba som personlig assistent hos vår manliga kund i Olofström. Vad innebär den här tjänsten? Vi söker sjuk/timvikarier med chans till schemarad, hos en aktiv medelålders, rullstolsburen man. Arbetstiderna är fördelade på alla veckodagar & dygnets alla timmar. Arbetstiderna är uppdelade på dagtid eller vaken natt. Som personlig assistent arbetar du i kundens hem. Det är viktigt att du har god självinsikt och är van att möta människors olika behov. Du som söker är lyhörd och har ett ödmjukt och bra förhållningssätt mot andra människor. Du är professionell och värnar om kundens personliga integritet. Personlig Assistans handlar i grund och botten om engagemang. Ett engagemang för en annan medmänniska som behöver hjälp med de saker i vardagen som många tar för givet, exempelvis att klä sig själv, att ta en promenad, att överhuvudtaget få vardagen fungerande. Vår bransch gör skillnad för människor – på riktigt. Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig ett varierande och betydelsefullt arbete, där du som medarbetare uppmuntras att fatta egna kloka beslut. Vi har ett stort utbud av digitala utbildningar och andra verktyg för att du ska kunna utvecklas i din yrkesroll. Självklart har vi även friskvårdsbidrag. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Vi söker på kunds önskemål efter kvinnliga assistenter, gärna +35 år. Du som söker är rökfri, har manuellt B-körkort, är social, glad, pålitlig och trygg. Vi ser gärna tidigare vårderfarenhet. Djur finns i hemmet. Du ska behärska svenska språket i tal och skrift och kunna vara vår kund behjälplig med hygien och hushållsuppgifter som matlagning och att hålla fint i hemmet och vara med på aktiviteter. Som assistent i detta uppdrag krävs att du är flexibel och har en bra samarbetsförmåga. Vem söker vi? Vi söker dig som är engagerad, respektfull och lyhörd. Vi ser gärna att du har stort tålamod och förmågan att vara personlig samtidigt som du agerar professionellt. Vi ser gärna att du: är kvinna. är +35 år. är rökfri. har manuellt B-körkort har ett genuint intresse av att hjälpa andra. kan förstå och göra dig förstådd på svenska. kan arbeta flexibla arbetstider - dag, kväll, natt och helg. har erfarenhet av vård och omsorg. (Det är ett plus, men inget krav). Övrig information Anställningsform: timanställning vid behov med chans till visstidsanställning Omfattning: deltid Arbetstider: Alla veckodagar (inkl. helg) 09:00-21:00 och 21:00-09:00 Tillträde: Enligt överenskommelse Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Sista ansökningsdag: 2025-05-31 Vid frågor om jobbet, är du välkommen att kontakta: Sonja Westlin Norrman Verksamhetschef 010-130 32 15 [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!
Just nu söker vi dig som vill bli en del av vårt härliga team och som vill jobba som personlig assistent hos vår manliga kund i Olofström. Vad innebär den här tjänsten? Vi söker sjuk/timvikarier med chans till schemarad, hos en aktiv medelålders, rullstolsburen man. Arbetstiderna är fördelade på alla veckodagar & dygnets alla timmar. Arbetstiderna är uppdelade på dagtid eller vaken natt. Som personlig assistent arbetar du i kundens hem. Det är viktigt att du har god självinsikt och är van att möta människors olika behov. Du som söker är lyhörd och har ett ödmjukt och bra förhållningssätt mot andra människor. Du är professionell och värnar om kundens personliga integritet. Personlig Assistans handlar i grund och botten om engagemang. Ett engagemang för en annan medmänniska som behöver hjälp med de saker i vardagen som många tar för givet, exempelvis att klä sig själv, att ta en promenad, att överhuvudtaget få vardagen fungerande. Vår bransch gör skillnad för människor – på riktigt. Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig ett varierande och betydelsefullt arbete, där du som medarbetare uppmuntras att fatta egna kloka beslut. Vi har ett stort utbud av digitala utbildningar och andra verktyg för att du ska kunna utvecklas i din yrkesroll. Självklart har vi även friskvårdsbidrag. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Vi söker på kunds önskemål efter kvinnliga assistenter, gärna +35 år. Du som söker är rökfri, har manuellt B-körkort, är social, glad, pålitlig och trygg. Vi ser gärna tidigare vårderfarenhet. Djur finns i hemmet. Du ska behärska svenska språket i tal och skrift och kunna vara vår kund behjälplig med hygien och hushållsuppgifter som matlagning och att hålla fint i hemmet och vara med på aktiviteter. Som assistent i detta uppdrag krävs att du är flexibel och har en bra samarbetsförmåga. (Beskriv vad jobbet innebär hos den här kunden och ge exempel vanliga arbetsuppgifter. Skriv vilka arbetstider som gäller och eventuellt tjänstgöringsgrad.) Vem söker vi? Vi söker dig som är engagerad, respektfull och lyhörd. Vi ser gärna att du har stort tålamod och förmågan att vara personlig samtidigt som du agerar professionellt. Vi ser gärna att du: är kvinna. är +35 år. är rökfri. har manuellt B-körkort har ett genuint intresse av att hjälpa andra. kan förstå och göra dig förstådd på svenska. kan arbeta flexibla arbetstider - dag, kväll, natt och helg. har erfarenhet av vård och omsorg. (Det är ett plus, men inget krav). Övrig information Anställningsform: timanställning vid behov med chans till visstidsanställning Omfattning: deltid Arbetstider: Alla veckodagar (inkl. helg) 09:00-21:00 och 21:00-09:00 Tillträde: Enligt överenskommelse Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Sista ansökningsdag: 2025-05-31 Vid frågor om jobbet, är du välkommen att kontakta: Sonja Westlin Norrman Verksamhetschef 010-130 32 15 [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 31 till 38 av 38 jobb