Lagerarbetare till en av våra kunder i Örebro | Extrajobb
Manpower AB
Lager- och terminalpersonal

Är du ute efter ett varierat extrajobb? Vi på Manpower söker just nu terminalarbetare till en av våra kunder i Örebro. Om du är en ansvarsfull och engagerad person som trivs i en dynamisk arbetsmiljö, är detta ett perfekt jobb för dig. Skicka in din ansökan redan idag! Den här bemanningen är ett samarbete mellan oss på Manpower och vår kund. Du kommer att bli anställd av oss på Manpower men arbeta på plats hos vår kund i Örebro. Hur är det att arbeta som terminalarbetare hos vår kund? I denna roll kommer du att ansvara för truckkörning, mottagning av varor, samt hantering av gods. Du kommer också att arbeta med orderplock och packning inför leveranser. Du säkerställer att lagret är välorganiserat och fungerar smidigt. Tillsammans med ditt team blir du en nyckelperson i logistikkedjan och bidrar till att varorna hanteras på ett effektivt och noggrant sätt. Övrig information Placeringsort: Örebro Arbetstider: Nattskift 00.30-06.30 Anställningsform: Extrajobb vid behov Vem söker vi? Vi söker dig som älskar utmaningar och har ambitioner att utvecklas och nå nya höjder. Du visar stort engagemang och har uthållighet att driva arbetsuppgifter och projekt framåt, även när det blir tufft. Du är strukturerad och resultatorienterad, med förmågan att hålla ordning och arbeta mot uppsatta mål. Du brinner för att skapa nöjda kollegor och kunder, och strävar alltid efter att leverera bästa möjliga resultat. Du kommunicerar väl och är tydlig, och trivs med att arbeta i ett team för att nå gemensamma framgångar. I övrigt krävs det att du har: * En annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% * God fysik * Flytande svenska och engelska i tal och skrift * Truckkort A2-A4 och B1 * Har god datorvana Det anses meriterande om du sedan innan har erfarenhet av lager och logistik I enlighet med vår kunds krav så genomför vi i denna rekryteringsprocess en bakgrundskontroll i brotts- och belastningsregistret inför en eventuell anställning. Vad kan Manpower erbjuda dig? Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Vi samarbetar med många attraktiva företag och kan öppna dörren till intressanta och spännande uppdrag. Som resurskonsult hos oss får du en anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård ingår också. Om ambulerande-rollen Som konsult hos oss får du möjligheten att möta nya utmaningar, skapa nya kontakter och bredda din erfarenhet genom att arbeta på olika spännande uppdrag hos våra kunder inom ett geografiskt område. Hur söker jag jobbet? Det är väldigt enkelt! Ansök jobbet via ansökningsknappen. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Agnes Halvardson via e-post: [email protected]. Vänligen notera att vi inte tar emot ansökningar via mail! Vi ser fram emot att höra från dig! Påminnelse inför ansökan För att vi ska kunna granska din ansökan på bästa sätt ber vi dig att tydligt beskriva din tidigare arbetslivserfarenhet. Ange dina tidigare arbetsplatser, din titel och tidsperioden för varje arbete. Om du även har arbetat åt ett bemanningsföretag tidigare, vill vi gärna veta det också. Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.

26 dagar sedan
Sista ansökan:
4 juli 2025
Sjuksköterskor, Psykiatrisk akutmottagning
REGION ÖREBRO LÄN
Grundutbildade sjuksköterskor

Som sjuksköterska på psykiatrisk akutmottagning arbetar vi i team med skötare, läkare och stöttar alltid varandra i de olika situationer vi möter. Vi har ett omväxlande arbete och ett brett uppdrag, vi hjälps åt och gör det tillsammans. Hos oss känner man sig trygg med sina kollegor och vi har en teamkänsla som märks. Hos oss finns stora möjligheter att utvecklas då bredden i vårt arbete gör att du får stora möjligheter att lära dig mer om psykiatri. Hos oss arbetar en engagerad personalgrupp med fokus på våra patienter, gott bemötande och kvalitet. Allmänpsykiatrins heldygnsvård är en del av verksamhetsområde allmänpsykiatrin. Våra vårdavdelningar finns i anslutning till universitetssjukhuset i Örebro. På vårdavdelningarna har vi ett extra fokus på att utveckla vårdens innehåll enligt metoden Safewards. Tillgång till peer support och vårdplatser för brukarstyrda brukarinläggningar finns på vissa av våra avdelningar. Samverkan med våra specialistpsykiatriska omvårdnadsteam (SPOT) är en viktig del i vårt arbete. Tillsammans arbetar vi med gemensamma processer och mål. Vi arbetar i multiprofessionella team utifrån en helhetssyn på människan och anpassar vårdinsatserna till patientens behov och förutsättningar. Vi jobbar för att främja närståendes delaktighet i vården. Psykiatrin i Region Örebro län är en specialistverksamhet indelad i fem verksamhetsområden alla med stort fokus på etik, samverkan och utveckling samt med en väl fungerande utbildnings- och forskningsmiljö. Tillsammans är vi ungefär 900 medarbetare. Region Örebro län är en av länets största arbetsgivare och en viktig tillväxtmotor i regionen. Vi arbetar för människors hälsa, trygghet och välbefinnande och för länets utveckling. Hos oss finns spännande och viktiga jobb inom bland annat hälso- och sjukvård, tandvård, kollektivtrafik, kultur och näringslivsutveckling. Tillsammans skapar vi ett bättre liv. Sjuksköterskor, Psykiatrisk akutmottagning Arbetsuppgifter Som sjuksköterska på psykiatriska akutmottagningen är du arbetsledare som kan ta ansvar för patientsamtal, triagering efter bedömning, kontakt med närstående, läkemedelshantering samt dokumentation i Cosmic. Tillsammans med enhetschef och kollegor får du möjlighet att utveckla, implementera och skapa rutiner för patient- och teamarbete. I arbetet ingår även samarbete med berörda yrkeskategorier på mottagningen, avdelningar, vårdplatskoordinator, med vårdgrannar och andra intressenter, som exempelvis polis, ambulans, kriminalvården, migrationsverket, vårdinstanser m.m. Övrig information Då vi inom Psykiatrin värnar om våra patienter och värderar patientsäkerheten högt, kommer vi i samband med rekryteringen att begära utdrag ur misstanke- och belastningsregister från Rikspolisstyrelsen. Mer att läsa om misstanke- och belastningsregister finns i SFS 1999:1135 och SFS 1999:1134. Välkommen med din ansökan! Vi har gjort vårt medieval för denna rekrytering och undanber oss därför erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annonsering. Kvalifikationer Legitimerad sjuksköterska. Vi ser gärna att du har erfarenhet av psykiatri. Meriterande är specialistutbildning inom psykiatri. Arbetet är omväxlande och tempot i arbetet kan variera under arbetspasset vilket gör att du som söker bör ha en hög grad av flexibilitet Den person vi söker ska ha god förmåga att arbeta både självständigt och i grupp. Att arbetsleda, samarbeta, vara flexibel och snabbt kunna ändra arbetstempo är viktiga egenskaper för att lyckas i rollen. Vi söker dig som tycker om att arbeta nära patienterna och att ha patientens bästa för ögonen. Du skall vara trygg i dig själv och i din roll som sjuksköterska. Du är intresserad av att arbeta med både vård- och behandlingsinsatser till patienter med allvarliga psykiatriska symtom i det akuta skedet samt att arbeta tillsammans med teamet för att säkerställa en god och säker vård och behandling. Du ska ha en positiv syn på tillvaron samt en hög grad av självinsikt. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Ansökan Urval och intervjuer sker fortlöpande. Läs mer här Vårt erbjudande till dig samt information om hur det är att leva och bo i vårt län https://www.regionorebrolan.se/vierbjuderdig

26 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025
Säljare Aoptik Örebro
Fyröringen AB
Optikerassistenter

Vi söker en engagerad och serviceinriktad medarbetare till vår verksamhet i Örebro! Aoptik är en växande optikerkedja med stark närvaro i Örebro. Med fokus på både synhälsa och stil vill vi tillsammans med dig hjälpa invånarna i dessa orter att inte bara se bra, utan även se bra ut. Dina kvalifikationer: Vi letar efter dig som har hög social kompetens och förmågan att skapa långvariga relationer med våra kunder. Din lyhördhet och servicekänsla är avgörande i ditt arbete. På Aoptik är kunden alltid i centrum, och vi värdesätter din förmåga att bemöta varje kund professionellt och anpassa dig efter deras unika behov. Vår verksamhet: Aoptik samarbetar med branschledande varumärken inom både bågar, glas och optisk utrustning. Du kommer att vara en viktig ambassadör för dessa kvalitetsprodukter och hjälpa oss att sprida vår vision om synhälsa och stil till våra kunder i Skövde, Hjo och Töreboda. Din utveckling: Erfarenhet inom optikbranschen är meriterande, men det viktigaste för oss är din personlighet och ditt engagemang. Om du är rätt person erbjuder vi intern utbildning så att du kan utvecklas till en expert inom optik. Vi värdesätter din potential och ger dig möjlighet att växa tillsammans med oss. Vi erbjuder: • Frihet under ansvar: Vi tror på att du presterar bäst när du har utrymme att agera och utvecklas i din roll. • Härlig arbetsmiljö: Hos oss finns en positiv och stöttande teamkultur där samarbete och trivsel står i fokus. • Högkvalitativa produkter: Du får arbeta med toppmoderna produkter från några av branschens mest välrenommerade varumärken. • Goda villkor: Vi erbjuder attraktiva förmåner och konkurrenskraftig lön. Vill du vara med och bidra till Aoptiks tillväxtresa? Skicka in din ansökan redan idag och bli en viktig del av vårt team som kombinerar synvård med stil. Intervjuer sker löpande. Gör skillnad för invånarna i Örebro – tillsammans med oss på Aoptik!

26 dagar sedan
Sista ansökan:
4 juli 2025
Jobfind söker handledare/coach till uppdrag för personer med synnedsättning
Jobfind Sverige AB
Arbetsförmedlare

Jobfind söker Handledare med erfarenhet av att stötta personer med synnedsättning Vår vision är att vara en ledande aktör som erbjuder tjänster till människor för att stödja, stärka och motivera dem att komma ut i arbete eller studier. Som en del av Angus Knight Group är Jobfind i en spännande utvecklingsfas och efter att ha vunnit upphandlingen Yrkesintroduktion för personer med synnedsättning söker vi nu medarbetare som har kompetens, drivkraft och nyfikenhet att leverera denna fina tjänst tillsammans med oss! Yrkesintroduktion för personer med synnedsättning består av olika förberedande insatser, uppdelade i fyra steg under ungefär 1-1,5 år. Under denna tid ska våra deltagare få del av individuellt lämpliga aktiviteter som gör att de når sitt mål om att få ett arbete eller att delta i en utbildning som leder till arbete. Din profil Vi söker dig som är självgående, driven och engagerad i andra människor. Målgruppen är mycket bred vilket ställer stora krav på dig och dina kollegor att kunna anpassa innehåll och upplägg i våra aktiviteter på individnivå. Mycket av ditt arbete kommer handla om att stärka våra deltagares självkänsla, självförtroende och motivation varför vi ser det som självklart att du dels har erfarenhet av att interagera med människor som har en synnedsättning men även att du drivs av att engagera och få andra människor att växa - utan att bli övertagande av ansvar. En viktig balans enligt oss på Jobfind! Du är därtill i grunden positiv och prestigelös med god självkännedom om vilka förutsättningar du själv behöver för att må bra och lyckas i ditt arbete. Du utmanas av att testa olika vägar och metoder, och du trivs såväl med att arbeta självständigt som att vara en del av ett team. Rollen som Handledare Utöver att utbilda, stötta, coacha och motivera våra deltagare har du hela tiden målet i sikte- och ett tydligt uppdrag att finna en lämplig väg för individen som leder mot arbete eller studier. Detta ställer stora krav på ett individanpassat arbetssätt. Rollen innebär därtill en del administration och dokumentation i våra egna och kundens system. Vi på Jobfind arbetar teambaserat och i rollen som Handledare ansvarar du tillsammans med Synpedagog och lokalt team samt Kvalitetsansvarig för att säkra att vi genom våra interna processer bedriver en leverans vi är stolta över och du är en nyckelperson i det löpande utvecklingsarbetet. Vi värdesätter de kvaliteter som mångfald och jämn könsfördelning tillför verksamheten och ser därför gärna sökande med olika bakgrund och livserfarenhet till tjänsten. Utbildning och erfarenhet • Minst 1 års erfarenhet av att planera och samordna aktiverande och motiverande insatser för personer med funktionsnedsättning • Minst 1 års erfarenhet av anskaffning av arbetsprövnings- och praktikplatser Är DU den vi söker? Inkom med din ansökan snarast möjligt då vi kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Vi erbjuder ett flexibelt och stimulerande arbete i en nytänkande organisation där både tempot och taket är högt. Anställningens omfattning: Heltid/deltid efter överenskommelse. Tillträde: Vi planerar att tillsätta denna roll under juni-juli månad. Varmt välkommen med din ansökan!

26 dagar sedan
Sista ansökan:
3 juli 2025
Vi söker tulladministratörer!
OnePartnerGroup Örebro AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Vi på OnePartnerGroup Örebro söker tulladministratörer till vår samarbetspartner.    Vem är du? Som tulladministratör söker dig som är serviceinriktad, gillar administration och är fokuserad i arbetet. Du är lättlärd, ansvarsfull och noggrann, en person som alltid strävar efter att utvecklas i arbetet och göra sitt bästa. Är du som oss en positiv lagspelare, bra på samarbete och att skapa goda resultat kommer du att trivas i rollen. Du kommer tillhöra ett större team och arbeta i ett öppet och härligt kontorslandskap. Har du erfarenhet av tullspedition är det meriterande men inget krav. För att du ska trivas i denna roll bör du vara noggrann och strukturerad som person samt ha ett intresse för administrativa uppgifter. Noggrannhet och kvalité är viktigt.    Kvalifikationer Mycket goda kunskaper i det svenska språket, både i tal och skrift.  B-körkort och bil. I arbetet kommer du hantera en mängd säkerhetsklassade dokument och ett krav är att du som sökande inte har några anmärkningar i belastningsregistret. God erfarenhet av att arbeta med datorer Gymnasial utbildning   Anställningsform tillträde Heltid & tillträde enligt ök   Arbetstid och lön Dagtid   När du blir en av oss  Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd som konsult hos oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos år kund, baserat i Örebro. Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega!   Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig.   Vad händer när du har sökt tjänsten? För frågor och liknande är du välkommen att ta kontakt med André Björkvik på [email protected]. I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. Är du aktuell för tjänsten träffas vi på en intervju och under processen sker även referenstagning och bakgrundskontroll. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR. Genom att söka den här tjänsten ger du ditt samtycke till att vi begär in utdrag ur belastningsregistret samt genomför en kreditupplysning.

26 dagar sedan
Sista ansökan:
4 juli 2025
Sommarjobb inom produktion i Örebro med omnejd
Libera i Sverige AB
Maskinoperatörer, kvarn-, bageri- och konfektyrindustri

Är du nyfiken på ny bransch och vill samla på dig erfarenheter inom en samhällsviktig produktion?  Uppdraget Beroende på vilken avdelning du hamnar på kommer du få arbeta varierat i en roll med mottagning av gods, rensning, torkning och sorteringsarbete. Här kommer du få arbeta med hantering av spannmål, ta prover och göra mätningar, men även arbeta i mottagningen samt utlastningen. Här finns möjligheter för dig som vill samla på dig erfarenhet, samt få in en fot i branschen, att få utföra ett samhällsviktigt arbete under högsäsongen. Du kommer att utgå från Odensbacken eller Örebro.  Vem söker vi? Vi söker dig med hög arbetsmoral som trivs med högt tempo. Du som söker är noggrann men snabb i ditt tillvägagångssätt och är inte rädd för smuts. Du är initiativtagande, kommunikativ och har ett högt säkerhetstänk.   Dina kvalifikationer: Du är närvarande och trivs med att arbeta i högt tempo Du är engagerad och ansvarstagande Är minst 18 år Meriterande: Tidigare erfarenhet inom produktion eller labb Arbetstider: 2-skift (6-14 och 14-22) med kortare fredagar.  Beroende på högtryck under säsong kan övertid komma att ske, du behöver därför vara flexibel i att arbeta en helgdag i veckan.  Tillsättning: Säsongsanställning med start Juli till September/Oktober, med möjlighet till förlängning.   Vi utför bakgrundskontroll i samband med denna rekrytering. Genom att ansöka denna tjänst med ditt personnummer godkänner du att vi genomför detta moment.    Urval sker löpande och tillsättning sker omgående för rätt kandidat. Välkommen med din ansökan redan idag!

26 dagar sedan
Sista ansökan:
21 november 2025
Företagsrådgivare kompetensförsörjning
Byggföretagen i Sverige Service AB
Övriga utbildare och instruktörer

Behovet av bostäder och infrastruktur växer i takt med befolkningen och därför behöver bygg- och anläggningsföretag ständigt nya medarbetare med rätt kompetens. Har du ett intresse för kompetensförsörjningsfrågor och vill bidra i arbetet för att öka attraktionskraften, mångfalden och jämställdheten i byggbranschen? Då kan det här vara jobbet för dig! Om jobbet Som företagsrådgivare inom kompetensförsörjning kommer du att ge stöd och rådgivning till medlemsföretagen i frågor som rör utbildning och kompetensförsörjning. Du arrangerar regionala och lokala aktiviteter inom kompetensförsörjning samt företräder Byggföretagen i det regionala arbetet med kompetensförsörjningsfrågor gentemot kommuner, regioner, myndigheter, utbildningsgivare, fackförbund, näringsliv och media. I arbetsuppgifterna ingår att regelbundet besöka utbildningsgivare, hålla presentationer vid medlemsträffar samt hantera administrativa uppgifter kopplat till lärlingar och yrkesbevis. Arbetet innebär många externa samarbeten och ansvar för att initiera, planera och anordna informationsträffar, föreläsningar och aktiviteter i syfte att öka attraktionskraften och trygga kompetensförsörjningen till byggbranschen. Du kommer att vara Byggföretagens lokala representant inom ramen för Byggbranschens Yrkesnämnd (BYN) i Värmland och Örebro. Region Mellan, som tjänsten tillhör, består av 11 medarbetare i mellan Sverige – från Karlstad i väster till Linköping i sydöst. Kollegorna i regionen arbetar i samverkan men har olika ansvarsområden och kompetenser som exempelvis arbetsrätt, kompetensförsörjning och näringspolitik. Vi träffas och samverkar ofta digitalt inom regionen och över våra länsgränser. I våra mindre länsteam samarbetar vi med aktiviteter för att kunna erbjuda bästa möjliga service och nytta till våra medlemsföretag. Tjänsten är placerad vid vårt kontor i centrala Örebro och/eller i Karlstad. Resor förekommer i arbetet, framför allt inom Värmland och Örebro men även inom hela regionen och till vårt kansli i Stockholm. Din profil Vi söker dig som har några års erfarenhet av att arbeta med utbildningsfrågor och kompetensförsörjning på företag/skola/yrkeshögskola eller annan likvärdig erfarenhet samt en relevant högskole- eller universitetsutbildning. Det är meriterande om du har erfarenhet från byggbranschen, vuxenutbildning och/eller kunskap om Yrkeshögskolans eller högskolors utbildningssystem.  För att lyckas i rollen är det viktigt att du är prestigelös, nyfiken, ansvarstagande, tar egna initiativ och har förmågan att skapa samt upprätthålla goda relationer. Du kommer ha många externa kontakter vilket kräver att du är en god och smidig kommunikatör. Du behöver även trivas med att arbeta enskilt såväl som i team. För oss är det viktigt att du kan identifiera dig med organisationens värdeord glädje, engagemang och professionalism. Läs gärna mer om vår kultur och våra värderingar här. Vi erbjuder På Byggföretagen kommer du till en stimulerande och utvecklande arbetsplats i en serviceinriktad miljö med god teamkänsla. För oss är balans mellan arbete och fritid viktigt. Vi har en distansarbetspolicy som innebär att du i överenskommelse med chef har möjlighet att arbeta på distans i viss utsträckning. Vi tillämpar förtroendearbetstid och erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, arbetstidsförkortning, sjukvårdsförsäkring samt gruppförsäkring. Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med sex månaders provanställning Din ansökan Låter det här som jobbet för dig? Skicka då din ansökan till oss senast den 26 juni 2025. Vi arbetar med löpande urval så tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatumet. Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta regionchef Lisa Lindau, [email protected], 018 - 566 126.

26 dagar sedan
Sista ansökan:
21 november 2025
Old is gold. Att hyra ut pensionärer är framtiden i Örebro
Goveteran KB
Företagssäljare

Vill du ha en förändring i ditt liv? Mer frihet? Mer pengar? Bestämma dina arbetstider själv? Hyr ut PENSIONÄRER! Om du funderar på att bli entreprenör, men kanske är lite tveksam eftersom du vet att det krävs hårt arbete för att lyckas. Då har jag goda nyheter till dig! Bli säljare första tiden hos oss. Om du är framgångsrik kan du sedan få erbjudande om att ta över den lokala verksamheten. Du behöver inte kämpa ensam som säljare när du ansluter dig till oss. Vi hjälper dig på vägen så att du snabbare och enklare kan njuta av friheten av att vara entreprenör, hjälpa kunder och få möjligheten att tjäna pengar. TEST Ta det här testet för att se om du passar som säljare hos oss: Vill du ha både privatpersoner och företag som kunder i branschen som omsatta över 50 miljarder 2024? Ser du fördelarna med personal som är 55+? Vet du att få kan leva på sin pension? Tror du kunder uppskattar kompetens, erfarenhet och rutin? Vill du få möjligheten att tjäna bra med pengar? Gillar du att göra andra människor nöjda och glada? Svarade du JA på frågorna? GRATTIS! Det är dig vi vill ha som säljare! Hej förresten, jag heter Michael Strauss och det är jag som startade GOveteran för över 20 år sedan. Jag letar nu efter dig som vill ta ett nytt steg i livet och prova något nytt. Så här kommer dina dagar att se ut Som säljare hos oss får du hjälp att starta upp och bygga din verksamhet. Du bör vara inriktad på att arbeta med försäljning, rekrytering och ledarskap. Du kommer att bygga upp ett team av pensionerade medarbetare som med hjälp från huvudkontoret ska ge våra kunder riktigt bra tjänster och kundupplevelser. Men du kommer framför allt arbeta med att skapa och bevara goda kundrelationer. Är du rätt person så kommer det här att vara roligt och lönsamt. Den här möjligheten passar lika bra för kvinnor som män i alla åldrar. Du är aldrig ensam Hos oss får du alltid hjälp med att bli så framgångsrik som möjligt. Intresserad? I så fall vill jag att du kontaktar mig så fort du kan. Varför inte göra det nu, när du har det i tankarna? Vi intervjuar löpande så ring eller maila mig redan idag så att inte den här möjligheten glider dig ur händerna. Du når mig på telefon 070- 6625464 eller så mailar du mig på [email protected]. Din ansökan ska bestå av ett personligt brev och CV. I ansökningshandlingarna ska det framgå att du vill jobba med försäljning för att bygga upp verksamheten och senare få möjlighet att äga den lokala verksamheten. Bästa hälsningar Michael Strauss

26 dagar sedan
Sista ansökan:
4 juli 2025
Agronomekonom, Örebro
Ludvig & Co AB
Redovisningsekonomer

Ludvig & Co erbjuder spetskompetens inom ekonomi, juridik, och fastigheter till landets företagare. Med 1300 medarbetare på närmare 100 orter över hela landet har vi en oslagbar kompetensbredd. Vill du hänga med på vår resa? Vi ger dig kraft att växa! Om rollen I nära samarbete med våra kunder inom den gröna näringen, lantbrukare och skogsägare, kommer du att arbeta med proaktiv rådgivning för att utveckla deras verksamheter. Du kommer att jobba med: Deklaration, bokslut, bokföring Upprätta kapitalvinstberäkningar, företagsekonomiska analyser och kalkyler EU-ersättningar och SAM-ansökningar Du, liksom övriga medarbetare, kommer också att ha en viktig roll i utvecklingen av ett lönsamt och framgångsrikt kontor med framtidens digitala tjänster. På Örebrokontoret blir du en del av ett gäng ekonomer, jurister, fastighetsmäklare och skogliga rådgivare. Vi värdesätter att hjälpas åt, utmana varandra och ha roligt på jobbet. Som lantbruksrådgivare finns det även möjlighet att ingå i vårt nationella lantbruksnätverk. Martina Dahlström blir din närmsta chef som leder med mottot att medarbetarna ska få växa med eget ansvar samtidigt som vi tar stöttning av varandra.  Vi erbjuder Vi ger dig verktyg och stöd för att växa i din roll och hos oss finns det inga gränser för vad du kan utvecklas inom. Vi har ett stort utbud av lärande och tror att det mesta du lär dig sker i vardagen. Därför har du en chef som kan ditt kompetensområde och massor av kollegor med spetskompetens att dela kunskaper med. Du har flexibla arbetsvillkor och bra förmåner så att hela livet kan gå ihop, exempelvis: Flextid & möjlighet till distansarbete. Förkortad arbetstid del av sommarhalvåret. Friskvårdsbidrag 5000 kr. Utfyllnad av föräldralön. Nyfiken på att veta mer om våra förmåner? Läs här För att lyckas behöver du Utbildning som lantmästare, agronom eller motsvarande arbetslivserfarenhet enligt nedan. Erfarenhet av ekonomisk rådgivning till företagare med enskild firma som är verksamma inom den gröna näringen. Om du är en person med god samarbetsförmåga, vilja att bidra till utveckling och som vill göra skillnad för våra kunder kan du passa i vårt team. Vill du bli vår nästa kollega? Då ser vi fram emot din ansökan!

26 dagar sedan
Sista ansökan:
21 november 2025
Rådgivare ekonomi / Redovisningskonsult, Örebro
Ludvig & Co AB
Redovisningsekonomer

Ludvig & Co erbjuder spetskompetens inom ekonomi, juridik, och fastigheter till landets företagare. Med 1300 medarbetare på närmare 100 orter över hela landet har vi en oslagbar kompetensbredd. Vill du hänga med på vår resa? Vi ger dig kraft att växa! Om rollen Som Rådgivare har du ett nära samarbete med våra kunder och bidrar med proaktiv rådgivning som gör skillnad. Din roll hos oss innebär: Bokslut och deklarationer, ekonomistyrning och skatterådgivning. Löpande redovisning, där fördelningen kommer anpassas efter kundernas och teamets behov. Kund- & uppdragsansvar där du leder och kvalitetssäkrar gemensam leverans tillsammans med dina kollegor. Handledare för nya kollegor. Du, liksom övriga medarbetare, har en viktig roll i utvecklingen av ett lönsamt och framgångsrikt team med digitala tjänster i framkant. På Örebrokontoret blir du en del av ett gäng ekonomer, jurister, fastighetsmäklare och skogliga rådgivare. Vi värdesätter att hjälpas åt, utmana varandra och ha roligt på jobbet. Martina Dahlström blir din närmsta chef som leder med mottot att medarbetarna ska få växa med eget ansvar samtidigt som vi tar stöttning av varandra. Vi erbjuder Vi ger dig verktyg och stöd för att växa i din roll och hos oss finns det inga gränser för vad du kan utvecklas inom. Vi har ett stort utbud av lärande och tror att det mesta du lär dig sker i vardagen. Därför har du en chef som kan ditt kompetensområde och massor av kollegor med spetskompetens att dela kunskaper med. Du har flexibla arbetsvillkor och bra förmåner så att hela livet kan gå ihop, exempelvis: Flextid & möjlighet till distansarbete. Förkortad arbetstid del av sommarhalvåret. Friskvårdsbidrag 5000 kr. Utfyllnad av föräldralön. Nyfiken på att veta mer om våra förmåner? Läs här Vi söker dig För att passa i rollen hos oss har du: Erfarenhet inom ekonomi & redovisning, antingen som konsult eller från ekonomiavdelning. Akademisk utbildning inom ekonomi från exempelvis YH, högskola eller universitet. Meriterande är auktorisering som redovisningskonsult eller erfarenhet inom ekonomistyrning, affärsutveckling eller skatterådgivning. Om du har god samarbetsförmåga, vilja att bidra till utveckling och vill göra skillnad för Sveriges företagare kan du passa i vårt team. Vill du bli vår nästa kollega? Då ser vi fram emot din ansökan!

26 dagar sedan
Sista ansökan:
21 november 2025