Företagssköterska sökes till Örebro
Dedicare Sverige AB
Företagssköterskor

Nu söker vi sjuksköterska/företagssköterska för uppdrag inom företagshälsan till kund i Örebro. Vi söker dig som jobbat inom företagshälsovården sedan tidigare och vill jobba heltid från och med September. Uppdraget har en omfattning på 100% måndag - fredag. Du kommer att utgå från kundens kontor i Örebro men kan även komma att behöva täcka upp i Karlskoga. Därav är körkort ett krav för tjänsten. Vi söker dig som vill jobba dagtid. Kvalifikationer Sjuksköterska med minst 2 års yrkeserfarenhet. Mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och i skrift. Erfarenhet av arbete inom företagshälsovården Personliga egenskaper God samarbetsförmåga med övriga arbetskamrater och yrkeskategorier. Personlig mognad med intresse och förmåga att möta patienter och anhöriga i svåra situationer. Förmåga att prioritera, delegera samt arbetsleda arbetskamrater i teamet. Flexibel och vilja att verka för verksamhetens behov. Van att arbeta med varierande arbetsuppgifter i varierande tempo. Vi erbjuder Vi tror att välmående människor gör ett bättre arbete, därför erbjuder vi alla våra konsulter följande: Kollektivavtal, tjänstepension, semesterersättning och friskvårdsbidrag Möjlighet att välja mellan veckolön och månadslön Du får en lön som är synonym med dina prestationer Du får spännande uppdrag som matchar ditt intresse och din kompetens Du får personlig och nära kontakt med din konsultchef Du får möjlighet att medverka på träffar och utbildningar som Dedicare anordnar för anställda konsulter Ansökan Du är varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss. Ansök genom att klicka på knappen ”Skicka ansökan”. På vår hemsida www.dedicare.se/nurse presenterar vi alla våra lediga uppdrag.

30 dagar sedan
Sista ansökan:
11 juli 2025
Städande arbetsledare till hotell i Örebro

Vill du ta nästa steg och utvecklas inom hotellstäd i Örebro? Kom och bli en del av vårt team på RA Hospitality – Nordens ledande leverantör av flexibla personallösningar för hotell! Om jobbet: I denna roll kombinerar du aktivt städarbete med ledarskap, coachning och koordinering av teamet. Du är nyckeln till att våra gäster får den bästa upplevelsen – varje gång. På RA Hospitality värderar vi service, kvalitet och gemenskap – hos oss får du möjlighet att växa, leda och utvecklas inom hotellbranschen. Delta i daglig städning av hotellet Assistera den ordinarie arbetsledaren med personalansvar planering och schemaläggning när denne är ledig. Leda och stötta teamet i det dagliga städarbetet på hotellrum och allmänna utrymmen Följa upp att arbetet utförs enligt standard och säkerställa att våra gäster får bästa möjliga service Ha löpande dialog med hotellets kontaktpersoner Vem är du? Vi söker dig som brinner för service, har öga för detaljer och är organiserad i ditt arbete. Du är ansvarstagande, peppande och ser utmaningar som möjligheter. Erfarenhet från hotellstädning och teamledning är starkt meriterande, men vi värdesätter mest ditt engagemang och din vilja att ge gästerna en härlig hotellupplevelse! Du har gärna tidigare erfarenhet av städ och arbetsledning Du är positiv, lösningsorienterad och en naturlig lagspelare Du är kommunikativ och trygg på både svenska och engelska Du förstår vikten av kvalitet och noggrannhet i jobbet Varför ska du jobba på RA Hospitality? Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser?  Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen!  Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar!  Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning.   Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden!   Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien.  Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider. Mer om oss RA Hospitality är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 25 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor.  Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.

30 dagar sedan
Sista ansökan:
16 november 2025
Fältsäljare till JMS Vattenrening!

Har du erfarenhet av försäljning och vill ta nästa kliv i karriären i rollen som säljare? Till JMS Vattenrening söker vi nu dig som har ett starkt eget driv och som vill vara med och utveckla deras verksamhet i Örebro. I rollen som säljare hos JMS vattenrening arbetar du målfokuserat och nära verksamheten med visionen att leverera driftsäkra vattenfilter med hög kvalité till rätt pris. Varmt välkommen med din ansökan! Information om tjänsten Professionals Nord söker för JMS Vattenrenings räkning en säljare. JMS Vattenrening marknadsför och säljer vattenreningssystem till främst enskilda hushåll, fritidshus och lantbruk med egen vattentäkt. Företaget startade 1994 i Örebro och finns idag på mer än 20 orter över hela landet. Du kommer in i ett spännande läge där du får vara med och påverka deras framfart i regionen. Inledningsvis kommer du få en gedigen introduktion där du går bredvid dina kollegor för att lära dig företagets produktsortiment och tillvägagångssätt i säljprocessen. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Professionals Nord och att du anställs direkt hos JMS Vattenrening. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och JMS Vattenrenings önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till [email protected]. Du erbjuds En roll med stor frihet under ansvar Möjligheten att påverka såväl verksamheten som din egen utveckling Arbetsuppgifter JMS Vattenrening erbjuder produkter inom vattenrening och du kommer i rollen som säljare ansvara för kunder och försäljningen i regionen. I dina arbetsuppgifter ingår att arbeta med prospektering samt att boka och genomföra kundmöten. Ute hos kund kommer du med hjälp av utrustning demonstrera och visa för kund hur vattenkvalitén kan förbättras med hjälp av företagets produkter. Du arbetar även aktivt med uppföljning av kunder samt att bygga starka relationer med dessa. Du kommer in i ett spännande skede i organisationen där du får vara med och utveckla organisationen framåt. Vi söker dig som: har en avslutad gymnasial utbildning och har några års erfarenhet av direktförsäljning. Vidare har du goda kunskaper i Office-paketet och innehar B-körkort. Du talar och skriver obehindrat på svenska, då det krävs i det dagliga arbetet. Vidare ser vi gärna att du har ett tekniskt intresse. Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen hos JMS Vattenrening. Du är en person med ett stort eget driv som tycker om att arbeta resultatorienterat. Vidare är du noggrann och arbetar strukturerat för att planera dig egen tid på kort och lång sikt. START: Omgående OMFATTNING: Heltid STAD: Örebro LÖNEMODELL: Fast + rörlig del URVAL: Sker löpande KONTAKT: Mia Haaster #jms-vattenrening, #b2c, #fältsäljare Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected]

30 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Innesäljare till Bonnier News Inhouse Sales
Bonnier News AB
Företagssäljare

Vi är en del av Nordens ledande mediekoncern, Bonnier News AB och söker nu fler företagssäljare till vårt kontor i Örebro. Vi letar efter dig med vinnarmentalitet och höga ambitionsnivåer som motiveras av resultat. Du trivs i en arbetsmiljö med högt tempo och i en arbetsgrupp med stor gemenskap och teamkänsla. Om ossSedan starten 2014 har vi på Bonnier News Inhouse Sales, en central del av Nordens ledande mediekoncern Bonnier News AB, genomgått en stor expansion som markerar vår betydelse inom branschen. Vi har gått från att ha ett kontor med fem anställda till att idag ha närmare 100 anställda säljare fördelade på våra kontor i Västerås, Norrköping, Örebro och Eskilstuna. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen och med en total försäljning på 145 miljoner under 2024 finns det inget som kan stoppa oss! Som företagssäljare på Bonnier News Inhouse Sales har du möjligheten att påverka din egen lön genom en obegränsad provisionsmodell samt garantilön varje månad. Du får en utbildning i modern försäljningsteknik av våra erfarna säljcoacher och försäljningschefer som har över 10 års erfarenhet i branschen. Vi erbjuder en fantastiskt rolig arbetsplats med motiverande kollegor, roliga aktiviteter och spännande säljtävlingar. Som anställd på Bonnier News Inhouse Sales finns också utvecklingsmöjligheter inom hela Bonnier koncernen. Om rollenSom säljare på Bonnier arbetar du måndag-torsdag, 8.00-17.00 och fredagar 8.00-15.45. Du startar arbetsveckan tillsammans med dina kollegor på vårt nya kontor mitt i centrala Örebro. Dagen inleds med en gemensam uppstart där vi går igenom veckans och dagens mål. Du kommer sedan dagligen att prata med företagare och privatpersoner runt om i Sverige via telefon och erbjuda dem prenumerationer på Dagens Industri, Dagens Nyheter samt 40 av Sveriges största lokaltidningar som Närkes Allehanda, Helsingborgs Dagblad och Sydsvenskan. Arbetsdagen varvas sedan med försäljning, coachande säljmöten, egna studier kring produkten du säljer och roliga aktiviteter och säljtävlingar.Vi är stolta över vår inspirerande arbetsmiljö, präglad av motiverande kollegor och spännande utmaningar som gör varje arbetsdag unik. Vem är du?Du trivs i en dynamisk och snabb arbetsmiljö där högt tempo, positiv energi och starkt kollegialt samarbete går hand i hand med goda försäljningsresultat. Du är en kommunikativ och övertygande telefonförsäljare med en förmåga att uttrycka dig klart och effektivt både muntligt och skriftligt. Genom aktivt lyssnande och förståelse för kundens behov, kan du skräddarsy lösningar som verkligen tillför värde. Som person är du målinriktad och driven, och du strävar inte bara efter att nå utan också att överträffa uppsatta mål. Din ihärdighet och arbetsvilja gör att du alltid håller fokus och ser till att uppgifterna löses effektivt och utan att ge upp. Du är noggrann och ordningsam, vilket gör att du alltid levererar kvalitet i ditt arbete, och du hanterar stressiga situationer på ett lugnt och stabilt sätt.Kvalifikationer: - God förmåga att kommunicera och bemöta kunder via telefon och mail/skrift. - Flytande kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - Tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning är meriterande. - Erfarenhet från sälj inom mediebranschen är meriterande. Övrig informationTjänsten är en tillsvidareanställning som börjar med en 6 månaders provanställning. Lönen baseras på garantilön och provision. Du kommer att tillhöra Bonnier News Inhouse Sales. Du rapporterar till försäljningschefen och tillsammans sitter vi på Nikolaigatan 3, i centrala Örebro. Hos Bonnier News Inhouse Sales får tillgång till förmåner som ett generöst friskvårdsbidrag på 3000 kr, rabatter och extra ersättning vid föräldraledighet. Vi är anslutna till kollektivavtal via Almega och Unionen. Vill du veta mer om hur det är att jobba hos oss? Lyssna på vår podd Drömjobbet. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. För att få reda på mer om vår rekryteringsprocess, klicka här! Bonnier News Inhouse Sales är en del av Nordens ledande mediekoncern. Vi fokuserar på att erbjuda och sälja prenumerationer på cirka 200 varumärken inom Bonnier News, inklusive några av Sveriges mest välkända tidningar såsom Dagens Nyheter och Dagens Industri. Sedan starten 2014 har företaget genomgått en betydande expansion, vilket betonar dess centrala roll inom branschen. Vi har vuxit från ett kontor med fem anställda till över 100 medarbetare med en omsättning på 143 miljoner för 2023. Vi är fördelade på våra kontor i Eskilstuna, Örebro, Västerås och Norrköping. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen.

30 dagar sedan
Sista ansökan:
25 november 2025
Etablerad frisör sökes

Vi söker en etablerad frisör för dam och herrklippning, inklusive slingor, färgning, permanenta, styling, ögonbryn, makeup.

31 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025
Postdoctoral researcher in Biomedicine/Toxicology
Örebro Universitet
Forskarassistenter m.fl.

We are looking for a postdoctoral researcher in Biomedicine/Toxicology for a fixed-term position at the School of Medical Sciences. Subject area The subject area for this position is Biomedicine. Background The postdoctoral researcher will join the strategic research profile X-HiDE and the NanoSafety2 project at Örebro University, which operate in close synergy. X-HiDE investigates inflammation in health and disease using cutting-edge exposure systems and advanced 2D and 3D cell models. In parallel, NanoSafety2 focuses on the toxicity assessment of particle emissions from additive manufacturing (also known as industrial 3D printing). Both initiatives are carried out in close collaboration with leading academic and Life science business and industry partners. We are seeking a postdoctoral researcher with strong skills and experience in in vitro toxicology, particularly in applying advanced tools and models to uncover biomarkers and mechanisms underlying exposure-induced lung disease. The postdoctoral position is hosted by the School of Medical Sciences (MV) at Örebro University, which is a modern, expansive university with around 1,600 employees and 17,000 students, and with an outstanding research activity. The project is a teamwork between the research environments the Inflammatory Response and Infection Susceptibility Center (iRiSC) and Man-Technology-Environment (MTM) research center at Örebro University, and the Department of Occupational and Environmental Medicine (AMM) at the Örebro University Hospital. The position will perform research tasks at both campuses and have support by a project group with expertise from the disciplines of the project, as well as a reference group of senior researchers, who guarantee the postdoctoral fellow's development and the quality and implementation of the project. Duties and responsibilities The appointment as a postdoctoral researcher is intended to enable persons who have recently been awarded their doctoral degree to consolidate and develop primarily their research skills. The postdoctoral researcher will be involved in planning, executing, analysing, and disseminating results from research focused on in vitro toxicology, using advanced 2D and 3D lung cell models and human-relevant exposure systems. Responsibilities include conducting cell-based experiments to investigate inflammatory responses and other mechanisms of particle-induced toxicity, as well as contributing to the development of predictive in vitro models for hazard identification. Additional duties include sample collection and characterization of airborne particle emissions at industrial sites, maintenance of cell culture laboratories, and active participation in the dissemination of research findings through scientific publications, presentations, and collaborative meetings with academic and industry partners. Qualifications and assessment criteria To see the job advertisement in its entirety visit: https://www.oru.se/english/career/available-positions/job/?jid=20250172 Information This is a full-time position for three years. At Örebro University, salary depends on the successful candidate’s qualifications and experience. For more information about the position, contact Dr. Andi Alijagic, +46 19 30 23 42, email: [email protected], Dr. Alexander Hedbrant, +46 19 30 21 21, email: [email protected], or Prof. Eva Särndahl, +46 19 36 84, email: [email protected]. The head of unit is Wessam Melik, 019 30 13 07, email: [email protected]. At Örebro University, we expect each member of staff to be open to development and change; take responsibility for their work and performance; demonstrate a keen interest in collaboration and contribute to development; as well as to show respect for others by adopting a constructive and professional approach. Örebro University actively pursues equal opportunities and gender equality as well as a work environment characterised by openness, trust and respect. We value the qualities that diversity adds to our operations. Application The application is made online. Click the button “Apply” to begin the application procedure. For the application to be complete, the following electronic documents must be included: • Covering letter, outlining how you believe you can contribute to the continued development of Örebro University • CV with a relevant description of your overall qualifications and experience • Account of research qualifications and experience • Copies of relevant course/degree certificates and references verifying eligibility and criteria met • Relevant scientific publications (maximum of 10 and in full-text format) Only documents written in Swedish, English, Norwegian and Danish can be reviewed. More information for applicants will be found on our career site: https://www.oru.se/english/career/available-positions/applicants-and-external-experts/ The application deadline is August 11, 2025. We look forward to receiving your application! As we have already made our choices in terms of external collaboration partners and marketing efforts for this recruitment process, we decline any contact with recruitment agencies and advertisers. As directed by the National Archives of Sweden (Riksarkivet), we are required to deposit one file copy of the application documents, excluding publications, for a period of two years after the appointment decision has gained legal force.

32 dagar sedan
Sista ansökan:
11 augusti 2025
Distriktsansvarig Säljare
Juneporten AB
Företagssäljare

Junora är en nätauktionsplattform som ger företag och privatpersoner möjlighet att sälja fordon och maskiner via auktion. Vi värdesätter flexibilitet och anpassningsbarhet, där verifierade säljare själva kan publicera sina auktioner vid behov. Hos oss möts du av en positiv och utvecklande miljö, där målinriktade kollegor arbetar tillsammans för att ständigt förbättra och innovera vår verksamhet. Arbetsbeskrivning Som Distriktsansvarig Säljare är du företagets ansikte utåt i din region och ansvarar för att skapa och vårda befintliga relationer med kunder inom olika branscher. Du kommer delvis att få tillgång till förbokade möten, men också själv ansvara för att boka egna. I rollen ingår även att utbilda nya kunder i vår plattform och stötta dem i att publicera objekt till försäljning. Du arbetar självständigt inom din region men ingår i ett team som stöttar och samarbetar för att nå framgång. Ansvarsområden Bygga och underhålla långsiktiga kundrelationer. Boka och genomföra möten samt spontana kundbesök. Hantera hela försäljningsprocessen för kunder inom olika branscher. Utbilda nya kunder på vår plattform och hjälpa dem att publicera objekt. Rapportera sin aktivitet i CRM-system. Vem är du? Vi söker dig med erfarenhet av försäljning, gärna inom B2B, som trivs med att bearbeta kunder både via telefon och personliga besök. Du är självgående, ansvarstagande och har en naturlig förmåga att bygga långsiktiga relationer. Ett stort driv, engagemang och disciplin gör att du når de mål som sätts upp. Kvalifikationer B-körkort. Flytande svenska i tal och skrift. Grundläggande datorkunskaper. Vi erbjuder Förmånsbil. Fast lön med provisionsmöjligheter. Mobiltelefon och arbetsdator. Tjänstepension och friskvårdsbidrag. En trygg arbetsplats där din utveckling står i fokus.

32 dagar sedan
Sista ansökan:
14 november 2025
Courier E-car
Foodora AB
Övriga bil-, motorcykel- och cykelförare

Prepare for an unparalleled part-time opportunity Join our team as a foodora Courier – delivering by electric car Cruise the city make cash, and turn every delivery into an adventure, with the eco-friendly buzz of an e-car! Ready to embark on this electrifying journey? Apply now, and let the positive experiences unfold! What we offer: Electric company car – ride into the future in style! Score a fixed hourly salary plus commission for each delivery, with an average salary of 155 SEK/hour Join our Rider Community, where global vibes meet local rides, and dive into exciting activities. Gear up! We will provide the bag and all other gear you need for the job What you need to have: Smartphone – your navigational sidekick for city adventures! The right to work in Sweden and a Swedish bank account Talk the talk – basic language skills in English or Swedish If you do not have a car - please go ahead and apply via this ad. If you do have a car - please apply via this site --------------------------------------------------------------------------------- Gör dig redo för en grym deltidsmöjlighet, både som sommarjobbare men även med möjlighet att stanna längre hos oss Gå med i vårt team som en foodora kurir och leverera med elbil Navigera genom stadsmiljön samtidigt som du drar in cash – nu med en miljövänliga elbil! Redo att ge dig ut på denna elektrifierande resa? Ansök nu! Vad vi erbjuder: Elektrisk företagsbil Fast timlön plus provision för varje leverans, med en snittlön på 155SEK/timme Join our Rider Community, where global vibes meet local rides, and dive into exciting activities. Gå med i vår Rider Community och möjlighet att delta i spännande aktiviteter. Vi tillhandahåller all utrustning du behöver för jobbet som väska, jacka med mera. Vad du behöver ha: En smartphone – Så du kan navigera dig fram i jobbet! Tillstånd att arbeta i Sverige och ett svenskt bankkonto Grundläggande språkkunskaper på engelska eller svenska Om du inte har en bil - gå gärna vidare och ansök via den här annonsen. Om du har en bil - ansök vänligen via den här webbplatsen

32 dagar sedan
Sista ansökan:
14 november 2025
Innesäljare till MoveTech

Nu söker vi får vår kund MoveTechs räkning en nyfiken och driven innesäljare som vill vara med på deras fortsatta tillväxtresa. Vi erbjuder dig en roll med egna ansvarsområden, spännande utvecklingsmöjligheter och stort fokus på hållbarhet, återbruk och cirkulära lösningar. Arbetsuppgifter för innesäljare – helhetsansvar inom B2B och hållbara affärer Driva hela försäljningsprocessen självständigt: prospektering, kundkontakt, mötesbokning, behovsanalys, offertarbete, förhandling och uppföljning. Ansvara för och utveckla en egen kundportfölj med nya och befintliga företagskunder inom industri och produktion. Stärka och bygga långsiktiga relationer där du alltid utgår ifrån kundens behov och våra värderingar: Smart, Omtänksamt och Snabbt (SOS). Aktivt arbeta affärsutvecklande för att hitta nya möjligheter och lösningar kopplat till hållbarhet, återvinning och återbruk. Använda telefon, dator och LinkedIn som naturliga verktyg i din vardag för effektiv prospektering och relationsbyggande. Tillsammans med övriga kollegor bidra med idéer och förbättringsförslag som gör skillnad för kundens verksamhet och MoveTechs utveckling. Följa upp försäljningsmål, ta eget budget- och resultatansvar och arbeta strukturerat mot tydliga mål. Kvalifikationer – Erfarenhet av B2B, digital försäljning och kundkontakt Erfarenhet av försäljning mot företag (B2B), gärna inom industri, produktion, logistik eller teknik är meriterande. Bekväm med att driva säljprocesser via telefon, möten och digitala kanaler såsom LinkedIn. Dokumenterad förmåga att ta eget ansvar för budget, resultat och kundrelationer. Minst gymnasial utbildning; akademisk bakgrund eller teknisk kompetens ses som starkt meriterande. Erfarenhet av eller intresse för hållbarhet, återbruk och återvinning är önskvärt. Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Personliga egenskaper – Social, affärsdriven och strukturerad lagspelare Vi söker dig som är social, självgående och resultatinriktad. Du trivs med att skapa nya kontakter, är trygg i ditt affärsmannaskap och har lätt att förmedla förtroende. Du är strukturerad, gillar högt tempo, sätter tydliga mål och har alltid kunden och hållbarhet i fokus. Vidare motiveras du av utveckling, både din egen och företagets, och ser möjligheter i förändring. Du har en tävlingsinriktad ådra men är samtidigt en lagspelare som gärna firar framgångar tillsammans med kollegor. Om MoveTech – entreprenörsanda, tillväxt och miljöfokusMoveTech är ett växande företag i framkant som arbetar för att Sveriges företag ska få effektivare och säkrare arbetsmiljöer. Med vår återanvändningsgaranti bidrar vi till smartare affärer och en positiv miljöpåverkan. Vår arbetsplats är belägen i en K-märkt brandstation i Örebro, där vi erbjuder en inkluderande och entreprenörsdriven kultur med korta beslutsvägar och stora möjligheter att påverka och utvecklas. Här kombineras laganda och affärsfokus med glädje och engagemang – ibland även genom cirkulär pingis på fikarasten! Anställningsvillkor och vad vi erbjuder – utveckling, ansvar och framtida möjligheter Heltidsanställning, tillsvidare med fast månadslön samt prestationsbaserat incitament. Stora utvecklingsmöjligheter, både inom sälj och vidare ut mot utesälj eller andra roller hos oss. Entreprenörsdriven och hållbarhetsfokuserad företagskultur. Nära ledarskap, stöd och möjlighet att påverka verksamhetens utveckling. Förmåner såsom friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och kollektivavtal. Ansökan – Innesäljare till MoveTech med hållbarhetsfokus Vill du vara med och utveckla MoveTech och samtidigt bidra till en hållbar framtid? Skicka in din ansökan med cv och personligt brev så snart som möjligt – urval och intervjuer sker löpande. Vi välkomnar sökanden oavsett bakgrund och eftersträvar en arbetsplats präglad av mångfald och inkludering. Bli en del av vårt team på MoveTech – där hållbara affärer, utveckling och framtidstro står i centrum! Sökord: innesäljare, B2B, försäljning, hållbarhet, återbruk, återvinning, prospektering, teknisk försäljning, relationsbyggande, Örebro, MoveTech, affärsutveckling, kundrelationer, digital försäljning, utvecklingsmöjligheter, teamarbete

33 dagar sedan
Sista ansökan:
13 november 2025
Karlslundsskolan söker en musiklärare på 50 %
KARLSLUNDS IF FK
Gymnasielärare

"Hos oss på Karlslundsskolan är trygga och glada barn samt idrott och hälsa grunden för livslång kunskap" Delar du också denna vision kanske du är rätt person för oss! Vi söker nu en musiklärare på 50 % för en tillsvidareanställning. Tjänsten går eventuellt att kombinera med ytterligare 25 % resurstid i åk 4-6. Vi tillämpar provanställning i 6 månader. Du kommer vara ansvarig för planering, genomförande och bedömning i ämnet musik för åk 1-6 och ingå i ett arbetslag med andra lärare. Alla musiklektioner bedrivs i halvklass. Som pedagog på Karlslundsskolan är man en engagerad, tydlig och uppmuntrande vuxen som tar till vara på elevernas förmågor. Under läsåret 2025/2026 kommer det gå 194 elever på skolan tillsammans med 30 personal. Skolan ligger på väster i Örebro nära Hästhagen och Rosta gärde och är en friskola som drivs av Karlslunds IF FK. Karlslundsskolan har elevens lärande och hälsa i fokus genom vår profil idrott och hälsa, vilken genomsyrar elevernas och personalens skoldagar på olika sätt. Vi har bl.a. pulsträning och rörelsepauser för eleverna samt regelbunden personalfrukost och möjlighet till ledarledd träning för personalen. En av våra lärare har delad tjänst som profilutvecklare för att driva vår profil framåt. Titta gärna in på vårt Instagramkonto #piggareklassrum för att se mer om hur vi arbetar med vår profil. På vår skola finns nära och förtroendefulla relationer mellan lärare och elev, ett tydligt ledarskap och en samsyn hos personalen där rörelse är en naturlig del av livet. Pedagoger som arbetar på Karlslundsskolan är: - engagerade och tar till vara på elevernas idéer och förslag - flexibla, positiva och pålitliga - har höga krav på sig själva och sina kollegor - använder rörelse och hälsa som ett naturligt inslag under skoldagen - är vana att arbeta digitalt - arbetar aktivt med skolans lärplattform InfoMentor - skapar en trygg miljö med tillåtande klimat - sätter tydliga mål och gränser - ger lagom stora utmaningar - ger uppmuntran och stöd - ser positivt på samarbete mellan hem och skola Vi ser gärna att du förutom lärarexamen har ett stort intresse för idrott och hälsa. Vill du vara med i vårt härliga gäng är du välkommen att söka arbete hos oss! Skicka din ansökan till [email protected] senast den 31/7 2025. Intervjuer sker fortlöpande. Arbetsgivare KARLSLUNDS IF:S FOTBOLLSKLUBB GRINDGATAN 1 70345 ÖREBRO. Mer information på www.karlslundsskolan.se. Vi undanber oss kontakt med annonsörer och bemanningsföretag.

33 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025