Distriktsansvarig Säljare
Juneporten AB
Företagssäljare

Juneporten är en nätauktionsplattform som ger företag och privatpersoner möjlighet att sälja fordon och maskiner via auktion. Vi värdesätter flexibilitet och anpassningsbarhet, där verifierade säljare själva kan publicera sina auktioner vid behov. Hos oss möts du av en positiv och utvecklande miljö, där målinriktade kollegor arbetar tillsammans för att ständigt förbättra och innovera vår verksamhet. Arbetsbeskrivning Som Distriktsansvarig Säljare är du företagets ansikte utåt i din region och ansvarar för att skapa och vårda befintliga relationer med kunder inom olika branscher. Du kommer delvis att få tillgång till förbokade möten, men också själv ansvara för att boka egna. I rollen ingår även att utbilda nya kunder i vår plattform och stötta dem i att publicera objekt till försäljning. Du arbetar självständigt inom din region men ingår i ett team som stöttar och samarbetar för att nå framgång. Ansvarsområden Bygga och underhålla långsiktiga kundrelationer. Boka och genomföra möten samt spontana kundbesök. Hantera hela försäljningsprocessen för kunder inom olika branscher. Utbilda nya kunder på vår plattform och hjälpa dem att publicera objekt. Rapportera sin aktivitet i CRM-system. Vem är du? Vi söker dig med erfarenhet av försäljning, gärna inom B2B, som trivs med att bearbeta kunder både via telefon och personliga besök. Du är självgående, ansvarstagande och har en naturlig förmåga att bygga långsiktiga relationer. Ett stort driv, engagemang och disciplin gör att du når de mål som sätts upp. Kvalifikationer B-körkort. Flytande svenska i tal och skrift. Grundläggande datorkunskaper. Vi erbjuder Förmånsbil. Fast lön med provisionsmöjligheter. Mobiltelefon och arbetsdator. Tjänstepension och friskvårdsbidrag. En trygg arbetsplats där din utveckling står i fokus.

50 dagar sedan
Sista ansökan:
10 oktober 2025
Bilplåtslagare/Skadetekniker till Werksta Örebro
Werksta Sweden AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Vi söker en erfaren och serviceinriktad Bilplåtslagare/Skadetekniker till Werksta Örebro. Du kommer att ingå i ett sammansvetsat och målinriktat team som alltid tillgodoser kundens behov. Din profil Vi söker dig med tidigare erfarenhet som skadetekniker. Du bör ha en stark vilja att leverera hög kvalitet och sätta kunden i fokus.  Erfarenhet av reparation och underhåll av olika bilmärken. Goda kunskaper i att byta/laga vindrutor. Förmåga att arbeta både självständigt och som en del av ett team. Datavana och förståelse för arbetsprocesser inom skadeverkstäder. B-körkort är ett krav. Arbetsuppgifter Genomföra reparation av krockskador på fordon. Utföra demontering och montering av karossdetaljer. Svetsa, rikta och byta ut bilens skadade delar. Samarbeta med skadeberäknare och servicepersonal för att säkerställa hög kvalitet på utfört arbete. Vi erbjuder dig Werksta erbjuder dig ett spännande jobb som utmanar allt du kan och bjuder på en utvecklingsresa. Vi har viljan och resurserna att ligga först med ny kunskap och teknik. Du får bli del i en organisation med mycket engagerade medarbetare. Läs mer om vad vi kan erbjuda på vår karriärsida. Vid frågor om tjänsten, kontakta gärna platschef Ida Lindkvist, 019- 277 15 37. Koncernen Werksta Werksta Örebro blir en del av Sveriges ledande fristående skadeverkstadskedja. Sedan starten i juni 2015 har Werkstagruppen vuxit snabbt i Sverige och räknar idag till totalt 39 verkstäder med ca 750 anställda. Med starka positioner i de större städerna repareras årligen över 50 000 bilar. Vi vill med hög tillgänglighet och god service leverera branschens högsta kundnöjdhet och vara såväl försäkringsbolagens som slutkundernas förstahandsval vid skada. I Werkstagruppen ingår även Autoklinikka, Finlands ledande skadeverkstadskedja med över 60 verkstäder samt 16 verkstäder i Norge. Werkstagruppen ägs av investeringsfonden Procuritas Capital Investor.

50 dagar sedan
Sista ansökan:
6 augusti 2025
Säljande projektledare till Francks Kylindustri

Vi växer och söker en säljinriktad projektledare  Vill du vara med och leverera förstklassiga kyl- och klimatlösningar till kommersiella och industriella miljöer? Hos oss får du en roll där du både säljer och leder projekt från start till leverans, med fokus på kvalitet, lönsamhet och nöjda kunder. Om jobbetVi erbjuder en nyckelroll i ett expansivt företag där du får utvecklas tillsammans med ett engagerat team. I rollen ingår att sälja, bygga och utveckla kundrelationer i vår region. Du driver sen projekten fram till färdig anläggning. Som projektledare ansvarar du för planering, genomförande och uppföljning av projekt, inklusive: Kontakt med kunder, leverantörer och underentreprenörer Kalkyler, offerter och projektbudget Handledning av montörer och underentreprenörer Administrera och styra projekten mot god teknisk funktion, kundnöjdhet och lönsamhet Dokumentation, inköp, planering samt projektuppföljning Om dig Vi söker dig med erfarenhet från installationsbranschen, gärna inom kyla, och som trivs med att leda team och driva projekt. För att lyckas i rollen och säkerställa god leverans är det av stor vikt att du är lösningsorientrad och har förmågan att hantera ändringar, tilläggskostnader och projektekonomi. Det är meriterande om du även har kunskap inom entreprenadjuridik. Du har också Teknisk utbildning, gärna högskoleexamen inom energiteknik eller liknande B-körkort och flytande svenska samt god engelska Som person är du lyhörd och ödmjuk och kan samtidigt coacha och driva arbetet framåt. Du är relationsskapande, affärsmässig och sätter kunden i centrum. Då arbetet innebär arbete mot deadlines behöver du organisera ditt arbete på ett bra sätt, ta ansvar och samtidigt behålla noggrannheten. Du har ett naturligt driv och en önskan att ständigt utvecklas. Vi erbjuder En spännande och utmanande roll i ett växande företag med gott renommé Möjlighet att arbeta med innovativa produkter och lösningar Konkurrenskraftig lön och förmåner Stöd och utbildning för att utveckla dina färdigheter och främja din karriär Övrigt Ditt närmsta kontor kan vara Örebro eller Karlstad; vilket som passar dig bäst. Har du inget CV eller personligt brev? Inga problem, du kan ansöka ändå :) Om du har frågor om rollen, tveka inte att höra av dig: Mikael Sveen, Platschef Örebro, 072–3315764, [email protected] Torbjörn Engelbrektson, Platschef Karlstad, 070–5505270, [email protected] Vi undanber oss kontakt med rekryteringsföretag i denna rekryteringsprocess

50 dagar sedan
Sista ansökan:
26 oktober 2025
Innesäljare till Bonnier News Inhouse Sales
Bonnier News AB
Företagssäljare

Vi är en del av Nordens ledande mediekoncern, Bonnier News AB och söker nu fler företagssäljare till vårt kontor i Örebro. Vi letar efter dig med vinnarmentalitet och höga ambitionsnivåer som motiveras av resultat. Du trivs i en arbetsmiljö med högt tempo och i en arbetsgrupp med stor gemenskap och teamkänsla. Om ossSedan starten 2014 har vi på Bonnier News Inhouse Sales, en central del av Nordens ledande mediekoncern Bonnier News AB, genomgått en stor expansion som markerar vår betydelse inom branschen. Vi har gått från att ha ett kontor med fem anställda till att idag ha närmare 100 anställda säljare fördelade på våra kontor i Västerås, Norrköping, Örebro och Eskilstuna. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen och med en total försäljning på 145 miljoner under 2024 finns det inget som kan stoppa oss! Som företagssäljare på Bonnier News Inhouse Sales har du möjligheten att påverka din egen lön genom en obegränsad provisionsmodell samt garantilön varje månad. Du får en utbildning i modern försäljningsteknik av våra erfarna säljcoacher och försäljningschefer som har över 10 års erfarenhet i branschen. Vi erbjuder en fantastiskt rolig arbetsplats med motiverande kollegor, roliga aktiviteter och spännande säljtävlingar. Som anställd på Bonnier News Inhouse Sales finns också utvecklingsmöjligheter inom hela Bonnier koncernen. Om rollenSom säljare på Bonnier arbetar du måndag-torsdag, 8.00-17.00 och fredagar 8.00-15.45. Du startar arbetsveckan tillsammans med dina kollegor på vårt nya kontor mitt i centrala Örebro. Dagen inleds med en gemensam uppstart där vi går igenom veckans och dagens mål. Du kommer sedan dagligen att prata med företagare och privatpersoner runt om i Sverige via telefon och erbjuda dem prenumerationer på Dagens Industri, Dagens Nyheter samt 40 av Sveriges största lokaltidningar som Närkes Allehanda, Helsingborgs Dagblad och Sydsvenskan. Arbetsdagen varvas sedan med försäljning, coachande säljmöten, egna studier kring produkten du säljer och roliga aktiviteter och säljtävlingar.Vi är stolta över vår inspirerande arbetsmiljö, präglad av motiverande kollegor och spännande utmaningar som gör varje arbetsdag unik. Vem är du?Du trivs i en dynamisk och snabb arbetsmiljö där högt tempo, positiv energi och starkt kollegialt samarbete går hand i hand med goda försäljningsresultat. Du är en kommunikativ och övertygande telefonförsäljare med en förmåga att uttrycka dig klart och effektivt både muntligt och skriftligt. Genom aktivt lyssnande och förståelse för kundens behov, kan du skräddarsy lösningar som verkligen tillför värde. Som person är du målinriktad och driven, och du strävar inte bara efter att nå utan också att överträffa uppsatta mål. Din ihärdighet och arbetsvilja gör att du alltid håller fokus och ser till att uppgifterna löses effektivt och utan att ge upp. Du är noggrann och ordningsam, vilket gör att du alltid levererar kvalitet i ditt arbete, och du hanterar stressiga situationer på ett lugnt och stabilt sätt.Kvalifikationer: - God förmåga att kommunicera och bemöta kunder via telefon och mail/skrift. - Flytande kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - Tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning är meriterande. - Erfarenhet från sälj inom mediebranschen är meriterande. Övrig informationTjänsten är en tillsvidareanställning som börjar med en 6 månaders provanställning. Lönen baseras på garantilön och provision. Du kommer att tillhöra Bonnier News Inhouse Sales. Du rapporterar till försäljningschefen och tillsammans sitter vi på Nikolaigatan 3, i centrala Örebro. Hos Bonnier News Inhouse Sales får tillgång till förmåner som ett generöst friskvårdsbidrag på 3000 kr, rabatter och extra ersättning vid föräldraledighet. Vi är anslutna till kollektivavtal via Almega och Unionen. Vill du veta mer om hur det är att jobba hos oss? Lyssna på vår podd Drömjobbet. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. För att få reda på mer om vår rekryteringsprocess, klicka här! Bonnier News Inhouse Sales är en del av Nordens ledande mediekoncern. Vi fokuserar på att erbjuda och sälja prenumerationer på cirka 200 varumärken inom Bonnier News, inklusive några av Sveriges mest välkända tidningar såsom Dagens Nyheter och Dagens Industri. Sedan starten 2014 har företaget genomgått en betydande expansion, vilket betonar dess centrala roll inom branschen. Vi har vuxit från ett kontor med fem anställda till över 100 medarbetare med en omsättning på 143 miljoner för 2023. Vi är fördelade på våra kontor i Eskilstuna, Örebro, Västerås och Norrköping. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen.

50 dagar sedan
Sista ansökan:
4 november 2025
Bärgare till Assistansbolaget (Örebro)

Älskar du fordon, ny teknik och att hjälpa människor? Vi söker kundfokuserade kvinnor och män som vill bli en del i vårt team av bärgare. Assistansbolaget är marknadsledande inom vägassistansförsäkringar med över 300 000 kunder i Sverige. Vi ersätter nu den traditionella värdekedjan med ett helt digitalt ekosystem som effektiviserar och eliminerar all administration så du kan fokusera på ditt uppdrag att hjälpa våra kunder. VEM ÄR DU OCH VAD KRÄVS Som bärgare hos oss möter du varje dag människor som är i behov av hjälp. Vi ser därför att du är serviceminded och sympatisk med god förmåga att hjälpa människor på ett lugnt och ansvarsfullt sätt. Eftersom alla våra medarbetare är ambassadörer för Assistansbolaget sätter vi stor vikt vid din personlighet. Du arbetar självständigt med dina uppdrag men är en del av ett dedikerat och professionellt team. Vi söker dig som redan har ett C-körkort och YKB. Kanske har du läst fordonsprogrammet, arbetat som mekaniker, verkat inom transport eller som bärgare. Som person älskar du fordon, är teknikintresserad och har hög digital kompetens. Det är inte ett krav men meriterande om du har erfarenhet av yrket sedan tidigare. Du kommer uteslutande att arbeta med den senaste tekniken när du utför dina uppdrag – ett helt nytt digitalt ekosystem där allt sker digitalt, kundvänligt och enkelt. Denna transformation tar bärgningsyrket till en helt ny nivå. Vår höga förändringstakt kräver att du är förändringsbenägen, handlingskraftig och att du motiveras av att ge god kundservice. KRAV PÅ ERFARENHET OCH KOMPETENS Körkortsbehörighet C och YKB Goda fordonskunskaper Intresserad av teknik och har en hög digital kompetens Serviceinriktad, ansvarsfull och stresstålig Trivs med att arbeta självständigt men att vara en del av ett team God svenska i tal och skrift God förståelse för engelska VI ERBJUDER Helt ny klimatvänlig fordonsflotta Digitala verktyg för att eliminera administration, allt sker digitalt En del av en stark företagskultur med ett team som arbetar motiverat och engagerat Självständigt arbete med frihet under ansvar God lön och förmånliga villkor. ANSTÄLLNING Tillsvidareanställning med provanställning om 6 månader. ARBETSTIDER Arbetstider med skift både dagtid och nattetid med jour. LÖN Vi erbjuder fast lön. Varmt välkommen in med din ansökan!   Observera att vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

50 dagar sedan
Sista ansökan:
26 oktober 2025
Bilmekaniker sökes omgående till Örebro
Meca Sweden AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Vi söker nu en driven och nyfiken mekaniker till vår verkstad. Vi tror att du som söker är tekniskt kunnig, kommunikativ och du är självfallet stolt i ditt yrkesutövande. När du arbetar som bilmekaniker hos oss ska du ha ett gott sinne för affärer och förstå vikten av att sätta kunden och service i första rummet. Du kommer att jobba nära kunden och behöver därför ha förmågan att skapa långsiktiga kundrelationer. Tjänsten innebär service, reparationer och felsökningar på personbilar, lätta lastbilar av de flesta märkena. För att vara aktuell för rollen ser vi att du har: • Ett brinnande teknik- och fordonsmekaniskt intresse • Dokumenterad relevant utbildning • Dokumenterad erfarenhet av arbete som fordonsmekaniker • God administrativ förmåga och datorvana • Goda kommunikativa egenskaper • Ett gott kundbemötande Du är flexibel och strukturerad i ditt arbete samtidigt som du är ansvarsfull och ser utmaningar som ett naturligt steg i karriären. Du är socialt utåtriktad, har samarbetsförmåga och kan även arbeta under tidspress. Du har lätt för att ta till dig nya instruktioner och vi ser det som en självklarhet att du har ett starkt bilintresse och har känsla för service. Minst B körkort är ett krav. Tjänsten är en heltidstjänst. Vi tillämpar sex månaders provanställning och därefter tillsvidareanställning samt individuell lönesättning. Urval och intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Personlighet är viktigt för oss! Därför ber vi alla som söker jobb hos oss att svara på ett kort personlighetstest. Det ger oss möjlighet att få en mer objektiv bild av dig som person och kommer att användas som en del av beslutsunderlaget i urvalet. Länken till testet skickas ut i ett separat mail dagen efter att du skickat in din ansökan och vi vill be dig svara på testet så snart du kan. Som en del av vår rekryteringsprocess genomförs även en bakgrundskontroll innan anställning kan bli aktuell. Detta innefattar belastningsregisterutdrag och ev. ekonomisk kontroll (UC). Personuppgiftshantering Mekonomen Company org. nr. 556724–9254 är personuppgiftsansvarig för behandlingen av dina personuppgifter i samband med denna rekrytering. Läs vår policy om hur vi behandlar dina personuppgifter: https://www.mekonomencompany.se/wp-content/uploads/2024/01/Integritetspolicy-rekrytering_version-2401.pdf OKQ8 är ett av Sveriges största drivmedelsföretag och har över 280 bemannade stationer över hela landet, och vi erbjuder ett brett sortiment av produkter och tjänster till både bil och bilist. OKQ8 Bilverkstad finns på ca 80 av våra stationer från Kiruna i Norrbotten till Höllviken i Skåne. Tillsammans med vår samarbetspartner MECA har OKQ8 Bilverkstad tillgång till ett brett reservdelssortiment, teknisk support, utrustning samt utbildning i modern fordonsteknik. Som anställd på en av våra verkstäder jobbar du tätt ihop med OKQ8 stationen och du representerar OKQ8 i ditt möte med OK medlemmar och andra kunder. Visste du att OKQ8: I grunden är ett kooperativ som verkar för sina medlemmars bästa. Idag har vi 1,6 miljoner medlemmar fördelat på sex föreningar runtom i landet. Är Sveriges största aktör inom biltvätt med över 460 anläggningar på fler än 280 platser runtom i landet. Satsar på utökad laddinfrastruktur för att förenkla för kunder och medlemmar att köra eldrivet. Genom ett samarbete med Skellefteå Kraft byggs just nu det som ska bli ett av Sveriges största nätverk av supersnabbladdare med 150 kW effekt längs landets vägar. Är Sveriges största grossist av förnybara energilösningar genom vårt bolag KP. Nästan var fjärde villa med solpaneler i Sverige har köpt och fått dem installerade av KP.

51 dagar sedan
Sista ansökan:
6 augusti 2025
Familjehem/jourhem sökes
Vivant Assistans AB
Socialsekreterare

Nu söker vi jour- och familjehem i hela Sverige! Trygga barn är en familje- och jourhemsverksamhet som tar emot placeringar av barn utsatta för olika typer av våld, allt från anknytningstrauma till akuta skyddsbehov. Barnen som placeras hos oss är i behov av att komma till en trygg och kärleksfull familj som står kvar vid barnets sida oavsett vad. Barnen som placeras hos oss kan uttrycka trauma och psykisk ohälsa på olika sätt, allt från självdestruktivt beteende, traumadiagnoser, otrygg anknytning och panikångest. Trygga Barn är den första familjehemsverksamheten i Sverige där alla barn som placeras hos oss får ett barnombud. Ett barnombud har sekretess mot familjehemmet för att tillgodose barnet god familjehemsvård och förhindra missförhållanden. Vi är också den första verksamheten i landet som har specialistkunskap om narcissistiskt våld och känslomässigt våld. I vår verksamhet utbildas alla familjehem utifrån certifierade utbildningar om olika typer av våld, barns känsloreaktioner vid våld, traumadiagnoser, psykosocialproblematik, barnkonventionen och mycket mer! Hos oss får alla familj kontinuerliga utbildningar, handledning samt avlastning i form av kontaktperson. Om uppdraget  Nu söker vi engagerade människor som är villiga att öppna upp sitt hem för barn och vuxna i behov av ett kärleksfullt och tryggt hem för att tillgodose en gynnsam utveckling för den placerade.Vi arbetar utifrån mod, engagemang, självbestämmande, trygghet och kontinuitet. Vi är nu i behov av att rekrytera familjer som önskar att vara en del av en förändring för ett bättre Sverige för landets alla barn. Du som sökande behöver inte ha tidigare erfarenhet av uppdraget utan kommer handledas och utbildas av socionomen och verksamhetschefen Rebecca Lysholm som har flera års erfarenhet av våld i nära relationer Oavsett om du vill bli jourhem eller familjehem så garanterar Trygga Barn dig att du kommer erhålla ny kunskap och möjlighet till självutveckling. Vi tar emot alla typer av familjekonstellationer, både kärnfamiljer, ensamstående, stjärnfamiljer, samkönade par och familjer som redan har barn eller inte har haft barn! Vi har som krav att barnet kan få ett eget sovrum oavsett om ni vill ta emot ett spädbarn. För oss är barns integritet viktigt. Om det krävs att du ska vara tjänsteledig så kommer vi kompensera dig för inkomstbortfallet. Alla sökande familjehem genomgår en familjehemsutredning för bedömning av lämplighet. Om det framkommer utvecklingsområden ska sökande tillsammans med verksamhetschef skapa en planering för att utbildas och få stöd inom dessa områden. Familjehem Ett familjehem är ett hem som ett barn kan bo hos under en kortare tid eller resten av uppväxten. Ett familjehem är en familj som kan erbjuda en stabil och trygg tillvaro för det placerade barnet. Vi värdesätter mångfald och samtliga familjekonstellationer och åldrar (minst 18 år gammal) kan bli familjehem i vår verksamhet. Familjehemmet har friheten att bestämma vilken målgrupp familjehemmet önskar att ta emot samt komplexiteten på ärendet. Har du ingen tidigare erfarenhet av uppdraget får du möjlighet att successivt samla erfarenhet. Att vara familjehem innebär utmaningar och där av värdesätter vi kontinuerlig handledning och tillgång till stöd från verksamhetschef alla tider på dygnet. Dina personliga egenskaper bör vara att du är kärleksfull och har tillgång till dina känslor, motivation att utvecklas, självmedveten, prestigelös samt en trygg vuxen. En av de viktigaste uppgifterna för ett familjehem är att samarbeta med verksamhetschef, barnet, ursprungsfamiljen, socialtjänsten och andra viktiga aktörer i barnets liv.   Jourhem Ett jourhem är ett hem som kan ta emot ett barn med kort varsel, oftast akutplaceringar. Det kan exempelvis handla om ett barn som har blivit omedelbart omhändertaget på grund av att socialtjänsten har fått information om att det förekommer fysiskt våld i hemmet. För att bli jourhem behöver du kunna erbjuda en trygg person som kan vara hemma på heltid, en egen stabil situation, plats i hemmet, ha körkort och inte förekomma i något register. Vissa jourhem väljer att gå över till att bli familjehem om socialtjänsten bedömer att barnet ska vara familjehemsplacerat under en längre tid. Alla jour- och familjehem får arvode för uppdraget samt omvårdnadskostnader för det placerade barnet. För att kunna bli familjehem/jourhem hos oss behöver du inlämna belastningsregister, misstankeregister, socialregister, LOB register samt register från Försäkringskassan och Kronofogden. Vid behov kan familjehemsutredaren begära in andra intyg om det finns behov av det. Familjehemmet ska även kunna tillgodose barnet skolgång och kontakt med vårdinsatser vid behov. Familjehemmet ska erbjuda barnet ett eget rum till det placerade barnet under placeringen. Vill du veta mera eller har frågor kan du alltid kontakta oss på [email protected] Med vänliga hälsningar  Trygga barn Vivant

51 dagar sedan
Sista ansökan:
22 oktober 2025
Driftchef, Mammografi
Unilabs AB
Chefer inom hälso- och sjukvård

På Unilabs kombinerar vi ett stort medicinskt kunnande med en stor mänsklig omtanke. Genom våra sätt att arbeta skapar vi ett tydligt kundvärde och tydligt patientvärde. Detta gör vi med hjälp av effektiv diagnostik, hög kvalitet och förstklassig kundservice mot våra patienter och kunder. Vi har gemensamt en vilja att ge de bästa förutsättningar till vård för varje enskild individ och vi tror på att våra medarbetares kompetens, drivkraft och engagemang har en stor del i det mervärdet som vi skapar för samhället i stort. Till rollen som Driftchef för vår mammografiverksamhet i Örebro söker vi nu dig som är en trygg och engagerad ledare. Här ges du en unik möjlighet att driva den fortsatta utvecklingen av vår mammografiscreening och klinisk mammografi på uppdrag av Region Örebro, i syfte att säkerställa hög kvalitet och god service med hjälp av ett engagerat team och effektiva patientmöten. VAD Som Driftschef för Mammografi Örebro kommer du att leda och utveckla en verksamhet som befinner sig i diagnostikens absoluta framkant. Ditt fokus kommer att vara att öka förutsägbarhet och effektivitet i verksamheten genom att tillsammans med teamet driva utvecklingen av enheten i syfte att öka såväl involvering som kapacitet och produktivitet. Tjänsten innebär fullt personalansvar för 12 medarbetare bestående av röntgensjuksköterskor, sjuksköterskor, undersköterskor och bröstradiologer. Tjänsten innefattar bla medarbetarsamtal, lönesättning och rekrytering. Arbetet innebär att leda och planera driften och att själv vara delaktig i det kliniska arbetet vid behov. Du har ansvar för tidböcker och samarbetar där med vår centrala kundtjänst som sköter till exempel kallelser. Tjänsten är bred och varierad och innefattar såväl strategiska och analytiska delar, såväl som den har mer operationella och verksamhetsnära inslag. Här får du ett ansvar för budget och ekonomi säkerställer en god ekonomiska situation. Tillsammans med verksamhetschef ansvarar du för den långsiktiga planeringen av verksamhet, budget och utbildning inom området och med det ansvaret följer givetvis en plats i ledningsgruppen för Mammografi Sverige. Du rapporterar till verksamhetschef Mammografi Sverige. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med start enligt överenskommelse. Vi jobbar löpande med urval och intervjuer och vi ser fram emot att få ta del av din ansökan så snart som möjligt. Vad kan tjänsten erbjuda dig? Unilabs bjuder årligen in ca 320 000 kvinnor till mammografiscreening och utför ca 115 000 kliniska undersökningar och verksamheten bedrivs på 22 enheter i Sverige vilket gör Unilabs till den största privata leverantören av mammografi i Sverige. Detta är en unik chans för dig som vill utvecklas i ditt ledarskap genom att bli en del av Unilabs ledarteam inom mammografi. VEM På Unilabs väger inställning lika tungt som kompetens, hos oss brinner vi för det viktiga arbete vi utför för Sveriges kvinnor. Som person ser vi att du har en stark personlig driftkraft, att du är social och kommunikativ samt har ett öppet sinne med en förmåga att hitta nya lösningar. Du har en förmåga att arbeta i ett högt tempo och du trivs med att motivera andra, har goda ledaregenskaper och kan skapa förutsättningar för goda prestationer med engagerade medarbetare. Du arbetar strukturerat, är bra på att organisera och har ett analytiskt och proaktivt arbetssätt. Vi önskar även att du kan arbeta kliniskt vid mån av tid. Vi söker dig som: - Har en högskole- eller universitetsutbildning eller motsvarande - Behärskar svenska i tal och skift - Har erfarenhet av att arbeta som chef/ledare inom sjukvård och hälsa - Meriterande med erfarenhet av röntgen eller mammografi Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med start enligt överenskommelse. Vi jobbar löpande med urval och intervjuer och tar gärna emot din ansökan så snart som möjligt. Vi tillämpar provanställning. VAR Unilabs AB är idag en ledande aktör inom radiologi och laboratoriemedicin och Sveriges största privata leverantör av röntgen, mammografi och laboratoriemedicin. Vi möter våra patienter och kunder på sjukhus, närakuter, primärvårdslaboratorier, våra egna fristående röntgenenheter och mottagningar. Det är en verksamhet med full fart i en lugn omgivning med stor variation. Av våra totalt 13 000 medarbetare i Europa, arbetar drygt 1,200 i Sverige. Läs gärna mer om oss på www.Unilabs.se Låter det intressant? Välkommen att kontakta Verksamhetschef Malin Loftén 0709-3485 71 om du har frågor. Unilabs erbjuder tjänster inom laboratoriemedicin och bild- och funktionsdiagnostik till öppen och sluten sjukvård. Våra tjänster kännetecknas av hög kvalitet, säkerhet och service. Unilabs har idag ca 1300 medarbetare men vi växer ständigt. De största yrkesgrupperna är biomedicinska analytiker, röntgensjuksköterskor och läkare med specialistkompetens inom radiologi eller laboratoriemedicin. Att arbeta på Unilabs innebär att förstå att vårt jobb inte bara är att producera testresultat. Vi tillhandahåller verkliga, användbara svar för våra patienter och vårdgivare. Vårt arbete förändrar livet direkt till det bättre, vilket vi ser som ett fantastiskt privilegium och något värt att arbeta för.

51 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Biltransportör Örebro/Sverige
UngdomsKraft AB
Övriga bil-, motorcykel- och cykelförare

Om uppdraget: Som biltransportör hos Ungdomskraft kommer du att hämta bilar ute hos kunder (Privatpersoner, företag, bilhandlare) som finns runt om i Sverige. Bilarna kommer sedan att köras till våra samarbetspartners vars anläggning ligger i Örebro. Vi utför även fordonstester på bilar, så ett starkt bilintresse är ett plus! Arbetstiderna är mån-fre med varierande timmar. Tycker du om att köra bil och samtidigt leverera grym service, sök! Vill du jobba med personer i din ålder? Ungdomskrafts medarbetare är i åldrarna 18-27 år gamla. Vi tycker det ska vara roligt att jobba och må bra på sin arbetsplats. Därför är aktiviteter utanför arbetet en viktig del av Ungdomskraft, så du kan träffa nya vänner men även utbyta erfarenheter med dina kollegor. Vem söker vi? Vi på Ungdomskraft förstår att alla inte har ett perfekt CV i början av sin karriär och väljer därför personlighet före vad som står på pappret. Vi söker dig som är social och framåt, noggrann, flexibel och arbetsvillig. Du ska tycka om att arbeta självständigt samt ta eget ansvar i ditt arbete. Din profil: -B-körkort (Manuellt) -Talar och förstår svenska flytande -Bilintresse -Godkänt belastningsregister Om Ungdomskraft Ungdomskraft är framtidens problemlösare med kund och personal i fokus. Vår affärsidé är tydlig, att hjälpa unga, drivna talanger ut i arbetslivet och därmed namnet – Ungdomskraft. Läs mer om oss: www.ungdomskraft.com

51 dagar sedan
Sista ansökan:
25 oktober 2025
Qura Care söker sjuksköterskor för uppdrag, minst 70 000 kr i lön
Qura Care AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Qura Care söker nu sjuksköterskor för högavlönade uppdrag med hög flexibilitet inom kommun (hemsjukvård och särskilt boende) och primärvård. Det finns både kortare och längre uppdrag vilket gör att du kan välja ett upplägg som passar just dig. Vi erbjuder dig: Uppdrag i hela landet Trygghet och frihet Boenden och resor i samband med uppdrag Tillgänglighet dygnet runt alla dagar i veckan Utvecklingsmöjligheter Utbildningsmöjligheter Egen kontaktperson Uppdragen tillsätts löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan! Du kan även skicka in en ansökan om du är nyfiken och vill veta mer. Vid intresse maila: [email protected]

51 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025