Techster Solutions befinner i dagsläget sig i en spännande tillväxtfas och söker nu fler kollegor, inledningsvis dig med minst 4+ års erfarenhet och som kan stärka teamet. Du kan förvänta dig en omväxlande miljö, dagarna kan se väldigt olika ut - men en sak är säkert, här får du använda dina kompetenser och sätter själv gränsen för hur mycket du vill utvecklas. Som ett kunskapsbolag är det viktigt för oss att våra specialister delar med sig av sin kompetens och får kollegorna att växa. Rollbeskrivning: Kund söker en (1) senior projektledare till arbetet med att förbättra och säkerställa att Kundens nuvarande identitets- och behörighetsstyrning är anpassad till modern säkerhetsteknik och gällande regelverk har blivit mer påtagligt efter de senaste åren av ökade cyberhot och ökad reglering inom dataskydd. Detta projekt syftar till att säkerställa att styrningen är effektiv, compliant och att alla system och processer för behörighetshantering är aktuella. Kunskap – hög kompetens inom aktuell roll Erfarenhet – är förebild för andra konsulter på lägre nivå. Nivån uppnås normalt efter 4-8 års arbete inom aktuell roll Ledning – tar ansvar för delområde, kan leda en mindre grupp Självständighet – kan arbeta självständigt Krav: Har erfarenhet och kunskap av genomförande, fullföljande samt utvärdering av omfattande IT tekniska projekt under de senaste fem (5) åren ha ansvarat för minst ett (1) projekt som varat längre än ett (1) år från start av projekt till avslut och utvärdering ha erfarenhet som projektledare inom IAM (Identity and Access Management), på svenska identitetshantering. Ansökan Tror du att du är Techster Solutions nästa stjärna? Tveka då inte att skicka in din ansökan redan nu. Urval sker löpande och tillträde sker enligt överenskommelse. Arbetsplats och kulturVi är ett entreprenördrivet IT företag, med både produktkunskap och försäljning (Techster AB) och konsultativa tjänster (Techster Solutions AB). Det innebär att vi är mycket öppna för nya tekniska lösningar, kunskapsutbyte och ständigt lärande. Att ha roligt och samtidigt behålla den familjära andan utan hierarkier är lika viktigt. Vi vill skapa det konsultbolag som du alltid velat jobba för, men kanske inte hittat ännu. Redan idag har vi en blandning av seniora och yngre medarbetare, såväl som män och kvinnor. Det vill vi fortsätta att bygga på. Så välkommen med din ansökan!
Techster Solutions befinner i dagsläget sig i en spännande tillväxtfas och söker nu fler kollegor, inledningsvis dig med minst 4+ års erfarenhet och som kan stärka teamet. Du kan förvänta dig en omväxlande miljö, dagarna kan se väldigt olika ut - men en sak är säkert, här får du använda dina kompetenser och sätter själv gränsen för hur mycket du vill utvecklas. Som ett kunskapsbolag är det viktigt för oss att våra specialister delar med sig av sin kompetens och får kollegorna att växa. Rollbeskrivning: Kund söker en (1) senior projektledare för att driva ett omfattande projekt kopplat till IT-säkerhet; Projektet IT-säkerhetsåtgärder ägs av enhetschef för IT-säkerhetsenheten. Som projektledare inom It-säkerhetsåtgärder kommer konsulten att leda ett projekt med flera underprojekt. Projektet är startat och en projektledare behöver nu ersätta en befintlig som går över till annan verksamhet. Tillsättning sker snarast och löper som längst 24 månader. Konsulten ansvarar för genomförandet av projektet och att projektet uppnår satta resultat och mål. Kund är i behov av en konsult som är bra på att samarbeta, kan formalisera komplexa frågeställningar till kärnpunkter, samt som ställer höga krav på sig själv och dem man arbetar med. Konsulten behöver kunna samordna, stödja, skriva beslutsunderlag, lägga budget, göra tidplaner och följa upp aktiviteter tillsammans med projektägare och styrgrupp. Kunskap – hög kompetens inom aktuell roll Erfarenhet – är förebild för andra konsulter på lägre nivå. Nivån uppnås normalt efter 4-8 års arbete inom aktuell roll Ledning – tar ansvar för delområde, kan leda en mindre grupp Självständighet – kan arbeta självständigt Krav: Ha aktuell kunskap om säkerhetsskyddslagstiftningen och dess utförande i projektledning ha erfarenhet och kunskap av genomförande, fullföljande samt utvärdering av omfattande IT tekniska projekt under de senaste fem (5) åren ha ansvarat för minst ett (1) projekt som varat längre än ett (1) år från start av projekt till avslut och utvärdering Ansökan Tror du att du är Techster Solutions nästa stjärna? Tveka då inte att skicka in din ansökan redan nu. Urval sker löpande och tillträde sker enligt överenskommelse. Arbetsplats och kulturVi är ett entreprenördrivet IT företag, med både produktkunskap och försäljning (Techster AB) och konsultativa tjänster (Techster Solutions AB). Det innebär att vi är mycket öppna för nya tekniska lösningar, kunskapsutbyte och ständigt lärande. Att ha roligt och samtidigt behålla den familjära andan utan hierarkier är lika viktigt. Vi vill skapa det konsultbolag som du alltid velat jobba för, men kanske inte hittat ännu. Redan idag har vi en blandning av seniora och yngre medarbetare, såväl som män och kvinnor. Det vill vi fortsätta att bygga på. Så välkommen med din ansökan!
Om oss Vill du komma till oss och arbeta med vad vi tycker är världens roligaste jobb? Nu har du chansen när vi söker Företagsläkare till vår Företagshälsovård. Du arbetar i ett team tillsammans med erfarna företagssköterskor, företagsläkare, beteendevetare, sjukgymnaster och administratörer. Teamet jobbar prestigelöst och lösningsfokuserat. Vi präglas av högt kund- och patientfokus och har nära mellan beslut och handling. Vi har ett uppskattat koncept inom företagshälsovård och genom att teckna ett avtal med oss får företag tillgång till ett heltäckande utbud av tjänster inom arbetsmiljö, företagshälsovård och hälsa samt möjlighet att lägga till tillgång till privat sjukvård för sina anställda. Vi har en hög efterfrågan på vårt heltäckande koncept, hög kundnöjdhet och arbetar både främjande, förebyggande och rehabiliterande mot både individ-, grupp- och organisationsnivå. Vi har ett brett kundspektra med både små och större företag inom både produktion och tjänstesektor. Våra kunder finns idag till största majoritet i det privata näringslivet. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av bla : Arbetsmedicin och rehabilitering: Du stödjer både chefer och medarbetare i frågor om arbetsrelaterad ohälsa, rehabilitering och arbetsförmågeutredningar. Du utför- och utfärdar även intyg från medicinska kontroller, enligt gällande lagstiftningar. Rådgivning: Som företagsläkare fungerar du som medicinsk expert och ger rådgivning som rör hälsa, arbetsmiljö och rehabilitering. Riskbruk/missbruk: Som företagsläkare har du också en roll i att hantera alkohol- och drogrelaterade ärenden. Vi erbjuder dig Capio Läkargruppen är en positiv och familjär arbetsplats med högt fokus på kvalitetsfrågor. Vi präglas av en hög serviceanda gentemot varandra, våra kunder och patienter. Vi finns centralt vid hamnplan i Örebro dit man lätt tar sig, vi är anslutna till kollektivavtal, anställda har friskvårdsbidrag och möjlighet att teckna privat sjukvårdsförsäkring. Det finns tillgång till frukost varje dag och vår idrottsförening anordnar populära aktiviteter. Vi har mycket goda resultat i patient-, kund-, och medarbetarenkäter. Tjänsten är på 100% men kan anpassas efter överenskommelse. Om dig Vi tror att du har ett stort intresse för att arbeta med människor i arbetslivet och har ett affärsmässigt och konsultativt förhållningssätt samt god social kompetens. Du är lösningsfokuserad och har lätt för att samarbeta i ett team med flera kompetenser. Du är stabil och inger förtroende i din yrkesroll, vilket gör att du kan skapa en trygg miljö för både kunder och kollegor. Att vara effektiv, självständig och driven inom de delar som tillhör ditt område ser du som självklart. Sista ansökningsdag: 19/2
Techster Solutions befinner i dagsläget sig i en spännande tillväxtfas och söker nu fler kollegor, inledningsvis dig med minst 1 års erfarenhet och som kan stärka teamet. Du kan förvänta dig en omväxlande miljö, dagarna kan se väldigt olika ut - men en sak är säkert, här får du använda dina kompetenser och sätter själv gränsen för hur mycket du vill utvecklas. Som ett kunskapsbolag är det viktigt för oss att våra specialister delar med sig av sin kompetens och får kollegorna att växa. Rollbeskrivning: Kund söker två (2) delprojektledare för att driva delprojekt inom It säkerhetsåtgärder. Som delprojektledare inom It-säkerhetsåtgärder kommer konsulter arbeta med ett eller flera delprojekt/underprojekt. Konsulterna ansvarar för genomförandet av delprojekten och att det når uppsatta mål och resultat. Kund är i behov av två konsulter som har erfarenhet av it/teknikområdet samt är bra på att samarbeta, samordna, stödja, skriva beslutsunderlag, göra tidplaner och följa upp aktiviteter tillsammans med projektledare, projektägareoch styrgrupp. Kunskap - har utbildning inom aktuell roll, viss svårighetsgrad Erfarenhet - har deltagit i utförandet av ett flertal liknande uppdrag. Nivån uppnås normalt efter 1-3 års arbete inom aktuell roll Ledning – kräver arbetsledning Självständighet – kan självständigt utföra avgränsade arbetsuppgifter Krav: Under de senaste fem (5) åren ha ansvarat för minst ett (1) delprojekt/uppdrag från start till avslut ha erfarenhet som delprojektledare för delprojekt/uppdrag där leveranserna styrts av tekniska krav/it-krav, erfarenheten ska vara aktuell och ha arbetats med under de senaste fem (5) åren. Ansökan Tror du att du är Techster Solutions nästa stjärna? Tveka då inte att skicka in din ansökan redan nu. Urval sker löpande och tillträde sker enligt överenskommelse. Arbetsplats och kulturVi är ett entreprenördrivet IT företag, med både produktkunskap och försäljning (Techster AB) och konsultativa tjänster (Techster Solutions AB). Det innebär att vi är mycket öppna för nya tekniska lösningar, kunskapsutbyte och ständigt lärande. Att ha roligt och samtidigt behålla den familjära andan utan hierarkier är lika viktigt. Vi vill skapa det konsultbolag som du alltid velat jobba för, men kanske inte hittat ännu. Redan idag har vi en blandning av seniora och yngre medarbetare, såväl som män och kvinnor. Det vill vi fortsätta att bygga på. Så välkommen med din ansökan!
Har du en pågående eller avslutad eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller logistik? Söker du dessutom ett meriterande och givande jobb under sommaren? Hos Dagab erbjuds du en arbetsplats som är i ständig utveckling och där de arbetar aktivt tillsammans med dig för att du ska utveckla din kompetens! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar från v.26-32. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Dagab. Om företaget Dagab skapar, lagerhåller och levererar sortimentet till Axfoodkoncernens kedjor såsom bl a Hemköp, Willys, City Gross, Snabbgross, Urban Deli och Apohem. Dagab utvecklar också egna varumärken, bl.a. Garant, Eldorado och Såklart. Deras verksamhet vilar på goda värderingar för jord, människa och samhälle, vilket genomsyrar allt från sortimentsutveckling, paketering och transport - till hur de agerar mot sina medarbetare. På så sätt ger Dagab sina kunder förutsättningar att göra schyssta, hållbara val. Med andra ord - hos Dagab är du med och påverkar det vardagliga livet för en sisådär tio miljoner människor, förstå hur viktiga deras medarbetare är för Dagab. Välkommen du med! Arbetsuppgifter Som Transportadministratör ansvarar du för att administrera, bevaka och följa upp transportrelaterade flöden och transaktioner. Du arbetar dagligen i Excel och SAP, där du hanterar och kvalitetssäkrar information kopplat till debiteringar/krediteringar, saldon och in- och utflöden av lastbärare mellan Dagabs leverantörer, lager och butiker. Rollen kräver ett strukturerat arbetssätt, god systemvana och en serviceinriktad dialog med både interna och externa kontaktytor. Dina arbetsuppgifter inkluderar: • Administration och uppföljning av lastbärare och transportflöden i Excel och SAP • Övervakning av transaktioner i systemen – exempelvis lastbärarkediteringa, saldon och fakturaavstämningar • Ansvar för löpande kontakt med leverantörer och andra externa aktörer samt daglig dialog med butiker och transportavdelning gällande hantering och flöde av lastbärare • Samverkan med kollegor inom logistik och transport för att säkerställa korrekt informationsflöde • Rapportkörningar kring lastbärare, samt avvikelsehantering • Proaktiv hantering av administrativa uppgifter kopplade till transportstödet Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Pågående eller avslutad eftergymnasial utbildning inom logistik/supply chain eller motsvarande utbildning • Goda kunskaper i Office-paketet främst inom Excel • Flytande i svenska i tal och skrift • Administrativ erfarenhet är meriterande Rollen kräver ett strukturerat och noggrant arbetssätt. Du har ett öga för detaljer och eventuella avvikelser. Som person är du självgående och tar ett stort ansvar över dina arbetsuppgifter. Eftersom du i rollen har flera kontaktytor både internt och externt är du kommunikativ och trivs väl i samarbete med andra. Övrig information Start: 23e juni Plats: Vi söker 1 person till Göteborg och 1 till Örebro Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen
Vi söker nu en driven och nyfiken mekaniker till vår verkstad. Vi tror att du som söker är tekniskt kunnig, kommunikativ och du är självfallet stolt i ditt yrkesutövande. När du arbetar som bilmekaniker hos oss ska du ha ett gott sinne för affärer och förstå vikten av att sätta kunden och service i första rummet. Du kommer att jobba nära kunden och behöver därför ha förmågan att skapa långsiktiga kundrelationer. Tjänsten innebär service, reparationer och felsökningar på personbilar, lätta lastbilar av de flesta märkena. För att vara aktuell för rollen ser vi att du har: • Ett brinnande teknik- och fordonsmekaniskt intresse • Dokumenterad relevant utbildning • Dokumenterad erfarenhet av arbete som fordonsmekaniker • God administrativ förmåga och datorvana • Goda kommunikativa egenskaper • Ett gott kundbemötande Du är flexibel och strukturerad i ditt arbete samtidigt som du är ansvarsfull och ser utmaningar som ett naturligt steg i karriären. Du är socialt utåtriktad, har samarbetsförmåga och kan även arbeta under tidspress. Du har lätt för att ta till dig nya instruktioner och vi ser det som en självklarhet att du har ett starkt bilintresse och har känsla för service. Minst B körkort är ett krav. Tjänsten är en heltidstjänst. Vi tillämpar sex månaders provanställning och därefter tillsvidareanställning samt individuell lönesättning. Urval och intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Personlighet är viktigt för oss! Därför ber vi alla som söker jobb hos oss att svara på ett kort personlighetstest. Det ger oss möjlighet att få en mer objektiv bild av dig som person och kommer att användas som en del av beslutsunderlaget i urvalet. Länken till testet skickas ut i ett separat mail dagen efter att du skickat in din ansökan och vi vill be dig svara på testet så snart du kan. Som en del av vår rekryteringsprocess genomförs även en bakgrundskontroll innan anställning kan bli aktuell. Detta innefattar belastningsregisterutdrag och ev. ekonomisk kontroll (UC). Personuppgiftshantering Mekonomen Company org. nr. 556724–9254 är personuppgiftsansvarig för behandlingen av dina personuppgifter i samband med denna rekrytering. Läs vår policy om hur vi behandlar dina personuppgifter: https://www.mekonomencompany.se/wp-content/uploads/2024/01/Integritetspolicy-rekrytering_version-2401.pdf Mekonomen gör billivet enklare genom att erbjuda ett brett och lättillgängligt utbud av prisvärda, innovativa lösningar och produkter för konsumenter och företag. Vi är Nordens ledande bildelskedja med egen grossistverksamhet, butiker och verkstäder. Genom rikstäckande butiks- och verkstadsnät har Mekonomen den bästa tillgängligheten i branschen under varumärkena Mekonomen Bilverkstad och MekoPartner. Vårt kundlöfte är Ett enkare billiv som grundar sig i våra värderingar; kundorientering, flexibilitet, kompetens, ansvar och affärsmässighet.
We are looking for new home cleaners to join our team in Örebro. Are you our next star? Your profile We love making our customers’ everyday lives easier – and so should you. We are looking for someone who likes to work independently and is driven by quality and customer service. You are punctual and responsible, with an eye for details and a positive attitude. You should: Have previous experience from a service profession. Speak and understand basic Swedish or English. Be able to work flexible hours, Monday – Friday, between 8 – 17. Have a valid B driving license. It is a strong merit if you have worked as a home cleaner, housekeeper, or equivalent before. We offer Our goal is clear – we want to be the best employer in the industry. We believe our employees are the heart of the company, and we are dedicated to providing good working conditions. Among others, we offer: A permanent position with a 50-75 % employment rate. Collective agreement and favorable terms of employment. Liability insurance, health insurance, and pension insurance. Wellness allowance. Training in home cleaning, with a focus on your development. Great career opportunities and growth within Hemfrid. Free mobile subscription. One of Sweden’s greatest teams of colleagues from all over the world. About the role As a home cleaner at Hemfrid, you are responsible for cleaning our customers’ homes to the highest quality. Your mission is always to provide the best service possible. You work independently and are responsible for your clients’ satisfaction. Your work tasks include, among others: Vacuuming and dusting. Mopping floors and cleaning surfaces. Strengthening, folding, and washing clothes. Changing bedsheets and making the bed. Give the customer’s home that little extra touch. About Hemfrid Hemfrid is Sweden's leading provider of home services. We help our customers with cleaning, laundry, ironing, moving, gardening, and more. By working as a team and providing easy access to first-class home services, we unlock people's quality of life. Our process After completing the application, you will be contacted by the HR department regarding the recruitment process for your application. As part of our recruitment process, we always do a background check. You need to have a Swedish personal number or a coordination number to be eligible for this position. Are you ready to unlock people's quality of life? Great! So are we. We look forward to your application. Welcome to Hemfrid! Vi letar efter nya hemstädare till vårt team i Örebro. Är du vår nästa stjärna? Din profil Vi älskar att göra våra kunders vardag enklare – det borde du också göra. Vi söker efter någon som tycker om att arbeta självständigt och som drivs av kvalitet och kundservice. Du är punktlig och ansvarstagande, med ett öga för detaljer och en positiv inställning. Du bör: Ha tidigare erfarenhet från ett serviceyrke. Tala och förstå grundläggande svenska eller engelska. Kunna arbeta flexibla timmar, måndag – fredag, mellan 8 – 17. Ha ett giltigt B-körkort. Det är starkt meriterande om du tidigare har arbetat som hemstädare, hushållerska eller motsvarande. Vi erbjuder Vårt mål är tydligt – vi vill vara branschens bästa arbetsgivare. Vi tror att våra anställda är företagets hjärta, och vi är dedikerade till att erbjuda bra arbetsförhållanden. Bland annat erbjuder vi: En tillsvidareanställning med 50- 75 % sysselsättningsgrad. Kollektivavtal och bra anställningsvillkor Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring och pensionsförsäkring. Friskvårdsbidrag. Utbildning inom hemstädning, med fokus på din utveckling. Goda möjligheter att utvecklas och växa inom Hemfrid. Gratis mobilabonnemang. Ett av Sveriges härligaste team med kollegor från hela världen. Om rollen Som hemstädare på Hemfrid ansvarar du för att städa våra kunders hem med högsta kvalitet. Ditt uppdrag är att alltid erbjuda bästa möjliga service. Du arbetar självständigt och är ansvarig för att säkerställa att dina kunder är nöjda. Dina arbetsuppgifter består bland annat av: Dammsugning och dammtorkning. Moppning och rengöring av ytor. Strykning, vikning och tvätta kläder. Byta lakan och bädda. Ge det där lilla extra till kundens hem. Om Hemfrid Hemfrid är Sveriges ledande aktör för tjänster i hemmet. Vi hjälper våra kunder med städning, tvätt, strykning, flytt, trädgårdsarbete och mycket mer. Genom att arbeta som ett team och ge våra kunder enkel tillgång till våra toppklassiga tjänster förbättrar vi deras livskvalitet. Vår process Efter genomförd ansökan kommer du att bli kontaktad av HR- avdelningen angående rekryteringsprocessen för din ansökan. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller. För att vara kvalificerad för den här tjänsten behöver du ha ett svenskt personnummer eller ett samordningsnummer. Är du redo att förbättra människors livskvalitet? Bra! Det är vi också. Vi ser fram emot din ansökan. Välkommen till Hemfrid!
Älskar du försäljning och att skapa relationer? Bli en del av vårt framgångsrika team! Vi söker engagerade och målinriktade kollegor till vårt etablerade säljteam i Örebro! Som en del av vårt team får du möjligheten att arbeta med ett av Sveriges mest välkända varumärken och bidra till vår fortsatta framgång. Vi söker dig som vill utvecklas inom försäljning, bygga starka kundrelationer och ha ett varierande arbete där ingen dag är den andra lik. Rollen innebär face-to-face försäljning på välbesökta platser, där du dagligen möter nya människor och skapar affärsmöjligheter. Möjlighet att resa inom Sverige finns också för den som vill ta sig an en ännu större utmaning! Vem är du? En naturlig relationsskapare – du älskar att möta nya människor och skapa förtroende. Målmedveten och driven – du triggas av att nå höga resultat och utvecklas. Orädd och initiativrik – du tar ansvar och hittar lösningar i alla situationer. Har en positiv inställning och energi som smittar av sig på både kunder och kollegor. Vad erbjuder vi? Trygg lönestruktur – Fast lön + en provisionsmodell utan tak. Personlig utveckling – Utbildningar inom försäljning, retorik och affärsutveckling. Karriärmöjligheter – Chansen att avancera till ledande roller inom företaget. Varierande arbetsdagar – Möten med nya människor och möjligheten att resa i tjänsten. Vilka är vi på Impressive Relations? Impressive Relations är ett växande sälj- och bemanningsföretag grundat 2012. Vi arbetar med stora aktörer i Norden inom branscher som Bank & Finans, IT och Solenergi. Vi tror på att utveckla våra medarbetare och skapa en arbetsplats där driv, ambition och gemenskap står i fokus. Hos oss finns inga begränsningar – bara möjligheter. Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Skicka in din ansökan redan idag! Ansök snabbt och enkelt - Utan CV eller personligt brev! På Impressive Relations letar vi efter rätt person – inte det perfekta CV:t. Det viktigaste för oss är din vilja, inställning och ditt engagemang. Så även om du inte uppfyller alla kriterier, tveka inte att söka! För att göra rekryteringen så rättvis och träffsäker som möjligt har vi skippat CV och personligt brev. Istället använder vi oss av urvalsfrågor som hjälper oss att förstå vem du är och vad du kan bidra med. Vi tror att detta ger dig en bättre möjlighet att visa din potential och samtidigt skapar en mer objektiv och schyst process. Låter det som en spännande utmaning? Vänta inte – ansök redan idag, då vi gör urval löpande! Kontaktperson: Felicia Rullander 076-425 35 70 [email protected]
Vår kund inom Transport behöver en kravanalytiker Uppdragsbeskrivning Du ska jobba inom produktområde Väg och järnväg med krav inom specifikt område Yrkestrafik. Arbetet utgår från ett agilt arbetssätt enligt metoden Scrum. Du ingår i ett agilt team där kompetensöverföring sker. Uppdraget avser i första hand arbete inom produktområde Väg och järnväg, men kan vid behov även komma att innefatta arbete inom annat produktområde, projekt eller avdelning. Uppdraget är säkerhetsklassat vilket innebär att du måste genomgå registerkontroll innan uppdragsstart. SKALLKRAV som måste uppfyllas: minst 8 års aktuell* erfarenhet av kravfångst, kravanalys och dokumentation av krav med användningsfall och user stories minst 8 års aktuell erfarenhet av att modellera komplexa systemnära krav och dess beroenden minst 8 års aktuell erfarenhet av metodkrav erfarenhet av integrationer mellan olika system erfarenhet av Microsoft SQL server erfarenhet av att tillämpa agilt arbetssätt erfarenhet av systemförvaltning ha god förmåga att uttrycka sig på svenska i tal och skrift MERITERANDE KRAV: erfarenhet och kunskap om vägtrafikdataförordningen och/eller andra nationella eller internationella förordningar erfarenhet och kunskap om informations- och datamodellering erfarenhet från arbete i tidigare uppdrag inom myndighet eller annan politiskt styrd organisation Stationeringsort: Örebro Period: ASAP till och med 2027-04-30. Kunden ska vid avtalstidens utgång kunna förlänga avtalet med som mest 24 månader. Omfattningen på uppdraget beräknas vara 80-100 % av en heltid. Uppdragsstart: Uppdraget är säkerhetsklassat. Säkerhets processen är ca två månader. Sista svarsdag till oss: 2025-04-21
Är du redo att ta ditt träningsengagemang till nästa nivå? Fitness24Seven söker inte bara gruppträningsinstruktörer - vi letar efter energiska ledare som brinner för att inspirera andra till att nå sina träningsmål. Älskar du svett och träning till bra musik? Då har du kommit till rätt plats. Om rollen Vi bygger just nu upp teamet för vår nya anläggning Örebro Centrum Group som kommer öppna i Gallerian Vågen i September 2025. Vi söker därför dig- Du som är rytmen, ledaren och hjärtslagen på våra framtida gruppass. Som gruppträningsinstruktör är det din uppgift att leda såväl erfarna som oerfarna deltagare genom passet – i varje puls och varje rörelse. Vi tror på att träning ska vara rolig, inspirerande och tillgänglig för alla – och det är här du kommer in i bilden. I dagsläget erbjuder vi över 20 olika gruppträningskoncept på våra GROUP gym i Sverige – allt från styrkepass, funktionell träning, kondition och HIIT till dans, boxning och yoga. Alla våra gruppass kan anpassas efter deltagarens nivå och dagsform. Tjänsten innebär en timanställning på 1 till 5 timmar i veckan på Fitness24Seven Örebro Centrum. Har du ingen utbildning som instruktör? Ingen fara - är du rätt person för oss så ingår det i din anställning. Vi söker dig För att trivas och utvecklas i rollen som gruppträningsinstruktör söker vi dig som är engagerad, har lätt för att inspirera och med tydlighet kan vägleda andra genom sin träning. Vi ser gärna att du har gått på gruppass tidigare och innehar viss erfarenhet från det koncept/kategori av pass som du är intresserad av att bli instruktör i. Givetvis har du lätt för att leda andra och stå inför ett peppat gäng deltagare och prata. Ditt intresse för träning och hälsa ser vi som en självklarhet. Vad erbjuder vi? Som anställd på Fitness24Seven erbjuder vi en rad olika förmåner. Gratis gymkort som gäller på alla våra gym i 5 olika länder. Goda utvecklingsmöjligheter inom företaget genom såväl interna som externa utbildningar. Vara med och hjälpa andra till ett hälsosammare liv – tillsammans med andra entusiastiska kollegor. Vi verkar för en drogfri arbetsmiljö och genomför därför obligatoriskt drogtest och bakgrundskontroll vid nyanställning av personal. Om Fitness24Seven För oss är det enkelt - oavsett vem du är ska du ha möjlighet att träna. Därför är vi måna om att träning och välmående ska vara tillgängligt för alla. Vårt unika koncept gör det möjligt för alla medlemmar att träna när som helst på dygnet, och så nära hemmet eller arbetsplatsen som möjligt - till ett attraktivt pris. Dessutom ingår gruppträning och tjejgym i medlemskapet utan extra kostnad. Sedan 2003 har vi gått från att ha 1 gym i Malmö till att idag ha fler än 270 anläggningar i 5 länder – Sverige, Norge, Finland, Colombia och Thailand. Vi har ett stort fokus kring CSR och arbetar både med egna välgörenhetsprojekt och mot organisationer så som SOS-barnbyar. Välkommen till Fitness24Seven.
Välj ett jobb för att visa detaljer