Vill du utvecklas inom försäljning och finans och samtidigt hjälpa Sveriges låntagare med deras ekonomi? Är du social, tävlingsinriktad och motiveras av att nå resultat? Vill du jobba i en energifylld miljö där du utvecklas snabbt och får värdefull erfarenhet inom försäljning och ekonomi? Då har vi den perfekta möjligheten för dig! Som låneförmedlare på Reducero är du den första kontakten med våra kunder. Din uppgift är att guida dem genom ansökningsprocessen, förstå deras behov och boka in dem för rådgivning. Du blir en del av ett säljdrivet team där vi firar framgångar tillsammans! Vi letar efter dig som älskar att prata med människor, drivs av mål och vill bygga en karriär inom försäljning. Erfarenhet är inget krav – vi ger dig all utbildning du behöver för att lyckas! Vad vi erbjuder dig? En arbetsplats med energi, driv och en stark teamkänsla Trygg garantilön med en attraktiv provisionsmodell Utbildning i försäljning, bankmarknaden och låneförmedling – bli en stjärna på kundkontakt! Snabb utveckling för rätt person – väx in i rollen som rådgivare Tävlingar, AW:s och resor med företaget – vi har kul på jobbet! Centralt beläget kontor i Örebro Vi söker dig som: Social och gillar att bygga relationer Har ett intresse för ekonomi och vill utvecklas inom försäljning Är en tävlingsmänniska som motiveras av att uppnå mål. Uthållig och ser utmaningar som möjligheter Motiveras av en prestationsbaserad lön Det är meriterande om du tidigare arbetat med försäljning eller rådgivning inom bank och försäkring. Övrig information Arbetstider mån-tors: 08:30-17:00 fre: 08:30-16:00 Snabb karriärmöjlighet inom rådgivning och försäkringsförmedling Tacksam prestationsbaserad lön, garanterad ersättning oavsett resultat Tillträde Vi anställer löpande handläggare till Örebro. Du är alltid välkommen att söka genom att klicka på knappen nedan. FrågorHar du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta mig på [email protected]
Vi söker engagerade och erfarna Produktionscontrollers för vår kunds två enheter i Örebro och Norrköping, som verkar inom fjärrvärmeverksamhet. Du kommer att tillhöra finansavdelningen men arbeta tätt tillsammans med produktionsteamet, vilket ger dig en värdefull möjlighet att få helhetsperspektiv och påverka processen från produktion till ekonomi. Som Produktionscontroller kommer du att ha ett helhetsansvar för bokslut, analyser och rapportering kopplat till fjärrvärmeproduktionen. Du samarbetar nära med produktionsteamet för att säkerställa att kostnader och resultat överensstämmer med uppsatta mål och förväntningar. Dina arbetsuppgifter inkluderar: • Ansvara för uppföljning av månads-, kvartals- och årsbokslut. • Genomföra djupgående analyser av produktionskostnader och resultat. • Skapa och presentera rapporter som underlag för beslutsfattande. • Ge insikter och rekommendationer för att förbättra processer och effektivitet inom produktionen. • Arbeta tillsammans med andra avdelningar för att nå både ekonomiska och operativa mål. Krav: • Minst fem års erfarenhet av liknande ekonomiska roller, gärna inom tillverknings- eller processindustrin. • Erfarenhet av bokslutsarbete, ekonomiska analyser och rapportering. • Välutvecklad analytisk förmåga och vana att arbeta självständigt. • Goda kunskaper i ekonomisystem, där erfarenhet av SAP och Qlik Sense är meriterande. • Förmåga att arbeta både självständigt och i team, med ett starkt affärsinriktat fokus. • Goda kommunikationsförmågor för att samarbeta effektivt med olika delar av organisationen. • Flytande svenska, i tal och skrift. Tillträde och ansökan: Startdatum: 01.04.2025 Slutdatum: 31.08.2025. Möjlighet till förlängning. Sista ansökningsdagen: 02.04.2025 Ort: Örebro och Norrköping Kontaktperson: 0790 062 711 Urval och intervjuer sker löpande! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.
Uppdraget Vi söker dig som arbetat med truckkörning tidigare och har god erfarenhet av koordinerade samt logistiska lösningar. Du kommer att arbeta hos vår kund med avvikande gods, men även lasta och lossa vid in- samt utleveranser med hjälp av trucken. Det förekommer mycket administrativ handläggning i denna rollen. Här kommer du främst använda dig av motviktstrucken, men det kan även innefatta andra truckar. Arbetsuppgifterna består bland annat av: Truckkörning i terminal och sortering av avvikande gods Stämma av leverans mot följesedel Planering och sortering av gods Vem du är Vi söker dig som är effektiv och noggrann med intresse för logistiska lösningar. Du är en fena på hantera olika typer av truckar och vill utmanas i den logistiska sektorn. Vi ser helst att du har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter från lager, planering eller godsmottagning. Krav B-körkort Truckkort A1-A4 + B1-B4 Arbetstider: Dagtid måndag-fredag 8-17 Tillsättning: Omgående eller enligt överenskommelse I denna rekrytering utför vi ett utdrag ur belastningsregistret vid eventuell anställning. Genom att ansöka med ditt personnummer godkänner du att vi utför ett sådant moment vid anställning. Välkommen med din ansökan!
Om Unikas Verksamheter Unika har gruppbostäder, daglig verksamhet, korttidsboenden och ledsagning för vuxna. Vi ser nu fram emot att välkomna en verksamhetschef som ska ansvara för någon/några av våra gruppbostäder/daglig verksamhet. Våra verksamheter riktar sig till personer inom personkrets 1 & 3 enligt LSS. Vår målgrupp omfattar personer med autism eller autismliknande tillstånd. Vi strävar efter att erbjuda en trygg och stödjande miljö där varje individ kan utvecklas och leva ett självständigt liv med det stöd som behövs. Om rollen som Verksamhetschef Som verksamhetschef leder du arbetet på LSS enheten med ansvar för den dagliga driften och verksamhetsplaneringen. Du ger medarbetarna de bästa förutsättningarna, för att bidra med en god och kvalitativ vård- och omsorg. Med ansvar för personal, ekonomi och kvalitet följer du upp verksamhetens mål och bidrar i det systematiska kvalitetsarbetet. Vidare har du arbetsmiljöansvar samt är tillståndsbärare för din enhet. Du ingår i ett team med andra verksamhetschefer, stödresurser, regionchef och VD. Du sitter med i den operativa ledningsgruppen i regionen och rapporterar till regionchef. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Ansvar för den dagliga operativa verksamheten, personal och schemaläggning Bedriva systematiskt kvalitets- och verksamhetsutveckling Säkerställa att avtal, uppdrag och regelverk efterföljs Bedriva löpande kontakt med brukare, medarbetare och anhöriga Ekonomi och budget kopplat till verksamheten Säkerställa beläggning utifrån budget och uppsatta mål Samarbeta med stödfunktioner inom koncernen Vem är du? Din utbildningsbakgrund behöver stämma överens med de formella krav som gäller för att vara tillståndsbärare för en LSS-verksamhet. Du är en trygg ledare med tidigare erfarenhet av arbete med målgruppen vuxna inom LSS. Som ledare är du modig, rak och tydlig i din kommunikation, och du gillar att arbeta verksamhetsnära. För att lyckas i rollen behöver du ha ett flexibelt förhållningssätt och kan anpassa dig till förändringar i det dagliga arbetet. Du tillämpar ett coachande, lösningsfokuserat arbetssätt och arbetar mot uppsatta mål. Dessutom har du förståelse för och kunskaper i ekonomi och kan följa upp och analysera verksamhetens resultat. Kvalifikationer: Mycket goda kunskaper i svenska språket i såväl tal och skrift Högskoleutbildning såsom socionom, beteendevetare eller annan likvärdig utbildning, enligt krav från Inspektionen för vård och omsorg (IVO) Utbildning i socialrätt minst 7,5 hp (om ej utbildad socionom) Tidigare erfarenhet av arbete inom LSS-boenden 9:9 Chefserfarenhet Meriterande om du därtill har: Utbildningar inom metodik för socialt arbete, tex tydliggörande pedagogik. Erfarenhet från arbete inom privat omsorgsverksamhet Erfarenhet av att leda verksamheter i utveckling och förändring Arbetat i en större organisation och/eller företag i stark tillväxt Placering Största delen av din arbetstid är förlagd i verksamheten som du kommer att ansvara över, för att möjliggöra det nära ledarskapet. Vi kan i dagsläget inte ge ett besked om vilken/vilka verksamheter som du kommer att ansvara över. Vi kommer under processens gång prata vidare om placering. Vad kan vi erbjuda dig? Unika ingår i Attendo-koncernen som är ledande inom omsorg sedan 1985. Här erbjuder vi en trygg och inspirerande arbetsmiljö där du kan växa i din yrkesroll tillsammans med kunniga och engagerade kollegor. Hos oss har du stöttande chefer samt centrala stödfunktioner inom koncernen. Med närmare 35 000 medarbetare och kring 800 verksamheter i koncernen kan vi erbjuda mer än bara en anställning – vi erbjuder en karriär med utvecklingsmöjligheter. Hos oss får du tillgång till attraktiva friskvårdsförmåner, kollektivavtal och interna utbildningsprogram som stärker både din professionella och personliga utveckling. Om rekryteringsprocessen Sista ansökningsdag är 15 April 2025. Rekrytering sker löpande, och tjänsten kan tillsättas under ansökningstiden. Vi välkomnar dig att skicka in din ansökan så snart som möjligt. För alla våra chefsroller ber vi kandidater efter urval 1 att genomföra två digitala tester. För slutkandidat inhämtas utdrag ur belastningsregister och en kreditupplysning genom UC. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Om tjänsten Vi tillämpar provanställning och en grundförutsättning för att detta ska kunna förlängas är att IVO beviljar vår ansökan om att du ska stå på tillståndet för respektive verksamhet. Tjänstgöringsgrad: Heltid, tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning Schema: Dagtid Måndag-Fredag Tillträde: Enligt överenskommelse Har du frågor om tjänsten kontakta regionchef Sanna Ullbrand [email protected] Välkommen med din ansökan!
Vill du ha en förändring i ditt liv? Mer frihet? Mer pengar? Bestämma dina arbetstider själv? Hyr ut PENSIONÄRER! Om du funderar på att starta företag, men kanske är lite tveksam eftersom du vet att det krävs hårt arbete för att lyckas. Då har jag goda nyheter till dig! Bli franchisetagare! Du behöver inte kämpa ensam med ditt företag när du ansluter dig till oss. Vi hjälper dig på vägen så att du snabbare och enklare kan njuta av friheten av att vara företagare, hjälpa kunder och få möjligheten att tjäna pengar. TEST Ta det här testet för att se om du passar som franchisetagare hos oss: Vill du ha både privatpersoner och företag som kunder i branschen som omsatta över 50 miljarder 2024? Ser du fördelarna med personal som är 55+? Vet du att få kan leva på sin pension? Tror du kunder uppskattar kompetens, erfarenhet och rutin? Vill du få möjligheten att tjäna bra med pengar? Gillar du att göra andra människor nöjda och glada? Svarade du JA på frågorna? GRATTIS! Det är dig vi vill ha som franchisetagare! Hej förresten, jag heter Michael Strauss och det är jag som startade GOveteran för över 20 år sedan. Jag letar nu efter dig som vill ta ett nytt steg i livet och prova något nytt. Så här kommer dina dagar att se ut Som franchiseföretagare hos oss får du hjälp att starta upp och bygga din verksamhet. Du bör vara inriktad på att arbeta med försäljning, rekrytering och ledarskap. Du kommer att bygga upp ett team av medarbetare som med hjälp från huvudkontoret ska ge våra kunder riktigt bra tjänster och kundupplevelser. Men du kommer framför allt arbeta med att skapa och bevara goda kundrelationer. Är du rätt person så kommer det här att vara roligt och lönsamt. Den här möjligheten passar lika bra för kvinnor som män i alla åldrar. Du är aldrig ensam Hos oss får du alltid hjälp med att bli så framgångsrik som möjligt. Intresserad? I så fall vill jag att du kontaktar mig så fort du kan. Varför inte göra det nu, när du har det i tankarna? Vi intervjuar löpande så ring eller maila mig redan idag så att inte den här möjligheten glider dig ur händerna. Du når mig på telefon 070- 6625464 eller så mailar du mig på [email protected] Bästa hälsningar Michael Strauss
Hemfrid är Sveriges största företag inom hemstädning. Vi hjälper våra kunder med tjänster så som städning, fönsterputs, flyttservice och mycket annat. Just nu söker vi kontorsstädare som vill jobba i vår B2B team mot företagskunder i Örebro. Är du vår nästa stjärna? Dina arbetsuppgifter Som Kontorsstädare på Hemfrid har du en viktig roll - att ge dina kunder bästa service genom våra proffsiga städtjänster. Du arbetar självständigt och i team. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: Dammsuga och damma Moppa golv Rengöra ytor och desinficera Noggrann rengöring av kök Städa toaletter/badrum Sophantering, diskning, återvinning, rengöring av glaspartier Din profil Som Kontorsstädare söker dig som tycker om att arbeta självständigt och som drivs av kvalitet och nöjda kunder. Att vara noggrann och punktlig är viktigt för dig. Du behöver även vara engagerad och ha en positiv attityd. Självklart skall du brinna för städning, precis som vi gör! Utöver detta ser vi att du: Har erfarenhet från ett serviceyrke sedan tidigare Starkt meriterande om du arbetat just som Hemstädare, Kontorsstädare eller motsvarande Talar och förstår grundläggande svenska eller engelska Kan arbeta flexibla arbetstider, såväl vardagar (dag samt kväll) och helg Vi erbjuder Vi har en tydlig ambition – det är att vara branschens bästa arbetsgivare. För oss är det en självklarhet att erbjuda bra villkor för våra anställda. En timanställning Kollektivavtal och bra anställningsvillkor Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring, pensionsförsäkring Friskvårdsbidrag Utbildning inom hemstädning, med fokus på din utveckling! Goda möjligheter att utvecklas och växa inom Hemfrid Gratis mobilabonnemang Härliga kollegor från hela världen! Vill du vara med på vår resa? Ansök nu! Vår process Efter genomförd ansökan kommer du att bli kontaktad av HR- avdelningen angående rekryteringsprocessen för din ansökan. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller. För att vara kvalificerad för den här tjänsten behöver du ha ett svenskt personnummer eller ett samordningsnummer. Är du redo att förbättra människors livskvalitet? Bra! Det är vi också. Vi ser fram emot din ansökan. Välkommen till Hemfrid! Hemfrid is Sweden's largest company within home cleaning. We help our customers with services such as cleaning, window cleaning, moving service and much more. Now we are looking for Office Cleaners in Örebro. Are you our next Star? Your work assignments As a Office Cleaner at Hemfrid you have an important role - to give your customers the best service. You work independently and have your own customers with a great responsibility. Your work tasks include: Vacuum and dusting Mopping floors Clean surfaces and disinfect Cleaning of kitchen Clean toilets / bathrooms Garbage disposal, washing dishes, recycling, cleaning glass sections Your profile We are looking for colleagues who like to work independently and who are driven by quality and customer service. You need to be responsible and punctual. You also need to be dedicated to your job and have a positive attitude. Of course you should be passionate about cleaning, just like we are! In addition to this: You have previous experience from a service profession It is a strong merit if you have worked as a Home Cleaner, Office Cleaner or equivalent You speak and understands basic Swedish or English Can work flexible working hours (weekdays, day and evening, and weekends) We offer you We have a clear ambition - to be the industry's best employer. Good working conditions are important to us. That is why we offer, among other things: A hourly employment Collective agreements and good terms of employment Third part insurance, health insurance, retirement pension insurance Wellness grant Training within home cleaning services with focus on your development Good opportunities to develop and grow within Hemfrid Free mobile subscriptions Colleagues from all over the world! Do you want to join our journey? Apply now! Our process After completing the application, you will be contacted by the HR department regarding the recruitment process for your application. As part of our recruitment process, we always do a background check. You need to have a Swedish personal number or a coordination number to be eligible for this position. Are you ready to unlock people's quality of life? Great! So are we. We look forward to your application. Welcome to Hemfrid!
Motiveras du av att hjälpa människor med deras syn och arbeta kliniskt med kvalitetsoptik som alla kan ha råd med? Nu söker vi på Synoptik en legitimerad optiker till våra butik i Örebro! Vill du arbeta på hela Sveriges folkoptiker där vi varit experter på optik sedan 1931? Sök då tjänsten redan idag! På Synoptik brinner vi för att dela med oss av vårt kunnande och vår passion för optik. Vår mission är att alla ska ha råd med kvalitetsoptik. Vi är ett värderingsstyrt bolag som lever våra värderingar varje dag. Som legitimerad optiker på Synoptik erbjuder vi dig: ➜ Möjlighet att kombinera våra synundersökningar i butik med våra distansundersökningar ➜ Schemalagd administrationstid samt catch up tid ➜ Möjlighet att påverka dina arbetstider i samråd med din butikschef ➜ Omfattande synundersökningar i alla våra butiker; tryckmätning, funduskamera, synfältsmätare ➜ Möjlighet att arbeta med torra ögon ➜ 30 minuters undersökningar i fullt utrustade undersökningsrum ➜ Samarbete med Aleris ögonklinik samt vår interna kliniska support ➜ Delat journalsystem så du enkelt kan hjälpa kunder ➜ Regelbundna möten och utbildningar med dina optikerkollegor i regionen ➜ Ett brett kursutbud i vår utbildningsplattform samt Synoptiks treåriga utbildningsprogram för optiker som genererar minst 36 CET poäng per tre år Sök tjänsten redan idag! Vi söker dig som är legitimerad optiker idag och som känner att ögonhälsa är något som ligger dig allra närmast hjärtat. Som legitimerad optiker hos oss vägleder du kunden för att hitta bästa lösning. Du arbetar enligt kvalitetsnormen och för att främja kundens ögonhälsa. Anställningen är tillsvidare och på heltid, alternativt deltid, med tillträde enligt överenskommelse. Då vi har två butiker i Örebro kan du komma att arbeta i bägge butikerna då vi har ett tätt samarbete mellan butikerna. Urval och intervjuer sker löpande, skicka därför in din ansökan redan idag då tjänsten kan komma till att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Har du frågor kring tjänsten eller hur det är att arbeta på Synoptik är du välkommen att kontakta vår butikschef Erica Hjort på 019-121291. I alla våra rekryteringsprocesser tillämpar vi bakgrundskontroll av slutkandidat. Välkommen med din ansökan! ⭐ Följ oss gärna på sociala medier, vi finns på LinkedIn och Instagram
Om tjänsten Som områdeschef har du det övergripande ansvaret för att driva och utveckla förvaltningen av våra fastigheter i Örebro och Katrineholm. Du säkerställer en effektiv drift, optimerar fastigheternas lönsamhet och utvecklar hyresgästupplevelsen. Genom ett affärsmässigt förhållningssätt och ett coachande ledarskap skapar du förutsättningar för teamets och verksamhetens framgång. Huvudsakliga ansvarsområden Resultatansvar: Säkerställa en lönsam och effektiv fastighetsförvaltning med fokus på uthyrning och förvaltning Affärsutveckling: Identifiera förbättringsåtgärder och möjligheter att öka fastigheternas värde och driftnetto Ledarskap: Leda, motivera och utveckla ditt team för att nå gemensamma mål Effektivisering: Säkerställa optimerad drift genom samarbete med tekniska och operativa team Förhandling och upphandling: Hantera avtal, upphandlingar och hyresförhandlingar på ett strategiskt sätt Vem är du? Vi söker dig som har erfarenhet från en ledande roll inom fastighetsförvaltning eller byggbranschen och som trivs med att arbeta affärsdrivet och resultatinriktat. Du är van att leda team, hantera budgetar och utveckla verksamheter. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta med uthyrningsstrategier och bostadsvakanser. Du är en prestigelös, kommunikativ och självgående person som gillar att hitta lösningar och arbeta mot tydliga mål. Eftersom vi är ett tight team som samarbetar nära, ser vi att du har en flexibel och prestigelös inställning. Kvalifikationer Relevant eftergymnasial utbildning Flerårig erfarenhet av ledande roller med budget-, resultat- och personalansvar inom fastighets- eller byggbranschen God kunskap om hyresjuridik och fastighetsförvaltning Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, både muntligt och skriftligt Vad vi erbjuder Läs mer om oss och vad vi kan erbjuda dig på vår hemsida. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Placering: Örebro och Katrineholm Bakgrundskontroll och personlighetstest via Alva Labs är en del av rekryteringsprocessen Ansökan Vi tillämpar löpande urval, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor om rekryteringsprocessen, kontakta HR på mail [email protected]. Välkommen med din ansökan!
Gör din karriär till en äventyrsresa! Nu söker vi fältsäljare till vårt växande säljteam. Ingen erfarenhet krävs – bara passion och vilja att lyckas! Vi arbetar med några av Sveriges största varumärken! All försäljning sker via personliga möten och varje unikt besök har aviserats till kunden i förväg. Du får utbildning, vägledning och arbetar tätt intill erfarna säljare och coacher. Utöver allt det så har vi även lyxen att arbeta med marknadens modernaste schema.. Våra fältsäljare jobbar nämligen enbart måndag till torsdag och är LEDIGA VARJE FREDAG! Att uppnå krav och budget är ingen större utmaning för våra säljare på fyra arbetsdagar, därav har vi valt att unna oss tre helgdagar istället för två. Vi söker dig som: Är myndig och talar flytande svenska. Är entusiastisk och villig att lära. Vill ha en spännande och omväxlande arbetsdag. Körkort är en fördel, men inget krav. Vi erbjuder Heltid med lediga fredagar. Attraktiva provisioner utan tak. Resande tjänst med täckta kostnader. Härlig gemenskap och samarbete. Kontinuerlig utveckling och mentorskap. Belöningar och festligheter för varje framgång. Ansök redan idag för att ta nästa steg i din karriär! För frågor, kontakta: Emmy Zachrisson - [email protected] - 076-872 31 42 Izabel Nilsson – [email protected] – 073-566 00 53
Nu söker Libera dig med C och/eller CE-behörighet som är nyfiken på sommaruppdrag runtom i Örebro! Uppdraget Som C/CE-chaufför kommer du här få arbeta med varierade arbetsuppgifter inom transportbranschen. Arbetsuppgifter kan exempelvis vara distribution av paket, tomgods eller pallgods. Denna typen av körning innefattar cirka 15-25 stopp per arbetspass. Vi har ett urval av olika tjänster och körningar, därför kan arbetsbeskrivning variera beroende på vilken tjänst du kan bli aktuell för efter din erfarenhet. Tjänsten innefattar lastning och lossning samt ett högt säkerhetstänk ute på vägarna! Tjänsten är placerad med utgångsläge Örebro. Vem är du? Vi söker dig som antingen är ny i branschen eller som har tidigare erfarenhet inom C/CE körningar. Du som söker har ett högt säkerhetstänk samt är noggrann i din körning. Jobbet innefattar mycket kundkontakt, därför söker vi dig som är social, samarbetsvillig och flexibel. Du innehar C och/eller CE-behörighet Giltigt YKB Meriterande Truckkort A+B ADR Arbetstider Varierande arbetstider beroende på vilken tjänst du blir anställd för. Vanligtvis dagtid 7-16 mån-fre. Tillsättning Omgående eller enligt överenskommelse av start för uppdraget Vi utför ett utdrag från belastningsregistret vid eventuell anställning. Genom att ansöka denna tjänst med ditt personnummer godkänner du att vi genomför detta moment. Varmt välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer