Välkommen till Victoriahem, ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om ca 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu hoppas vi att även du vill vara med på vår resa! Vårt fastighetsbestånd i Örebro består av 600 lägenheter och vårt områdeskontor ligger på Varbergagatan 161. Vi är ett drivet och engagerat team om 6 personer med olika roller såsom fastighetstekniker, fastighetsskötare, uthyrare, förvaltare och områdeschef. Om tjänsten Rollen som fastighetsskötare är social och serviceinriktad. Du ska kunna planera ditt arbete och upprätthålla goda kontakter med hyresgäster, leverantörer och underentreprenörer. Arbetsuppgifterna är varierande och innefattar bland annat: Ta hand om fastighetens övriga allmänna ytor såsom sophantering, trapphus, källare och tvättstugor Tillsyn och enklare reparationer som till exempel lekplatser, garage- och parkeringsplatser Grönyteskötsel t.ex. trimning, gräsklippning, ogräsrensning Din profil För att vara aktuell för tjänsten som fastighetsskötare hos oss så vill att du uppfyller nedan kvalifikationer. Vi lägger även stor vikt vid dina personliga egenskaper och ser att du som söker är en lösningsorienterad och serviceminded lagspelare. Du ser ordning och reda som en självklar del av ditt dagliga arbete och hugger i där det behövs. Kvalifikationer: Erfarenhet från en liknande tjänst sedan tidigare, alternativt annan erfarenhet som vi bedömer likvärdig B-körkort för manuell växellåda Vi erbjuder Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer att utmana och stötta dig i din utveckling. Vi är ett ungt bolag med stora tillväxtplaner, vi utvecklas dagligen som individer och som bolag. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid fram till 2025-09-30 med chans till förlängning. Placering: Örebro Bakgrundskontroll är en del av rekryteringsprocessen Ansökan Vi tillämpar löpande urval och ber dig därför skicka in din ansökan så snart som möjligt. Du ansöker till tjänsten via länken nedan och kommer i den processen även bli ombedd att svara på ett par urvalsfrågor. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Filip Malmqvist på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!
Älskar du försäljning och att skapa relationer? Bli en del av vårt framgångsrika team! Vi söker engagerade och målinriktade kollegor till vårt etablerade säljteam i Örebro! Som en del av vårt team får du möjligheten att arbeta med ett av Sveriges mest välkända varumärken och bidra till vår fortsatta framgång. Vi söker dig som vill utvecklas inom försäljning, bygga starka kundrelationer och ha ett varierande arbete där ingen dag är den andra lik. Rollen innebär face-to-face försäljning på välbesökta platser, där du dagligen möter nya människor och skapar affärsmöjligheter. Möjlighet att resa inom Sverige finns också för den som vill ta sig an en ännu större utmaning! Vem är du? En naturlig relationsskapare – du älskar att möta nya människor och skapa förtroende. Målmedveten och driven – du triggas av att nå höga resultat och utvecklas. Orädd och initiativrik – du tar ansvar och hittar lösningar i alla situationer. Har en positiv inställning och energi som smittar av sig på både kunder och kollegor. Vad erbjuder vi? Trygg lönestruktur – Fast lön + en provisionsmodell utan tak. Personlig utveckling – Utbildningar inom försäljning, retorik och affärsutveckling. Karriärmöjligheter – Chansen att avancera till ledande roller inom företaget. Varierande arbetsdagar – Möten med nya människor och möjligheten att resa i tjänsten. Vilka är vi på Impressive Relations? Impressive Relations är ett växande sälj- och bemanningsföretag grundat 2012. Vi arbetar med stora aktörer i Norden inom branscher som Bank & Finans, IT och Solenergi. Vi tror på att utveckla våra medarbetare och skapa en arbetsplats där driv, ambition och gemenskap står i fokus. Hos oss finns inga begränsningar – bara möjligheter. Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Skicka in din ansökan redan idag! Kontaktperson: Felicia Rullander 076-425 35 70 [email protected]
Är du redo för en utmaning inom lagerhantering och logistiktjänster? Vi söker nu engagerade medarbetare för vårt plock- och packteam, med krav på giltigt truckkort. Detta är en fantastisk möjlighet att bli del av ett dynamiskt team i en snabbväxande verksamhet. Om FöretagetVårt företag är en ledande aktör inom logistik och lagerlösningar, känt för att tillhandahålla skräddarsydda tjänster till våra kunder. Vi värnar om en säker och inkluderande arbetsplats där alla medarbetare uppmuntras att växa och bidra med nya idéer och perspektiv. Arbetsuppgifter och Ansvar Utföra plockning och packning av produkter enligt beställningar. Köra truck för att förflytta och arrangera varor i lagret. Säkerställa att produkter hanteras försiktigt och att kvaliteten bibehålls. Hjäpa till att upprätthålla en ren och säker arbetsmiljö genom att följa företagets säkerhetsföreskrifter. Kvalifikationer och Erfarenheter Giltigt truckkort är ett krav. Erfarenhet av lagerarbete eller liknande arbetsuppgifter inom logistik. God fysisk förmåga och kapabel att arbeta i ett dynamiskt arbetsklimat. Förmåga att arbeta effektivt både självständigt och i team. Personliga Egenskaper Noggrann och kvalitetsmedveten med en stark arbetsmoral. Flexibilitet och god förmåga att anpassa sig vid förändringar. Problemlösningsorienterad och lösningsfokuserad. Ansökan Sökes du efter nästa steg i din karriär inom lager- och logistiktjänster? Skicka din ansökan tillsammans med ditt CV. Vi behandlar alla ansökningar löpande och ser fram emot att välkomna en ny kollega till vårt team. Kontakta oss gärna vid eventuella frågor via e-post: [email protected] Om Fordonsakademin Vi är specialister på att kompetensförsörja fordonsbranschen. Vår erfarenhet sträcker sig över flera decennier, och vi har hjälpt både företag och individer att hitta den perfekta matchningen genom vår professionella rekrytering och bemanningstjänster.Som en del av Arenakoncernen, med över 160 kontor i Sverige, strävar vi alltid efter att sprida positiv utveckling för alla parter genom kompetenshöjning och långsiktiga lösningar.
När du söker efter en möjlighet att växa i din karriär och arbeta inom logistik och transport, kan detta vara rätt tjänst för dig. Vi söker nu erfarna container lossare till en av våra kunder i Örebro. Detta är en möjlighet att arbeta i en dynamisk miljö där precision och effektivitet står i fokus. Om FöretagetVår kund är en framstående aktör inom logistikbranschen med fokus på att erbjuda skräddarsydda lösningar för transporter och lagring. Företaget strävar efter att hålla en hög standard av kvalitet och säkerhet i alla led och erbjuder en inkluderande arbetsplats där varje medarbetare ses som en värdefull del av teamet. Arbetsuppgifter och Ansvar Säkra och effektivt lossa containrar på företags anläggning. Sortera, arrangera och rapportera inkommande gods i enlighet med bestämmelserna. Bidra till en säker arbetsmiljö genom att följa etablerade säkerhetsrutiner och protokoll. Samarbeta med lagerarbetare och logistikpersonal för att optimera arbetsflöden. Kvalifikationer och Erfarenheter Erfarenhet av containerlossning eller liknande arbetsuppgifter inom logistik. God fysisk kapacitet och vana vid att arbeta i ett fysiskt krävande jobb. Förmåga att arbeta självständigt samtidigt som du är en teamspelare. Grundläggande kunskaper i svenska språket för att hantera dokumentation och kommunikation. Personliga Egenskaper Noggrann och ansvarsfull med en stark arbetsmoral. Flexibilitet och förmåga att anpassa sig till förändrade arbetsförhållanden. God lösningsförmåga och effektiv problemlösning. Ansökan Är du intresserad av att bli en del av vårt dynamiska team? Skicka din ansökan tillsammans med ditt CV. Vi behandlar ansökningar löpande, så tveka inte att skicka in din ansökan. För frågor om tjänsten, vänligen kontakta oss via e-post: [email protected] Om Fordonsakademin Vi är specialister på att kompetensförsörja fordonsbranschen. Vår erfarenhet sträcker sig över flera decennier, och vi har hjälpt både företag och individer att hitta den perfekta matchningen genom vår professionella rekrytering och bemanningstjänster.Som en del av Arenakoncernen, med över 160 kontor i Sverige, strävar vi alltid efter att sprida positiv utveckling för alla parter genom kompetenshöjning och långsiktiga lösningar.
LR Revision och Redovisning beskrivs av många anställda som familjärt, här är alla välkomna och företaget värnar verkligen om sina anställda. Efter en ihopslagning av flera kontor så sitter nu 38 kollegor under samma tak på Aspholmen i Örebro. Dessutom finns det 5 kollegor i Lindesberg och ytterligare 6 personer i Vingåker. Du har därmed många potentiella kaffepauser beroende på vart dina kunduppdrag tar dig! OM LR REVISION & REDOVISNING LR Revision & Redovisning är en modern kombibyrå som erbjuder hjälp inom redovisning, revision, lön och skatt. Ambitionen är att vara ett engagerat och kraftfullt stöd till företag och företagare i vardagen. LR Revision & Redovisning är ett nätverk av lokalt ägda byråer, med fler än 70 kontor, spridda över Sverige. Då de vill utöka resurserna inom de gröna näringarna finns nu möjligheten för dig att ansluta till LR Revision & Redovisning och en tjänst där man tror och litar på dig och din kompetens. DU ERBJUDS: LR Revision & Redovisning har förstått värdet i att deras medarbetare mår bra och hos dem är alla medarbetare viktiga. Du välkomnas in i en period där de tillsammans bygger laget och kulturen efter sammanslagningen av kontoren. Rollen erbjuder närheten till revisorer inom bolaget, trevliga kollegor samt stor flexibilitet. LR Revision & Redovisning erbjuder dig dessutom: Förkortad arbetstid mellan 1/7-31/10 då det är 7-timmars arbetsdag Bonussystem till alla anställda Hälsoundersökningar och omfattande försäkring Konferenser och utbildningar Ett bra tjänstepensionserbjudande Betald massage på arbetstid varje månad Friskvårdsbidrag 5000 kr/år Gratis parkering utanför kontoret På LR Revision & Redovisning värderar man balans mellan privat- och arbetsliv. Konkret innebär det till exempel att man stöttar upp varandra vid sjukdom, VAB eller liknande. De lägger de stort värde i att du som medarbetare inte behöver arbeta orimligt många timmar i veckan. Målet är att lyckas snitta 40-timmars veckor även under högsäsong. ROLLEN Som redovisningskonsult har du nära kontakt med dina kunder och kollegor. Dina främsta arbetsuppgifter kommer att vara att bistå i kvalificerade redovisningsfrågor samt årsbokslut. När vi frågar en kollega i samma roll vad hon uppskattar mest med sitt arbete så är svaret dels den fina kontakten med kunderna genom generationer, men även det faktum att hela tiden lyckas med att hjälpa kundernas verksamhet framåt. Det ställer höga krav på att hela tiden hålla sig uppdaterad om vad som händer inom lagar och regelverk. Något som i sin tur gör rollen både spännande och hela tiden utvecklande. INTRODUKTION Mycket förväntas du kunna vid tillträde, men system och program går ni igenom och sedan får du gå bredvid en kollega en tid för att lära känna kundernas verksamhet. VEM SÖKER VI? Vi söker dig som har arbetat i motsvarande roll tidigare och således har erfarenhet av redovisning inom området jord och skog. Du känner väl till de gröna näringarna, antingen genom att du haft kunder inom området eller kanske för att du själv äger skog eller har ett lantbruk. Du behöver ha körkort för att ta dig runt till dina kunder Du behöver ha goda kunskaper i svenska för att kunna kommunicera med kunderna inom aktuella områden Som person är du givetvis kundorienterad. Vi ser att du besitter god samarbetsförmåga, är nyfiken, noggrann och tar stort ansvar för ditt arbete. INTRESSERAD? Vi samarbetar med Oak Consulting i denna rekrytering. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta HR-konsult Sara Belicke på tel 072-219 64 73. alternativt HR-konsult Helena Fiedler, på tel. 070-591 90 33. Välkommen med din ansökan, vi rekryterar löpande så skicka in din ansökan snarast möjligt.
Vill du utvecklas som säljare och samtidigt hjälpa människor med deras ekonomi?Arbetsuppgiften Som lånehandläggare är du ansvarig för den första kundkontakten. Du hjälper kunden att skapa en ansökan över telefon och bokar kunden för ett möte med en rådgivare. Det bästa med tjänsten är att den är helt kostnadsfri och bindningsfri (då vi får betalt av våra samarbetsbanker), och just därför är våra kunder extra tacksamma för vår hjälp! Garantilön och provisionLönemodellen bygger på en trygg garantilön, samt en förmånlig provisionsmodell utan tak och baseras helt på din prestation. Ju fler kunder du hjälper, desto mer tjänar du! Vem är du?Vi söker dig som vill arbeta med försäljning och som brinner för att hjälpa människor! Har du viljan att utvecklas, så kommer du få den utbildning och coaching du behöver för att lyckas hos oss! Vad vi erbjuder dig Utbildningar inom låneförmedling, bank och finans samt säljteknik som du kan ta med dig inom hela din karriär. En enorm möjlighet att klättra på karriärstrappan och därmed växa med företaget. En stark gemenskap och en stark lagande. Trygg inkomst med garantilön + förmånlig provisionsmodell där du själv påverkar din lön. Tävlingar, aktiviteter, AW:s m.m. Centralt beläget kontor i Örebro. Tillträde Vi anställer löpande handläggare till Reducero. Du är alltid välkommen att söka genom att klicka på knappen nedan. Om ReduceroReducero jämför lån och hjälper privatpersoner att spara pengar och förbättra sin privatekonomi. Vi har idag över 120 anställda på tre kontor, och växer fortfarande i rasande takt. FrågorHar du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta mig på [email protected].
Vill du utvecklas inom försäljning och finans och samtidigt hjälpa Sveriges låntagare med deras ekonomi? Är du social, tävlingsinriktad och motiveras av att nå resultat? Vill du jobba i en energifylld miljö där du utvecklas snabbt och får värdefull erfarenhet inom försäljning och ekonomi? Då har vi den perfekta möjligheten för dig! Som låneförmedlare på Reducero är du den första kontakten med våra kunder. Din uppgift är att guida dem genom ansökningsprocessen, förstå deras behov och boka in dem för rådgivning. Du blir en del av ett säljdrivet team där vi firar framgångar tillsammans! Vi letar efter dig som älskar att prata med människor, drivs av mål och vill bygga en karriär inom försäljning. Erfarenhet är inget krav – vi ger dig all utbildning du behöver för att lyckas! Vad vi erbjuder dig? En arbetsplats med energi, driv och en stark teamkänsla Trygg garantilön med en attraktiv provisionsmodell Utbildning i försäljning, bankmarknaden och låneförmedling – bli en stjärna på kundkontakt! Snabb utveckling för rätt person – väx in i rollen som rådgivare Tävlingar, AW:s och resor med företaget – vi har kul på jobbet! Centralt beläget kontor i Örebro Vi söker dig som: Social och gillar att bygga relationer Har ett intresse för ekonomi och vill utvecklas inom försäljning Är en tävlingsmänniska som motiveras av att uppnå mål. Uthållig och ser utmaningar som möjligheter Motiveras av en prestationsbaserad lön Det är meriterande om du tidigare arbetat med försäljning eller rådgivning inom bank och försäkring. Övrig information Arbetstider mån-tors: 08:30-17:00 fre: 08:30-16:00 Snabb karriärmöjlighet inom rådgivning och försäkringsförmedling Tacksam prestationsbaserad lön, garanterad ersättning oavsett resultat Tillträde Vi anställer löpande handläggare till Örebro. Du är alltid välkommen att söka genom att klicka på knappen nedan. FrågorHar du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta mig på [email protected]
Är du student eller har en annan huvudsaklig sysselsättning och söker ett flexibelt extrajobb? Vi har det perfekta jobbet för dig! Dina Arbetsuppgifter och profil Just nu söker vi engagerade truckförare till en spännande extratjänst hos vår kund i Örebro. Är du en person som trivs med fysiskt arbete och gillar att vara aktiv på jobbet? Då kan detta vara din chans att vara med i ett härligt team och utvecklas inom lager och logistik! I rollen som truckförare kommer du att lossa containrar, plocka varor och köra truck, framför allt motviktstruck och ledstaplare. Det dagliga arbetet kan innebära tunga lyft, vilket gör det viktigt att du trivs med fysiskt arbete och att använda kroppen som ditt främsta verktyg. Vi söker dig som har erfarenhet av lagerarbete och truckkörning. Du är en person som är ansvarsfull, noggrann och uppmärksam på detaljer. Förmågan att arbeta självständigt är lika viktig som din förmåga att samarbeta i team. Du är flexibel och kan snabbt anpassa dig till förändrat behov och nya arbetsuppgifter, vilket gör dig till en ovärderlig resurs på arbetsplatsen. Vi letar just nu efter personer som är intresserade av att jobba minst 2-3 dagar i veckan och kan vara tillgänglig dagtid med start omgående. Observera att för att vara aktuell för den här tjänsten så behöver du ha en annan huvudsakligsysselsättning, antingen heltidsstudier eller ett annat arbete på minst 50%. Vi erbjuder digDu som jobbar hos oss får en arbetsgivare som gör sitt yttersta för att du ska få utvecklas och få alla möjligheter till att nå goda resultat. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag vilket betyder att vi följer alla rådande lagar och erbjuder dig som anställd säkra arbetsvillkor och kollektivavtal. Våra flexibla medarbetare är kärnan i vår verksamhet och en viktig faktor till vår starka tillväxt. Villkor. Minst 18 år Kunna arbeta dagtid Truckkort Annan huvudsaklig sysselsättning, studier på 100% eller annat arbete på minst 50%. God förståelse i det svenska språket i både tal och skrift Insitepart tillämpar bakgrundskontroll hos de kandidater som blir aktuella för anställning. Låter detta som din nästa utmaning? På Insitepart är alla välkomna att söka jobb oavsett ålder, kön, erfarenhet eller etnisk bakgrund. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet när vi rekryterar, för vi vet att rätt person på rätt plats skapar ett stort mervärde för både kund och dig som person. Skicka gärna in din ansökan redan idag! Vi arbetar med löpande urval och tjänsterna kommer att tillsättas när vi funnit rätt kandidater.
Vi söker en stationschef till Carspect Marieberg i Örebro. Som stationschef har du ägandeskap för din station och personalansvar för de anställda. Du arbetar mestadels med besiktningsarbete. Arbetsuppgifter Förutom att besiktiga fordon har du följande arbetsuppgifter: - Ansvara för kvalitetsarbetet - Coacha, utveckla och stödja medarbetare - Utföra utvecklingssamtal inklusive lönesättning - Följa myndigheters regler och rutiner gällande arbetsmiljö - Ansvara för försäljning till privat- och företagskunder - Ansvara för stationens drift Vem är du Vi söker dig som är certifierad besiktningstekniker. Du har några års erfarenhet av att vara chef. Du är en utmärkt Carspectambassadör, både internt och externt. Du sprider god stämning på din station, är en naturlig ledare och dina kollegor känner stort förtroende för dig. Du gillar försäljning och du säljer genom att skapa kontakter och har ett intresse för våra produkter och tjänster. Givetvis brinner du för att kunderna ska trivas på din station. Du har också ordning och reda samt arbetar strukturerat. Vi erbjuder - En betydelsefull roll där din insats gör skillnad för kollegor och kunder. - Ett utåtriktat arbete med många kundkontakter. - Ett arbete i en humanistisk arbetsmiljö där mjuka värden uppskattas. Vi har kollektivavtal som bland inkluderar pensionsavsättning, grupplivförsäkring, arbetsskadeförsäkring och extra lön vid föräldraledighet. Vi har dessutom arbetstidsförkortning om 58 timmar/år och friskvårdsbidrag. Välkommen med din ansökan! Carspect öppnade sin första besiktningsstation 1 juli 2010, samma datum som den svenska besiktningsmarknaden öppnade för konkurrens. Vi utför omkring en miljon besiktningar per år på våra drygt 118 besiktningsstationer runt om i landet. Utöver kontroll -och registreringsbesiktningar av lätta fordon erbjuder vi frivilliga tester. Vi mäter kontinuerligt kundnöjdhet och våra kunder är mycket nöjda med oss. Carspect har omkring 330 anställda som representerar en stor etnisk och kulturell mångfald samt ett brett åldersspann. Vi främjar en jämn könsfördelning. Våra anställda får kontinuerlig fortutbildning, exempelvis utbildning i nya föreskrifter som påverkar företaget och teknisk fortbildning. Välkommen att växa med Carspect!
Nu söker vi dig som vill arbeta som nattdistributör på söndagar i någon av våra orter i Örebro län. Trivs du med fysiskt tungt arbete och att arbeta utomhus i olika väder? Är du ansvarsfull, noggrann och föredrar att arbeta på natten? Då är du kanske rätt person för oss. Som nattdistributör har du en mycket viktig roll och ansvarar för att dela ut morgontidningar, e-handelspaket och andra försändelser till mottagare i alla typer av boenden och företag inom utlovad tid. Arbetet är fysiskt krävande och vi har stora områden där distribution bland annat sker i trapphus utan hiss. Du arbetar inom ett tilldelat område den specifika natten. Schema: Söndagar, arbetstid cirka 01:00 - 05:00. Start: Enligt överenskommelse Fordon/hjälpmedel: Distributionen sker med våra företagsfordon: Paxster (mopedbil) eller företagsbil. EU/SV B-körkort är ett krav. Timlön enligt kollektivavtal med ingångslön på 157,17 kr/h och ett OB mellan 11-32 kr/h, tillämpad lönestege enligt kollektivavtal. Du måste även ha möjlighet att stanna vid oförutsedd händelse, som senast till 08.30 på helger Övrig information Vi på Bonway eftersträvar jämställdhet och mångfald och värdesätter sökande med skilda bakgrunder och erfarenheter. Timlön och förmåner sker enligt Svenska Transportarbetareförbundets kollektivavtal för tidningsdistribution. Urval och intervjuer sker löpande så vänta inte med att söka! Anställningen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper! Vi ser fram emot din ansökan! Kvalifikationer Vi söker dig som är noggrann, kan ta ansvar för din arbetstid och trivs både i ditt eget sällskap och tillsammans med andra. Distributörsjobbet passar många. Bland våra medarbetare finns exempelvis studenter, pensionärer, entreprenörer och andra som vill ha en huvudsaklig eller extra inkomst och vi hälsar gärna dig välkommen till ditt första jobb! Krav – för att kunna jobba hos oss måste du: - Vara minst 18 år - Inneha ett personnummer eller samordningsnummer - Ha ett giltigt arbetstillstånd - Ha goda kunskaper i svenska eller engelska - Ha förmåga att navigera i olika applikationer i en smartphone - Tycka om fysiskt tungt arbete i alla väderlekar och vara bekväm att jobba i ett högt tempo samt inte vara rädd för att röra dig i trappor både uppför och nerför - Ha möjlighet att arbeta helg (natt mot lördag och söndag) - Ha ett giltigt EU-körkort med B-behörighet. Vi är Bonway Genom sammanslagningen av fyra distributionsbolag har Bonway blivit Sveriges största utbärningsbolag, med huvudkontor i Malmö och som en del av Bonnier News. Vi distribuerar tidningar och paket främst under natten, nästan alla dagar i veckan. Som en ledande aktör inom logistik har vi en stark position inom last-mile distribution och rikstäckande logistik. Med över 150 års erfarenhet av tidningsdistribution har vi framgångsrikt expanderat vår verksamhet till paketdistribution, ett område som växer snabbt. Vi har ett framgångsrikt partnerskap med Early Bird, en ledande aktör inom paketleveranser i Sverige. På Bonway är vi engagerade i hållbara logistik- och distributionslösningar och arbetar mot att bli helt utsläppsfria. Jämlikhet och inkludering är grundläggande värderingar för oss, och vi strävar efter att skapa en öppen och inkluderande arbetsmiljö. Vi välkomnar mångfald och arbetar tillsammans för att bidra till ett mer inkluderande samhälle. Bonways absolut främsta tillgång är våra 1 750 medarbetare! Vi hälsar dig välkommen att bli en del av vårt team.
Välj ett jobb för att visa detaljer