VERKSTÄLLANDE DIREKTÖR
Finnveden Executive AB
Verkställande direktörer m.fl.

Malux är ett nordiskt företag med huvudkontor i hjärtat av Höga Kusten - Örnsköldsvik. Vi levererar tekniska lösningar som skyddar och förbättrar arbetsmiljöer inom processindustri, byggentreprenad, fastighet och kollektiv- & godstrafik, över hela världen. Produktprogrammet består av säkerhetsprodukter inom belysning, el, kommunikation och undervattenselektronik. Det är säkerhetsrelaterade lösningar som är anpassade efter kundens behov, samt säkerställer funktion över tid, vi hjälper även till med service och underhåll. Sedan starten 1972 har vi arbetat med att skapa säker arbetsmiljö för våra kunder. Med en omsättning på 500 mkr och 130 anställda finns vi idag med bolag i Sverige, Norge, Finland, Estland, Lettland och Litauen, med kunder i Europa, Mellanöstern, Asien och Australien. Med en nordisk säljkår och omsorg om varje leverans har vi över femtio års tid byggt upp ett kunnande som hjälper kunden att navigera rätt bland produkter, lösningar och myndighetskrav på alla nivåer. VERKSTÄLLANDE DIREKTÖR Malux är inne i en mycket spännande fas och söker dig som vill vara med att bidra till vår ambitiösa expansions- och tillväxtresa. Vi söker en VD som vill vara med och skapa förutsättningar för vår fortsatta utveckling. Uppdraget är att få Malux att fortsätta sin framgångsrika resa med tillväxt och lönsamhet! Vi söker inte en revolutionär utan en VD som tillsammans med styrelsen, ägarna, ledningsgruppen och all kunnig personal fortsätter utveckla detta företag kontinuerligt i enlighet med vår affärsplan. Som VD kommer du att säkerställa att Malux bibehåller en mycket god relation med sina kunder samt att kundbasen breddas med nya kunder. Du kommer även att säkerställa en hög produktions- och leveranskvalitet, något som ligger till grund för vårt renommé och våra kunders och leverantörers förtroende. Malux goda relationer med sina leverantörer, är avgörande för att säkerställa vårt samarbete och Malux starka position på marknaden. Du säkerställer att vi anpassar oss till nya trender och teknik inom branschen och ser till att vi har rätt kompetens samtidigt som du fortsätter utveckla företaget med bättre strukturer och processer inom hela verksamheten. Implementeringen av en kultur som arbetar med ständig utveckling och förbättring kommer att vara en viktig del i detta arbete. Du kommer att ha en nära dialog med styrelsen, där du ansvarar för att förbereda VD-rapport och styrelsematerial - för att ge styrelse och ägare de bästa förutsättningarna att fokusera på strategiska beslut. Tjänsten är placerad i Örnsköldsvik alternativt i Stockholm eller Stenungssund. Den vi söker Som person är du strategisk men också operativt stark, du kan växla mellan långsiktigt och att vara hands-on. Vidare är du resultatdriven med tydligt affärsfokus, en stark kommunikatör och relationsbyggare. Du är en ledare som inspirerar, utmanar och utvecklar sitt team och som skapar framgång genom andra. Du drivs av att se resultat, men har också ett stort fokus på långsiktighet och hållbarhet i både affär och ledarskap. Du bör ha erfarenhet av att ansvara för och leda en större organisation med mycket goda dokumenterade resultat inom försäljning, affärsutveckling och ledarskap, gärna i ett internationellt bolag. Vidare har du kompetens och förståelse för komplexa förhandlingar och kunder med olika behov och affärsmässiga förutsättningar samt har en god förståelse för kulturella skillnader. Malux kan erbjuda dig Här finns en möjlighet för dig som är en erfaren ledare att tillträda en nyckelposition och sätta din prägel på ett framgångsrikt företag i en expansiv fas. Du blir en viktig del av Malux koncernens framtida tillväxt och kommer få möjlighet att bygga starka team, utveckla verksamheten, vidareutveckla vår konkurrenskraft och förankra våra värderingar. Malux erbjuder en unik möjlighet att forma framtiden i en växande bransch där tradition möter innovation. Hos oss får du ett utvecklande arbete på en trivsam arbetsplats med god laganda. Drivs du av att skapa resultat tillsammans med andra i en marknad med utvecklingsmöjligheter – då är du välkommen att sända in din intresseansökan. I denna rekrytering samarbetar vi med Finnveden Executive AB. För mer information om tjänsten kontakta rekryteringskonsult Roger Johansson tfn 070-88 11 310. Då urval sker löpande vill vi ha din ansökan snarast. Ansökan till tjänsten sker via Finnveden Executives hemsida, www.finnvedenexecutive.se Välkommen med din ansökan!

Igår
Sista ansökan:
25 juli 2025
Elkonstruktör
AFRY AB
Ingenjörer och tekniker inom elektroteknik

Företagsbeskrivning AFRY är ett ledande europeiskt företag med global räckvidd inom teknik, design och rådgivning. Vi är 18 000 hängivna experter inom infrastruktur, industri, energi och digitalisering, som skapar hållbara lösningar för kommande generationer. På kontoret i Örnsköldsvik är vi idag ett team på ca 100st personer med olika kompetenser inom industri och infrastruktur. Vår sektion består av ett trettiotal seniora och juniora kollegor som tillsammans bildar en bred kompetens inom våra huvudkompetensområden EL, Instrument och Automation.  Vår arbetskultur är inkluderande med ledare som stöttar i din utveckling och som vågar tänka stort. Vi bryr oss om varandra och sätter stor vikt i att man skall ha roligt på jobbet och trivas med sina kollegor. Jobbeskrivning AFRY Industry söker nu fler kompetenta medarbetare till Örnsköldsvik - Bli en del av teamet! För att stärka vår satsning i norr behöver vi utöka vår verksamhet med fler Elkonstruktörer. Du kommer att arbeta med olika typer av projekt och uppdrag inom bland annat Process- Gruv- Försvar- och Verkstadsindustri. Detta kommer styras av din kompetens, kundens behov samt din personliga ambition och utvecklingsplan. Vi är involverade i flertal komplexa industriprojekt där du behövs. Vi erbjuder intressanta och utmanande arbetsuppgifter där vi hjälper våra kunder att skapa smarta ingenjörslösningar. Vi ligger i framkant inom teknik, design och innovation. Vi arbetar med stora som små projekt där du får möjlighet att prova på uppdrag inom nya områden i team med kollegor runt om i Sverige och världen.  Kvalifikationer För att lyckas i rollen ser vi gärna att: Du är högskoleutbildad inom området, alternativt har motsvarande arbetslivserfarenhet med god förståelse av industriell verksamhet. Du har erfarenhet av något eller några av följande programvaror: AutoCAD, EPLAN, E3, ElproCAD, SiteBase, Magicad EL, Revit, Dialux.  Du trivs med att jobba så väl i enmansuppdrag som i större sammanhang som omfattar flera teknikområden. Som person är du en lagspelare och gillar att dela med dig av dina kunskaper till dina kollegor. Du har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift, samt innehar körkort (B) då resor är en naturlig del av tjänsten. Du har svenskt medborgarskap då vi ofta jobbar i säkerhetsklassade uppdrag. Ytterligare information Vi söker dig som vill vara en del av AFRYs framgångssaga. Brinner du för teknisk utveckling? Gillar du att samarbeta för att hitta den bästa lösningen? Vi erbjuder dig ett arbete på en modern arbetsplats med utmanande arbetsuppgifter och spännande projekt.  På AFRY har du även möjlighet att skapa ett hållbart byggande och arbeta i en organisation som skapar verklighet av visioner. Arbetet är omväxlande med stora möjligheter till personlig utveckling. AFRY är rankat som en av Sveriges mest populära arbetsgivare bland ingenjörer. Hos oss är du med och utvecklar innovativa och hållbara lösningar inom infrastruktur, energi och industri. Just nu söker vi marknadens vassaste kompetens som tillsammans med oss vill skapa framtidens samhälle. Vi hoppas också att du kommer lära dig lika mycket av oss som vi kommer göra av dig. Kontaktuppgifter Niklas Nordström Gruppchef [email protected] Henrik Söderström Gruppchef [email protected] Skicka in din ansökan redan idag, rekryteringen sker löpande, så vi ser fram emot din ansökan! Sista ansökningsdag är 31 Augusti 2025 På AFRY driver vi förändring i allt vi gör. Vi anser att förändring sker när modiga idéer möts, när vi samarbetar, skapar innovation och omfamnar kreativa lösningar, det är så vi skapar framtiden. Vi söker konstant kvalificerade kandidater som vill ansluta sig till våra inkluderande  team runt om i världen. Bli en del av oss och påskynda den gröna omställningen

Igår
Sista ansökan:
25 juli 2025
Distriktschef till Samhall Västernorrland/Jämtland
Experis AB
Övriga administrations- och servicechefer

Är du också övertygad om att ett samhälle där alla får synas, bidra och ta plats också är ett rikare samhälle? I så fall kan Samhall vara rätt arbetsplats för dig. Vi arbetar dagligen med att bryta utanförskap, stärka självkänslan hos medarbetare och bidra till en mer inkluderande arbetsmarknad. Genom att utveckla sin arbetsförmåga i våra kunduppdrag kan personer med funktionsnedsättning öka sina möjligheter till arbete på den reguljära arbetsmarknaden och genom åren har över 200 000 personer inom vårt arbetsmarknadspolitiska uppdrag fått jobb inom och genom Samhall. I denna dynamiska roll får du ett omfattande ansvar för strategiska frågor, där du både driver och utvecklar verksamheten framåt. Du kommer att ha ett övergripande ansvar för affärerna vilket innebär att skapa god lönsamhet och utveckla affärsrelationer med både nya och befintliga kunder. Bli en del av vårt team Ett arbete är så mycket mer än en försörjning och därför är Samhalls verksamhet så viktig. Vår värdegrund omfamnar tilltron till alla individers förmåga samt det värde ett arbete har för individens och samhällets utveckling. Som Sveriges största företag inom socialt ansvarstagande genomsyras allt vi gör av vår värdegrund och våra värdeord pålitlig, uppmärksam och engagerad. Du välkomnas att vara en del av och aktivt bidra till vår kultur genom att både dela våra grundläggande principer och vilja medverka till ständig utveckling. Vår verksamhet står aldrig stilla och vi är en samhällsaktör som ständigt står på tå. Som distriktschef märks detta tydligt och vi erbjuder en roll där relationer och utveckling utgör grundplattan och där närvarande ledarskap och affärer står i fokus. Om tjänsten Som Distriktschef i Västernorrland/Jämtland erbjuds du ett stort ansvar med varierande arbetsuppgifter, där du leder och utvecklar distriktet i linje med bolagets uppsatta mål. Distriktet har cirka 1000 medarbetare och flera stora nationella kundkonton. Du kommer att ha resultat- och personalansvar för distriktet, skapa tillväxtplaner för att utveckla affärs- och verksamhetsuppdrag, organisera och skapa förutsättningar för att nå uppsatta mål, samt leda och coacha din ledningsgrupp. Du ingår i regionledningsgruppen och rapporterar direkt till regionchef, samt är placerad vid något av våra kontor i Sundsvall eller Östersund. I denna dynamiska roll får du ett omfattande ansvar för strategiska frågor, där du både driver och utvecklar verksamheten framåt. Du kommer att ha ett övergripande ansvar för affärerna vilket innebär att skapa god lönsamhet och utveckla affärsrelationer med både nya och befintliga kunder. Vidare kommer du att optimera personalplaneringen och säkerhetsställa en god arbetsmiljö med ett långsiktigt perspektiv. Du är delaktig, tydlig och tillgänglig när det gäller att ta tag i driftsfrågor och följa upp verksamheten. Vidare säkerställer du god och stabil kompetens- och ledarförsörjning samt en säker och utvecklande arbetsmiljö. I denna roll arbetar du över en stor geografisk yta, vilket innebär en hel del resor, varav B-körkort är krav. Vem är du Vi söker dig som har lämplig eftergymnasial utbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet som vi bedömer likvärdig. För att lyckas i denna roll behöver du ha omfattande ledarerfarenhet från personalintensiva verksamheter, samt gedigen erfarenhet av budget- och personalansvar. Du har tidigare arbetat med förändringsledning och verksamhetsstyrning. Din förståelse för komplexa arbetsmiljöfrågor och din förmåga att leverera mot uppsatta mål är avgörande för rollen. Vi söker en ledare som är tydlig, trygg och kommunikativ i sitt ledarskap. Du är mål- och resultatorienterad och välkomnar samarbeten och inkludering för att nå fram. Ditt förhållningssätt präglas av nytänkande och framåtanda, med vilja, förmåga och mod att driva utveckling. Ditt ledarskap genomsyras av tillit och förtroende och du är skicklig på att leda genom andra och att skapa engagemang och delaktighet. Det visar sig genom goda relationer och samarbeten såväl inom som utanför verksamheten. Du har god förmåga och erfarenhet av att strategiskt planera, prioritera, koordinera och följa upp såväl pågående som nya verksamhetsövergripande arbeten. Som chef på Samhall är du prestigelös, flexibel och stöttande mot samtliga underställda chefer, medarbetare och kollegor. Du är en lagspelare med hög energi som kan bidra i ledningsgruppsarbetet, och du har en god förmåga att röra dig mellan det operativa och strategiska. Du har förmågan att se helheten och leda arbetet inom ditt distrikt, samt en stark vilja att lära nytt och vara drivande i förändringsprocesser. Ansökan och övrig information Låter detta som ett spännande nästa steg för dig? Vill du bli en av oss? Varmt välkommen med din ansökan! På Samhall arbetar människor med många olika bakgrunder och erfarenheter, det tror vi gör oss till en mer kreativ och rolig arbetsplats. Därför söker vi alltid efter personer som på olika sätt kan bidra till att bredda våra perspektiv. Anställningsform: Tillsvidare Anställningsdatum: Efter överenskommelse Placeringsort: Företrädesvis Sundsvall I denna rekrytering samarbetar Samhall med Jefferson Wells. För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Karin Frisendahl, 070-3774546, [email protected]. Din ansökan vill vi ha via länken senast den 17 augusti då vi påbörjar urvalsarbetet. Fackliga kontakter: Robert Ekman, 072 - 206 45 85. Ledarna, Jonny Viljeskogh, Unionen, tel: 070-222 85 46, Johnny Schödin, SACO, tel: 070-330 04 45 Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

Igår
Sista ansökan:
18 augusti 2025
Dagbarnvårdare i Örnsköldsvik

Som dagbarnvårdare arbetar du med en liten barngrupp i ditt eget hem. Dagbarnvårdare är ett alternativ till förskolan och du arbetar med barn i åldrarna 1-5 år. Du väljer själv hur du vill utforma verksamheten, om du vill ha någon specifik inriktning och vilka investeringar du vill göra för att skapa en lärorik och stimulerande miljö för barnen. Det krävs ingen utbildning för att arbeta som dagbarnvårdare men vårt koncept möjliggör för en fördelaktig lön. Detta medför att även många förskollärare väljer att arbeta som dagbarnvårdare i samarbete med oss. Denna tjänst kan man söka tillsammans med någon man vill arbeta tillsammans med. Ni skickar då in ansökan en och en, men anger under ”övrigt” vem du söker tillsammans med. Vi söker dagbarnvårdare inom hela kommunen. Om C Företaget C Företaget är ett alternativ till att starta eget företag. Hos oss får du samma frihet som en egenföretagare samtidigt som du får tryggheten i vår plattform med pedagogiskt stöd, handledning och ekonomihantering. Du får tiden att lägga på arbetet med barnen. Vi söker dig som: - Brinner för att arbeta med barn och vill utveckla en verksamhet utifrån dina egna pedagogiska tankar. - Är utbildad inom barnomsorg, har arbetat inom barnomsorgen eller har annan erfarenhet av att på ett tryggt och pedagogiskt sätt ta hand om barn. - Vill arbeta utifrån ditt egna hem och/eller i lokal. - Är engagerad och lyhörd inför barnens olika behov. - Du är ansvarsfull och har god samarbetsförmåga. Om oss: C Företaget har funnits sedan 2002. I dagsläget samarbetar vi med 70 dagbarnvårdare i 20 olika kommuner. Vi driver även 9 förskolor och 1 öppen förskola i Uppsala län.

Igår
Sista ansökan:
25 september 2025
Socialpedagogisk resursperson till boendestöd, pykosociala enheten
ÖRNSKÖLDSVIKS KOMMUN
Vårdare, boendestödjare

I välfärdsförvaltningen arbetar cirka 2500 medarbetare. Förvaltningen styrs av Välfärdsnämnden med utgångspunkt i förvaltningens verksamhetsidé - ”Tillsammans underlättar vi människors möjlighet att leva ett meningsfullt liv” - arbetar vi för att uppnå kommunens vision: Vi bygger bäst tillsammans. Funktionsstöd är ett verksamhetsområde inom välfärdsförvaltningen med uppdraget att verkställa de beslut som fattats enligt LSS lagen, samt vissa beslut enligt SoL. Vårt arbete utförs genom individuellt utformat stöd med hög kvalitet och självbestämmanderätt där ett gott bemötande genomsyrar all verksamhet. Boendestöd innebär individanpassade insatser tillsammans med den enskilde för att stärka och utveckla den enskildes egna förmågor för att möjliggöra ett självständigt liv. Insatserna inom boendestöd riktar sig mot personer över 18 år med psykisk, neuropsykiatrisk och/eller lindriga begåvningsmässiga funktionsnedsättningar. Nu söker vi en engagerad och målinriktad socialpedagogisk resursperson till psykosociala enheten, boendestöd! Tjänsten är en särskild visstidsanställning på heltid. Välkommen med din ansökan! Arbetsuppgifter I rollen som boendestödjare arbetar du praktiskt, pedagogiskt och socialt för att stötta personer i deras vardag, utifrån deras egna behov och förutsättningar. Boendestöd innebär insatser där du tillsammans med den enskilde arbetar för att utveckla fungerande rutiner som stärker och möjliggör för personen att hantera sin vardag och leva självständigt. Som boendestödjare kommer du bland annat stötta personer i att planera, genomföra och att vara delaktig i vardagssysslor. Detta stöd kan ske både i och utanför den enskildes hem, samt digitalt. En viktig del i arbetet är att du tillsammans med klient jobbar utifrån genomförandeplan. Du dokumenterar, följer upp och utvärderar. Du är även med och kontinuerligt utvecklar och kvalitetssäkrar verksamheten. Vi arbetar teambaserat vilket innebär att flera olika yrkesgrupper har som gemensamt mål att skapa en god livskvalitet och en bra miljö för våra klienter. Kvalifikationer Vi söker dig som är undersköterska, skötare inriktning psykiatri, stödpedagog, socialpedagog, behandlingspedagog/assistent eller har annan utbildning eller erfarenhet som arbetsgivaren bedömer som tillräcklig. Det är viktigt att du tycker om och trivs med att arbeta med människor samt att du är flexibel och lyhörd för nya idéer och arbetssätt. Du är drivande och intresserad av utvecklingsarbete. Som person är du trygg med att arbeta självständigt och det är viktigt att du har en god samarbetsförmåga. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Erfarenhet av att arbeta inom social psykiatri med lågaffektivt bemötande, tydliggörande pedagogik och lösningsfokuserat förhållningssätt är meriterande. Har du kunskap om gällande journalföring i Procapita och lagstiftning är det också meriterande. Giltigt körkort, behörighet B är ett krav. Arbetstiderna varierar och innefattar dag-, kvälls-, och helgtjänstgöring. Tjänsten är placerad centralt i Örnsköldsvik. Anställningen är en särskild visstidsanställning på heltid med tillträde 1 september 2025 eller enligt överenskommelse, och med slutdatum 11 januari 2026. Intervjuer kommer hållas löpande under annonseringstiden. Bifoga CV och personligt brev med din ansökan http://inspiration.ornskoldsvik.se/ Vi ser gärna språkkunskaper i finska och/eller någon av de samiska varieteterna då Örnsköldsviks kommun ingår i både finskt och samiskt förvaltningsområde. I vår kommun är ett antal tjänster placerade i säkerhetsklass så säkerhetsprövning kan komma att ske. Dessa tjänster kräver svenskt medborgarskap. I denna rekrytering har vi gjort våra val av annonseringskanaler och undanber oss kontakt från rekryteringsbolag eller annonssäljare.

Igår
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Koordinator för extern finansiering till Innovation Örnsköldsvik AB
ÖRNSKÖLDSVIKS KOMMUN
Lednings- och organisationsutvecklare

Vår omvärld förändras i en allt snabbare takt inte minst driven av ny teknologi, nya trender och nya beteenden. Även Örnsköldsvik påverkas av de snabba förändringarna, vilket leder till både nya utmaningar och möjligheter för att skapa långsiktig tillväxt, attraktionskraft och inflöde av talanger. Med denna insikt har parterna kommunkoncernen Rodret i Örnsköldsvik AB och Höga Kusten Innovation ideell förening bestående av företag bildat ett innovationsbolag för att stärka Örnsköldsviks näringsliv och Örnsköldsvik som en kreativ, innovativ och attraktiv plats. Innovationsbolaget ska utifrån företagens och platsens behov skapa och driva gränsöverskridande arenor för innovation. Utifrån de arenor som skapas bidrar Innovationsbolaget med att attrahera kapital och finansiering, samt med att synliggöra innovationer, samarbeten och företag. Är du en strukturerad och nyfiken person som tycker om att navigera i komplexa system och vill skapa nytta genom samverkan och projektutveckling? Har du erfarenhet av att arbeta med extern finansiering och tycker om att stötta andra att hitta rätt vägar framåt? Då kan du vara den vi söker! Om oss Vi är Innovationsbolaget, och vårt uppdrag är att stärka Örnsköldsviks näringsliv och Örnsköldsvik som kreativ och innovativ plats. Innovationsbolaget ägs gemensamt av lokala företag och kommunkoncernens moderbolag Rodret. Vårt fokus ligger i gränssnittet mellan företag – både inom samma bransch och över branschgränser – och att möjliggöra innovation och samarbete. Vi skapar gränsöverskridande samarbeten och innovationsprocesser mellan företag, jobbar för att attrahera finansiering och kapital för innovation och utveckling i Örnsköldsvik, samt synliggör företag, samarbeten och innovationer. Innovationsbolaget arbetar behovsstyrt och paketerar projekt och processer utifrån företagens och kommunala bolags efterfrågan. Om rollen Som koordinator för extern finansiering får du en nyckelroll i att samordna och utveckla arbetet med att öka andelen externfinansierade projekt inom kommunkoncernen. Men även jobba med matchning för Innovationsbolaget specifikt för att paketera och söka projekt som möter utvecklingsbehov hos Örnsköldsviks företag. Du kommer att: •    Samla in och strukturera utvecklingsbehov från koncernens bolag och tillväxtavdelningen. •    Bevaka utlysningar på regional, nationell och EU-nivå – och matcha dem med aktuella behov. •    Identifiera gemensamma utvecklingsområden som kan bli grunden för flerpartsprojekt. •    Stötta verksamheterna med att bygga projektlogik och struktur i samband med ansökningar. •    Ge råd kring olika finansiärers krav, mål och möjligheter – och fungera som bollplank i utvecklingsfasen. •    Etablera och vidareutveckla ett systematiskt arbetssätt kring behovsinsamling, utlysningsbevakning och erfarenhetsdelning. Rollen innebär att du jobbar tvärs över organisationsgränser, tillsammans med både kommunala bolag, kommunens tillväxtavdelning och externa parter. Det är ett rådgivande och koordinerande uppdrag där du håller ihop processer. Vi söker dig som har: •    Relevant universitets- eller högskoleutbildning. •    God kunskap om extern finansiering av projekt, från exempelvis Tillväxtverket, Vinnova, ERUF, Horizon Europe m.f. •    Förståelse för hur olika finansiärers målsättningar påverkar utformningen av projekt. •    Erfarenhet av att stötta projektansökningar, bygga projektlogik och utveckla strukturer i samverkansmiljöer. •    En god förmåga att ta ansvar, arbeta självständigt och bygga relationer över organisatoriska gränser. Vem är du? Vi tror att du är en person som tycker om att arbeta med människor, bygga nätverk och vara ett stöd i utvecklingsarbete. Du är strukturerad, lösningsorienterad och har lätt för att se samband mellan behov och möjligheter. Du är kommunikativ, både i tal och skrift, och har lätt att skapa förtroende. Din förmåga att samordna, och skapa trygghet i komplexa sammanhang gör att du kan bidra till en stark samarbetskultur. Vad vi erbjuder: Hos oss får du möjlighet att vara med och stärka innovationskraften i Örnsköldsvik. Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö där samarbete, idéer och gemensam utveckling står i centrum. Du kommer att vara del av ett team där vi tillsammans formar framtidens utvecklingsprojekt. Placering: Tjänsten är placerad i hos Innovationsbolaget i Örnsköldsvik. Förståelse för lokala offentliga och privata strukturer är meriterande men inte avgörande. Ansökan: Låter det här som rätt roll för dig? Skicka din ansökan senast 11 augusti 2025. Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta VD Frida Knutsson på telefonnummer 076-128 66 34 eller [email protected]. Vi hanterar rekryteringen löpande. Vi ser fram emot att höra från dig! Bifoga CV och personligt brev med din ansökan http://inspiration.ornskoldsvik.se/ Vi ser gärna språkkunskaper i finska och/eller någon av de samiska varieteterna då Örnsköldsviks kommun ingår i både finskt och samiskt förvaltningsområde. I vår kommun är ett antal tjänster placerade i säkerhetsklass så säkerhetsprövning kan komma att ske. Dessa tjänster kräver svenskt medborgarskap. I denna rekrytering har vi gjort våra val av annonseringskanaler och undanber oss kontakt från rekryteringsbolag eller annonssäljare.

Igår
Sista ansökan:
11 augusti 2025
Säljare sökes i Örnsköldsvik – Mediaförsäljning med starkt varumärke, digit
Rds Förlag AB
Övriga förmedlare

Vill du ha full frihet över din tid, arbeta med en modern medieprodukt och samtidigt ha möjlighet till riktigt höga inkomster? Då kan du vara vår nästa stjärnsäljare! Vi på Enterprise Magazine är ett väletablerat varumärke inom svensk företagsmedia. Nu söker vi fler säljare över hela Sverige för att täcka nya regioner - och vi letar efter dig som vill arbeta självständigt, resultatinriktat och långsiktigt. Vad säljer du? Du arbetar med en stark medieprodukt som kombinerar det bästa av två världar: * En fysisk tidning med trovärdighet, räckvidd och lång lästid * Ett digitalt erbjudande där varje artikel publiceras online med sökmotoroptimering (SEO), kampanjer i sociala medier och exponering på vår starka hemsida Det här ger dina kunder ett komplett marknadsföringspaket - och dig som säljare en produkt som är både efterfrågad och lätt att stå bakom. Vi erbjuder dig: * Fast grundlön: 10 000 kr/mån * Vid 50 % av budget (80 000 kr): löneväxling upp till 23 000 kr/mån * 18 % provision på all försäljning - från första kronan * Total frihet att styra din tid - arbeta varifrån du vill * Etablerat varumärke med bevisad försäljningsmodell * Stöd från redaktion, säljledning och färdiga verktyg Om rollen Du ansvarar för din egen region och arbetar med nykundsförsäljning. All kontakt sker via telefon, digitala möten och e-post. Många av våra säljare har varit med oss i över 10 år - det säger något om både trivseln och möjligheten att lyckas. Vi söker dig som: * Har erfarenhet av försäljning (gärna B2B eller telefon) * Är självgående, disciplinerad och målfokuserad * Gillar att arbeta fritt men med struktur * Vill bygga upp en egen portfölj och nå höga inkomster Exempel på månadslön baserat på försäljning: Försäljning/mån Total månadslön 80 000 kr ca 23 000 kr 160 000 kr ca 38 800 kr 250 000 kr ca 55 000 kr 300 000 kr ca 65 000 kr Sök idag - vi intervjuar löpande! Vill du arbeta med frihet, starkt stöd, och en produkt som verkligen gör skillnad för dina kunder? Då ser vi fram emot att läsa din ansökan! _______________________________ Ansökan skickas in här via vårat formulär. Vid eventuella frågor eller funderingar så går det bra att ringa Stefan Nilsson på 070-7799199 eller via mail till [email protected]

Igår
Sista ansökan:
25 juli 2025
Barnledare för Knatteskutt 1-4 år HT25 i Örnsköldsvik - Sprid rörelseglä...
Einar Sports AB
Idrottstränare och instruktörer m.fl.

Vill du vara med och inspirera barn till en aktiv fritid? Kom med i Active Academy! Sveriges bästa ledarteam inom idrott för barn! Vi söker alltid nya stjärnor till vårat teamVärldens roligaste extrajobb! Hos oss har du världens roligaste extrajobb som ger dig möjligheten att inspirera och motivera barn till idrottsaktiviteter samt ger erfarenheter och meriter att jobba med ledarskap och grupper. Leka, busa och sprida glädje till barnen! Vi på Active Academy söker nu ledare till Knatteskutt, Sveriges största Idrottsskola för barn som är mellan 1-4 år.  Vi söker dig som: Älskar att arbeta med barn Har takten och rytmen given i kroppen Har erfarenhet att leda aktiviteter för barn, gärna yngre barn, alternativt har en lång idrottsbakgrund och varit ledare för barn i något annat sammanhang (ex. förskola, skola, barnpassning) Som person är du trygg och säker i dig själv! Vad är Knatteskutt? På Knatteskutt får barnen hoppa, springa, dansa och lek med boll. Här blandar vi olika idrottsaktiviteter på ett lekfullt och roligt sätt Vi jobbar utifrån ett färdigt passupplägg som innebär att alla idrottsbanor, övningar och lekar är färdigplanerat. Du som ledare kan då lägga allt ditt fokus på att sprida härlig rörelseglädje!  Som ledare får du coachning under terminen, du deltar på en ledarutbildning och du kommer att vara en del av ett fantastiskt ledarteam på över 300 ledare. Du får helt enkelt världens roligaste extrajobb som ger dig erfarenheter och meriter med att jobba med barngrupper.  Info om anställningen: Timanställning Arbetet pågår under hösten 2025 med start vecka 35. Kurs 1 startar v.35-42 och pågår i 8 veckor. Kurs 2 startar v.45-50 och pågår i 6 veckor. Passen är förlagda på 15.00-16.00 på söndagar i Parkskolan. ca 1-2 h/veckan. Mer info får du via eventuell telefonintervju MERIT: Du får gärna studera till (eller vara färdig) förskolelärare eller liknande utbildning. Du har gärna gått estetiska programmet på gymnasiet, jobbat som gruppträningsinstruktör, annan dansutbildning eller liknande. Detta är inget krav för att söka, du kan ändå ha den rätta personligheten. Du kommer vara den som inspirerar nästa generation till ett aktivt liv! Ansök nu!   Ansökan sker endast via vår ansökningssida, ej via mail!

Igår
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Allmänspecialist läkare Sökes i Örnsköldsvik
Omsorg & Behandling 1 AB
Specialistläkare

Kollektivavtal: Vi är medlem i Tjänsteföretagens Arbetsgivarförbund genom Almega och vi har gällande kollektivavtal för branschen. Vi erbjuder dig:- Konkurrenskraftiga löner  - Bästa marginal när du fakturerar - Friskvårdsbidrag - Arbeta som underkonsult via eget bolag - Konsultchefer som har kompetens och erfarenhet inom vården - Sjuklön - Tjänstepension - Inskolning vid nytt uppdrag - Vi är rikstäckande och erbjuder dig uppdrag i hela Sverige - Flexibla arbetstider Är du intresserad så tveka inte att höra av dig till oss. Vi är här för att hjälpa just dig!

Igår
Sista ansökan:
1 juli 2025
Legitimerad Sjuksköterska Sökes i Örnsköldsvik
Omsorg & Behandling 1 AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Kollektivavtal: Vi är medlem i Tjänsteföretagens Arbetsgivarförbund genom Almega och vi har gällande kollektivavtal för branschen. Vi erbjuder dig:- Konkurrenskraftiga löner - Friskvårdsbidrag - Arbeta som underkonsult via eget bolag - Konsultchefer som har kompetens och erfarenhet inom vården - Sjuklön - Tjänstepension - Inskolning vid nytt uppdrag - Vi är rikstäckande och erbjuder dig uppdrag i hela Sverige - Flexibla arbetstider Är du intresserad så tveka inte att höra av dig till oss. Vi är här för att hjälpa just dig!

Igår
Sista ansökan:
1 juli 2025