Biträdande rektor till Kristinebergskolan

Välkommen till en av landets absolut vackraste kuststräckor. Vår skärgård, med sina 5 429 öar, gör Oskarshamn till Sveriges fjärde örikaste kommun. Med havet som fond och skogen runt hörnet är det lätt att förälska sig och slå sig till ro. Närheten mellan landsbygd, stad, hav och skog ger dig alla förutsättningar att leva tryggt och bekvämt, med tid över att följa passioner och drömmar. Närhet, trygghet och passion kort sagt alla byggstenar för en långvarig kärlekshistoria. Med såväl stora arbetsgivare inom industri och teknik som drivna entreprenörer och småföretagare, erbjuder Oskarshamn ett välmående näringsliv och spännande utbildningsmöjligheter. Välkommen att stanna i Oskarshamns kommun! Varje dag är det full aktivitet bland alla elever i våra förskoleklasser, fritidshem, i alla klasser F - 9 i grundskolan och i anpassad grundskola. Vi utbildar nyfikna och vetgiriga elever och stimulerar dem till att ständigt lära nytt! Vi arbetar målinriktat och med stor respekt för varandras likheter och olikheter. På vår skola finns elever från många olika länder och med många skilda behov av stöd och vägledning genom skoltiden. Alla är lika viktiga för vår gemensamma arbetsmiljö och bidrar var och en på sitt sätt att bevara och vidareutveckla det goda klimat som råder på skolan! Kristinebergskolan har goda resultat och vi utvecklar ständigt vår undervisning för att hålla en hög kvalité, inte minst med hjälp av digital teknik. På Kristinebergskolan känner sig alla välkomna oavsett om man är elev, pedagog, förälder, vaktmästare eller annan personal på skolan! Här är dörrarna till klassrummen öppna och vi arbetar tillsammans för att varje elev ska nå så långt som möjligt i sin utveckling. Det är ett öppet och trivsamt arbetsklimat på vår skola. Låter det som en arbetsplats för dig, kan du vara vår nya medarbetare? Välkommen med din ansökan! ARBETSUPPGIFTER Vi söker en biträdande rektor till Kristinebergskolan med ansvar för åk F-3. Du ingår i skolans ledningsgrupp tillsammans med rektor och ytterligare två biträdande rektorer. Vi har ett nära samarbete i ledningsgruppen där vi arbetar med ett F-9 perspektiv. Är du nya kollegan i vårt goda team? På uppdrag av rektor ingår det i uppdraget att bland annat: • leda kvalitetsarbetet inom ditt ansvarsområde, utifrån nationella och lokala styrdokument • medverka till fortsatt samarbete F-9 och fritidshem • budgetansvar • medarbetarsamtal och lönesamtal • personal- och arbetsmiljöansvar på delegation från rektor • arbetsplatsträffar och arbetslagsarbete • dokumentation • elevansvar och kontakter med vårdnadshavare, elevhälsa samt andra externa aktörer • delaktig i schemaläggning gällande elever och medarbetare • administrativt arbete i olika datorsystem KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har högskoleexamen med en pedagogisk utbildning. Gärna erfarenhet av tidigare rektorsuppdrag som inneburit personal- och budgetansvar. Det är viktigt för oss att du har goda ledaregenskaper, kan bygga relationer, är lyhörd, tydlig, kreativ, flexibel, driftig, social lagspelare, trygg, lösningsorienterad, strukturerad, har ett positivt förhållningssätt, är ansvarskännande och har hög arbetsmoral. Du har mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och i skrift. ÖVRIGT För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig ansöka via söklänken och inte via e-post eller pappersformat. För att kunna bli aktuell för en anställning behöver du kunna visa upp följande utdrag ur belastningsregistret: För arbete inom skola eller förskola. Detta hittar du under https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/skola-eller-forskola/. Du som söker och är intresserad av tjänsten ansök redan nu om utdraget. Vi har rökfri arbetstid. Vi erbjuder ett flexibelt friskvårdsavtal. Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna tjänst. Läs gärna mer på https://flyttahit.nu/ och https://oskarshamn.com/ Kika gärna på vår fina film om vår stad: https://youtu.be/_T9Cy0C-H_o

22 april 2024
Sista ansökan:
5 maj 2024
Extra Jobb inom bärhjälp, flytthjälp och montering, Oskarshamn

Om MovingGO AB MovingGo är det första online service firma inom Bärhjälp, flytthjälp och montering som täcker hela Sverige, en banbrytande online plattform som levererar bärhjälp och monteringsservice på en helt ny nivå. Vi strävar efter att göra ditt liv enklare genom att erbjuda en bekväm, tillgänglig och pålitlig tjänst som täcker hela landet. MovingGo är inte bara en bärhjälp och monteringsservice, det är framtidens sätt att hantera dina behov. Vi är stolta över att vara de första online servicetjänsterna som omfattar hela landet, med över 4000 tillgängliga medarbetare inom en snar framtid. Vår digitala plattform gör det möjligt för oss att koppla samman kunder med erfarna och pålitliga proffs var de än befinner sig. Om Jobbet Vi söker personal över hela landet Som Bärhjälp, Flytthjälp och Monteringstekniker är ditt huvudsyfte att underlätta för kunder vid olika typer av förflyttningar och möbleringsbehov. Detta kan innefatta att hjälpa till med att bära och flytta möbler, montera och demontera möbler samt assistera vid olika installationer. Vi kommer att erbjuda på jobb över hela landet, och tanken är att efter du har registrerat dig hos oss att skicka de uppdragen som ligger närmast din adress via mejl så får du själv bestämma om du vill tacka ja eller nej till de uppdragen. Vem är du? -Vi söker dig som är ute efter extra timmer, så spelar ingen roll ifall du jobbar heltid, deltid, helt arbetssökande eller student, alla är välkomna att söka sig till oss. -Jobbet är fysiskkrävande. -Vi ser gärna att du har goda kommunikationsförmåga, meriterad med flera språk. Anställningsform Vid bjuder på behovsanställning/Timmer. Garanterat 2 timmer betalt för korta uppdrag. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

20 april 2024
Sista ansökan:
20 maj 2024
Extra Jobb inom bärhjälp, flytthjälp och montering, Oskarshamn

Om MovingGO AB MovingGo är det första online service firma inom Bärhjälp, flytthjälp och montering som täcker hela Sverige, en banbrytande online plattform som levererar bärhjälp och monteringsservice på en helt ny nivå. Vi strävar efter att göra ditt liv enklare genom att erbjuda en bekväm, tillgänglig och pålitlig tjänst som täcker hela landet. MovingGo är inte bara en bärhjälp och monteringsservice, det är framtidens sätt att hantera dina behov. Vi är stolta över att vara de första online servicetjänsterna som omfattar hela landet, med över 4000 tillgängliga medarbetare inom en snar framtid. Vår digitala plattform gör det möjligt för oss att koppla samman kunder med erfarna och pålitliga proffs var de än befinner sig. Om Jobbet Vi söker personal över hela landet Som Bärhjälp, Flytthjälp och Monteringstekniker är ditt huvudsyfte att underlätta för kunder vid olika typer av förflyttningar och möbleringsbehov. Detta kan innefatta att hjälpa till med att bära och flytta möbler, montera och demontera möbler samt assistera vid olika installationer. Vi kommer att erbjuda på jobb över hela landet, och tanken är att efter du har registrerat dig hos oss att skicka de uppdragen som ligger närmast din adress via mejl så får du själv bestämma om du vill tacka ja eller nej till de uppdragen. Vem är du? -Vi söker dig som är ute efter extra timmer, så spelar ingen roll ifall du jobbar heltid, deltid, helt arbetssökande eller student, alla är välkomna att söka sig till oss. -Jobbet är fysiskkrävande. -Vi ser gärna att du har goda kommunikationsförmåga, meriterad med flera språk. Anställningsform Vid bjuder på behovsanställning/Timmer. Garanterat 2 timmer betalt för korta uppdrag. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

20 april 2024
Sista ansökan:
20 maj 2024
Personlig assistent till multisjuk man i Oskarshamn.

Kunden är egen arbetsgivare inom egen regi . En multisjuk man söker engagerade och ansvarsfulla personliga assistenter i Oskarshamn. Om tjänsten: Vi söker en personlig assistent för omedelbar anställning. Du kommer att stödja en multisjuk man i hans vardagliga aktiviteter och ge personlig omvårdnad enligt individuella behov och önskemål. Arbetsuppgifter: - Personlig omvårdnad såsom hjälp med hygien, på- och avklädning. - Förflyttningar och hjälpmedelsanvändning. - Administrativa uppgifter relaterade till assistansinsatsen. - Socialt stöd och aktiviteter enligt önskemål. Kvalifikationer: - Tidigare erfarenhet av arbete inom vård och omsorg är meriterande. - God kommunikationsförmåga och empati. - Flexibilitet och förmåga att anpassa sig till olika situationer. - Personliga egenskaper såsom tålamod, pålitlighet och respekt för individens integritet. Anställningsvillkor: - Tjänsten är på deltid eller heltid med varierande arbetstider, inklusive dag-, kvälls- och helgarbete. - Tillsvidareanställning med provanställning. Ansökan: Skicka din ansökan och CV snarast möjligt då urval och intervjuer sker löpande. Märk din ansökan med "Personlig assistent, Oskarshamn" Vi ser fram emot din ansökan och att välkomna dig till vårt team!

20 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Jobba Hemifrån Nu

Sök jobbet som säljare på Svensk Mötesbokning för att jobba hemifrån nu! Pratar du flytande svenska & vill jobba hemifrån nu? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba hemifrån nu. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba hemifrån ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat som telefonförsäljare ∙ Har dator, internet & headset

19 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Labratorietekniker

Företagspresentation Till vår kund i Oskarshamn söker vi nu en Labratorietekniker för ett konsultuppdrag på 12 månader. Arbetsuppgifter och ansvarsområden Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bland annat att var: - Elementanalys och datasammanställning - Kvalitetssäkring - Provberedning - Datahantering och rapportering Du kommer att arbete i ett ledningssystem och avrapportera i Excel-tabeller till kundens databas. Din profil För att lyckas i rollen har du Naturvetenskapligt/tekniskt gymnasium med ett stort intresse för kemi /labb och relevant arbetserfarenhet. Eftergymnasial utbildning inom kemi och erfarenhet från att arbeta på laboratorium är meriterande. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper som utmärks av att du är serviceinriktad, kvalitetsmedveten och noggrann. Du har också god förmåga att självständigt planera, prioritera och strukturera ditt arbete. Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift, är ett krav. Om anställningen Tjänsten är ett konsultuppdrag på minst 12 månader med anställning hos Unik Resurs med placering hos vår kund i Oskarshamn. Självklart har vi kollektivavtal och olika förmåner så som friskvårdsbidrag och kompetensutveckling. Bli en del av Unik Resurs – Din karriär och utveckling är vår prioritet! Vi värderar varje individs unika kompetens och engagemang. På Unik Resurs strävar vi efter att inte bara vara din arbetsgivare, utan en partner i din karriärsutveckling. Vi är ett team och genom regelbundna avstämningar jobbar vi tillsammans för att du både ska utvecklas och trivas i din roll som konsult. Vårt erbjudande: - Fast månadslön: Hos oss får du ekonomisk stabilitet med en konkurrenskraftig och pålitlig månadslön. - Trygga anställningsvillkor: Vi följer kollektivavtal och erbjuder förmånliga försäkringar för din trygghet och välbefinnande. - Personlig och professionell utveckling: Du kommer att ha kontinuerlig kontakt med din Konsultchef, som finns där för att ge både personlig support och professionell coachning. - Unikt nätverk: Som en del av Unik Resurs är du aldrig ensam. Du blir en del av ett nätverk av professionella, där samarbete och stöd står i centrum. - Kompetensutveckling genom Unik Academy: Vi investerar i din framtid genom kontinuerlig utbildning och utvecklingsmöjligheter via vår Unik Academy. Vi välkomnar dig att ta nästa steg i din karriär med oss på Unik Resurs. Ansök idag för att bli en del av vårt engagerade och framåtsträvande team! Ansök redan idag! Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag! Urval sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV. Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarigt rekryteringsteam; - Daniel Stålbäck - [email protected] och nås på 0730-42 31 22 - Rebecca Pontmark - [email protected] och nås på 0704-10 63 97 Unik Resurs Välkommen till Unik Resurs!Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil. Lycka till! #LI-Onsite

19 april 2024
Sista ansökan:
28 april 2024
Koordinator

Är du en mästare på att samordna och ser service som en självklarhet? Drivs du av att hitta innovativa lösningar och av utmaningar? Då har vi den perfekta möjligheten för dig. Ta steget in i en spännande bransch där du inte bara kan göra skillnad utan även bidra till något stort. Vad erbjuder vi? • Anställning på ett spännande bolag • Stora möjligheter att utvecklas • Marknadsmässig lön • Bra förmåner Vi erbjuder dig en varierande vardag i en roll där du tillsammans med dina kollegor arbetar för att stötta er kund. Detta är en rekrytering med start omgående eller enligt överenskommelse. Vem söker vi? Krav: • Svenska obehindrat i tal och skrift • Bekväm i engelska i tal och skrift • B-körkort • Vana av olika datorsystem samt administrativa uppgifter • Van att arbeta i MS Officepaketet • Erfarenhet av att arbeta med logistik och koordinering är meriterande För att trivas i den här rollen ser vi att du är samarbetsvillig, kommunikativ och tillmötesgående internt som externt. Då tjänsten innefattar en hel del administrativt arbete krävs det att du har god dator- och systemvana. Ditt arbete utgör en viktig förberedelse för nästa steg i vår process så noggrannhet och ansvar är självklart för dig. Vad innebär rollen? I den här rollen arbetar du med koordinering och hantering av ärenden från kunden. Ditt huvudansvar är att guida och stötta vid sortering och packning som ska skickas vidare och hjälpa till med logistiken kring detta. Du kommer också att utbilda och kommunicera med kundens personal enligt de specifika riktlinjerna. Att ha en öppen inställning och vara öppen för förbättringar är positivt i denna roll. Vi uppskattar din vilja att optimera arbetsflödet och bidra med din kunskap. Genom att delta aktivt på kundens arbetsmöten skapar du ökad förståelse och stödjer projektets framgång. I det här teamet är ni en liten grupp som ansvarar för att hålla rutiner för pågående projekt och vid behov samordna med andra enheter för att hålla allting smidigt och effektivt. Arbetstiderna är dagtid, 7-16 måndag till fredag. Intresserad? Skicka in ansökan snarast då urval sker löpande. Vid frågor kontakta ansvarig rekryteringskonsult. 2Complete Trygghet och förtroende är målen i 2Completes rekryteringsprocess. Detta uppnås genom ett nära och personligt samarbete med de kunder som valt oss som sin rekryteringspartner. Vår passion för att få ut människor i arbete och att få in rätt person i rätt sammanhang i arbetslivet, driver oss framåt. 2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011. 2Complete Group är Gasellen vinnare 2022, utmärkelsen som tilldelas Sveriges snabbast växande företag.

19 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Undersköterskor till Kristdala hemtjänst, helganställning

Välkommen till en av landets absolut vackraste kuststräckor. Vår skärgård, med sina 5 429 öar, gör Oskarshamn till Sveriges fjärde örikaste kommun. Med havet som fond och skogen runt hörnet är det lätt att förälska sig och slå sig till ro. Närheten mellan landsbygd, stad, hav och skog ger dig alla förutsättningar att leva tryggt och bekvämt, med tid över att följa passioner och drömmar. Närhet, trygghet och passion kort sagt alla byggstenar för en långvarig kärlekshistoria. Med såväl stora arbetsgivare inom industri och teknik som drivna entreprenörer och småföretagare, erbjuder Oskarshamn ett välmående näringsliv och spännande utbildningsmöjligheter. Välkommen att stanna i Oskarshamns kommun! Äldreomsorgen (ÄO) är ett av fyra områden inom Socialförvaltningen. Det är vår största verksamhet med ca 700 anställda och omfattar boende, hemtjänst, aktivering samt biståndshandläggning. Äldreomsorgen samverkar i olika frågor med diverse områden, förvaltningar, landsting och myndigheter. Hos oss är värdegrunden viktig - den präglar allt vi gör och fungerar som vår ledstjärna. Nu söker vi två nya kollegor till Kristdala hemtjänst som vill arbeta helg. Natursköna Kristdala ligger i Oskarshamns kommun mitt på vackra smålandskusten. Är du vår nya medarbetare? Välkommen med din ansökan! ARBETSUPPGIFTER Som undersköterska är du direkt underställd enhetschefen. Arbetet innebär att du är med och verkställer insatser gällande vård, omsorg och service till våra brukare som är bosatta i det egna hemmet. Arbetsuppgifterna är skiftande, det kan handla om personlig omvårdnad, aktiviteter, städ och inköp av mat. I uppdraget ingår det att vara kontaktman samt att upprätta genomförandeplaner. Det kan även förekomma sjukvårdsuppgifter på delegering av sjuksköterska. Du arbetar enbart helg. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är undersköterska, gärna med erfarenhet från liknande verksamhet. Arbetet ställer höga krav på eget ansvar, flexibilitet och initiativförmåga. Att vara strukturerad och kunna följa rutiner är även det viktigt. Du har en god förmåga att se helheten och varje enskild individs förutsättningar och behov. Vi ser även att du har ett gott bemötande gentemot brukare och kollegor. Du är lyhörd, öppen, har en god samarbetsförmåga och du trivs i en verksamhet med högt tempo fylld med arbetsglädje. Dokumentation är en viktig del i vårt arbete så du behöver behärska svenska språket på ett bra sätt i tal och skrift samt ha en god datavana. B-körkort är ett krav. ÖVRIGT Rekrytering sker löpande och tjänsten kan därför komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. För att kunna bli aktuell för en anställning behöver du kunna visa upp följande utdrag ur belastningsregistret: Kontroll av egna uppgifter. Detta hittar du under: https://polisen.se/tjanstertillstand/belastningsregistret/kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsregistret/ Du som söker och är intresserad av tjänsten, ansök redan nu om utdraget. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig ansöka via söklänken och inte via e-post eller pappersformat. Vi har rökfri arbetstid. Vi erbjuder ett flexibelt friskvårdsavtal. Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna tjänst. Läs gärna mer på https://flyttahit.nu/ och https://oskarshamn.com/ Kika gärna på vår fina film om vår stad: https://youtu.be/_T9Cy0C-H_o

19 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Undersköterskor till Nyhem

Välkommen till en av landets absolut vackraste kuststräckor. Vår skärgård, med sina 5 429 öar, gör Oskarshamn till Sveriges fjärde örikaste kommun. Med havet som fond och skogen runt hörnet är det lätt att förälska sig och slå sig till ro. Närheten mellan landsbygd, stad, hav och skog ger dig alla förutsättningar att leva tryggt och bekvämt, med tid över att följa passioner och drömmar. Närhet, trygghet och passion kort sagt alla byggstenar för en långvarig kärlekshistoria. Med såväl stora arbetsgivare inom industri och teknik som drivna entreprenörer och småföretagare, erbjuder Oskarshamn ett välmående näringsliv och spännande utbildningsmöjligheter. Välkommen att stanna i Oskarshamns kommun! Äldreomsorgen (ÄO) är ett av fyra områden inom Socialförvaltningen. Det är vår största verksamhet med ca 700 anställda och omfattar boende, hemtjänst, aktivering samt biståndshandläggning. Äldreomsorgen samverkar i olika frågor med diverse områden, förvaltningar, landsting och myndigheter. Hos oss är värdegrunden viktig – den präglar allt vi gör och fungerar som vår ledstjärna. På Nyhem i Kristdala finns fyra särskilda boenden. Nu söker vi två undersköterskor till oss. Du kommer att ingå i ett arbetslag med en enhetschef, personalplanerare, undersköterskor, vårdbiträden och servicepersonal. Tillsammans bedrivs ett nära teamsamarbete med sjuksköterska, sjukgymnast, arbetsterapeut samt distriktsläkare. ARBETSUPPGIFTER Som undersköterska är du direkt underställd enhetschefen. Arbetet innebär att du är med och verkställer insatser gällande vård, omsorg och service till våra brukare som är bosatta i det egna hemmet. Arbetsuppgifterna är skiftande, det kan handla om personlig omvårdnad, aktiviteter, städ och inköp av mat. I uppdraget ingår det att vara kontaktman samt att upprätta genomförandeplaner. Det kan även förekomma sjukvårdsuppgifter på delegering av sjuksköterska. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är utbildad undersköterska, gärna med erfarenhet från liknande arbetsuppgifter. Du har förmåga att se helheten men också varje enskild individs förutsättningar. För oss är det självklart att du gillar att arbeta i en verksamhet med högt tempo där arbetsglädje står i fokus. Du är strukturerad och kvalitetsmedveten med god problemlösningsförmåga. Vi vill att du är stresstålig, lyhörd och trygg i dig själv med en professionell framtoning. Du har en god samarbetsförmåga, är flexibel och har lätt för att anpassa dig till rådande omständigheter. Dokumentation är ett återkommande inslag via våra datasystem varför du behöver kunna kommunicera väl i tal och skrift på svenska. ÖVRIGT Löpande rekrytering tillämpas så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. För att kunna bli aktuell för en anställning behöver du kunna visa upp följande utdrag ur belastningsregistret: Kontroll av egna uppgifter. Detta hittar du under: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsregistret/ Du som söker och är intresserad av tjänsten, ansök redan nu om utdraget. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig ansöka via söklänken och inte via e-post eller pappersformat. Vi har rökfri arbetstid. Vi erbjuder ett flexibelt friskvårdsavtal. Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna tjänst. Läs gärna mer på https://flyttahit.nu/ och https://oskarshamn.com/ Kika gärna på vår fina film om vår stad: https://youtu.be/_T9Cy0C-H_o

19 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Servicemedarbetare - sommarvikariat

Var 660:e person som går till arbetet i Sverige är en ISS-medarbetare och det är vi stolta över. Vi är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag samt har över 450 000 medarbetare världen över. Det är våra medarbetare som är kärnan i vår verksamhet och förutsättningen för att kunna leva upp till vårt syfte, Connecting people and places to make the world work better. På ISS Facility Services skapar vi platser och miljöer som bidrar till bättre prestationer och en enklare, mer effektiv och trivsam tillvaro - levererade med omtanke och hög kvalitet av engagerade medarbetare. Vill du också bli en del i vår globala organisation där ditt jobb verkligen gör skillnad? ISS behöver utöka sitt team på SKB i Oskarshamn – Vi söker en Servicemedarbetare som gillar varierande arbetsuppgifter då tjänsten innebär både administrativa uppgifter samt arbeta i vår serviceleverans vilket kan vara allt från Sanering, lokalvård och vaktmästeri. Om Oss Till ISS verksamhet i Oskarshamn söker vi nu en medarbetare med intresse för service, kundkontakt och administration. ISS Facility Services och SKB har ett samarbete sedan många år tillbaka. Verksamheten vid SKB utgör en del av det totala outsourcingsamarbetet mellan ISS och Vattenfall. Verksamheten omfattar en Facility Services leverans med tjänster inom områdena Soft-, Nuclear- och Hard Services. Säkerhets- och kvalitetsmedvetandet är högt i organisationen givet de krav som verksamhet vid kärnkraftverk kräver. ISS organisation vid SKB i Oskarshamn utgörs av ca 20 medarbetare som arbetar i den dagliga servicedriften. Du kommer tillhöra ett kompetent team med härliga kollegor. Vårt fokus är kunden och vår dagliga strävan är att kvalitetssäkra och leverera den service som avtalet anger. Vi är stolta och glada över att få möjligheten att hjälpa vår kund att kunna koncentrera sig på sin kärnverksamhet och hoppas att du kommer dela denna vision med oss. Vårt servicebeteende betyder mycket för oss, varför det är extra viktigt att du känner detsamma. Om rollen Som Lokalvårdare har du och dina kollegor en viktig roll i att ansvara för helhetsupplevelsen i kundens lokaler. Tillsammans skapar ni en miljö som förmedlar en säker, attraktiv, modern och hållbar arbetsplats att vistas på för de anställda och alla besökare. Du arbetar främst med städning av kundens lokaler, samt även andra arbetsuppgifter som kan förekomma såsom konferensservice, påfyllning av vatten/kaffemaskiner och skötsel av växter. Tjänsten är en visstidsanställning under sommaren med goda chanser till förlängning. Placeringsort är SKB Oskarshamn. Arbetstider: dagtid Vem vi söker Vi söker dig som är serviceinriktad, lyhörd, ansvarsfull och initiativtagande. Du trivs i rollen som företagsrepresentant och delar ISS vilja att leverera service i världsklass. Det innebär att du ska ha en hög servicenivå, god överblick över ditt städområde och kan komma med förslag till förbättringar hos kunden. Det är viktigt att du är lyhörd för kundens behov. Du har lätt för att skapa goda relationer med såväl kunder som medarbetare. Därutöver har du en förmåga att samarbeta då arbetet kan vara både enskilt och i grupp. Vi ser gärna att du har erfarenhet från serviceyrken eller branscherfarenhet. Det är viktigt att du behärskar svenska språket. B-körkort är ett krav. Då ISS är ett av världens största tjänsteföretag inom Facility Management finns det många olika karriärmöjligheter, såväl nationellt som globalt. Vårt fokus ligger i att ta hand om och utveckla våra medarbetare, för vi tror att People make places. ISS värderingar är kvalitet, ansvar, ärlighet och entreprenörskap. Dessa värderingar kommer att vara fundamentala i hur vi arbetar. Det är därför viktigt att du känner att du står för ett förhållningssätt som är i enlighet med dessa. Din ansökan Har vi väckt ditt intresse? Varmt välkommen att skicka in din ansökan, dock senast 17/5-2024. Vi kommer att driva en löpande rekryteringsprocess vilket medför att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Tjänsten är en visstidsanställning under sommaren med goda chanser till förlängning. Placeringsort är SKB Oskarshamn. Arbetstider: dagtid Ansvarig för rekryteringsprocessen är vår Bemannings koordinator Mathilda Legneteg Vid eventuella frågor om processen, vänligen kontakta: [email protected] Observera! Vattenfall är en del av Sveriges kritiska infrastruktur, därmed är många av våra tjänster säkerhetsklassade. En säkerhetsprövning kommer genomföras innan anställning i enlighet med säkerhetsskyddslagen. Vi tar ej emot ansökningar via mail utan enbart via vårt rekryteringssystem. Du ansöker genom att gå in på vår hemsida www.se.issworld.com/karriär/sök jobb/se våra lediga tjänster här och registrera ditt CV. Ansökningar som skickas på annat sätt kommer inte att kunna besvaras eller hanteras för den här rekryteringen. Välkommen med din ansökan!

19 april 2024
Sista ansökan:
17 maj 2024