Min Doktor söker vaccinationssköterska till Apotek Hjärtat i Oskarshamn

Vi söker nu nästa medlem i vårt team! Att arbeta som vaccinatör hos ossDu är en legitimerad sjuksköterska som brinner för bra service och alltid gör det lilla extra för dina patienter. Du har förmågan till självständigt arbete och beslutsfattande utifrån din kompetens. Hos Min Doktor får du regelbundna vaccinationsutbildningar. Du arbetar nära kollegorna på Apotek Hjärtat och dina vaccinationskollegor runtom i landet. Erfarenhet av att arbeta med vaccinationer är meriterande men skall ej ses som ett krav. Vill du veta mer? Se vår film om hur det är att arbeta hos oss Det här söker vi hos digVi söker en utåtriktad sjuksköterska med god datorvana för arbete med vaccination på Apotek Hjärtat i Oskarshamn. Tjänsten omfattar 1-3 veckodagar i veckan på ett kontinuerligt schema. Arbetet hos oss är självständigt och innefattar bland annat: Vaccinering Journalföring Hantering av betalning Enklare inventering Övrig information Placering: Apotek Hjärtat i Oskarshamn Omfattning:Avtalad visstidsanställning/ tillsvidareanställning 1-3 dagar i veckan Tillträde: Maj Välkommen med din ansökan Välkommen med din ansökan så snart som möjligt (urval och intervjuer sker löpande). Vi ser fram emot din ansökan! Om Min DoktorMin Doktor är Sveriges första digitala vårdgivare och erbjuder sedan 2013 snabba och trygga vårdbesök över nätet, oberoende av tid och plats. Idag är vi en av Sveriges största digitala vårdcentraler. Sedan 2018 bedriver vi även sjuksköterskeledda fysiska vård- och vaccinationsmottagningar i anslutning till Apotek Hjärtat och ICA Maxi, samt en vårdcentral i Nyköping. Min Doktor är registrerad vårdgivare och omfattas av hälso- och sjukvårdslagen, personuppgiftslagen, patientdatalagen och patientsäkerhetslagen.

23 april 2024
Sista ansökan:
28 april 2024
Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

22 april 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
Chef fastighetsdrift

Vi söker nu dig som är redo för utmaningen att som 1:a linjens chef leda medarbetare och verksamhet vid vår fastighetsdrift i Oskarshamn. Du kommer tillsammans med enhetens medarbetare att ansvara för drift, service, tillsyn och skötsel samt avhjälpande åtgärder på Region Kalmar läns fastigheter. För oss är arbetsglädje och trivsel viktigt – vi strävar efter att bli den bästa arbetsplatsen! I uppdraget har du personalansvar för fastighetsdriftens medarbetare som idag består av fem tekniker och två driftingenjörer. Tillsammans utvecklar ni verksamheten mot gemensamma mål. Du kommer även att ha tät samverkan med driftcheferna på våra sjukhus i Kalmar och Västervik. Du har ekonomiskt ansvar för verksamheten, är underställd basenhetschefen och ingår i Regionfastigheters ledningsgrupp. Utöver ditt uppdrag som chef kommer du att arbeta med övergripande frågor inom fastighetstekniska installationer och förebyggande underhåll. Tjänsten kan komma att säkerhetsprövas. Om dig Vi söker dig som har en för uppdraget relevant högskoleutbildning och/eller flera års erfarenhet av arbete i ledande befattning gärna med kvalificerade driftsfrågor. I tjänsten ingår personsäkerhetsansvar samt elanläggningsansvar för fastighetsdriften i Oskarshamn och det är därför önskvärt att du har tidigare erfarenhet av dessa roller. Vi tar även hänsyn till kompetens gällande medicinska gaser i bedömningen av din ansökan. B-körkort är ett krav då tjänsten medför resor över länet. För att lyckas i tjänsten är det viktigt att du känner dig bekväm i rollen som ledare samt har förmågan att skapa delaktighet och engagemang bland dina medarbetare. Du är lyhörd med ett intresse för att hjälpa andra i rätt riktning för att uppnå bästa möjliga lösning utifrån uppsatta mål. I din kommunikation är du tydlig och du säkerställer att ditt budskap nått fram. Genom planering, prioritering och uppföljning skapar du struktur i ditt arbete både för egen del och mot gruppen du leder. Vi jobbar med löpande urval, så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag. Din framtida arbetsplats Basenheten Regionfastigheter finns i Kalmar, Oskarshamn och Västervik. Vår uppgift är att vara en strategisk fastighetsägare som på ett rationellt och effektivt sätt tillhandahåller ändamålsenliga lokaler för Region Kalmar läns olika verksamheter, samt att förvalta egendomen på ett sätt som bevarar värdet över tid. I detta ingår fastighetsdrift, underhåll och tekniskt verksamhetsanknutna tjänster. Vi arbetar med ny-, om- och tillbyggnadsprojekt och ansvarar för byggprocessens alla faser. Fastighetsbeståndet omfattar cirka 200 byggnader med en total yta om cirka ca 400 000 kvadratmeter. Vi är en del av Regionservice, som är 500 medarbetare med specialkompetens inom flera olika yrkesområden. Tillsammans ansvarar, utför och utvecklar vi servicetjänster för Region Kalmar läns verksamheter. Region Kalmar län ansvarar för hälso- och sjukvård, tandvård, folkhögskolor, kultur, kollektivtrafik och regional utveckling. Vi är över 7 000 medarbetare som alla jobbar tillsammans för ett friskare, tryggare och rikare liv för länets invånare. Hos oss får du många förmåner och ett av Sveriges bästa kollektivavtal. Vi möter människor i livets alla skeden och har ett meningsfullt och utvecklande arbete – varje dag. Region Kalmar län erbjuder alla medarbetare en anställning på 100%. Om du arbetar deltid men önskar arbeta heltid kan utökning av tjänst erbjudas vid annan arbetsplats. Vi vill att du bifogar CV och personligt brev till din ansökan. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Region Kalmar län vill vi att du söker tjänsten i vårt rekryteringssystem och inte via e-post eller i pappersformat. Vi tar gärna emot samtal från dig som är intresserad av jobbet men tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster.

22 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Säljande säkerhetsexpert i Oskarshamn

Är du vår nästa säljande säkerhetsexpert i Oskarshamn? Som säljande säkerhetsexpert hos oss blir du en del av ett motiverat team där vi tillsammans bidrar till att familjer och människor får en säkrare vardag. Vi arbetar med branschens mest innovativa lösningar och du får från start ett gediget introduktionsprogram där du får alla verktyg för att lyckas. Du kommer att jobba hos oss på Stjärnekens Säkerhetstjänst AB, som är marknadsledande leverantör och franchisetagare till Verisure Sverige AB av larm till villa och lägenhet. Vi erbjuder dig: · Attraktiv lönemodell med grundlön, provision och bonussystem · Kollektivavtal och tjänstebil · Gedigna sälj- och serviceutbildningar · En stabil arbetsplats med lång branscherfarenhet · Marknadens mest innovativa tjänster och produkter Om tjänsten: Som säljande säkerhetsexpert hos oss på Verisure så möter du våra kunder i deras hem och levererar en förstklassig kundupplevelse. Rollen innebär säkerhetsrådgivning och försäljning samt trygga installationer och service. Här får du en arbetsplats med hög energinivå, teamkänsla och motiverade kollegor som tillsammans strävar efter att vara bättre än igår. Eftersom vi har ett introduktionsprogram i världsklass så har vi inget krav på tidigare erfarenhet. Om du har drivet och viljan att lära dig, så har vi verktygen! Vi söker dig som: · Har B-körkort · Behärskar svenska i tal och skrift. Ytterligare språk är meriterande · Är fri från anmärkningar i belastningsregistret · Har stort kundfokus och hög integritet · Drivs av att arbeta mot uppsatta mål Urval sker löpande så ta chansen och skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vi tar inte emot ansökningar via mail på grund av GDPR. Under rekryteringsprocessen tar vi utdrag ur belastningsregistret och gör en kreditupplysning. Läs gärna mer om oss på vår Karriärsida eller följ oss på vår Instagram . Har du frågor? Kontakta rekryteringsteamet på [email protected]. Märk ämnesraden med den ort du är intresserad av att jobba i. Vi ser fram emot din ansökan!

22 april 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
Arbetsledare till Sodexos verksamhet i Oskarshamn

Vill du vara en del av något större? Om du vill jobba tillsammans med människor med olika bakgrunder, Om du har stora ambitioner, inte är rädd för utmaningar och vill växa samtidigt som du bidrar till vår utveckling och tillväxt. Då är du välkommen till Sodexo! Som arbetsledare på Sodexo är du en mångsysslare och möjliggörare. Du kommer att leda medarbetare som är experter på STÄDNING, samt säkerställa en säker arbetsmiljö och produktivitet i ditt team. Ditt ledarskap och din känsla för hög servicenivå sprider glädje och bidrar till en bättre vardag. Jobba hos oss på Sodexo och bli en del av något större. Du kommer att tillhöra ett företag och ett team som värdesätter dig för dig, du kommer att kunna agera målmedvetet och påverka genom dina dagliga handlingar, och utvecklas i din egen takt.  Vårt uppdrag hos vår kund i Oskarshamn består av lokalvård. Vad du kommer att jobba med:  • Övergripande ansvar för den totala driften  • Resultat- och personalansvar samt utveckling av verksamheten  • Upprätthålla goda relationer med kund samt säkerställa att kunden erhåller överenskommen kvalitet  Vad du bidrar med:  • Mångårig och bred erfarenhet från servicebranschen  • Ledarerfarenhet  • Ett starkt kund- och verksamhetsfokus  • Vana av att arbeta administrativt och i system   • Driv och målmedvetenhet  • Vilja och förmåga att utveckla dig själv och dina medarbetare tillika verksamheten  Om tjänsten  Frågor om tjänsten och rekryteringsprocessen besvaras av Mikael Larsson [email protected]. Observera att vi endast tar emot ansökningar via vårt rekryteringssystem. Din ansökan vill vi ha senast 2024-05-07  För denna tjänst kommer att vi genomföra en bakgrundskontroll på slutkandidat i samarbete med en extern leverantör. Slutkandidaten kommer att informeras och behöva lämna sitt samtycke innan det att bakgrundskontrollen genomförs.  Vad vi erbjuder Utöver en spännande tjänst och härliga kollegor erbjuder vi dig bland annat:  • Flexibel och dynamisk arbetsmiljö  • Tillgång till löpande utbildning och utvecklingsprogram  • Möjligheter att växa inom företaget • Stort fokus på hälsa och säkerhet   • Volontärarbete på betald arbetstid  Mer om Sodexo och vilka vi är  • Vårt syfte, hållbarhetsarbete och våra tjänster  • Medarbetarsidorna Mitt Sodexo  Redo att vara en del av något större? Ansök idag!  Sodexokoncernen Sodexo grundades av Pierre Bellon i Marseille 1966 och är världsledande inom hållbar mat och erbjudanden inom lärande, arbete, hälsa och nöje. Sodexokoncernen är unik genom sitt oberoende och grundarfamiljens delägande, sin hållbara affärsmodell och serviceutbudet med måltidstjänster och FM-tjänster. Dessa erbjudanden möter alla utmaningar i vardagen med ett dubbelt mål: att förbättra livskvaliteten för våra medarbetare och dem vi erbjuder våra tjänster, och att bidra till ekonomiska, sociala och miljömässiga framsteg i de samhällen där vi är verksamma. För oss går tillväxt och socialt engagemang hand i hand. På Sodexo är vårt syfte att skapa en bättre vardag, för ett bättre liv för alla.

22 april 2024
Sista ansökan:
7 maj 2024
Samordnare till SAAND Service & Omsorg Västervik hemtjänst

Vill Du arbeta i företaget med det stora hjärtat? Sätter Du människan och kvaliteten i centrum? Då är Du välkommen till oss på SAAND Service & Omsorg AB! Vi kommer att förstärka vår verksamhet i Västervik med ytterligare en samordnare! SAAND Service & Omsorg AB är verksamma inom hemtjänst, personlig assistans, ledsagning samt hushållsnära tjänster. Vi har idag kontor i Linköping, Botkyrka, Eskilstuna, Köping, Södertälje, Värmdö, Västervik och Örebro med huvudkontoret i Linköping. Rollen som samordnare hos oss Som samordnare inom SAAND Service & Omsorg är du en mycket viktig lagspelare i verksamheten och är verksamhetschefens högra hand. De prioriterade samordnaruppgifterna är schemaplanering, personalbemanning och uppföljning av utfört arbete. Du behöver kunna hantera många bollar i luften samtidigt. Samordnaren är en viktig länk i kontakter med handläggare, uppdragsgivare, hemsjukvård och andra externa aktörer. Som samordnare följer du fastställda rutiner och processer i kvalitetsledningssystemet och företagets värderingar samt ser till att vi arbetar enligt dessa. Rollen som samordnare/planerare kommer att innebära att du fördelar din tid mellan våra kontor i Västervik och Överum. Kvalifikationer För att klara av arbetsuppgifterna ser vi gärna att du har undersköterskeutbildning. Du har mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift samt har god datorvana. Vi ser gärna att du har erfarenhet av hemtjänst. Meriterande är om du har arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare. Körkort är ett krav. Din profil Vi ser att du är strukturerad och positiv person som kan skapa delaktighet och förtroende i personalgrupperna. Du är också en ansvarsfull person med hög drivkraft som arbetar lika bra självständigt som i team. Vidare vill vi att du är: Stresstålig: Vana att hantera många bollar i luften samtidigt. Lugn och stabil i stressade situationer. Prioriterar rätt frågor trots att det händer mycket runt omkring. Lösningsfokuserad: Se varje fråga som dyker upp som en möjlighet att lösa. Göra det lilla extra som krävs för att hålla god kvalitet. Kommunikativ: Vara lyhörd och säkerställa att budskapet har gott fram till såväl uppdragsgivare, anhöriga och medarbetare. Flexibel: Kunna anpassa sig till nya situationer och ingångsvärden för att sedan kunna ta beslut. Övrig information Vi erbjuder provanställning som går över i tillsvidaretjänst alternativt visstidsanställning på heltid eller enligt överenskommelse. Arbetstiden är förlagd på dagtid. Rekrytering sker löpande! Varmt välkommen med din ansökan!

22 april 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
Arbeta hemma. Fast timlön på 140 kr. Gör skillnad, samla in gåvor via tlf.

Dra nytta av flexibiliteten att arbeta hemifrån och gör en meningsfull skillnad i världen! Vi är en framstående insamlingsbyrå som samarbetar med ett brett spektrum av respekterade organisationer, inklusive Bris, Hjärt-Lungfonden, Hjärnfonden, Hundstallet och många fler. Sedan vår start 2007 har vi stolt arbetat med över 50 olika ideella organisationer, både inom och utanför Sverige. Vi söker modiga individer som är redo att ta ansvar och göra en genuin skillnad i samhället. Om du har en passion för humanitära frågor, miljöskydd, djurrätt, kvinnors rättigheter, stöd för utsatta människor och barn, eller forskning för att hitta botemedel till sjukdomar, väntar en givande karriär på dig hos oss. Som Telefonambassadör kommer du att arbeta med att samla in pengar till välgörande ändamål genom att ringa människor som redan stödjer organisationen du kommer att representera. Arbetstider: Vi erbjuder flexibla arbetstider. Måndag - Torsdag 17-21 Söndagar 16-20 Det finns även möjlighet att arbeta längre pass och dagtid, först när man har kommit in i det samt efter överenskommelse. Krav: Allt du behöver är tillgång till en dator (ej surfplatta eller Chromebook) och ett headset för att börja ditt meningsfulla arbete från komforten av ditt eget hem. Självklart ska du kunna utföra ditt arbete ostört och hålla de överenskomna arbetstiderna. Vi erbjuder en fast timlön på 140 kr, inklusive semesterersättning. Om du är redo att göra en positiv inverkan och arbeta för ändamål som rör dig, tveka inte att ansöka idag. Anslut dig till oss och bli en del av förändringen! #jobbnu. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

22 april 2024
Sista ansökan:
13 maj 2024
Gruppchef Lokal Produktionsteknik, Motorbearbetningen

Scania genomgår nu en transformation från att vara en leverantör av lastbilar, bussar och motorer till en leverantör av kompletta och hållbara transportlösningar. På Scanias Motortillverkning (DM) är hållbarhet en kärnfråga med en ambition att vara en attraktiv arbetsgivare samtidigt som vårt nya motorprogram minimerar utsläpp och sänker Scanias bränsleförbrukning. Vårt dagliga arbete innebär löpande effektivisering av våra produktionsprocesser i kombination med ett aktivt arbete kring ledarskap, mångfald, jämställdhet och inkludering. En av våra nuvarande gruppchefer inom produktionsteknik ska gå vidare till ett nytt uppdrag så nu undrar vi - är det du som vill vara med och fortsätta resan mot en verksamhet i världsklass? Vilka är vi och vad är viktigt för oss? Scania Engine Manufacturing, eller DM som vi säger i dagligt tal, har som uppdrag att tillverka och tillsammans med R&D utveckla de strategiska komponenterna i Scanias och Traton Groups motorer. Vår kärnkompetens ligger inom skärande bearbetning och gjutning. Vi förstår att nyckeln till våra framgångar kommer genom lagarbete och att vi hjälper varandra att bli bättre. För oss är det viktigt med öppenhet, prestigelöshet och att vi vågar ha roligt på jobbet. För oss som chefer är det självklart att vi leder genom våra gemensamma värderingar och själv är närvarande och coachar. Vår ambitionsnivå är hög inom alla områden och vi vill utveckla vår verksamhet till yttersta världsklass, inte minst ur ett hållbarhetsperspektiv för människa och planet. Om jobbet Som Gruppchef inom produktionsteknik har du ett spännande jobb i en dynamisk miljö – vi introducerar just nu nya produkter och volymtillväxten är hög. Du kommer att vara en nyckelspelare inom den lokala produktionstekniska ledningsgruppen och tillsammans med dina kollegor utveckla och leda organisationen för lokal produktionsteknik. Inom vårt team varvar vi gärna konkreta och mer abstrakta diskussioner för att gemensamt lyfta verksamheten till nästa nivå. Med syfte att utveckla både medarbetare och organisation är det för oss viktigt att säkerställa att rätt kompetens, erfarenhet och mångfald finns i hela vår verksamhet oavsett nivå. Som Produktionsteknisk Gruppchef ansvarar du bland annat för att: Coacha och leda 8-10 kompetenta och engagerade medarbetare, både produktionstekniker och beredare. Driva och leda förbättringsarbete inom beredning- och produktionstekniska området genom att utveckla och optimera befintliga processer. Genomföra och kvalitetssäkra aktiviteter kopplade till produkt- och förbättringsprocesser enligt investerings- och kapacitetsplaner samt säkerställa att projekt avslutas och lämnas över till verksamheten. Därutöver ingår du i ledningsgruppen för det verkstadsområde du verkar i. Här har du en central och viktig roll där du är den som lyfter blicken och beaktar det långsiktiga perspektivet. Din profil I rollen som gruppchef leder du ambitiösa tekniska kunniga medarbetare, därför söker vi dig som har ledarerfarenhet och en förmåga att kunna balansera teknik med ledarskaps- och utvecklingsfrågor. För att trivas i rollen bör du ha en förmåga att kunna strukturera och prioritera i en dynamisk miljö, en god förmåga att kunna kommunicera obehindrat både på svenska och engelska då kontakt med utländska leverantörer och kollegor ingår i rollen. Det är en fördel om du har en bakgrund inom Produktionsteknik och helst bearbetning. För oss är det viktigt att du som chef har en vilja att skapa och bidra med engagemang – oavsett om det gäller produktionsprocesserna, under chefsträffar eller i vårt mångfalds- och inkluderingsarbete. Du har en förmåga att förmedla och förankra visioner och är närvarande i ditt ledarskap för att nå hela vägen fram. Vi tror att du är civil- eller högskoleingenjör alternativt att du har skaffat dig motsvarande kunskap genom din erfarenhet. Du har förmågan att kunna balansera de tekniska frågorna med ledarskap, se till helheten och vågar testa nya idéer. Är det så att du inte riktigt känner att du har alla erfarenheter som efterfrågas men ändå är intresserad av tjänsten? Skicka in en ansökan ändå – för oss är det viktigast att du är rätt person, resten kan du lära dig under resans gång! Ytterligare information Har du frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta mig, Markus Granberg (rekryterande chef) på [email protected] eller 08- 553 89239 Ansökan Din ansökan ska innehålla personligt brev, CV och relevanta betygskopior. Vi använder logik- och personlighetstester i vår urvalsprocess och en bakgrundskontroll kan komma att genomföras för denna tjänst. Ansök senast den 2024-05-10! Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Rekvisition 6080

22 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Sommarjobba hos Cramo i Oskarshamn

I sommar tar vi in sommarjobbare under veckorna 25 till 32 till Cramos depå i Oskarshamn. Vi letar nu därför efter nyfikna ungdomar som vill utvecklas och gör det lilla extra i sommar! Cramo är nummer ett i vår bransch och arbetar med maskinuthyrning inom byggbranschen. Hos oss kommer du att arbeta med returhantering av våra produkter. Det innebär främst att du tar emot returer av våra maskiner, rengör maskiner, funktionskontrollera samt utföra vissa lättare reparationer. Dina arbetsuppgifter utförs både inne i verkstaden men även ute på gården. Vem är du? - En lagspelare som tar stort ansvar för dina arbetsuppgifter. - B-körkort är ett krav - Goda kunskaper i svenska och engelska. - Erfarenhet av liknande arbete är meriterande men viktigast av allt är dina personliga egenskaper och din inställning. - Kunna vara tillgänglig under våra öppettider 7-16 på vardagar under sommarperioden. Då vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper använder vi oss av personlighetstester. Också för att alla ska få samma chans till en rättvis process samt arbeta med att öka Cramos mångfald och välkomna alla typer av sökanden. När du skickat in din ansökan kommer du därför få ett mail och länk för att genomföra testet. Urvalet sker löpande och tillsättning kan komma att ske innan utsatt datum. Vi tillämpar alkohol- och drogtest för att säkra en trygg arbetsmiljö för alla. Vid frågor om sommarjobb är du välkommen att kontakta Depåchef Jonas Nilsson på mail: [email protected] Sedan början av 1950-talet har Cramo varit en pionjär inom uthyrningsbranschen. Cramo har idag runt 100 depåer över hela Sverige och tillsammans med Boels Rental har vi 750 depåer i världen. Som helhetsleverantör av uthyrning av maskiner, utrustning och tjänster hjälper vi små och stora företag inom byggbranschen, men även till industriprojekt, offentlig sektor och privatkunder. Cramo AB ingår i affärsområdet Cramo Norra Europa tillsammans med Norge, Finland, Estland och Litauen. Vi erbjuder moderna maskiner och servicelösningar, delar med oss av vår kunskap och har en passion för service vilket gör oss till ett av de ledande företagen inom uthyrning av maskin- och verktygsbranschen.

22 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Audionom öron, näs- och halskliniken

Här erbjuds du ett spännande arbete som Audionom på öron, näs- halskliniken, hörselvården med placering i Oskarshamn. Du ges hos oss möjligheten till ett självständigt arbete med frihet under ansvar där vi lägger stor vikt på kvalitét och evidensbaserat arbete. Dina arbetsuppgifter är varierande och utvecklande där du bland annat utför diagnostiska hörselmätningar samt rehabilitering av personer med hörselnedsättning i alla åldrar.  Arbetet ger dig en bred kompetens och hos oss har du goda möjligheter att utvecklas inom din profession beroende på intresse. Vi erbjuder individuell anpassad introduktion. Om dig Till denna tjänst söker vi dig som är Legitimerad Audionom, både dig med erfarenhet, dig som är nyutexaminerad eller som snart ska legitimeras. Arbetet kräver noggrannhet och förmåga till både självständigt arbete och arbete tillsammans med andra samt att du är pedagogisk och kommunikativ som person. Du tycker om att ta ansvar och att strukturera upp och organisera ditt arbete och drivs av att arbeta mot fastställda mål. Vi ser att du har ett positivt förhållningssätt, både gentemot patienterna och dina kollegor och är engagerad, initiativtagande och ser möjligheter istället för hinder i förändringsprocessen. Om du idag bor på annan ort och har för avsikt att flytta hit permanent, kan vi vara behjälpliga med att söka bostad.  Intervjuer och tillsättning sker löpande så vänta inte med din ansökan.  Din framtida arbetsplats  Du välkomnas av ett tätt sammansvetsat och kompetent hörselvårdsteam som består av Audionomer, Hörselvårdsingenjörer, Pedagoger, Teckenspråkslärare, Kuratorer, Audiologer, Öronläkare och Logopeder. Vi utgör ett glatt och positivt team och tillsammans med ÖNH-mottagningarna ger vi Regionens invånare en god, trygg, professionell och säker sammanhållen hörselvård Vi är en del av Västerviks sjukhus, som är ett akutsjukhus med förlossningsvård och BB. På sjukhuset jobbar 1 500 medarbetare, vars ständiga utvecklingsarbete gör att vi når goda resultat i flera olika nationella mätningar. De senaste åren har vi varit mellan etta och trea i listan över ”Sveriges bästa mellanstora sjukhus” och vi kommer alltid högt i AT-läkarnas ranking. Sjukhuset ligger nära Västerviks centrum och skärgård. Sjukhuset är en del av Region Kalmar län. Tillsammans jobbar vi och våra 7 000 kollegor för ett friskare, tryggare och rikare liv för länets invånare. Vi ansvarar för hälso- och sjukvård, tandvård, folkhögskolor, kultur, kollektivtrafik och regional utveckling. Vi möter människor i livets alla skeden och har ett meningsfullt och utvecklande arbete - varje dag. Region Kalmar län erbjuder alla medarbetare en anställning på 100%. Om du arbetar deltid men önskar arbeta heltid kan utökning av tjänst erbjudas vid annan arbetsplats. Vi vill att du bifogar CV och personligt brev till din ansökan. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Region Kalmar län vill vi att du söker tjänsten i vårt rekryteringssystem och inte via e-post eller i pappersformat. Vi tar gärna emot samtal från dig som är intresserad av jobbet men tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster.

22 april 2024
Sista ansökan:
23 juni 2024