Är du legitimerad farmaceut och är redo för din nästa utmaning? Vill du vara en del av en organisation där du kommer att ha ett nära samarbete med ditt team och stora möjligheter att utvecklas i olika roller? Välkommen till Apotek Hjärtat! Om jobbet som farmaceut på Hjärtat Som farmaceut på Hjärtat arbetar du omväxlande med rådgivning och försäljning inom recept och egenvård. I rollen bidrar du med din farmaceutiska kompetens, engagemang och erfarenhet, till en bättre hälsa för våra kunder och till apotekets framgång. På Hjärtat kan din karriär som farmaceut ta många spännande vägar. Du kan leda andra och specialisera dig inom till exempel farmaci, kvalitet eller kundmöte. Möjligheterna är många! Läs mer om våra karriärvägar här. Därför ska du jobba hos oss - apotekschefen berättar Välkommen till vårt härliga apotek, beläget i hjärtat av Österåker! Efter bara ett år fortsätter vi att växa stadigt, och därför söker vi nu fler engagerade medarbetare till vårt team. Som chef är det viktigt för mig att du har en genuin passion för kundservice och att du bidrar till den positiva stämningen här på apoteket. Att vara en lagspelare som stöttar kollegor och tar ansvar för helheten är avgörande. Här möter vi kunder i alla åldrar och med olika behov, vilket ger dig chansen att både använda dina kunskaper och kontinuerligt utvecklas. Välkommen till en plats där både du och dina kunskaper får växa! Vi har öppet alla dagar mellan 08.00 och 20.00. Tjänsten är en tillsvidareanställning som farmaceut. Tjänsten är på heltid eller enligt överenskommelse. Provanställning kan komma att tillämpas. Tillträde till tjänsten sker enligt överenskommelse. Är du den vi söker? Vi söker dig som är legitimerad receptarie eller apotekare. Du är antingen i början av din karriär eller erfaren farmaceut och känner igen dig i beskrivningen: Du visar intresse och engagemang i mötet med kunder och samarbetar väl med kollegor på ditt apotek och i hela regionen/ hela Apotek Hjärtat Du tar ansvar för att hantera de krav som ställs på dig som farmaceut och tar hjälp av ditt team vid behov Du bidrar med en god attityd och söker enkla lösningar i vardagen Nyfiken på att lära känna våra kollegor? Lyssna på vår podcast. Du hittar den här! På Hjärtat strävar vi efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Vi välkomnar därför sökande med olika bakgrund! Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen, skicka in din ansökan redan idag. Om roller kräver det så behöver du genomgå bakgrundskontroller innan anställning. All extern hjälp med rekrytering undanbedes. Sista ansökningsdag: 2025-06-30 Kontaktperson: Veronica Nordlund, [email protected]
Är du en person som är lekfull, ansvarstagande, omtänksam och trivs med att hjälpa människor? Då är detta jobb för dig! Arbetet skulle passa dig som studerar eller har annan sysselsättning. Jag är en glad kille som bor med min familj. Jag söker dig som vill arbeta som personlig assistent, som vill arbeta kvällar och helger. Som assistent kommer du att hjälpa mig med allt som får min vardag att fungera såsom omvårdnad, personlig hygien och matning. Du som söker behöver vara pigg och glad precis som jag. Jag behöver dig som har lätt att ta initiativ, lyhörd, ordentlig och omtänksam. Ett plus är om du har erfarenhet av att arbeta med barn. Tjänsten innebär hjälp i samband med förflyttningar, måltider och personlig hygien. Du stöttar mig med allt i vardagen där funktionsnedsättning sätter gränser, både i och utanför hemmet. Du finns som ett stöd vid lek och bus och aktiviteter. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Tidigare erfarenhet som personlig assistent men inget krav Arbetat med barn är meriterande men inget krav Du som söker ska vara tobaksfri när du arbetar Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig ett varierande och betydelsefullt arbete, där du som medarbetare uppmuntras att fatta egna kloka beslut. Vi har ett stort utbud av digitala utbildningar och andra verktyg för att du ska kunna utvecklas i din yrkesroll. Självklart har vi även friskvårdsbidrag. I arbete med barn krävs utdrag från belastningsregistret enligt lag som lämnas till arbetsgivaren innan påbörjad anställning. Du beställer registerutdraget enligt LSS från polisen på följande sida: Barn med funktionsnedsättning, e-tjänst | Polismyndigheten (polisen.se) Om Frösunda Personlig assistansFrösunda är en av landets ledande assistansanordnare med över 25 års erfarenhet. Det gör oss till ett tryggt företag för dig som medarbetare och för våra kunder och närstående. Vi är en ansvarsfull arbetsgivare som tar helhetsansvar för assistansen dygnet runt. Tack vare lokala kontor över hela Sverige i kombination med centrala stödfunktioner finns vi alltid här för dig och dina kunder. Som medarbetare hos oss får du ett varierande arbete och möjlighet att utvecklas. Här gör du skillnad - varje dag. Övrig information Anställningsform: Timanställning Omfattning: Vid behov Arbetstid: Kvällar/ helger Tillträde: Enligt överenskommelse Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Vid frågor om tjänsten, är du varmt välkommen att kontakta: Verksamhetschef: Martina Malmström [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!
Är du undersköterska och har erfarenhet från arbete i hemtjänst? Är du redo för nya utmaningar? Då har vi ett betydelsefullt och omväxlande arbete att erbjuda hos oss i vårt professionella team på dagen. Vi erbjuder ett självständigt arbete med många sociala kontakter. Du brinner för att ta hand om andra människor som behöver stöd och omsorg i sin vardag. Vi fokuserar på kunden och bästa möjliga kvalitet i det arbete vi gör. För att kunna söka tjänsten hos oss måste du uppfylla följande krav: Du är utbildad Undersköterska Du behärskar svenska i tal och skrift Du är stresstålig och van att ta ansvar Du är van att arbeta självständigt Du måste ha B-körkort Om dig: Du är flexibel, noggrann, självständig och ansvarsfull. Du är van att arbeta med mobil och digital plattform. Du är social, utåtriktad, lyhörd och har positivt bemötande. Du har lätt för att samarbeta och trivs i en flexibel miljö. Du har ett professionellt förhållningssätt i dina kommunikationer. Du behärskar svenska i tal och skrift och kan dokumentera i social journal. Du har ett genuint intresse att hjälpa personer med behov av stöd i sin vardag. En av dina styrkor är att kunna se deras individuella behov. Du har förmåga att hantera också de mer pressade situationerna. Dina arbetsuppgifter: I hemtjänsten jobbar du i våra kunders eget hem med att ge personen den omsorg och det stöd som hen har rätt till, enligt biståndsbeslutet och den individuella genomförandeplanen. Arbetsuppgifterna på dagtid kan handla om hjälp med: Måltider Socialt stöd Tillsyn Omsorg och personlig hygien Stöd med på- och avklädning Inköp Och mycket annat Arbetsperiod och tider: Vi erbjuder dagsschema med tjänstgöring måndag-fredag. Dagsschema: kl. 07:00 - 15:30. Det finns varianter på fasta scheman med olika tjänstgöringsgrad. Du kommer att arbeta i vår nya verksamhet i Österåker, där det finns möjligheter till utveckling. Vi tror att du bor i närheten för att resor till och från arbetet inte blir belastande. Din ansökan: I ansökan vill vi att du anger vilken tjänstgöringsgrad du är intresserad av att arbeta. Vi tittar löpande på ansökningar så välkommen med din ansökan redan idag! Om oss: Vår vision är att vara Sveriges mest kundcentrerade vårdföretag. Arbeta för att människor ska leva ett självständigt liv utifrån sina behov och förutsättningar. Detta gör vi med Omsorg från hjärtat Aleo Omsorg är ett familjeägt företag grundat 2017 och som bedriver verksamheter i Täby, Vallentuna, Österåker och Vaxholm. I dagsläget driver vi verksamhet inom områdena Hemtjänst, boendestöd och hemservice. Vi arbetar för en så hög personalkontinuitet som möjligt i vår planering. På kontoret har vi administrativ personal som planerar medarbetare och kunder i flera olika geografiska områden. Våra medarbetare är undersköterskor, vårdbiträden och servicepersonal. Vi har moderna miljövänliga el-hybridbilar, arbetskläder, friskvårdsbidrag och arbetar modernt med digitala system för arbetsscheman och kundinsatser. Vi har kollektivavtal via Fremia. Samtliga medarbetare är försäkrade under sin anställning och erbjuds tjänstepension. Vi är ett rekomenderat företag via Reco för åren 2021-2024. Läs mer om vad just våra kunder säger om oss på Aleo - klicka här.
Har erfarenhet ifrån arbete i hemtjänst? Eller du kanske har erfarenhet av att jobba inom hemsjukvård, akutvård eller mottagnings arbete. Är du redo för nya utmaningar? Då har vi ett betydelsefullt och omväxlande arbete att erbjuda hos oss i vårt professionella team. Vi erbjuder ett självständigt arbete med många sociala kontakter. Du brinner för att ta hand om andra människor som behöver stöd och omsorg i sin vardag. Vi är ett glatt gäng som utgår från vårt nya kontor i Österåker. Vi fokuserar på kunden och bästa möjliga kvalitet i det arbete vi gör. Vi jobbar på uppdrag i från Österåkers kommun och inom detta uppdrag så ingår det att utföra sedvanliga undersköterska uppgifter inom hemtjänst. Utöver detta så har vi ansvar för att hantera trygghetslarm mellan 07:00 - 22:00. Därför vore det mycket fördelaktigt om du har erfarenhet utav att jobba inom akuta verksamheter eller hemsjukvård. För att kunna söka tjänsten hos oss måste du uppfylla följande krav: Du behärskar svenska i tal och skrift mycket bra Du är stresstålig och van att ta ansvar Du är van att arbeta ensamt och självständigt Du har B-körkort och kan ta ansvar i din körning Om dig: Du är flexibel, noggrann, självständig och ansvarsfull. Du är van att arbeta med mobil och digital plattform. Du är social, utåtriktad, lyhörd och har positivt bemötande gentemot kunder såväl som kollegor. Du har lätt för att samarbeta och trivs i en flexibel miljö. Du har ett professionellt förhållningssätt i dina kommunikationer. Du bör ha vana av att dokumentera i social journal. Du har ett genuint intresse att hjälpa personer med behov av stöd i sin vardag. En av dina styrkor är att kunna se deras individuella behov. Du har förmåga att hantera också de mer pressade situationerna. Det är meriterande om du är utbildad undersköterska. Dina arbetsuppgifter: I hemtjänsten jobbar du i våra kunders eget hem med att ge personen den omsorg och det stöd som hen har rätt till, enligt biståndsbeslutet och den individuella genomförandeplanen. Arbetsuppgifterna på dagtid kan handla om hjälp med: Måltider Socialt stöd Tillsyn Omsorg och personlig hygien Stöd med på- och avklädning Och mycket annat Arbetsperiod och tider: Vi erbjuder olika varianter på scheman, just nu söker vi dig som vill ha en timanställning. Din ansökan: I ansökan vill vi att du anger vilken tjänstgöringsgrad du är intresserad av att arbeta. Vi tittar löpande på ansökningar så välkommen med din ansökan redan idag! Om du inte bifogar CV och Personligt brev så kommer inte din ansökan att tas i beaktning. Förbered gärna referenser och belastningsregister redan innan eventuell intervju! Om oss: Aleo Omsorg är ett familjeägt företag grundat 2017 och som bedriver hemtjänst i Täby, Vallentuna, Österåker och Vaxholm. I dagsläget driver vi verksamhet inom områdena hemtjänst, boendestöd och hemservice. Vi arbetar för en så hög personalkontinuitet som möjligt i vår planering. På kontoret har vi administrativ personal som planerar medarbetare och kunder i flera olika geografiska områden. Våra medarbetare är undersköterskor och vårdbiträden. Vi har moderna miljövänliga el-hybridbilar, arbetskläder, friskvårdsbidrag och arbetar modernt med digitala system för arbetsscheman och kundinsatser. Vi har kollektivavtal med Fremia. Samtliga medarbetare är försäkrade under sin anställning och erbjuds tjänstepension. Vi är ett rekommenderat företag via Reco för åren 2021-2024. Läs mer om vad just våra kunder säger om oss på Aleo- klicka här.
Cedergrenska Lokalvård håller Cedergrenskas förskolor och skolor rena och hygieniska, för en trygg och trivsam arbetsmiljö, för både våra barn, elever och medarbetare. Vill du bli en del av vårt team och bidra till att skapa rena och fräscha miljöer? Vi söker nu två engagerade kollegor, som är serviceinriktad och har ett öga för de rena detaljerna. Om rollen Som städare hos oss ansvarar du för: Städning av våra verksamhetslokaler. Att hålla ordning och skapa en trivsam miljö för alla som huserar i våra lokaler. Att använda rätt metoder och utrustning för effektiv, säker och hållbar rengöring. Vi söker dig som: Är noggrann, ansvarstagande och punktlig. Kan arbeta självständigt och i team. Har erfarenhet av städning (meriterande, men inget krav – vi erbjuder introduktion). Kan kommunicera på svenska och/eller engelska. Vi erbjuder: En trygg arbetsplats med kollektivavtal. Ett välkomnande och stöttande arbetslag. Möjlighet att arbeta med engagerade kollegor och att göra en verklig skillnad för våra barn, elever och medarbetare. Möjligheten att få vara med på vår tillväxtresa. Roliga medarbetaraktiviteter. En trygg anställning med konkurrenskraftiga villkor. Ansökan Tjänsterna är i första hand behovsanställningar på deltid och arbetstiderna kan komma att variera, främst är det eftermiddagar och kvällar som behov finns. Låter detta som ett jobb för dig? Ta då chansen och skicka in din ansökan, med CV och personligt brev, genom att klicka på ansökningslänken. Sista ansökningsdag är den 2025-04-18. Du kommer att bli ombedd att uppvisa ett utdrag från belastningsregistret i det fall att anställning blir aktuellt. Har du frågor om tjänsten? Kontakta rekryterande chef, Baiba Porike, [email protected]. Välkommen med din ansökan! Cedergrenskas syfte: Syftet med Cedergrenska är att ge de bästa förutsättningarna för barn och elevers lärande och utveckling. Nyckeln är att i processer och beslut fokusera på pedagogens vardag och skapa förutsättningar för högkvalitativ tid med elever och barn. Starka stödfunktioner och systematiskt samarbete leder till kollegialt lärande, hög kompetens och goda utvecklingsmöjligheter för våra pedagoger.
We are looking for new home cleaners to join our team in region Stockholm North in area Stockholm. Right now, we are hiring employees who can work in areas such as Täby, Bromma and Sundbyberg. Are you our next star? Your profile We love making our customers’ everyday lives easier – and so should you. We are looking for someone who likes to work independently and is driven by quality and customer service. You are punctual and responsible, with an eye for details and a positive attitude. About the role As a home cleaner at Hemfrid, you are responsible for cleaning our customers’ homes to the highest quality. Your mission is always to provide the best service possible. You work independently and are responsible for your clients’ satisfaction. Your work tasks include, among others: Vacuuming and dusting. Mopping floors and cleaning surfaces. Strengthening, folding, and washing clothes. Changing bedsheets and making the bed. Give the customer’s home that little extra touch. You should: Have previous experience from a service profession. Speak and understand basic Swedish or English. Be able to work flexible hours, Monday – Friday, between 8 – 17. It is a strong merit if you have worked as a home cleaner, housekeeper, or equivalent before. It's also advantageous if you have a valid B driving license. We offer Our goal is clear – we want to be the best employer in the industry. We believe our employees are the heart of the company, and we are dedicated to providing good working conditions. Among others, we offer: Fixed salary every month A permanent position with 75 % employment rate. Collective agreement and favorable terms of employment. Liability insurance, health insurance, and pension insurance. Wellness allowance. Training in home cleaning, with a focus on your development. Great career opportunities and growth within Hemfrid. Free mobile subscription. One of Sweden’s greatest teams of colleagues from all over the world. About Hemfrid Hemfrid is Sweden's leading provider of home services. We help our customers with cleaning, laundry, ironing, moving, gardening, and more. By working as a team and providing easy access to first-class home services, we unlock people's quality of life. Our process After completing the application, you will be contacted by the HR department regarding the recruitment process for your application. As part of our recruitment process, we always do a background check. You need to have a Swedish personal number or a coordination number to be eligible for this position. Are you ready to unlock people's quality of life? Great! So are we. We look forward to your application. Welcome to Hemfrid! Vi letar efter nya hemstädare till vårt team i region Stockholm Nord i området Stockholm. Just nu är vi i behov av medarbetare som kan arbeta i områden Täby, Bromma och Sundbyberg.. Är du vår nästa stjärna? Din profil Vi älskar att göra våra kunders vardag enklare – det borde du också göra. Vi söker efter någon som tycker om att arbeta självständigt och som drivs av kvalitet och kundservice. Du är punktlig och ansvarstagande, med ett öga för detaljer och en positiv inställning. Om rollen Som hemstädare på Hemfrid ansvarar du för att städa våra kunders hem med högsta kvalitet. Ditt uppdrag är att alltid erbjuda bästa möjliga service. Du arbetar självständigt och är ansvarig för att säkerställa att dina kunder är nöjda. Dina arbetsuppgifter består bland annat av: Dammsugning och dammtorkning. Moppning och rengöring av ytor. Strykning, vikning och tvätta kläder. Byta lakan och bädda. Ge det där lilla extra till kundens hem. Du bör: Ha tidigare erfarenhet från ett serviceyrke. Tala och förstå grundläggande svenska eller engelska. Kunna arbeta flexibla timmar, måndag – fredag, mellan 8 – 17. Det är starkt meriterande om du tidigare har arbetat som hemstädare, hushållerska. Även meriterande om du har ett giltigt B-körkort. Vi erbjuder Vårt mål är tydligt – vi vill vara branschens bästa arbetsgivare. Vi tror att våra anställda är företagets hjärta, och vi är dedikerade till att erbjuda bra arbetsförhållanden. Bland annat erbjuder vi: Samma fasta lön varje månad En tillsvidareanställning med 75 % sysselsättningsgrad. Kollektivavtal och bra anställningsvillkor Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring och pensionsförsäkring. Friskvårdsbidrag. Utbildning inom hemstädning, med fokus på din utveckling. Goda möjligheter att utvecklas och växa inom Hemfrid. Gratis mobilabonnemang. Ett av Sveriges härligaste team med kollegor från hela världen. Om Hemfrid Hemfrid är Sveriges ledande aktör för tjänster i hemmet. Vi hjälper våra kunder med städning, tvätt, strykning, flytt, trädgårdsarbete och mycket mer. Genom att arbeta som ett team och ge våra kunder enkel tillgång till våra toppklassiga tjänster förbättrar vi deras livskvalitet. Vår process Efter genomförd ansökan kommer du att bli kontaktad av HR- avdelningen angående rekryteringsprocessen för din ansökan. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller. För att vara kvalificerad för den här tjänsten behöver du ha ett svenskt personnummer eller ett samordningsnummer. Är du redo att förbättra människors livskvalitet? Bra! Det är vi också. Vi ser fram emot din ansökan. Välkommen till Hemfrid!
HEMFRID SÖKER DIG SOM VILL ARBETA MED ROLIGA OCH VARIERANDE UPPGIFTER I HEMFRIDS PREMIUMTEAM Vi söker dig som vill arbeta i vårt premiumteam där du kommer att arbeta med ett varierande och roligt arbete i en kombinerad roll av barnpassning och hemstädning. Även andra arbetsuppgifter såsom lättare matlagning och vara behjälplig i kundens vardag kan förekomma. Vi söker efter dig som brinner för att leverera service i världsklass i hushållet! Har du erfarenhet inom servicebranschen och jobbat med barnpassning och kanske även hemstädning tidigare, tror vi att denna roll är något för dig! Du ska älska att bygga relationer med kunder och alltid ge det lilla extra! Vi letar efter dig som; är en strukturerad, professionell och ansvarstagande person. Du kan anpassa dig efter olika situationer, uppdrag och kunder samt har en positiv attityd i din arbetsroll. Du är prestigelös och inte rädd för att hugga i där det behövs. Arbetet som Nanny, Au-pair eller inom barnpassning Besitter erfarenhet inom hemstädning och andra hushållsnära tjänster Är engagerad och vill utvecklas i rollen Pratar svenska eller engelska. Det är starkt meriterande om du har körkort (B) Vi erbjuder dig; En tillsvidareanställning på 75 %. Möjlighet på annan anställningsform eller sysselsättningsgrad kan diskuteras om så önskas. Kollektivavtal och bra anställningsvillkor Utbildning inom hemstädning, med fokus på din utveckling Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring, pensionsförsäkring och friskvårdsbidrag Härliga kollegor från hela världen Gratis mobilabonnemang Vill du bli en av oss? Ansök redan idag! Har du några frågor angående tjänsten eller vår rekryteringsprocess är du varmt välkommen att kontakta oss på [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan, välkommen till Hemfrid! I våra rekryteringar gör vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. ------- HEMFRID IS LOOKING FOR YOU WHO WANTS TO WORK WITH VARIOUS TASKS IN HEMFRID PREMIUM TEAM We are looking for you who want to work in our premium team with a varied and fun job in home cleaning and baby sittning. Other tasks such as easier cooking can occur. We are looking for you who are passionate about delivering world-class service in the household. We are looking for you who are an experienced in the service industry and worked as Nanny / with baby sittning before, and high merit in home cleaning as well. You should love building relationships with customers. You work independently and have your own customers. We are looking for you who can work flexible working hours Monday-Friday between 8 am and 5 pm, work at weekends and evenings may occur periodically. We are looking for; you who is structured, professional and responsible. You are able to easily adapt to different situations, assignments and customers and have a positive attitude. You are prestigious and not afraid to get heavy work done when needed. Furthermore, we would love to see that you; Have experience in home cleaning and other household services Have experience as a Nanny, Au-pair or owkred with baby sittning Are committed and want to develop your skills within housekeeping Speak Swedish or English It is highly advantageous if you have a drivers license (B) We offer you; A 75% permanent position, with a flexible work schedule. Collective agreement Training in home cleaning services Third part insurance, health insurance, retirement pension insurance Colleagues from all over the world Free mobile subscription Do you want to join Hemfrid as a company, and make sure our customers get a world class service? Apply today! If you have any questions regarding the position within deep house cleaning or about our recruitment process, do not hesitate to contact us at [email protected]. We look forward to hear from you soon, welcome to Hemfrid! In our recruitments process, we always do a background check before employment.
HEMFRID SÖKER DIG SOM VILL ARBETA MED ROLIGA OCH VARIERANDE UPPGIFTER I HEMFRIDS PREMIUMTEAM Vi söker dig som vill arbeta i vårt premiumteam där du kommer att arbeta med ett varierande och roligt arbete i en kombinerad roll av barnpassning och hemstädning. Även andra arbetsuppgifter såsom lättare matlagning och vara behjälplig i kundens vardag kan förekomma. Vi söker efter dig som brinner för att leverera service i världsklass i hushållet! Har du erfarenhet inom servicebranschen och jobbat med barnpassning och kanske även hemstädning tidigare, tror vi att denna roll är något för dig! Du ska älska att bygga relationer med kunder och alltid ge det lilla extra! Vi letar efter dig som; är en strukturerad, professionell och ansvarstagande person. Du kan anpassa dig efter olika situationer, uppdrag och kunder samt har en positiv attityd i din arbetsroll. Du är prestigelös och inte rädd för att hugga i där det behövs. Arbetet som Nanny, Au-pair eller inom barnpassning Besitter erfarenhet inom hemstädning och andra hushållsnära tjänster Är engagerad och vill utvecklas i rollen Pratar svenska eller engelska. Det är starkt meriterande om du har körkort (B) Vi erbjuder dig; En tillsvidareanställning på 75 %. Möjlighet på annan anställningsform eller sysselsättningsgrad kan diskuteras om så önskas. Kollektivavtal och bra anställningsvillkor Utbildning inom hemstädning, med fokus på din utveckling Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring, pensionsförsäkring och friskvårdsbidrag Härliga kollegor från hela världen Gratis mobilabonnemang Vill du bli en av oss? Ansök redan idag! Har du några frågor angående tjänsten eller vår rekryteringsprocess är du varmt välkommen att kontakta oss på [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan, välkommen till Hemfrid! I våra rekryteringar gör vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. ------- HEMFRID IS LOOKING FOR YOU WHO WANTS TO WORK WITH VARIOUS TASKS IN HEMFRID PREMIUM TEAM We are looking for you who want to work in our premium team with a varied and fun job in home cleaning and baby sittning. Other tasks such as easier cooking can occur. We are looking for you who are passionate about delivering world-class service in the household. We are looking for you who are an experienced in the service industry and worked as Nanny / with baby sittning before, and high merit in home cleaning as well. You should love building relationships with customers. You work independently and have your own customers. We are looking for you who can work flexible working hours Monday-Friday between 8 am and 5 pm, work at weekends and evenings may occur periodically. We are looking for; you who is structured, professional and responsible. You are able to easily adapt to different situations, assignments and customers and have a positive attitude. You are prestigious and not afraid to get heavy work done when needed. Furthermore, we would love to see that you; Have experience in home cleaning and other household services Have experience as a Nanny, Au-pair or owkred with baby sittning Are committed and want to develop your skills within housekeeping Speak Swedish or English It is highly advantageous if you have a drivers license (B) We offer you; A 75% permanent position, with a flexible work schedule. Collective agreement Training in home cleaning services Third part insurance, health insurance, retirement pension insurance Colleagues from all over the world Free mobile subscription Do you want to join Hemfrid as a company, and make sure our customers get a world class service? Apply today! If you have any questions regarding the position within deep house cleaning or about our recruitment process, do not hesitate to contact us at [email protected]. We look forward to hear from you soon, welcome to Hemfrid! In our recruitments process, we always do a background check before employment.
Är du undersköterska och har erfarenhet från arbete i hemtjänst? Är du redo för nya utmaningar? Då har vi ett betydelsefullt och omväxlande arbete att erbjuda hos oss i vårt professionella team på dagen. Vi erbjuder ett självständigt arbete med många sociala kontakter. Du brinner för att ta hand om andra människor som behöver stöd och omsorg i sin vardag. Vi fokuserar på kunden och bästa möjliga kvalitet i det arbete vi gör. För att kunna söka tjänsten hos oss måste du uppfylla följande krav: Du är utbildad Undersköterska Du behärskar svenska i tal och skrift Du är stresstålig och van att ta ansvar Du är van att arbeta självständigt Du måste ha B-körkort Om dig: Du är flexibel, noggrann, självständig och ansvarsfull. Du är van att arbeta med mobil och digital plattform. Du är social, utåtriktad, lyhörd och har positivt bemötande. Du har lätt för att samarbeta och trivs i en flexibel miljö. Du har ett professionellt förhållningssätt i dina kommunikationer. Du behärskar svenska i tal och skrift och kan dokumentera i social journal. Du har ett genuint intresse att hjälpa personer med behov av stöd i sin vardag. En av dina styrkor är att kunna se deras individuella behov. Du har förmåga att hantera också de mer pressade situationerna. Dina arbetsuppgifter: I hemtjänsten jobbar du i våra kunders eget hem med att ge personen den omsorg och det stöd som hen har rätt till, enligt biståndsbeslutet och den individuella genomförandeplanen. Arbetsuppgifterna på dagtid kan handla om hjälp med: Måltider Socialt stöd Tillsyn Omsorg och personlig hygien Stöd med på- och avklädning Inköp Och mycket annat Arbetsperiod och tider: Vi erbjuder dagsschema med tjänstgöring måndag-fredag & under helgerna. Dagsschema: kl. 07:00 - 15:30. Det finns varianter på fasta scheman med olika tjänstgöringsgrad. Du kommer att arbeta hos vår nya verksamhet i Österåker, där det finns möjligheter till utveckling. Vi tror att du bor i närheten för att resor till och från arbetet inte blir belastande. Din ansökan: I ansökan vill vi att du anger vilken tjänstgöringsgrad du är intresserad av att arbeta. Vi tittar löpande på ansökningar så välkommen med din ansökan redan idag! Om oss: Vår vision är att vara Sveriges mest kundcentrerade vårdföretag. Arbeta för att människor ska leva ett självständigt liv utifrån sina behov och förutsättningar. Detta gör vi med Omsorg från hjärtat. Aleo Omsorg är ett familjeägt företag grundat 2017 och som bedriver verksamheter i Täby, Vallentuna, Österåker och Vaxholm. I dagsläget driver vi verksamhet inom områdena Hemtjänst, boendestöd och hemservice. Vi arbetar för en så hög personalkontinuitet som möjligt i vår planering. På kontoret har vi administrativ personal som planerar medarbetare och kunder i flera olika geografiska områden. Våra medarbetare är undersköterskor, vårdbiträden och servicepersonal. Vi har moderna miljövänliga el-hybridbilar, arbetskläder, friskvårdsbidrag och arbetar modernt med digitala system för arbetsscheman och kundinsatser. Vi har kollektivavtal via Fremia. Samtliga medarbetare är försäkrade under sin anställning och erbjuds tjänstepension. Vi är ett rekomenderat företag via Reco för åren 2021-2024. Läs mer om vad just våra kunder säger om oss på Aleo - klicka här.
Är du undersköterska och har erfarenhet från arbete i hemtjänst? Är du redo för nya utmaningar? Då har vi ett betydelsefullt och omväxlande arbete att erbjuda hos oss i vårt professionella team på dagen. Vi erbjuder ett självständigt arbete med många sociala kontakter. Du brinner för att ta hand om andra människor som behöver stöd och omsorg i sin vardag. Vi fokuserar på kunden och bästa möjliga kvalitet i det arbete vi gör. För att kunna söka tjänsten hos oss måste du uppfylla följande krav: Du är utbildad Undersköterska Du behärskar svenska i tal och skrift Du är stresstålig och van att ta ansvar Du är van att arbeta självständigt Du måste ha B-körkort Om dig: Du är flexibel, noggrann, självständig och ansvarsfull. Du är van att arbeta med mobil och digital plattform. Du är social, utåtriktad, lyhörd och har positivt bemötande. Du har lätt för att samarbeta och trivs i en flexibel miljö. Du har ett professionellt förhållningssätt i dina kommunikationer. Du behärskar svenska i tal och skrift och kan dokumentera i social journal. Du har ett genuint intresse att hjälpa personer med behov av stöd i sin vardag. En av dina styrkor är att kunna se deras individuella behov. Du har förmåga att hantera också de mer pressade situationerna. Dina arbetsuppgifter: I hemtjänsten jobbar du i våra kunders eget hem med att ge personen den omsorg och det stöd som hen har rätt till, enligt biståndsbeslutet och den individuella genomförandeplanen. Arbetsuppgifterna på dagtid kan handla om hjälp med: Måltider Socialt stöd Tillsyn Omsorg och personlig hygien Stöd med på- och avklädning Inköp Och mycket annat Arbetsperiod och tider: Vi erbjuder kvällsschema med tjänstgöring måndag-fredag. Kvällsschema: kl 16:00 - ca 22:00. Det finns varianter på fasta scheman med olika tjänstgöringsgrad. Du kommer att arbeta hos vår nya verksamhet i Österåker, där det finns möjligheter till utveckling. Vi tror att du bor i närheten för att resor till och från arbetet inte blir belastande. Din ansökan: I ansökan vill vi att du anger vilken tjänstgöringsgrad du är intresserad av att arbeta. Vi tittar löpande på ansökningar så välkommen med din ansökan redan idag! Om oss: Vår vision är att vara Sveriges mest kundcentrerade vårdföretag. Arbeta för att människor ska leva ett självständigt liv utifrån sina behov och förutsättningar. Detta gör vi med Omsorg från hjärtat. Aleo Omsorg är ett familjeägt företag grundat 2017 och som bedriver verksamheter i Täby, Vallentuna, Österåker och Vaxholm. I dagsläget driver vi verksamhet inom områdena Hemtjänst, boendestöd och hemservice. Vi arbetar för en så hög personalkontinuitet som möjligt i vår planering. På kontoret har vi administrativ personal som planerar medarbetare och kunder i flera olika geografiska områden. Våra medarbetare är undersköterskor, vårdbiträden och servicepersonal. Vi har moderna miljövänliga el-hybridbilar, arbetskläder, friskvårdsbidrag och arbetar modernt med digitala system för arbetsscheman och kundinsatser. Vi har kollektivavtal via Fremia. Samtliga medarbetare är försäkrade under sin anställning och erbjuds tjänstepension. Vi är ett rekomenderat företag via Reco för åren 2021-2024. Läs mer om vad just våra kunder säger om oss på Aleo - klicka här.
Välj ett jobb för att visa detaljer