Har du ett brinnande intresse för bilar och för att skapa nöjda kunder? Är du redo för en ny utmaning i din karriär? Då kan vi vara rätt plats för dig – och du rätt person för oss. I din roll som skadereparatör ansvarar du för att göra reparationer enligt biltillverkarens anvisningar. Arbetet är varierande där alla typer av skadereparationer för bilar ingår, för att återställa kundens bil till ursprungsskick. Tillsammans utvecklar vi Mechanum som företag och arbetar som ett lag. Vi söker dig som…. Har gått en utbildning för yrket eller besitter motsvarande förkunskaper Är kvalitets- och serviceinriktad Har tidigare erfarenhet från yrket Har ett stort personligt engagemang Strävar efter att prestera högt genom att lägga ner tid och energi på dina arbetsuppgifter Är positiv och självgående På vår skadeverkstad arbetar vi med flera av marknadens största bilmärken. Vi följer generalagenternas rekommendationer och instruktioner i allt arbete. Under arbetets gång har du en nära kontakt med skaderäknare och verkstadschef för att säkerställa en fackmannamässig reparation. Krav Svenska i tal och skrift B-körkort Fordonstekniskutbildning Tidigare erfarenhet från yrket Meriterande Erfarenhet av att arbeta i Automaster, TACDIS och Cabas Om Mechanum Mechanum är en auktoriserad bilverkstad som sedan starten 2008 aktivt arbetat för att förändra kundernas syn på vår bransch genom att erbjuda bilservice och skadeverkstad till en kvalitets- och servicenivå som du aldrig tidigare upplevt. Vi är idag auktoriserade för 15 märken. Mechanum har starka ägare med långsiktiga ambitioner. För att lyckas behöver vi rekrytera noggranna, serviceinriktade och nytänkande människor till vår verksamhet. Några av de förmåner vi erbjuder: Personalrabatt Rabatt på Gym & Hotell Friskvårdsbidrag Företagsmassage Gratis biltvätt Tjänsten avser heltid på vår skadeanläggning i Partille, med start enligt överenskommelse. Provanställning 6 månader tillämpas. Sista ansökningsdag är 30/8-2025. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Du behöver inget CV för att söka tjänsten. Välkommen med din ansökan! Har du frågor om tjänsten? Kontakta Amir Nadarevic via [email protected] eller 031-384 11 10
Göteborgs Stadsmission är en idéburen, ickevinstdrivande organisation som arbetar för att stödja människor som lever i utsatta livssituationer. Tillsammans vill vi skapa ett Göteborg där alla är inkluderade. En stad där vi möter människan, inte problemet. Stadsmissionens boende, Öjersjöhemmet är ett drogfritt boende i Partille kommun, som vänder sig till män och kvinnor från 21 år med beroendeproblematik, psykosociala faktorer och/eller hemlöshet. Boendet består av två hus med 14 rum och 7 lägenheter. Boendet erbjuder en lugn och harmonisk miljö med fokus på att stödja individen till en ökad livskvalitet. Boendet är avtalsfinansierat och placering sker efter beslut av socialtjänsten. Verksamheten bedrivs dygnet runt och vi arbetar med sovande jour/ 2 personer natt. Personalgruppen består av enhetschef, samordnare, boendeassistenter och en kock. Vi erbjuder våra boenden möjlighet till olika aktiviteter och har ett gym på tomten där våra boende också kan spela pingis och biljard. Vi erbjuder bland annat körningar till NA/AA möten. Boendet ligger i en vacker miljö med nära till både sjö och skog och i vår trädgård finns utrymme för olika bollsporter såväl som grillkvällar. Våra helgaktiviteter formuleras tillsammans med de boende och kan vara allt ifrån en fritidsaktivitet som fiske till shoppingresor. Vi arbetar utifrån socialtjänstens uppdrag och som boendeassistent har du ett kontaktmannaskapsansvar där stöd och motivationsarbete är den huvudsakliga arbetsuppgiften. Vi arbetar utifrån MI som metod och förhållningssätt. I arbetsuppgifterna ingår daglig dokumentation, upprätta samt följa upp genomförandeplan, psykosocialt stöd samt att tillse drogfrihet i boendemiljön. Du samverkar såväl internt som externt inom Stadsmissionen och med olika myndigheter för den enskildes bästa. Du kommer ha ett tätt samarbete med socialtjänsten, öppenvård och nätverket runt den boende. Arbetsgruppen ansvarar gemensamt för verksamheten och en del praktiska göromål förekommer i form av matinköp/matlagning, städ, iordningställande av rum/lägenheter inför in/utflytt I arbetet ingår Metod-möten, APT och extern handledning. Vem är du? Vi vill att du är socionom, behandlingspedagog, socialpedagog eller har utbildning som bedöms likvärdig av arbetsgivaren. Vidare har du erfarenhet av att arbeta med målgruppen, missbruk-och psykisk ohälsa. Vi söker dig som är trygg i dig själv, är självständig, ansvarstagande och har en god människosyn. Du har ett stort intresse och engagemang för målgruppen. Verksamheten utgår ifrån de boendes behov, det fordras därför att du är inlyssnande och kan härbärgera känslor samtidigt som du kan sätta gränser på ett tydligt och konsekvent sätt. Vi vill att du är kreativ och kan se individens möjligheter till förändring. Du skall ha goda kunskaper om socialtjänstlagen då vi arbetar på uppdrag från socialtjänsten. Du förväntas vara van att dokumentera, göra sammanställningar och arbetsplaner med hjälp av datorn. Har du erfarenhet av MI, Återfallsprevention är det meriterande. Vi förutsätter att du har en god samarbetsförmåga med, laganda, kreativitet och en lust att vara med och utveckla vår verksamhet. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Körkort är önskvärt. Vi utgår i från att du som söker jobb hos oss delar vår syn att alla människor har rätt till en plats i vår stad, ett eget hem och en röst. https://www.stadsmissionen.org/om-oss/var-vardegrund/ Vi ser mångfald som en styrka och ser fram emot sökande med olika bakgrunder, intressen och erfarenheter. Tjänsten är en tillsvidareanställning med en provanställning de första 6 månaderna. Varmt välkommen med din ansökan senast 20250710. Tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Innan anställning kan ges skall ett godtagbart utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas. Vi ser mångfald som en styrka och ser fram emot sökande med olika bakgrunder, intressen och erfarenheter. Välkommen med din ansökan! Vill du veta mer om Göteborgs Stadsmission? Hemsida: https://www.stadsmissionen.org/ Facebook: http://www.facebook.com/GbgStadsmission/ Linkedin: https://se.linkedin.com/company/g-teborgs-stadsmission Instagram: https://www.instagram.com/gbgstadsmission/ https://www.instagram.com/stadsmissionenssecondhand_gbg/ https://www.instagram.com/restaurangsvinn/ Vill du stödja Göteborgs stadsmissions arbete? https://www.stadsmissionen.org/ge-stod/. Till säljare av annonserings- och rekryteringstjänster Göteborgs Stadsmission gör aktiva val när det gäller var vi vill exponera våra platsannonser och vilket stöd vi vill ha i rekryteringen. Vi kommer inte att köpa tjänster eller annonsplats för en pågående rekrytering och ber er därför att inte kontakta oss med sådana erbjudanden.
Vi behöver erfaren inredningssnickare för inomhus renoveringar av lägenheter, lokaler samt servicesnickeri. Du som söker jobb måste ha vana och erfarenhet med inomhusrenoveringar av bostäder(montera kök, lägga klick parkett , montera dörrar ,lister, fönster osv.) och servicesnickeri körkort och erfarenhet är krav.
Levanda Personlig Assistans är ett litet och personligt assistansföretag med stor omsorg för våra anställda. Vi önskar engagerade och positiva medarbetare som brinner för att arbeta med människor. Levanda Personlig Assistans är ett litet och personligt assistansföretag med stor omsorg för våra anställda. Vi önskar engagerade och positiva medarbetare som brinner för att arbeta med människor. En 7-årig multifunktionsnedsatt flicka är på jakt efter hjärtliga, busiga och uthålliga personliga assistenter som vill följa med på nya äventyr. Flickan har behov av assistans dygnet runt (vaket) och behöver hjälp med det mesta såsom blöjbytan, matsituationer (manuell sondmatning), tillsyn p.g.a. epilepsi och kräkproblematik m.m Behovet just nu är kvällar (måndag - fredag), någon helg samt vid behov natt, fast tjänst om c:a 80%. Då flickan är i behov av hämtning och lämning av assistent på förskola är det ett krav på att du har körkort. Arbetsuppgifterna är sedvanliga uppgifter inom personlig assistans: * Hjälp med matsituationer * Ledsagning * Personlig hygien * Bus och lek * Följa med på aktiviteter Du bör vara rökfri! Du som söker bör vara en glad och humoristisk person med glimten i ögat. Tidigare erfarenhet av personlig assistans eller andra vård- och omsorgsyrken är meriterande, men inte ett krav. Det viktigaste är att du har rätt personlighet och attityd för att fungera bra tillsammans med kunderna. Du bör vara lyhörd, flexibel och ansvarstagande som person.
Bilmekaniker sökes till vårt team i Partille! Är du en skicklig och självgående bilmekaniker med erfarenhet inom fordonsreparationer? Vill du arbeta i ett litet och familjärt företag där du får möjlighet att använda din expertis och ge service i toppklass? Då kan du vara den vi söker! Om oss: Vi är ett mindre företag i Partille som brinner för högkvalitativ bilservice och personlig kundkontakt. Vi utför allt från reparationer till demontering av bilar och försäljning av begagnade bildelar. Nu söker vi en erfaren mekaniker som vill vara med och stärka vårt team. Dina arbetsuppgifter: Utföra felsökningar, reparationer av alla sorter och service på olika typer av fordon. Ha direkt kontakt med kunder och ge professionell rådgivning kring bilreparationer. Arbeta med diverse uppgifter som kan förekomma på en verkstad. Säkerställa att arbetet utförs enligt höga kvalitets- och säkerhetsstandarder. Vi söker dig som: ✅ Har erfarenhet som bilmekaniker. ✅ Är självgående och tar ansvar för dina arbetsuppgifter. ✅ Har goda kundservicefärdigheter och kan kommunicera professionellt. ✅ Är lösningsorienterad, noggrann och effektiv. Vad vi erbjuder: Ett litet och sammansvetsat team med trevlig arbetsmiljö. Varierade arbetsuppgifter och utvecklingsmöjligheter. Möjlighet att jobba med både reparationer och bildemontering. Bra villkor och chans att påverka din egen arbetsdag. Låter det som något för dig? Ansök redan idag! Skicka ditt CV och en kort presentation av dig själv till bifogad mail. Har du frågor är du välkommen att kontakta oss! Vi ser fram emot att höra från dig! (Vi vill förtydliga att vi söker en person som är självgående och har goda kunskaper inom yrket. Vi har inte möjlighet att ta emot någon som inte är fullt kapabel till självständigt arbete inom fordonsreparationer.) Obs! Lön diskuteras vid eventuell anställning.
Är du en driven personbilsmekaniker och redo för nästa steg i karriären? vår kund söker just nu en skicklig bilmekaniker som vill bli en del av deras team. Läs vidare för att ta reda på mer om denna spännande möjlighet. Om rollen: BilmekanikerSom bilmekaniker hos vår kund kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter att bestå av service, underhåll, felsökning och reparation av personbilar av olika märken. Du kommer arbeta nära dina kollegor i verkstaden för att säkerställa att alla arbeten utförs enligt högsta standard. Utföra felsökning och diagnostik av fordon Reparation och byte av reservdelar Förberedelse och genomförande av service enligt specifikationer Kvalifikationer Erfarenhet som bilmekaniker Kunskap inom modern fordonsdiagnostik och felsökning Manuellt B-körkort Flytande svenska i tal och skrift Din profil Vi söker dig som är lösningsorienterad och noggrann i ditt arbete. Du är en lagspelare med en positiv inställning och kan arbeta självständigt när det krävs. Du trivs med att arbeta i ett högt tempo och är alltid redo att ta dig an nya utmaningar. AnsökanVi behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag Om Fordonsakademin Om FordonsakademinFordonsakademin startades av specialister inom fordonsbranschen. Med mångårig erfarenhet i ryggen upptäcktes en lucka inom området – det saknades branschbaserade utbildningar. Marknaden behövde specialister med dokumenterade färdigheter, direkt kopplade till området.Vi brinner för att arbetsgivare ska få rätt person med rätt kompetens, i rätt tid. Detta uppnår vi genom att tillhandahålla tjänster inom rekrytering, bemanning och utbildning. Genom våra tjänster har vi blivit en ledande aktör när det kommer till kompetenshöjning i branschen.
Doktor.se strävar efter att bli det självklara valet vid första vårdkontakt och arbetar för att göra primärvården tillgänglig för alla. Vår ambition är att bli en av landets största digifysiska vårdgivare med målet att alltid ge rätt vård på rätt plats i rätt tid. Till Doktor.se Sävedalens Vårdcentral söker vi nu en sjuksköterska som är intresserad av att vara med och utveckla primärvården och uppskattar att arbeta i en föränderlig miljö. Om rollen Som sjuksköterska på Doktor.se Sävedalens Vårdcentral arbetar du patientbaserat och evidensbaserat samt är professionell i ditt bemötande och värnar om att sätta patienten först. Du kommer även att få möjlighet att vara med och utveckla primärvården genom att arbeta med digifysiska processer. Exempel på arbetsuppgifter är: Sedvanligt mottagningsarbete Telefonrådgivning Rådgivning via chatt Provtagning Triagering Akuta patientflöden Om dig Vi söker dig som är nytänkande, flexibel, serviceinriktad och kommunikativ. Du är van att arbeta i team såväl som självständigt. Vidare tror vi att du är trygg i din yrkesroll, är positiv till nya utmaningar och har ett stort engagemang. Vi söker dig med följande kvalifikationer: Legitimerad sjuksköterska, meriterande om du har någon påbyggnadsutbildning Svenska och engelska i tal och skrift Det är starkt meriterande om du också har erfarenhet av primärvården Vi arbetar med journalsystemet J4 och Samsa så har är du kunskap i detta är det meriterande. Vi erbjuder dig Hos oss får du en arbetsplats att trivas på, fenomenala kollegor och att bli en del av en växande vårdkoncern med många kontaktytor. Tillsammans skapar vi härlig teamkänsla, fin gemenskap och stark kultur! Vi erbjuder dig också: Kollektivavtal Tjänstepension Friskvårdsbidrag Nära till skratt där hjälp av kollegor emellan inte är några problem Gemensamma raster med en frukostbuffé på fredagar Mer praktiska detaljer Önskad start är så snart som möjligt, men självklart tar vi hänsyn till din uppsägningstid och önskemål Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med inledande provanställning Din placering kommer vara på vår Vårdcentral i Sävedalen Göteborgsvägen 74, Sävedalen med möjlighet till hybridarbete när det passar verksamheten Kan det vara dig vi söker? Kul, då ser vi fram emot din ansökan! Vi jobbar med löpande urval, så vänta inte med din ansökan utan skicka gärna in den redan idag – allt du behöver göra är att bifoga ditt CV och svara på några urvalsfrågor.
Kvalitets- och miljösamordnare till Frico AB – för dig som vill kombinera teknik, hållbarhet och utveckling Vill du arbeta i en roll där teknik, kvalitet och miljö går hand i hand – och där du har möjlighet att påverka på riktigt? På Frico AB får du chansen att bidra till smarta och hållbara lösningar för inomhusklimat världen över. Nu söker vi dig som vill ta plats i vårt R&D team som Kvalitets- och miljösamordnare – en nyckelroll där du kombinerar teknisk förståelse med ett starkt engagemang för ständiga förbättringar och hållbar utveckling. Det här är Frico Frico AB är Europas ledande tillverkare av luftridåer, värmestrålare och värmefläktar. Våra energieffektiva produkter skapar komfortabla inomhusmiljöer i över 70 länder, genom dotterbolag och distributörer. Vi är stolta över vår historia som sträcker sig tillbaka till 1932 – och över att vi idag är en del av den globala Systemairkoncernen. Vårt huvudkontor ligger i Partille utanför Göteborg. Hos oss möter du en trygg arbetsplats med högteknisk kompetens, långsiktighet och mycket hjärta. Vi tror på balans mellan struktur och kreativitet – och vi vet att de bästa idéerna föds i en inkluderande miljö där alla röster räknas. Om rollen Som Kvalitets- och miljösamordnare är du en viktig länk mellan teknik, miljö och affär. Du samarbetar nära både vår R&D-avdelning och produktion och bidrar aktivt i utvecklingen av framtidens produkter. Din roll är både operativ och strategisk – du leder förbättringsarbete, hanterar kvalitetsärenden och säkerställer att vi lever upp till både interna mål och externa krav. Exempel på ansvarsområden: • Delta aktivt i produktutvecklingsprojekt som kvalitets- och miljöspecialist. • Stötta R&D med teknisk kompetens kring miljökrav, materialval och dokumentation (BVD, BVB, EPD m.m.). • Leda kvalitetsråd och driva vårt arbete med ständiga förbättringar. • Hantera reklamationer och samarbeta med produktion och konstruktion för att hitta rotorsaker och lösningar. • Planera och genomföra interna och externa revisioner enligt ISO 9 001 och 14 001. • Utveckla och förvalta vårt verksamhetssystem och våra ledningssystem. • Bevaka lagar, förordningar och kundkrav inom kvalitet och miljö – och omsätta dem i praktiken. Är det här du? Vi söker dig som har en relevant högskoleutbildning inom teknik, miljö, hållbarhet eller kvalitet. Du trivs i samarbeten och är van att röra dig mellan olika avdelningar och perspektiv. Du har en teknisk förståelse och nyfikenhet som gör att du känner dig hemma i diskussioner med både konstruktörer och utvecklare. Samtidigt har du ett strukturerat arbetssätt och ett öga för detaljer som behövs i kvalitetsarbetet. Vi ser gärna att du har: • Erfarenhet från tillverkande industri och arbete med kvalitetsledningssystem. • Goda kunskaper om ISO 9001 och 14001. • Vana vid att arbeta i projekt, gärna med inslag av produktutveckling eller teknik. • Förmåga att uttrycka dig tydligt och professionellt på både svenska och engelska. • En positiv inställning till förändring, förbättring och samarbete. Vi uppmuntrar särskilt kvinnor att ansöka till tjänsten. Placering och start Tjänsten är placerad på vårt huvudkontor i Partille, strax utanför Göteborg. Tillträde enligt överenskommelse, gärna under september eller oktober 2025. Välkommen att höra av dig Har du frågor om rekryteringsprocessen? Kontakta HR Business Partner Henrik Nilsson på [email protected]. Vill du veta mer om tjänsten? Hör gärna av dig till rekryterande chef Jonas Pehrsson på +46 31 33 68 646 eller [email protected]. Sista ansökningsdagen är 2025-07-06. Vi jobbar med löpande urval och intervjuer så vänta inte med att skicka in din ansökan. Vi ser fram emot din ansökan och hoppas få välkomna dig till ett företag där teknik möter hållbarhet – och där du som kvalitets- och miljösamordnare spelar en avgörande roll!
Frico är den ledande tillverkaren av luftridåer, värmestrålare och värmefläktar inom Europa. Sedan 1932 har Frico utvecklat och tillverkat energieffektiva produkter för ett komfortabelt inneklimat. Idag finns Frico representerat i 70 länder via dotterbolag eller distributörer. Huvudkontor ligger i Sävedalen utanför Göteborg, och bolaget ingår i Systemairkoncernen. Vi erbjuder ett spännande arbete i ett framgångsrikt och stabilt företag. Här finns utrymme för spontanitet, flexibilitet och humor som skapar grunden till vår arbetsglädje Frico har tagit ställning till rekryteringskanaler och tackar nej till annonsförsäljning och rekryteringstjänster. Är du en driven ledare med sinne för service och affärsutveckling? Frico AB söker nu en engagerad Serviceledare som vill spela en nyckelroll i vår försäljningsresa och vara med och forma framtiden för ett bolag i utveckling. Hos oss får du möjlighet att kombinera operativt ansvar med strategiskt arbete – och verkligen göra skillnad. Vi erbjuder ett spännande arbete i ett framgångsrikt och stabilt företag. Här finns utrymme för spontanitet, flexibilitet och humor som skapar grunden till vår arbetsglädje. Arbetsuppgifter Som serviceledare på Frico har du ansvaret för att koordinera erbjudanden, försäljning och säkerställa att Fricos samarbetspartners utför tjänsterna enligt uppsatta villkor samt Fricos affärsåtagande. Det innebär bland annat att: • Finnas som länk mellan servicepartners och Fricos supportorganisation • Administrationen kring serviceuppdrag, reklamationshantering, felsökning när det innebär servicebesök via våra servicepartners. • Prissättning av serviceerbjudandet för den svenska marknaden • Support för den svenska säljorganisationen när det gäller erbjudande av service • Upprätta avtal med nya servicepartners • Uppdatering och förnyelse av avtal med servicepartners • Planera och utföra regelbundna möten med våra servicepartners för att säkerställa att vi håller hög servicenivå Är det här du? Dig som har minst en gymnasial utbildning eller arbetat med inriktning El, vent eller VVS. Du har mycket god förmåga att driva på och få avslut på dina projekt, du arbetar gärna med flera saker samtidigt och kan prioritera rätt saker som genererar effektivt. Du har en god serviceförmåga och har lätt att anpassa dig till olika målgrupper. Vi ser gärna att du har följande: • Goda kunskaper och erfarenhet inom ledarskap • Goda kunskaper i Officepaketet • Goda kunskaper i avtal, processer, policys, värderingar. • Goda kunskaper i svenska och engelska, såväl i tal som skrift • Meriterande om du har erfarenhet från arbete inom service/försäljning. • Goda kunskaper inom el, vent & vvs är meriterande • Innehar B-körkort Övrigt Tjänsten är placerad vid vårt huvudkontor i Partille strax utanför Göteborg. Vi ser gärna att tjänsten tillsätts i september/oktober 2025 eller enligt överenskommelse. Vid frågor om tjänsten, kontakta rekryterande chef Tomas Rosenkvist på telefon +46 31 336 86 22 eller mail till [email protected]. Vid frågor om processen, kontakta HR Business Partner Henrik Nilsson på mail till [email protected]. Sista ansökningsdagen är 2025-06-30. Vi arbetar med löpande urval och intervjuer så vänta inte med att skicka in din ansökan! Vi välkomnar sökande av alla åldrar, kön och ursprung.
Job Title: Mobile App Developer (iOS & Android) – Swedish Speaking | Healthcare Domain Experience: 5 to 8 years Location: Gothenburg, Sweden Job Type: Full-time | Onsite Language Requirement: Fluent in Swedish (spoken and written), good command of English About the Role: We are hiring a Mobile App Developer experienced in both iOS and Android native development, with proven exposure to the healthcare domain. The ideal candidate will play a key role in building intuitive, secure, and high-performance mobile applications for healthcare users and professionals in Sweden. You will be part of a multidisciplinary team delivering digital health solutions that comply with medical standards and improve patient outcomes. Swedish language proficiency is essential to effectively engage with local teams, clinicians, and healthcare stakeholders. Key Responsibilities: Design, develop, and maintain native mobile applications for healthcare services using Swift (iOS) and Kotlin/Java (Android). Work with product owners, UX/UI designers, and healthcare professionals to translate requirements into mobile features. Build applications that comply with data privacy regulations (GDPR, HIPAA) and healthcare interoperability standards (FHIR, HL7). Ensure robust app architecture and deliver high performance, accessibility, and responsiveness. Integrate with backend systems, EHRs, and third-party APIs securely. Participate in regular Agile/Scrum ceremonies and collaborate cross-functionally. Write clean, well-documented code and perform code reviews. Communicate clearly in Swedish with internal and external stakeholders, especially from the healthcare sector. Required Skills & Qualifications: 5–8 years of mobile development experience in native iOS and Android. Hands-on with: iOS: Swift, Objective-C Android: Kotlin, Java Minimum 2 years of experience in the healthcare domain, preferably with exposure to patient apps, clinical tools, or medical platforms. Experience working with GDPR-compliant apps and understanding of secure data handling practices. Familiarity with FHIR/HL7 integration and healthcare data exchange is a strong plus. Knowledge of REST APIs, OAuth2, and modern app architecture patterns. Excellent debugging, troubleshooting, and performance optimization skills. Fluent in Swedish – required for client interaction and documentation. Strong understanding of usability and accessibility standards, especially for healthcare apps. Good to Have: Experience with hybrid app frameworks like Capacitor, Cordova, Flutter, or React Native. Familiarity with CI/CD pipelines for mobile health apps. Knowledge of cloud platforms like Firebase, AWS, or Azure Health APIs. Exposure to wearable health device integration and BLE.
Välj ett jobb för att visa detaljer