Lediga jobb i Perstorp
Sök totalt 30 lediga jobb i Perstorp
Vi söker nu en engagerad Redovisningsekonom som vill bli en del av FAAC Nordics team i Perstorp. Som Redovisningsekonom på FAAC Nordic erbjuds du en bred och varierande roll inom redovisning i ett lokalt bolag i en framgångsrik, internationell koncern. Du välkomnas till nyrenoverade lokaler i Perstorp, där både kontor och produktion finns. Om rollen Som Redovisningsekonom på FAAC Nordic har du ett brett ansvarsområde där du arbetar både operativt och analytiskt. Du hanterar det löpande ekonomiarbetet och bidrar till ett professionellt ekonomiflöde med kvalitet i fokus. Du är också en viktig kontaktperson i frågor som rör HR och lön, både internt gentemot personal och externt gentemot bolaget som hanterar lön. Ditt ansvar omfattar bland annat: * Löpande bokföring och kontoavstämningar * Månadsbokslut och ekonomisk rapportering till ledning och moderbolag i Italien * Momsredovisning, Intrastat och andra myndighetskontakter * Kundreskontra och uppföljning av kundinbetalningar * Säkerställande av interna kontroller och redovisningskvalitet Du ingår i ekonomiavdelningen tillsammans med ekonomichef och två ekonomiassistenter. Tillsammans utgör ni ett viktigt stöd till hela organisationen. I rollen får du stort eget ansvar och goda möjligheter att påverka och utveckla processer. Din profil Vi söker dig som har eftergymnasial utbildning inom ekonomi och några års erfarenhet av kvalificerat redovisningsarbete. Du trivs med bredden i ekonomiarbetet och känner dig trygg i att arbeta självständigt med såväl bokföring som bokslut och rapportering. För tjänsten krävs det vana av Excel och affärssystem, har du erfarenhet av Monitor är det meriterande. Dina kunskaper i svenska och engelska är mycket goda. Dina personliga egenskaper är mycket viktiga för oss. Vi söker dig som är noggrann, ansvarsfull och har ett strukturerat arbetssätt. Vi ser gärna att du är flexibel och har en positiv inställning till olika arbetsuppgifter. Som kollega bidrar du till ett gott samarbete och högt engagemang. Låter detta som en tjänst för dig? Vi ser mycket fram emot din ansökan! Ansökan Vi ser fram emot att välkomna dig till FAAC Nordic. I den här rekryteringen samarbetar FAAC Nordic med Jefferson Wells, en del av Manpower Group. Din ansökan tas emot via jeffersonwells.se. Har du frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Alexandra Ivstam 044-20 38 63, [email protected] (semester 7/7-1/8). Sista ansökan är den 17 augusti 2025. Urvalsarbetet påbörjas först efter sista ansökan. Notera att vi ej tar emot ansökan via e-post pga GDPR. Mer om FAAC Nordic AB FAAC Nordic jobbar i huvudsak med två affärsområden, automatik för slagdörrar och skjutdörrar samt automatik för grindar och portar, för vilka man är marknadsledande. Våra 60 år i branschen är ett viktigt målsnöre, framför allt för att sätta upp nya mer ambitiösa och allt mer betydande mål. Automationsutrustningen för grindar föddes tack vare en intuition hos vår grundare som var först med att ta fram och utveckla den. Och för oss är den alltid på första plats i världen. Och i våra hjärtan. FAAC Nordic AB ägs idag av det Bologna-baserade FAAC S.p.A. och ingår därmed i den globala FAAC-koncernen som är representerat i mer än 70 länder i världen. Idag har FAAC Nordic 41 anställda och omsätter ca 180 MSEK. Läs mer på www.faac.se
Om arbetsplatsen Vår verksamhet ligger naturskönt till i Perstorp, nordvästra Skåne. Vi välkomnar flickor i åldern 15-21 år som är placerade enligt Socialtjänstlagen (SoL) och Lag med särskilda bestämmelser om vård av unga (LVU). På Åsbo erbjuder vi enskild vård för de flickor som behöver ett mindre sammanhang och mer omfattande stöd. I samarbete med socialtjänst har vi möjlighet att skräddarsy upplägget kring den specifika ungdomen. Vårt behandlingsarbete bygger på evidensbaserade metoder där Motiverande Samtal (MI) och Dialiektisk Beteendeterapi (DBT) utgör en central del. Din roll I rollen som behandlingsassistent kommer du att arbeta individuellt med ungdomen för att erbjuda stöd och omsorg i vardagen. Målet är att etablera en trygg relation där ungdomen vill och vågar ta emot det stöd som erbjuds. Du kommer ingå i ett team som tillsammans lägger upp arbetet kring ungdomen och vår vision är att du trots ensamarbete inte ska känna dig ensam. Arbetsuppgifterna inkluderar praktiska sysslor såsom stöd vid ADL, matlagning, städning, hantering av mediciner, samhällskontakter och transport. En viktig aspekt är att motivera ungdomen att utveckla sina unika styrkor/egenskaper och bygga kompetens. Du spelar även en roll i att främja en aktiv och meningsfull fritid, vilket kräver energi och en förmåga att inspirera. Arbetet innefattar dokumentation. Kvalifikationer För att vara kvalificerad för tjänsten hos oss krävs minst två års eftergymnasial utbildning inom områden som socialt arbete, socialpedagogik eller beteendevetenskap. Erfarenhet av målgruppen är meriterande liksom kunskap vad gäller Dialektisk Beteendeterapi (DBT), Motiverande Samtal (MI) samt kunskaper om Neuropsykiatriska funktionsnedsättningar (NPF). Vi förväntar oss att du är varm och empatisk, en lagspelare med positiv syn på människors förmåga till förändring. Vidare bör du vara tålmodig, trygg i dig själv och ha förmåga att hantera konflikter på ett konstruktivt sätt samt behålla lugnet i stressiga situationer. Datorvana och erfarenhet av dokumentation är viktigt, vilket innebär att du bör ha god förmåga att kommunicera både muntligt och skriftligt. Övrigt Tillträde enligt överenskommelse. Lön. Vi tillämpar individuell lönesättning. Oregelbunden arbetstid, till största del dygnspass fördelat över både vardag och helg. Utifrån målgruppen och dess behov välkomnar vi endast kvinnliga sökande till tjänsten. Vi begär utdrag från polisens misstanke- och belastningsregister före anställning. B-körkort är ett krav. Intervjuer kommer hållas löpande så vänta inte med att skicka in dina handlingar.
Om arbetsplatsen; Vår verksamhet ligger naturskönt till i Perstorp, nordvästra Skåne. Vi välkomnar flickor i åldern 15-21 år som är placerade enligt Socialtjänstlagen (SoL) och Lag med särskilda bestämmelser om vård av unga (LVU). På Åsbo erbjuder vi enskild vård för de flickor som behöver ett mindre sammanhang och mer omfattande stöd. I samarbete med socialtjänst har vi möjlighet att skräddarsy upplägget kring den specifika ungdomen. Vårt behandlingsarbete bygger på evidensbaserade metoder där Motiverande Samtal (MI) och Dialiektisk Beteendeterapi (DBT) utgör en central del. Din roll; I rollen som behandlingsassistent kommer du att arbeta individuellt med ungdomen för att erbjuda stöd och omsorg i vardagen. Målet är att etablera en trygg relation där ungdomen vill och vågar ta emot det stöd som erbjuds. Du kommer ingå i ett team som tillsammans lägger upp arbetet kring ungdomen och vår vision är att du trots ensamarbete inte ska känna dig ensam. Arbetsuppgifterna inkluderar praktiska sysslor såsom stöd vid ADL, matlagning, städning, hantering av mediciner, samhällskontakter och transport. En viktig aspekt är att motivera ungdomen att utveckla sina unika styrkor/egenskaper och bygga kompetens. Du spelar även en roll i att främja en aktiv och meningsfull fritid, vilket kräver energi och en förmåga att inspirera. Arbetet innefattar dokumentation. Kvalifikationer. För att vara kvalificerad för tjänsten hos oss krävs minst två års eftergymnasial utbildning inom områden som socialt arbete, socialpedagogik eller beteendevetenskap. Erfarenhet av målgruppen är meriterande liksom kunskap vad gäller Dialektisk Beteendeterapi (DBT), Motiverande Samtal (MI) samt kunskaper om Neuropsykiatriska funktionsnedsättningar (NPF). Vi förväntar oss att du är varm och empatisk, en lagspelare med positiv syn på människors förmåga till förändring. Vidare bör du vara tålmodig, trygg i dig själv och ha förmåga att hantera konflikter på ett konstruktivt sätt samt behålla lugnet i stressiga situationer. Datorvana och erfarenhet av dokumentation är viktigt, vilket innebär att du bör ha god förmåga att kommunicera både muntligt och skriftligt. Övrigt Tillträde enligt överenskommelse. Lön. Vi tillämpar individuell lönesättning. Oregelbunden arbetstid, till största del dygnspass fördelat över både vardag och helg. Utifrån målgruppen och dess behov välkomnar vi endast kvinnliga sökande till tjänsten. Vi begär utdrag från polisens misstanke- och belastningsregister före anställning. B-körkort är ett krav. Intervjuer kommer hållas löpande så vänta inte med att skicka in dina handlingar.
ESAB är ett globalt Företag med mer än 100 års kontinuerlig forskning, utveckling och försäljning, som gör ESAB till ett världsledande företag inom svetsning. ESAB har över 10 000 anställda världen över. På vår enhet i Perstorp är vi ca 210 anställda. Vi erbjuder en kreativ arbetsmiljö med goda utvecklingsmöjligheter i din roll. Du får en global mångkulturell arbetsmiljö, där vi kan ge dig möjlighet att samarbeta internationellt. Vår uppgift på enheten i Perstorp är att tillverka svetselektroder och distribuera dessa kvalitetsprodukter i rätt tid och rätt kvantitet till våra kunder. Vi ska dessutom göra det på det effektivast möjliga sättet. Brinner du för EHS området och vill vara med på vår resa framåt? Vi söker dig som har arbetat med EHS uppgifter, gärna i produktionsmiljö, du har kunskap och erfarenhet både inom arbetsmiljö och miljöområdet. Du är insatt i lagstiftningen och har arbetat operativt med EHS relaterade uppgifter. Arbetsuppgifter: Arbetsuppgifterna kommer att vara varierande, både administrativa och operativa med fokus på produktionsverksamheten. Huvudsakliga arbetsuppgifter: · Utveckla och implementera rutiner och instruktioner. · Hantera myndighetskontakter och bevaka lagstiftningen · Genomföra skyddsronder och riskbedömningar · Förebyggande åtgärder inom EHS området · Revisioner · Administrera kemikaliehanteringssystemet (EcoOnline) · Rapportera utfall både internt och externt · Planera och genomföra utbildningar internt I ditt arbete kommer du ha samarbete med flera funktioner internt, inom koncernen och med externa parter. Som person är du organiserad och strukturerad och tar stort ansvar att driva ditt arbete framåt. Du tar dig an nya utmaningar och använder dina kunskaper på ett lösningsfokuserat sätt samtidigt som du är flexibel. Du tycker om variationen med operativa och administrativa uppgifter, att samarbeta med andra och eget arbete. Vi ser att du har jobbat med liknande uppgifter under några år. Du är van att kommunicera på både svenska och engelska, i tal och skrift. Har du erfarenhet av EcoOnline och/eller Notisum är det meriterande. Vi erbjuder ett utmanande och varierande arbete i ett team där du kommer ha stor möjlighet att påverka och utveckla våra arbetssätt.
Vi söker en driven och lösningsorienterad person som vill vara med och utveckla vårt arbete med ständiga förbättringar. Inom ESAB kallas arbetet med ständiga förbättringar/LEAN för EBX - ESAB Business excellence.Har du erfarenhet av arbete inom LEAN i tillverkande industri? Då kan detta vara rätt utmaning för dig! Dina ansvarsområden Som EBX Manager på ESAB Perstorp kommer du att vara ansvarig för att arbetet med EBX leder till en kultur med ständiga förbättringar som i sin tur leder till ökat resultat. Du rapporterar till Sitechefen. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Implementera och driva arbetet med att standardisera ständiga förbättringar. Utbilda, utmana och coacha verksamheten för att förbättra arbetet med EBX. Driva kostnads- och produktivitetsförbättringar. Utveckla och driva arbetet med performance management på olika nivåer. Initiera arbetet med KPI:er och mål kopplade till produktionen. Samarbeta med övriga funktioner för att förbättra kulturen avseende ständiga förbättringar Medverka i och leda projekt inom ständiga förbättringar I denna roll får du ett brett kontaktnät och möjligheten att påverka och utveckla arbetet med ständiga förbättringar. Du har · Teknisk utbildning på högskole- eller civilingenjörsnivå, alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet eller yrkesutbildning · Flerårig erfarenhet av ständiga förbättringar/LEAN i tillverkningsindustri · Driven, hög initiativförmåga men samtidigt en lagspelare. · Förmåga att arbeta strukturerat och komma till avslut. · Mycket god samarbetsförmåga, pedagogisk förmåga och lyhördhet · Mycket bra svenska och engelska i både tal och skrift Vi erbjuder En spännande och varierande roll i en global organisation Möjlighet att påverka och utveckla Ett engagerat och kompetent team där vi stöttar och utvecklar varandra
ESAB Perstorp har senaste året utökat produktionen med att tillverka svetselektroder som levereras över hela världen. Vi är idag omkring 215 personer och står framöver inför spännande utmaningar. Är du en erfaren elektriker med erfarenhet av tillverkningsindustri? Huvudsakliga arbetsuppgifter Vi söker nu två Industrielektriker till vår fabrik i Perstorp. I rollen är du med och säkerställer driften i fabriken. Du kommer att arbeta med elunderhållsarbete både avhjälpande och förebyggande, felsökning, åtgärda problem samt installationer. Vi ser att du har flerårig erfarenhet av elarbeten inom verkstad/industri. Du ingår i ett team med mekaniker och elektriker som ansvarar för reparationer, service och underhåll av produktionsmaskiner och kringutrustning. Beredskap ingår i tjänsten. Vem är du? Som person sätter du alltid säkerheten först, samtidigt som du har ett lösningsorienterat tankesätt. Vi ser gärna att du är initiativtagande och trivs med att arbeta i både grupp och individuellt. Du ser problemlösning som en utmaning, är flexibel och kvalitetsmedveten. För att vara aktuell för tjänsten har du arbetat som industrielektriker med likvärda arbetsuppgifter under ett antal år. · Genomgått el- och energiprogrammet, gärna med inriktning automation eller likvärdig utbildning. · Meriterande om du har kunskaper i PLC programmering och ElCad-system.. · Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift · God datorvana och erfarenhet av officepaketet och underhållssystem. · B-körkort
Nu söker vi en Apotekschef till Perstorp! Vi söker en Apotekschef med driv och engagemang, redo att lyfta våra fina apotek i Perstorp till nya höjder! Detta är en perfekt möjlighet för dig som vill leda ett mindre apotek där du kan kombinera ett nära samarbete med ditt team med möjligheten att själv forma och utveckla verksamheten för framtiden. Om rollenSom ansvarig för Apoteket Näckrosen i Perstorp, kommer du att stå i spetsen för vårt dedikerade team av 4 fantastiska medarbetare. Förutom att ha ansvaret för försäljnings- och resultatmålen för båda apoteken, kommer du även att spela en viktig roll i det dagliga arbetet. Här ligger fokus på att bygga starka kundrelationer, förstå deras behov och säkerställa att försäljning och service alltid är av högsta kvalitet. Du tillsammans med ditt team kommer vara avgörande för apotekens framgång och utveckling! Dina huvudsakliga arbetsområden Aktivt engagera dig i kundmöten för att stärka Apotekets position på den lokala marknaden Säkerställa att arbetsplatsen upprätthåller höga standarder inom kvalitet, säkerhet och miljö Hantering av rekrytering, schemaläggning och utveckling av teamet Initiera och underhålla samarbeten med lokala aktörer för att utvidga apotekets affärsverksamhet Dina kompetenser För denna roll söker vi dig som har erfarenhet av att arbeta framgångsrikt med att nå uppsatta mål. Du har haft ledaransvar, antingen i en liknande chefsroll eller som exempelvis läkemedelsansvarig eller säljledare. Du har erfarenhet av att skapa och vidareutveckla goda relationer med kollegor och skapa en gemensam målbild som ni tillsammans strävar mot. Vi ser gärna att du: Har erfarenhet inom apoteksbranschen Är utbildad apotekare eller receptarie Är målorienterad med en bra förmåga att hitta nya möjligheter och strategier för att nå uppsatta mål Är tydlig i din kommunikation och har ett coachande ledarskap När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss i stället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Välkommen till Apoteket
Nu söker vi dig som tillsammans med oss vill förbättra vardagen, framtiden och livskvaliteten för invånarna i Perstorp. Vi erbjuder dig en arbetsplats med mycket arbetsglädje, där utveckling och lösningsfokus är framträdande drag. Varje dag försöker vi att vara lite smartare, lite effektivare och lite bättre än vi var igår. Perstorps kommun ligger i ett av Sveriges mest expansiva område, Öresundsregionen. Du hittar oss centralt i norra Skåne där vi omsluts av underbar natur som inbjuder till avstressande friluftsaktiviteter. Kommunen har cirka 7 500 invånare och runt 560 tillsvidareanställda. I kommunen finns ett starkt näringsliv och folkhälsofrågorna ligger högt på agendan. Ugglebadet är en badanläggning med både ute- och inomhusbassänger. Det är ett av Sveriges första äventyrsbad, med många olika verksamheter allt från babysim, simskola och vattenträning/motion i olika former till avkopplande bubbelpool och bastu. Till badet hör också ett gym med många olika aktiviteter både på individ- och gruppnivå, såsom styrketräning, spinning, box, etc. Anläggningen innehåller även ett café/restaurang. Ugglebadet ska vara en mötesplats där besökarna går för att återhämta sig, träna samt uppleva en meningsfull fritid. Ugglebadet vill ge besökarna en upplevelse av kvalitet, omsorg och personlig service. Beskrivning Ugglebadet inomhusdel har 25 metersbassäng, rekreationsdel, vattenrutschkana samt relaxpool. Utomhusdelen har en 50 metersbassäng, undervisningsbassäng, hoppbassäng, barnpool samt vattenrutschkanor. Anläggningen innehåller också ett hälsotek. Arbetsuppgifter Som personal arbetar du i simhall med vanligt förekommande arbetsuppgifter såsom att ge service till våra besökare, stå i kiosken, övervaka säkerheten, utföra lokalvård samt hålla i olika aktiviteter så som vattengympa m.m. Du kan också agera som baby - minisimsinstruktör, simlärare, aktivitetslärare på land och i vatten. Tillsammans med dina arbetskamrater får du vara med och utveckla badets verksamheter. Arbetet är fysiskt krävande och innebär en del tunga lyft. I tjänsten ingår obekväm arbetstid såsom kvällar och helger. Kvalifikationer Vi söker dig som är simkunnig, har gymnasieexamen, badmästare/badvärd samt utbildning i livräddning och hjärt- och lungräddning. Har du simlärarutbildning, babysimsutbildning, minisimsutbildning eller annan likvärdig utbildning/erfarenhet inom bad området är detta meriterande. Vi ser gärna att du har utbildning samt erfarenhet av att bedriva olika typer av verksamhetsrelaterade aktiviteter som t.ex vattengymnastik, cirkelträning på land m.m. Att du har god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska är en förutsättning för tjänsten, ytterligare språkkunskaper är meriterande. Godkänd simkunnighet och livräddningsprov är ett krav som utförs hos oss innan anställning på minst 3,8 meters djup. Personliga egenskaper Eftersom din uppgift är att se till att badgästerna trivs och får den hjälp de behöver är det viktigt att du som person är självständig och har en helhetssyn på verksamheten. Du trivs med att hålla i olika aktiviteter och tycker om att lära dig nya saker. Du står för engagemang, respekt och kreativitet. Tillträde Tjänsten tillsätts så snart som möjligt. Inför rekryteringen har vi tagit ställning till rekryteringsvägar och publiceringskanaler, varför vi vänligen undanber oss all kontakt med försäljare i detta ärende.
Vi söker en maskinoperatör till en av våra kunder i Perstorp. Dina arbetsuppgifter Du kommer övervaka maskinen och underhålla så de flyter på i produktionen. I arbetet rör man sig och fyller på material till maskinen. Ställa om maskiner mellan olika produkter. Göra kontroller på färdiga produkter. Tekniskt underhåll av maskinen. Din bakgrund/Dina egenskaper - Du är tekniskt intresserad och praktiskt lagd - Du har erfarenhet av att arbeta i industrin och har ett skarpt öga för produkterna. - Du är noggrann, snabblärd och trivs med att göra ett bra jobb. - Tycker om att arbeta i grupp och kan växla upp när tempot höjs. - Meriterande om du har truckkort Information och kontakt Arbetet är förlagt till antingen tvåskift eller fyrskift. Arbetet börjar som en visstidsanställning med tanke att övergå i tillsvidare. Vi frågor kontakta Viktor Nyström - 0470 348371 Om Wikan Personal Wikan Personal är din personliga och lokala arbetsgivare i bemanningsbranschen. Vårt breda kontaktnät hjälper dig som har rätt inställning och kompetens, till arbete. Vi verkar i flera olika branscher, vilket öppnar många dörrar för dig i jakten på nästa jobb. Vi lägger fokus på vår personal, deras välmående och utveckling. Vi kan personal. Wikan Personals verksamhet är grundad på närhet och engagemang för att alltid kunna tillgodose bra service till våra kunder och anställda. Vi är djupt övertygade om att lokal förankring, långsiktiga kundrelationer och kompetenta medarbetare är nyckeln till framgångsrika samarbeten inom rekryterings- och bemanningsbranschen. Med närvaro på 17 orter i Sverige, en omsättning på cirka 400 miljoner kronor och omkring 700 engagerade anställda, strävar vi efter att vara en pålitlig samarbetspartner. Läs mer på www.wikan.se
Gustafsborg är ett fristående fullservice företag som förvaltar skogsfastigheter, utför avverkningsuppdrag, producerar samt köper och säljer skogsbränsle i Skåne och dess närområde. Gustafsborg har en historia sedan 1867. Vi har ett eget skogsinnehav på 6500 hektar och omsätter idag ca 300 mkr och har 10 st anställda. Verksamheterna hanterar årligen ca 150 000 m3fub virke och med en omsättning på ca 300 GWh skogsbränsle tillhör vi en av de större aktörerna på skogsbränsle i närområdet. Vi värnar om skogen, vår miljö och våra kunders önskemål. Läs mer på www.gustafsborg.se EKONOMICHEF Har du ett affärsdriv och trivs med att arbeta brett inom ekonomi och administration? Lockas du av att leda och utveckla ekonomifunktionen samtidigt som du bidrar till verksamhetens tillväxt? Då kan rollen som Ekonomichef här hos oss vara rätt utmaning för dig! OM ROLLEN Som Ekonomichef får du ett helhetsansvar för ekonomiavdelningen, finans- och husförvaltning. Du leder och utvecklar det ekonomiska arbetet och säkerställer att bolaget har effektiva och moderna processer inom ekonomi, IT och administration. Du arbetar både strategiskt och operativt och är en nyckelperson i företagets fortsatta utveckling. Arbetsuppgifterna omfattar bland annat: Ansvar för budgetprocess, bokslut och deklarationer för koncernens bolag Ta fram ekonomiska underlag/rapporter till VD och till styrelsemöten Uppföljning, resultatanalys och rapportering till styrelse och ledning Utveckling av IT-stöd för ekonomi och administration samt IT-säkerhet Tillsammans med VD aktivt delta på styrelsemöten där du också är Styrelsesekreterare, Övergripande ansvarig för förvaltning och uthyrning av bolagets fastigheter och lokaler Som Ekonomichef har du ett personalansvar för en ekonom. Med din expertis blir du en viktig del av ledningsgruppen och du rapporterar till VD. Placering för tjänsten är på Gustafsborg i Vinnarp/ Perstorp. DIN PROFIL Vi söker dig som har en akademisk bakgrund inom ekonomi, eller motsvarande kompetens, samt flera års erfarenhet av kvalificerat ekonomiarbete – både inom redovisning och controlling. Troligtvis har du en liknande roll idag, eller så arbetar du som ekonomikonsult på en redovisningsbyrå där dina uppdragsgivare främst återfinns inom skogs-, lantbruks- eller fastighetssektorn. Du drivs av utveckling och har sannolikt tidigare varit delaktig i att digitalisera eller effektivisera administrativa processer. Du är van vid att växla mellan strategiska och operativa frågor i det dagliga arbetet och känner dig trygg i en ledarroll, där du motiverar och skapar engagemang i din omgivning. DETTA ÄR DU Som person är du analytisk, strukturerad och resultatinriktad. Du har hög integritet, är prestigelös och har ett gott samarbete med såväl interna som externa kontakter. Din förmåga att driva förändring och förbättringsarbete gör dig till en uppskattad ledare och kollega. Du gillar att ta ansvar, tar egna initiativ och vill vara med och utveckla både verksamhet och människor. Om du dessutom delar vårt intresse för skog och natur blir vi extra glada. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. VI ERBJUDER Hos oss får du en utmanande och utvecklande roll i ett framstående företag där du får möjlighet att arbeta med kompetenta kollegor i en positiv och dynamisk arbetsmiljö. Vi erbjuder en flexibel arbetsplats där du har goda möjligheter till självständigt arbete och stort ansvar. Hoppas att vi har väckt ditt intresse! KONTAKTUPPGIFTER OCH ANSÖKAN I denna rekrytering samarbetar vi med Finnveden Executive. För ytterligare information är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult, Christina Cajtoft tfn +46 70 302 15 23. Då urval sker löpande vill vi ha din ansökan snarast. Ansökan till tjänsten sker via Finnveden Executives hemsida, www.finnvedenexecutive.se Välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 30 jobb