Om företaget Vi söker nu en noggrann och engagerad kvalitetssamordnare till vårt laboratorium! Trivs du med att arbeta strukturerat och med många kontaktytor? Då kan detta vara tjänsten för dig! Här får du en möjlighet att arbeta i en viktig och varierad roll där du bidrar till att utveckla och förbättra vår verksamhet. Du blir en del av ett engagerat team där vi värdesätter samarbete och kvalitet i allt vi gör. Låter detta som rätt möjlighet för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig. Dina arbetsuppgifter Som laboratorieassistent hos oss kommer du att arbeta heltid med arbetstiderna 07.00–15.30. I rollen ingår: Hantering av reklamationer, från mottagande till åtgärd. Insamling av information från produktionen för att identifiera eventuella fel eller orsaker till avvikelser. Kommunikation och samarbete med olika avdelningar för att säkerställa kvaliteten i vår verksamhet. Detta är en kollektivanställd tjänst med möjlighet att bidra till vårt gemensamma kvalitetsarbete. Din bakgrund/Dina egenskaper Noggrann och har ett öga för detaljer. Social och kommunikativ, då rollen kräver samarbete och dialog med flera avdelningar. Datorvan och bekväm med att använda olika digitala verktyg i ditt dagliga arbete. Information och kontakt Tjänsten är på heltid och börjar med en visstidsanställning hos Wikan Personal förväntas övergå i tillsvidareanställning hos kundföretaget. Tillträde sker omgående eller enligt överenskommelse. Urvalet sker löpande så ansök redan idag, sista ansökningsdag är 31/10 För mer information eller frågor kring tjänsten kontakta Viktor Nyström 0470 - 34 83 71. Om Wikan Personal Wikan Personal är din personliga och lokala arbetsgivare i bemanningsbranschen. Vårt breda kontaktnät hjälper dig som har rätt inställning och kompetens, till arbete. Vi verkar i flera olika branscher, vilket öppnar många dörrar för dig i jakten på nästa jobb. Vi lägger fokus på vår personal, deras välmående och utveckling. Vi kan personal. Wikan Personals verksamhet är grundad på närhet och engagemang för att alltid kunna tillgodose bra service till våra kunder och anställda. Vi är djupt övertygade om att lokal förankring, långsiktiga kundrelationer och kompetenta medarbetare är nyckeln till framgångsrika samarbeten inom rekryterings- och bemanningsbranschen. Med närvaro på 14 orter i Sverige, en omsättning på cirka 400 miljoner kronor och omkring 800 engagerade anställda, strävar vi efter att vara en pålitlig samarbetspartner. Läs mer på www.wikan.se
Är du ute efter ett arbete där du kan ha kul på jobbet och även bli framgångsrik så passar du in i vårt team. Hos oss får du har möjligheten att ingå i ett sammansvetsat team med oss där vi stöttar och gläds åt varandras framgångar 💪 Försäljning är ett fantastiskt roligt arbete med nya erfarenheter och upplevelser varje dag . Det vi erbjuder Dig är: *Grundlig försäljningsutbildning *Vidareutbildning, feedback och stimulans *Goda möjligheter att avancera inom företaget. Skräddarsytt efter dina önskemål *Du har betalt för varje kundbesök du gör Heltid 24 500 kr + provision på allt du säljer. Vi söker dig som ser saker från den positiva sidan och har ett leende på läpparna. Du är framåt, nyfiken och gillar utmaningar. Att du har någon erfarenhet av försäljning är en merit men inget vi kräver. Däremot så är humor och envishet ett stort plus. Du har körkort & tillgång till egen bil 🚗 Som försäljare kommer du att sälja Clear Sky som är ett av världens mest hälsosamma Luftreningssystem 💦 Man kan även skura golv, putsa fönster, kemtvätta helt utan kemikalier mm. Gå gärna in på vår hemsida och läs mer. Dina besök bokas upp av vår bokningsavdelning ☎️ Det innebär att du som säljare åker ut på förbokade besök, anpassade efter ett schema som du är med och utformar tillsammans med oss veckovis. Ansökningarna bearbetas löpande och för den som är tillgänglig redan nu, finns möjligheten att matchas mot uppdrag omgående. Bifoga Cv och ditt personliga brev i din ansökan! Välkommen med din din ansökan redan idag! 🙌 Produkten: Världshälsoorganisationen (WHO) uppskattar att mer än en byggnad av fyra har problem med inomhusluftkvalitet. Inomhusluften är mer förorenad än utomhusluften (5 till 100 gånger, US EPA). Luftföroreningar inomhus rankas som en hög prioriterad hälsorisk - det är rankat på 5:e plats som en orsak till ohälsa i världen (WHO). 90% av vår tid spenderar vi inomhus. Clear Sky är en unik kvalitetsprodukt med en av marknadens bästa garantier och är en portabel luftrenare med flera funktioner. Den har funnits på marknaden i över 25 år och säljs idag i 25 länder över hela världen. Clear Sky tilldelades 2016 Plus X Award för sin höga kvalitet, design, användarvänlighet och funktion. #workatclearsky #sommarjobb Lönetyp: Heltid 24 500 kr + provision på allt du säljer.
Nu söker vi dig som tillsammans med oss vill förbättra vardagen, framtiden och livskvaliteten för invånarna i Perstorp. Vi erbjuder dig en arbetsplats med mycket arbetsglädje, där utveckling och lösningsfokus är framträdande drag. Varje dag försöker vi att vara lite smartare, lite effektivare och lite bättre än vi var igår. Perstorps kommun ligger i ett av Sveriges mest expansiva område, Öresundsregionen. Du hittar oss centralt i norra Skåne där vi omsluts av underbar natur som inbjuder till avstressande friluftsaktiviteter. Kommunen har cirka 7 500 invånare och runt 560 tillsvidareanställda. I kommunen finns ett starkt näringsliv och folkhälsofrågorna ligger högt på agendan. Ugglebadet är en badanläggning med både ute- och inomhusbassänger. Det är ett av Sveriges första äventyrsbad, med många olika verksamheter allt från babysim, simskola och vattenträning/motion i olika former till avkopplande bubbelpool och bastu. Till badet hör också ett gym med många olika aktiviteter både på individ- och gruppnivå, såsom styrketräning, spinning, box, etc. Anläggningen innehåller även ett café/restaurang. Ugglebadet ska vara en mötesplats där besökarna går för att återhämta sig, träna samt uppleva en meningsfull fritid. Ugglebadet vill ge besökarna en upplevelse av kvalitet, omsorg och personlig service. Beskrivning Ugglebadet inomhusdel har 25 metersbassäng, rekreationsdel, vattenrutschkana samt relaxpool. Utomhusdelen har en 50 metersbassäng, undervisningsbassäng, hoppbassäng, barnpool samt vattenrutschkanor. Anläggningen innehåller också ett hälsotek. Arbetsuppgifter Som personal arbetar du i simhall med vanligt förekommande arbetsuppgifter såsom att ge service till våra besökare, stå i kiosken, övervaka säkerheten, utföra lokalvård samt hålla i olika aktiviteter så som vattengympa m.m. Du kan också agera som baby - minisimsinstruktör, simlärare, aktivitetslärare på land och i vatten. Tillsammans med dina arbetskamrater får du vara med och utveckla badets verksamheter. Arbetet är fysiskt krävande och innebär en del tunga lyft. I tjänsten ingår obekväm arbetstid såsom kvällar och helger. Kvalifikationer Du som söker är simkunnig, har gymnasieexamen, badmästare/badvärd samt utbildning i livräddning och hjärt- och lungräddning. Har du simlärarutbildning eller annan likvärdig utbildning/erfarenhet inom bad området är det meriterande. Vi ser gärna att du har utbildning i samt erfarenhet av att bedriva olika typer av verksamhetsrelaterade aktiviteter. Att du har god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska är en förutsättning för tjänsten, ytterligare språkkunskaper är meriterande. Godkänd simkunnighet och livräddningsprov är ett krav som utförs hos oss innan anställning på minst 3,8 meters djup. Personliga egenskaper Eftersom din uppgift är att se till att badgästerna trivs och får den hjälp de behöver är det viktigt att du som person är självständig och har en helhetssyn på verksamheten. Du trivs med att hålla i olika aktiviteter och tycker om att lära dig nya saker. Du står för engagemang, respekt och kreativitet. Tillträde Tjänsten tillsätts tidigast den 1/1- 2025 Inför rekryteringen har vi tagit ställning till rekryteringsvägar och publiceringskanaler, varför vi vänligen undanber oss all kontakt med försäljare i detta ärende.
Lead Perstorp’s Digital Transformation as a System Engineer in MES/MOM! Empower our smart manufacturing solutions. As a System Engineer in our MES/MOM team, you will push development and integration projects across global production environments. You will combine software development with process industry insights, optimizing data acquisition and visualization for smarter manufacturing. So, are you an experienced engineer and are you ready to take on new technical challenges and make impactful contributions? Then Perstorp is the place for you! The Opportunity • Join a highly collaborative, agile team with a clear mission and substantial autonomy. • Drive cutting-edge projects within a culture that values mutual respect and psychological safety. • Opportunities to work with emerging technologies and have direct impact on production efficiency. Your Challenge • Develop and integrate MES/MOM applications with ERP, BI, DCS and other production systems. • Configure and maintain cloud-based DevOps CI/CD pipelines. • Handle data acquisition, contribute to the data quality assurance and data transformation from diverse sources. • Build and manage models for advanced analysis and visualization. The Team and Workplace You will be part of a dedicated team of system engineers focused on MES/MOM platforms within Operational Excellence. Working closely with Analytics, IT and Production, you will benefit from a culture emphasizing cooperation, integrity and operational excellence. he office is located in Perstorp, with possibility to work remotely three days a week. About You You have previous experience in software engineering and it is a plus if you worked in manufacturing. You have knowledge in C#, Phyton, JS, CSS and SQL. We think you are interested in and have skills in clean, well-tested coding practices. You create understanding, progress and focus on quality and business value. As a person, you have a strategic way of thinking, a drive and willingness to support and find solutions. You are a structured person with great analytical skills as well as a proactive and curios approach. You are confident in communicating in Swedish and English both verbally and in writing. Let´s Connect! We have chosen to work with Ada Digital in this recruitment. Their recruitment process focuses on transparency, inclusion and a fast moving candidate experience. And now we want to know more about you – on your own terms! To apply, please fill out the short form, briefly motivate why you are interested in the position, and attach your CV or LinkedIn-profile. No additional documentation is needed. You can then, in real-time, follow your application online as our recruiters are working with it. We work with a continues selection process which means we might hire a candidate before the final apply date, so apply already today! Interested and want to know more? Please contact our recruiter today. We are looking forward to connecting soon!
Celanese Production Sweden AB tillverkar vattenbaserade bindemedel för färg-, lim-, pappers-, bygg-, textil- och non-woven industrin, designade för högteknologiska krav. Företaget är beläget i Perstorp i norra Skåne och har cirka 75 anställda. Celanese Production Sweden AB ingår i den amerikanska globala kemikoncernen Celanese Corporation med säte i Dallas, Texas USA. Laboratoriechef till Celanese Production Sweden AB Är du en driven kemiingenjör med erfarenhet av QA/QC och laboratoriearbete inom kemisk industri? Vi söker nu en laboratoriechef till Celanese Production Sweden AB! Företagets mål Vi på Celanese strävar efter nöjda kunder och har som övergripande mål att uppnå fyra huvudprinciper: · Stewardship – att ta väl hand om våra anställda, miljön och samhället vi verkar i · 100 % kvalitet · 100 % tillförlitlighet · Engagerade medarbetare som ges möjlighet att bidra, lära och utvecklas Uppdraget Som laboratoriechef kommer du att leda och utveckla laboratoriet och dess personal. Du kommer tillsammans med dina två erfarna kollegor agera stöd och ge support till produktionen. QA/QC är centrala delar av ditt arbete och du kommer att utveckla och implementera rutiner för kvalitetssäkring och kvalitetskontroll. Rollen innebär också praktiskt laborativt arbete, där du aktivt deltar i laboratorieaktiviteter och samtidigt säkerställer att analysmetoder, tester och verktyg används korrekt. Om rollen Din roll innebär nära samarbete med produktionspersonalen för att säkerställa att initiala kvalitetskontroller genomförs korrekt. Vi lägger stor vikt vid personlighet och att kunna bidra med en god arbetsmiljö. Du bör därför ha en praktisk inställning, god kommunikativ förmåga och en vilja att skapa en trivsam och utvecklande arbetsmiljö. Du kommer även att: · Vara delaktig i införandet av nya eller förändringar av befintliga produkter · Upprätthålla specifikationsgränser för råvaror och färdiga produkter · Analysera och följa trender samt identifiera förbättringsmöjligheter för produkter och råvaror · Agera som stöd vid kvalitetsproblem och kundklagomål Du kommer också att leda, stödja och utveckla laboratoriet och dess personal. Rollen rapporterar till EHSQ-chefen. Vem vi söker Vi söker dig med en högskoleutbildning inom kemi eller kemiteknik och minst ett par års erfarenhet av QA/QC och/eller laboratoriearbete inom kemisk industri. Ledarskapserfarenhet är meriterande men inte ett krav, så länge du har förutsättningar och vilja att utvecklas i en ledande roll. Du trivs med att växla mellan kontors- och laboratoriearbete. Du skapar en miljö av tillit genom ett tydligt och inkluderande ledarskap. Du har lätt för att bygga goda relationer på alla nivåer. Du har även en god administrativ förmåga och kan utveckla och tillämpa tydliga och enkla instruktioner/rutiner/SOP:s. Erfarenhet av SAP och kvalitets- eller miljöledningssystem är meriterande. Då Celanese är ett internationellt företag, krävs flytande kunskaper i engelska och svenska i tal och skrift. Varmt välkommen med din ansökan till [email protected] Frågor om rollen kan ställas till EHSQ-chef Tord Sonander på [email protected] Frågor om rekryteringsprocessen kan ställas till HR-chef Jean Lundin på [email protected]
TopWork söker produktionsmedarbetare till kunder i Perstorp med omnejd! Är du en ansvarstagande och noggrann person med intresse för att arbeta i produktion? Vi söker nu produktionsmedarbetare till våra kunder i Perstorp med omnejd. I denna roll kommer du att hantera och övervaka maskiner i produktionen, samtidigt som du säkerställer att produktionen flyter smidigt och effektivt. Om tjänsten: Som produktionsmedarbetare kommer du att ha en viktig roll i tillverkningen. Du kommer att arbeta med maskinhantering, övervakning och enklare underhåll av produktionsutrustningen. Erfarenhet från industrin är meriterande, men vi lägger stor vikt vid din personlighet och vilja att lära. Vi samarbetar med flera kunder i området, och vi matchar dig med den tjänst som bäst passar dina kompetenser och personliga egenskaper. Truckkort är också ett plus då vissa uppgifter kan kräva truckkörning. Arbetsuppgifter: Hantering och övervakning av maskiner i produktionen. Utföra enklare maskinunderhåll och åtgärda eventuella driftstopp. Säkerställa att maskinerna arbetar enligt uppsatta kvalitets- och säkerhetskrav. Samarbeta med kollegor för att säkerställa ett smidigt produktionsflöde. Kvalifikationer: Erfarenhet från industriarbete är meriterande. Truckkort är meriterande. Du är noggrann, ansvarsfull och har en god samarbetsförmåga. Du har en positiv attityd och är villig att lära dig nya arbetsmoment. Arbetstider: Olika skiftgångar kan förekomma, och du bör vara flexibel med att arbeta dag-, kvälls- och nattpass vid behov. Din karriär hos TopWork – Det här kan du förvänta dig: En trevlig och stöttande arbetsmiljö där teamwork står i fokus. Personligt stöd – Som anställd hos oss får du en personlig kontaktperson som hjälper dig genom hela din anställningstid. Kompetensutveckling – Möjlighet till utveckling inom ditt yrke, så att du kan växa tillsammans med oss. Är du den vi söker? Ansök redan idag och bli en del av vårt team! Tjänsten inleds hos TopWork med ett mål om att kandidaten senare ska övergå till en anställning hos kund. Som konsult hos TopWork får du en konsultchef som stöttar dig i ditt uppdrag hos kund. Vi ger dig råd och rekommendationer om hur du kan utvecklas i ditt arbete.
Bli maskinoperatör hos vår framstående kund Vi söker en engagerad och ansvarsfull maskinoperatör för att stärka produktionsteamet hos vår kund i Perstorp. I rollen som maskinoperatör kommer du att ansvara för drift, omställning och kvalitetskontroller av produktionsmaskiner. Om du har ett öga för detaljer, är lösningsorienterad och brinner för att leverera hög kvalitet, kan detta vara rätt roll för dig! Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Hantering och övervakning av maskiner under produktionen. Materialinläggning och avsyning av produkter. Paketering och truckkörning vid behov. Kvalitetssäkring av produkter och underhåll av en säker arbetsmiljö. Vem söker vi? Erfarenhet av maskinoperatörsarbete eller liknande är meriterande. Praktisk utbildning och tekniskt intresse ses som ett plus. Noggrannhet, ansvarskänsla och samarbetsförmåga är viktiga egenskaper. Erfarenhet av truckkörning är meriterande. Arbetstider varierar beroende på avdelning och kan inkludera 3-skift, 2-skift eller helgarbete. Din karriär hos TopWork – Det här kan du förvänta dig: En trevlig och stöttande arbetsmiljö där teamwork står i fokus. Personligt stöd – Som anställd hos oss får du en personlig kontaktperson som hjälper dig genom hela din anställningstid. Kompetensutveckling – Möjlighet till utveckling inom ditt yrke, så att du kan växa tillsammans med oss. Är du den vi söker? Ansök redan idag och bli en del av vårt team! Tjänsten inleds hos TopWork med ett mål om att kandidaten senare ska övergå till en anställning hos kund. Som konsult hos TopWork får du en konsultchef som stöttar dig i ditt uppdrag hos kund. Vi ger dig råd och rekommendationer om hur du kan utvecklas i ditt arbete.
Studerar du just nu ekonomi, redovisning eller liknande och letar efter det perfekta extrajobbet att kombinera med dina studier? Är du dessutom en nyfiken, positiv lagspelare med en stark förmåga att arbeta noggrant, lösningsorienterat och strukturerat? Då kan du vara den vi söker. Skicka din ansökan redan idag - urval sker löpande. OM TJÄNSTEN FAAC är ett internationellt bolag med över 10 000 anställda globalt. De jobbar i huvudsak med två affärsområden, automatik för slagdörrar och skjutdörrar samt automatik för grindar och portar, för vilka de är marknadsledande. Nu söker de förstärkning på deltid till sin ekonomiavdelning i Perstorp. För rollen söker vi en flexibel och nyfiken individ som studerar ekonomi på YH, högskola eller kandidatnivå. Du kommer att arbeta cirka 8 timmar per vecka (20%) med varierande uppgifter inom ekonomi och administration. VI SÖKER DIG SOM - Är studerande på YH, högskola eller kandidatnivå inom ekonomi med minst 1,5 år kvar av studierna - Har ett intresse för ekonomi - Har en god systemvana Det är meriterande om du har - Tidigare erfarenhet av administrativt arbete - Tidigare erfarenhet av arbete i ekonomisystem Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd. För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Hjälpsam - Optimistisk - Ordningssam Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET FAAC Nordic jobbar i huvudsak med två affärsområden, automatik för slagdörrar och skjutdörrar samt automatik för grindar och portar, för vilka man är marknadsledande. Våra nära 60 år i branschen är ett viktigt målsnöre, framför allt för att sätta upp nya mer ambitiösa och allt mer betydande mål. Automationsutrustningen för grindar föddes tack vare en intuition hos vår grundare som var först med att ta fram och utveckla den. Och för oss är den alltid på första plats i världen. Och i våra hjärtan. FAAC Nordic AB ägs idag av det Bologna-baserade FAAC S.p.A. och ingår därmed i den globala FAAC-koncernen som är representerat i mer än 70 länder i världen. Idag har FAAC Nordic 41 anställda och omsätter ca 180 MSEK. För att läsa mer, klicka här!
Om företaget Celanese Production Sweden AB tillverkar vattenbaserade bindemedel för färg-, lim-, pappers-, bygg-, textil- och non-woven industrin, designade för högteknologiska krav. Företaget är beläget i Perstorp och har cirka 80 anställda. Företaget ingår i den amerikanska kemikoncernen Celanese Corporation med säte i Dallas, Texas. Industrielektriker/automationstekniker Du kommer att ingå i vår automationsgrupp med följande huvudsakliga arbetsuppgifter: · Arbeta med el-installationer för investerings- och underhållsprojekt. · Genomföra underhållsarbete/reparationer enligt veckoplanering. · Utföra mindre verkstads- samt projektinköp. · Felsökning i PLC och DCS system. Vi förutsätter att du verkar för en god säkerhets-, kvalitets- och driftsäkerhetskultur tillsammans med kollegor, entreprenörer och besökare. Vem är du? Vi ser att du som person är glad och positiv med en god social kompetens och förstår vikten av flexibilitet och att kunna prioritera. Att du är ordningsam och arbetar noggrant och systematiskt ser vi som en självklarhet, liksom att du är ansvarstagande, engagerad, initiativtagande och självgående. Vi söker dig som har en utbildning som elektriker, industrielektriker eller motsvarande och erfarenhet av underhållsarbete från processindustri. Du har ett allmänt tekniskt intresse och erfarenhet av liknande arbetsuppgifter/ansvarsområde såsom förebyggande underhåll, kalibrering och instrumentering. Erfarenhet från affärssystemet SAP är meriterande, likaså grundläggande kunskaper inom traditionellt verkstadsarbete. B-körkort är ett krav. I din roll kommer du att interagera med andra avdelningar vilket innebär att god samarbetsförmåga är ett måste. Eftersom Celanese är ett internationellt företag är det viktigt att du, förutom svenska har grundläggande kunskaper i engelska. Kontaktuppgifter: Ansökan skickas till [email protected]. För frågor angående tjänsten, kontakta [email protected] tel: 0435-38436 Sista ansökningsdag är 2024-12-31, urval kan komma att ske löpande.
Take the lead as CISO at Perstorp AB – strengthen and lift information security and data privacy in a leading chemicals innovator Do you want to lead and drive the information security progress at a global company, passionate about sustainability and innovation? As CISO in the Group IT management team at Perstorp AB, you have a key role in protecting our business from today´s and future threats. We offer you a central position with the mandate to influence the security strategy in a company that is growing and developing globally. At Perstorp AB, we value your development and offer a work environment that promotes innovation, learning and collaboration. We offer the opportunity to work with exciting projects, international teams and a sustainability agenda at the forefront The Opportunity • To become part of an organization imbued with the values: Care - Lead with heart, Responsibility — Do Right, Reliability — Keep the promise, Focused Innovation — Make it better • The opportunity to drive change and implement new security solutions • To work in an international environment where work-life balance is key to our well-being and success • An employer with great employee benefits; for example, insurance, health care, subsidized lunches and in-house gym Your Challenge As CISO, you are responsible for the Information Security and Data Privacy department. Data privacy regulations are being strengthened outside GDPR and the EU and need global coordination in terms of regulatory compliance. As a CISO, you report to the CIO and are a key member of the global IT management team. In the role, you are also expected to act as program manager for the ongoing implementation of Petronas cyber security framework in terms of IT- as OT-environments. This includes to: • Develop and maintain information security and data privacy for the Perstorp Group • Manage security- and risk- related aspects of data protection and of information security as well as the legal compliance of Data Privacy in global context • Lead in continued aligning and implementation of Perstorp Information Security framework with the PETRONAS cybersecurity framework. • Improve and align the Information Security Lead System to PETRONAS Cyber Security Governance Framework based on NIST. • Manage and coordinate data privacy activities for global compliance • Supervise and conduct internal information security and data privacy audits and audits of new services and products as well as assisting external audits The Team and Workplace You will be part of the Group IT management team and work closely with our Cyber Security Officer as well as our Cyber Security team, where we work in close collaboration with both local and global units. With us, you get a modern work environment with flexible working methods and the opportunity to influence the company´s security strategies on both a local and global level. You will report directly to the CIO and work closely with the IT management team. The office is located in Perstorp, with possibility to work remotely several days a week. About You To be successful in the role, we expect you to have deep knowledge in Information Security, as well as experience in leading security work in an international environment. You thrive in a role where you can influence and drive change and look forward to further developing your leadership and security skills in a global context. You have experience with security frameworks such as NIST, ISO 27001, CIS Critical Security Controls as well as legal requirements from the Data Protection Regulation. It is meritorious if you also have knowledge of legislation such as NIS directives and security protection laws. It is also an advantage if you have experience working with security in cloud solutions. You create understanding, progress and trust though responsibility and clear, effective and engaging communication, ensuring that you engage different parts of the organization in safety matters. As a person, you have a strategic way of thinking, a drive and willingness to support and find solutions. You are a structured person with great analytical skills. You are confident in communicating in Swedish and English both verbally and in writing. Let´s Connect! We have chosen to work with Ada Digital in this recruitment. Their recruitment process focuses on transparency, inclusion and a fast moving candidate experience. And now we want to know more about you – on your own terms! To apply, please fill out the short form, briefly motivate why you are interested in the position, and attach your CV or LinkedIn-profile. No additional documentation is needed. You can then, in real-time, follow your application online as our recruiters are working with it. We work with a continues selection process which means we might hire a candidate before the final apply date, so apply already today! Interested and want to know more? Please contact our recruiter today. We are looking forward to connecting soon!
Välj ett jobb för att visa detaljer