Nu söker vi dig som tillsammans med oss vill förbättra vardagen, framtiden och livskvaliteten för invånarna i Perstorp. Vi erbjuder dig en arbetsplats med mycket arbetsglädje, där utveckling och lösningsfokus är framträdande drag. Varje dag försöker vi att vara lite smartare, lite effektivare och lite bättre än vi var igår. Perstorps kommun ligger i ett av Sveriges mest expansiva område, Öresundsregionen. Du hittar oss centralt i norra Skåne där vi omsluts av underbar natur som inbjuder till avstressande friluftsaktiviteter. Kommunen har cirka 7 500 invånare och runt 560 tillsvidareanställda. I kommunen finns ett starkt näringsliv och folkhälsofrågorna ligger högt på agendan. Beskrivning Vi söker sjuksköterska till vårt härliga HSL-gäng som kan jobba hos oss. Vi söker dig som framför allt är intresserad av att jobba kväll och helg då vi ska tillsätta en projektanställning på 1 år med möjlighet till förlängning. Tjänsten innebär att man jobbar varannan helg samt kväll på torsdagar. Även tjänstgöring dagtid på vissa onsdagar ingår i tjänsten. Då tjänsten innebär arbete varannan helg så är veckoarbetstids måttet på 34,33, tjänsten i sig är på 66%. Kvällar och helger är man ensam i tjänst som sjuksköterska och har hand om hela kommunen, både Säbo och ordinärt boende samt LSS gruppbostäder, med akuta uppdrag, planerade insatser och telefonrådgivning till omvårdnadspersonal. Är du intresserad av denna tjänst, så vänta inte utan skicka in din ansökan till oss. Arbetsuppgifter Du åker på besök till patienter i deras eget hem och tillgodoser det individuella omvårdnadsbehovet utifrån Hälso- och sjukvårdslagen. I din roll ansvarar du för egna bedömningar, utför och leder hälso- och sjukvårdsinsatser och läkemedelshantering. Dokumentation sker i verksamhetssystemet Lifecare. I arbetet ingår också att handleda medarbetare i medicinska frågor. Inom verksamheten får du använda din kompetens som sjuksköterska inom både kvalificerad vård och palliativ vård. Kvalifikationer Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska. Vi ser gärna att du har arbetat några år som sjuksköterska och gärna inom kommunal verksamhet. Vi vill att du tycker om att arbeta både självständigt och i team. Du kan arbeta strukturerat och samtidigt vara flexibel då arbetsuppgifterna kan variera. Det är viktigt att du som sjuksköterska är trygg i din yrkesroll, har empatisk förmåga och kan prioritera. Villkor Urval kommer att ske löpande under annonseringstiden. Inför rekryteringen har vi tagit ställning till rekryteringsvägar och publiceringskanaler, varför vi vänligen undanber oss all kontakt med försäljare i detta ärende.
Gör skillnad. Varje dag. Är du en engagerad sjuksköterska som är trygg i din yrkesroll och vill arbeta inom ambulanssjukvård? Då är du varmt välkommen att söka dig till oss! Verksamhetsområde (VO) ambulans ansvarar för ambulansverksamheten i nordvästra och sydvästra Skåne med ambulansstationer på tio orter. Ambulanssjukvården i Region Skåne har utvecklats till en regionalt likställd verksamhet med samarbete över tidigare länsgränser, gränslös dirigering, gemensamma behandlingsriktlinjer och gemensam kompetensutveckling. Verksamhetsområdet omfattar cirka 380 medarbetare. Vi inom ambulansen i Perstorp är även Region Skånes specialistresurs inom CBRNE. Förvaltningen befinner sig i förändring och utveckling inom flera områden såsom kompetensförstärkning, forskning, utbildning och kvalitetssäkring, vilket ger positiva effekter för både patienter och medarbetare. Personcentrerad vård är i fokus, vilket bidrar till att våra medarbetare får bättre förutsättningar och verktyg att vårda våra patienter samt ge råd och stöd till medborgare med hög kvalitet. ARBETSUPPGIFTER Vi har nu möjlighet att välkomna en erfaren ambulanssjuksköterska med specialistutbildning och intresse för CBRNE till oss i Perstorp! Ambulansen är ofta först på plats och insatsen kan vara helt avgörande för patienten. Som ambulanssjuksköterska arbetar du med prehospital akutsjukvård där du möter patienter i alla åldrar som drabbats av akut sjukdom eller skada. Du bedömer och behandlar patienter i hemmet, på skadeplats och under transport till vårdinrättning. Arbetet som ambulanssjuksköterska är kvalificerat och självständigt. Fokus ligger på god omvårdnad och medmänsklighet i patientmötet. Du arbetar i team och åker alltid tillsammans med en ambulanssjukvårdare, annan sjuksköterska eller specialistutbildad sjuksköterska. Vår verksamhet pågår dygnet runt och året runt. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är en erfaren legitimerad specialistsjuksköterska inom ambulanssjukvård eller med likvärdig specialistutbildning, med behörighet att verka inom svensk sjukvård. Du har språkkunskaper i svenska som lägst motsvarar nivå C1 enligt Europarådets nivåskala. För tjänsten är giltigt B-körkort samt god körvana krav. Körkort nivå C1 alternativt körkort B taget före juli 1996 är meritande för tjänsten. Därtill ses relevant CBRNE-utbildning som meriterande. Att arbeta i ambulans ställer krav på personlig mognad och gott omdöme. Vi värdesätter att du är trygg och väletablerad i din roll som sjuksköterska. Du är engagerad i ditt arbete och din vilja att vara med och bidra till verksamhetens utveckling är av stort värde. Verksamheten i dagens ambulanssjukvård ställer stora medicinska och tekniska krav men även krav på flexibilitet. Ena stunden arbetar du under stor press och i nästa har du all tid i världen. Som oftast är du och din kollega önskade och välkomna men det finns också tillfällen där er närvaro av någon anledning är oönskad. Men en sak är säker - man gör skillnad varje dag för medborgare i Region Skåne. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Rekryteringsprocessen består av intervju och därefter, om du blir aktuell att ta vidare till nästa steg i processen bjuds du vidare till fysiskt test och ett körprov. I denna rekrytering tillämpar vi löpande urval. Varmt välkommen med din ansökan redan idag, vi ser fram emot att lära känna dig! ÖVRIGT Region Skåne finns till för att alla som bor i Skåne ska må bra och känna framtidstro. Genom gränslösa samarbeten och omtanke skapas de bästa förutsättningar för ett hälsosamt liv inom näringsliv, kollektivtrafik, kultur och hälso- och sjukvård i Skåne. Tillsammans gör vi livet mera möjligt. Medicinsk service är en av Region Skånes elva hälso- och sjukvårdsförvaltningar, med cirka 2 000 medarbetare. Vi möter vårdens behov av ambulanssjukvård, bild- och laboratorieteknik, klinisk träning, laboratoriemedicin och sjukvårdsrådgivning. Den laboratoriemedicinska verksamheten omfattar områdena arbets- och miljömedicin, biobank, genetik, immunologi och transfusionsmedicin, kemi, farmakologi, mikrobiologi samt patologi. Även smittskydd och vårdhygien tillhör förvaltningen. Inom förvaltningen bedriver vi även forskning. På https://www.skane.se/ledigajobb kan du se i vilket skede Region Skånes rekryteringar befinner sig och hur många som har sökt tjänsterna. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Processoperatör Celanese Production Sweden AB tillverkar vattenbaserade bindemedel för färg-, lim-, pappers-, bygg-, textil- och non-woven industrin, designade för högteknologiska krav. Företaget är beläget i Perstorp i norra Skåne och har cirka 70 anställda. Celanese Production Sweden AB ingår i den amerikanska globala kemikoncernen Celanese Corporation med säte i Dallas, Texas USA. Då företaget i nuläget befinner sig i ett rekryteringsbehov på grund av pensionsavgångar med mera, finns det nu möjlighet att söka till tjänsten som Processoperatör hos oss. Vi kommer att kunna erbjuda minst en ledig tjänst, kanske fler, som innebär heltid med kontinuerligt 5-skift. Huvudsakliga arbetsuppgifter · Uppvägning av råvaror och blandning av lösningar enligt recept, fyllning av IBC:er samt flytt av färdigprodukt · Verifiering och validering av att rätt material används i enlighet med produktionsplanen · Tillverkning av produkt – körning via processdator · Felsökning vid onormala processförhållanden · Provtagning samt analys av prov · Utföra observationer samt identifiera och kommunicera incidenter Vi förutsätter att du verkar för en god säkerhets-, kvalitets- och driftsäkerhetskultur tillsammans med kollegor, entreprenörer och besökare samt eftersträvar ordning och reda jämte de renhållningskrav som krävs för våra produkter. Vem är du? I din roll kommer du att interagera med andra avdelningar vilket innebär att en god samarbetsförmåga är ett måste. Du har också god initiativförmåga, arbetar noggrant och systematiskt, är engagerad och självgående. Ett högt fokus på säkerhet är av största vikt. Truckkörning förekommer i rollen. Eftersom Celanese är ett internationellt företag är det viktigt att du förutom svenska har grundläggande kunskaper i engelska i tal och skrift. Kontaktuppgifter: Vänligen sök tjänsten via [email protected] Sista ansökningsdag är 2025-08-17. Urval sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan!
As Finance Business Partner you will provide finance support to the Managing Director of the JM´s Formaldehyde Business Unit and their Commercial teams. You will support the commercial finance activities globally, manage the Operations Finance BP and act as an interface with the JM Global Solutions (JMGS) finance network. Key responsibilities Provide commercial and strategic financial support to the Managing Director and the commercial teams Communicate and translate financial data clearly and provide valuable advice, challenge and support through strategic insight to drive business performance Review monthly results and forecasting to ensure submissions are in line with expectations Understand how Formaldehyde is performing commercially compared to its competitors Lead the financial budgeting process and challenge the business on key assumptions Partner with the demand manager to prepare rolling sales forecasts incl. evaluation and mitigation of risks Lead the conversation on margin improvement Review and ‘future proof’ pricing Act as interface between the Business and the JMGS finance activities supporting the Business Unit Contribute as a member of the Formaldehyde Business Team, providing finance partnership Work with commercial team to gather financial data for investment appraisal models including challenging and validating the credibility of the data Provide financial leadership on customer profitability using new analytics tools and cost to serve modelling Who you are We believe you are an experienced financial business partner with a strategic mindset. Key to delivery within this role will be working directly with senior leaders on various projects, strategic thinking of the business direction, and managing Business Unit performance over multiple measures. You therefore need to be a highly customer-oriented person with very good communication skills. You have a strong drive for results, work in a structured and organized way and have an eye for details whilst seeing the bigger picture. A good level of Swedish and English is essential to be successful in this role. What we offer We offer challenging and stimulating work in an international environment that supports your own development. We encourage flexible and hybrid working and invest in the mental and physical wellbeing of our employees. We offer attractive pension and insurance schemes and many other benefits. We´re Johnson Matthey – Catalysing the net zero transition Johnson Matthey is a global leader in science that enables a cleaner and healthier world. Our science has a global impact on areas such as low emission transport, pharmaceuticals, chemical processing and making the most efficient use of the planet’s natural resources. JM Formox AB is the world leader in formaldehyde technology. We develop and manufacture catalysts, supply complete plants and provide technical support to customers worldwide. Our combined catalyst and process technologies are used in over 200 plants across the globe, and we supply catalysts even beyond, which makes us world leader in what we do.
Nu söker vi dig som tillsammans med oss vill förbättra vardagen, framtiden och livskvaliteten för invånarna i Perstorp. Vi erbjuder dig en arbetsplats med mycket arbetsglädje, där utveckling och lösningsfokus är framträdande drag. Varje dag försöker vi att vara lite smartare, lite effektivare och lite bättre än vi var igår. Perstorps kommun ligger i ett av Sveriges mest expansiva område, Öresundsregionen. Du hittar oss centralt i norra Skåne där vi omsluts av underbar natur som inbjuder till avstressande friluftsaktiviteter. Kommunen har cirka 7 500 invånare och runt 560 tillsvidareanställda. I kommunen finns ett starkt näringsliv och folkhälsofrågorna ligger högt på agendan. Beskrivning På Centralskolan går 550 elever i åk 4-9 tillsammans med 70 anställda. Skolan har en låg personalomsättning och vi trivs i varandras sällskap. På Centralskolan är trygghet och studiero två viktiga ledord. Vi söker dig som är behörig att undervisa i SO i årskurs 7-9. Du kommer att ingå i ett arbetslag som tillsammans planerar och ansvarar för elevernas skolgång. Du är en engagerad pedagog som sätter elevernas lärande och välmående i fokus. Du är en god ledare som arbetar för att främja trygghet, trivsel och goda relationer. Du anpassar och stimulerar undervisningen utifrån elevernas behov och förutsättningar. I din undervisning värnar du om delaktighet för att fånga elevernas intresse och engagemang. Du förväntas vara en del av skolans utvecklingsarbete där du bidrar med din kompetens och dina förmågor. Vi söker dig som har lätt för att samarbeta med andra och tar initiativ för att utveckla organisationen. Kvalifikationer Du är legitimerad lärare med behörighet att undervisa i SO i åk 7-9. Helst alla fyra ämnen, men främst geografi och historia. Du behöver inte ha erfarenhet av att ha arbetat som lärare. Villkor Vi kommer kalla sökanden löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut. För att få arbeta inom skolan krävs att man kan uppvisa ett utdrag ur belastningsregistret, utan anmärkningar. Utdrag går enkel att beställa på polisens hemsida. Vi godkänner digitalt utdrag. Inför rekryteringen har vi tagit ställning till rekryteringsvägar och publiceringskanaler, varför vi vänligen undanber oss all kontakt med försäljare i detta ärende.
Vi är din perfekta match! Har du intresse för området farmaci i kombination med rådgivning? Då har vi en match! Nu har vi en möjlighet för dig som engagerad farmaceut att bli en del av vårt team på apotek Näckrosen i Perstorp. Vi söker efter dig som har förmågan att se till varje individs behov och som med service och omtanke har ambitionen att bygga långsiktiga relationer med våra kunder. Om rollenSom farmaceut på apoteket Näckrosen kommer du att spela en central roll i att tillgodose våra kunders behov av rådgivning och produkter inom läkemedel och hälsa. Välkommen till apotek Näckrosen - i hjärtat av natursköna Perstorp. Vi är ett mellanstort apotek och har förmånen att vara det enda apoteket på orten. Här blir du en del av ett team som trivs, samarbetar och utvecklas tillsammans. Precis som du förväntas bygga en långsiktig relation med dina kunder vill vi göra det samma med dig. Vi stöttar dig i din karriär - som farmaceut på Apoteket kan du utvecklas i roller som t ex läkemedelsansvarig, säljledare, specialistapotekare eller varför inte en roll som apotekschef? Dina huvudsakliga arbetsområden Arbeta aktivt i dina kundmöten för att skapa mervärde genom rådgivning och sambandsförsäljning Bidra till att vi når våra mål gällande patientsäkerhet, kvalitet och försäljning Aktivt bidra till att stärka ditt team genom att dela med dig av både kunskaper och erfarenheter Hålla dig uppdaterad på våra kampanjer och bidra till att vi når framgång i dem Hålla dig uppdaterad och påläst om nytt sortiment för bästa kundvård Bidra med idéer och initiativ för att utveckla vår verksamhet till ett apotek som blir ett självklart val för våra kunder Dina kompetenserFör den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare med ett genuint intresse för farmaci och läkemedelsanvändning. Du är serviceinriktad med ett genuint intresse för kundmöten och har erfarenhet av att arbeta med rådgivande försäljning Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på utmaningar som uppstår Du har god samarbetsförmåga där du bidrar att skapa ett välfungerande team Du håller dig uppdaterad på omvärldsförändringar kopplade till farmaci- och läkemedelsfrågor Du har erfarenhet av att arbeta med omtänksam merförsäljning ur ett serviceperspektiv När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss i stället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Vi vill att din ansökan består av ditt CV samt svar på våra urvalsfrågor. Du behöver alltså inte skicka med ett personligt brev. Urvalsfrågorna hjälper oss att bättre förstå din erfarenhet och dina kvalifikationer för den aktuella rollen och öka vår träffsäkerhet. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Tjänsten är en tillsvidareanställning på deltid 75 %, sysselsättningsgraden går att diskuteras. Arbetstiderna för denna tjänst ligger inom ramen för det lokala apotekets öppettider: vardagar 09.00-18.00 och helger 09.00-13.00. Välkommen till Apoteket!
Nu söker vi dig som tillsammans med oss vill förbättra vardagen, framtiden och livskvaliteten för invånarna i Perstorp. Vi erbjuder dig en arbetsplats med mycket arbetsglädje, där utveckling och lösningsfokus är framträdande drag. Varje dag försöker vi att vara lite smartare, lite effektivare och lite bättre än vi var igår. Perstorps kommun ligger i ett av Sveriges mest expansiva område, Öresundsregionen. Du hittar oss centralt i norra Skåne där vi omsluts av underbar natur som inbjuder till avstressande friluftsaktiviteter. Kommunen har cirka 7 500 invånare och runt 560 tillsvidareanställda. I kommunen finns ett starkt näringsliv och folkhälsofrågorna ligger högt på agendan. Beskrivning Perstorps kommun expanderar sin LSS-verksamhet och öppnar ett nytt boende för barn och unga enligt LSS 9:8. Som en liten kommun börjar vi i mindre skala med en boendeplats, vilket ger dig en unik möjlighet att vara med från starten och forma verksamheten. Arbetsuppgifter Som stödpedagog kommer du att: • Ge individuellt anpassat stöd i vardagen, inklusive personlig omvårdnad, fritidsaktiviteter och hushållssysslor. • Utveckla och implementera pedagogiska metoder för att främja struktur, kommunikation och självständighet hos brukaren. • Arbeta nära ett team bestående av stödassistenter där ni tillsammans ansvarar för att skapa en trygg och stimulerande miljö. • Utforma och genomföra handlingsplaner, riskanalyser samt utbildningsinsatser. • Säkerställa hög kvalitet i dokumentation och uppföljning av insatser. Arbetstiden är schemalagd och inkluderar dag-, kvälls- och helgarbete. Kvalifikationer Vi söker dig som: • Är utbildad stödpedagog eller har en likvärdig eftergymnasial utbildning (minst 200 YH-poäng eller 60 högskolepoäng) inom funktionsnedsättning, beteendevetenskap eller pedagogik. • Har erfarenhet av arbete som stödpedagog eller liknande roll inom LSS-verksamhet. • Har god kunskap om tydliggörande pedagogik och andra relevanta pedagogiska metoder. • Är van vid att dokumentera och har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Meriterande är: • Kunskap om lågaffektivt bemötande. • Erfarenhet av arbete med välfärdsteknologi och kvalitetssäkring. • Kunskap och erfarenhet av alternativ och kompletterande kommunikation (AKK). Vi värdesätter dig som är: • Trygg och stabil med förmåga att hantera olika situationer på ett lugnt och professionellt sätt. • Engagerad och har ett genuint intresse för att stödja och utveckla individer utifrån deras unika behov. • Samarbetsinriktad och har god förmåga att arbeta i team samt att inspirera och handleda kollegor. • Flexibel och lösningsorienterad med förmåga att anpassa arbetssätt efter förändrade förutsättningar. Vi erbjuder: • En möjlighet att vara med och bygga upp en ny verksamhet från grunden. • Ett engagerat och kompetent team där samarbete och utveckling står i fokus. • Friskvårdsbidrag för att främja din hälsa och välmående. • En arbetsplats där service, engagemang och ett gott bemötande är centrala värden. Villkor Är du redo att göra skillnad och vara en del av vår satsning? Skicka in din ansökan redan idag! Vi tillämpar löpande rekrytering, vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Inför rekryteringen har vi tagit ställning till rekryteringsvägar och publiceringskanaler, varför vi vänligen undanber oss all kontakt med försäljare i detta ärende.
Nu söker vi dig som tillsammans med oss vill förbättra vardagen, framtiden och livskvaliteten för invånarna i Perstorp. Vi erbjuder dig en arbetsplats med mycket arbetsglädje, där utveckling och lösningsfokus är framträdande drag. Varje dag försöker vi att vara lite smartare, lite effektivare och lite bättre än vi var igår. Perstorps kommun ligger i ett av Sveriges mest expansiva område, Öresundsregionen. Du hittar oss centralt i norra Skåne där vi omsluts av underbar natur som inbjuder till avstressande friluftsaktiviteter. Kommunen har cirka 7 500 invånare och runt 560 tillsvidareanställda. I kommunen finns ett starkt näringsliv och folkhälsofrågorna ligger högt på agendan. Beskrivning På Centralskolan går 550 elever i åk 4-9 tillsammans med 70 anställda. Skolan har en låg personalomsättning och vi trivs i varandras sällskap. På Centralskolan är trygghet och studiero två viktiga ledord. Vi söker dig som kan undervisa i SO och engelska i årskurs 7-9 under höstterminen, med möjlighet till förlängning. Du kommer att ingå i ett arbetslag som tillsammans planerar och ansvarar för elevernas skolgång. Du är engagerad och sätter elevernas lärande och välmående i fokus. Du är en god ledare som arbetar för att främja trygghet, trivsel och goda relationer. Du anpassar och stimulerar undervisningen utifrån elevernas behov och förutsättningar. I din undervisning värnar du om delaktighet för att fånga elevernas intresse och engagemang. Du har lätt för att samarbeta med andra och tar initiativ för att utveckla organisationen. Kvalifikationer Du har erfarenhet av att undervisa/vikariera i åk 7-9. Villkor Vi kommer kalla sökanden löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut. För att få arbeta inom skolan krävs att man kan uppvisa ett utdrag ur belastningsregistret, utan anmärkningar. Utdrag går enkel att beställa på polisens hemsida. Vi godkänner digitalt utdrag. Inför rekryteringen har vi tagit ställning till rekryteringsvägar och publiceringskanaler, varför vi vänligen undanber oss all kontakt med försäljare i detta ärende.
ESAB är ett globalt Företag med mer än 100 års kontinuerlig forskning, utveckling och försäljning, som gör ESAB till ett världsledande företag inom svetsning. ESAB har över 10 000 anställda världen över. På vår enhet i Perstorp är vi ca 210 anställda. Vi erbjuder en kreativ arbetsmiljö med goda utvecklingsmöjligheter i din roll. Du får en global mångkulturell arbetsmiljö, där vi kan ge dig möjlighet att samarbeta internationellt. Vår uppgift på enheten i Perstorp är att tillverka svetselektroder och distribuera dessa kvalitetsprodukter i rätt tid och rätt kvantitet till våra kunder. Vi ska dessutom göra det på det effektivast möjliga sättet. Brinner du för EHS området och vill vara med på vår resa framåt? Vi söker dig som har arbetat med EHS uppgifter, gärna i produktionsmiljö, du har kunskap och erfarenhet både inom arbetsmiljö och miljöområdet. Du är insatt i lagstiftningen och har arbetat operativt med EHS relaterade uppgifter. Arbetsuppgifter: Arbetsuppgifterna kommer att vara varierande, både administrativa och operativa med fokus på produktionsverksamheten. Huvudsakliga arbetsuppgifter: · Utveckla och implementera rutiner och instruktioner. · Hantera myndighetskontakter och bevaka lagstiftningen · Genomföra skyddsronder och riskbedömningar · Förebyggande åtgärder inom EHS området · Revisioner · Administrera kemikaliehanteringssystemet (EcoOnline) · Rapportera utfall både internt och externt · Planera och genomföra utbildningar internt I ditt arbete kommer du ha samarbete med flera funktioner internt, inom koncernen och med externa parter. Som person är du organiserad och strukturerad och tar stort ansvar att driva ditt arbete framåt. Du tar dig an nya utmaningar och använder dina kunskaper på ett lösningsfokuserat sätt samtidigt som du är flexibel. Du tycker om variationen med operativa och administrativa uppgifter, att samarbeta med andra och eget arbete. Vi ser att du har jobbat med liknande uppgifter under några år. Du är van att kommunicera på både svenska och engelska, i tal och skrift. Har du erfarenhet av EcoOnline och/eller Notisum är det meriterande. Vi erbjuder ett utmanande och varierande arbete i ett team där du kommer ha stor möjlighet att påverka och utveckla våra arbetssätt.
ESAB Perstorp har senaste året utökat produktionen med att tillverka svetselektroder som levereras över hela världen. Vi är idag omkring 210 personer och står framöver inför spännande utmaningar. Vi söker engagerade medarbetare som vill arbeta i en mångsidig roll. I rollen ingår att säkerställa att maskinerna når sin fulla kapacitet med få produktionsavbrott, vilket innebär övervakning och justering av produktionsmaskinerna. Säkerhet och kvalitet är mycket viktiga områden i vår produktion. Problemlösning är en annan viktig del, vilket innebär att identifiera och lösa problem på maskinerna. Vi söker dig som har erfarenhet av arbete i tillverkande industri. Du behöver vara initiativtagande och tycka om att samarbeta med andra men även ha förmågan att jobba självständigt. För att jobba hos oss behöver du: Vara tekniskt intresserad Mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift Genomförd gymnasieutbildning gärna inom industri, fordon eller annan praktisk inriktning Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter Ha möjlighet att jobba skift, vi har flera olika skiftformer Det är meriterande om du har: Truckkort A1-4, B1-4 Utbildning inom produktion/industri
Välj ett jobb för att visa detaljer