Krogkasinopersonal till Piteå

Vi söker dig som vill vara en del av utelivet i stan och arbeta i en rolig och positiv miljö. Du är utåtriktad och tycker om att arbeta direkt mot gästerna för att skapa en trevlig stämning. Vill du ha ett socialt utvecklande extrajobb där ingen kväll är den andra lik? Då har vi jobbet för dig. Cherry Spelglädje söker blivande dealers i Piteå. Vi erbjuder casino på barer, nattklubbar och restauranger. Att arbeta som dealer är ett väldigt roligt och spännande jobb som lämpar sig bra för dig som studerar, behöver ett arbete till eller helt enkelt vill ha väldigt roligt på jobbet. Ett arbete hos oss är flexibelt då Cherry Spelglädje bedriver casino runt om i hela Sverige från Kiruna till Ystad. Så du kan med fördel ta med dig jobbet om du flyttar till annan ort. Vi erbjuder minst fyra helgkvällar i månaden vilket motsvarar ca 20 timmar. Möjlighet att arbeta mer vardagar och helger utöver detta finns. Ingen tidigare erfarenhet krävs, då vi lägger större vikt vid dina personliga egenskaper. Vi erbjuder lön enligt kollektivavtal samt möjlighet till provision. Känner du att detta är ett arbete som passar dig lämna du enkelt din ansökan på www.cherry.se/jobba/ Om du har frågor kan du vända dig till Filip Backman som är ansvarig i Piteå. Du når Filip på [email protected] eller 070-297 64 44

6 maj 2024
Sista ansökan:
21 maj 2024
Kommunchef

Är du en driven förändringsledare med erfarenhet av övergripande arbete på ledningsnivå? Är du redo att leda förändring och forma en kultur av samarbete och delaktighet i en framstående kommun? Välkommen att söka som kommunchef i Piteå kommun! Piteå, med sina drygt 42 000 invånare, är en kuststad som präglas av närhet till naturen, ett rikt kulturliv och ett näringsliv som består av både stora industrier och småskaliga företag. Vi strävar efter att bli fler invånare och har flera intressanta utvecklingsprojekt på gång både i stadskärnan och på landsbygden. Vi söker en engagerad och erfaren ledare som attraheras av att leda framtidens Piteå – en framtid som ska präglas av utveckling och nytänkande. Piteå kommun har drygt 4000 anställda som varje dag arbetar mot målet att göra skillnad i pitebornas vardag och på ett professionellt och trevligt sätt levererar den service de har rätt till. Rollen som kommunchef innebär att du med en trygg ledarstil och ett tillitsbaserat förhållningssätt, som ger förutsättningar för engagemang och delaktighet, ska leda den kommunala organisationen utifrån politiska beslut. Med din förståelse för de olika verksamheternas komplexitet och förutsättningar bidrar du till den helhetssyn som driver arbetet framåt. Du skapar goda relationer med allmänheten och näringslivet och kommer delta i nätverksbyggande såväl lokalt, regionalt som nationellt. Du kommer företräda kommunen i många olika sammanhang både externt och internt, vilket ställer krav på din förmåga att beskriva kommunens uppdrag och mål, ingjuta mod och hopp samt skapa förtroende. Arbetet som kommunchef har inriktning på samverkan och samordning av kommunens resurser. Du bygger samarbete mellan förvaltningar, tjänstemän, politiker och de kommunala bolagen i Pikab-koncernen. Som kommunchef har du ett nära samarbete med kommunstyrelsens ordförande och kontinuerliga avstämningar är en naturlig del i uppdraget. Vi söker;  Du som söker tjänsten har minst 5 års aktuell erfarenhet från ledande befattningar på hög nivå inom offentlig- och/eller privat organisation. För att framgångsrikt kunna leda organisationen har du tidigare flerårig erfarenhet av förändringsledarskap med goda resultat och erfarenhet av att leda chefer. Du har en akademisk utbildning som är lämplig för rollen och erfarenhet av ett strategiskt och utvecklingsinriktat ledarskap, eller erfarenhet som av arbetsgivaren bedöms likvärdig. Meriterande är tidigare arbete i ledande befattning inom offentlig verksamhet med goda kunskaper inom kommunalstyrning och beslutsfattande. Vi ser facklig samverkan som en grundläggande del av vår organisation. Som person är du engagerad, mål- och resultatinriktad samt van vid att driva kvalitativt förändringsarbete. Det krävs att du är strategisk, analytisk och drivande. I arbetet kommer du att möta många olika människor och finnas i många olika sammanhang vilket ställer krav på en god förmåga att kommunicera. Du har en helhetssyn med förståelse för de olika verksamheternas komplexitet och olika förutsättningar och samverkar med de fackliga organisationerna på ett övergripande plan. Vidare skapar du tillit och leder personal med en tydlig styrning mot uppsatta mål. Personliga egenskaper som anses betydande för rollen är av stor vikt i rekryteringsprocessen. Tjänsten är säkerhetsklassad och godkänd säkerhetsprövning är en förutsättning för anställning. När du ansöker kommer dina personuppgifter att behandlas enligt offentlighetsprincipen samt dataskyddsförordningen. När du skickar din ansökan till oss samtycker du till detta. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta; Patric Lundström, Kommunstyrelsens ordförande, telefon 073-514 05 21 Kata Nilsson, Kommunstyrelsens vice ordförande, telefon 076-141 67 90 Rekryteringsprocessen hanteras av StudentConsulting, eventuella frågor om rekryteringsprocessen går direkt via ansvarig rekryterare Veronica Nylund, e-post: [email protected] Välkommen med din ansökan senast 2024-05-26. Du söker tjänsten via länk nedan https://www.studentconsulting.com/sv/lediga-jobb/pitea/kommunchef-till-pitea-kommun/76107

6 maj 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Fastighetsstrateg

Fastighetsstrateg Fastighets och serviceförvaltningen står inför många spännande utmaningar och söker dig som tar initiativ, gillar att samarbeta med andra och gärna delar med dig av din kunskap. Vi erbjuder dig ett arbete där du får utvecklas, ha roligt och göra skillnad. Fastighets och serviceförvaltningen har ca 350 medarbetare och ansvarar för förvaltning av kommunens fastigheter samt kommunens samlade kost-, städ- och vaktmästeriverksamhet.  Avdelning Fastigheter säkerställer den strategiska lokalförsörjningen; planering, samordning och förändring i fastighetsbeståndet (om-, till- och nybyggnation), och ansvarar för den dagliga driften, skötseln samt planering och genomförande av underhåll i kommunens fastigheter. Avdelningen hanterar även uthyrning och kontraktshantering för lokaler, bostäder och parkeringar. Totalt förvaltar avdelningen ca 300 000 m². Antalet medarbetare är 85. Vi är inne i ett expansivt skede och vi behöver nu en ekonomiskt och strukturerad fastighetsstrateg med erfarenhet ifrån ny-, om- och tillbyggnation. Arbetsuppgifter Som fastighetsstrateg kommer du att arbeta med skade-, underhålls- och investeringsprojekt inom fastigheter på Piteå Kommun. Rollen innebär bl.a. att leda byggprojekten, främst från tidigt idéskede fram till projektering, men kan även vara fram till slutbesiktning och överlämning till förvaltning. Vi erbjuder dig ett omväxlande arbete med många intressanta och utmanande projekt.  I ditt uppdrag ingår att samordna verksamheternas behov, underlag och utredningar som krävs för de aktuella projekten, samt vara kontaktperson mot uppdragsgivare, externa aktörer och andra berörda förvaltningar. Uppdraget som fastighetsstrateg innebär mycket kontakt och samverkan med andra förvaltningar, främst med projektsamordnare resp. lokalstrateg inom utbildningsförvaltningen i Piteå kommun. Uppdragen är varierande beroende av projekt. För att möta projektens behov initierar fastighetsstrateg stöd av tekniska kompetenser och specialister inom fastighetsteknik (ex vis mark, bygg, el, larm och VVS) samt övriga projektorganisationen i samband med större om- eller nybyggnationer. Som fastighetsstrateg kan ingå att även medverka och/eller ansvara för projekt även genom entreprenadfasen samt genomföra skadeutredningar. Kvalifikationer Du har en teknisk examen och/eller erfarenhet som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Det är en fördel om du har erfarenhet från byggsektorn och är van att driva mark/bygg/el/vs-entreprenader. Vi ser gärna att du har projekterfarenhet och arbetat med kalkylarbete. Vi tror att du även har kännedom om myndighetskrav som berör fastigheters förvaltning och utveckling. Du bör vara insatt i aktuell arbetsmiljölagstiftning och vi ser gärna att du har erfarenhet i ett liknande uppdrag inom offentlig verksamhet. Som person är du strukturerad och kvalitetsmedveten och har en mycket god förmåga att skapa relationer både internt och externt. För att lyckas i rollen behöver du vara en god kommunikatör med förmåga att involvera, motivera och skapa förtroende. Du är driven, självgående och bra på att planera. Du är serviceinriktad i ditt arbetssätt och är ekonomiskt medveten. För uppdraget behöver du vara kommunikativ och kunna uttrycka dig väl i tal och skrift. Goda IT-kunskaper och B-körkort är ett krav för tjänsten. Du har förmågan att arbeta självständigt och driva egna projekt och processer men också ett intresse för att arbeta i dialog med verksamheter och politik.     Tjänsten är en tillsvidareanställning. Tillträde enligt överenskommelse. Kontaktpersoner Kerstin Albertsson Bränn, avdelningschef Fastigheter, telefon 070-612 62 33, e-post [email protected] Facklig kontaktperson Ramona Nilsson, Vision      0911-69 78 83 Christer Eriksson, SI          0911-69 61 65 Välkommen med din ansökan senast 2024-05-19 Vi undanber oss kontakt från rekryteringsföretag och övriga annonseringsförs

6 maj 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Qvilink söker el- och signalmontörer till järnväg

Vill du arbeta i en framtidsbransch, där Sveriges vackraste miljöer blir en del av din vardag? Har du dessutom någon form av elutbildning i bagaget? Då är Du den vi söker till oss på Qvilink till uppdraget med att rusta det svenska järnvägsnätet och bidra till Sveriges klimatomställning. Om tjänsten Det här är ett rekryterings-samarbete mellan Montico och Qvilink. Montico ansvarar för att rekrytera personal och Qvilink är anställande företag. Arbetsbeskrivning Det nya signalsystemet ERTMS är en förutsättning för höghastighetsjärnvägar och kommer på sikt att underlätta för järnvägstrafik inom Europa. Du kommer vara en viktig kugge vad gäller teknikskiftet inom det svenska järnvägssystemet Ett signalsystem behövs för att järnvägstrafiken ska vara säker och består av två delar; en signalanläggning och ett tågskyddssystem. Du kommer arbeta i ett lag där man arbetar 7 dagar och är ledig 7. Dina arbetsuppgifter kommer vara inom det signaltekniska området där du kommer att arbeta med att bland annat inkopplingar av t ex baliser, växlar, teknikskåp osv. Du kommer börja som signalmontör men har stora möjligheter att snabbt avancera till elmontör om du gör ett bra jobb och är intresserad av att lära dig yrket. Vi söker dig som I rollen som signalmontör är det viktigt att man är noggrann och gör rätt ifrån början. Då projektet du inledningsvis kommer arbeta med ligger i Norra delen av Sverige så kommer du att flyga till det aktuella projektet dina arbetsveckor och bo på hotell. Alla rese- och boendekostnader betalar din arbetsgivare. Du måste ha B körkort (manuell) samt genomgå en hälsoundersökning innan anställning.

6 maj 2024
Sista ansökan:
20 maj 2024
Producent Norrbottens Kammarorkester och Piteå Kammaropera

Är du bra på att bygga relationer och trivs i en samordnande roll och vill arbeta i en spännande verksamhet som skapar skillnad i Norrbotten? Vi på Norrbottensmusiken söker nu en producent för ett vikariat där du får skapa förutsättningar för att produktionerna för Norrbottens Kammarorkester och Piteå Kammaropera ska nå premiär och turnera i Norrbotten och angränsande län. Vi söker Vi söker dig som har akademisk utbildning inom musik, kultur eller annan eftergymnasial utbildning inom produktion alternativt annan motsvarande utbildning eller erfarenhet som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Du ska ha goda kunskaper i svenska och engelska språket, tal och skrift samt inneha B-körkort. Du ska ha tidigare erfarenhet av att ha arbetat som producent inom musikverksamhet och gärna ha ingående kunskap om hur en orkester fungerar. Meriterande om du har god repertoarkännedom för kammarorkester i sinfoniettaformat samt en god förståelse för operakonstens förutsättningar samt erfarenhet av budgetarbete och ekonomi. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper, som person är du relationsskapande, kommunikativ och har en god samarbetsförmåga. Du arbetar strukturerat och självgående och tar ansvar för ditt arbete samtidigt som du är flexibel och kan anpassad dig efter omständigheter.   Det här får du arbeta med Som producent på Norrbottensmusiken ansvarar man, tillsammans med sina kollegor, för att alla interna funktioner samverkar där man arbetar tätt tillsammans med program- och planeringschef, produktionschef, administrativa kollegor och musiker.  I rollen som producent planerar du produktionerna utifrån givna ekonomiska och tidsmässiga ramar, tillsätter musiker till produktioner, skriver avtal med dirigenter, solister och musiker med flera, skapar fungerande tidsplan och arbetsschema för produktionerna och ser till att följa deadlines. I tjänsten ingår också att turnélägga produktionerna för Norrbotten och angränsande län samt att sälja in dessa till våra arrangörer. Du är sammankallande till programråd, produktionsmöten och årliga orkestermöten med lokala musiker och har tät kontakt med turnéledare. Du tar även initiativ till att fler kommer i kontakt med vår verksamhet genom återkommande aktiviteter. Norrbottensmusiken ingår i Kulturenheten vid Avdelningen för regional utveckling inom Region Norrbotten och har till uppdrag att ansvara för länets professionella musikverksamhet. Vi är en organisation med en stark passion för musik och vi är stolta över att ha ansvaret för att ge Norrbottens län scenkonst av hög kvalitet med varierad repertoar för barn, unga och vuxna. Förutom de egna ensemblerna Norrbotten Big Band, Norrbottens Kammarorkester och Piteå Kammaropera samarbetar vi varje år med ett stort antal frilansande musiker och grupper för att kunna erbjuda våra arrangörer och samarbetspartners ett så rikt och varierat utbud som möjligt. Under 2024 påbörjar vi även arbetet med en ny permanent verksamhet, Norrbotten World, som ska stärka och utveckla musiken för nationella minoriteter och urfolket samer inom en ny konstnärlig världsmusikprofil. Genom våra 450 konserter som vi genomför möter vi ca 28 000 barn och unga och ca 38 000 vuxna varje år. Vi tror att musiken kan vara en stark katalysator för tillväxt och utveckling i samhället och speciellt hos barn och unga varför vi fokuserar stora delar av vår verksamhet mot just den målgruppen. Vi genomför 250 konserter varje år riktade mot barn och unga och driver framgångsrika pedagogiska plantskoleverksamheter som Norrbottens Ungdomssymfoniker, Arctic Youth Jazz Orchestra och vokalensemblen Arctic Light. Det här erbjuder vi dig - Utvecklings- och karriärmöjligheter där du får vara med och skapa framtidens hälsa och vård - Hälsofrämjande arbetsplatser med tillgång till friskvårdsaktiviteter och friskvårdsbidrag - Länk till våra förmåner: https://www.norrbotten.se/sv/jobba-hos-oss/anstallningsvillkor-och-utveckling/ Information om tjänsten Vi erbjuder ett vikariat på 90% under perioden 2024-08-01 till och med 2025-01-31 med möjlighet till förlängning. Arbetstiden är förlagd dagtid där kväll- och helgarbete förekommer när verksamheten kräver det. Tillträde 2024-08-01, urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Region Norrbotten tillämpar individuell lönesättning enligt kollektivavtal. Välkommen med din ansökan!

6 maj 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Sommarvikarier livsmedelsproduktion

Om jobbet Vi är familjeföretaget med en 120 år lång historia. Vi tillverkar med flera generationers erfarenhet och kunskap i branschen, Norrländska delikatesser efter egna omtyckta recept. Vi söker dig som vill arbeta inom livsmedelsindustri med uppgifter som tillverkning, paketering & orderhantering. Arbetet ställer krav på ett högt tempo, noggrannhet och att du har en vilja att utvecklas. Det är en fördel om du vill arbeta under båda semesterperioderna, det vill säga från vecka 26 i till och med vecka 33. Vi har ytterst begränsad möjlighet att bevilja vikarier ledigt under semesterperioderna. Villkor: Lön enligt gällande kollektivavtal

6 maj 2024
Sista ansökan:
5 juni 2024
Tankbilsförare

Vi söker helst en som är fullt utbildad petroleum förare och har viss yrkeserfarenhet, men dock inget krav. Vi stärker upp och utvecklar tankbils avdelningen och söker därmed fler medarbetare. Detta gäller tillsvidare anställningar. Du jobbar en vecka och är ledig en. Vi söker i orterna Piteå och Kalix.

6 maj 2024
Sista ansökan:
5 juni 2024
Byggnadsarbetare

SCA Munksund AB Ett hållbart arbetsliv Är du en byggnadsarbetare eller ställningsbyggare idag och söker nya utmaningar, då har vi en rolig och bred tjänst här för dig! Vi söker nu en byggnadsarbetare/ställningsbyggare till SCA Munksund AB. I den här rollen får du möjlighet att utvecklas, både inom din yrkeskompetens samt som person. På SCA har vi en tydlig plan för våra medarbetare. Den hänger ihop med vårt syfte: att med skogens kraft bidra till en hållbar framtid. Oavsett var du är i livet har vi plats för dig som vill utveckla och utvecklas, göra skillnad och tänka nytt. För när våra medarbetare växer, då växer även vår verksamhet. Varmt välkommen med din ansökan. Din nästa utmaning Vi söker en byggnadsarbetare till vår Bygg- och Fastighetsavdelning som i huvudsak arbetar med fastighetsunderhåll och ställningsbyggnationer. Du kommer även att registrera och uppdatera anläggningsinformation samt hantera och avrapportera arbetsorder i underhållsystemet. Du kommer ingå i en grupp om fem byggnadsarbetare/ställningsbyggare med hela fabriken som arbetsområde. Vem är du? Din bakgrund är en 3-årig gymnasieutbildning inom bygg- och anläggning. Erfarenhet av byggnadsarbete eller ställningsmontage är meriterande. B-körkort är ett krav. Vi lägger stor vikt på din personlighet då vi värnar om gruppdynamik och långsiktiga lösningar. Som person är du strukturerad, driftig och duktig på att samarbeta. Du har inga problem med att arbeta självständigt och har ett driv att lära dig nytt och utvecklas. Att hålla din kompetens uppdaterad med de utvecklingar/förändringar som sker inom området är självklart för dig. För oss är det också viktigt att ditt beteende samspelar med SCAs kärnvärden: respekt, högklassighet och ansvar. Vad erbjuder vi dig? Vi erbjuder dig en fri roll med stort eget ansvar. Arbetet ger dig goda möjligheter till såväl teknisk som personlig utveckling. Ett arbete där varje dag är stimulerande, varierande och händelserik. Tjänsten är en tillsvidareanställning. På SCA har vi en tydlig plan för våra medarbetare. Utgångspunkten för en hälsosam och säker arbetsmiljö. Vi jobbar också medvetet för att skapa ett högt värde för individen och en stolthet över det vi gör tillsammans. Att jobba på SCA ska vara ett meningsfullt arbetsliv. För vi vet att det är människorna som gör framgångarna. Varje dag, året runt. Vill du veta mer? För mer information om tjänsten kontakta: Gruppchef Bygg och Fastighet, Roger Brännström: 0911-98 019 För mer information om rekryteringsprocessen kontakta: HR-Business Partner, Jimmy Sjödin Nyman: 072-559 81 53 Facklig företrädare är: Stefan Lundqvist: 0911-98312 Sista ansökningsdag är 2024-05-24 Om SCA Kärnan i SCAs verksamhet är skogen, 2,6 miljoner hektar i norra Sverige. Kring denna unika resurs har vi byggt en välutvecklad värdekedja baserad på förnybar råvara från våra egna och andras skogar.   SCA har en effektiv och integrerad värdekedja med ett miljöcertifierat skogsbruk och moderna produktionsanläggningar belägna i anslutning till skogsinnehavet. SCAs snabbt växande skog binder koldioxid, bolagets produkter bidrar till ett mer hållbart samhälle och den förnybara fibern kan ersätta produkter baserade på fossila råvaror.

6 maj 2024
Sista ansökan:
24 maj 2024
Administratör med inriktning hos hus och besiktning i Piteå

Förebygger och skyddar sedan 1934. Anticimex är det moderna serviceföretaget inom skadedjurskontroll, matsäkerhet, fuktkontroll, husbesiktningar och brandskydd. Genom förebyggande åtgärder, ny teknik och hållbara lösningar skapar vi hälsosamma miljöer för både företag och privatpersoner runt om i världen. Just nu söker vi på Lernia dig som är intresserad av ett sommaruppdrag som administratör med inriktning mot hus och besiktning. Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag! Om företaget Anticimex har sedan 1934 arbetat mot skadedjur. Det är det moderna serviceföretaget inom skadedjurskontroll, matsäkerhet, fuktkontroll, husbesiktningar och brandskydd. Genom förebyggande åtgärder, ny digital teknik och hållbara lösningar skapar de hälsosamma miljöer för både företag och privatpersoner runt om i världen. Besök gärna Anticimex hemsida anticimex.se för att få reda på mer om deras verksamhet. Om jobbet Ditt huvudsakliga ansvar kommer vara att boka överlåtelsebesiktningar. Det innebär att du kommer koordinera information med kunder och mäklare samt skapa arbetsordrar för besiktningarna. Du kommer vara involverad i olika typer av besiktningspaket, energideklarationer och överlåtelsebesiktningar. Att bygga och upprätthålla starka kundrelationer är avgörande för rollen. Du kommer att vara den främsta kontaktpersonen för våra mäklare när det gäller besiktningar. Därför är det viktigt att du har en serviceinriktad inställning och förmåga att kommunicera effektivt. Det är även en fördel om du har förståelse för olika typer av fastigheter och varför besiktningar är viktiga. Du kommer också att hjälpa till att marknadsföra våra tjänster till mäklarna. Formell kompetens • God systemvana Meriterande (men ej krav): • Erfarenhet från administration • Erfarenhet från servicearbete • Erfarenhet från fastighetsbranschen • Flerspråkighet Personliga egenskaper Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och vi tror att du som söker är en problemlösande person som inte är rädd att arbeta i olika högt tempo, mån om att ge gott kundbemötande och vara trygg i att hantera alla typer av kunder. Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort Visstidsanställning som konsult hos oss på Lernia, heltid, Piteå Tillträdesdag V 23-V 31 Arbetstider 07:30-16:30 Information Vi arbetar kontinuerligt med urval och intervjuer. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så välkommen med din ansökan så redan idag! Observera att alla ansökningar ska ske via vår hemsida, lernia.se. Forma framtiden med oss! Lernia utvecklar framtidens arbetskraft. Det gör vi genom att utbilda, matcha, bemanna och rekrytera. Snabbt och utan krångel löser vi arbetsmarknadens behov så att människor och företag kan nå sin fulla potential. Det har varit vår uppgift i över hundra år. Lernia omsatte 3,3 miljarder kronor 2022 och finns över hela landet. Vi utbildade och coachade 19 900 personer och förmedlade 11 500 bemanningskonsulter. 13 700 personer fick möjlighet till nytt jobb genom våra tjänster.

6 maj 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Teknisk säljare till Bejoken!

Har du erfarenhet av försäljning och söker ditt nästa steg i karriären? Vill arbeta inom ett väletablerat bolag med korta beslutsvägar och stora utvecklingsmöjligheter? Då ska du läsa vidare! Bejoken är inne i en expansiv fas och behöver nu utöka teamet i Luleå med en teknisk säljare. Här får du en fri och varierande vardag där du arbetar nära Bejokens kunder för att utveckla och underhålla långsiktiga affärsrelationer. Låter det som något för dig? Ansök redan idag, urval sker löpande. Information om tjänsten Bejoken är ett familjeägt företag med en lång historia av att leverera högkvalitativa tekniska lösningar inom elektronik och automation. Bolaget samarbetar med stora, erkända aktörer inom respektive område och erbjuder allt ifrån enskilda komponenter till skräddarsydda helhetslösningar. Nu är Bejoken inne i en expansiv period och söker en teknisk säljare till Luleå! Inför anställning kommer du tillsammans med försäljningschefen sätta upp en lämplig onboarding skräddarsydd efter dig – allt för att komma in i rollen på bästa vis. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Professionals Nord och att du anställs direkt hos Bejoken. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och vår kunds önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till [email protected]  Arbetsuppgifter Vi söker nu en engagerad teknisk säljare med kundansvar för att utveckla och underhålla långsiktiga affärsrelationer tillsammans med Bejokens kunder. Dina huvudsakliga ansvarsområden kommer att inkludera: • Ansvara kommersiellt för tilldelade kunder, budget samt nykundsbearbetning. • Utveckla och stärka affärsrelationerna med bolagets kunder genom att vara lyhörd för deras behov och önskemål. • Erbjuda teknisk support och vägledning till kunderna om produkter och tjänster. • Hålla dig uppdaterad om branschens utveckling och identifiera potentiella nya affärsmöjligheter. • Samarbeta med övriga teamet för att uppnå företagets säljmål och bidra till en positiv arbetsmiljö. Du erbjuds  Hos Bejoken blir du en självklar del av ett familjärt bolag där du har en fri, varierande vardag med stort utrymme att självständigt planera ditt arbete. Vidare erbjuds du bland annat följande: • En konkurrenskraftig lön och förmånspaket. • Möjligheten att utvecklas och växa i din karriär inom ett bolag med stark framåtanda. • En dynamisk och stimulerande arbetsmiljö där du får möjlighet att påverka och göra skillnad. Vi söker dig som • Innehar B-körkort • Har tidigare erfarenhet av försäljningsarbete och CRM-system • Har erfarenhet inom automation och elektromekanik • Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift   Vi tror även att dina personliga egenskaper är avgörande för hur du kommer trivas i rollen som teknisk säljare på Bejoken. Vi ser att du är en kommunikativ person med god förmåga att skapa långsiktiga, förtroendefulla relationer. Vidare känner du dig trygg i förhandlingssituationer och har inga problem med att självständigt driva ditt arbete. Du är ansvarsfull och engagerad med ett stort driv att utvecklas inom försäljning. START: Enligt överenskommelse  OMFATTNING: Heltid STAD: Luleå  URVAL: Sker löpande KONTAKT: Hanna Degerhäll  #försäljning #CRM #elktromekanik # automation  Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected]

6 maj 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024