. God Assistans bedriver personlig assistans för kunder över hela Sverige. Vi är ett företag med stort hjärta och hög kompetens som brinner för det vi gör och har lång erfarenhet inom assistans. Att värna om våra medarbetare och förenkla tillvaron för våra kunder är kärnan i vår verksamhet som kännetecknas av personligt bemötande, hög tillgänglighet och snabb service. Läs gärna mer om oss på vår hemsida: www.godassistans.se Vikarier sökes till busig tjej i Piteå! Som vikarie arbetar du vid ordinarie personals frånvaro. Det innebär att vi lägger stort värde vid din tillgänglighet och förmåga att ställa upp vid kort varsel. Arbetspassen du erbjuds varierar och är förlagda på dag, kväll liksom helg. Kunden är en tjej på 13 år som bor i Norrfjärden med sin familj. Hon behöver stöd av sina assistenter med allt i sin vardag, bland annat vid måltidssituationer, sköta hygien, utföra sin träning och vid aktiviteter. Assistansen bedrivs där kunden befinner sig, vilket innebär att assisteten följer med i- och utanför hemmet samt i skolmiljön. Denna tjej vill leva ett aktivt liv och tycker bland annat om att vistas på badhus, spela på iPaden och busa! Vi söker dig som har hjärtat på rätta stället och som har barnasinnet i behåll. Som person är du ansvarstagande och lyhörd. Du trivs i en aktiv assistans och tar initiativ till att hitta på roliga saker. Hjälpmedel finnes men en del fysiska förflyttningar förekommer i arbetet som kräver god fysik. Vi värdesätter en assistent som är flexibel och som ställer upp på sina kollegor. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av personlig assistans och/eller av epilepsi. Eftersom kunden vistas på badhus bör du trivas i den miljön och vara simkunnig. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. I enlighet med God Assistans Policy tar vi in belastningsutdrag för alla som jobbar med barn. https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/ För att styrka din rätt att arbeta i Sverige behöver du kunna uppvisa svenskt pass/personbevis, uppehållskort (EU) eller uppehålls- och arbetstillstånd/LMA-kort (utanför EU).
Vi söker en herr eller damfrisör till Citysalongen AB i Piteå. Erfarenheten är inte en krav men det är bättre med lite erfarenhet.
Om tjänsten: Är du på jakt efter ett viktigt och meningsfullt sommarjobb? Som personlig assistent får du möjlighet att göra en verklig skillnad och bidra till att förbättra någon annans liv på ett personligt plan. Vi söker timvikarier till en snart 28-årig tjej i Skellefteå som lever ett självständigt och aktivt liv. Hon älskar att umgås med vänner, ta en fika på stan och delta i olika aktiviteter som boccia. Under sommaren tillbringar hon mycket tid i familjens stuga i Piteå, och vi söker därför assistenter som kan följa med och arbeta där. Din roll blir att stötta henne i vardagen – med allt från personlig hygien och förflyttningar till matlagning, hushållssysslor och att strukturera dagen. Har du ett ansvarstagande och lyhört sätt, och trivs du i en social och positiv miljö? Då kan detta vara det perfekta jobbet för dig! Vi söker en engagerad och lyhörd assistent – är det du? Vi letar efter dig som har lätt för att känna in situationer – som vet när det är dags att ta initiativ och när det är bättre att bara finnas där. Att du klickar med vår uppdragsgivare är viktigast, så vi ser gärna att du är i en liknande ålder för att underlätta gemensamma intressen och förståelse. Det är ett stort plus om du har erfarenhet av kommunikationshjälpmedel, men det viktigaste är din inställning och vilja att vara ett stöd i hennes vardag. God samarbetsförmåga – både med vår uppdragsgivare och hennes familj. Körkort krävs – då jobbet innebär vistelser i Piteå under sommaren. Ej allergisk mot katter – familjen har en katt. Omfattning & Arbetsupplägg: Tillträde: Enligt överenskommelse. Avtal: Innan sommaren kommer du att ha inskolning så att du kan känna dig bekväm i arbetsuppgifterna och komma in i rutinerna. Arbetspass: Dagar, kvällar och helger. Vad erbjuder vi dig? Att arbeta som personlig assistent är mer än ett jobb – det är ett sätt att underlätta vardagen för någon annan och samtidigt känna att du bidrar med något viktigt. Vi uppskattar din kompetens och ditt engagemang, och vi ser varje individ som en värdefull del av vårt team. Hos oss erbjuds du: Interna utbildningar för att stärka din kompetens och trygghet i rollen. Handledning och stöd i vardagen från vårt erfarna team. Förmånliga anställningsvillkor enligt kollektivavtal. Generöst friskvårdsbidrag för dig med fast tjänst. Hos oss blir du en viktig del av ett arbetslag där alla strävar mot samma mål. Du får en arbetsplats där du blir sedd, uppskattad och där din insats är betydelsefull. Vill du veta mer om oss på ENKV och vårt arbetssätt? Läs gärna mer om vår vision och våra värderingar här! Rekryteringsprocess & AnställningsvillkorRekryteringsprocess Vi kontaktar löpande de kandidater som är aktuella för en första intervju. Tjänsten tillsätts när vi har funnit rätt person, vilket kan ske innan sista ansökningsdag. Din ansökan behandlas av personal på ENKV assistans, tillsammans med uppdragsgivaren, samt eventuella anhöriga, god man eller andra berörda. För de som går vidare i processen genomförs bakgrundskontroller. Om tjänsten innebär arbete med en minderårig uppdragsgivare krävs ett utdrag ur belastningsregistret. Barnperspektiv i rekryteringen Vi på ENKV följer noggrant Barnkonventionen, vilket innebär att om du söker en tjänst som innebär arbete med minderåriga, kommer rekryteringsprocessen att omfatta specifika steg för att säkerställa att barnets vilja och behov tas i beaktande. Vid anställning där du arbetar med minderårig uppdragsgivare ingår även en utbildning om barnperspektivet. Anställningsvillkor Om du går vidare i rekryteringsprocessen behöver du kunna styrka din identitet och bevisa att du har rätt att arbeta i Sverige. För att kunna signera ditt anställningsavtal och dina tidrapporter krävs att du har ett BankID. För att säkerställa att vi håller hög kvalitet i assistansen kommer nyanställda att genomgå en webbaserad introduktionsutbildning (ca 1 timme), helst innan anställningens start men senast inom en månad från anställningens början. Läs mer om utbildningen här. Lön & Ersättningar Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar: Enligt kollektivavtal. Vill du göra skillnad? Ser du fram emot att spela en viktig roll i en annan människas liv och samtidigt utvecklas professionellt? Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av vårt stödjande team!
Vi söker dig som redan är eller vill bli restaurangmedarbetare och ta plats i Bastard Burgers restaurang, för att tillaga och servera Sveriges bästa hamburgare. Du är öppen för varierande uppgifter och kan både ta plats i kök och kassa. Du älskar mat och förstår vikten av kvalitet och mathantverk. Som restaurangmedarbetare hos Bastard Burgers kommer du jobba i ett högt tempo och därför är det extra viktigt att du förstår att kommunikation är avgörande för ett smidigt och roligt teamwork. Det blir stressiga stunder i en restaurang, men det hanterar du effektivt och lösningsfokuserat. Du har rätt attityd och en härlig personlighet, där du förstår att du är otroligt viktig för både gästerna och dina kollegor, därför kommer du till jobbet med en bra energi - precis som resten av teamet. För dig är det en självklarhet att gästerna ska få den bästa servicen. Ditt CV är inte lika viktigt som din vilja att jobba och utvecklas tillsammans med oss – kunskapen har vi redan och vi lär gärna ut den. Kvalifikationer och förmågor: Utbildningskrav: inget Krav på erfarenhet: ingen, men meriterande med tidigare inom restaurang-och servicebranschen Språkkrav: talar engelska eller svenska. Meriterande om du behärskar båda språken. Vi ser gärna att du är vi ser gärna att du är samarbetsvillig, har en positiv attityd, har ett engagemang för Bastard Burgers och har gärna koll på oss sedan tidigare! Möjlighet att arbeta flexibla timmar, inklusive kväller och helger Vi ser även gärna att du bor i närområdet av enheten Om Bastard Burgers Bastard Burgers är ett ungt och snabbt växande företag som värnar om människorna. Vi grundades i Luleå, Sverige, år 2016, och idag finns det fler än 70 Bastard Burgers-restauranger runt om i hela Sverige och ytterligare restauranger i Finland, Norge och New York! Vi är stora och vi växer snabbt, men vägrar tappa personlighet eller bli basic. Kom hit för att du gillar musik, graffiti, streetwear, riktigt bra streetfood, klistermärken på borden – allt det där som gör Bastard Burgers till Bastard Burgers. Kärlek till mat och människor har skapat en stark kultur runt Bastard Burgers, där såväl klimatsmarta initiativ som högljudd hiphop ryms. Välkommen med din ansökan! Vi värdesätter de kvaliteter som jämn könsfördelning och mångfald tillför verksamheten. Vi ser därför gärna sökande av alla kön och med olika födelsebakgrund, funktionalitet och livserfarenhet.
Vill du ha ett självständigt men omväxlande arbete? Då är det dig vi söker som ny kollega till Öron/Näsa/Hals. Du kommer ingå i ett team med kunniga och hjälpsamma kollegor runt om i länet som alltid finns där som stöd om det behövs. Vi sökerVi söker dig som är utbildad medicinsk sekreterare, läkarsekreterare eller vårdadministratör. Mertiterande är kunskaper i journalsystemet Cosmic. Stor vikt läggs vid personliga egenskaper. Som person är du strukturerad, kommunikativ och servicintriktad. Du värderar och ser nyttan av samarbete med andra. Det här får du arbeta med Du kommer arbeta med patientdokumentation, journalhantering, posthantering och att vara behjälplig till övrig personal på mottagningen. Vi är en länsklinik med verksamhet på flera orter i länet och är en del av verksamhetsområdet Ögon/ÖNH/Käkkirurgi. Vi söker dig som känner ett engagemang att tillsammans med oss driva verksamheten framåt. Vår arbetsgrupp finns i hela länet som ett team, vi stöttar upp varandra vid eventuella frågor eller funderingar men också vid semestrar eller annan frånvaro. Det här erbjuder vi dig - Möjlighet till distansarbete enligt överenskommelse med rekryterande chef - Individanpassad introduktion - Utvecklings- och karriärmöjligheter där du får vara med och skapa framtidens hälsa och vård - Hälsofrämjande arbetsplatser med tillgång till friskvårdsaktiviteter och friskvårdsbidrag - Länk till våra förmåner: https://www.norrbotten.se/sv/jobba-hos-oss/anstallningsvillkor-och-utveckling/ Information om tjänstenVi erbjuder dig en tillsvidareanställning på heltid, dagtid. Tillträde enligt överenskommelse. Valfri placeringsort mellan Gällivare/Piteå/Sunderbyn. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Region Norrbotten tillämpar individuell lönesättning enligt kollektivavtal. Vi verkar för att ha medarbetare med kunskaper inom Sveriges nationella minoritetsspråk och sätter därför värde på dina kunskaper i samiska, meänkieli, finska, romani chib och jiddisch. Vi arbetar aktivt för en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att vår arbetsplats ska vara tillgänglig för alla. Välkommen med din ansökan!
Why Maandag Nordic? With us, you’ll get the chance to really put your ideas into action. We offer a work environment where you can grow and learn through hands-on experience - trying things out, making mistakes, and improving.For more than 35 years, Maandag® has been at the forefront of empowering people and organisations. We not only help professionals get jobs, but also connect them with a future that matches their values, desires and ambitions. Because when people are truly in the right place, they can develop themselves, fulfil their dreams and go to work with fresh energy every day. The energy and power released in the process is a catalyst for growth for companies. We started in the Netherlands, but now we also help professionals and organisations in Belgium, Poland, Dubai and Sweden. Our extensive knowledge of different markets, coupled with our wide network, enables us to make perfect matches quickly. Are you ready to take your IT expertise to the next level? If you enjoy solving complex IT challenges, working with Windows, MacOS, networks, and Microsoft 365, and making a real impact for clients, this role is for you! In this role, you'll get the chance to work on diverse IT environments and provide expert consulting to businesses that rely on your knowledge. If you're looking for a role where your skills are valued and you get to work with the latest technologies, continue reading! Start: August Location: Piteå Duration: Long term. 12 months to start, after this period our client's goal is to give you an offer or you will extend the contract through Maandag Nordic. As a Senior IT Systems Consultant, you will be responsible for providing expert-level IT support, system administration, and network solutions to clients across various industries. Your role will involve maintaining and optimizing IT infrastructures, ensuring seamless operations across Microsoft Windows, MacOS, and Windows Server environments Key responsibilities - System Administration & Support. Provide high-level support for Windows (desktop & server), MacOS, and related IT infrastructure. Troubleshoot and resolve complex technical issues related to operating systems, Microsoft Office, and enterprise applications. - Network & Security Management. Configure, maintain, and troubleshoot network infrastructure, including routers, switches, firewalls, and VPNs. Ensure IT security best practices are followed, including endpoint protection and access controls. - Microsoft Office & Cloud Services. Support and optimize Microsoft 365 (Office, Exchange, Teams, SharePoint, OneDrive) for business clients. Assist in cloud migrations and integrations with Azure or other cloud platforms. - Consulting & IT Strategy. Work closely with clients to understand their business needs and provide tailored IT solutions and recommendations. Advise on hardware and software procurement, ensuring cost-effective and efficient IT setups, and conduct IT audits and optimize system performance and security. For this position, we are looking for someone that has extensive experience in the responsibilities described above. More specific, we see that you are: - An IT expert with deep knowledge of Windows, MacOS, and network administration - Experienced in Microsoft 365, Windows Server management, and troubleshooting enterprise IT issues - Skilled in networking, firewalls, and system security best practices - A problem-solver who enjoys consulting, advising, and implementing IT solutions for clients - Fluent in both Swedish and English, both in written and verbal language. If you also speak German, this will be a big plus! - Located in Piteå or nearby (or willing to relocate)
Våra assistansanvändare i Piteå söker nu efter årets sommarvikarier! Att arbeta som personlig assistent kräver personlig mognad, lyhördhet och respekt för en annan människas sätt att leva sitt liv. Du kommer jobba i olika miljöer; i personens hem och arbetsplats, på resa, på stranden eller kanske på lantstället. Assistansanvändarna i JAG har olika önskemål kring sina assistenter så vi ställer inga specifika krav på utbildning eller erfarenhet utan vi vill veta vem just DU är och vad du tror att du kan bidra med. I din ansökan får du därför möjlighet att berätta om dig själv och svara på olika frågor för att kunna matcha dig med rätt uppdrag. Vi ser fram emot din ansökan! Fyll i formuläret och skicka in redan idag! Om rekryteringsprocessen: Din ansökan blir synlig för våra assistansanvändare och deras personliga arbetsledare. Blir du utvald kontaktar arbetsledaren dig för en intervju. Innan du börjar arbeta får du en betald introduktion så du kan känna dig trygg i ditt uppdrag. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. Om du blir erbjuden en tjänst hos en minderårig Uppdragsgivare behöver du även visa ett utdrag ur polisens belastningsregister. Det ansöker du själv om här: Polismyndigheten (polisen.se) Det är viktigt att du väljer belastningsregistret som är för ”Arbete med barn med funktionsnedsättning”. Om JAG som arbetsgivare: JAG Personlig assistans var med och drev fram assistansreformen genom en pilotverksamhet som startade redan 1992 och har idag över 4 000 anställda personliga assistenter. Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på JAG.SE Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Organisationen har en stark ideologisk förankring som bottnar i alla människors lika värde. Namnet JAG valdes för att symbolisera varje assistansanvändares rätt att vara huvudperson i sitt liv, oavsett funktionsnedsättning. Vi finns i hela Sverige och har systerbolag i Norge och Finland. Välkommen till oss du också!
Sverige står inför en gigantisk omställning av energisystemet, och i det arbetet har RISE en naturlig roll. Tillsammans med näringsliv och offentlig sektor utvecklar vi konkurrenskraftiga lösningar och förutsättningar som driver den hållbara utvecklingen framåt. Men vi behöver bli fler. Välkommen in med din ansökan! Som en följd av den hållbara omställningen finns ett stort intresse för att producera kemikalier och bränslen från biobaserade och cirkulära råvaror. I Piteå bedriver RISE forskning och utveckling området termokemiska omvandlingsprocesser (förbränning, förgasning, pyrolys). Arbetet utförs till stor del i våra dedikerade pilotanläggningar och ofta i projektsamarbeten tillsammans med kunder och akademiska partners så väl som med andra delar inom RISE. Våra projekt omfattar ofta både teoretisk modellering och experimentella kampanjer, och vi utvecklar nya metoder och försöksuppställningar för att besvara de aktuella forskningsfrågorna. Vi utför också fältuppdrag på plats hos industrikunder. De senaste åren har vår verksamhet expanderat kraftigt och vi söker nu en forskning- och utvecklingsingenjör till vår pyrolysgrupp. Om rollen Som forskning- och utvecklingsingenjör hos oss kommer du ingå i vårt kompetensteam inom pyrolys, ett område där vi har flera finansierade och pågående projekt. Du kommer att ingå i olika projektgrupper som arbetar med att genomföra projekt och uppdrag inom främst pyrolys men även andra termokemiska processer. Dina arbetsuppgifter omfattar: Planering och förberedelse av försökskampanjer Genomförande av försökskampanjer, både självständigt och som del av ett team Provtagning och analys av prover Resultatsammanställning och dokumentation Underhåll och utveckling av försöksuppställningar och/eller analysinstrument och relaterade metoder Beroende på erfarenhet, förmåga och intresse kan du också komma att projektleda projekt antingen direkt eller på sikt. Placeringsort är Piteå. Vem är du? För att bli framgångsrik i rollen som forsknings- och utvecklingsingenjör hos oss tror vi att du har en god samarbetsförmåga, är pålitlig, driven och praktiskt lagd och kan arbeta självständigt. Då forsknings- och utvecklingsverksamhet innebär att vi ofta måste göra om våra planer utifrån senaste resultat behöver du vara flexibel. Eftersom vi utvecklar ny teknik i framkant är det viktigt att du är öppen och ständigt vill utvecklas genom att lära dig nya saker. Vi söker dig som är högskole- eller civilingenjör, till exempel inom maskin-, kemi, eller energiteknik, eller har förvärvat motsvarande kunskaper på annat sätt. Det är meriterande med experimentell erfarenhet och kunskaper inom pyrolys och/eller andra termokemiska omvandlingsprocesser (förbränning, förgasning). Du har goda datakunskaper, främst i Officepaketet. Du kommunicerar väl, både skriftligt och muntligt, på engelska. Svenska språket är meriterande. Är vi rätt för varandra? Inom RISE gillar vi olika och vi är övertygade om att mångfald bidrar till en innovativ miljö där vi tillsammans utmanar gränser och utvecklar ny kunskap och kompetens för framtiden. Hos oss möts passionerade problemlösare för att lösa några av världens viktigaste, och kanske roligaste, problem. Vi kan inte lova dig ett enkelt jobb, men vad vi kan lova dig är ett gäng engagerade kollegor och några riktigt spännande samhällsutmaningar att ta itu med. Du kommer att arbeta i en dynamisk miljö som ger dig utvecklingsmöjligheter både professionellt och personligt. Hos oss får du möjlighet att göra skillnad på riktigt. Välkommen till hela Sveriges forskningsinstitut och innovationspartner! Välkommen med din ansökan! Låter detta intressant och du vill veta mer är du välkommen att kontakta enhetschef Anna Malou Petersson på telefonnummer: 010-516 61 91 eller e-post: [email protected]. Sista ansökningsdag är den 21 april 2025. Våra fackliga representanter är Linda Ikatti, Unionen, +46 10 516 51 61 och Ingemar Petermann, SACO, +46 10 228 41 22. Samtal från externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes vänligen då vi lyder under Lagen om offentlig upphandling. Nyckelord: forskning- och utvecklingsingenjör, pyrolys, energiteknik, termokemi, analys
Indiska är ett svenskt livsstilsföretag etablerat 1901. Indiskas produkter säljs i 48 butiker i Sverige och Finland, i vår internationella online shop indiska.com. Indiska erbjuder mode, inredning och accessoarer i modern skandinavisk design med internationella inslag – ett brett sortiment med allt från bekväma baskläder, exklusivt möblemang och färgstarka trendplagg. Indiska strävar efter hållbarhet på alla nivåer samt att erbjuda våra kunder produkter som är enkla att använda och älska, till ett bra pris. Indiska är mitt uppe i en intensiv förändringsresa där vi ska ta vårt kunderbjudande och varumärke till nästa nivå. Som medarbetare ställer det höga krav på flexibilitet, entreprenörskap och stort driv. Är du mode- och inredningsintresserad och brinner för att göra skillnad kommer du att passa in hos oss. Vi hoppas att du vill vara med på resan! Indiska söker nu säljare som älskar mötet med kunden och vill jobba i vår butik i Piteå I vårt arbete är ingen dag den andra lik, vi möter dagligen en mängd olika kunder och stöter hela tiden på nya utmaningar. Här är tempot högt, det blir sällan långtråkigt och vi gillar verkligen det vi gör; att sälja en unik mix av mode och inredning med inspiration från Indien som tilltalar många. För att bidra till och stärka denna helhetsupplevelse söker vi nu säljare. Ansvar och arbetsuppgifter I rollen som säljare hos oss får du en bred roll där mötet med kunden alltid står i fokus, där du bland annat jobbar med att; Bidra till en fantastisk shoppingupplevelse för våra kunder, med ett tydligt säljfokus Tillsammans med dina kollegor ansvara för att butiken är välfylld och kommersiell Packa upp varor, bygga säljande varulägg och varuplacering Arbete i kassa Att alltid bemöta våra kunder på ett vänligt, kunnigt och hjälpsamt sätt Vi erbjuder dig ett varierande arbete i en inspirerande butiksmiljö där både samarbete, värme och högt tempo genomsyrar vår vardag! Vem är du? Kommunicerar på ett öppet och ärligt sätt där du når ut till olika målgrupper Har en stor passion för mode och inreredning Handlingskraftig, prestigelös och inte rädd för att ”hugga i” där det behövs Driven och resultatorienterad Utstrålar glädje, värme och engagemang i mötet med kunden och kollegor Trivs med att jobba i högt tempo Är ansvarstagande och ser vad som behöver göras, och agerar på det! Tjänsten är ett sommarvikariat på 15-20 timmar i veckan under juni-augusti. Varmt välkommen med din ansökan! Möt några av våra kollegor och få ytterligare information om företaget och vårt ansvarstagande inom miljö, etik och sociala frågor, på vår hemsida www.indiska.com.
Hej! Ur kunders ögon innehar vi förstaplatsen i branschen när det kommer till mest kunnig och mest flexibel personal. Vi är dessutom den affärskedja som bedöms ge snabbast service enligt kunders tycke - detta tror vi helt och hållet beror på våra säljares förmåga att lösa kundens problem på bästa vis! Vad erbjuder vi dig? Inom retail och inte minst på Kjell & Company går utvecklingen i rask takt och vi utvecklar ständigt nya vägar för att möta våra kunders nya behov, alltid med Service i världsklass som given målsättning. Just nu är vi i full transformation från butiker till Service Points. I en Service Point möter du som säljare främst våra kunder i fysisk form, men kundmötena sker även digitalt genom olika kanaler - alltid med kundens behov i fokus. Vi är stolta och säkra att du erbjuds en kultur där du kan vara dig själv, känna dig trygg och börja bygga många underbara minnen. Detta innebär med andra ord att du i säljarrollen på Kjell & Company kommer att vara med om en fantastisk resa där du ges möjlighet att bredda din kompetens och utvecklas inom flera spännande områden framåt. Oavsett kan vi lova dig att du har en oerhört spännande resa framför dig! Vill du veta mer om hur är det att jobba som säljare hos oss? Låt vår grymma säljare Emil berätta mer! Vad söker vi? Vi söker dig som vill arbeta ungefär 6 timmar i veckan i vår butik i Piteå. Den här tjänsten passar därför perfekt för dig som studerar eller har en annan flexibel sysselsättning vid sidan av. En tjänst i denna storlek kan också vara ett steg mot en större tjänst och kanske även en karriär vidare i företaget. Vad är viktigt för att passa och trivas i rollen? Teknikintresserad! Du är nyfiken och intresserad av att lära dig mer inom teknikområdet. Mer än så behöver du inte - med fantastiska kollegor vid din sida och verktyg i form utav både introduktionsdagar och utbildningsportal med onlinekurser lär du dig mer och mer för var dag som går. Relationsbyggande! Du är genuint intresserad av försäljning, service och förstår kraften av att bygga långsiktiga relationer. Du ser det som en spännande utmaning att överträffa varje kunds förväntningar och känner stolthet i både ditt personliga varumärke så väl som företagets. Målinriktad! För oss är inte tidigare erfarenhet nödvändig - vi lägger stor vikt vid din utveckling och att du växer i rollen som säljare med dina personliga egenskaper som grund. I linje med vår strategi ”grow with Kjell”, med det menar vi oavsett om din ambition är att arbeta hos oss vid sidan om dina studier eller om du på sikt vill växa internt erbjuder vi på Kjell den möjligheten. Idag internrekryteras 70% utav alla våra ledare, vi erbjuder ett ledarskapsprogram som vi kallar Butikschef – trainee för dig som är på sugen på att utvecklas vidare och ta steget till en Butikschefs-roll. På Kjell vill vi att du ska kunna växa och ta personliga kliv framåt, både i den roll du har och i nya roller. Allmän information Arbetet är förlagt till både vardagar och helger. Rekrytering sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Tjänsten kommer att tillsättas omgående. Vi kan komma att göra en bakgrundskontroll vid en eventuell anställning, detta gäller alla tjänster på Kjell & Co. Vi tillämpar alltid 6 månaders provanställning vid anställning. Utöver Handels kollektivavtal erbjuder vi även bonussystem, friskvårdsbidrag, attraktiv personalrabatt och vassa internutbildningar (exempelvis Butikschef – trainee). Jag ser fram emot att läsa din ansökan! Bästa hälsningar Eleonora, Talent Acquisition & Development Partner, Kjell & Company
Välj ett jobb för att visa detaljer