Production Supervisor
Hitachi Energy Sweden AB
Ingenjörer och tekniker inom elektroteknik

The opportunity We are looking for an engaged Production supervisor with leadership skills for Piteå. In the role of Production supervisor, you will have the chance to lead the operational work within the designated production section where varied tasks fill your everyday life. Important parts of the work include continuous improvement, deviation management, operational control, contributing to employee development, ensuring the work environment, and following up on the company's prioritized workflow with Safety, Quality, Delivery Precision, and Productivity. How you’ll make an impact Leading the production team to ensure efficiency and quality in the manufacturing process. Implementing LEAN principles for continuous improvement of production processes. Managing team development and conflicts to promote a positive work environment. Creating conditions and driving the work for continuous development of employees. Ensuring and following up on the work of a good work environment, both from a physical and psychological perspective. Contributing to ensuring the production line has the right conditions to follow the company's prioritized workflow (Safety, Quality, Delivery Precision, Productivity). Your background Minimum completed high school education. Education or experience in leadership, work environment, and small project management within the manufacturing industry. Leadership skills with the ability to manage groups and conflicts constructively. Good knowledge of Swedish and English, both spoken and written. Good knowledge of efficient production and logistics, including LEAN methodology and the ability to report deviations according to current instructions. Previous experience with digital tools such as the Office suite, PowerBI, and ERP systems to optimize the production flow. What we offer Collective agreement Flexible working hours Occupational health care and wellness allowance Fantastic career opportunities within Hitachi Energy in Sweden as well as globally Training and courses that contribute to personal and professional development Diverse company with over 70+ nationalities represented within the Swedish organization Supplementary allowance during parental leave Benefits portal with over a thousand benefits and discounts More about us Don't hesitate to apply even if you don't meet all the requirements. We are interested in learning more about you and what you can contribute! Are you ready for a new challenge? Welcome to apply! Applications are reviewed continuously, so apply today! Recruiting manager Nils Björk, [email protected], will answer your questions about the position. Union representatives - Sveriges Ingenjörer: Håkan Blomquist, +46 107-38 31 52; Ledarna: Frank Hollstedt, +46 107-38 70 43; Unionen: Tomas L. Gustafsson, +46 107-38 27 47. All other questions can be directed to Talent Partner Kevin Galloway, [email protected].

99 dagar sedan
Sista ansökan:
14 september 2025
Area Sales Manager
Hitachi Energy Sweden AB
Företagssäljare

Vill du bidra till Svensk Industrihistoria och känna att din insats och kompetens gör skillnad? Vill du dessutom vara med och skapa en hållbar framtid för vår planet och samtidigt utveckla dig själv och din karriär? Hitachi Energys produktionsenhet i Piteå, Composites, tillverkar kompositdelar till stora elektriska transformatorer, brytare och ställverk för kunder i hela världen. Efterfrågan på våra produkter och tjänster växer kraftigt och vi utökar därför nu vår organisation. Du har nu chansen bli en del av vårt Marknads & Försäljningsteam i Piteå som vår nästa Area Sales Manager. Som Area Sales Manager är du ansvarig för försäljning och support mot nyckelkunder runt om i världen. Detta innebär också ett ansvar för dina kunder gällandes kommersiella frågor samt utvecklingen av våra produkter och tjänster mot kunden. Dina ansvarsområden Bedriva marknads- och försäljningsaktiviteter mot befintliga och nya kunder. Tillsammans med kunden utveckla affären tekniskt och kommersiellt. Representera Hitachi Energy. Självständigt driva utvecklingen inom ditt ansvarsområde samtidigt som du har förmågan att stärka samarbetet inom teamet. Du delar Hitachi Energys grundläggande värderingar kring säkerhet och integritet, vilket innebär att du tar ansvar för dina egna handlingar, dina kollegor och för affärsverksamheten. Din bakgrund Flerårig arbetslivserfarenhet från B2B-sales. Teknisk utbildning i kombination med erfarenhet och intresse. Fördelaktigt om du har en teknisk utbildning, exempelvis teknisk kandidatexamen, yrkeshögskola inom relevant område, alternativt tillgodogjort motsvarande kunskaper från tidigare tjänster. Rollen kräver att du är duktig på att kommunicera och har en god förmåga att skapa tillit i relationer och i nätverk, därmed är goda kunskaper i Svenska och Engelska ett krav (tal och skrift). Du har förmåga att arbeta strategiskt såväl som hantera detaljer, men har alltid ett proaktivt arbetssätt. Vi värderar dina personliga egenskaper högt och ser att du är problemlösare i såväl små som stora utmaningar, samt att du vågar ta beslut och initiativ. Vad vi erbjuder Kollektivavtal Flexibla arbetstider Företagshälsovård och frskvårdsbidrag Fantastiska karriärmöjligheter inom Hitachi Energy, inom Sverige såväl som globalt Utbildningar och kurser som bidrar till personlig och professionell utveckling Diversifierat företag med över 70+ nationaliteter representerade inom den svenska organisationen Kompletterande bidrag vid föräldraledighet Förmånsportal med över tusen förmåner och rabatter  Ytterligare förmåner kan vara kopplade mot den specifika tjänsten Mer om oss Ta chansen att bli en del av ett världsledande och teknikledande företag och ge dig själv obegränsade karriärmöjligheter genom att ansöka till denna tjänst! Ansök redan idag. Vi går igenom ansökningarna löpande och annonsen kan därmed komma att stängas utan förbehåll. För frågor rörande tjänsten vänligen kontakta rekryterande chef Åke Persson, [email protected]. Fackliga representanter – Sveriges Ingenjörer: Håkan Blomquist, +46 107-38 31 52; Unionen: Tomas L. Gustafsson, +46 107-38 27 47; Ledarna: Frank Hollstedt, +46 107-38 70 43. Övriga frågor kan ställas till Talent Acquisition Partner [email protected]

105 dagar sedan
Sista ansökan:
8 september 2025
Kundsupportspecialist till Piteå!
A Hub AB
Kundtjänstpersonal

Vill du arbeta i en dynamisk och kundnära roll där du får hantera inkommande order och bidra till en smidig kundupplevelse? Just nu söker vi en konsult för ett spännande uppdrag inom kundsupport och orderhantering. Detta är en möjlighet att arbeta i en växande organisation där du får utvecklas och ta ansvar i en central roll. Om rollen Som kundsupportmedarbetare kommer du att vara en viktig kontaktperson för både interna och externa kunder. Du hanterar inkommande kundorder och ser till att varje beställning och förfrågan hanteras professionellt och effektivt. Rollen innebär daglig kontakt med kunder där du ger uppdateringar om orderstatus och säkerställer att eventuella frågor eller problem löses i samarbete med interna team. Du kommer att koordinera ärenden mellan olika avdelningar såsom försäljning, logistik och eftermarknad för att säkerställa smidiga leveranser och en hög kundnöjdhet. Fakturering av kundorder är en del av arbetsuppgifterna, liksom att aktivt delta i förbättringsinitiativ för att effektivisera processer och stärka kundupplevelsen. Vem vi söker Vi ser gärna att du har: En strukturerad och serviceinriktad inställning med förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt. God kommunikationsförmåga och en naturlig fallenhet för att skapa och underhålla kundrelationer. Ett lösningsorienterat och professionellt arbetssätt i alla situationer. Erfarenhet av kundservice, orderhantering eller andra administrativa roller. Erfarenhet av SAP S4/Hana eller andra affärssystem är meriterande. Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Vad vi erbjuder Som konsult via A-hub får du möjlighet att arbeta i en spännande och utvecklande miljö, samtidigt som du har vårt stöd genom hela uppdraget. Vi ser till att du får de bästa förutsättningarna att lyckas och trivas. Låter detta som en möjlighet för dig? Skicka in din ansökan redan idag – vi ser fram emot att höra från dig! Plats: Piteå Omfattning: Heltid

106 dagar sedan
Sista ansökan:
29 augusti 2025
Operation speciallist sjuksköterska sökes till uppdrag
VårdIX AB
Operationssjuksköterskor

Som operationssjuksköterska hos VårdIX får du möjlighet att arbeta flexibelt och på dina egna villkor. Vi tror på att skapa långsiktiga och värdefulla relationer där du är mer än bara en vikarie – du är en nyckelspelare i vårt team. Vi ser och lyssnar på dig, och vi värdesätter din erfarenhet, dina behov och din arbetsglädje. Varför välja VårdIX? Personlig kontakt – Vi ser dig som en viktig del av vårt team och matchar dig med uppdrag som passar dina önskemål gällande arbetsplats, arbetstider och arbetsmiljö. Flexibilitet – Välj själv när, var och hur du vill arbeta. Vi erbjuder uppdrag anpassade efter dina behov och preferenser inom operationssjukvård. Respekt och värde – Vi uppskattar din kompetens och den viktiga roll du spelar i operationssalen. Din erfarenhet och ditt engagemang är något vi verkligen värdesätter, och vi ser till att du får de bästa förutsättningarna att trivas. Starta eget? Vi hjälper dig! – Är du intresserad av att starta eget bolag? Vi guidar dig genom processen och ger dig det stöd du behöver för att komma igång. Förmåner utöver det vanliga – Som en del av vårt team får du tillgång till exklusiva rabatter på hotell, hyrbilar, resor och gym, vilket gör ditt arbete och resande både enklare och mer förmånligt. Så här går det till: Skicka en intresseanmälan – Berätta kort om var, när och hur du vill arbeta. Vilka är dina viktigaste krav och önskemål? Vi kontaktar dig inom 48 timmar – Vi vill förstå dina behov och hitta det perfekta uppdraget för dig. Vi matchar dig med rätt uppdrag – När vi hittat en passande tjänst ser vi till att du får de bästa förutsättningarna att göra skillnad i din yrkesroll. Hos VårdIX får du vara en del av ett team som bryr sig om din arbetsglädje och utveckling. Vi vill att du ska kunna fokusera på det du älskar – att ge patientsäker vård under operationer – samtidigt som du har balans i livet. Är du redo för ett meningsfullt och flexibelt jobb där du blir sedd och hörd? Registrera dig på vår hemsida så kontaktar vi dig inom 48 timmar. Vi ser fram emot att kontakta från dig! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

106 dagar sedan
Sista ansökan:
5 september 2025
Anestesi och Intensivvårds speciallist sjuksköterska sökes till uppdrag
VårdIX AB
Anestesisjuksköterskor

Som anestesi och intensivvård speciallist sjuksköterska hos VårdIX får du möjlighet att arbeta flexibelt och på dina egna villkor. Vi tror på att skapa långsiktiga och värdefulla relationer där du är mer än bara en vikarie – du är en nyckelspelare i vårt team. Vi ser och lyssnar på dig, och vi värdesätter din erfarenhet, dina behov och din arbetsglädje. Varför välja VårdIX? Personlig kontakt – Vi ser dig som en viktig del av vårt team och matchar dig med uppdrag som passar dina önskemål gällande arbetsplats, arbetstider och arbetsmiljö. Flexibilitet – Välj själv när, var och hur du vill arbeta. Vi erbjuder uppdrag anpassade efter dina behov och preferenser inom anestesi och intensivvård. Respekt och värde – Vi uppskattar din kompetens och den viktiga roll du spelar i akutsjukvården. Din erfarenhet och ditt engagemang är något vi verkligen värdesätter, och vi ser till att du får de bästa förutsättningarna att trivas. Starta eget? Vi hjälper dig! – Är du intresserad av att starta eget bolag? Vi guidar dig genom processen och ger dig det stöd du behöver för att komma igång. Förmåner utöver det vanliga – Som en del av vårt nätverk får du tillgång till exklusiva rabatter på hotell, hyrbilar, resor och gym, vilket gör ditt arbete och resande både enklare och mer förmånligt. Så här går det till: Skicka en intresseanmälan – Berätta kort om var, när och hur du vill arbeta. Vilka är dina viktigaste krav och önskemål? Vi kontaktar dig inom 48 timmar – Vi vill förstå dina behov och hitta det perfekta uppdraget för dig. Vi matchar dig med rätt uppdrag – När vi hittat en passande tjänst ser vi till att du får de bästa förutsättningarna att göra skillnad i din yrkesroll. Hos VårdIX får du vara en del av ett team som bryr sig om din arbetsglädje och utveckling. Vi vill att du ska kunna fokusera på det du älskar – att rädda liv – samtidigt som du har balans i livet. Är du redo för ett meningsfullt och flexibelt jobb där du blir sedd och hörd? Registrera dig på vår hemsida så kontaktar vi dig inom 48 timmar. Vi ser fram emot att kontakta från dig! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

106 dagar sedan
Sista ansökan:
4 september 2025
Allmänmedicin specialist läkare sökes till uppdrag
VårdIX AB
Specialistläkare

Som specialistläkare i allmänmedicin hos oss får du möjlighet att arbeta flexibelt och på dina egna villkor. Vi tror på att skapa långsiktiga och värdefulla relationer där du är mer än bara en ersättare – du är en nyckelspelare i vårt team. Vi ser och lyssnar på dig, och vi värdesätter din erfarenhet, dina behov och din arbetsglädje. Varför välja oss? Personlig kontakt – Vi ser dig som en viktig del av vårt team och matchar dig med uppdrag som passar dina önskemål vad gäller arbetsplats, arbetstider och arbetsmiljö. Flexibilitet – Välj själv när, var och hur du vill arbeta. Vi erbjuder en rad uppdrag inom primärvården anpassade efter dina behov och preferenser. Respekt och värde – Vi uppskattar din kompetens och den viktiga roll du spelar för patienterna. Din erfarenhet och ditt engagemang är något vi verkligen värdesätter, och vi ser till att du får de bästa förutsättningarna att trivas. Starta eget? Vi hjälper dig – Om du är intresserad av att starta eget bolag kan vi guida dig genom processen och ge dig det stöd du behöver för att komma igång. Förmåner utöver det vanliga – Som en del av vårt nätverk får du tillgång till exklusiva rabatter på hotell, hyrbilar, resor och gym, vilket gör ditt arbete och resande både enklare och mer förmånligt. Så här går det till Skicka en intresseanmälan – Berätta kort om var, när och hur du vill arbeta. Vilka är dina viktigaste krav och önskemål? Vi kontaktar dig inom 48 timmar– Vi vill förstå dina behov och hitta det perfekta uppdraget för dig. Vi matchar dig med rätt uppdrag – När vi hittat en passande tjänst ser vi till att du får de bästa förutsättningarna att göra skillnad i din yrkesroll. Hos oss får du vara en del av ett team som bryr sig om din arbetsglädje och utveckling. Vi vill att du ska kunna fokusera på det du älskar – att hjälpa patienter – samtidigt som du har balans i livet. Vi tror på att bygga långsiktiga relationer där både du och patienterna får det bästa. Är du redo för ett meningsfullt och flexibelt jobb där du blir sedd och hörd? Registrera dig på vår hemsida så kontaktar vi dig inom 48 timmar. Vi ser fram emot att kontakta från dig! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

106 dagar sedan
Sista ansökan:
4 september 2025
Är du sjuksköterska? Välj Vårdix för flexibla uppdrag!
VårdIX AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Som bemanningssjuksköterska på VårdIX får du möjlighet att arbeta flexibelt och på dina egna villkor. Vi tror på att skapa långsiktiga och värdefulla relationer. Hos oss är du inte bara en ersättare för någon annan, du är en viktig del av vårt team, och vi ser och lyssnar på dig. Din erfarenhet, dina behov och din arbetsglädje är viktiga för oss. Varför välja VårdIX? Personlig kontakt: Hos oss är du mer än en resurs. Vi lyssnar på dina önskemål och ser till att du får uppdrag som passar just dig, både när det gäller arbetsplats, arbetstider och arbetsmiljö. Flexibilitet: Vi erbjuder en rad olika uppdrag inom sjukvården som kan anpassas efter dina behov. Du väljer när och var du vill arbeta. Respekt och värde: Vi uppskattar den viktiga roll du spelar för patienterna och för oss. Din kompetens och engagemang är något vi verkligen värdesätter och vill belöna på bästa möjliga sätt. Starta eget? Vi hjälper dig – Om du är intresserad av att starta eget bolag kan vi guida dig genom processen och ge dig det stöd du behöver för att komma igång. Förmåner utöver det vanliga – Som en del av vårt nätverk får du tillgång till exklusiva rabatter på hotell, hyrbilar, resor och gym, vilket gör ditt arbete och resande både enklare och mer förmånligt. Så här går det till: Skicka en intresseanmälan och berätta kort om var, när och hur du vill arbeta. Vad är viktigt för dig när det gäller arbetsuppdrag? Vad har du för förutsättningar? Vi ringer upp dig inom 48 timmar för att prata vidare. Vi vill förstå dina behov, önskemål och hur vi bäst kan matcha dig med uppdrag som passar dig perfekt. När vi hittat den bästa matchningen för dig, ser vi till att du får de bästa förutsättningarna för att trivas i ditt arbete och kunna göra skillnad för dina patienter. Hos VårdIX får du vara en del av ett team som verkligen bryr sig om din arbetsglädje och utveckling. Vi vill skapa förutsättningar för att du ska kunna göra det du älskar, samtidigt som du har balans i livet. För oss handlar det om att bygga långsiktiga relationer med våra sjuksköterskor, där både du och patienterna får det bästa. Är du redo för ett meningsfullt och flexibelt jobb där du verkligen blir sedd och hörd? Registrera dig på vår hemsida så kontaktar vi dig inom 48 timmar. Vi ser fram emot att kontakta från dig! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

107 dagar sedan
Sista ansökan:
2 september 2025
Operativ inköpare till spännande uppdrag via A-hub
A Hub AB
Inköpare och upphandlare

Vi på A-hub söker en Operativ Inköpare till ett spännande konsultuppdrag hos en av våra kunder i Piteå. Här får du en nyckelroll i att säkerställa materialinköp enligt tekniska specifikationer, leveransplaner och företagets inköpspolicy. Som en del av teamet kommer du att samarbeta nära avdelningar såsom produktion, planering, lager, orderhantering och konstruktion. Uppdraget ger dig möjlighet att arbeta i en dynamisk miljö där struktur, planering och goda leverantörsrelationer är avgörande. Dina arbetsuppgifter Ansvara för inköp av material till produktionen. Övervaka och säkerställa orderbekräftelser från leverantörer. Hantera leverantörskontakter, leveransbevakning och fakturahantering. Skicka prognoser till leverantörer för att säkerställa framtida leveranser. Analysera förbrukning och optimera lagerparametrar. Arbeta proaktivt för att säkerställa framtida materialflöden. Delta i förbättringsarbete och utveckling av inköpsprocesser. Din profil 2–4 års erfarenhet av inköp av tekniska komponenter eller liknande. 1–2 års erfarenhet av affärssystem (ERP) och god förståelse för inköpsprocesser. Erfarenhet från tillverkningsindustrin och kunskap i SAP är meriterande. Eftergymnasial utbildning inom logistik, ekonomi eller motsvarande är meriterande. Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift. Du är noggrann, strukturerad och lösningsorienterad. Tjänsten är ett konsultuppdrag via A-hub med placering i Piteå. Låter detta som en spännande möjlighet? Skicka in din ansökan idag och bli en del av A-hub!

112 dagar sedan
Sista ansökan:
23 augusti 2025
Kjell & Company Piteå söker säljare med servicekänsla och teknikintresse!
Kjell & Co Elektronik AB
Butikssäljare, fackhandel

Hej! Ur kunders ögon innehar vi förstaplatsen i branschen när det kommer till mest kunnig och mest flexibel personal. Vi är dessutom den affärskedja som bedöms ge snabbast service enligt kunders tycke - detta tror vi helt och hållet beror på våra säljares förmåga att lösa kundens problem på bästa vis! Vad erbjuder vi dig? Inom retail och inte minst på Kjell & Company går utvecklingen i rask takt och vi utvecklar ständigt nya vägar för att möta våra kunders nya behov, alltid med Service i världsklass som given målsättning. Just nu är vi i full transformation från butiker till Service Points. I en Service Point möter du som säljare främst våra kunder i fysisk form, men kundmötena sker även digitalt genom olika kanaler - alltid med kundens behov i fokus. Vi är stolta och säkra att du erbjuds en kultur där du kan vara dig själv, känna dig trygg och börja bygga många underbara minnen. Detta innebär med andra ord att du i säljarrollen på Kjell & Company kommer att vara med om en fantastisk resa där du ges möjlighet att bredda din kompetens och utvecklas inom flera spännande områden framåt. Oavsett kan vi lova dig att du har en oerhört spännande resa framför dig! Vill du veta mer om hur är det att jobba som säljare hos oss? Låt vår grymma säljare Emil berätta mer! Vad söker vi? Vi söker dig som vill arbeta ungefär 6 timmar i veckan i vår butik i Piteå. Den här tjänsten passar därför perfekt för dig som studerar eller har en annan flexibel sysselsättning vid sidan av. En tjänst i denna storlek kan också vara ett steg mot en större tjänst och kanske även en karriär vidare i företaget. Vad är viktigt för att passa och trivas i rollen? Teknikintresserad! Du är nyfiken och intresserad av att lära dig mer inom teknikområdet. Mer än så behöver du inte - med fantastiska kollegor vid din sida och verktyg i form utav både introduktionsdagar och utbildningsportal med onlinekurser lär du dig mer och mer för var dag som går. Relationsbyggande! Du är genuint intresserad av försäljning, service och förstår kraften av att bygga långsiktiga relationer. Du ser det som en spännande utmaning att överträffa varje kunds förväntningar och känner stolthet i både ditt personliga varumärke så väl som företagets. Målinriktad! För oss är inte tidigare erfarenhet nödvändig - vi lägger stor vikt vid din utveckling och att du växer i rollen som säljare med dina personliga egenskaper som grund. I linje med vår strategi ”grow with Kjell”, med det menar vi oavsett om din ambition är att arbeta hos oss vid sidan om dina studier eller om du på sikt vill växa internt erbjuder vi på Kjell den möjligheten. Idag internrekryteras 70% utav alla våra ledare, vi erbjuder ett ledarskapsprogram som vi kallar Butikschef – trainee för dig som är på sugen på att utvecklas vidare och ta steget till en Butikschefs-roll. På Kjell vill vi att du ska kunna växa och ta personliga kliv framåt, både i den roll du har och i nya roller. Allmän information Arbetet är förlagt till både vardagar och helger. Rekrytering sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Tjänsten kommer att tillsättas omgående. Vi kan komma att göra en bakgrundskontroll vid en eventuell anställning, detta gäller alla tjänster på Kjell & Co. Vi tillämpar alltid 6 månaders provanställning vid anställning. Utöver Handels kollektivavtal erbjuder vi även bonussystem, friskvårdsbidrag, attraktiv personalrabatt och vassa internutbildningar (exempelvis Butikschef – trainee). Jag ser fram emot att läsa din ansökan! Bästa hälsningar Eleonora, Talent Acquisition & Development Partner, Kjell & Company

114 dagar sedan
Sista ansökan:
21 augusti 2025
Vi vill bli fler i köket på Pinchos Piteå
Pincho Nation AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Vi söker kökspersonal till Pinchos! Är du vår nästa stjärna? Har du ett leende som smittar, älskar att jobba i team och tycker att en arbetsdag med högt tempo bara gör livet roligare? Då kan du vara den vi letar efter! Vad vi söker: Vi letar efter en person som sprider bra energi, är social och har lätt att samarbeta. Erfarenhet i kök? Kul! Ingen erfarenhet? Inga problem! Vi lär dig allt du behöver – så länge du har rätt inställning och vill vara en del av vårt grymma team. Vem är du? En lagspelare med skön attityd Gillar att ha kul på jobbet Har en positiv inställning och vill lära dig nya saker Trivs i ett fartfyllt tempo och gillar att jobba med händerna Tycker om att träffa nya människor och snacka med kollegor och gäster Vad får du hos oss? En arbetsplats där vi skrattar mycket och har kul ihop Grymma kollegor och en skön gemenskap Möjlighet att utvecklas i en stor restaurangkedja Flexibla arbetstider – perfekt för dig som vill jobba extra eller deltid Låter det som något för dig? Då vill vi höra från dig! Skicka in din ansökan och berätta varför just DU skulle passa i vårt team. Vi anställer löpande – så vänta inte! Ses vi i köket?

115 dagar sedan
Sista ansökan:
20 augusti 2025