Om oss Brand Impact har sedan 1988 hjälpt varumärken inom detalj-och dagligvaru-handeln med att synliggöra sina produkter ute i butikerna antingen genom att bjuda kunder på ett smakprov/pratstund eller att helt enkelt jobba med att exponera och framhäva produkterna genom det visuella. Just nu söker vi dig som vill jobba i livsmedelsbutiker med att bjuda på smakprover av olika varumärkens produkter. Det här jobbet passar dig som vill ha ett socialt jobb och även har ett stort matintresse. Vi söker dig som Är över 18 år Kommunicerar väl på svenska Är en glädjespridare Har ett intresse för mat & dryck Är serviceminded Kan jobba vid behov framför allt på To-Fre mellan kl 11-19 Varför ska du jobba med oss? Förutom ett roligt extrajobb så erbjuder vi dig en bra lön & ett kunnigt supportteam som alltid finns till din hjälp. Har du egen bil betalar vi ut milersättning. I vår grundutbildning ingår bl.a fördjupade kunskaper inom livsmedelshygien, marknadsföring och försäljning. För oss är din personlighet och passion viktigare än utbildning Vi ser fram emot din ansökan!
Är du en strukturerad och kommunikativ person med erfarenhet av produktionsplanering och ett gott öga för detaljer? Vill du arbeta i en innovativ organisation där du kan göra skillnad? Då är du den vi söker! Om tjänsten Som produktionsplanerare ansvarar du för att skapa effektiva kapacitets-, order- och leveransplaner. Du arbetar med prognoshantering, distributionsplanering samt lageranalys och inkurans/kassation. I rollen ingår även att delta vid inventeringar i fabriken och att driva olika projekt för att förbättra våra processer. En viktig del av arbetet är att förmedla budskap och information tydligt i organisationen, så att alla är på samma sida.Vi använder ERP-systemet Monitor för att stötta våra processer, och du kommer att ha en central roll i att utveckla och optimera användningen av detta system. Din profil Högskoleutbildning inom inköp, logistik eller motsvarande. Erfarenhet av produktionsplanering, gärna inom tillverkande industri. God kunskap i engelska, både i tal och skrift. Stark datorvana, inklusive erfarenhet av ERP-system, gärna Monitor. Förmåga att förmedla budskap tydligt och effektivt i organisationen. Personliga egenskaper Utmärkt kommunikativ förmåga och prestigelös. Ansvarsfull, noggrann och strukturerad. En lagspelare med hög serviceförmåga. Självständig med initiativförmåga. Flexibel och förmåga att hantera flera projekt samtidigt. Problemlösare med affärsmässighet och social kompetens. Vad vi erbjuder Heltidsanställning. En innovativ arbetsplats med engagerade kollegor. Möjlighet att utveckla och förbättra vårt ERP-system Monitor. En arbetsmiljö där dina idéer och initiativ värdesätts.
Vi söker en Operativ Ekonomichef Välkommen att utveckla och utvecklas tillsammans med oss. Har du erfarenhet av redovisning och analys och söker nästa steg i din karriär? Vill du ta en nyckelroll i vår verksamhet i Säffle och göra skillnad i en internationell miljö? Då kan detta vara din nästa utmaning! Om jobbet Som Operativ Ekonomichef får du en viktig roll där du ansvarar för det dagliga ekonomiarbetet i vår verksamhet. I rollen kommer du att samarbeta tvärfunktionellt med andra avdelningar och ha nära kontakt med våra dotterbolag. Du får en central roll i att säkerställa redovisning, rapportering och ekonomisk analys, samtidigt som du aktivt bidrar till att utveckla och förbättra rutiner och arbetssätt för att möta framtidens behov. Du har personalansvar för ett mindre team och rapporterar direkt till Vice VD/CFO. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar: Löpande redovisning Månads- och årsbokslut inkl. koncernredovisning Momsredovisning och skattedeklarationer Valutahantering och analys av valutaexponering Ekonomiska analyser och rapportering till CFO Effektivisering och utveckling av ekonomiska processer och rutiner Om dig Vi söker dig som är engagerad, analytisk och har erfarenhet inom ekonomi och redovisning. Du trivs med att arbeta operativt, har en stark känsla för detaljer utan att tappa helheten, och gillar att ta ansvar, både för struktur, resultat och andra människor. Du har minst fem års erfarenhet av kvalificerat ekonomiarbete, inklusive moms och årsbokslut, samt en akademisk examen inom ekonomi eller motsvarande. Har du haft personalansvar tidigare är det meriterande, men det viktigaste är att du trivs i en roll där det ingår och är något du vill axla med trygghet och engagemang. Vi erbjuder Hos oss får du en roll där du kan göra verklig skillnad. Vi är ett företag som värdesätter långsiktiga relationer, både med våra medarbetare och våra kunder. Här får du möjlighet att ta ansvar och växa i din roll. Vi satsar på kontinuerlig utbildning och erbjuder stöd för att hjälpa dig att utvecklas. Samarbete och stöd är grundläggande för oss, och vi tror på att växa tillsammans som team. Om verksamheten Somas utvecklar, producerar och marknadsför regler- och avstängningsventiler i rostfritt, syrafast stål till hela världen. Som en global innovatör har Somas både erfarenhet och passionen att lösa de mest komplexa utmaningarna inom ventilbranschen. Vi är idag drygt 200 medarbetare fördelade på sju orter i fem länder och levererar till de flesta branscher. Vårt ”hur” är komplext, men vårt ”varför” är enkelt och har funnits med oss sedan starten i mitten av 40-talet, vi gör vårt arbete med passion och med en stor portion nyfikenhet. Våra lösningar hämtar kraft från hållbarhet, säkerhet och innovation. Vi tror att det svåra och komplexa ska vara enkelt, både nu och i framtiden. Vi är stolta över vart vi befinner oss idag och vi är säkra på att den spännande resan fortsätter framöver. Låter detta intressant? Välkommen att skicka in din ansökan via formuläret här nedan. Vi hanterar ansökningar löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt, dock senast 2025-06-30. Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen? Tveka inte att höra av dig, vi ser fram emot att prata med dig. Kontakta oss på: VVD/CFO: Mats Nilsson tel: 0533–69 17 30 mail; [email protected] HR-generalist: Andreas Jansson tel: 0533-69 18 21 mail; [email protected]
Produktionsplanerare Har du intresse och fallenhet för att hitta lösningar till utmanande planeringspussel med många ingående parametrar? Trivs du att jobba analytiskt och samtidigt inneha en nyckelroll där du har direkt påverkan på företagets resultat och framgång? Då söker vi dig till ett vikariat som Produktionsplanerare på Nordic Paper! Nu finns möjligheten att via ett vikariat jobba som Produktionsplanerare på Nordic Paper. Hos oss är Produktionsplanerarna länken mellan våra olika produktionsenheter och vår säljavdelning. Rollen är avgörande för att Nordic Paper ska kunna tillgodose och överträffa kundernas förväntan, samtidigt som optimerade produktionsprocesser och ett effektivt resursutnyttjande säkerställs. I din vardag som Produktionsplanerare arbetar du bland annat med att: Kommunicera och samarbeta med kollegor från övriga avdelningar såsom Produktion, Logistik & Försäljning Skapa och underhålla produktions- samt leveransplaner med hjälp av digitala verktyg Proaktivt identifiera och adressera kapacitets- eller körbarhetsbegränsningar och rekommendera optimeringsförslag Bidra till att skapa, analysera och underhålla högkvalitativ master data Löpande arbete med ständiga förbättringar och nytänkande Vem söker vi? Vi söker dig som tidigare arbetat som produktions- eller materialplanerare och nu vill axla rollen i ett större företag med ökad komplexitet inom området. Alternativt har du arbetat i planeringsprocessens närområden med produktion eller kundservice. Det är meriterande om du har en eftergymnasial utbildning inom för rollen relevant område samt om du har tidigare erfarenhet av processindustrin, i synnerhet papperstillverkning. Som person är du ansvarstagande och analytisk med ett sinne för detaljer. Du har en utmärkande förmåga att växla mellan att arbeta strategiskt och proaktivt, samt med att vara lösningsfokuserad och flexibel. För att trivas i rollen tror vi att du uppskattar att arbeta självständigt med siffror och digitala verktyg, samtidigt som du behöver söka samförstånd och lösningar med intressenter inom ett brett internt nätverk. Vidare är möjligheten och ansvaret att ha direkt påverkan på Nordic Papers resultat något som tilltalar och stimulerar dig. Vad erbjuder vi? Som anställd på Nordic Paper erbjuder vi dig utöver flextid, generösa pensionsavsättningar och trygga försäkringar. Du får också ta del av bonussystem, trivselpeng, förmånscykel och en rad sociala aktiviteter. Vi erbjuder självklart friskvårdsbidrag och du får fria anmälningsavgifter till ett flertal olika motionslopp. Hos oss är ingen idé för stor eller för liten och vi välkomnar egna initiativ. Vi är måna om att behålla våra medarbetare och värderar därför varje individs utveckling högt. Om Nordic Paper Nordic Paper är en skandinavisk specialpappersproducent som tillverkat högkvalitativt papper sedan slutet av 1800-talet. Vi har fem pappersbruk belägna i Bäckhammar, Åmotfors, Säffle, Greåker (Norge) och Québec (Kanada). Huvudkontoret finns i Karlstad. Vi tillverkar kraftpapper som bland annat används till bärkassar, säckar och förpackningar, samt naturligt greaseproofpapper, vilket är ett fettresistent papper vars användningsområden främst är inom livsmedelsindustrin, exempelvis som bakplåtspapper. Efterfrågan på pappersbaserade produkter ökar ständigt och vårt högkvalitativa papper är ett hållbart och miljövänligt alternativ. Som ett av de ledande bolagen i branschen levererar vi hållbara produkter till kunder i över 80 länder. Sedan hösten 2020 är vi noterade på Nasdaq Stockholm. Om anställningen Tjänsten är ett vikariat fram till och med 31 december 2025, med möjlighet till förlängning. Placeringsort Säffle, Karlstad eller Bäckhammar. Resor till våra produktionsanläggningar är en del i tjänsten, i synnerhet till Säffle. Tillträde omgående. Sista ansökningsdag är 29 juni 2025 men urval och beslut kan komma att ske tidigare, så skicka in din ansökan redan idag. Vi använder Alva Labs assessmentmetoder i våra rekryteringsprocesser för att hjälpa oss att identifiera kandidater med störst sannolikhet att trivas och passa i rollen. Efter att du har skickat in din ansökan får du ett separat mejl med information om Alva Labs tester. Om du redan har gjort testerna i en tidigare ansökan till oss behöver du inte göra dem igen. Kontakt Vid frågor om tjänsten kontakta Andreas Lalin, Supply Chain Manager, via mejl, [email protected]. Vid frågor om rekryteringen kontakta Louise Andersson, HR via mejl, [email protected]. I denna rekrytering har vi gjort våra val gentemot media och annonsering. Vi undanber oss därför kontakt med media-och rekryteringsföretag.
Är du en passionerad Leg. Optiker som brinner för ögonhälsa och vill utvecklas i ett innovativt bolag som tar ansvar med kunden i fokus? Då kan det vara dig vi letar efter! Vad innebär rollen? Som optiker hos Synsam är du hjärtat i vår verksamhet. Du lyssnar, förstår och guidar våra kunder till bästa möjliga lösningar för deras syn och ögonhälsa. Med toppmodern utrustning är din huvuduppgift att noggrant genomföra synundersökningar samt ordinera och rekommendera synhjälpmedel till våra kunder på högsta kliniska nivå. Du blir en del av ett engagerat team med Store Manager och Style and Customer Advisors – tillsammans inspirerar ni våra kunder till lyckade inköp och gör deras upplevelse hos oss något att minnas. Vi söker en optiker som: Värdesätter att möta människor och bygga starka och långsiktiga kundrelationer. Är lyhörd för kundens behov och har en utpräglad kvalitetsmedvetenhet. Kommunicerar pedagogiskt och tryggt med kunderna. Är ansvarstagande och lösningsorienterad. Har optikerlegitimation – med eller utan DO/magisterexamen. Givetvis ser vi även att du har en passion för ögonhälsa! Varför Synsam? På Synsam jobbar du i ett kompetent team i ett marknadsledande företag. Synsam strävar ständigt efter att vara det mest innovativa företaget i branschen och har stora tillväxtambitioner inom ögonhälsa, torra ögon, Ortho-K, sport och myopikontroll. Du har stora chanser till vidare karriär inom Synsam då vi ständigt satsar på att utbilda våra optiker i både klassrum och online. Utöver detta erbjuds du: Friskvårdsbidrag Personalrabatt Bonussystem Vi erbjuder alla våra optiker att årligen delta på Optometridagarna inklusive resa och boende Om rekryteringsprocessen Vi rekryterar löpande, så vänta inte – klicka på länken och sök rollen som Leg. Optiker redan idag! Det är enkelt och smidigt: svara på några snabba frågor bland annat om du önskar arbeta hel eller deltid, bifoga ditt CV eller LinkedIn-profil (och om du inte har det redo nu, kan du komplettera senare). Vi ser fram emot att ta emot din ansökan! Vi på Synsam söker engagerade och talangfulla personer i alla åldrar! Hos oss värdesätts mångfald och vi tror att olika perspektiv och erfarenheter berikar vårt arbete och bidrar till vår gemensamma framgång.
Nu söker vi nästa superstjärna till Synsam! Är du en grym teamspelare med stort engagemang och en fena på att leverera i säljdialogen? Då borde du läsa vidare! För oss är kunden alltid nr 1 och som Style & Customer Advisor har du en av våra absolut viktigaste roller i att skapa den bästa upplevelsen för våra kunder! Du kommer jobba med att hjälpa, inspirera och guida våra kunder till att göra de bästa köpen – bland annat genom vår populära abonnemangstjänst Lifestyle som har förändrat branschen. Det bästa? Du får göra det tillsammans med ett grymt team bestående av Store Manager, Optiker och andra Style & Customer Advisors. Känner du igen dig i följande? Du sporras av högt satta mål och drivs av att uppnå resultat tillsammans med teamet Du är full av energi och har ett starkt engagemang Du älskar att överträffa förväntningarna genom att ge bra service och sprida positiv stämning till kunder och kollegor Du tar ansvar för din uppgift, vågar ta initiativ och tänka nytt - du ser det som ditt yttersta mål att guida kunden till det bästa köpet! Går du igång när du läser detta? Kul! Då kan vi vara helt rätt för varandra! För oss är det inget krav att du har erfarenhet av vår bransch, men om du tidigare har lyckats bra med försäljning och/eller kundservice är det ett stort plus. Funderar du fortfarande på om du ska söka? Hos oss på Synsam får du: Vara en del av ett branschledande företag med innovativa koncept och butiker i toppklass Ett företag med höga ambitioner, utvecklingsmöjligheter och spännande karriärvägar – exempelvis genom löpande utbildningar i Synsam Academy och vårt interna Aspirantprogram, som utvecklar Style & Customer Advisors till framtida butikschefer En trygg lön genom kollektivavtal men även möjlighet till bonus utifrån teamets prestation Möjlighet till utökat ansvar i butiken. Du kan exempelvis bli ansvarig för Sport-sortimentet, B2B-försäljningen, Lifestyleabonnemanget eller bli Stilexpert, om du är intresserad av mode och trender Utöver detta får du ta del av vårt fina sortiment till förmånliga priser! Om rekryteringsprocessen I vår rekryteringsprocess ingår tester, intervjuer samt bakgrundskontroll. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag – så vänta inte! Vi på Synsam söker engagerade och talangfulla personer i alla åldrar! Hos oss värdesätts mångfald och vi tror att olika perspektiv och erfarenheter berikar vårt arbete och bidrar till vår gemensamma framgång. Hoppas vi ses - ta chansen att bli vår nästa säljstjärna!
Välkommen till oss! I Säffle kommun både kan, vill och vågar vi. Tillsammans bygger vi en hållbar och demokratisk kommun genom tillit, ansvar och engagemang. Vi i Säffle kommun strävar efter att skapa en dynamik och inkluderande gemenskap där invånarna känner sig trygga och engagerade, så har vi formulerat vår vision om hur vi vill leva i Säffle 2035. Nu söker vi modersmålslärare i albanska (en grupp a´ 50 min per vecka plus planeringstid) för elever i åk 1-9 med placering på Höglundaskolan. Arbetsuppgifter Som modersmålslärare hos oss ska du bedriva ett arbete som sätter elevens lärande i centrum. Vi vill se att du är en engagerad lärare som kan inspirera och motivera eleverna i sin kunskapsutveckling. Du ska utgå från elevernas perspektiv när du tillsammans med övrig personal och ledning organiserar, driver och utvecklar grundskolans modersmålsundervisning. Din inställning till uppdraget ska vara lösningsinriktat och du ska ha eleven i fokus. Kvalifikationer Du är väl förtrogen med skolans styrdokument och har en god förmåga att individualisera och variera undervisningen för att skapa lust till lärande. Du har god kunskap om och arbetar gärna med digitala läromedel i undervisningen. Du är lyhörd och har en god samarbetsförmåga med elever, föräldrar och kollegor. Vi lägger stor vikt vid dina personlig egenskaper då arbetet kräver flexibilitet, samarbete och förmåga att ta egna initiativ. Sökande bör för anställningen ha föreskriven lärarutbildning/legitimation. För vidare information om våra verksamheter besök: https://www.saffle.se/ Läs mer om Säffle kommuns förmåner på vår http://jobb.saffle.se/ För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och förenkla kommunikationen med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Har du skyddade personuppgifter ska du inte registrera dina ansökningshandlingar i vårt rekryteringssystem och inte heller skicka in dem via e-post. Ansökan ska skickas via brev till ansvarig chef. Vänd dig direkt till rekryterande chef enligt ovan kontaktuppgifter. Säffle kommun tillämpar rökfri arbetstid. Vi undanber oss kontakt med annonsförsäljare och övriga media i den här rekryteringen.
Välkommen till oss! I Säffle kommun både kan, vill och vågar vi. Tillsammans bygger vi en hållbar och demokratisk kommun genom tillit, ansvar och engagemang. Vi i Säffle kommun strävar efter att skapa en dynamik och inkluderande gemenskap där invånarna känner sig trygga och engagerade, så har vi formulerat vår vision om hur vi vill leva i Säffle 2035. Nu söker vi modersmålslärare i somaliska (2-3 grupper a´ 50 min per vecka plus planeringstid) för elever i åk 1-9 med placering på Höglundaskolan. Arbetsuppgifter Som modersmålslärare hos oss ska du bedriva ett arbete som sätter elevens lärande i centrum. Vi vill se att du är en engagerad lärare som kan inspirera och motivera eleverna i sin kunskapsutveckling. Du ska utgå från elevernas perspektiv när du tillsammans med övrig personal och ledning organiserar, driver och utvecklar grundskolans modersmålsundervisning. Din inställning till uppdraget ska vara lösningsinriktat och du ska ha eleven i fokus. Kvalifikationer Du är väl förtrogen med skolans styrdokument och har en god förmåga att individualisera och variera undervisningen för att skapa lust till lärande. Du har god kunskap om och arbetar gärna med digitala läromedel i undervisningen. Du är lyhörd och har en god samarbetsförmåga med elever, föräldrar och kollegor. Vi lägger stor vikt vid dina personlig egenskaper då arbetet kräver flexibilitet, samarbete och förmåga att ta egna initiativ. Sökande bör för anställningen ha föreskriven lärarutbildning/legitimation. För vidare information om våra verksamheter besök: https://www.saffle.se/ Läs mer om Säffle kommuns förmåner på vår http://jobb.saffle.se/ För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och förenkla kommunikationen med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Har du skyddade personuppgifter ska du inte registrera dina ansökningshandlingar i vårt rekryteringssystem och inte heller skicka in dem via e-post. Ansökan ska skickas via brev till ansvarig chef. Vänd dig direkt till rekryterande chef enligt ovan kontaktuppgifter. Säffle kommun tillämpar rökfri arbetstid. Vi undanber oss kontakt med annonsförsäljare och övriga media i den här rekryteringen.
Välkommen till oss! I Säffle kommun både kan, vill och vågar vi. Tillsammans bygger vi en hållbar och demokratisk kommun genom tillit, ansvar och engagemang. Vi i Säffle kommun strävar efter att skapa en dynamik och inkluderande gemenskap där invånarna känner sig trygga och engagerade, så har vi formulerat vår vision om hur vi vill leva i Säffle 2035. Nu söker vi modersmålslärare i tigrinja (en grupp a´ 50 min per vecka plus planeringstid) för elever i åk 1-9 med placering på Höglundaskolan. Arbetsuppgifter Som modersmålslärare hos oss ska du bedriva ett arbete som sätter elevens lärande i centrum. Vi vill se att du är en engagerad lärare som kan inspirera och motivera eleverna i sin kunskapsutveckling. Du ska utgå från elevernas perspektiv när du tillsammans med övrig personal och ledning organiserar, driver och utvecklar grundskolans modersmålsundervisning. Din inställning till uppdraget ska vara lösningsinriktat och du ska ha eleven i fokus. Kvalifikationer Du är väl förtrogen med skolans styrdokument och har en god förmåga att individualisera och variera undervisningen för att skapa lust till lärande. Du har god kunskap om och arbetar gärna med digitala läromedel i undervisningen. Du är lyhörd och har en god samarbetsförmåga med elever, föräldrar och kollegor. Vi lägger stor vikt vid dina personlig egenskaper då arbetet kräver flexibilitet, samarbete och förmåga att ta egna initiativ. Sökande bör för anställningen ha föreskriven lärarutbildning/legitimation. För vidare information om våra verksamheter besök: https://www.saffle.se/ Läs mer om Säffle kommuns förmåner på vår http://jobb.saffle.se/ För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och förenkla kommunikationen med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Har du skyddade personuppgifter ska du inte registrera dina ansökningshandlingar i vårt rekryteringssystem och inte heller skicka in dem via e-post. Ansökan ska skickas via brev till ansvarig chef. Vänd dig direkt till rekryterande chef enligt ovan kontaktuppgifter. Säffle kommun tillämpar rökfri arbetstid. Vi undanber oss kontakt med annonsförsäljare och övriga media i den här rekryteringen.
Underleverantör till Nordisk Kompetens inom omställning och rekrytering i Kalmar. Nordisk Kompetens är en växande rekrytering och omställnings leverantör. Nu behöver vi stärka vår kompetens runt om i Sverige med några erfarna konsulter i tjänsten RUSTA OCH MATCHA och andra tjänster. Nordisk Kompetens har inom omställning ramavtal med med Arbetsförmedlingen RUSTA OCH MATCHA, Trygghetsstiftelsen TSn, Trygghetsfonden TSL, Sobona (fd KFS), TRS, CIKO och ett flertal privat aktör och kommuner. Nordisk Kompetens arbetar även med Bemanning och Rekrytering. har avtal med ett flertal privata aktörer. Vi är trippelcertifierad av Almega inom omställning, bemanning, rekrytering och använder verktyg som JTI, Matrigma, Ascend, MAPX, MAP, AON, Match V, MINT. Korta fakta om jobbet Anställningsform: Underleverantör. Kvalifikationer Arbetslivserfarenhet Skall krav- Det är inte bara digital leverans, därför krävs det att du finns på plats på orten. Önskvärda krav- • Omställning eller coaching • Erfarenhet av rekrytering • Akademisk utbildning minst 3 år- inom beteendevetenskap/personal och arbetsliv/sociologi, studie-yrkesvägledare eller liknande en ett årig eftergymnasial utbildning • Personliga egenskaper För att trivas i rollen är du en person som är van att självständigt driva ditt arbete framåt. Du är en förtroendegivande person som har god förmåga att inspirera, stötta och motivera din omgivning. Du stimuleras av att arbeta självständigt i en resultatorienterad organisation. Du har god kännedom om arbetsmarknaden och kunskap om andra funktioner i samhället såsom exempelvis AF, A-kassan, AGB och CSN. • Vidare ser vi att du är en lösningsorienterad och innovativ person eftersom rollen kräver lyhördhet för deltagarens förutsättningar och utmaningar. Om jobbet Nordisk Kompetens får vi människor, företag och organisationer att utvecklas och växa - tillsammans formar vi framtiden! Om du vill veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig kontaktperson som står i annonsen. Vi är ledande inom kompetensutveckling och kompetensförsörjning. Vi finns på flera orter i landet. Vi har attraktiva karriärvägar och utvecklar hela tiden nya, spännande tjänster. Hos oss är du med och bidrar till att fler människor får jobb och att arbetsgivare kan stärka sin konkurrenskraft. Vi får människor, företag och organisationer att utvecklas och växa – tillsammans formar vi framtiden. Vi söker vi underkonsulter och anställda då vi växer! Nordisk Kompetens skapar möjligheter för individer i arbetslivet där vi stöttar medarbetare, arbetsgivare och fack vid förändring. Vi är en partner när företaget står inför att utveckla personal, växla eller minska personal. Nordisk Kompetens befinner sig i en spännande fas där det sker en utveckling över hela Sverige. Vill du vara med på vår resa? Vi söker dig som har eget företag och vill vara vår samarbetspartner. Vad blir dina arbetsuppgifter? I rollen som underkonsult arbetar du konsultativt med att coacha, rekrytera, stödja och vägleda personer i olika förändrings, karriär och omställnings frågor. Ditt uppdrag riktar sig främst mot individer, men kan också vara för organisationer, grupper samt chefer. Vi söker dig som är erfaren coach eller rekryterare och kan börja inom kort, med vår tjänst RUSTA OCH MATCHA i eget företag. Som egen företagare/underkonsult skall du inneha F-skattsedel. Vi erbjuder även att arbeta med våra andra uppdrag inom omställning och rekrytering. För att kunna ha en stadigare inkomst. Fler olika tjänster. Personliga egenskaper För att trivas i rollen är du en person som är van att självständigt driva ditt arbete framåt. Du är en förtroendegivande person som har god förmåga att inspirera, stötta och motivera din omgivning. Du stimuleras av att arbeta självständigt i en resultatorienterad organisation. Du har god kännedom om arbetsmarknaden och kunskap om andra funktioner i samhället såsom exempelvis AF, A-kassan, AGB och CSN. Vidare ser vi att du är en lösnings orienterad och innovativ person eftersom rollen kräver lyhördhet för deltagarens förutsättningar och utmaningar. Tillträdesdag Enligt överenskommelse Övrigt- Vi drar igång ett samarbete så fort vi hittar rätt kompetens Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Välj ett jobb för att visa detaljer