Lediga jobb i Sävsjö
Sök totalt 39 lediga jobb i Sävsjö
Sävsjö kommun är en liten kommun där det finns stora möjligheter att växa. I den lilla kommunen är det nära mellan människor – mellan dig och dina kollegor och mellan medarbetare och chefer. Tillsammans arbetar vi för att ge våra invånare bästa möjliga service och i våra team får du chans att ta plats, utvecklas och bidra. Välkommen att bli en del av vårt team på Hofgårdsskolan, en 7-9 skola med ca 300 elever. Som speciallärare kommer du tillsammans med specialpedagog ge stöd till verksamheten med stöd av våra värdeord: Trygghet, gemenskap, engagemang, nyfikenhet samt glädje. Här har du liksom vi ett positivt förhållningssätt där vi skapar delaktighet och goda förutsättningar för eleverna. ARBETSUPPGIFTER Som speciallärare hos oss kommer du att spela en viktig roll för våra elever samtidigt som du får möjlighet att tillsammans med skolledningen och dina kollegor arbeta för att utveckla skolan. Tjänsten innebär i första hand att arbeta med elever ute i verksamheten. KVALIFIKATIONER Du har lärarlegitimation, meriterande om du är legitimerad inom svenska. Erfarenhet av att ha arbetat som speciallärare är meriterande. Du är ansvarsfull, positiv och har en god förmåga att skapa relationer. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. För anställning inom skola behöver du uppvisa ett utdrag från polisens belastningsregister. Förbered dig gärna genom att ansöka på polisens hemsida i samband med att du söker tjänsten. Vi tillämpar löpande urval, tjänsten kan därför komma att tillsättas före utsatt datum. ÖVRIGT Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. För att få effektiv, snabb och säker hantering av din ansökan ber vi dig att skicka din ansökan direkt via länken i annonsen.
Sävsjö kommun är en liten kommun där det finns stora möjligheter att växa. I den lilla kommunen är det nära mellan människor – mellan dig och dina kollegor och mellan medarbetare och chefer. Tillsammans arbetar vi för att ge våra invånare bästa möjliga service och i våra team får du chans att ta plats, utvecklas och bidra. Vi söker nu en behandlingspedagog. Öppenvården i Sävsjö består av familjepedagoger, fältare/ ungdomsbehandlare, kurator mot familjecentralen, behandlare mot missbruk och beroende och boendestöd. ARBETSUPPGIFTER Nu söker vi en behandlingspedagog mot målgruppen vuxna med missbruk och beroendeproblematik. I vissa fall kan arbete förekomma mot andra målgrupper och åldrar. Arbetet kan bestå av råd och stödsamtal, arbete med behandlade insatser utifrån uppdrag från myndighet och förebyggande arbete. Arbetet är varierande och du har ett flexibelt arbetssätt för att kunna möte individernas behov. I arbetet ingår regelbunden dokumentation i verksamhetssystemet Combine. Urval kan komma att ske löpande under ansökningstiden. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är socionom, behandlingspedagog, socialpedagog eller har annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Du som söker är flexibel, ansvarstagande, engagerad och självständig. Erfarenhet av arbete som behandlare mot missbruk är meriterande. Körkort är ett krav. ÖVRIGT Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. För att få effektiv, snabb och säker hantering av din ansökan ber vi dig att skicka din ansökan direkt via länken i annonsen.
Sävsjö kommun är en liten kommun där det finns stora möjligheter att växa. I den lilla kommunen är det nära mellan människor – mellan dig och dina kollegor och mellan medarbetare och chefer. Tillsammans arbetar vi för att ge våra invånare bästa möjliga service och i våra team får du chans att ta plats, utvecklas och bidra. Södergården är ett särskilt boende i Stockaryd med 39 lägenheter. Vi är stolta över vår verksamhet där vi har stort brukarfokus. Varje natt arbetar tre undersköterskor som tillsammans arbetar för en god vård och omsorg för våra hyresgäster. ARBETSUPPGIFTER Som nattundersköterska är du flexibel och ansvarstagande. Du arbetar både i grupp och självständigt. Brukarens behov sätts alltid i fokus och du värnar om och respekterar var och ens rätt till privatliv och kroppslig integritet, självbestämmande och delaktighet. Din viktigaste uppgift är att se till att varje brukare får sitt behov av omsorg och omvårdnad tillgodosett. Din insats har stor betydelse för andra människor. KVALIFIKATIONER Vi söker dig om har undersköterskeutbildning. Du behöver vara flexibel och anpassa dig efter brukarens behov och efter förändringar och varierande arbetsuppgifter. Du ändrar arbetssätt och metod utan att förlora fokus på målet. Vi ser att du har en god samarbetsförmåga då vi jobbar i grupp med målet att tillförsäkra en god omsorg och omvårdnad till våra brukare. I gruppen ska du känna trygghet och ha lätt till skratt. Du anpassar dig till nya arbetssätt och tycker om att ta nya kontakter och samarbetar väl med dina kollegor och andra i verksamheten. Ett gott samarbete innebär god kommunikation, trygghet och en gemensam målbild. ÖVRIGT Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. För att få effektiv, snabb och säker hantering av din ansökan ber vi dig att skicka din ansökan direkt via länken i annonsen.
Väx som säljare och gör karriär hos Verisure! Vi söker vassa personer till vår säljstyrka. Från start blir du en del av ett grymt säljteam där du lär dig försäljningsarbetet från grunden. Våra medarbetare är vår största tillgång, därför får du de bästa förutsättningarna för att växa hos oss. Vi erbjuder dig: · Garantilön och attraktiv provisionsstege utan tak · Tjänstebil · Onboarding i världsklass · Attraktiv karriärstege · Säljtävlingar med extraordinära priser · Kollektivavtal och friskvårdsbidrag Vad innebär tjänsten? Som säkerhetssäljare jobbar du med försäljning som hjälper familjer och människor att känna trygghet i vardagen. I praktiken besöker du privatpersoner för kostnadsfri rådgivning och sälj av säkerhet för ett smartare hem. Du ansvarar för hela säljprocessen från bokning, genomförande av kundbesök till avtalsskrivning och installation. Vi har några av Sveriges absolut bästa säljare och coacher till förfogande och har därför inget krav på tidigare försäljningserfarenhet. Se gärna vår film för en bättre inblick i Verisures arbetskultur: https://www.youtube.com/watch?v=Ar3vs2ytxHo Vi söker dig som: · Har B-körkort (obligatoriskt krav) · Behärskar svenska i tal och skrift. Ytterligare språk är meriterande · Är fri från anmärkningar i belastningsregistret och hos UC · Drivs av att arbeta mot uppsatta mål, ansvarsfull och har en stark vilja att lyckas · Har stort kundfokus med hög integritet · Värdesätter samarbete och ett bra team Urval sker löpande så ta chansen och skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vi tar inte emot ansökningar via mail på grund av GDPR. Under rekryteringsprocessen tar vi utdrag ur belastningsregistret och gör en kreditupplysning. Har du frågor? Läs mer på vår karriärsida eller kontakta rekryteringsteamet på [email protected] . Märk ämnesraden med den ort du är intresserad av att jobba i. Vi ser fram emot din ansökan!
Sävsjö kommun är en liten kommun där det finns stora möjligheter att växa. I den lilla kommunen är det nära mellan människor – mellan dig och dina kollegor och mellan medarbetare och chefer. Tillsammans arbetar vi för att ge våra invånare bästa möjliga service och i våra team får du chans att ta plats, utvecklas och bidra. Hemtjänsten i Sävsjö Kommun växer. Vi utökar därför med en enhetschef till hemtjänstens verksamhetsområde. Du kommer ingå i en engagerad ledningsgrupp där framåtanda och gott samarbete är utmärkande. Ledningsgruppen består av sju enhetschefer från äldreomsorgen och hälso-och sjukvård. Du kommer arbeta tätt tillsammans med dina tre chefskollegor med inriktning hemtjänst. Du kommer vara chef för Hemtjänst Söder som är en engagerad arbetsgrupp med stort brukarfokus och god gemenskap. Du kommer att ha din huvudarbetsplats i Stockaryd. I ditt uppdrag som chef har du administrativt stöd av planerare som är direkt riktad mot din verksamhet samt administratör. ARBETSUPPGIFTER Hemtjänstens verksamhet jobbar ständigt med förbättringsarbeten där brukaren står i fokus. Nu söker vi en kollega som vill vara en aktiv roll i att utveckla äldreomsorgen. Genom samarbete internt i förvaltningen och externt med andra vårdgivare ska du driva och utveckla äldreomsorgens verksamhet för att säkerställa en god och säker omsorg för den enskilde. Som enhetschef har du medarbetar-, ekonomi- och verksamhetsansvar för ditt område. Du har ett helhetsperspektiv samt ett ansvar för att utveckla rutiner, metoder och samverkansformer så att områdets uppdrag fullföljs. Du är i organisationen underställd socialchef och arbetar i en platt organisation vilket ställer krav på ansvarstagande och att arbeta strategiskt. Organisationen skapar handlingsutrymme och möjlighet att arbeta varierande för dig som enhetschef. Vi erbjuder dig arbete i en verksamhet med den lilla kommunens fördelar där beslutsvägarna är korta. KVALIFIKATIONER Du ska ha socionomutbildning eller annan lämplig utbildning inom organisation, ledarskap och socialt arbete. Vi ser det meriterande om du har erfarenhet av arbetsledande befattning inom hemtjänst samt förändringsarbete. Du ska ha goda kunskaper inom lagstiftning. För att lyckas väl i ditt uppdrag behöver du tänka i nya banor och vara en problemlösare. Du bidrar med nya idéer till effektivare arbetssätt och lösningar. Vi ser att du anpassar dig efter förändringar och varierande arbetsuppgifter. Du kan ändra arbetssätt och metod utan att förlora fokus på målet. Du tar ansvar och visar intresse för dina arbetsuppgifter. Du tar egna initiativ och sätter dig in i din arbetsplats mål. Du bidrar med idéer och driver arbetet framåt. ÖVRIGT Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. För att få effektiv, snabb och säker hantering av din ansökan ber vi dig att skicka din ansökan direkt via länken i annonsen.
Bemanningsenheten Värdesätter du som sjuksköterska flexibilitet, variation och att arbeta som sjuksköterska i nya miljöer? Då passar den här möjligheten dig perfekt! Just nu har Höglandssjukhuset i Eksjö största behov av hjälp från Bemanningsenheten. Vi söker Till dessa tjänster söker vi dig som är legitimerad sjuksköterska med behörighet att verka inom svensk hälso- och sjukvård, gärna med någon form av vidareutbildning som t.ex. specialistutbildning inom intensivvård, operation eller barnmorska. Vi vill att du innehar både lång och bred erfarenhet inom din profession. Har du erfarenhet av jobb inom bemanningsföretag är detta en stor fördel. B-körkort är ett krav då det kan vara aktuellt att förflytta sig mellan våra verksamheter inom länet. Vi erbjuder dig Som sjuksköterska i Bemanningsenheten erbjuds du varierande uppdrag där du ges möjlighet att utvecklas vidare inom din profession då du kommer att arbeta på flera olika kliniker och verksamheter inom Region Jönköpings län. I vårt gäng ingår förutom sjuksköterskor även undersköterskor och vårdadministratörer. Om du är intresserad av ett flexibelt jobb där du får chans att lära dig många olika avdelningar och får en bred grund att stå på kan vi vara platsen för dig. Vi erbjuder tillsvidare tjänst med start efter överenskommelse. Alla vi som arbetar inom Region Jönköpings län har tillgång till ett stort antal förmåner, bland annat en attraktiv tjänstepension och ett friskvårdsbidrag på 2 200 kronor per år. Läs gärna mer om förmånerna här: Förmåner, Region Jönköpings län (rjl.se) (https://rjl.se/jobb-och-karriar/Jobba-hos-oss/Formaner/) Det här får du arbeta med Du får en unik möjlighet att vara med och bygga upp Bemanningsenheten och ett team med sjuksköterskor inom Region Jönköpings län . Tjänsten består av olika konsultuppdrag inom varierande verksamhetsområden. Konsultuppdragens längd kommer variera mellan ca 2-4 mån. I dina arbetsuppgifter ingår varierande sjuksköterskeuppgifter och att ge personlig omvårdnad till patienter samt att utföra hälso- och sjukvårdsinsatser. Du samarbetar kring patienten i team tillsammans med medarbetare inom olika professioner, med målsättning att ge en god och säker vård. Förutom dina arbetsuppgifter som sjuksköterska så får du gärna ha ett stort engagemang i Bemanningsenhetens arbete. För att du ska trivas hos oss Som sjuksköterska i Bemanningsenheten behöver du vara flexibel samt ha en god förmåga att kunna prioritera bland dina arbetsuppgifter. Du har inga problem att arbeta självständigt men har även ha en stark förmåga att arbeta i team. För att arbeta hos oss behöver du vara självgående och ha lätt för att anpassa dig till nya rutiner, arbetsgrupper och förändringar. Så här gör du om du är intresserad Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Anders Roos, chef för bemanningsverksamheten, anders.[email protected] 010-242 11 33 Urval och intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag! Välkommen med din ansökan! Vi tar gärna emot samtal från dig som är intresserad av jobbet men tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster. Bemanningsenheten inom Region Jönköpings län startade sommaren 2021 med målen att: • Förbättra resursfördelningen inom hela regionen vid vakanser. • Minska de externa hyrkostnaderna. • Behålla patientsäkerheten vid vakanser, med personal som både är anställda och arbetar inom RJL. • Ge nyanställda och erfarna inom regionen en möjlighet att prova olika verksamheter inom regionen för att kompetensutveckla sig. RJL erbjudande blir då bredare och detta kan förbättra möjligheterna att rekrytera svårrekryterad personal till RJL.
Nu söker vi på Nytida Strandhagen i Sävsjö timvikarie för omgående introduktion. Sök senast 2023-12-31. Ditt uppdrag Vi erbjuder dig ett spännande, omväxlande arbete i personlig miljö med engagerade medarbetare som ser individen bakom problem och svårigheter, med ambitionen att göra skillnad för kvinnor med psykisk ohälsa. Vi arbetar aktivt med att förändra synen på psykisk funktionsnedsättning genom att alltid utgå från individuella behov och önskemål. Som behandlingsassistent fyller du en viktig funktion i det dagliga arbetet med att stödja människor till ett självständigare liv med stor respekt för individens rätt till självbestämmande. I dina arbetsuppgifter kommer att ingå att stödja den enskilde i följsamhet av individuellt veckoschema. Aktivt deltaga i de gemensamma aktiviteter som erbjuds klienterna för att upprätthålla en meningsfull vistelse. Du kommer ha ett nära samarbete med andra kontaktpersoner och behandlingspersonal. I dina uppgifter ingår även att dokumentera utifrån gällande lagstiftning, ge läkemedel på delegation, vissa kökssysslor samt behjälplig med städ vid behov. Om Strandhagen Nytida Strandhagen i Sävsjö är ett litet och personligt behandlingshem för kvinnor från 18 år, vanligast är åldern 18 -30 år. Behandlingshemmet erbjuder fullskalig kvinnobehandling i form av DBT behandling (dialektisk beteendeterapi). KBT (kognitiv beteendeterapi) tillämpas individuellt för personer som inte ingår i DBT-behandling. Personlighetsstörning och neuropsykiatriska diagnoser så som ADHD, ADD och autismspektrumtillstånd är vanligt förekommande. Din erfarenhet och kunskap Du som söker har gymnasieutbildning inom vård och omsorg eller annan likvärdig utbildning. Eftergymnasial utbildning som till exempel socialpedagog eller behandlingspedagog är meriterande. Du har goda kunskaper i svenska i både tal och skrift, god datorvana och erfarenhet av dokumentation. Du har en positiv grundsyn, ett starkt engagemang för människor och är ansvarstagande. Du trivs med att jobba i team, stötta dina kollegor och har alltid de boendes bästa som utgångspunkt i allt du gör. Vi söker dig som värdesätter och känner ett stort engagemang för att göra skillnad för kvinnor med psykisk ohälsa. För att komma till din bästa rätt hos oss behöver du vara självgående, initiativtagande och noggrann med en empatisk, prestigelös och trygg personlighet. Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete med målgruppen och är utbildad inom MI samt kognitivt förhållningssätt. I rekryteringen lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet och vill att du lever våra värderingar: Respekt - Alla har rätt till ett värdigt liv med såväl fysiskt, psykiskt som socialt välbefinnande. Ansvar - Vi har medarbetare som vågar och vill och chefer som lyssnar och leder. Enkelhet - Det är enkelt att påverka och att vara medarbetare eller att bo och vistas hos oss. Kunskap - Vi reflekterar, lär av varandra och tar tillvara allas kompetens. Övrigt Anställningsform: visstidsanställning tim Lön: individuell lönesättning Tillträdesdag: enl ök. Sista ansökningsdag: 2023-12-31 Utdrag ur misstanke och belastningsregistret kommer begäras innan anställning Krav B-körkort är krav För mer information kontakta: Magnus Johansson, verksamhetschef Tel 076-787 07 40, [email protected] Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Vill du läsa mer om hur det är att jobba inom Nytida klicka här. (https://team.nytida.se/) Nytida ger stöd till barn, unga och vuxna för hela livets behov inom funktionsnedsättning och psykosocial problematik. Vi erbjuder boende, daglig verksamhet, stöd till individ och familj samt skola på cirka 400 enheter runt om i landet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje persons livskvalitet och trygghet i fokus. Nytida ingår i företagsgruppen Ambea. www.nytida.se
Sävsjö kommun är en liten kommun där det finns stora möjligheter att växa. I den lilla kommunen är det nära mellan människor – mellan dig och dina kollegor och mellan medarbetare och chefer. Tillsammans arbetar vi för att ge våra invånare bästa möjliga service och i våra team får du chans att ta plats, utvecklas och bidra. Gata/Parkavdelningens uppdrag avser kommunens infrastruktur med parker, gator och gång- och cykelvägar. Avdelningen består av ca 20 medarbetare fördelat på administration, anläggning, gatudrift och parkenhet. ARBETSUPPGIFTER Som arbetsledare på parkenheten arbetar du med kommunens parkytor tillsammans med cirka 10 parkarbetare och enhetschef. Arbetet inkluderar planteringar, dekorationer, grönyteskötsel, trädbeskärning, snöröjning, tätortsnära skogsskötsel bland mycket annat. Det kan handla om både löpande drift och nybyggnation av parkytor och lekplatser. Det dagliga arbetet sker i nära samarbete tillsammans med arbetsledarna för respektive gatuenhet och skogsförvaltningen. Du kommer att vara en viktig medspelare i det kommunala utvecklingsarbetet tillsammans med samhällsbyggnadsenheten och myndighetsförvaltning vad det gäller planering och projektering av grönområden, parker och lekplatser. Du kommer att ha kontakt med och leda såväl egen personal på enheten som entreprenörer inom samtliga områden. Planering och inköp av utrustning och växter är viktiga moment. Du trivs med att arbeta med flera frågor parallellt och under vissa perioder är arbetet mer intensivt och då är det viktigt att kunna prioritera i ditt arbete. Viktigt är även kort- och långsiktig planering, i nära dialog med enhetschef och övriga arbetsledare inom gata och skog. Beredskapstjänst för snöröjning kan ingå. KVALIFIKATIONER För att bli Sävsjö kommuns arbetsledare för parkenheten krävs att du har en Trädgårdsutbildning eller liknande. Vi söker dig som har god kunskap inom administration, tjänsten kräver administrativ hantering av mejl, ekonomisystem, tidredovisning, Teams, GIS med mera. Inom tjänsten som arbetsledare för parken krävs att du även operativt kan bidra med din praktiska kompetens i form av bl.a. maskinkörning. Maskinparken består idag av redskapsbärare, spakstyrda gräsklippare och traktorer. Rollen som arbetsledare inrymmer många utmaningar vilket ställer krav på flexibilitet, anpassningar efter förändringar och varierande arbetsuppgifter. Du skall besitta förmågan att ändra arbetssätt och metod utan att förlora fokus på målet. Du är en problemlösare som ser möjligheterna när problem uppstår. I rollen som arbetsledare för parkenheten är du serviceinriktad och har ett trevligt bemötande. Du kommer att hantera både interna och externa synpunkter och åsikter i både tal och skrift. Önskvärda utbildningar är Arbete på väg steg 2 och utökad behörighet B96. B-körkort är ett krav för tjänsten. ÖVRIGT Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. För att få effektiv, snabb och säker hantering av din ansökan ber vi dig att skicka din ansökan direkt via länken i annonsen.
Vi på Skruf Snus i Sävsjö söker just nu en engagerad ledare med intresse och erfarenhet av tillverkande industri. Om Skruf Snus Sedan vi började tillverka snus 2002 har vi bibehållit ett innovativt förhållningssätt för att ständigt utmana industrin så att vi lyckas överträffa våra kunders förväntningar. För detta krävs också mod och disciplin, vi sätter därför stort pris på det småländska arv av yrkesstolthet och ambition som präglar vår arbetskultur. Tack vare vår framgångsrika tillväxt gick vi från att stå på våra egna ben till att nu vara en del av Imperial Brands, det fjärde största tobaksföretaget i världen, med mer än 45 000 anställda i fler än 40 länder. Imperial Brands har lång erfarenhet som utmanare i branschen och bidrar inte bara med en tydlig kultur utan också till goda utvecklings- och karriärmöjligheter. Om rollen I rollen som Unit Manager Secondary på Skruf Snus har du huvudansvaret inom din Mini Business Unit. Du arbetar strategiskt inom ansvarsområdet och säkerställer den övergripande processen med fokus på säkerhet, kvalité, effektivitet, kassation och god arbetsmiljö. Rollen har en nyckelroll i vårt ledarskapsteam och du kommer vara ansvarig för att säkerställa att vi möter våra KPI:er. Du kommer även att arbeta långsiktigt för att förbättra processer och arbetssätt för att uppnå produktionsrelaterade mål. Rollen som Unit Manager Secondary innefattar personalansvar samt personalutveckling inom avdelningen. Du kommer att ansvara över två arbetsledare som rapporterar till dig. I rollen ingår ansvar så som: · Leda ditt team för att uppnå fabrikens mål/KPI:er. · Samarbeta med övriga Unit Managers för att uppnå strategiskt uppsatta mål. · Driva projektarbeten relaterade till säkerhet, kvalité, effektivitet och kassation. · Utveckla din avdelning och ditt team för att få en effektivare organisation. · Tillhandahålla ledarskap för medarbetarna kring frånvarohantering, bedömningar samt säkerställa att utvecklings- och successionsplaner finns. · Tillhandahålla en god arbetsmiljö och agera förebild, driva en ’vill’-säkerhetskultur genom att engagera teamet i säkerhet. · Säkerställa att 5S-standarden alltid upprätthålls inom ansvarsområden. · Driva förbättringar av och genom Mini Business Units, samt engagera och inspirera medarbetarna att använda MBU i sitt arbete. Din profil Som Unit Manager Secondary behöver du vara driven, strukturerad och lyhörd. Du kommer i rollen också arbeta med stora delar av organisationen vilket innebär att du behöver uppskatta att samarbeta med olika personer och avdelningar. För rollen som Unit Manager Secondary krävs också att du: · Med enkelhet kan kommunicera på svenska och engelska i text såväl som tal. · Har en framgångsrik erfarenhet i personalledande roll. · Har en eftergymnasial utbildning med inriktning på ledarskap och/eller tillverkningsindustri, eller arbetslivserfarenhet som kan betraktas som likvärdig. · Har en positiv inställning och villig att förbättra organisationen, medarbetarnas kompetens samt din egen. · Kan ge feedback på ett lämpligt sätt samt kan hantera feedback när den ges. · Kan ta initiativ för att möta och agera på utmaningar när det behövs. Om anställningen: Anställningsform: Tillsvidareanställning (6 månaders provanställning) Lön: Månadslön Arbetstid: Dagtid Ort: Sävsjö Kollektivavtal: Unionen CV och personligt brev skickas senast 2023-12-15 till [email protected] Vi tillämpar löpande urval och tillsättning, så låter tjänsten intressant – skicka in din ansökan snarast.
Är du trött på vardagen? Vill inte jobba 8-17 varje dag? Vill kunna påverka din lön? Då har du hittat rätt! Vi söker nya säljare till vårt team. Du bestämmer schema själv för varje vecka och du har en garantilön + provision. Som säljare hos oss åker man ut på förbokade kundbesök för att presentera vår produkt Roboclean. En städmaskin som har en världsledande teknik. Produkten har många funktioner: Luftrening, rekond, skurmaskin, sanering, tvätt m.m Allt detta i samma enhet! Vi har vårt huvudkontor i Västerås. Stor lokal med ljusa öppna ytor. Sen har vi även filialkontor i Gävle och Helsingborg. På kontoren är man vid möten, utbildningar osv. Annars utgår man hemifrån under veckorna när man jobbar. Vi är just nu i en ganska expansiv fas och behöver få in fler duktiga säljare. Vi har även en karriärstege där man kan klättra om man har högre mål än att bara jobba som säljare. Enda kravet vi har är att man har körkort och egen bil då man utgår från hemmet och ska ta sig till sina kunder. Vi intern utbildar all personal så inga tidigare erfarenheter krävs. Vi söker både heltidstjänster och deltidstjänster. Så är du: - Tävlingsinriktad - Målmedveten - Flexibel - Ansvarsfull - Social - Driven Så är detta jobb för dig. Vi håller intervjuer löpande så välkommen med din ansökan.
Visar 1 till 10 av 39 jobb