Om företaget Sedan 1998 har vi på LBF Bygg AB levererat byggprojekt till nöjda kunder. Med gedigen erfarenhet, professionalism och högt kvalitetstänkande utför vi byggentreprenader som överträffar våra beställares förväntningar. Vår personal besitter lång erfarenhet och säkerställer hög kvalitet i allt vi gör. Vi arbetar alltid för att göra det omöjliga möjligt. Vi har genom åren etablerat goda relationer med leverantörer, underleverantörer och samarbetspartners, vilket ger oss fördelar i form av konkurrenskraftiga priser, hög kvalitet och leveranssäkerhet. LBF Bygg AB bedriver både större och mindre byggentreprenader, byggservice och ROT-arbeten. Våra kunder finns inom kommuner, fastighetsbolag, kommersiella affärscenter och statliga verksamheter. Vi tänker långsiktigt och strävar alltid efter att erbjuda de bästa och mest hållbara lösningarna för våra kunder. LBF söker ny en kalkylator/ Inköpare för att stärka upp teamet ytterligare. Du kommer att delta i anskaffningsarbetet genom att upprätta konkurrenskraftiga anbudsunderlag och har kunskaper om marknadspriser, utveckling på marknaden. Vi ser gärna att du har lång erfarenhet av byggproduktionen och varit aktiv som arbetare. Några av arbetsuppgifterna Ta fram anbuds kalkyler och förbereda anbudsunderlag. Ta fram sidoanbud och alternativ kalkyler. Utföra och förbereda kontraktsunderlag. Ta fram underlag och ge förslag på tidplaner. Göra offertförfrågningar. Utvärdera offerter. Inköp Ansvara för system hantering. Skickar ut & tar emot förfrågningar Meriterande är om du har erfarenhet inom: · Entreprenadjuridik · Wikells · Bluebeam Vi söker dig som är noggrann, strukturerad och kvalitetsmedveten. Du är kostnadsmedveten och har förmåga att fatta beslut. Du tycker om att arbeta självständigt med förmåga att driva ditt eget arbete framåt men har även lätt för att samarbeta och är van att arbeta mot tydliga deadlines. Du har goda datakunskaper och trivs med att arbeta med siffror. START: Enligt överenskommelse
Om företaget Sedan 1998 har vi på LBF Bygg AB levererat byggprojekt till nöjda kunder. Med gedigen erfarenhet, professionalism och högt kvalitetstänkande utför vi byggentreprenader som överträffar våra beställares förväntningar. Vår personal besitter lång erfarenhet och säkerställer hög kvalitet i allt vi gör. Vi arbetar alltid för att göra det omöjliga möjligt. Vi har genom åren etablerat goda relationer med leverantörer, underleverantörer och samarbetspartners, vilket ger oss fördelar i form av konkurrenskraftiga priser, hög kvalitet och leveranssäkerhet. LBF Bygg AB bedriver både större och mindre byggentreprenader, byggservice och ROT-arbeten. Våra kunder finns inom kommuner, fastighetsbolag, kommersiella affärscenter och statliga verksamheter. Vi tänker långsiktigt och strävar alltid efter att erbjuda de bästa och mest hållbara lösningarna för våra kunder.LBF söker projektledare för omgående anställning. Vi är ett företag med ledning som har över 30 års erfarenhet av Byggbranschen och kommer nu att lägga i en extra växel för att förstärka företaget. LBF har flera ramavtal och starka beställare. Vi erbjuder våra medarbetare utvecklingsmöjligheter i en spännande arbetsmiljö med variation och utmaningar. Arbetsuppgifter: Som projektledare har du en central roll och dina arbetsuppgifter kommer bestå av att ansvara för att leda och driva projekt utifrån krav, ekonomi, tid och resurser. Du har en viktig roll och dina arbetsuppgifter kommer att bestå av att självständigt leda och styra i projekt. Du ska också genom rätt resurser, kvalitet och effektivitet säkerställa lönsamhet i projekt. Genomföra produktion utifrån rådande tekniska krav och leda samtliga medarbetare i projektet. Du kommer även ansvara för vissa inköp. På projektledare ligger även ansvar att aktivt informera, kommunicera och ge återkoppling till Arbetschef. Du kommer alltså att vara navet i kommunikationen med leverantörer, beställare och alla i produktionen. Vem söker vi: Som person gillar du tidiga morgnar och du är prestigelös, ärlig, positiv och trivs med att ha många olika kontaktytor inom och utanför företaget. Du har inga problem med att hjälpa till där det behövs. Du har ledaregenskaper, ansvarsfull och du gillar problemlösning Krav: 5 år inom branschen Bas U och Bas P Svenska i tal och skrift B-körkort. Projekten är i regel på norra sidan Storstockholm och vi utgår från Arlanda Stad men vi utför även arbete i andra städer.
Har du ett brinnande intresse för teknik och vill arbeta med att utveckla robusta lösningar för framtidens försvar? Om du är en motiverad och erfaren ILS ingenjör som söker en spännande möjlighet att växa och göra skillnad, vill vi gärna höra från dig. Ansök idag och bli en del av vårt innovativa team på MilDef! MilDef är en global ledare inom ruggade IT-lösningar som nu söker en ILS-specialist till sitt växande team i Rosersberg. Här får du en nyckelroll i att säkerställa att företagets produkter fungerar – under hela sin livscykel. Välkommen till ett bolag i stark tillväxt där du får kombinera teknik, struktur och samhällsnytta, ansök idag! OM TJÄNSTEN I rollen som ILS-specialist (Integrated Logistics Support) blir du en viktig länk i arbetet med att säkerställa driftsäkerhet, underhållsstrategier och hållbarhet hos framtidens försvarssystem genom hela livscykeln. Det innebär att du kommer planera, analysera och optimera allt från underhåll och reservdelar till teknisk information och driftsäkerhet. Du kommer att samarbeta med olika verksamhetsområden som systemsäkerhet, inköp och konstruktionsavdelning och du blir en del av ett kunnigt och prestigelöst team där idéer och förbättringsförslag välkomnas. Du erbjuds - En teknisk och strategisk roll i ett ledande företag som bidrar till ett säkrare samhälle - Möjligheten att växa in i rollen och att få ha en stor påverkan – oavsett om du är junior eller mer erfaren - En inkluderande arbetsplats med stark gemenskap och trivsel - Friskvårdsbidrag, kollektivavtal, regelbundna hälsoundersökningar och ett internt "Happiness team" som ordnar sociala aktiviteter ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Leda och utveckla ILS-arbetet i projekt * Utföra analyser som LCC, ARMS, FMECA, LORA m.fl. * Optimera underhållsberedning och reservdelsstrategier * Skapa, uppdatera och kvalitetssäkra teknisk information (ex. enligt ASD S1000D) * Utforma underhållsplaner och hantera förnödenhetsregister (GOF) VI SÖKER DIG SOM - Har en avslutad civilingenjörsutbildning, högskola eller motsvarande erfarenhet. - Viss erfarenhet inom ILS-arbete och god teknisk förståelse. - God IT-vana och kunskap i Office-paketet. - Kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift eftersom båda språken används i arbetet. - Har B-körkort då resor i tjänsten förekommer. Det är meriterande om du har - Erfarenhet inom ILS eller liknande områden. - Kunskap om ILS-standarder och dokumentation. - Arbetat inom försvarsindustrin eller Försvarsmakten. För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Flexibel - Strukturerad - Målmedveten - Hjälpsam Rekryteringsprocessen Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. * Personlighets- och problemlösningstest * Telefonintervju med Academic Work * Digital evidensbaserad djupintervju med Academic Work * Första intervju med MilDef * Andra intervju med MilDef * Bakgrundskontroll och drogtest * Referenser + Beslut Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET MilDef- WE ARMOR IT. MilDef is a global systems integrator and full-spectrum provider specializing in rugged IT for military, government and critical infrastructure sectors. MilDef provides hardware, software, and services that shield and protect critical information streams and systems, when and where the stakes are the highest. MilDef’s products are sold to more than 200 customers through companies in Sweden, Norway, Finland, Denmark, United Kingdom, Germany, Switzerland, the United States and Australia, and through partner networks in more than 40 countries. MilDef was founded in 1997 and is listed on Nasdaq Stockholm since 2021. We kindly decline contact from advertising and recruitment sales!
Om företaget Sedan 1998 har vi på LBF Bygg AB levererat byggprojekt till nöjda kunder. Med gedigen erfarenhet, professionalism och högt kvalitetstänkande utför vi byggentreprenader som överträffar våra beställares förväntningar. Vår personal besitter lång erfarenhet och säkerställer hög kvalitet i allt vi gör. Vi arbetar alltid för att göra det omöjliga möjligt. Vi har genom åren etablerat goda relationer med leverantörer, underleverantörer och samarbetspartners, vilket ger oss fördelar i form av konkurrenskraftiga priser, hög kvalitet och leveranssäkerhet. LBF Bygg AB bedriver både större och mindre byggentreprenader, byggservice och ROT-arbeten. Våra kunder finns inom kommuner, fastighetsbolag, kommersiella affärscenter och statliga verksamheter. Vi tänker långsiktigt och strävar alltid efter att erbjuda de bästa och mest hållbara lösningarna för våra kunder. Att arbeta som snickare hos oss på innebär att du kan arbeta med allt från stora byggprojekt till mindre sniderier. Yrket passar dig som gillar fysiskt arbete, är händig, kreativ och som gillar att jobba i varierade miljöer. Arbetet innebär Byggservice och du befinner dig ofta i kundens närmiljö, som kan vara förskolor, skolor, äldreboenden, kontorsmiljöer samt större projekt. Vi söker dig som är självgående, ansvarstagande och lösningsorienterad. Har fokus på kvalitet, professionalism och kundnöjdhet. Har god kommunikativ förmåga, hög arbetsmoral och positiv drivkraft. Du har god fysisk kondition som kan arbeta effektivt i krävande miljöer. Vi ser gärna att du bor i närområdet då våra arbeten ofta ligger norr om Stockholm.
Enkla Jobb är en jobbplattform för jobb som inte kräver akademisk utbildning eller arbetslivserfarenhet. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: För att kunna söka detta jobb måste du ha ett annat jobb eller studier minst 50% Vi söker efter dig som har erfarenhet av att jobba som diskare. Har du tidigare erfarenhet ifrån restaurangbranschen så är det meriterande men det viktigaste är att du är en person med servicekänsla, utstrålning, har viljan att lära och är stresstålig. Att vara diskare är ett ansvarsfullt och viktigt jobb på en restaurang. Som diskare diskar du allt från kök och matsal, och ställer tillbaka allting där det ska vara. Ibland kan du få hjälpa till i köket med enklare sysslor och ibland också i restaurangen. Det är viktigt att man håller rent och fint och lämnar diskrummet rengjort efter avslutat pass. De flesta av våra uppdragsgivare är konferensanläggningar och hotell i Sigtuna kommun. Registrerar du dig med ditt CV via denna annons är du alltid sökbar i vårt system när vi får uppdrag där vi bemannar olika företag med diskare. Du blir anställd hos oss som bemanningskonsult och uthyrd på olika uppdrag. Beskriv gärna vem du är, och när du finns tillgänglig för uppdrag. Om Vi Bemannar.nu Vi Bemannar.nu är ett bemanningsföretag och som gör avstamp i Arlandaregionen. Vi har olika typer av bemanningsuppdrag såsom lager, logistik, spedition, servis. Ansökan Vi vet att behovet av diskare är stort och behöver fler kandidater i vår kandidatdatabas. Ansök nedan med ditt CV och passa även på att beskriva i ditt personliga brev, eller fritext-rutan, om vad du helst vill göra och i vilka roller du är ditt bästa jag. Varmt välkommen att söka! Jobb från meetastudent.com
OM OH MY GOOD: Oh My Good vill erbjuda fler människor lyxen att äta en god måltid, fylld av smakupplevelser, on the go! Upptäck fräscha, frikostiga bowls och mackor fyllda med sanslöst goda smaker och råvaror! Alltid med läckra såser och tillbehör som ger dig en hel meny av nya favoriträtter Ready and good to go! Oh My Good är ett lokalt kök och produkterna tillagas i ett helt nybyggt produktionskök i Arlandastad norr om Stockholm. Alla rätterna görs på extra fina råvaror och tillbehör med mycket oh my good-känsla. För att varje måltid ska vara en stund av njutning, även en snabb lunch eller middag från färdighyllan. Thank goodness! Oh My Good har under det senaste åren jobbat med sitt färdigmatkoncept som har en public premium position, dvs. väldigt hög kvalitet till ett bra pris. Maträtterna säljs idag i Mälardalen både inom dagligvaruhandeln och hotell -& restaurangsegmentet. Genom sin säljkår och existerande distribution så täcks redan idag allt mellan Uppsala, Norrköping och Västerås med över 800 dagliga leveranspunkter. Mer om Oh My Good! går att läsa här: https://ohmygood.se/ OM TJÄNSTEN: Nu söker vi en ansvarig person som vill driva utvecklingen i köket framåt. Du är delaktig i den dagliga verksamheten i driften men är idérik och vill vara med och utveckla sortimentet. I dagsläget satsar man mycket på ett växtbaserat sortiment av varmrätter men även kyckling och fisk i det kalla sortimentet men för den kreativa går detta att utveckla med flera rätter. Du tillsammans med dina kollegor planerar och säkerställer att den höga kvalitén av maten efterhålls, bevaras och utvecklas. Du är ansvarig både för varmköket och för kallköket. Kollektivavtal med Livs finns och arbetstiderna kan variera men är förlagda främst söndag till torsdag dagtid. Vi hoppas på att tillsätta tjänsten fortast möjligt. Du blir anställd direkt av Oh My Good efter att Majola har genomfört rekryteringen. OM DIG SOM SÖKER: Du är en utbildad kock med restaurangutbildning (3-årig) eller motsvarande och har goda matlagningskunskaper i både varm- och kallkök samt har jobbat i en arbetsledande position tidigare. Vi ser gärna att du har dokumenterad arbetslivserfarenhet på minst 3 år. Du har goda kunskaper kring hygien och är organiserad, pålitlig, har god teamkänsla och passion för ditt yrke. Självklart så är du självgående och har en vilja att utvecklas tillsammans med företaget. Vi tror att: Du har goda ledaregenskaper och vet hur man bygger starka team. Du har goda kunskaper om allergener och specialkost. Du kan hantera stora produktionsvolymer. Du har erfarenhet av att jobba efter recept. Du har goda kunskaper i svenska i tal och skrift. VEM ÄR DU? Du har ett glatt humör och en positiv inställning Du är en engagerad medarbetare och ledare Du gillar att ta initiativ och ansvar Du vill lära dig mer för att kunna utvecklas Du är en stolt representant för varumärket Låter detta som tjänsten för dig? Ansök då direkt via vår annons!
Nu söker vi chaufförer med C behörighet i Märsta. Vi söker dig som både har erfarenhet sedan tidigare eller är i början av din karriär, är du noggrann, självständig och vill vara med och göra samhället bättre? Då har du hamnat rätt. Perioden för arbetet gäller under sommaren mellan NU-V.35 med en stor chans till förlängning. Kan man inte arbeta hela perioden är det också av intresse. Om jobbet: Du kommer att arbeta med att samla in återvinningsmaterial i Märsta. Som renhållningschaufför förekommer även mycket jobb utanför lastbilen där det kan tillkomma tunga lyft vilket kräver att du är fysiskt aktiv. Vi söker dig som är redo att arbeta som C-chaufför åt ett återvinningsföretag. Som chaufför är det viktigt att du klarar av att köra fordonet på ett säkert och tryggt sätt. Vi ser gärna att du har erfarenhet av köra tyngre fordon, gärna Kranbil. Arbetsuppgifter: Framföra fordonet på ett säkert sätt Lasta återvinningsmaterial med hjälp av Kranbil Arbeta med ett miljö och säkerhetstänk Hantera hushållssopor Hantera glas, plast och metall återvinning Om dig: Denna roll passar dig som har god körvana med C-Fordon. Du besitter god kunskap inom återvinning och transport. Du ska ha ett glatt kundbemötande och en bra inställning. Du ska vara noggrann, ansvarstagande och kunna arbeta självständigt. Är du van vid att ta egna initiativ och drivs av att ha många bollar i luften så ser vi det som extra meriterande. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Kvalifikationer: Ansvarstagande och prestigelös C-Körkort samt YKB Kunna tala och skriva svenska Erfarenhet från liknande arbetsuppgifter inom återvinning och kunskap av att framföra tyngre fordon är meriterande. Dina arbetstider är mån-fre 06:00-15:00. Lön enligt kollektivavtal. God ersättning. Om oss: Det är vi som är Simplex. Framtidens bemanningsföretag med siktet inställt på utveckling. För det är precis vad vi vill skapa, utveckling för företag och människor. Med rätt person, på rätt plats skapas nytta för alla parter. Idag ser ni våra konsulter köra truck på terminaler, leverera pallar med tunga fordon, leda logistiken på byggarbetsplatser eller packa orders på lager. Men det är bara en liten del av vad vi erbjuder. Hos oss arbetar människor som vill framåt och som driver på logistiken i hela Sverige. Svårare eller enklare behöver det inte vara. Är du redo för nästa steg i karriären, öppnar vi dörrar till nya möjligheter. Vårt mål är att ta vara på varje individs unika kompetens och förädla med erfarenheter. Välkommen till Simplex!
Vi är en del av världens äldsta biluthyrningsfirma som grundades redan 1912. Vi är ett globalt växande varumärke som de senaste fem åren har haft en tillväxt med 265%. Vi finns på mer än 100 platser i Sverige och i 105 länder runt om i världen. Hos oss på SIXT Biluthyrning kommer du att arbeta med välkända varumärken som Audi, BMW och Mercedes-Benz. Du kommer ta plats i ett team som tillsammans levererar en förstklassig upplevelse. Vad vi kan erbjuda dig En mycket god marknadsmässig lön. Yrkesmässig och personlig utveckling. Vara del av ett team som gemensamt driver stationen mot uppsatta mål. Varierande arbetsuppgifter. Arbete i en internationell och intensiv arbetsmiljö. Parkeringsmöjligheter på arbetsplatsen. World Wide rabatt på hyrbilar hos SIXT till dig och din familj/vänner. Årliga resor med företaget. Din roll Du kommer som biluthyrare att hantera våra kunders hyrbilsupplevelse hela vägen, från bokning och upphämtning, till återlämning samt hantera uppföljning och frågor som inkommer. Vi jobbar efter ett rullande schema där man arbetar dagtid vissa veckor och kvällstid andra veckor. Dina arbetsuppgifter Kundmöten över disk, via telefon och per mail. Aktivt arbeta med behovsanalys och merförsäljning av SIXT produkter. Riskbedömning. Etablera och vårda kundrelationer. Om dig Förtroendeingivande. Naturlig servicekänsla. Resultatinriktad. Ansvarstagande. Förmåga att med en lugn och positiv inställning kunna hantera utmanande situationer. Du har Goda kunskaper i Engelska, tal och skrift. B körkort minst 1 år. God datorvana. Möjlighet att arbeta både dag- och kvällsskift Arbetstider På Sixt Arlanda arbetar du på ett rullande 7-veckorsschema där du skiftar veckovis mellan 07.00-15.30, 11.30-20.00 och 15.30-24.00. Du arbetar ungefär varannan helg. Om arbetsgivaren Sixt rent a car startades i München av familjen Sixt 1912. Sixt börsintroducerades i mitten på 1980-talet och blev då också marknadsledande i flera Europeiska länder, framförallt i Tyskland. Sixt är fortfarande i familjen Sixt ägo och drivs idag av Erik och Regine Sixts två söner Alexander och Konstatin Sixt. I Sverige drivs Sixt som franchise och finns på de flesta stora orter, flygplatser och järnvägsstationer med ca 120 utlämningsställen från Kiruna i norr till Malmö i söder och vi expanderar med nya kontor hela tiden. Vår affärsidé är att förse våra kunder med mobilitetslösningar från 1 dag upp till 3 år. Vi erbjuder kundservice i världsklass och premiumbilar tillhörande märken som BMW, Audi och Mercedes-Benz, med flera. Ansökningsprocessen Tjänsten skall tillsättas omgående och ansökningar behandlas löpande. Därmed kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdag. Vid frågor är du välkommen att kontakta [email protected]
Air China Stockholm Air China Cargo Assistant Air China is China’s only national flag carrier and a member carrier of the world’s largest airline network - Star Alliance. Air China Stockholm was established thirty-six years ago, and it is constantly expanding. The company currently is seeking a new employee to a growing cargo service team within the Air China Stockholm Cargo Office. The working location is Arlanda Cargo City. Job description: 1.Supervise and coordinate with ground service agents to ensure cargo flight punctuality and safety. Ensure safe cargo operations 2.Manage import and export goods also supervise the service quality of ground agents 3.Regularly check the storage conditions of container equipment, report all the details to equipment control department in time 4.Provide consulting services to customers, handle customer claims and report to the head office regularly 5.Input correct freight information in relevant systems and send reports to Cargo Operation Manager 6.Together with cargo ground agents to Support Cargo aircraft,such as loading and unloading,maintenance,navigation,catering and other serivices Qualifications: 1.Good communication skills and good teamwork spirit. 2. Language required: Excellent Swedish and English. Chinese is a merit 3.Related years of work experience required 4. Must be able and flexible to work variable schedules including overtime, weekends and holidays 5. Energetic, courageous, enthusiastic and responsible. Self-motivated and able to work independently. 6. Work permit in Sweden Air China Stockholm can offer: 1. Good career experience in the largest Chinese airline company 2. A professional and dynamic work environment. Please send your CV and cover letter in English to: [email protected] Region: Stockholm Working hours: 40 hours per week, full time Application deadline: 2025-06-30 Expected Start Date: As Soon As Possible Location: Stockholm Arlanda Cargo City Contact Infor: [email protected]
Välkommen till en värderingsstyrd organisation Attendo Hemtjänst Sigtuna erbjuder personcentrerad omsorg till våra kunder. Vi arbetar med utgångspunkt från individens behov och önskemål för att säkerställa att våra kunder får ett tryggt och självständigt liv i sitt eget hem. Nu söker vi en Planeringsledare som också arbetar ute hos våra kunder! Vi söker dig som trivs med att ge god service, skapa fina relationer och vill ge livskvalité till våra kunder. Du är en självständig, ödmjuk och ansvarsfull person som brinner för omsorg och service och kan se individens behov. Att ha en arbetsledande roll är stimulerande och du gillar att handleda dina kollegor i hälso- och sjukvårdsfrågor. Om rollen Planeringsledaren arbetar i nära samarbete med verksamhetschef och biträdande verksamhetschef, utifrån gällande målsättningar, strategier och andra riktlinjer. En spännande tjänst där du arbetar med daglig planering och uppföljning av hemtjänst och hushållsnära tjänster, men även att du är ute och arbetar hos våra kunder. Yrkesrollen kräver bra verksamhetsförståelse och dagligt arbete på detaljnivå. Du arbetar med ständigt förbättringsarbete som i korthet innebär att arbetet utförs på ett resurs optimerat och effektivt sätt, från beställning till utförande, med fokus på kund. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat Bemanningsplanering, styrning och uppföljning Coacha och följa upp verksamhetens medarbetare i syfte att nå mål och skapa god trivsel Arbeta i olika system gällande ex planering, nyckeltal, fakturering och beställningar Externa kontakter Delta i det systematiska kvalitets- och arbetsmiljöarbetet Dina kvalifikationer Yrkeshögskola, exempelvis serviceinriktad vård- och omsorgsplanering Samordnare med arbetsledaransvar eller annan relevant utbildning/erfarenhet God datorvana God förmåga att uttrycka dig på svenska i tal och skrift Meriterande Tidigare arbete i hemtjänst eller andra serviceyrken inom samordning eller planering är meriterande B-körkort är meriterande Anställningsform Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning (Dagtid vardag) Tillträde omgående eller enligt överenskommelse. Vad kan vi erbjuda Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder utbildningsmöjligheter, kollektivavtal, friskvård, samt andra förmåner via förmånsportalen AttendoPlus i samarbete med Benifex. Om rekryteringsprocessen Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Sista ansökningsdag 31/8-25 men urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att höra av dig till verksamhetschef Daniel Gårdesten, [email protected] Sammanfattning Roll: Planeringsledare/Trainee planeringsledare Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning Tjänstgöringsgrad: 100% Arbetstid: Dagtid (vardagar) Tillträde: Enligt överenskommelse Om Attendo Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom äldreboende och hemtjänst. Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje. Välkommen med din ansökan – Tillsammans för framtidens omsorg!
Välj ett jobb för att visa detaljer