Få Stockholms högsta lön som undersköterska med oss på PersonalExpressen!
PersonalExpressen AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Hjärtligt välkommen att arbeta som undersköterska i Stockholm med oss på PersonalExpressen! Vi är Stockholms bästa, mest personliga och mest ambitiösa konsultföretag inom vård och omsorg - nu söker vi dig som har skyddad yrkestitel som undersköterska och som vill arbeta på välbetalda uppdrag tillsammans med oss som konsult i Stockholm! Vi erbjuder en konsultuppdrag inom såväl den privata som den kommunala äldreomsorgen och hemtjänsten. Vi hittar alltid ett uppdrag som vi tror kommer att passa just dig baserat på dina önskemål om din framtida karriär! Arbeta på dina egna villkor med hög lön! Vill du jobba vardagar, kvällar, nätter eller helger? Oavsett vad du föredrar så har vi konsultjobb med hög lön att erbjuda dig där vi tar vårt utgångsläge i dina egna tankar om hur du önskar att arbeta! Vi tror på att vara Sveriges bästa arbetsgivare för undersköterskor! Vi tror på att ha Sveriges bästa undersköterskor anställda hos oss och samtidigt vara den bästa möjliga arbetsgivaren för dig. Tycker du också att det är viktigt med en arbetsgivare som lyssnar och förstår dig så har du kommit helt rätt till oss. Vi anstränger oss alltid det lilla extra och är stolta över att inte vara som alla andra! PersonalExpressen förmedlar professionell, ambitiös och jordnära vård- och omsorgspersonal efter våra kunders behov och önskemål. Vi är noga med att de konsulter vi presenterar för våra kunder matchar våra förväntningar gällande humanistiska grundvärderingar, god arbetsmoral samt en hög grad av individuellt ansvarstagande. PersonalExpressens ledning har över 15 års erfarenhet av att driva olika former av verksamheter med offentlig sektor som kund. Vård- och omsorgssektorn ligger oss således mycket varmt om hjärtat. Vi tror att du kommer att trivas utmärkt tillsammans med oss då vi är mycket lojala med våra undersköterskor och alltid ser till att dina individuella behov och önskemål får stå i centrum hos oss! Varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss redan idag! Skicka in din ansökan till oss redan idag så återkommer vi inom kort med vad vi har att erbjuda just dig för välbetalt konsultuppdrag! Vi ser fram emot ett långt och lyckosamt samarbete tillsammans med dig och kommer göra allt vi kan för att vi ska bli den arbetsgivare för dig som du alltid hoppats på att du skulle hitta hem till!

27 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Personlig assistent sökes i Sigtuna
Nordström Assistans AB
Personliga assistenter

Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Om tjänsten Vi söker nu en personlig assistent till en vänlig, ung man med autism som bor i Sigtuna. Tjänsten är på ca 40-50 % på ett 4 veckors rullande schema, som varierar något mellan veckorna. Tjänsten kan eventuellt komma att utökas med tiden (men det är inget måste eller löfte), men bör i dagsläget gå utmärkt att kombinera med till exempel högskolestudier. Som assistent följer du med och stödjer och motiverar under olika aktiviteter som simning och skogspromenader. Du blir en viktig person för hans möjlighet att kommunicera med andra och för att kunna uttrycka vad han vill och behöver. I sociala sammanhang är du en trygg punkt som förutser och planerar för att förebygga onödig stress. Du fungerar som ett stöd under olika typer av vardagssysslor som till exempel vid måltider. Arbetstiderna är förlagda enligt följande: 1-3 kvällspass per vecka med start klockan 15.10 på vardagar, samt en lördag eller söndag ungefär varannan helg. Viss flexibilitet finns. Om kunden Några av hans intressen är att baka och laga mat, läsa Bamse, spela pingis, röra på sig och gå på den lokala bion i lugn miljö. Han går i ett anpassat gymnasium och bor i en trivsam och lugn miljö med sina föräldrar och ett syskon.  Om dig Du är omtänksam och lyhörd och bra på att kommunicera tydligt. Du behöver vara bra på att känna in en situation, läsa av behov och anpassa dig därefter. Som person är du ansvarstagande, flexibel och trygg. Du har lätt för att planera, skapa struktur och ligga steget före. Du gillar att ta egna initiativ och utvecklas inom ditt jobb. Personkemin mellan dig och honom är viktig. Det är en lugn och fin ung man som är följsam och som behöver en assistent som är mån om honom och ser behov han inte uttrycker själv. Det är krav på att du Har flytande kunskaper i det svenska språket, i såväl tal som skrift, så att stödet i kommunikationen fungerar, Kan simma och delta på aktiviteter som innefattar bad, Ser detta som ett varaktigt arbete flera år framåt i tiden och inte som ett tillfälligt extrajobb, Kan uppvisa ett giltigt utdrag ur ditt belastningsregister från Polisen vid en eventuell anställning. Beställ i god tid. Det är meriterande om du Har erfarenhet av arbete med eller har en anhörig med autism och/eller IF, Har erfarenhet av arbete inom vården, i synnerhet av personlig assistans, LSS-insatser, inom anpassad skola (särskola), socialt arbete eller motsvarande, Innehar B-körkort. Omfattning: Deltid.  Antal tjänster: 1.  Tillträde: Omgående. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten tillsätts så snart som möjligt. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Rekryteringsprocessen Din ansökan kommer att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med denna kund måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se

28 dagar sedan
Sista ansökan:
1 november 2025
Ambassadör till Levamottagningen AB
Levamottagningen AB
Finansanalytiker och investeringsrådgivare m.fl.

Vill du vara en del av en meningsfull satsning och påverka företagskulturer på djupet med fokus på mental hälsa? Brinner du för att förbättra arbetsmiljö och alla medarbetares välmående? Vill du arbeta självständigt, skapa långsiktiga relationer och påverka hur företag ser på hälsa? Då är detta rätt roll för dig! Vi har ett tydligt uppdrag – att vara en trygg plats där individer, familjer och företag får kvalificerat stöd för att utvecklas och må bra genom livet. Vi tror på att varje människa är ett spektrum av möjligheter, och vårt team med både ambassadörer och terapeuter är här för att hjälpa dig utforska och förstå dem. Med omtanke, hjärta och odelad uppmärksamhet erbjuder vi en plats där det känns okej att vara precis den du är – och en stadig grund för den du vill bli.  Som ambassadör hjälper du företag att förstå värdet av professionellt psykologiskt stöd för sina medarbetare. Genom utbildning, nätverkande och strategisk rådgivning skapar du affärsmöjligheter och bidrar till att bygga en starkare arbetskultur med fokus på förbättrad mental hälsa. Vi erbjuder: ✔ Frihet att styra ditt arbete ✔ Gedigen utbildning och mentorskap ✔ Konkurrenskraftig ersättning baserad på resultat Vi söker dig som: ✅ Har erfarenhet inom HR, ledarskap eller personalansvar ✅ Är målmedveten, självgående och lösningsorienterad ✅ Är bosatt i Stockholmsområdet eller Skåne Tillsammans för välmående Du behöver ingen anledning för terapi. Utveckling är för alla. Vi utbildade i att lyssna, se, förstå och skapa förändringar. Det som gör Levamottagningen unik är att vi inte bara fokuserar på ett problem som ska lösas – vi ser en hel människa. Därför ger vi rådgivning som är både kvalificerad och personlig; vi hjälper dig att hitta rätt yrkeskategori (psykolog, psykoterapeut eller psykiater), den mest effektiva metoden. En personlig matchning som känns trygg och rätt för dig. Vi hjälper dig att reda ut om det finns flera faktorer som påverkar din utmaning – och i vilken ordning de bör hanteras, allt för att skapa en trygg väg framåt för dig. Om oss Levamottagningen grundades av Åsa Hedrén Videbaek, legitimerad psykoterapeut sedan 2006. Med en lång bakgrund som ledare och entreprenör inom privata vårdbolag tog Åsa år 2024 steget att öppna Levamottagningen. Idén var enkel men viktig; att samla ett engagerat team av psykologer, psykoterapeuter, kuratorer, coacher och psykiatriker, med fokus på medkänsla och kvalificerad omsorg från första kontakt.

28 dagar sedan
Sista ansökan:
29 juni 2025
Biluthyrare till Arlanda
First Rent A Car AB
Backofficepersonal m.fl.

Att det är människorna som skapar Hertz framgång är ingen hemlighet. Bilarna är grunden i vår verksamhet, men det är medarbetarnas engagemang, kunskap och omtanke som gör oss till det marknadsledande hyrbilsföretaget vi är. Om du vill vara en del av ett familjärt bolag där mobilitetslösningar, socialt ansvarstagande, engagemang för människor och omvärld ligger högt på agendan – så kanske detta är nästa steg för dig! Vår uthyrningsstation på Arlanda söker nu förstärkning av extra personal vid behov i rollen som Biluthyrare/CSR (Customer Sales Representative). Rollen som Biluthyrare/CSR är varierande där ditt huvuduppdrag är att ta hand om våra kunder och bilar som båda två alltid står i fokus. Du har en viktig roll i kundens upplevelse av sin hyra, från det att kunden kommer och hämtar sin bil tills returneringen, där ditt kundbemötande är avgörande. Du kommer att hjälpa kunden genom sin bilhyra, såsom att: • Ta emot bokningar & förfrågningar från kunder via telefon, mejl eller över disk • Uthyrning av bilar & upprättande av hyresavtal • Ta emot bilar vid vår returstation • Administration & Daglig planering av stationens tillgängliga vagnpark Är du vår nästa Biluthyrare? För att trivas i denna roll tror vi att du älskar kundinteraktion och i alla lägen ger den bästa möjliga servicen. Utöver service kännetecknas vår värdegrund av trygghet, glädje och respekt där vi gärna ser att du delar detta synsätt med oss. Vi ser gärna att du är initiativtagande, modig och gillar ett högt tempo då ingen dag är den andra sig lik på våra uthyrningsstationer. På Hertz värderar och tror vi på gemenskapen till att uppnå ett mål tillsammans, varav din laganda är viktig för oss.   Ett krav för tjänsten är B-körkort samt att du behärskar svenska och engelska väl, såväl i tal som skrift. Vidare tror vi att du är en administrativ stjärna som har en fallenhet för att lära dig nya system. Det här är Hertz 💛 Hertz är ett familjärt företag med det gula hjärtat i allt vi gör. Vi har ett stort samhällsengagemang och vill göra gott på riktigt varav vi bland annat stöttar flertalet organisationer runtom i landet (Stockholm Pride, Maskrosbarn, Childhood & Röda Korset för att nämna några). För oss är det viktigt att vår organisation ska återspegla samhället, våra kunder och är övertygade om att mångfald på arbetsplatsen stärker konkurrenskraften samt ökar vår interna kollektiva kompetens. Hos oss kallas och är alla våra anställda Medansvariga med möjlighet att ta ansvar och påverka både sin utveckling och i viss mån arbetssituation. Förutom en spännande roll att utvecklas i samt härliga kollegor att arbeta tillsammans med erbjuder vi: - En arbetsplats präglad av servicekultur - Utvecklande ledarskap kännetecknat av respekt - Stora möjligheter att påverka och utveckla vår kundupplevelse - Snabbrörlig organisation med utvecklingsmöjligheter Vi på Hertz är kopplade till Unionen samt Transports kollektivavtal. För oss är flexibilitet gentemot våra kunder mycket viktig, varav arbetstiderna kommer att variera mellan 06.30-23.00 veckans alla dagar. Vi hanterar ansökningar löpande och tjänster kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen, så tveka inte med att skicka in din ansökan redan idag! Observera att bakgrundskontroller kan komma att göras på slutkandidater. Hertz möter människors behov av rörelse med smarta mobilitetslösningar. Vi drivs av omtanke för våra kunder, människor och omvärlde

28 dagar sedan
Sista ansökan:
28 juni 2025
Hotellstädare till Arlanda

Om jobbet: Vi på RA Hospitality söker duktig och erfaren personal inom hotellstäd till vårt grymma städteam på Arlanda. Vem är du? har minst 6 månaders erfarenhet av hotellstäd i Sverige är flexibel är positiv, driftig, lojal och inte rädd för hårt jobb kan kommunicera på svenska eller engelska är noggrann och har ett sinne för detaljer trivs att jobba i ett högt tempo Om tjänsten städning av hotellrum du kommer att arbeta på ett av Arlandas många hotell vi erbjuder en anställning för enstaka dagar tjänsten beräknas tillträdas snarast Varför ska du jobba på RA Hospitality? Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser?  Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen!  Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar!  Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning.   Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden!   Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien.  Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider. Mer om oss RA Hospitality är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 25 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor.  Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.

28 dagar sedan
Sista ansökan:
6 november 2025
Driftledare Underhåll till helautomatiserad återvinningsanläggning
Ls Jobbet AB
Driftchefer inom bygg, anläggning och gruva

Nu söker vi på SÖRAB en Driftledare Underhåll till vår helautomatiserade återvinningsanläggning i Märsta. Har du en bakgrund inom underhåll och vana av att leda personal? Då kan detta vara din nästa utmaning. Hos oss får du en viktig och varierad roll i ett stabilt, samhällsnyttigt företag med möjlighet att påverka och driva underhållsarbetet framåt! Samhället behöver nyttja avfall som en källa till resursförsörjning i större utsträckning. I takt med att SÖRABs ägarkommuner växer ökar behovet av möjligheter att bli av med och återvinna avfall. På SÖRAB arbetar vi för att resursutvinningen av uppkommet avfall ska ske på bästa tänkbara sätt. Som en del i detta har vi investerat i en eftersorteringsanläggning för restavfall baserad på NIR-teknik (Near Infra Red). Om tjänsten På Brista Eftersorteringsanläggning är vi på en spännande tillväxtresa där vi bygger upp vår egen underhållsavdelning. Förutom Driftledare Underhåll består underhållsavdelningen för närvarande av en underhållsplanerare samt två mekaniker. Ambitionen är att ytterligare en mekaniker samt en elektriker/automationstekniker ska tillsättas i framtiden. Driftledarens huvudsakliga arbetsuppgifter är att leda, samordna och följa upp verksamhetens förebyggande och avhjälpande underhåll. Du får aktivt arbeta med att utveckla underhållsprocessen och vid mindre förbättringsprojekt agerar du även projektledare. I rollen ingår personalansvar för underhållsavdelningen. Rapportering sker till SÖRABs anläggningschef. Vi erbjuder dig möjlighet att arbeta i ett stabilt, lönsamt och samhällsnyttigt företag med god sammanhållning och korta beslutsvägar. SÖRAB satsar både på kompetens-utveckling och sociala aktiviteter. Du får dessutom möjlighet att vara en del av den fortsatta tillväxtresan när vi blir både fler och bättre! Om dig Vi ser att du som söker har: Utbildning med teknikinriktning på minst gymnasienivå Dokumenterad erfarenhet av personalansvar Utfört underhållsarbeten i industriell/tillverkande verksamhet Erfarenhet av planering och uppföljning av underhåll i industriell/tillverkande verksamhet Mycket goda kunskaper i tal och skrift på svenska samt goda kunskaper i engelska Det är meriterande om du har: Elektrikerutbildning Vana av underhållssystem Som person är du ansvarsfull, strukturerad och kvalitetsmedveten. För att lyckas i rollen är du proaktiv i ditt arbetssätt med god förmåga att planera och prioritera. Du är noggrann och tar självständigt ansvar för ditt arbete samtidigt som du har en god samarbetsförmåga. Övrigt Tjänsten avser heltid. Verksamheten bedrivs i två skift, helgfri måndag-fredag. Som Driftledare Underhåll är arbetstiden förlagd dagtid. SÖRAB vill ta tillvara de kvaliteter som en jämn könsfördelning och etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Vid frågor om tjänsten kontakta Stellan Höglund, Anläggningschef, 08-505 804 70, [email protected] alternativt rekryteringskonsult Hanna Koponen på 073-592 03 93. Du söker jobbet via jobbet.se. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Inkomna ansökningar kommer att utvärderas löpande och tjänsterna kan därför tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om arbetsgivaren - SÖRAB SÖRAB är ett regionalt miljö-, och returbolag i norra Stockholm som ägs av kommunerna Danderyd, Järfälla, Lidingö, Sollentuna, Solna, Stockholm, Sundbyberg, Täby, Upplands Väsby och Vallentuna. Vårt uppdrag är att på ett miljöriktigt och rationellt sätt ta hand om kommunalt avfall som uppkommer i samtliga ägarkommuner förutom Stockholm. Vi tar även emot verksamhetsavfall från företag. Idag är vi drygt 60 anställda.

28 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Taxi Förare
Kristersson, Robin
Taxiförare m.fl.

Vi är ett taxiäkeri som är anslutna till Värdens Växande Taxibolag (UBER &Bolt) Du ska vara en person som sätter kundens behov i fokus och ger god service. B körkort samt taxi legitimation är ett krav. Vi söker taxiförare som är serviceinriktade och gillar att ge bra service, kan jobba heltid/deltid/helger/kvällar/dag (enligt överenskommelse. Vi behöver Taxiförare i hela Stockholm. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

29 dagar sedan
Sista ansökan:
28 juni 2025
Installationstekniker sökes till MilDef i Rosersberg
Aura Personal AB
Underhållsmekaniker och maskinreparatörer

Installationstekniker sökes till MilDef i Rosersberg! MilDef verkar på en global marknad med världsledande taktiska IT-lösningar. De skräddarsyr IT-produkter och system gjorda för att prestera under de tuffaste av förhållanden. De ska nu utöka deras team i Stockholm med fler installationstekniker. Du erbjuds en intressant och utvecklande roll i ett branschledande bolag som är framtidsorienterat, innovativt och inne i en mycket spännande tillväxtfas. Om tjänsten Hos MilDef får du arbeta med spetsteknologi och omväxlande med mekanik, tekniska apparater och elinstallationer. Deras uppdrag skiljer sig åt över tid och gör arbetet varierande och utvecklande. Ena veckan kan det handla om serieproduktion av olika system och vid andra tillfällen skapar de helt unika system utifrån rådande situation i världen. MilDef arbetar med alla olika typer av plattformar, objekt och anläggningar och har genomfört projekt som involverar stridsfordon, stridsbåtar, ledningscontainrar och anläggningar som ledningscentraler, simulatoranläggningar mm. Som installationstekniker hos MilDef arbetar du nära deras konstruktörer och är inblandad i hela processen i alltifrån utformning av system till konstruktion och testning. Vi söker dig som Vi lägger stor vikt vid din personliga mognad, din motivation och din vilja att leverera med kvalitet och i tid. Har du dessutom en vilja att utvecklas i din roll är MilDef en utmärkt match. Vi ser det som meriterande om du har tidigare erfarenhet från en liknande roll, men det är inget krav för att lyckas i denna roll. Du kan läsa av scheman och ritningar (el och eller mekanik). Krav: Deras uppdrag kräver att du är vara svensk medborgare och klarar av deras säkerhetsprövning. Resor kan förekomma i tjänsten, därav krav på körkort. Om företaget Hos MilDef blir du en viktig del i ett positivt och innovativt team, i ett internationellt bolag i stark tillväxt som fokuserar på kunderna och är extremt kvalitetsmedvetna. MilDef Group verkar på en global marknad med världsledande taktiska IT-lösningar. Man digitaliserar världen, specifikt där mycket står på spel, kraven är som hårdast och där tekniken måste vara oslagbar. Ambition är att vara den mest innovativa och flexibla aktören i branschen, med en kombination av högpresterande produkter, enastående kundservice, lång erfarenhet inom de flesta ingenjörsdiscipliner och en företagsanda baserad på ärlighet, proaktivitet och integritet. På MilDef letar man alltid efter passionerade, smarta och engagerade medarbetare som kan tillföra en ny dimension på vår resa mot framtiden. Hos MilDef kommer du att få de verktyg och det stöd du behöver för att växa, både i din profession och som person. Mildef strävar efter en balanserad ålders- och könsfördelning samt en etnisk och kulturell mångfald. Känner du att detta kan vara något som matchar dina erfarenheter och ambitioner, tveka inte med att skicka in en ansökan redan idag. Rekrytering av tjänsten sker löpandes. Vi ser fram emot din ansökan!

30 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juni 2025
Besiktningstekniker till Opus Bilprovning Märsta-Arlandastad
Svensk Autorekrytering AB
Säkerhetsinspektörer m.fl.

Arbetsbeskrivning Besiktningstekniker – Trygghet, gemenskap och en meningsfull roll i trafiksäkerhetens tjänst Vill du ha ett jobb där du gör skillnad varje dag? På Opus Bilprovning blir du en del av ett team där vi arbetar tillsammans för att skapa tryggare vägar, minska miljöpåverkan och skydda konsumenterna. Genom vårt arbete bidrar vi aktivt till Nollvisionen och en säkrare trafikmiljö. Nu söker vi dig som vill bli en del av vårt team – och vi ger dig den utbildning du behöver för att bli certifierad besiktningstekniker! Vad vi erbjuder: • Utbildning och certifiering – Du får en betald utbildning för att bli besiktningstekniker. • En trygg arbetsgivare – Vi är en stabil och etablerad arbetsgivare som erbjuder goda villkor och en långsiktig karriär. • Ett starkt team – Du blir snabbt en i gänget och får stöd av både kollegor och stationschef. • Möjlighet att göra skillnad – Genom ditt arbete bidrar du till ökad trafiksäkerhet och minskad miljöpåverkan. • Trygga arbetsvillkor och schema – Du arbetar efter ett strukturerat schema med en bra balans mellan jobb och fritid. • Fokus på kundbemötande och service – Vi bygger långsiktiga relationer med våra kunder och strävar efter att ge den bästa upplevelsen vid varje besök. Arbetsuppgifter: Som besiktningstekniker är din huvudsakliga uppgift att kontrollera fordon och säkerställa att de uppfyller högt ställda säkerhets- och miljökrav. Varje dag möter du kunder och ger dem en trygg och professionell upplevelse genom engagerad service och tydlig kommunikation. Vi lägger stor vikt vid kundrelationer och strävar efter att skapa en personlig och förtroendeingivande upplevelse för varje kund. Oavsett om det är första gången någon besiktar sin bil eller en återkommande företagskund, är din service avgörande för att bygga långsiktigt förtroende. Arbetet är omväxlande, ibland i högt tempo, och du jobbar både självständigt och i team. Våra stationer har generösa öppettider, vilket innebär att du kommer att arbeta varierande arbetstider enligt schema. Placeringsort: Märsta-Arlandastad Din Profil Vi söker dig som har ett intresse för fordon och teknik. Du behöver inte ha en fordonsteknisk utbildning men relevant fordonskunskap krävs. Du kan till exempel ha arbetat med service, reparationer eller inspektion av fordon i någon form. Du trivs i en serviceroll där du dagligen möter kunder, ger råd och förklarar besiktningsresultat på ett tydligt och trevligt sätt. För oss är det viktigt att du är noggrann, ansvarstagande, lösningsorienterad och har en positiv inställning. Krav: • Erfarenhet eller kunskap om fordon, men ingen fordonsteknisk utbildning krävs • B-körkort (ej begränsat till automat) • Grundläggande datakunskaper Meriterande: • Certifikat för fordonsbesiktningar (K1) • A, C, CE och D-körkort • Språkkunskaper utöver svenska och engelska Observera att vi genomför bakgrundskontroller på slutkandidater i rekryteringsprocessen. Om företaget Opus Bilprovning är en av Sveriges största aktörer inom fordonsbesiktning, med nära 100 stationer över hela landet och två miljoner besiktningar om året. Vi är branschledande inom kundservice, säkerhet och hållbarhet – och vi klimatkompenserar hela vår verksamhet till 100%. Hos oss blir du en del av en inkluderande och välkomnande arbetsplats där vi värdesätter mångfald, jämställdhet och gemenskap. Här stöttar vi varandra och skapar en arbetsmiljö där du både kan utvecklas och känna dig trygg. Vill du vara med och göra skillnad? Ansök redan idag och bli en del av Opus-familjen! Kontaktuppgifter I denna rekrytering samarbetar vi med Autorekrytering och frågor kring tjänsten besvaras av rekryterare Ethan Arancibia på telefonnummer 070-840 69 73. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tillträdesdatum enligt överenskommelse och nästa utbildningstillfälle för blivande besiktningstekniker startar i augusti.

30 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juni 2025
Personlig assistent sökes till aktiv och glad 9-åring
Saand Assistans AB
Personliga assistenter

Vi söker dig som vill göra verklig skillnad i en ung människas liv! Vår uppdragsgivare är en snart 9-årig pojke med mycket energi, ett stort leende och en stark vilja att utforska världen omkring sig. Han har en medfödd deformation i luftstrupen och andas därför genom en trakeostomi (track). Han har även en autismdiagnos. Trots dessa utmaningar är han en glad och livlig kille som älskar fart och fläkt och därför söker vi nu rätt person som vill vara med och stötta honom i vardagen. Vi söker dig som är: Man, gärna i åldern 20–35 år Aktiv, lekfull och inte rädd för att hänga med i högt tempo Erfaren inom vård, barn eller assistans, eller har en stark vilja att lära dig Flexibel och pålitlig, du kan rycka in vid behov och ta ansvar Bekväm med att arbeta nära barn med särskilda behov All personal får utbildning och delegering för att känna sig trygg i uppdraget. Du kommer att bli en viktig del av ett team som jobbar för att ge vår uppdragsgivare trygghet, glädje och meningsfulla dagar. Arbetet innebär både praktiskt stöd i vardagen och att vara med i lek, aktiviteter och utvecklande stunder. Känner du igen dig? Tveka inte att höra av dig, vi ser fram emot att höra från dig!

30 dagar sedan
Sista ansökan:
28 juni 2025