Sigtuna kommun är en plats med stor spännvidd. Här ryms levande landsbygd, småstad och en internationell flygplats. Ett rikt kulturarv och kulturell mångfald. En stolt historia och stora framtidsplaner. Kanske är det därför drivkraften är så stark att växa, förändras och utvecklas. Det är också därför det är så spännande att arbeta här. Hos oss blir du del av en trevlig och prestigelös kultur där vi hjälps åt och tar tillvara på varandras kunskap, olikheter och erfarenheter. Arbetet är ofta omväxlande, ibland utmanande men alltid meningsfullt. Välkommen hit! Utbildningsförvaltningen ansvarar för all verksamhet inom kommunens förskolor, grundskolor, anpassad grundskola, fritidshem, gymnasiet och vuxenutbildning. Tingvallaskolan är en skola som växer och tar stora kliv i att möta framtidens möjligheter och utmaningar. Vi är en F-9 skola med två klasser i varje årskurs. Vi har elever från förskoleklass till åk 9, en förberedelseklass samt en resursenhet med inriktning elever i språklig sårbarhet. På skolan går idag ca 530 elever. Vi har elever från världens alla hörn vilket berikar vår skola. Vår skola stod klar hösten 2022 och erbjuder lärmiljöer som är byggda för undervisning och inbjuder till lärande. Vi har skogen nära intill skolan och även Märstas idrottsfält som nyttjas under läsåret för att öka den fysiska aktiviteten hos vår elever. På skolan arbetar engagerad och kompetent personal som lär tillsammans i ett ständigt pågående kollegialt lärande. På Tingvallaskolan kan och vill vi driva skolutveckling på hög nivå och vår vision är: "Tingvallaskolan en skola för allas trygghet och framgång där alla tar ansvar tillsammans", vilket vi också försöker förmedla i allt vi gör. Vi har ett starkt kunskapsfokus men samtidigt rustar vi våra elever för att kunna möta framtiden, både kunskapsmässigt och socialt. Vi tror att alla elever kan nå långt och utvecklas i en trygg miljö där elever får träna på att ta ansvar. På Tingvallaskolans arbetar cirka 80 ambitiösa och engagerade medarbetare. I de olika arbetslagen ingår lärare, fritidssamordnare, mentorer, trygghetsvärd och speciallärare. Höga förväntningar, digitalt arbete, trivsel, trygghet och studiero är viktiga delar av vardagen på Tingvallaskolan. Den moderna idrottshallen på Tingvallaskolan är nybyggd sedan tre år. Skolan erbjuder en stor skolgård med många faciliteter som underlättar idrotten utomhus. Gångavstånd till simhall, sportfält, idrottsarena och skogsområden. ARBETSUPPGIFTER Undervisa i ämnet i idrott och hälsa årskurs 1-9 samt sedvanliga uppgifter som hör till tjänsten såsom planering, dokumentation, bedömning, kontakt med vårdnadshavare, delta på skolans möten, kontinuerlig kontakt med mentorer och övriga undervisande lärare. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är behörig i ämnet idrott och hälsa för årskurs 1-9. Har du behörighet i annat ämne ses detta som meriterande då vi söker lärare i idh på ca 60 % men kan då eventuellt utöka tjänsten med annat ämne. Kommande läsår är tjänsten förlagd på årskurserna 1-5 i huvudsak. Du är en välplanerad och engagerad pedagog som skapar struktur och trygghet i undervisningen. Du har god samarbetsförmåga och trivs att arbeta i ett kollegium där ni alla samverkar för elevernas bästa. Du har en professionell och tydlig kommunikation med vårdnadshavare och värdesätter samverkan kring elevernas utveckling. Du bygger goda relationer och skapar en trygg och inkluderande lärmiljö. ÖVRIGT Din ansökan gör du enkelt genom att bifoga ditt CV och svara på några urvalsfrågor kopplade till denna tjänst. Vi ber dig dock att inte bifoga personligt brev. Som anställd i Sigtuna kommun får du ta del av en rad förmåner, bl.a. blir du automatiskt medlem i Personalklubben där du kan delta i olika aktiviteter. Läs gärna mer om våra andra förmåner och hur det är att jobba hos oss i Sigtuna kommun! https://www.sigtuna.se/naringsliv-och-arbete/jobba-hos-oss.html Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.
Nu söker vi en engagerad Brand Ambassador för Polo Ralph Lauren och BOSS till vår butik, Æra Fashion på Arlanda! Vi söker dig som vill ta rollen som Brand Ambassador för Polo Ralph Lauren – en spännande tjänst på 80% med start omgående. Vår resa har bara börjat och vi hoppas att du vill vara en del av vår framtida utveckling. Vi söker dig som har minst tre års erfarenhet från retail- och modebranschen och har tidigare arbetat med starka och välkända varumärken. Du har förmågan att representera ett premiumvarumärke med både stolthet och professionalism. Dessutom arbetar du strukturerat och har en mycket hög servicekänsla. För att lyckas och trivas i rollen ser vi att du har positiv energi och stark arbetsmoral. Du har alltid kunden i fokus och viljan att ge våra kunder den bästa servicen och det där lilla extra. Du är självständig i ditt arbete och värdesätter ett nära samarbete med både din chef och dina kollegor för att tillsammans nå gemensamma mål. Vi tror att du: - Har ett genuint intresse för försäljning, kundservice och varumärkesbyggande - Älskar att möta nya människor varje dag - Vill skapa en inspirerande och inbjudande atmosfär för våra kunder - Bor nära Arlanda - Kan arbete 80% Vi erbjuder: - En unik möjlighet att representera ett av världens mest ikoniska modevarumärken - Konkurrenskraftiga lönevillkor - Möjligheten att vara en del av ett företag i snabb tillväxt - Chansen att påverka butikens drift och kundupplevelse tillsammans med engagerade kollegor Låter detta som en roll för dig? Skicka in din ansökan redan idag och senast den 30 juni 2025. Urval och intervjuer sker löpande. I denna rekrytering samarbetar vi med Beltrami Recruitment. Vid frågor kontakta ansvarig rekryterare Anna Beltrami, [email protected]. Vi genomför bakgrundskontroller på alla våra slutkandidater. Välkommen med din ansökan! Om oss: Airport Retail Norway (ARN) är den ledande aktören inom detaljhandel på flygplatser i Norden. Konceptet ÆRA Fashion etableras på de största flygplatserna i Norge, Sverige, Finland och Traveller UK etableras på 5 flygplatser i Storbritannien. Våra taxfreebutiker finns på alla medelstora flygplatser i Norge, dessutom har vi verksamhet i Sverige, Polen och Estland. ARN driver även varuhuset Steen og Strøm i Oslo och Outlet i Vestby. ARN är helägt av Jotunfjell Partners som har en bred detaljhandelsportfölj som inkluderar VITA, Gullfunn, Elitefoto, Brothers och Simpler Life.
På Migrationsverket arbetar vi med en av vår tids stora samhällsfrågor – migrationen. Totalt är vi cirka 6 000 personer här, och vi har ett ovanligt viktigt jobb! Vi söker migrationshandläggare till Migrationsverket på Arlanda. Hos oss får du arbeta med aktuella samhällsfrågor som påverkas av vad som händer i vår omvärld. Frågor som berör och engagerar. Vi erbjuder en dynamisk miljö som präglas av mötet med människor och ett kontinuerligt lärande. Migrationsverket Arlanda är verkets nationella jour utanför kontorstid. På enheten arbetar vi med samtliga ärendeslag. Exempel på arbetsuppgifter på jourtid kan vara att ta ställning till verkställighetshinder i samband med utvisning, ta ställning till förvarstagande vid asylansökan och samverka med andra myndigheter i olika typer av utlänningsärenden. På dagtid hanterar vi brådskande ärenden med regionen som avgränsning, bland annat så handlägger enheten verkets förvarsärenden i regionen. Om du trivs i en omväxlande och stimulerande miljö där ingen dag är lik den andra så är detta en arbetsplats för dig. Vad gör en migrationshandläggare? Som migrationshandläggare arbetar du med att handlägga, utreda, besluta och ta fram förslag till beslut i olika typer av ärenden. Besluten har rättslig verkan för enskilda personer och påverkar deras rätt till förmåner, rättigheter och skyldigheter. Därutöver arbetar du med administration där du hanterar akter och handlingar som har kommit in eller upprättats i ett ärende. I din roll möter du och har samtal med personer som har ett ärenden hos Migrationsverket och andra intressenter. Samtalen kan handla om att underrätta om beslut eller informera om Migrationsverkets processer samt vägleda och ge service. Du identifierar och hanterar eventuella särskilda behov hos personer och i förekommande fall håller du samtal med vuxna och barn i utsatta situationer. Vem är du? Vi söker dig som är trygg, stabil och har självinsikt. Du har en god samarbetsförmåga, är flexibel, lyhörd och löser konflikter på ett konstruktivt sätt. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och strukturerar själv ditt angreppssätt och driver dina processer framåt. Vidare ser du helheter och tar hänsyn till det större perspektivet, förstår din roll men ser till hela verksamhetens bästa i agerande och beslut. I vårt arbete som statstjänstemän ställs även höga krav på omdöme och en hög säkerhets- och sekretessmedvetenhet. Du som söker har - Akademisk utbildning om minst 120hp med juridisk, samhällsvetenskaplig eller beteendevetenskaplig inriktning eller annan utbildning i kombination med för rollen aktuell och relevant erfarenhet - Erfarenhet av arbete med krav på god service och professionellt bemötande - Kunskap inom förvaltningsrättsliga ärenden - God kommunikativ förmåga och uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska och engelska - Goda kunskaper i Officepaketet Det är meriterande om du har - Aktuell erfarenhet av arbete med utlänningsärenden - Handläggningsvana Upplysningar Anställningsform: Tillsvidareanställning med provanställning Arbetstider: Schemalagd arbetstid (treskift) Placering: Arlanda Tillträde: 15 augusti eller enligt överenskommelse Anställningsförmåner: Läs om våra anställningsförmåner https://www.migrationsverket.se/Om-Migrationsverket/Jobba-hos-oss/Vart-uppdrag-och-arbete.html. Ansökan Välkommen med dina ansökningshandlingar senast den 9 juli 2025. Vi tar emot din ansökan via vårt rekryteringssystem. _________________________________________________________________________________________________________ Om rekryteringsprocessen För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar därför alla sökande och strävar efter en jämn könsfördelning och mångfald. Som statlig myndighet rekryterar vi efter förtjänst och skicklighet. På https://www.arbetsgivarverket.se/jobba-statligt/fragor-och-svar/Hur-ser-rekryteringsprocessen-ut-for-statliga-jobb/ kan du läsa mer om vad det innebär. Vi använder urvalsfrågor under ansökningen. Besvara dem så utförligt du kan eftersom dina svar har betydelse för om du är kvalificerad att gå vidare i rekryteringen eller inte. I vissa rekryteringar använder vi också tester för att bedöma hur väl din skicklighet stämmer överens med tjänsten du söker. Vid en eventuell intervju kan du även få svara på frågor kopplat till säkerhet. Vill du komma i kontakt med fackliga företrädare finns kontaktuppgifter till Saco-S, Seko och ST längst ned på sidan ”Lediga jobb och intresseanmälan” på migrationsverket.se: https://www.migrationsverket.se/Om-Migrationsverket/Jobba-hos-oss/Lediga-jobb-och-intresseanmalan.html För att arbeta på Migrationsverket behöver du ha rätt att vistas och arbeta i Sverige på någon av dessa grunder: svenskt medborgarskap (krav för vissa tjänster), nordiskt medborgarskap, EU-medborgarskap eller permanent uppehållstillstånd. Om du har skyddade personuppgifter, eller annan information som du själv bedömer som skyddsvärd, ska du kontakta [email protected] innan du gör din ansökan så berättar vi mer om våra säkerhetsrutiner. https://www.migrationsverket.se/Om-Migrationsverket/Vart-uppdrag/Personuppgifter.html Migrationsverkets rekryteringar sker helt i vår egen eller upphandlade leverantörers regi. Vi ber därför om att inte få telefonsamtal och mejl från rekryteringsföretag och annonsförsäljare.
Sigtuna kommun är en plats med stor spännvidd. Här ryms levande landsbygd, småstad och en internationell flygplats. Ett rikt kulturarv och kulturell mångfald. En stolt historia och stora framtidsplaner. Kanske är det därför drivkraften är så stark att växa, förändras och utvecklas. Det är också därför det är så spännande att arbeta här. Hos oss blir du del av en trevlig och prestigelös kultur där vi hjälps åt och tar tillvara på varandras kunskap, olikheter och erfarenheter. Arbetet är ofta omväxlande, ibland utmanande men alltid meningsfullt. Välkommen hit! Kommunen är en framtids- och tillväxtkommun med drygt 52 000 invånare boende i någon av våra tätorter Märsta, Rosersberg, Sigtuna stad eller på vår levande landsbygd. Nästan 30 000 arbetstillfällen finns i kommunen varav 20 000 på Arlanda flygplats. Sigtuna Vatten & Renhållning AB är ett kommunägt bolag som driver och utvecklar VA- och avfallsverksamheten i Sigtuna kommun. Tjänsten är placerad på enheten Verksamhetsstöd som ansvarar för bolagets: ekonomi, administration, kundtjänst, utveckling och kommunikation. Verksamheten ger ett stöd både internt och externt. SIVAB befinner sig i en mycket spännande utvecklingsfas. Vi har nyligen flyttat in i våra nya, moderna lokaler – en satsning som skapat nya möjligheter för samarbete, flexibilitet och innovation. Med detta kliv har vi också börjat arbeta på nya sätt, med ökat fokus på digitalisering och ständiga förbättringar. Som en aktör inom samhällsviktig verksamhet är vårt mål att alltid ligga steget före – för att möta invånarnas behov på bästa möjliga sätt. Nu söker vi en innovationsdriven och utvecklingsorienterad person som vill vara med och stärka vår förändringsresa, med särskilt fokus på att etablera agila och hållbara arbetssätt i hela organisationen. Är du en driven person som kan hjälpa oss hitta nya lösningar? Har du ett öga för förbättringar? Är du teknikintresserad, innovativ och vill jobba med utveckling? Då är det här arbete på SIVAB något för dig! ARBETSUPPGIFTER Vill du vara med och göra verklig skillnad i en verksamhet som sätter utveckling, digitalisering och kundnytta i centrum? Hos oss får du ett varierat och meningsfullt uppdrag där du både får påverka och driva förändring operativt såväl som strategiskt. Vi söker en doer med förmåga att se möjligheter, omsätta idéer till handling och som motiveras av att lösa problem, förbättra arbetssätt och skapa struktur. Du är nyfiken, självgående och har en stark känsla för helheten men trivs också med att kavla upp ärmarna och vara nära verksamheten i det dagliga arbetet. Du kommer bland annat att: • Leda och utveckla vårt kvalitets- och verksamhetsutvecklingsarbete • Identifiera och implementera förbättrade arbetssätt, med särskilt fokus på digitaliseringens möjligheter • Ta fram underlag, leda projekt och stötta organisationen i förändringsresor • Arbeta med att förbättra ärende- och dokumenthantering • Vara en aktiv part i arbete med informationssäkerhet och kontinuitetsplanering (tillsammans med vårt säkerhetschef) • Driva samverkan internt - för att skapa helhet, samordning och effekt KVALIFIKATIONER Vi söker dig som brinner för utveckling och som har erfarenhet av att arbeta med förändringsprocesser, gärna med digitalt fokus. Du har: • Erfarenhet av verksamhetsutveckling, digitalisering eller förändringsarbete • Relevant akademisk examen (bedöms av arbetsgivaren) • Förståelse för IT och intresse för systemstöd och digitala lösningar • Erfarenhet i att aktivt delta i projektbaserat arbete, gärna kopplat till digitala processer • Vana att ta fram strategier, beslutsunderlag och kommunicera till olika målgrupper • Mycket goda kunskaper i Office-paketet och utmärkta kunskaper i svenska - både i tal och skrift • Erfarenhet i systemförvaltning är meriterande För att lyckas i rollen behöver du vara: • Proaktiv och nyfiken du ser vad som kan förbättras och vågar föreslå nytt • Strukturerad och lösningsorienterad du får saker att hända • Kommunikativ och lyhörd du samverkar naturligt med andra • Verksamhetsnära och prestigelös du trivs med att arbeta både strategiskt och praktiskt • Medveten om vikten av säkerhetsfrågor och informationsskydd och ser det som en självklar del av verksamhetsutveckling Om du känner igen dig i beskrivningen ser vi fram emot att höra från dig! Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och söker dig som delar vår värdegrund: Kunden i fokus Allas lika värde Gemenskap Varmt välkommen med din ansökan redan idag! ÖVRIGT Din ansökan gör du enkelt genom att bifoga ditt CV och svara på några urvalsfrågor kopplade till denna tjänst. Vi ber dig dock att inte bifoga personligt brev. Anställningen inleds med 6 månaders provanställning. Som anställd i Sigtuna kommun får du ta del av en rad förmåner, bl.a. blir du automatiskt medlem i Personalklubben där du kan delta i olika aktiviteter. Läs gärna mer om våra andra förmåner och hur det är att jobba hos oss i Sigtuna kommun! https://www.sigtuna.se/naringsliv-och-arbete/jobba-hos-oss.html Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.
Vi söker en ny butikschef till Swedols butik i Arlandastad Är du en driven och affärsorienterad ledare som söker nya utmaningar? Då kan du vara den vi letar efter! Om oss: Swedol är ett företag med korta beslutsvägar, hög service och spännande framtidsutsikter. Vi är nu på jakt efter en ny butikschef för vår butik i Arlandastad. Dina ansvarsområden som butikschef inkluderar: • Ansvar för försäljning och personal inom butiken. • Skapa en dynamisk butiksmiljö med aktiviteter och exponeringar tillsammans med dina kollegor. • Säkerställa ett effektivt och kompetent team. • Ledning och engagemang för att maximera butikens resultat. • Sätta och följa upp mål samt rapportera till regionchefen. Du förväntas också agera som en ambassadör för Swedol inom ditt geografiska område, där du bygger och underhåller starka kundrelationer. Detta inkluderar att presentera Swedols produkter och tjänster för olika kundsegment, såsom industri & verkstad, bygg & anläggning, offentlig verksamhet, åkeri & transport samt jord- & skogsbruk. Du har stöd från engagerade medarbetare, säljteam, central marknadsföring och support från huvudkontoret. Dina kvalifikationer och egenskaper: • Erfarenhet inom detaljhandeln eller B2B-branschen som butikschef. • Tidigare bevisad framgång i att leda och utveckla personal. • Tekniskt intresse och förmåga att presentera produkter för kunder. • Driven av försäljning och kundfokus. • Branscherfarenhet är meriterande. Personliga egenskaper som värderas: • Starkt säljfokus och prioritering av kundens behov. • Initiativrik och trivs i kundinteraktioner, med förmåga att motivera ditt team. • Modig i beslutsfattande och tävlingsinriktad. • Högt engagemang och empatisk med ordningssinne och stresstålighet. Vi erbjuder: Ett stimulerande och varierande arbete med utmärkta möjligheter till personlig utveckling och påverkan. Din insats kommer vara avgörande för butikens tillväxt. Ansökan: Vi rekryterar löpande så tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Ansökningar tas inte emot via e-post. För eventuella frågor kontakta ansvarig rekryteringskonsult Malin Niklasson på Retail Recruitment. Tillträde: Enligt överenskommelse. Omfattning: Heltid Observera: Vi tillämpar 6 månaders provanställning och bakgrundskontroll på alla slutkandidater. Välkommen till Swedol – där du gör skillnad! Swedol är multispecialisten för den profesionella användaren. Vi erbjuder kvalitativa varor och tjänster på ett enkelt och proffsigt sätt. Swedol driver webbhandel och cirka 100 butiker i Sverige. Kunderna finns huvudsakligen inom Bygg och anläggning, Industri och verkstad, Åkeri och transport, Jord- och skogsbruk samt Offentlig service. Swedol är tillsammans med bland annat TOOLS och Grolls en del av Alligo-koncernen. I Sverige hittar du oss ofta samordnade i gemensamma butiker. Våra säljare arbetar också gemensamt för alla tre koncept. På koncernens hemsida alligo.com kan du läsa mer om t ex vårt hållbarhetsarbete.
Nu söker vi dig med som vill arbeta heltid som truckförare i Rosersberg. Oavsett om du har lång erfarenhet eller är i början av din karriär, så är du välkommen att söka! Är du noggrann, självständig och trivs med att arbeta fysiskt samtidigt som du vill bidra till en hållbar framtid? Då är det dig vi söker. Lediga jobb truckförare Rosersberg – Om tjänsten Vi söker truckförare i Rosersberg. Det är viktigt att du arbetar noggrant, har ett starkt säkerhets- och miljötänk samt trivs med att ta ansvar. Arbetet sker främst dagtid. Arbetsuppgifter för truckförare Köra lastbil och framföra fordon på ett säkert och tryggt sätt Sortera och hantera hushållsavfall Bidra till en effektiv och hållbar logistik Kontinuerligt arbeta med miljö- och säkerhetsrutiner Kvalifikationer och personliga egenskaper God förmåga att uttrycka dig på svenska i både tal och skrift Noggrann, ansvarstagande och självständig Positiv inställning och bra servicekänsla Meriterande med tidigare erfarenhet av återvinning, avfallshantering, eller tyngre fordon Du är prestigelös och van att arbeta i team Truckförare Rosersberg Heltid – Arbetstid & lön Arbetstiderna är måndag-fredag, kl 07:00-16:00. Anställning sker enligt gällande kollektivavtal och vi erbjuder konkurrenskraftig lön. Om Simplex – Ditt nästa steg i karriären som truckförare Rosersberg Vi på Simplex är framtidens bemanningsföretag som alltid satsar på utveckling – både för företag och för individer. Hos oss jobbar du tillsammans med kollegor som vill framåt och utveckla logistiken i hela Sverige. Vår kultur präglas av mångfald, möjligheter och öppenhet. Vi tror på varje medarbetares unika kompetens och ser till att du får rätt stöd för att utvecklas vidare. Ansök nu – Truckförare Rosersberg Känner du igen dig i beskrivningen? Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av Simplex-familjen! Vi jobbar med löpande urval. Välkommen till Simplex!
Gillar du att leverera hög kvalité och att arbeta i ett högt tempo? Då vill vi på Simplex gärna att du söker dig till oss! Vi söker efter dig som vill ta nästa steg inom logistik och arbeta som lagerarbetare hos en av våra kunder i Rosersberg. Som lagerarbetare arbetar du självständigt med att plocka och packa på lagret. Arbetet innebär att packa varor utifrån en plocklista samt att arbeta nära med ut- och inleverans. Varje lagerarbetare arbetar utifrån sin egna plocklista, där plockningen sker utifrån en given tidsram. Utöver de dagliga arbetsuppgifterna som förekommer så kommer du även att ansvara för de logistiska flödena på lagret. Du kommer att se till så att orderflödet rullar på som vanligt, hålla koll på maskiner och personal för att se vart det exakta behovet finns för stunden. Det är ett varierande och spännande jobb där man har chansen att utvecklas utifrån sin vilja och kompetens. Exempel på arbetsuppgifter: Plock & pack av produkter Scanna in produkter i affärssystem Samordna produkter utifrån en plocklista Arbete vid Autostore Om dig: Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och i denna roll krävs det att du ser helheten från att jobba med egna ordrar till att kunna mobilisera eventuella problem/svårigheter i arbetet. Vi tror att man kommer långt med rätt inställning! Eftersom du är vårt ansikte utåt hos våra kunder är det utav oerhörd vikt att du är kvalitetsmedveten. Arbetsuppgifterna i den här rollen passar dig som är stresstålig, punktlig och ansvarsfull. Meriterande: Körkort Truckkort A+B Arbetstider: Mån-fre 7.00-16.00 Start: Så fort som möjligt med hänsyn till uppsägningstid Omfattning: 40h/vecka Plats: Rosersberg Lön: Enligt ök Om oss: Det är vi som är Simplex. Framtidens bemanningsföretag med siktet inställt på utveckling. För det är precis vad vi vill skapa, utveckling för företag och människor. Med rätt person, på rätt plats skapas nytta för alla parter. Idag ser ni våra konsulter köra truck på terminaler, leverera pallar med tunga fordon, leda logistiken på byggarbetsplatser eller packa orders på lager. Men det är bara en liten del av vad vi erbjuder. Hos oss arbetar människor som vill framåt och som driver på logistiken i hela Sverige. Svårare eller enklare behöver det inte vara. Är du redo för nästa steg i karriären, öppnar vi dörrar till nya möjligheter. Vårt mål är att ta vara på varje individs unika kompetens och förädla med erfarenheter. Välkommen till Simplex!
Gillar du att leverera hög kvalité och att arbeta i ett högt tempo? Då vill vi på Simplex gärna att du söker dig till oss! Vi söker efter dig som vill ta nästa steg inom logistik och arbeta som lagerarbetare hos en av våra kunder i Rosersberg. Som lagerarbetare arbetar du självständigt med att plocka och packa på lagret. Arbetet innebär att packa varor utifrån en plocklista samt att arbeta nära med ut- och inleverans. Varje lagerarbetare arbetar utifrån sin egna plocklista, där plockningen sker utifrån en given tidsram. Det är ett varierande och spännande jobb där man har chansen att utvecklas utifrån sin vilja och kompetens. Exempel på arbetsuppgifter: Plock och pack i Autostore Scanna in produkter i affärssystem Samordna produkter utifrån en plocklista Underhåll av Autostore, agera vid avvikelser Om dig: Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och tror att man kommer långt med rätt inställning! Eftersom du är vårt ansikte utåt hos våra kunder är det utav oerhörd vikt att du är kvalitetsmedveten. Arbetsuppgifterna i den här rollen passar dig som är stresstålig, punktlig och ansvarsfull. Erfarenhet av arbete i WMS System är ett krav. Meriterande: Körkort Truckkort A+B Erfarenhet av WMS system Arbetstider: 07-16 Start: Så fort som möjligt med hänsyn till uppsägningstid Omfattning: 40h/vecka Plats: Rosersberg Lön: Enligt Ök Om oss: Det är vi som är Simplex. Framtidens bemanningsföretag med siktet inställt på utveckling. För det är precis vad vi vill skapa, utveckling för företag och människor. Med rätt person, på rätt plats skapas nytta för alla parter. Idag ser ni våra konsulter köra truck på terminaler, leverera pallar med tunga fordon, leda logistiken på byggarbetsplatser eller packa orders på lager. Men det är bara en liten del av vad vi erbjuder. Hos oss arbetar människor som vill framåt och som driver på logistiken i hela Sverige. Svårare eller enklare behöver det inte vara. Är du redo för nästa steg i karriären, öppnar vi dörrar till nya möjligheter. Vårt mål är att ta vara på varje individs unika kompetens och förädla med erfarenheter. Välkommen till Simplex!
Gillar du att leverera hög kvalité och att arbeta i ett högt tempo? Är du en fena på att köra truck? Då vill vi på Simplex gärna att du söker dig till oss! Vi söker efter dig som vill ta nästa steg inom logistik och arbeta som lagerarbetare/truckförare hos en av våra kunder i Rosersberg. Tjänsten startar omgående. Som lagermedarbetare/truckförare arbetar du både självständigt och i lag med att plocka och packa på lagret. Arbetet innebär att packa varor utifrån en plocklista samt att arbeta nära med ut- och inleverans. Varje lagerarbetare arbetar utifrån sin egna plocklista, där plockningen sker utifrån en given tidsram. Det är ett varierande och spännande jobb där man har chansen att utvecklas utifrån sin vilja och kompetens. Arbetsuppgifter: Ansvara för inleveranser av gods och material Scanna in produkter i affärssystem Samordna produkter i en Autostore. Truckkörning Om dig: Arbetsuppgifterna i den här rollen passar dig som är stresstålig, punktlig och ansvarsfull. Du uppskattar ett högt tempo och har goda kunskaper inom logistik och lagerhantering, vilka du erhållit antingen från studier eller arbetslivet. Om du har erfarenhet av liknande arbete och har erfarenhet av orderhantering är det meriterande. Kravprofil: Truckkort A+B Självgående Meriterande: B-körkort Erfarenhet av arbete med skjutstativstruck Erfarenhet av arbete med motviktstruck Arbetstider: Mån-fre - 07-16 Arbetsplats: Rosersberg Start: Omgående eller med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Om oss: Det är vi som är Simplex. Framtidens bemanningsföretag med siktet inställt på utveckling. För det är precis vad vi vill skapa, utveckling för företag och människor. Med rätt person, på rätt plats skapas nytta för alla parter. Idag ser ni våra konsulter köra truck på terminaler, leverera pallar med tunga fordon, leda logistiken på byggarbetsplatser eller packa orders på lager. Men det är bara en liten del av vad vi erbjuder. Hos oss arbetar människor som vill framåt och som driver på logistiken i hela Sverige. Svårare eller enklare behöver det inte vara. Är du redo för nästa steg i karriären, öppnar vi dörrar till nya möjligheter. Vårt mål är att ta vara på varje individs unika kompetens och förädla med erfarenheter. Välkommen till Simplex!
Gillar du att leverera hög kvalité och att arbeta i ett högt tempo? Är du en fena på att köra truck? Då vill vi på Simplex gärna att du söker dig till oss! Vi söker efter dig som vill ta nästa steg inom logistik och arbeta som truckförare hos en av våra kunder i Rosersberg. Tjänsten startar omgående. Som lagermedarbetare arbetar du självständigt med att plocka och packa på lagret. Arbetet innebär att packa varor utifrån en plocklista samt att arbeta nära med ut- och inleverans. Varje lagermedarbetare arbetar utifrån sin egna plocklista, där plockningen sker utifrån en given tidsram. Det är ett varierande och spännande jobb där man har chansen att utvecklas utifrån sin vilja och kompetens. Arbetsuppgifter: Ansvara för inleveranser av gods och material Scanna in produkter i affärssystem Samordna produkter utifrån en plocklista Om dig: Arbetsuppgifterna i den här rollen passar dig som är stresstålig, punktlig och ansvarsfull. Du uppskattar ett högt tempo och har goda kunskaper inom logistik och lagerhantering, vilka du erhållit antingen från studier eller arbetslivet. Om du har erfarenhet av liknande arbete och har erfarenhet av orderhantering är det meriterande. Tidigare erfarenhet av Skjutstativ är ett KRAV. Kravprofil: Truckkort A+B Självgående Meriterande: Körkort B Arbetstider: 07-16 mån-fre Arbetsplats: Rosersberg Start: Omgående eller med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Omfattning: Heltid Om oss: Det är vi som är Simplex. Framtidens bemanningsföretag med siktet inställt på utveckling. För det är precis vad vi vill skapa, utveckling för företag och människor. Med rätt person, på rätt plats skapas nytta för alla parter. Idag ser ni våra konsulter köra truck på terminaler, leverera pallar med tunga fordon, leda logistiken på byggarbetsplatser eller packa orders på lager. Men det är bara en liten del av vad vi erbjuder. Hos oss arbetar människor som vill framåt och som driver på logistiken i hela Sverige. Svårare eller enklare behöver det inte vara. Är du redo för nästa steg i karriären, öppnar vi dörrar till nya möjligheter. Vårt mål är att ta vara på varje individs unika kompetens och förädla med erfarenheter. Välkommen till Simplex!
Välj ett jobb för att visa detaljer