Lediga jobb i Skinnskatteberg

Sök totalt 23 lediga jobb i Skinnskatteberg

Socialchef till Skinnskattebergs kommun

”Var med och forma framtiden i Skinnskattebergs kommun! Just nu har vi en spännande möjlighet öppen för dig som är intresserad av att axla rollen som socialchef hos oss. Det här är en perfekt tjänst för dig som är duktig på att jobba utvecklingsorienterat samtidigt som du kan prioritera hög kvalitet i vår kärnverksamhet. Vi söker en socialchef som kan leda vägen framåt och som är skicklig på att skapa engagemang och delaktighet bland teamet för att nå gemensamma mål. Vi välkomnar helt enkelt en trygg och framåtsträvande ledare med hjärtat på rätt ställe. Vi ser fram emot din ansökan!”  -Thomas Lindberg-kommunchef. Sammanhang och roll Socialförvaltningen i Skinnskattebergs kommun omfattar vård- och omsorg, individ- och familjeomsorg, LSS, arbetsmarknad och integration, socialpsykiatri, kommunal hälso- och sjukvård, hemsjukvård, interkommunal samverkan för familjerätt och ungdomsmottagning. Som socialchef är du ansvarig för att leda och utveckla socialförvaltningen genom ett brett samarbete, både internt och externt. I rollen ingår personalansvar för sju medarbetare samt ansvar för arbetsmiljö, verksamhet och ekonomi. För att fortsätta utveckla socialförvaltningen kommer du att behöva fokusera på områden som: - kompetensförsörjning - bemanning - digitalisering och effektivisering Som socialchef är du direkt underställd kommunchefen och ingår i kommunchefens ledningsgrupp. I rollen ingår också att leda och stödja socialförvaltningens ledningsgrupp, som består av sju enhetschefer, en socialt ansvarig samordnare och en systemadministratör. Kvalifikationer Vi söker dig som har: - Relevant akademisk utbildning. - God kunskap om socialtjänstlagen. - Erfarenhet av verksamhets- personal- och budgetansvar inom relevant område samt erfarenhet av att leda chefer. - God operativ och strategisk förmåga. Det är meriterade är om du har erfarenhet av arbete på högre chefsnivå inom offentlig sektor och politisk styrd verksamhet. Har du erfarenhet av förbättringsarbete är även detta ett stort plus i kanten. För att lyckas i rollen behöver du vara en trygg och tydlig ledare som är beslutsam och kommunikativ. Du bör även ha ett genuint intresse för människor och vara skicklig på att skapa hållbara relationer baserade på ömsesidigt förtroende. Dessutom är det viktigt att du strävar efter att uppnå goda resultat och har förmågan att slutföra det du påbörjat. Din positiva och samarbetsvilliga inställning smittar av sig och gör det enkelt för dig att engagera andra och skapa en känsla av samhörighet i teamet. I denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Information och intresseanmälan All administration i denna rekryteringsprocess kommer att hanteras av AxÖ Consulting. Anmäl ditt intresse för tjänsten senast den 19 maj 2024.  För mer information kontakta rekryteringskonsult: Anneli Wallin - 072-398 02 77 - [email protected] Tjänsten kan komma att placeras i säkerhetsklass. Därav kan en säkerhetsintervju bli aktuell. Varmt välkommen med din intresseanmälan! Om Skinnskatteberg I hjärtat av Bergslagen ligger Skinnskatteberg, känd för sin natur med djupa skogar, fiskrika sjöar och bra utbildningsmöjligheter i kombination med rikt kultur- och föreningsliv. Kommunens 4 400 invånare kan bland annat njuta av 244 sjöar och vattendrag samt 12 naturreservat. Skinnskatteberg är en av tio kommuner i Västmanlands län, ett län där det råder stark ekonomisk tillväxt. Kommunfullmäktige, med 25 ledamöter, utgörs av ett samarbete mellan Moderaterna (2 mandat), Centerpartiet (1 mandat), Liberalerna (5 mandat), Socialdemokraterna (9 mandat), Vänsterpartiet (2 mandat) samt Sverigedemokraterna (6 mandat). Kommunen strävar efter att förbli en attraktiv kommun att både leva och driva företag i. För både attrahera nya invånare och säkra befintliga invånares behov, satsas på nybyggnation av hyreslägenheter, tomtutveckling för villabyggande och bra boenden för äldre. Totalt arbetar ca 400 (tillsvidare- och visstidsanställda) personer i kommunen. Läs mer på skinnskatteberg.se samt upplevskinnskatteberg.se. AxÖ Consulting AB har lång och gedigen erfarenhet från rekryterings- och konsultbranschen och har arbetat med såväl privat marknad som inom offentlig sektor. För mer information och ansökan besök www.axoconsulting.se. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via brev eller e-post. Varmt välkommen med din ansökan.

25 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Sommarvikarier till Vård och omsorg 2024

Upptäck Skinnskattebergs kommun – där arbetsliv och livskvalitet går hand i hand! Skinnskattebergs kommun - där historiens djup möter framtidens möjligheter och där karriären utvecklas i en sammanhållen och mångfacetterad miljö. Vi är stolta över att kunna erbjuda förmåner till våra blivande medarbetare, som till exempel möjlighet till semesterväxling och friskvårdsbidrag. Som en tillåtande organisation, uppmuntrar vi till stort eget ansvar och möjligheten att utvecklas både personligt och professionellt. Här i hjärtat av Bergslagen finner du inte bara en arbetsplats, utan en levande gemenskap där varje individ spelar en avgörande roll. Utforska vårt rika kulturarv och låt dig inspireras av den naturliga skönheten som omger oss. Skinnskattebergs kommun erbjuder en perfekt balans mellan en fullstor verksamhet i ett litet format och en livsstil där lugnet i våra skogar och sjöar ger en känsla av harmoni och tillhörighet. Skinnskattebergs kommun tillhör finskt förvaltningsområde, vilket innebär att kunskaper i det finska språket är meriterande och ger dig en extra fördel i din karriär hos oss. Sök Sveriges viktigaste jobb och bli en del av vår gemenskap här i Skinnskattebergs kommun! Tillsammans kan vi göra skillnad och forma en framtid där varje individ är betydelsefull.Verksamheten Vi söker sommarvikarier till våra verksamheter inom vård och omsorg vilket innefattar hemtjänsten, Viljan (korttidsboende), Hemgården (äldreboende), Klockarbergsgården (demensboende), Lotsen (socialpsykiatri) och LSS-verksamheten. Möjlighet till schema under sommarperioden. För att arbeta natt måste du vara utbildad undersköterska. Vi söker dig som är utbildad undersköterska/skötare/vårdbiträde eller har tidigare erfarenhet från vård och omsorg. Det är viktigt att trivs med att ta ansvar och att du klarar att arbeta självständigt då vi ofta arbetar enskilt. Arbetsuppgifter Arbetet som undersköterska/vårdbiträde hos oss innebär att du ger stöd och service utifrån brukarens individuella behov samt ansvarar för att brukaren får en god omvårdnad. Arbetet innebär insatser såväl i brukarens hem, särskilt boende, inom socialpsykiatrin och korttidsboenden. Huvudsakliga arbetsuppgifter är hjälpa till med personlig omvårdnad såsom dusch, toalettbesök, mat mm utifrån individuella behov, utföra hälso- och sjukvårdsinsatser, utföra serviceinsatser såsom städning, tvätt, inköp mm och att arbeta och dokumentera i olika system. Kvalifikationer Du ska ha fyllt 18 år vid anställningens start och ha avslutade eller pågående gymnasiestudier. För att arbeta natt måste du vara utbildad undersköterska. För att arbeta i hemtjänsten är körkort B ett krav. Du behärskar det svenska språket väl i både tal och skrift för att kunna kommunicera med brukare och övrig personal och för att kunna skriftligen dokumentera det som verksamheten och arbetet kräver. Vi utför språkkartläggning innan anställning.  Meriterande är omvårdnadsutbildning och/eller erfarenhet av arbete inom vård och omsorg. Personliga egenskaper Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Du är flexibel och tycker om att ha varierande arbetsuppgifter och har ett empatiskt förhållningssätt och har lätt för att skapa och bibehålla goda relationer. Som person är du lyhörd, positiv och initiativrik. Du är trygg och pålitlig och har ett genuint intresse av att arbeta med och för andra människor.  Arbetstid/Varaktighet Schemalagd arbetstid dag, kväll och helg. Alternativt schemalagd natt. Sommarvikariat fr.o.m. 2024-06-01 t.o.m. 2024-08-31. Intervjuer kan komma att ske fortlöpande under ansökningstiden. Tillträde enligt överenskommelse. Övrigt Fackliga företrädare nås via kommunens växel, 0222- 51 55 00. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

24 april 2024
Sista ansökan:
15 maj 2024
Samordnare till kulturskolan och kulturhuset Korpen i Skinnskatteberg

Upptäck Skinnskattebergs kommun – där arbetsliv och livskvalitet går hand i hand! Skinnskattebergs kommun - där historiens djup möter framtidens möjligheter och där karriären utvecklas i en sammanhållen och mångfacetterad miljö. Vi är stolta över att kunna erbjuda förmåner till våra blivande medarbetare, som till exempel möjlighet till semesterväxling och friskvårdsbidrag. Som en tillåtande organisation, uppmuntrar vi till stort eget ansvar och möjligheten att utvecklas både personligt och professionellt. Här i hjärtat av Bergslagen finner du inte bara en arbetsplats, utan en levande gemenskap där varje individ spelar en avgörande roll. Utforska vårt rika kulturarv och låt dig inspireras av den naturliga skönheten som omger oss. Skinnskattebergs kommun erbjuder en perfekt balans mellan en fullstor verksamhet i ett litet format och en livsstil där lugnet i våra skogar och sjöar ger en känsla av harmoni och tillhörighet. Skinnskattebergs kommun tillhör finskt förvaltningsområde, vilket innebär att kunskaper i det finska språket är meriterande och ger dig en extra fördel i din karriär hos oss. Sök Sveriges viktigaste jobb och bli en del av vår gemenskap här i Skinnskattebergs kommun! Tillsammans kan vi göra skillnad och forma en framtid där varje individ är betydelsefull.Verksamheten Kulturskolan i Skinnskattebergs kommun har sina lokaler i Kulturhuset Korpen som ligger mitt i Skinnskatteberg alldeles bredvid Klockarbergsskolan. Kulturskolan i Skinnskatteberg erbjuder kurser till barn och ungdomar mellan 6-20 år. Vi är en liten kommun med en stor kulturskola. Kulturskolan är avgiftsfri och elever kan i många fall låna musikinstrument hos oss. Vi erbjuder en konstnärlig pedagogisk verksamhet med många olika ämnen och kurser. För många blir upplevelsen ett spännande och berikande fritidsintresse. För några blir det början på en livslång passion. Kulturhuset Korpen, som ägs och drivs av Skinnskattebergs kommun, invigdes i maj 2006. Huset erbjuder bra möjligheter för musik, teater, dans, bio, digitalsändningar, föreläsningar och konferenser. Föreningsmöten, repetitioner och möten är ofta förekommande och i huset finns grundskolans teater- och musikverksamheter med bland annat klassorkestrar i stråkinstrument, blåsinstrument och gitarr. I stora salen repeterar och spelar dans-, teater- och dramagrupper. Kommunens kraftfulla kultursatsningar låter sig manifesteras i begreppet “Kulturriket i Bergslagen”.  Arbetslaget består av sju medarbetare, alla med olika sysselsättningsgrad. Vi söker en samordnare som ska leda den dagliga verksamheten på kulturskolan samt vara behjälplig med ljud och ljus när kulturhuset Korpen används eller hyrs ut till olika typer av konserter och evenemang.  Arbetsuppgifter För att klara uppdraget behöver du vara en god och strukturerad administratör med digital kompetens för arbete med bidragsansökningar, schemaläggning och ekonomisk uppföljning. Verksamhetssystemet vi arbetar i är SpeedAdmin och det är meriterande om du arbetat i det tidigare. I arbetsuppgifterna ingår att ansvara för löpande teknikunderhåll samt att delta vid konserter, evenemang och uppsättningar. Du rapporterar direkt till sektorchef för Kultur och fritid. Kvalifikationer Pedagogisk utbildning inom kultursfären eller likvärdig kompetens och pedagogisk erfarenhet inom arbete med barn och unga. Du har förståelse för verksamhetens uppdrag, villkor och arbete samt har god förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift i det svenska språket. Erfarenhet i offentligt styrd verksamhet är meriterande. Körkort B är ett krav. Personliga egenskaper Du har ett brinnande intresse för kultur och verksamhetsutveckling och vi ser gärna att du har erfarenhet både som kulturarbetare och som arrangör. Du är lätt att samarbeta med och är lösningsorienerad utifrån uppsatta riktlinjer och rutiner. Stor vikt kommer att läggas vid din personlighet. Arbetstid/Varaktighet Tjänsten är på 70 % och tillsvidare. Provanställning kan komma att tillämpas. Kvälls- och helgarbete förekommer (förskjuten arbetstid). Intervjuer kan komma att påbörjas innan ansökningstiden löpt ut. Utdrag ur belastningsregistret ska uppvisas innan anställning. Övrigt Fackliga företrädare nås via kommunens växel, 0222- 51 55 00. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

23 april 2024
Sista ansökan:
14 maj 2024
Sjuksköterska till särskilt boende

Upptäck Skinnskattebergs kommun – där arbetsliv och livskvalitet går hand i hand! Skinnskattebergs kommun - där historiens djup möter framtidens möjligheter och där karriären utvecklas i en sammanhållen och mångfacetterad miljö. Vi är stolta över att kunna erbjuda förmåner till våra blivande medarbetare, som till exempel möjlighet till semesterväxling och friskvårdsbidrag. Som en tillåtande organisation, uppmuntrar vi till stort eget ansvar och möjligheten att utvecklas både personligt och professionellt. Här i hjärtat av Bergslagen finner du inte bara en arbetsplats, utan en levande gemenskap där varje individ spelar en avgörande roll. Utforska vårt rika kulturarv och låt dig inspireras av den naturliga skönheten som omger oss. Skinnskattebergs kommun erbjuder en perfekt balans mellan en fullstor verksamhet i ett litet format och en livsstil där lugnet i våra skogar och sjöar ger en känsla av harmoni och tillhörighet. Skinnskattebergs kommun tillhör finskt förvaltningsområde, vilket innebär att kunskaper i det finska språket är meriterande och ger dig en extra fördel i din karriär hos oss. Sök Sveriges viktigaste jobb och bli en del av vår gemenskap här i Skinnskattebergs kommun! Tillsammans kan vi göra skillnad och forma en framtid där varje individ är betydelsefull.Är du sugen på att komma till en arbetsgrupp där ni har möjligheten att tillsammans utveckla er och skapa en stark gruppanda ihop med samverkanspartners så väl internt som externt? Då kan du vara vår saknade pusselbit i vår grupp som vår nya sjuksköterska! Verksamheten Nu söker vi dig som vill arbeta tillsammans med professionella, kreativa och nytänkande kollegor, där utveckling är en naturlig del av arbetet och nya idéer uppmuntras. Skinnskatteberg är en liten kommun som givetvis ger vissa utmaningar men också desto fler möjligheter till inflytande och större flexibilitet i arbetsuppgifter. Vi erbjuder också en konkurrenskraftig lön. Inom enheten är vi en grupp på 10 sjuksköterskor varav 3 jobbar natt. Vi har ett nära samarbete med fysioterapeut, arbetsterapeut, biståndshandläggare, chefer och övrig vårdpersonal. Tillsammans har vi möjligheten till individuella schemaanpassningar. Verksamheten står inför digitalisering, uppbyggnad av ledningssystem och fortsatt utveckling av vårt kvalitetsarbete. Detta ger den som vill komma till oss stora möjligheter att få vara med att påverka, utveckla och forma det tillsammans med gruppen. Vi erbjuder dig ett meningsfullt arbete där du kan göra skillnad för Skinnskattebergs invånare. Vi hör till Socialförvaltningen, Vård och omsorg som nu kraftsamlar för att möta framtidens behov genom grundlig analys av verksamheten för att hitta nya arbetssätt att hantera våra dagliga utmaningar. Vi välkomnar nytänkande och vill du ha möjligheten att vara med på vår resa så hoppas vi att du tar tillfället i akt och kommer in med ansökan så vi kan lära känna varandra bättre. Arbetsuppgifter Som sjuksköterska hos oss kommer du att arbeta som patientansvarig sjuksköterska på särskilt boende, SÄBO och under jourtid, kvällar och helger som sjuksköterska vid särskilda boendeformer och inom hemsjukvård i ordinärt boende. Du har stort eget ansvar och vi erbjuder ett arbete där du har stora möjligheter att påverka ditt arbete. Beroende på din kompetens och intresse finns möjlighet att utvecklas inom våra specialområden såsom exempelvis palliativ vård, inkontinens och sårvård. Vi dokumenterar i journalsystemet Cosmic. Övriga system vi arbetar mot är kvalitetsregister så som SeniorAlert, Palliativa registret och BPSD. Du erbjuds en introduktion efter dina behov, samt möjligheter till kompetensutveckling. Kvalifikationer Du är legitimerad sjuksköterska i grunden, har du specialistutbildning, gärna demensutbildning är det meriterande. Du ska ha goda kunskaper i det svenska språket och behärska det i både tal och skrift. Goda datorkunskaper är en förutsättning för att kunna utföra uppdraget då vi arbetar i flera olika IT-system. Körkort B är ett krav. Är du den vi söker så åtar vi oss uppdraget att tillsammans med en motiverad och engagerad arbetsgrupp ge dig ett spännande jobb med goda utvecklingsmöjligheter! Personliga egenskaper Du ska vara intresserad av att arbeta med äldre människor, vara engagerad, kreativ och ha en vilja att vara öppen för förändringar. Det är också viktigt att du tycker om att dela med dig av dina kunskaper till övrig personal. Arbetstid/Varaktighet Tjänsten är på heltid och tillsvidare. Provanställning kan komma att tillämpas. Arbetstiden är schemalagd vilket innebär dag-, kväll- och helgtjänstgöring, det finns möjlighet att påverka schemaläggningen. Intervjuer kommer att ske löpande. Tillträde enligt överenskommelse. Övrigt Fackliga företrädare nås via kommunens växel, 0222- 51 55 00. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

19 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Teamledare med handläggaransvar inom LSS/Socialpsykiatri och äldre bistånd

Vi värdesätter alla människors olikheter och allas vår förmåga att göra skillnad i samhället. Medarbetare beskriver oss ofta som en tillåtande organisation, där man får ta stort eget ansvar, utveckla och utvecklas samt arbeta lösningsfokuserat. Vi är en fullstor verksamhet i ett litet format som är beroende av medarbetarnas förmåga och drivkraft att agera med ett brett perspektiv på hela det kommunala uppdraget. Vi strävar därför alltid efter att ge god service och skapa professionella relationer både externt och internt. Skinnskattebergs kommun tillhör finskt förvaltningsområde, varför kunskaper i det finska språket är meriterande. Välkommen med din ansökan till Sveriges viktigaste jobb i Skinnskattebergs kommun!Verksamheten Hos oss får du ett utvecklande arbete där du tillsammans med andra är med och gör skillnad. Ett omväxlande och roligt arbete med en engagerad arbetsgrupp med hög kompetens inom området. Stöd från enhetschef, socialt ansvarig samordnare (SAS) och övrig ledningsgrupp. Vi har också påbörjat arbetet inför omställningen till nya socialtjänstlagen, vilket ger stora möjligheter till att kvalitetsutveckla det sociala arbetet. Skinnskattebergs kommun erbjuder en perfekt balans mellan en fullstor verksamhet i ett litet format och en livsstil där lugnet i våra skogar och sjöar ger en känsla av harmoni och tillhörighet. Arbetsuppgifter Som teamledare ansvarar du för att leda och fördela det dagliga arbetet och vägleda gällande lagstiftning, riktlinjer och rutiner samt ger metodhandledning enskilt till din kollega på bistånd äldre. Som teamledare ansvarar du för metodutveckling och du behöver hålla dig uppdaterad inom områdena LSS, socialpsykiatri samt bistånd äldre gällande lagstiftning och direktiv samt ansvara för implementering i det dagliga arbetet. Som handläggare kommer du att utreda, besluta och följa upp insatser i ärenden inom LSS och SoL socialpsykiatri. På arbetsplatsen har vi ett gott kollegialt stöd samt ett välkomnande klimat där vi samarbetar och hjälper varandra. I rollen ingår att vara tillgänglig och ge nära stöd i det dagliga arbetet. Du leder metodmöten och har individuella ärendegenomgångar samt företräder socialtjänsten i nämnd. Vi arbetar ständigt med att utveckla vår verksamhet, i stort och smått, och du förväntas ta en aktiv del i detta genom deltagande i olika arbetsgrupper och enskilda uppdrag. I nära samarbete med enhetschef och teamledare kommer du att vara med och bidra till verksamhetsområdets utveckling framåt. Tillsammans arbetar gruppens två teamledare tätt för att möta behoven hos de vi är till för och vi hjälps åt med de utmaningar som uppkommer. Det är av största vikt att du ser fördelarna med en god samverkan både internt och externt då det är avgörande för en fungerande verksamhet. Kvalifikationer Vi söker dig som har en socionomexamen, beteendevetenskaplig utbildning eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer som likvärdig. Du bör ha minst några års erfarenhet av myndighetsutövning/utredningsarbete inom LSS och SoL socialpsykiatri. Du ska vara förtrogen med lagstiftning och regelverk inom socialtjänsten samt hålla dig uppdaterad kring förändringar i aktuell lagstiftning. Du utrycker dig väl i tal och skrift och har ett strukturerat arbetssätt. För oss är det mycket viktigt att Du trivs hos oss och därför erbjuder vi dig bland annat handledning, kompetensutveckling, friskvård samt arbetstidsförkortning. Körkort B är ett krav. Personliga egenskaper Din profil: Du behöver ha ett ledarskap som kännetecknas av personlig mognad och tydlighet samt att du som teamledare bidrar med ett aktivt medarbetarskap. Arbetet kräver att du är kommunikativ, tydlig och lyhörd. Genom att vara intresserad och nyfiken får du medarbetarna att känna sig sedda och utvecklas i rollen. Du är professionell, trygg och stabil i din yrkesroll och handlar i enlighet med fattade beslut. Du har förmåga att ta självständiga beslut där du agerar inom ramen för ditt uppdrag. Du har förmåga att arbeta utifrån mål och att säkerställa god kvalitet. Du har även förmåga att anpassa dig själv och ditt arbetssätt utifrån ändrade förutsättningar och du har förståelse för hur det är att arbeta i en politisk styrd organisation. Du behöver ha ett positivt synsätt och se möjligheter i förbättringsarbete. Då du har en arbetsledande roll förväntas du även ta ansvar för helheten. Arbetstid/Varaktighet Tjänsten är tills vidare, heltid med tillträde enligt överenskommelse. Intervjuer kan komma att ske under ansökningstiden. Provanställning kan komma att tillämpas. Innan anställning ska utdrag ur belastningsregistret uppvisas. Varmt välkommen med din ansökan! Fackliga företrädare nås via kommunens växel, 0222- 51 55 00. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

18 april 2024
Sista ansökan:
4 maj 2024
Extrajobb som Mystery Shopper - Skinnskatteberg-området

Var med och skapa bättre kundmöten i Sverige – viktigt extrajobb Nu söker vi mystery shoppers och intervjuare för kortare uppdrag i hela landet. Custitude utför flera typer av kundundersökningar; Mystery Shopping, Store checks, exitintervjuer men även coaching på plats i butik. Vi skulle bli glada om du vill vara en del av vårt kundmötesteam som mystery shopper. Vi samarbetar med flera kedjor och företag som vill utveckla sitt kundmöte i olika kanaler. Då är en viktig del att förstå vad man är bra på och vad som är utvecklingsbart, både på kedjenivå men även på butiksnivå. Genom mystery shopping gör vi anonyma besök där vi utvärderar servicen och ser hur du blir bemött som kund. Arbetet är enkelt, men kräver stor noggrannhet och seriositet. Våra förväntningar på dig är att du är: • Förberedd: Du har alltid läst på instruktioner och manualer innan du gör dina uppdrag. • Ansvarsfull: Du ser till att dina uppdrag utförs enligt plan och i tid. • Pålitlig: Du förstår syftet med det du och Custitude gör, du är intresserad av resultaten och vill att kunden ska kunna utvecklas av dina svar. Du kan kommunicera väl på svenska både skriftligt och muntligt. Genom att du registrerar dig i vår databas kommer du bli en del av Custitudes kundmötesteam. Du kommer bli tillfrågad om uppdrag och kan välja att tacka ja/nej vid varje givet tillfälle. En observation tar oftast, inklusive rapportering, 1 timme. Ofta är tiderna för uppdragen väldigt flexibla vilket gör detta till ett mycket bra extrajobb.Ersättning är per uppdrag. Vi ser fram emot din ansökan. #jobbjustnu

17 april 2024
Sista ansökan:
17 maj 2024
Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

15 april 2024
Sista ansökan:
16 maj 2024
Personliga assistenter till pojke (75-80 % samt timvikarier vid behov)

På Kura Omsorg arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare en kollega till vårt team, är det du? OM TJÄNSTENVi på Kura Omsorg söker engagerade personliga assistenter till en glad femårig pojke i Skinnskatteberg. Det finns en ledig tillsvidareanställning på ca 75-80 %menvi söker även flera timvikarier som kan arbeta vid behov. Kunden har Downs syndrom, trakeostomi samt gastrostomi. Som hans personliga assistent kommer du att vara en viktig del av hans vardag och stödja honom i att uppnå sin fulla potential. Arbetsuppgifterna innebär att hjälpa kunden med samtliga vardagliga moment såsom personlig hygien samt vara ett pedagogiskt stöd. Kunden har dubbelassistans dygnet runt vilket innebär att du alltid arbetar tillsammans med en kollega. Arbetstiderna är förlagda enligt följande:- Kl. 07:00-15:00- Kl. 15:00-23:00- Kl. 23:00-07:00 VEM SÖKER VI?Erfarenhet av arbete med barn, i synnerhet med särskilda behov, är en fördel men inte ett krav. Vi värdesätter förmågan att snabbt lära och anpassa sig till nya situationer. Kunden ser gärna kvinnliga sökanden men vi uppmuntrar alla kvalificerade sökanden oavsett kön och bakgrund. Det viktigaste för oss är att du är engagerad, lugn, pedagogisk ochsjälvgående.Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Varmt välkommen med din ansökan! För att komma till anställning behöver du ha ett BankID och ha beställt ett belastningsregister till din digitala brevlåda då detta effektiviserar processen. Registret beställer du via följande länk: Arbete med barn med funktionsnedsättningar. ATT ARBETA PÅ KURA OMSORGSom anställd personlig assistent hos oss omfattas du av kollektivavtal. Du är försäkrad på och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Vi erbjuder friskvårdsbidrag till alla våra anställda. Dessutom anordnar vi aktiviteter som riktar sig både till dig som anställd och till kunden du arbetar med. Vi är måna om att du som medarbetare ska trivas hos oss! FÖR DIG MED ANSTÄLLNINGSSTÖDOm du som söker har rätt till någon form av anställningsstöd tar vi som arbetsgivare på Kura Omsorg även detta i beaktning vid en eventuell anställning. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. DELA KANDIDATER MELLAN BOLAGENDin ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Du ger ditt medgivande i ansökan.

15 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
VA-drifttekniker

Vi värdesätter alla människors olikheter och allas vår förmåga att göra skillnad i samhället. Medarbetare beskriver oss ofta som en tillåtande organisation, där man får ta stort eget ansvar, utveckla och utvecklas samt arbeta lösningsfokuserat. Vi är en fullstor verksamhet i ett litet format som är beroende av medarbetarnas förmåga och drivkraft att agera med ett brett perspektiv på hela det kommunala uppdraget. Vi strävar därför alltid efter att ge god service och skapa professionella relationer både externt och internt. Skinnskattebergs kommun tillhör finskt förvaltningsområde, varför kunskaper i det finska språket är meriterande. Välkommen med din ansökan till Sveriges viktigaste jobb i Skinnskattebergs kommun!Till Vatten och avlopp i Skinnskattebergs kommun söker vi en engagerad VA-drifttekniker med relevant erfarenhet som vill vara delaktig i arbetet att driva och vidareutveckla VA-verksamheten. Drift, underhåll och skötsel av reningsverket i Skinnskatteberg kommer att vara de huvudsakliga arbetsuppgifterna. Arbetsuppgifter I rollen som drifttekniker jobbar du med processövervakning, provtagning samt drift och underhåll av våra anläggningar. Utöver det kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter bli att planera och prioritera det dagliga arbetet tillsammans med arbetsledare. Du deltar i det löpande arbetet att förbättra processer och produktion i våra anläggningar samt arbeta med dokumentation. Beredskap var sjätte vecka ingår också i tjänsten. Kvalifikationer Vi söker dig som har erfarenhet av arbete inom vatten och/eller avlopp. Vi ser positivt på om du har några års erfarenhet från VA-branschen. Har du även erfarenhet av processövervakningssystem som Arrigo eller liknande är det också meriterande. För att klara rollen är det viktigt att du trivs med utveckling och samarbetar bra med andra människor. Du är en person som tar initiativ, sätter igång aktiviteter och uppnår resultat. Du är samverkansorienterad och har god förmåga att självständigt planera och prioritera ditt arbete. Eftersom du kommer att ha många kontakter både internt och externt har du en god kommunikativ förmåga och kan uttrycka dig väl i tal och skrift i det svenska språket. Vi fäster stor vikt vid personlig lämplighet. Manuellt B-körkort är ett krav för tjänsten. Arbetstid/Varaktighet Tjänsten är på heltid och tillsvidare. Tillträde enligt överenskommelse. Tjänsten är placerad i säkerhetsklass och en säkerhetsprövning innefattande säkerhetsprövningssamtal och registerkontroll kommer att genomföras innan anställning. Intervjuer kan komma att ske löpande. Välkommen med din ansökan! Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

12 april 2024
Sista ansökan:
5 maj 2024
Socialsekreterare inom vuxengruppen med arbetstidsförkortning

Vi värdesätter alla människors olikheter och allas vår förmåga att göra skillnad i samhället. Medarbetare beskriver oss ofta som en tillåtande organisation, där man får ta stort eget ansvar, utveckla och utvecklas samt arbeta lösningsfokuserat. Vi är en fullstor verksamhet i ett litet format som är beroende av medarbetarnas förmåga och drivkraft att agera med ett brett perspektiv på hela det kommunala uppdraget. Vi strävar därför alltid efter att ge god service och skapa professionella relationer både externt och internt. Skinnskattebergs kommun tillhör finskt förvaltningsområde, varför kunskaper i det finska språket är meriterande. Välkommen med din ansökan till Sveriges viktigaste jobb i Skinnskattebergs kommun!Verksamheten Nu söker vi dig som vill arbeta tillsammans med professionella, kreativa och erfarna kollegor, där utveckling är en naturlig del av arbetet och nya idéer uppmuntras. Vi har också påbörjat arbetet inför omställningen till nya socialtjänstlagen, vilket ger stora möjligheter till att kvalitetsutveckla det sociala arbetet. Skinnskatteberg är en liten kommun vilket ger möjlighet till inflytande och större flexibilitet i arbetet. Tjänsten ingår i vår vuxengrupp inom individ- och familjeomsorgen. Inom enheten kommer vi att vara en grupp med enhetschef, två teamledare och sex socialsekreterare. Vi är ett flexibelt team som är måna om att hjälpas åt för att nå målen inom enheten. Vi arbetar kontinuerligt med att utveckla vår verksamhet. Till våra nyanställda erbjuder vi introduktion och stöd efter behov. Till alla våra anställda erbjuds stöd från enhetschef, teamledare, socialt ansvarig samordnare (SAS) och övriga arbetsgruppen. Vi har även infört en förmån i form av arbetstidsförkortning en dag i veckan vilket innebär att du kommer att arbeta 80% med heltidslön. För oss är det mycket viktigt att du trivs hos oss och därför erbjuder vi dig bland annat kompetensutveckling, friskvårdsbidrag, flexavtal samt möjlighet till semesterväxling.  Vi vill gärna se just Din ansökan hos oss! Arbetsuppgifter Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består i att utreda, fatta beslut och följa upp insatser inom ekonomiskt bistånd. I arbetsuppgifterna ingår också att utreda, fatta beslut och följa upp insatser gällande personer med olika former av beroendeproblematik enligt SoL och LVM. Även dödsbohandläggning ingår i dina arbetsuppgifter. Arbetet sker i nära samverkan med den enskilde och dennes anhöriga, myndigheter med flera.  Kvalifikationer Du har examen från socionomutbildning, beteendevetenskaplig utbildning eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Meriterande om du har erfarenhet av myndighetsutövning/utredningsarbete. Du ska vara förtrogen med lagstiftning och regelverk inom socialtjänsten samt hålla dig uppdaterad kring förändringar i aktuell lagstiftning. Du har ett strukturerat arbetssätt och kan uttrycka dig väl i tal och i skrift i det svenska språket. Körkort B är ett krav.  Personliga egenskaper Din samarbetsförmåga är god och du uppskattar samverkan med andra människor och relaterar till andra på ett lyhört och smidigt sätt. Vi ser att du som person är lugn och stabil och bibehåller ett professionellt förhållningssätt även i stressade situationer. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.  Är du den vi söker så åtar vi oss uppdraget att tillsammans med en motiverad och engagerad arbetsgrupp ge dig ett spännande jobb med goda utvecklingsmöjligheter, bland annat genom utbildningsinsatser inom ramen för Yrkesresan.  Arbetstid/Varaktighet Tjänsten är tillsvidare, heltid med tillträde enligt överenskommelse. Intervjuer kan komma att ske under ansökningstiden. Provanställning kan komma att tillämpas.  Övrigt Fackliga företrädare nås via kommunens växel, 0222- 51 55 00. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

12 april 2024
Sista ansökan:
26 april 2024