VÄLKOMMEN TILL FAMILJEN! På FRAM tycker vi att du som jobbar i branschen förtjänar en bättre och roligare arbetsplats och en arbetsgivare som verkligen bryr sig om dig. Där du får möjligheten att utvecklas, både personligt och yrkesmässigt och där gemenskap, yrkesstolthet, high-fives, personalfester och familjekänsla är drivkraften. Låter det bra? Vi tänkte väl det. Välkommen till FRAM. Rekrytering till en av våra kunder i Skövde Kock Tillsvidareanställning Inget tjafs. Vi lovar dig ärlighet och att inte tjafsa om sånt som är självklart Börja jobba direkt efter intervju Vi söker en driven kock till Karstorp Säteri, läs mer på deras hemsida: https://karstorp.se/ FLEXIBEL LÖN Vi erbjuder våra anställda flexibel lön genom appen Cappy. En förmån som ger dig koll på hur mycket du jobbat och tjänat – och möjlighet att ta ut din intjänade lön när som helst mellan lönedagarna. Din lön, du bestämmer. Bra va? OM OSS FRAM är Sveriges fräschaste bemannings- och utbildningsföretag inom hotell och restaurang. Vi är ett familjeföretag som drivs av att göra besöksnäringen till en bättre plats och vi lägger stort fokus på att vår personal ska må bra. Som anställd på FRAM arbetar du ute hos våra kunder, som består av en uppsjö av hotellkedjor, arenor, banketter, företagsrestauranger, barer, fine dining och bättre à la carte krogar. Självklart anslutna till kollektivavtal via både Almega och Visita.
STC är en av Sveriges största gymkedjor med över 250 gym och ett brett träningsutbud inom gym- och gruppträning. Vi erbjuder en modern träningsmiljö, utrustning från världsledande leverantörer och kunnig personal, allt för att skapa den ultimata mötesplatsen för alla människor i alla åldrar. Vi håller med WHO, Folkhälsomyndigheten och regeringens utredare: vi sitter still för mycket. Övervikten ökar och psykisk ohälsa som depression blir allt vanligare. Men det finns en enkel lösning som gör underverk för både kropp, hjärta och hjärna – rörelse! Men vi behöver din hjälp! Just nu söker vi en Distriktschef till STC på 100 % till Region Mitt. Rollen är placerad i Skövde och du rapporterar till Regionchef Mitt. Ditt uppdrag Som distriktschef på STC har du en nyckelroll i att säkerställa framgången för gymmen inom ditt distrikt. Du kommer att ha personalansvar för våra gymansvariga, gymvärdar och personliga tränare samtidigt som du optimerar kostnader och driver tillväxt både för medlemmar och företagskunder. Du arbetar nära vårt centrala team, servicetekniker och andra nyckelpersoner för att upprätthålla våra höga kvalitetsstandarder och värdegrund. Dessutom kommer du att planera och leda öppningen av nya gym inom ditt distrikt, vilket innebär stor möjlighet till utveckling. Ett axplock av arbetsuppgifter: Leda och coacha teamet för att uppnå mål och optimera gymmens funktion. Ansvara för gymmens service och underhåll genom regelbundna besök. Arbeta strategiskt för att öka medlemsantalet och utveckla företags- och föreningssamarbeten. Säkerställa hög kvalitet och säkerhet i gymmen. Driva kostnadsoptimering och lönsamhet inom distriktet. Driva och marknadsföra kost- och träningsprogram för att aktivera fler medlemmar. Rapportera till regionchefen och initiera aktiviteter för att nå försäljningsmål. Arbeta med målstyrning och rapportering till ledningen. Vem är du? För att lyckas i rollen som Distriktschef på STC söker vi en person med gedigen erfarenhet av ledarskap, gärna inom tränings- eller servicebranschen, med en tydlig inriktning på att bygga starka och framgångsrika team. Då STC är ett värderingsstyrt bolag, lägger vi stor vikt vid att du delar våra värderingar och har en ledarskapsfilosofi som präglas av positivitet, engagemang och ett genuint intresse för att se både team och individer utvecklas. Som distriktschef kommer du att vara en central person i organisationen och förväntas därför ha en stark kommunikativ förmåga. Du bör trivas i en dynamisk och föränderlig miljö, där du snabbt kan växla mellan strategiskt tänkande och operativt genomförande. Att bygga och bibehålla relationer med både kunder och medarbetare är något du gör naturligt, och du har en förmåga att inspirera och skapa engagemang både inom och utanför ditt team. Förutom ditt ledarskap är du affärsmässig och har goda kunskaper inom försäljning och kostnadsoptimering. Du vet hur man driver resultat och effektivt hanterar budgetar för att uppnå lönsamhet, samtidigt som du alltid strävar efter att leverera bästa möjliga service till våra medlemmar. Krav: Gedigen erfarenhet av ledarskap, gärna inom tränings- eller servicebranschen. Erfarenhet av försäljning och att bygga kundrelationer (B2C/B2B). God förmåga att hantera och optimera kostnader effektivt. Flexibilitet och viljan att resa inom regionen. Talar och skriver flytande på både svenska och engelska B-körkort Om STC Glädje, passion, personlighet, proffsighet och gemenskap är värdeorden som präglar våra 250 gym som finns från Trelleborg i söder till Åre i norr. STC sysselsätter över 1500 medarbetare och ingår sedan 2018 familjeägda Axel Johnson-koncernen genom vår majoritetsägare Novax Gym Holding. Hälsan är det viktigaste vi har, därför är ett friskare liv STC:s självklara målsättning. Regelbunden träning är en av nycklarna till rummet där alla känner styrka, kondition och inte minst en ökad livslust. Resan dit startar på våra klubbar där det personliga mötet mellan personal och medlemmar är viktigt. Att hjälpa, serva och ge goda råd till de som besöker våra gym är en del av vardagen. Med engagemang och kunskap ger vi våra medlemmar stöd på vägen till ett friskt och hållbart liv. Låter detta som ett jobb för dig? Då är vi jätteintresserade av att veta lite mer om dig. Som en del av rekryteringsprocessen använder vi oss av tester från Alva Labs. Testerna består av ett logiskt problemlösningstest och ett personlighetstest. Testerna tar i sin helhet ca 30 minuter att genomföra och du får information och exempel på uppgifter innan du påbörjar själva testet. Vi kommer att göra urval löpande tills vi hittar vår nya stjärna! Har du frågor eller funderingar kring tjänsten är du välkommen att höra av dig till Matilda Agdur på [email protected]. Sista ansökningsdag: 2025-05-09
Har du en bakgrund inom larm, el, brand eller CCTV? Söker du en arbetsplats med hög grad av självständigt arbete i nära samarbete med kollegor? Då ska du läsa vidare om denna möjlighet! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos företaget. Om företaget Vi kan per idag inte berätta vilket företag som vi hjälper men det kommer vi givetvis berätta under processens gång, som senast vid en djupintervju med oss på Bravura. Arbetsuppgifter I rollen som servicetekniker bygger, underhåller och servar du samhällskritisk infrastruktur i varierade miljöer såsom företag, myndigheter och privatpersoner. Du blir tilldelad uppdrag som du sedan ansvarar för att utföra och slutrapporterar därefter samt dokumenterar. Arbetet sker ihop med en kollega och dina uppdrag varierar i tid och komplexitet. Du har tillgång till bil och utrustning i tjänsten. Då arbetet sker i säkerhetsklassade avtal kommer utdrag ur belastningsregistret göras under processen, liksom en säkerhetsprövning innan anställning. Arbete ute i fält som tekniker Bygger, driftsätter och underhåller samhällskritisk infrastruktur Arbete i olika miljöer och hos olika kunder Dokumentation och rapportering Utdrag ur belastningsregister och säkerhetsprövning Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Erfarenhet från arbete med montering, installation och underhåll från branscher som larm, el, brand, CCTV eller liknande B-körkort Flytande kunskaper i svenska i både tal och skrift För att lyckas i den här rollen ser vi att du är ansvarstagande och engagerad i ditt arbete. Som person är du flexibel och trivs i ett varierat arbete där du i vissa projekt arbetar självständigt för att i andra projekt samarbeta med kolleger. Du har lätt för att ta initiativ och har även en god social förmåga och känner dig trygg med både interna och externa kontaktytor. Det är viktigt att du har ett intresse för att hjälpa andra och har viljan att leverera bra lösningar. Som person bör du vara uppmärksam, tillmötesgående och noggrann. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Skövde Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Specialist
Om oss Brand Impact har sedan 1988 hjälpt varumärken inom detalj-och dagligvaru-handeln med att synliggöra sina produkter ute i butikerna antingen genom att bjuda kunder på ett smakprov/pratstund eller att helt enkelt jobba med att exponera och framhäva produkterna genom det visuella. Just nu söker vi dig som vill jobba i livsmedelsbutiker med att bjuda på smakprover av olika varumärkens produkter. Det här jobbet passar dig som vill ha ett socialt jobb och även har ett stort matintresse. Vi söker dig som Är över 18 år Kommunicerar väl på svenska Är en glädjespridare Har ett intresse för mat & dryck Är serviceminded Kan jobba vid behov framför allt på To-Fre mellan kl 11-19 Varför ska du jobba med oss? Förutom ett roligt extrajobb så erbjuder vi dig en bra lön & ett kunnigt supportteam som alltid finns till din hjälp. Har du egen bil betalar vi ut milersättning. I vår grundutbildning ingår bl.a fördjupade kunskaper inom livsmedelshygien, marknadsföring och försäljning. För oss är din personlighet och passion viktigare än utbildning Vi ser fram emot din ansökan!
Billingens Hushållsservice AB Vi är ett företag med 9 medarbetare som arbetar med service och installation av vitvaror, professionell tvättutrustning, värmepumpar och trädgårdsmaskiner. Vi hjälper våra kunder när deras produkter krånglar, då utför vi service hos privatpersoner eller fastighetsbolag så att produkterna fungerar och livet kan rulla på igen. Vi är ett sammansvetsat gäng som är stolta över det viktiga jobb vi gör. Vi söker nu en administratör som har en betydelsefull roll i vårt duktiga team. Om rollen Som administratör har du en central roll på företaget. Du kommer ha daglig kontakt med kunder, kollegor och leverantörer och ansvar för att den dagliga administrationen löper smidigt. Du kommer arbeta med arbetsplanering och boka in servicetekniker på kundbesök med målet att hitta det bästa upplägget både för kund och tekniker. I rollen ingår kundmottagning, reklamationsärenden, telefoni, fakturering, beställning av reservdelar samt arbetsplanering. Arbetsuppgifterna innebär att man arbetar i flera olika system och uppdatering av information. Den vi söker är: · Ansvarstagande, strukturerad och noggrann. · Lösningsfokuserad och lätt för att kommunicera med olika parter. · Service- och kundorienterad och tycker om att hjälpa till. · Van att arbeta på dator och i olika dataprogram. · Tidigare erfarenhet från administrativ roll (1 år) · Erfarenhet från vitvarubranschen är meriterande. Om anställningen: · Tjänsten är ett vikariat under två år. Men kan finnas möjlighet till förlängning. · Kollektivavtal med tillhörande försäkringar och pension. · Arbetstider är vardagar 7.30-16.00 Tillsättning: Inkomna ansökningar hanteras löpande. Välkommen med din ansökan! Billingens Hushållsservice erbjuder tjänster inom installation och service av vitvaror, professionell tvättutrustning, värmepumpar och trädgårdsprodukter i Västergötland. Vi sitter i nya, fina lokaler på Norra Aspelundsvägen 5 i Skövde. Vi arbetar med flera varumärken såsom Electrolux, Cylinda och Osby. Vi har en värdegrund som genomsyrar vårt arbete. Våra ledord är ledarskap, enkelhet och glädje. Vi är också en del av Servly Group som är en märkesoberoende aktör inom installation och service av vitvaror, tvättstugor och andra hemprodukter med verksamhet runt om i landet. Som en del av Servly så har vi systerbolag och kollegor på olika platser i Sverige och det finns stora möjligheter till utbildning och utveckling av medarbetare inom hela gruppen. Krav: Körkort: * B (Personbil)
Om oss Brand Impact har sedan 1988 varit en ledande partner för varumärken inom detalj- och dagligvaruhandeln. Vi skapar upplevelser som sticker ut genom smakprov, engagerande samtal och kreativ exponering av produkter i butiksmiljö. Vill du bli vår nästa Grillmästare? Vi letar efter en entusiastisk grillmästare som vill ha världens roligaste extrajobb! I denna roll får du ansvaret för att förbereda och grilla läckra rätter, samtidigt som du bidrar till en härlig atmosfär och en smakupplevelse för våra kunder. Ansvarsområden och arbetsuppgifter Demonstrera och tillaga grillprodukter för kunder i livsmedelsbutiker. Bjuda på smakprov och engagera kunder genom samtal och produktkunskap. Hålla grillplatsen organiserad och ren för att säkerställa en säker och trivsam miljö. Samverka med butikspersonal för att säkerställa optimal produktplacering och synlighet. Vi söker dig som Är över 18 år. Kommunicerar väl och flytande på svenska. Har ett genuint intresse för grillning och matlagning. Är serviceminded och har lätt för att få kontakt med människor. Kan arbeta vid behov, främst på torsdagar och fredagar. Varför arbeta med Brand Impact? Vi erbjuder en kreativ och dynamisk arbetsmiljö med en marknadsmässig lön och support från vårt kunniga team! Intresserad? Är du redo att bli vår nya grillmästare? Tveka inte att skicka in din ansökan idag! Vi ser fram emot din ansökan! //Brand Impact Teamet
Vill du använda dina IT-kunskaper i uppdrag som faktiskt gör skillnad – där du både får utvecklas och jobba med teknik på riktigt? Hos oss får du arbeta som IT-tekniker i den offentliga sektorn, där du blir en nyckelperson i organisationens dagliga IT-drift. Det här är en perfekt möjlighet för dig som arbetat några år inom IT och nu vill ta nästa steg. Du kommer in i en miljö där dina kunskaper tas på allvar, där du får ta ansvar – men också stöd i uppdragets alla delar. Vi ser till att du får en bra introduktion, smidig onboarding och stöd längs hela uppdraget. Ofta finns vi också nära till hands om du behöver praktisk hjälp eller har frågor under uppdragets gång. Om rollen I denna tjänst kan följande arbetsuppgifter förekomma, – ansvara för att den dagliga driften fungerar – arbete med felsökning och bedömningar hur fel bäst ska åtgärdas – utgöra en lokal IT-tekniker som främst arbetar med drift och utveckling av myndighetens lokala nätverksmiljö och kommunikationen mellan datorer i samma byggnad – ge stöd och support till användarna – sköta datakommunikation, drift och datasäkerhet i större nätverksmiljöer – ibland även globalt – testa nya produkter och informera användarna om nyheter – installera och anpassa datorer som sköter kommunikationen i nätverket, till exempel routrar, servrar och arbetsplatser – arbeta med att göra IT-driften säker (till exempel installera brandväggar) – installera program och anpassa dem till nätverket – ansvara tekniskt för IT-utrustning i konferensutrymmen, exempelvis videomötessystem – backuphantering – administrera standardsystem såsom mail och kalender – administrera backup-, storage- och applikationsservrar För att kunna bli aktuell för rollen krävs att du uppfyller något av nedanstående, – gymnasieutbildning eller likvärdig utbildning samt fyra (4) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete, eller – högskoleutbildning inom IT (till exempel högskoleingenjör med datainriktning) eller annan likvärdig IT-utbildning samt minst två (2) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete. Utöver det krävs även, – mycket goda kunskaper om datorer, kringutrustning, operativsystem, nätverk, kommunikation och informationssäkerhet – grundkunskaper i MS Office eller likvärdigt – kunskaper om ärendehanteringssystem (exempelvis Easit GO eller ServiceNow) – kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift Vad vi erbjuder – Konsultuppdrag inom offentlig sektor – där samhällsnytta möter teknik – Stabilitet och ordnade arbetsförhållanden – Smidig onboarding inför varje uppdrag – Praktiskt stöd under uppdragets gång – både med uppföljning och kommunikation med uppdragsgivaren Urval sker löpande. När du skickar in din ansökan, ange gärna vilken ort du bor på. Välkommen att växa tillsammans med oss!
Vill du växa i din IT-karriär? Bli helpdesk-konsult inom offentlig sektor Vill du jobba med IT på riktigt – där du varje dag gör skillnad för samhället, får ta ansvar och fortsätta utvecklas? Vi söker dig som har några års erfarenhet inom IT-support och som vill växla upp i en roll med mening, variation och tydlig framtid. Som helpdesk-konsult kommer du in i strukturerade miljöer där tekniken är avgörande – du hjälper användare, löser problem, förvaltar system och bygger förtroende. Vi erbjuder uppdrag inom offentlig sektor med stabilitet, professionell onboarding och stöd från erfarna kollegor under hela resan. 🛠 Om rollen I denna tjänst kan nedan arbetsuppgifter förekomma, se till att IT-utrustning fungerar, tillhandahålla servicestöd till användare via t.ex. telefon, e-post och chatt avseende hård- och mjukvara, administrera IT-miljöer (t.ex. användarkonton, behörigheter och utskriftsköer), instruera användare i hur de ska arbeta med olika program. ✅ Vad du behöver ha för att vara aktuell Du behöver uppfylla något av följande alternativ: Gymnasieutbildning (eller likvärdig kunskap) samt minst tre (3) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete, eller Relevant IT-utbildning (exempelvis högskoleingenjör, yrkeshögskola eller likvärdig) samt minst två (2) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete. Utöver detta behöver du också: goda kunskaper om datorer, kringutrustning, operativsystem, nätverk, kommunikation samt informationssäkerhet, grundkunskaper i MS Office eller likvärdigt, goda kunskaper om ärendehanteringssystem (exempelvis Easit GO eller ServiceNow), goda kunskaper om Mobile Device Management (MDM), kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som i skrift. 🌱 Vad vi erbjuder Uppdrag inom offentlig sektor – där din insats gör samhällsnytta, En trygg och ordnad arbetsmiljö med professionell onboarding, Stöd från vårt team längs hela vägen – vi hjälper till med dialog, uppföljning och administration, Ett nätverk av kunniga kollegor och ett bolag som värnar om din utveckling. 📍Ansökan Urval sker löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Ange vilken ort du bor i när du ansöker. Vi ser fram emot att höra från dig!
Vill du erbjudas ett spännande och utvecklande jobb samtidigt som du arbetar för att dagligen ge människor ett bra liv? Vill du dessutom få möjlighet att utvecklas på ett företag som har engagemang, glädje och ansvar som ledord? Då har du möjligheten att söka jobb hos oss på Humana, för nu söker vi timvikarier inför sommaren 2025. I rollen kommer du tillsammans med oss att arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Om tjänsten Hej, jag heter Mikael Eriksson och är verksamhetschef på HVB Kilen. I min värld har vi ett av de viktigaste uppdrag som finns, att möta, stötta och hjälpa flickor som av någon anledning behöver placeras hos oss, och vi behöver fler timvikarier till vår verksamhet. Kilen är ett litet HVB med plats för åtta flickor mellan 13 - 18 år som placeras enligt LVU eller SoL. Vi arbetar utifrån LAB (lågaffektivt bemötande), TMO (traumamedveten omsorg) och har implementerat en metod som heter Connect somt handlar om att vi försöker förstå beteende utifrån anknytningsteori. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: - Omvårdnad i form av direkt behandlingsarbete/kp-samtal/upprättande av genomförandeplaner/aktiviteter m.m - Nätverkskontakter - Dokumentation- och utvecklingsarbete Vem är du? Önskvärt är att du har minst två årig eftergymnasial utbildning inom socialt arbete eller annan som bedöms likvärdig. Det är även meriterande om du: - är engagerad och verkligen vill jobba med ungdomar - har erfarenhet av behandlingsarbete är meriterande - har goda kunskaper i svenska i tal och skrift - är van att dokumentera då dokumentation förekommer i hög omfattning Som person är du ansvarstagande, relationsskapande, flexibel och trygg. I rollen är det viktigt att du visar stor empati samtidigt som du har förmågan att sätta gränser vid behov. Arbetet innebär ett nära och förtroendefullt samarbete med dina kollegor och du har god kommunikations- och samarbetsförmåga. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Övrigt B-körkort är ett krav i tjänsten. Utdrag ur Polismyndighetens belastnings- och misstankeregister för personal vid HVB erfordras alltid före anställning. Se Blankett. Tjänstgöringsgrad och arbetstid: Timvikariat. Tjänsten innebär arbete vid behov utifrån ett ordinarie rullande dygnsschema dag/kväll/natt/helg med sovande jour samt vaken natt. Lön: Sker enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Vi tillsätter tjänsterna löpande enligt överenskommelse. Sista ansökningsdag är den 4 maj 2025. Vänta inte med din ansökan då vi kommer hantera ansökningarna löpande. Har du frågor om den här tjänsten är du välkommen att kontakta: Verksamhetschef Mikael Eriksson, [email protected] Biträdande verksamhetschef, [email protected] Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss. Vi erbjuder Engagerade kollegor som har en god sammanhållning och drivs av viljan att förbättra kvaliteten i vår verksamhet. Humana har kollektivavtal, tjänstepension, försäkringar, friskvårdsbidrag samt en intern lärportal med ett brett utbud av utbildningar. Om Humana Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag med cirka 17 000 medarbetare som erbjuder tjänster inom individ- och familjeomsorg, personlig assistans, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS. Humana är ett tillväxtbolag med fokus på hög kvalitet och nöjda kunder. Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med goda anställningsvillkor. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del i detta arbete. Humana är börsnoterat på Nasdaq Stockholm sedan 2016 och har huvudkontor i Stockholm.
WHO, Folkhälsomyndigheten och regeringens utredare är alla överens: vi sitter still för mycket, övervikten ökar och psykisk ohälsa som depression blir allt vanligare. Men det finns en enkel lösning som gör underverk för både kropp, hjärta och hjärna – rörelse! Forskningen är tydlig, och på STC vill vi vara en del av lösningen genom att få fler människor i rörelse. Men vi behöver din hjälp! Vi söker nu en Gymansvarig på 100% som vill ta ansvar för att driva tillväxten i ett av våra områden med Skövde Staketgatan, Falköping samt Vara och utveckla vårt ledarskap i linje med vår mission och värdegrund. Ditt uppdrag Som Gymansvarig har du ett helhetsansvar för den dagliga driften, servicen och tillväxten och rapporterar till Distriktschefen i Mitt 3. Du ansvarar för att säkerställa en utmärkt medlemsupplevelse, coachar och utvecklar ditt team samt ser till att gymmet är väl underhållet. Tillsammans med ditt team av gymvärdar driver du schemaläggning, bemanning och försäljning för att inspirera fler människor att komma i rörelse men inkluderar inte personalansvar. I din roll ingår det även företag- och föreningskontakt samt eventplanering i ditt område. Du följer också upp gruppträning och personlig träning i nära samarbete med din distriktschef och gruppträningsansvarig (GTA) samt central träningschef. Din roll är central för gymmets utveckling och framgång, och du har ett helhetsperspektiv som täcker allt från daglig drift till långsiktig tillväxt och medlemsnöjdhet. Din roll kommer vara operativt aktiv där du befinner dig nära medlemmen för bästa service. Observera att arbetstiden kommer att vara schemalagd under dagtid, kvällstid samt under helger. Detta innebär att flexibilitet kring arbetstider är ett krav för tjänsten. Du förväntas kunna anpassa dig till ett varierande schema och vara tillgänglig för arbete under olika tidpunkter för att möta verksamhetens behov och säkerställa en hög servicenivå för våra medlemmar. Vem är du? Som person drivs du av att inspirera andra och har en stark känsla för service och ledarskap. Du trivs i en dynamisk miljö där du har möjlighet att påverka och utveckla både ditt team och gymmets verksamhet. Med en positiv och lösningsorienterad inställning är du duktig på att bygga relationer, såväl internt som externt, och du har en förmåga att engagera både medarbetare och medlemmar. Du har en förmåga att växla mellan operativa och strategiska uppgifter och känner dig bekväm med att ta initiativ och fatta beslut. Du är en naturlig ledare som inte bara motiverar andra utan också ständigt utvecklar dig själv och söker nya sätt att förbättra och effektivisera arbetet. Du har också en stark affärsmässig förståelse och förmåga att identifiera tillväxtmöjligheter, samtidigt som du alltid sätter medlemmarnas upplevelse i första rummet. Krav: God förmåga att arbeta resultatinriktat med fokus på försäljning och medlemsnöjdhet. Vana att arbeta med schemaläggning och personalplanering. Talar och skriver flytande på svenska och engelska. B-körkort Meriterande: Erfarenhet av att arbeta som team lead, gärna inom tränings-, service- eller detaljhandelsbranschen. Erfarenhet av att leda och coacha personal. Om STC Glädje, passion, personlighet, proffsighet och gemenskap är värdeorden som präglar våra 215 gym som finns från Trelleborg i söder till Åre i norr. STC sysselsätter över 1500 medarbetare och ingår sedan 2018 familjeägda Axel Johnson-koncernen genom vår majoritetsägare Novax Gym Holding. Hälsan är det viktigaste vi har, därför är ett friskare liv STC:s självklara målsättning. Regelbunden träning är en av nycklarna till rummet där alla känner styrka, kondition och inte minst en ökad livslust. Resan dit startar på våra klubbar där det personliga mötet mellan personal och medlemmar är viktigt. Att hjälpa, serva och ge goda råd till de som besöker våra gym är en del av vardagen. Med engagemang och kunskap ger vi våra medlemmar stöd på vägen till ett friskt och hållbart liv. Varför STC? Om du vill vara med på en spännande tillväxtresa och få chansen att spela en nyckelroll i en organisation som verkligen gör skillnad i människors liv, så är STC bolaget för dig. Vi har en stark kultur där vi delar passionen för en aktiv och hälsosam livsstil men där vi även värdesätter att ha roligt tillsammans! Låter detta som ett jobb för dig? Då är vi jätteintresserade av att veta lite mer om dig. Vi kommer att göra urval löpande tills vi hittar vår nya stjärna! Har du frågor eller funderingar kring tjänsten är du välkommen att höra av dig till Louise Ljungemo på ([email protected]). Sista ansökningsdag: 2025-04-06
Välj ett jobb för att visa detaljer