Serveringspersonal till Sushiyaki SKÖVDE
Sushiyaki AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Vi söker en serviceinriktad, stresstålig och positiv lagspelare som självklart gillar kundkontakt. Det krävs stor initiativförmåga och flexibilitet för att trivas i rollen. Meriterat är om du tidigare arbetat med service men vi lägger störst vikt på dina personliga egenskaper. Positionen som är öppen nu är personal om 30-40 timmar i veckan. Möjlighet till heltid finns. Skicka ditt CV med bild & personligt brev till: [email protected]

13 dagar sedan
Sista ansökan:
13 juli 2025
Extrajobb som Gymvärd sökes till STC Skövde
Svenska N'ergy AB
Kassapersonal m.fl.

STC är en av Sveriges största gymkedjor med över 250 gym och ett brett träningsutbud inom gym- och gruppträning. Vi erbjuder en modern träningsmiljö, utrustning från världsledande leverantörer och kunnig personal, allt för att skapa den ultimata mötesplatsen för alla människor i alla åldrar. Vi håller med WHO, Folkhälsomyndigheten och regeringens utredare: vi sitter still för mycket. Övervikten ökar och psykisk ohälsa som depression blir allt vanligare. Men det finns en enkel lösning som gör underverk för både kropp, hjärta och hjärna – rörelse! Men vi behöver din hjälp! Vi söker nu en Gymvärd som vill jobba ca 4-12 timmar i veckan på våra tre gym i Skövde, och som vill erbjuda våra kunder den bästa servicen och ge dem en så bra träningsupplevelse som möjligt.  Ditt uppdrag  I rollen som Gymvärd är du vårt ansikte utåt och arbetar för att ge varje medlem en förstklassig serviceupplevelse. Ditt fokus ligger på att aktivt driva försäljning av medlemskap och våra övriga produkter, och du kommer att vara en viktig del av vårt team när det gäller att skapa värde för både medlemmar och verksamhet. Försäljning, kundservice och att skapa en välkomnande miljö är kärnan i ditt arbete. Du ser även till att våra medlemmar följer våra trivselregler för att säkerställa en positiv och trygg gymmiljö för alla. Detta innebär att du aktivt påminner och informerar medlemmarna om reglerna, hanterar störande beteenden och eventuellt hjälper till att skapa en trygg atmosfär. Genom att vara närvarande och tillmötesgående bidrar du till att alla medlemmar känner sig välkomna och kan träna i en positiv miljö.  Dina arbetsuppgifter omfattar framförallt:  Försäljning av medlemskap och tilläggstjänster som personliga träningspaket, produkter från vårt butikssortiment, samt eventuella kampanjer. Även uppföljning via telefon, där du ringer upp befintliga kunder för att höra om deras upplevelse om gymmet och för att höra om de vill förlänga sina medlemskap, kan komma att ingå i arbetsuppgifterna.  Kundservice på hög nivå, där du svarar på frågor både i telefon och direkt på gym, hjälper medlemmar att lösa problem och ser till att de får den bästa upplevelsen.  Daglig drift, vilket inkluderar att hålla rena och välkomnande lokaler, att utrustningen är i gott skick och att gymmets allmänna standard upprätthålls.  Arbetstempot kan variera och snabbt växla beroende på tiden på dygnet och antalet medlemmar som besöker vårt gym. Eftersom våra gym har flexibel bemanning och varierande arbetstider behöver du vara flexibel och kunna arbeta oregelbundna tider, inklusive helger och kvällar.  Vem är du?  Vi söker dig som är positiv, social och har en naturlig förmåga att skapa en hög servicenivå i alla möten med våra medlemmar. Du brinner för att skapa en välkomnande och inspirerande miljö där medlemmarna känner sig sedda och uppskattade och känner träningsglädje. För att lyckas i rollen tror vi att du har en positiv attityd och en lösningsorienterad inställning när det gäller att möta olika situationer och behov. Du är en person som lätt anpassar dig efter förändrade omständigheter och har förmågan att hålla ett högt tempo utan att tumma på kvaliteten i det arbete du utför. Då du kommer jobba på våra tre olika gym i Norra Ryd, Elins Esplanad och på Staketgatan så är det av stor vikt att du har körkort och bil, alternativt att du på annat sätt kan säkerställa att du är tillgänglig för att jobba på alla tre anläggningar utifrån verksamhetens behov.  Krav:  Har fyllt 18 år  Har en hög servicenivå    Hög känsla för försäljning och kvalité    Är flexibel och kan arbeta dag, kväll och helg   Vill ge det lilla extra, både till kunder och dina kollegor    Talar och skriver flytande på svenska.  Om STC  Glädje, passion, personlighet, proffsighet och gemenskap är värdeorden som präglar våra 250 gym som finns från Trelleborg i söder till Åre i norr. STC sysselsätter över 1500 medarbetare och ingår sedan 2018 familjeägda Axel Johnson-koncernen genom vår majoritetsägare Novax Gym Holding.    Hälsan är det viktigaste vi har, därför är ett friskare liv STC:s självklara målsättning. Regelbunden träning är en av nycklarna till rummet där alla känner styrka, kondition och inte minst en ökad livslust. Resan dit startar på våra gym där det personliga mötet mellan personal och medlemmar är viktigt. Att hjälpa, serva och ge goda råd till de som besöker våra gym är en del av vardagen. Med engagemang och kunskap ger vi våra medlemmar stöd på vägen till ett friskt och hållbart liv.  Varför STC?  Om du vill vara med på en spännande tillväxtresa och få chansen att spela en nyckelroll i en organisation som verkligen gör skillnad i människors liv, så är STC bolaget för dig. Vi har en stark kultur där vi delar passionen för en aktiv och hälsosam livsstil men där vi även värdesätter att ha roligt tillsammans!  Låter detta som ett jobb för dig? Då är vi jätteintresserade av att veta lite mer om dig. Vi kommer att göra urval löpande tills vi hittar vår nya stjärna!      Sista ansökningsdag: 2025-06-29

13 dagar sedan
Sista ansökan:
30 november 2025
Avdelningschef till Jönköping och Skaraborg
Eltel Networks Infranet AB
Driftchefer inom bygg, anläggning och gruva

Är du en ledare som tycker om att få både affärer och medarbetare att växa? Välkommen till oss på Eltel! Tänker du som en entreprenör? Vill du få en unik chans att sätta din prägel på verksamheten samtidigt som du utvecklar ditt eget team? Drivs du av att utveckla både affären och att få dina medarbetare att växa? Då kanske du är den avdelningschef vi söker! Skaraborgs avdelningschef, Sanna, har gått vidare inom Eltel och nu söker vi dig som vill ta stafettpinnen. ”I vår tillväxt krävs ledare med starkt entreprenörskap och mod att förändra och utveckla verksamheten. Som avdelningschef har man stor möjlighet att påverka resultatet och bidra till helheten.” säger Filip, som är distriktschef för Väst. Vilka är mina arbetsuppgifter?Som avdelningschef leder du arbetet framåt mot uppsatta mål och till din hjälp har du ett högkompetent team bestående av teamledare, tekniker, projektörer, byggledare, projektledare och produktionsplanerare som driver den dagliga verksamheten framåt. Dina främsta uppgifter består i att utveckla både verksamhet och dina kunder i Jönköping och Skaraborg. Du ser även till att dina projekt levererar goda resultat på sista raden. Du skapar och driver din egen ledningsgrupp och rapporterar direkt till distriktschef Filip Dahl. Du driver din egen ledningsgrupp och ingår även i distriktets ledningsgrupp. Ansvarsområden: - Utveckla kundrelationerna samtidigt som du säkerställer att vi levererar till rätt kvalitet, i rätt tid till rätt kostnad - Utveckla ledare och medarbetare - Resultat- och budgetansvar för avdelningen - Arbetsmiljö och säkerhet – på Eltel har vi en nollvision vad gäller arbetsskador Som avdelningschef är ingen dag den andra lik; du har ett brett kontaktnät och du planerar och följer upp pågående projekt, är med på kunddialoger och -möten samt analyserar och beslutar tillsammans med distriktet vilka affärer vi ska satsa på. Varför ska jag välja Eltel som arbetsgivare? Eltel är inne i en spännande tillväxtfas och arbetar ständigt med att vässa och utveckla vårt erbjudande. Vi verkar i en bransch med en snabb teknisk utveckling där våra lösningar lägger grunden för det digitala, uppkopplade samhälle som bidrar till den gröna omställningen. Stort fokus läggs på arbetet inom teamet och utveckling av detta. Här har alla ett ansvar och en möjlighet att påverka. En anställning på Eltel innebär att du är med och bidrar till Sveriges kritiska infrastruktur rörande såväl förnybar energi som högpresterande kommunikationsnätverk. Hos oss får du stor variation i dina arbetsuppgifter och frihet tillsammans med mycket ansvar. Det är viktigt för oss att du trivs och utvecklas i ditt arbete och det finns stora möjligheter att växa med oss om du vill – både inom din roll och genom att testa nytt. Vidare satsar vi på säkerheten och erbjuder en god arbetsmiljö för alla våra medarbetare. Med våra drygt 20 år på marknaden och närvaro i hela Sverige är Eltel en trygg arbetsgivare. Men den absolut viktigaste anledningen till att jobba hos oss är alla trevliga och kompetenta kollegor! Vi söker dig som är en erfaren ledare som tycker om att få både affärer och medarbetare att växa. Antagligen arbetar/har du arbetat i en liknande bransch och du har god förståelse för ekonomiska principer och för projektverksamhet. Vi tror det är en fördel om du tidigare har drivit förändringsprojekt av olika slag. Du har kanske en högskoleexamen inom relevant område. Som person är du resultatorienterad, entusiastisk och du har lätt för att få med dig andra samtidigt som du skapar goda relationer både till medarbetare och kunder. Förståelse för dina medarbetares vardag och kundernas behov är en viktig och ofta avgörande del för att kunna planera och sätta rätt mål. Vi värdesätter även att du som chef är med och bidrar till att vi har roligt på jobbet. Ytterligare information - Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100% där vi tillämpar 6 månaders provanställning. - Grund för anställning är godkänd bakgrundskontroll (inklusive bl a kontroll av rättsliga tvister och ekonomisk status) samt godkänd säkerhetsprövning - Urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan! Vi eftersträvar inkludering och mångfald och välkomnar därför alla sökande som kan vara med och bidra till detta! Om du har frågor rörande rekryteringsprocessen, kontakta rekryteringsteamet på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan! Eltel är den ledande leverantören av tjänster för kritisk infrastruktur. Vi designar, planerar, bygger och säkrar driften av el- och kommunikationsnätverk i hela Sverige på uppdrag av våra kunder som i huvudsak är operatörer, nätägare och myndigheter. Vi är stolta över att skapa värde för våra kunder och för samhället i stort – vi på Eltel kombinerar kunskap och kompetens med en praktisk inställning till arbete. Vi har ambitionen att vara den bästa arbetsplatsen för dig som gillar utmaningar och som vill ta ett samhällsansvar. Vi söker nu fler engagerade människor som vill bli en del av vårt företag. Vi undanber oss vänligt men bestämt kontakt från bemannings- och rekryteringsföretag samt andra försäljare av ytterligare tjänster kopplat till våra rekryteringar. Vi har upphandlat de tjänster vi behöver. Vid andra frågor; kontakta oss centralt på [email protected].

13 dagar sedan
Sista ansökan:
6 juli 2025
Vi söker Säkerhetsrådgivare / Säljare i Skövde!

Är du ambitiös, social och nyfiken på att utvecklas inom försäljning? Svenska Trygghetslösningar AB erbjuder innovativa och kostnadseffektiva säkerhetslösningar med världsledande larmprodukter kända för sin pålitlighet och säkerhet. Vi söker nu drivna personer till vårt säljteam i Skövde. Om tjänsten: Heltid: Måndag till fredag, vilket ger dig helgerna lediga och möjlighet att ha sovmorgon på vardagar. Arbetsuppgifter: Sälj våra eftertraktade säkerhetslösningar till potentiella kunder och bidra till deras trygghet. Lön: Prestationsbaserad med hög provision - inget lönetak. Vi erbjuder: Betald försäljningsutbildning: Vi ger dig alla verktyg du behöver för att lyckas. Hög provision: Tjäna bra med pengar baserat på dina prestationer, utan lönetak. Utvecklingsmöjligheter: Väx och utvecklas inom ett dynamiskt företag i en ständigt växande bransch. Trivsam arbetsmiljö: Bli en del av ett engagerat team med öppen dialog och stark gemenskap. Belöningsprogram: Delta i säljtävlingar och få chansen att vinna fantastiska priser. Förmånsbil: En sprillans ny BMW som du kan köra både privat och i tjänst. Vi söker dig som: Är öppen, positiv och nyfiken på försäljning och/eller vill utvecklas inom området. Behärskar svenska språket flytande. Är minst 18 år. Är fri från anmärkningar i polisens belastningsregister. Har en stark drivkraft och gillar att arbeta mot uppsatta mål. Har god social kompetens och trivs med kundkontakt. Skicka in din ansökan enkelt och smidigt på vår webbplats! Det tar bara några minuter att svara på några snabba frågor, och vi kommer att kontakta dig inom kort för ett första samtal. Du är välkommen att kontakta oss om du har frågor om jobbet eller arbetsplatsen. Mejla oss på [email protected] och märk den "Säljare Skövde". Vi ser fram emot att höra från dig!

13 dagar sedan
Sista ansökan:
13 juli 2025
IT-supporttekniker | Skövde | Experis
Experis AB
Supporttekniker, IT

Är du familj och vänners egna IT-tekniker? Vi har nästa utmaning för dig som vill utvecklas inom IT-support! Hos oss kommer du mötas av en kultur där du själv är med och banar vägen för din karriär inom IT. Vi vill vara med på din resa, vill du vara med på vår? Ge din IT-karriär en nytändning och bli en del av Experis idag! 🚀 Arbetsbeskrivning Känner du den där kittlande känslan när du får chansen att fördjupa dig i kniviga problem och leverera service i världsklass? Som IT-supportkonsult hos oss på Experis öppnas dörren till en värld av utveckling, utmaningar och en gemenskap där din huvudsakliga uppgift är att vara räddaren i nöden för dina kollegor när det gäller IT-relaterade utmaningar. Din arbetsdag blir som en resa genom IT-landskapet, där du utforskar allt från teknikmiljöer och kringutrustning till operativsystem, nätverk och informationssäkerhet. Ärenden kommer att strömma in från alla håll, huvudsakligen via telefon, chatt och mail. Ditt engagemang kommer att spela en avgörande roll för att lindra andras tekniska huvudvärk och skapa en smidig arbetsdag för alla. Din vardag hos oss - aldrig en tråkig dag! Vi på Experis lovar att varje dag blir unik. Du kommer att jobba både självständigt och i nära samarbete med dina kollegor för att lösa problem på bästa sätt. Det ger dig inte bara en bredare kunskapsbas utan också ett starkt nätverk. Och glöm inte att du kommer stöta på varierande arbetsuppgifter som håller dig på tårna! Nyfiken på att veta mer? Ta kontakt med Dara eller Vilma, så berättar vi gladeligen vilka vi är! Vi söker dig som har: * Gymnasial relevant utbildning * Minst ett halvårs erfarenhet inom helpdesk eller liknande * Kunskaper om ärendehanteringssystem * Övergripande kunskap om datorer, kringutrustning, operativsystem, nätverk och informationssäkerhet * Kunskaper i Microsoft Office eller likvärdigt * Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Vem är du? Vi tror att du är en flexibel och ansvarstagande person med ett genuint teknikintresse. Noggrannhet och serviceanda är dina ledord, och du tycker om att kommunicera med människor i alla lägen. Det viktigaste för oss är att du bär med dig en positiv inställning, driv och vilja att utvecklas! Om Experis Experis är ett ledande konsultbolag inom IT/Tech i Sverige och del av den globala koncernen ManpowerGroup. Som konsult hos Experis får du chansen att avancera snabbt. Vi hjälper dig att ta nästa karriärsteg inom IT utifrån dina unika talanger. Tillsammans lägger du och din konsultchef upp en plan som möter dina karriärmål. Hos oss har du en trygg anställning och kan se fram emot både spännande arbetsuppgifter och ett nätverk av trevliga och kompetenta kollegor. Experis har ett långsiktigt hållbarhetsarbete (Working to change the world - ESG strategy) med målsättningen att bidra till att lösa kompetensbristen av bland annat IT-resurser. Gör Experis till din nästa destination! Övrig information Detta är en generell annons för flertalet olika roller inom IT-administration. När du skickar in din ansökan till oss kommer vi att granska den och bedöma om din profil matchar våra behov. Vi kommer därefter att bjuda in dig till en dialog med någon av våra Talent Acquisition Specialists om du har en matchande profil. Oavsett hur processen fortlöper kommer du alltid att få återkoppling Har du fått upp ögonen för denna möjlighet? Kontakta Dara på mailadress [email protected] för att höra mer om vad vi har att erbjuda! Vi är bara ett samtal bort från din nästa utmaning. Vänta inte, låt IT-äventyret börja! 🚀

13 dagar sedan
Sista ansökan:
13 juli 2025
Stabsläkare tillika medicinskt verksamhetschef MR V
Försvarsmakten
Övriga läkare

Stabsläkare tillika Medicinsk verksamhetschef MRV Befattningsbeskrivning: Västra militärregionen (MRV) har det territoriella ansvaret i Försvarsmakten för det geografiska området Halland, Västragötaland, Värmland och Örebro. Stabsläkaren är placerad på MRV-stab och är underställd chefen J4 (logistikavdelning). Logistikavdelningen har fyradelfunktioner där försvarsmedicin är en av dessa. Inom funktionen försvarsmedicin jobbar stabsläkaren tillsammans med andra försvarsmedicinare av olika yrkeskategorier. Stabsläkare tillika Medicinsk verksamhetschef (Med. VhC) har det medicinska verksamhetsledningsansvaret för den försvarsmedicinska verksamheten som bedrivs internt inom organisationen MRV. Som Med. VhC så svarar man mot Försvarsmakten vårdgivare. Vilket innebär bland annat att säkerställa att organisationen tillämpar vårdgivarens ledningssystem för systematisk kvalitetsarbete (LSK) och att verksamheten bedrivs enligt gällande lagar och förordningar. Stabsläkaren/ Med VhC jobbar främst inåt egna organisationen avseende försvarsmedicinska frågor mot våra 5MR-grupper och 10 Hemvärnsbataljonerna, såsom: - utbildningsfrågor - interna medicinska rutiner - kompetenskontroller av den medicinska personalen - medicinska delegationer. Arbetet görs i nära samarbete med vår stabssjuksköterska.Stabsläkaren biträder även Militärregionläkaren i arbetet med försvarsmedicinsk planering och samverkan mot andra organisationer både inom och utanför Försvarsmakten. Krav: Svensk medborgare Legitimerad läkare med specialistkompetens Goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift Körkort   Meriterande/ önskvärt: Goda vitsord och erfarenhet av kliniskt arbete Militär erfarenhet Erfarenhet av medicinsk verksamhetsledning Officers- eller reservofficersutbildning Personliga egenskaper: För att trivas i rollen som stabsläkare är du en person som vill ta ansvar och utvecklas inom ramen för din befattning och ansvarsområde.  Du har god samordnings- och samarbetsförmåga, med god struktur. God förmåga att arbeta självständigt under eget ansvar. Vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Övrigt Civil befattning med tillträde enligt överenskommelse. Tjänstgöringens omfattning 100%. Individuell lönesättning. Frågor besvaras av stabsläkare Fredrik Tornqvist, nås via växel 010-8251000 Sista ansökningsdag 2025-08-17 Fackliga representanter: Samtliga nås via växel: 010-8251000 OFR/O, Viktor Johnsson OFR/S, Leif Wetterlid SACO, Camilla Rosensköld SEKO-F, Lola Ahlgren Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Försvarsmaktens webbplats. Försvarsmakten ger dig möjlighet att utvecklas som människa och växa i din professionella roll. Vi är en ansvarstagande arbetsgivare och har en öppen organisation där vi ställer upp för varandra. I Försvarsmakten finns en stark värdegrund som bygger på öppenhet, resultat och ansvar. Professionell utveckling och personlig hälsa värdesätts och uppmuntras. Det finns goda förutsättningar för intern karriärrörlighet, friskvård och bra balans mellan arbete och privatliv. Försvarsmakten tillvaratar de kvaliteter som mångfald och jämn könsfördelning tillför verksamheten. Vi välkomnar därför sökanden med olika bakgrund och erfarenheter i våra rekryteringar. En anställning hos oss innebär placering i säkerhetsklass. Vanligtvis krävs svenskt medborgarskap. Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras före anställning enligt 3 kap i säkerhetsskyddslagen. Med anställning följer en skyldighet att krigsplaceras. I anställningen ingår även en skyldighet att tjänstgöra utomlands. Innebörden av detta varierar beroende på typ av befattning. Till ansökan om anställning ska CV och personligt brev bifogas. Om du går vidare i anställningsprocessen ska alltid vidimerade kopior av betyg och intyg uppvisas. Samtal från externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes.

13 dagar sedan
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Förvaltare
Fastighets AB Balder
Fastighetsförvaltare

Vi är Balder. Vi vill ju påstå att vi inte är som alla andra fastighetsbolag. Att vi vågar utmana branschens gamla sanningar. Att man visst kan ha en bredd av bostäder, kommersiellt och hotell och såväl bygga nytt som att utveckla det vi redan har. Vi är en koncern som har kommit dit vi är idag med driv, engagemang, affärsmässighet och kunniga kollegor. Hos oss behöver man våga tänka nytt och prova sig fram. Det är avgörande i denna roll som förvaltare hos oss. Ekvationen? Ekonomiskt sinne och social smidighet. Vår nuvarande förvaltare har gått vidare inom bolaget – nu söker vi en engagerad ersättare som vill vara med och utveckla vårt fastighetsbestånd. Vad handlar då fastighetsförvaltning om egentligen? Jo, på det stora hela två saker. Människor och hus. I den ordningen. Därför letar vi efter en person som är genuint intresserad av fastighetsbranschen och som gillar att bygga relationer samt ta hand om och utveckla våra hyresrätter och kommersiella fastigheter i Skövde och Mariestad. Varje affär räknas. Som kollega hos oss förväntas du gilla att göra affärer. För oss handlar det om att känna ett ansvar för hur det går för Balder, våra hyresgäster och våra projekt. Du agerar inte egennyttigt, utan för verksamhetens bästa. En viktig grund i detta är att förstå sig på affären och ekonomin, vara kreativ och se affärsmöjligheter, och även att ha ett professionellt bemötande. Om dig. Vi söker dig, en nyfiken och erfaren fastighetsförvaltare. Som gillar att fundera över hur vi kan öka vårt driftnetto men samtidigt ha så nöjda kunder som möjligt. Att älska siffror och kalkyler är i den här tjänsten ett måste. Men lika mycket behövs ett intresse för de människor du möter, då en stor del av jobbet handlar om kommunikation och service. Du bör ha några års erfarenhet av fastighetsförvaltning varav det är meriterande om du har erfarenhet av både bostads- och kommersiell förvaltning. Låter det som en tjänst för dig? Kul! Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan redan idag. Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning. Tjänsten är placerad på vårt kontor på Skövde, med arbete på plats fem dagar i veckan. I denna process ber vi dig inte skicka med personligt brev, utan vill i stället att du besvarar våra urvalsfrågor. Vi använder oss av rekryteringstester för att hjälpa oss göra ett så bra och objektivt urval som möjligt. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterare Matina Khosravian på [email protected]. Hjärtligt välkommen till ett bolag fullt av möjligheter! #LI-MK1

13 dagar sedan
Sista ansökan:
30 november 2025
Städande arbetsledare 75%

Tycker du om städning, är social och har ett sinne för detaljer? Då kanske du är rätt person för oss på Buskhaga Städ i Skövde med omnejd! Just nu söker vi ansvarsfull och serviceinriktad arbetsledare på 75% som vill arbeta i Skövde med omnejd. Arbetet innebär regelbunden städning hos privatpersoner och företag, arbetstider och dagar kan variera, vi har arbeten dagtid mån-fre, kvällar helger. Det är viktigt att du tycker om att städa och göra rent, du ska även vara noggrann, serviceinriktad och självständig. Tjänsten ska tillsättas efter överenskommelse. Som arbetsledare ska du vara: • Serviceminded • Noggrann • Punktlig • Du ska vara en positiv glädjespridare • Lagledare och skapa teamkänsla • Flexibel • Lösningsorienterad • Du ska ha en toppklasskvalité Vi har varierande städuppdrag både i privat och företagsmiljö. Hemstädning, fönsterputs, flyttstädning, golvvård, byggstädning mm. Vårt uppdrag är att underlätta våra kunders vardag och ge dem tid över till det de vill eller behöver göra. Som att ta hand om sig själv och familjen.

13 dagar sedan
Sista ansökan:
13 juli 2025
Team Leader 100%, Stadium Elins Esplanad
Stadium AB
Säljande butikschefer och avdelningschefer i butik

Vill du bli vår framtida retailstjärna? Letar du efter en arbetsplats där du kan växa, utvecklas och bygga en karriär inom en dynamisk bransch? Vill du ha ett spännande jobb i en social och aktiv miljö? Hos oss är utveckling mer än bara ett ord – det är en del av vår kultur. Hos oss jobbar du i en inspirerande och energifylld miljö. Join the Movement! Stadium erbjuder dig: - Ett meningsfullt jobb: Vi är ett familjeföretag som har vuxit till att bli en av Nordens största sportkedjor. Vi når resultat tillsammans genom engagemang, energi, innovation och enkelhet. Vi erbjuder dig en plats i vårt team, där du får möjligheten att växa och bli en del av vår mission: Att inspirera till en aktivt liv för alla! - Personlig utveckling: Vi erbjuder en tydlig personlig utvecklingsplan. Du kan utvecklas från Team Leader till roller som butikschef, regionchef eller varför inte en karriär på något av våra Servicekontor. - Gemenskap och glädje: Vi är ett sammansvetsat team som arbetar för att nå resultat – och har kul på vägen! Vi anordnar aktiviteter som stärker gemenskapen både på och utanför jobbet. Två gånger per år anordnar vi vår Staff Challenge, där alla team som vill tränar och tävlar tillsammans under några intensiva veckor. Vad innebär jobbet som Team Leader på Stadium? Våra kunder ska känna sig välkomna till Stadium, de ska bli inbjudna till en kundupplevelse runt hela löparbanan - en upplevelse som kännetecknas av service i världsklass. Som Team Leader är du en tydlig sidekick till butikschefen, där ni tillsammans driver våra kärnprocesser för att skapa de bästa förutsättningarna för den totala kundupplevelsen. Det gör du genom att coacha, ge feedback och kontinuerligt utveckla övrig personal i butiken. Vi tycker att förändring är positivt och vi ser att du har ett affärsmässigt ledarskap där du driver försäljningen mot budgeterade mål och nyckeltal. Planering, rekrytering och schemaläggning tillhör vardagen. Du ingår i ledningsgruppen och är ansvarig för butiken när butikschefen inte är på plats. Vi tror att nyckeln till framgång ligger i hur vi som medarbetare trivs på jobbet och vilken atmosfär vi skapar i butiken. Där har du en nyckelroll att genom god samarbets- och kommunikationsförmåga, nyfikenhet och energi skapa en positiv och inspirerande arbetsmiljö med våra värderingar i centrum. Då bidrar du också till butikens och hela företagets framgång. Vem är du? Vi söker dig som har en brinnande passion för sport och försäljning och motiveras av att se andra lyckas. Ditt sätt att leda har fokus på coachning och feedback. Du har 1–2 års tidigare erfarenhet från försäljning i butik och goda digitala kunskaper och erfarenhet av att jobba med MS Office-paketet. Om du tidigare har jobbat i en ledande befattning inom detaljhandeln är det meriterande. Du är en lagspelare som trivs i en operativ roll, på golvet tillsammans med kollegor och kunder. För att lyckas i rollen ser vi att du är drivande, självgående och med innovativa, enkla sätt ständigt vill utveckla dig själv och verksamheten, vilket bidrar till en kundupplevelse i världsklass. Vi värdesätter personliga egenskaper som hög samarbetsförmåga, att du är lyhörd och lösningsorienterad, samt har god kommunikationsförmåga både internt med medarbetare, externt med leverantörer, samarbetspartners och våra kunder. För rollen krävs att du kan göra dig förstådd på svenska och engelska i både tal och skrift. Vad erbjuder vi dig? Läs mer om vårt lag på vår Karriärsida, på Instagram eller på Linkedin. Klicka på länken här för att komma till ett av våra poddavsnitt och på 15 min få en inblick i hur det är att jobba på Stadium. Varaktighet/arbetstid Tjänsten är på 100% med tillträde enligt överenskommelse. Provanställning tillämpas. Ansökan Som en del i rekryteringsprocessen kommer du att få en inbjudan till din e-mail till att besvara ett personlighetstest och ett kapacitetstest. Det tar ca 30 minuter att besvara testen. Vi kommunicerar mestadels genom mail så se till att hålla koll på din inkorg, håll även koll på skräpposten för säkerhets skull. Eftersom vi alltid vill göra saker så enkelt som möjligt, är det inte säkert att vi väntar till sista ansökningsdag innan vi går vidare i rekryteringsprocessen men intervjuer mm kommer starta tidigast 21/7. Så vänta inte, sök redan nu. Välkommen med din ansökan. Come join the movement! Tycker du också att livet är roligare när det rör på sig? Hos oss på Stadium jobbar lagspelare som brinner för försäljning, sport och sportmode. Energi, mod och laganda är några av de grundstenar som gjort att det lilla familjeföretaget från Norrköping blivit en av Nordens största sportkedjor. Men vi stannar inte där. Genom innovation och enkelhet fortsätter vi att utvecklas med nya koncept, fler produkter och varumärken på marknaden. Tävlingsandan och passionen genomsyrar allt vi gör och vår mission är att inspirera och ge fler människor möjlighet till ett aktivt liv. Join the movement.

13 dagar sedan
Sista ansökan:
13 juli 2025
Personsliga assistenter
Forsethi Assistans AB
Personliga assistenter

Forsethi Assistans AB är ett serviceföretag för kunder som är berättigade till personlig assistans. Vi strävar alltid efter att ge våra kunder full uppmärksamhet och engagemang genom en nära kontext - kunder och medarbetare emellan. Vi tillhör en ny generation assistansbolag som strävar efter att erbjuda högsta kvalitet till våra kunder. Vi menar att det sker genom våra medarbetares kunskaper och erfarenheter om kunden, vilket skapar en positiv spiral där inspirerande och nöjda medarbetare gör ett bättre arbete vilket leder till nöjdare kunder. Vår verksamhet präglas därför av kunskap, känsla, närhet och tillgänglighet. Våra tjänster sorterar under Lagen om stöd och service (LSS), Socialförsäkringsbalken och Socialtjänstlagen (SoL). Vi ska nu rekrytera personliga assistenter till en rullstolsburen kvinna 65-årsåldern i Skövde! Timvikarie sökes med möjlighet till "schemarad". Vi söker personlig assistent som timvikarie för sjukdom och semester med möjlighet till förlängning. Vill du arbeta hos en kvinna 65+ år, bosatt i Skövde? Jag behöver hjälp med det mesta som uppkommer i vardagen. Det förekommer enstaka lyft. Du kommer att vara behjälplig under morgon samt större delen av eftermiddag och kväll. Är mat- och klädintresserad, tycker mycket om blommor och gillar att gå på teater och bio. Personlighet: orädd, glad och social med ett stort kulturintresse Du som söker ska vara en person som tycker att arbete med människor är stimulerande. Vi söker dig som är ärlig och uppriktig. Det är viktigt att du inte är rädd för att arbeta och samtidigt vågar vara dig själv. Har du intresse för mat och kläder och fingrar gröna, kanske Du är den vi söker. Du som är kvinna eller man är välkommen att söka tjänsten. Det behövs ingen tidigare erfarenhet eller utbildning, men är såklart meriterande. Det förekommer kvälls- och helgpass.

13 dagar sedan
Sista ansökan:
13 juli 2025