CNC-operatör till expansivt företag!

TopWork söker nu en grym CNC-operatör som vill ta nästa steg i sin utveckling tillsammans med vår kund i Trelleborg! Vi söker nu efter en duktig CNC-operatör till vår kund i Trelleborg. Du kommer utgöra en viktig roll i vår kunds produktion som just nu är i en spännande utvecklingsresa! Vi söker dig som är utbildad CNC-operatör och har hunnit samla på dig arbetslivserfarenhet inom yrket. Vidare ser vi att du är van vid att ställa in och köra CNC-svarvar då detta är en förutsättning för att bli en nyckel i vår kunds produktion.    Som person ser vi att du är samarbetsvillig, ansvarstagande och en problemlösare! Arbetet sker nära övriga kollegor men med mycket eget ansvar.   Dina arbetsuppgifter: Ställa in CNC- svarvar Köra CNC- svarvar Dagligt underhåll av maskinerna Ritningsläsning Måttkontrollera Kan du programmera och/eller har truckkort/traverskort är det meriterande.  Vid fler frågor är du välkommen att ringa mig så pratar vi om det!   Låter detta som din nästa utmaning? Välkommen med din ansökan redan idag! Rekryteringsarbetet sker löpande.   Tjänsten inleds med en anställning hos TopWork med ett mål om att kandidaten senare ska övergå till en anställning hos kund. Som konsult hos TopWork får du en konsultchef som stöttar dig i ditt uppdrag hos kund. Vi ger dig råd och rekommendationer om hur du kan utvecklas i ditt arbete.

5 april 2024
Sista ansökan:
5 maj 2024
Resande Eventsäljare

VI SÖKER DIG SOM: Älskar att skapa kontakter och trivs med utmaningen att möta nya människor. Har en oövervinnerlig vilja och motiveras av ständig personlig och professionell utveckling. Tar ansvar för din egen framgång och har en flexibel inställning till äventyr och variation. VI GER DIG: Spännande arbetsdag: Variera din vardag genom att vara ansiktet utåt för några av Sveriges största aktörer, resande från plats till plats. Karriärsmöjligheter: I och med vår nuvarande expansionresaöppnar vi upp möjligheter till större och mer ansvarsfulla roller. Motiverande arbetsmiljö: Omge dig med engagerade kollegor och njut av en gemenskap där varje individ strävar mot framgång. Attraktiv lönesättning: Trygghet med en fast lön och möjligheten att boosta din inkomst genom en attraktiv provisionsstruktur. Kontinuerlig utveckling: Ge dig själv verktygen till framgång genom regelbundna utbildningar inom försäljning och retorik. IMPRESSIVE RELATIONS ERBJUDER: Gemenskap & Målmedvetenhet: Hos Impressive Relations är vi inte bara kollegor; vi är ett sammansvetsat team som strävar mot gemensamma mål. Varje individ spelar en nyckelroll, och vi vinner och växer tillsammans. Karriärsmöjligheter: Vårt företag är i expansionsfas, vilket skapar spännande möjligheter för personlig och professionell tillväxt. Ta kontroll över din egen framtid och utvecklas till ledande roller inom organisationen. Unik Företagskultur: Inspirerad av idrottsvärlden tror vi på laganda och att varje individ är en viktig del av vårt framgångsrika "lag." Vi tar hand om varandra och strävar alltid efter att göra saker annorlunda och bättre. Attraktiv Lönestruktur: Bortom en stabil grundlön erbjuder vi en attraktiv provisionsmodell som belönar din framgång. Ju mer du presterar, desto mer tjänar du – här finns ingen gräns för din ekonomiska potential. Kontinuerlig utbildning och coachning: Vi investerar i din framgång genom kontinuerliga utbildningar inom försäljning och retorik. Du kommer att få verktygen och stödet för att uppnå din fulla potential och överträffa dina mål. Bli en del av vårt äventyr på Impressive Relations, där varje dag erbjuder nya möjligheter till personlig och professionell utveckling. Vi tror på att göra skillnad, och vi vill ha dig med på resan! Felicia Rullander076-425 35 70 [email protected]

3 april 2024
Sista ansökan:
20 september 2024
Eventsäljare för internationellt bolag inom Energi!

Är du en naturlig relationsbyggare med en vilja av stål? Drivs du av ständig utveckling och har en passion för att påverka din egen framtid? Då kan du vara den vi söker som ambassadörför Fortum i Malmö och omnejd. OM TJÄNSTEN Som eventsäljare blir du företagets ansikte utåt och en del av Europas ledande aktör på elmarknaden. Du kommer att arbeta på utvalda marknadsplatser, möta kunder face to face och vara en nyckelspelare i vårt framgångsrika team. VI SÖKER DIG SOM: Vill påverka din egen verklighet och ta ansvar för din lön. Är socialt kompetent, engagerad och tar ansvar för dina resultat. Naturligt tar kontakt med människor och hanterar det med rätt attityd. Är målmedveten och inte rädd för utmaningar. VI ERBJUDER DIG: En arbetsplats du ser fram emot varje söndagskväll. Målinriktade, ödmjuka och energifyllda kollegor. Provisionsbaserad lön, utan tak. Stora möjligheter till karriärutveckling i ett expanderande företag. Kontinuerliga utbildningar inom försäljning och retorik för din personliga utveckling. VARFÖR JOINA VÅRT TEAM? Gemenskap och Målmedvetenhet: Hos Impressive Relations är vi inte bara kollegor; vi är ett sammansvetsat team som strävar mot gemensamma mål. Varje individ spelar en nyckelroll, och vi vinner och växer tillsammans. Karriärmöjligheter: Vårt företag är i expansionsfas, vilket skapar spännande möjligheter för personlig och professionell tillväxt. Ta kontroll över din egen framtid och utvecklas till ledande roller inom organisationen. Unik Företagskultur: Inspirerad av idrottsvärlden tror vi på laganda och att varje individ är en viktig del av vårt framgångsrika "lag." Vi tar hand om varandra och strävar alltid efter att göra saker annorlunda och bättre. Kontinuerlig utbildning och coachning: Vi investerar i din framgång genom kontinuerliga utbildningar inom försäljning och retorik. Du kommer att få verktygen och stödet för att uppnå din fulla potential och överträffa dina mål. Bli en del av vårt äventyr på Impressive Relations, där varje dag erbjuder nya möjligheter till personlig och professionell utveckling. Vi tror på att göra skillnad, och vi vill ha dig med på resan! Felicia Rullander, Rekryterare [email protected]

3 april 2024
Sista ansökan:
20 september 2024
Socionom barn och unga, vikariat

Skurups kommun har runt 16 700 invånare och ligger naturskönt på den skånska sydkusten, med utmärkta kommunikationer till Malmö, Ystad, Lund och Köpenhamn. I vår kommun bor invånarna i lugnet, med staden runt knuten. Det lokala näringslivet blomstrar och inflyttningen till kommunen ökar. 1 200 medarbetare håller dagligen hjulen snurrande, med fullt engagemang för medborgarnas bästa. Hos oss är du med och bygger en attraktiv kommun där dialog, öppenhet och gott bemötande genomsyrar organisationen. Vi är stolta över våra korta beslutsvägar. Tillsammans gör vi skillnad! Skurups vision 2045: Med hjärta och engagemang för livskvalitet, trygghet och utveckling skapar vi platsen där vi lever, verkar och växer tillsammans. Skurups kommun är platsen för det goda livet. Individ- och familjeomsorgen i kommunen består av all myndighetsutövning (SOL, LVU, LVM, LSS) gällande barn, ungdomar vuxna och äldre inklusive försörjningsstöd, stöd för vuxna med psykiska funktionshinder samt öppenvård för barn, unga och vuxna i olika former. Som handläggare på barn och familj utreder och bedömer du behov och resurser hos barn och deras familjer. Kom till oss i Skurups kommun! Vi erbjuder en rad förmåner som till exempel fina lokaler, gratis parkering, extern handledning och ett nära ledarskap. Till oss pendlar du lätt med pågatågen. ARBETSUPPGIFTER Vill du vara med i vårt team? Vill du vara med och forma en förbättrad socialtjänst? Vi söker två medarbetare som kan vikariera under föräldraledigheter. Vi strävar efter att ge familjer stöd i ett tidigt skede och så långt det är möjligt på hemmaplan. Vi har ett nära samarbete med andra kollegor inom Individ- och familjeomsorgen, men också med kommunens övriga verksamheter inom till exempel skola och förskola Vi söker därför en socionom med erfarenhet av kvalificerat myndighetsarbete och ett stort intresse och engagemang att arbeta med utsatta barn och deras familjer. Du ska vara genuint intresserad av att möta barn och vuxna i svåra livssituationer. Delaktighet för barn och unga är ett av våra ledord och vi ser barn och unga som rättighetsbärare. Vi ser att du har ett positivt förhållningssätt till nya arbetsmetoder och förmåga att på egen hand söka och ta till dig ny relevant kunskap inom området. Du deltar i verksamhetsutveckling och samarbetar med kollegor och chefer för att bidra till en välfungerande och bra verksamhet. Du som medarbetare får en bra introduktion samt en nära arbetsledning. Vi eftersträvar god kvalité i vårt arbete och trivsel på arbetsplatsen. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har socionomexamen, och minst tre års erfarenhet av utredningsarbete, en professionell hållning och positiv inställning. Eftersom du kommer att ha mycket kontakt med både familjer, kollegor och externa samarbetspartner är det viktigt med god samarbetsförmåga. Övriga utbildningar som MI, våld i nära relationer, Signs of Safety och ESTER med mera är meriterande Som person är du trygg i dig själv, flexibel och ansvarsfull. Du har lätt för att skapa kontakter och samarbeta med såväl familjer som myndigheter och organisationer. Du är noggrann och strukturerad. Du ska ha en god förmåga att uttrycka dig väl och lättförståeligt i både tal och skrift och du har god kunskap om Socialtjänstlagen och angränsande lagstiftningar. Som vår nya kollega erbjuder vi dig: - en stark teamkänsla - stöttning och vägledning i det dagliga arbetet - introduktion, Skurups kommun är med i Yrkesresan - extern handledning, - friskvård. - flextid Övrigt: Körkort är ett krav I Skurup tillämpas rökfri arbetstid. I samband med denna rekrytering kommer vi att tillämpa löpande urval. ÖVRIGT För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Skurups kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Tjänsterna tillsätts under förutsättning att erforderliga beslut fattas. Varmt välkommen med din ansökan! Inför rekryteringsarbetet har Skurups kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

3 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
En barnkär assistent sökes till en 10-årig flicka i Veberöd

Vi söker nu en ung, öppen och framåt tjej som vill arbeta inom personlig assistans. Du kommer arbeta tillsammans med vår glada, busiga och underbara 10-åring i Veberöd på en 75%-ig tjänst! Tjejen som söker sin nya assistent är otroligt lekfull. Att vara utomhus, gunga, ta promenader och bläddra i böcker är bara exempel på några aktiviteter som kommer ingå i dina arbetsuppgifter. Tjejen bor tillsammans med sin familj bestående av mamma, pappa och syster i Veberöd. Familjen älskar att ibland kunna åka iväg på semestrar, och vi ser gärna att du som assistent har möjlighet att följa med. Som assistent kommer ditt arbete vara avgörande för att samtliga aktiviteter kan bli möjliga/genomförbara. Du kommer vara en trygghet för tjejen och även hjälpa till med saker så som personlig hygien, sondmatning och förflyttningar (vilket kräver en del tunga lyft). Vi ser gärna att du som söker är barnkär, fantasifull och har ditt barnasinne kvar! Du behöver därtill vara lyhörd inför flickans behov och signaler, då verbal kommunikation inte är möjligt. Du som söker ska vara rökfri samt ha körkort. Tillsammans med ett fantastiskt arbetsteam har du nu möjlighet att skapa en meningsfull och innehållsrik tillvaro för flickan, varje dag! Skapa en vardag fylld med glädje, engagemang och livslust! Ingen kan göra allt, men tillsammans kan vi göra mycket. Vi söker en assistent på 75% med kombinerade arbetstider. Du arbetar antingen em/kväll mellan 16.15-21.30 alt. nattpass mellan kl. 21.30-07.25 (ibland till 08.30). Under helger förekommer både nattpass och längre arbetsdagar. Vid frågor är du varmt välkommen att maila till [email protected]. Vi ser fram emot att höra från dig! OBS! Ansökningar med videoinspelning kommer att prioriteras. Ledorden för God Assistans är omtanke, enkelhet, öppenhet och inflytande. Vi är ett företag med stort hjärta och hög kompetens inom assistansyrket. Vidare betraktas engagemang och glädje som värdefullt, och att värna om våra medarbetare och förenkla tillvaron för våra kunder är kärnan för verksamheten. Vi strävar efter att uppnå bästa möjliga personliga bemötande, en hög tillgänglighet och snabb service. För närmre information, läs gärna mer på God Assistans hemsida, www.godassistans.se. Vi har kollektivavtal och erbjuder ett generöst friskvårdsbidrag upp till 4000 kr/år samt kontinuerlig utbildning. Enligt lagen om registerkontroll och God Assistans policy ska den som arbetar med minderåriga uppvisa ett belastningsregister (utdrag för arbete med barn och funktionsnedsättning). Du beställer utdraget på följande länk: Blanketter - barn med funktionsnedsättning | Polismyndigheten (polisen.se). Vi kommer också att begära ett personbevis. Du beställer det här, Beställ personbevis | Skatteverket (anställning).

2 april 2024
Sista ansökan:
20 maj 2024
Eventsäljare | Grundlön + Provision

Impressive Relations Vi är företaget som värdesätter din utveckling. Med hjälp av vårt etablerade och starka team ser vi till att du alltid har de förutsättningar du behöver för att växa. Impressive Relations är en fullservicebyrå som erbjuder olika tjänster inom affärsområdena försäljning, detaljhandel och bemanning. Efter över 12 år i branschen ägnar vi oss nu åt försäljningsuppdrag över hela landet. Det ständiga drivet efter bättre prestationer ger oss en härlig sammanhållning, och tillsammans står vi starka inför framtidens utmaningar. TjänstebeskrivningFörsäljning är kärnverksamheten hos Impressive och just nu erbjuder vi chansen att arbeta med oss i vårt äldsta och mest framgångsrika projekt. Du kommer att arbeta med face-to-face försäljning i köpcentrum, matbutiker och varuhus. Arbetsuppgifterna innebär främst att maximera försäljningen gentemot privatpersoner. Du blir en del av vårt befintliga säljteam där du kommer att vara ansiktet utåt för vår samarbetspartner, Postkodlotteriet. Våra säljare har alltid ett starkt engagemang och en positiv inställning. Arbetet kräver hög social kompetens och förmågan att hantera motgångar med flit. Om du vill arbeta med oss och vara med på vår resa framåt behöver du ha ambitioner att växa och bli lite bättre varje dag! Självklart erbjuder vi dig en skräddarsydd utbildning så att du får de verktyg du behöver för att leverera bra resultat och utvecklas tillsammans med Impressive. Kompetens- & erfarenhetskrav: Positiv Samarbetsvillig Ansvarstagande Målmedveten & driven Talar svenska obehindrat Starkt meriterande med tidigare erfarenhet inom försäljning Vi erbjuder dig: Heltidsanställning Grundlön + Provision Kontinuerliga AW’s, teamaktiviteter och priser Mycket goda utvecklingsmöjligheter till ledarpositioner Meriterande utbildningar inom försäljning och kommunikation På Impressive Relations får du som anställd en harmonisk arbetsplats även om tempot varierar varje dag. Som säljare i detta projekt kommer du kunna känna trygghet med en grundlön samt en attraktivprovision som du själv kommer kunna påverka. Säljutbildning sker löpande med hjälp av duktiga coacher på plats. Du som älskar att utvecklas och vill ta nya steg i karriären kommer kunna få möjlighet att växa och få stöttning för att nå nya höjder. Vi erbjuder dig en roll där du själv är med påverkar din egen verklighet och där beslutsvägarna är korta. En kultur som drivs av en stark teamkänsla, resultat och ett högt engagemang i allt vi gör. Vi ser fram emot din ansökan! Felicia Rullander, Rekryterare076 425 35 [email protected]

2 april 2024
Sista ansökan:
19 september 2024
Elmontör

Om tjänsten Ikett söker nu efter en Elmontör till en av våra kunder i Rydsgård. Har du ett tekniskt intresse och vill vara med i tillverkningen av apparatskåp? Har du jobbat med montering tidigare eller läst en el-utbildning? Då kan du vara den vi söker! I rollen som elmontör kommer du arbeta med att bygga apparater och elskåp. Du kommer att arbeta som elmontör i verksamhetens produktion, arbetet sker till största del inne i deras verkstad. Arbetet är förlagt på dagtid med start enligt överenskommelse. I tjänsten ingår det även viss resa. Din profil För att trivas i rollen ser vi att du som söker tidigare har arbetet med liknande arbetsuppgifter, till exempel byggt elskåp. Vidare ser vi att du har en gymnasieutbildning inom el eller motsvarande arbetslivserfarenhet Vi ser också att du som söker har: • Goda kunskaper i svenska både i tal och skrift. • Du är van vid verktygshantering. • Det är meriterande om du tidigare arbetat med montering, främst med elektronikmontering. • Det är meriterande om du monterat enligt ritningar eller instruktioner tidigare. Som person vill vi att du är ansvarstagande, målinriktad, flexibel, positiv, ordningsam och har en god samarbetsförmåga eftersom arbetet sker ute hos våra kunder. Vi arbetar löpande med inkomna ansökningar och kontaktar endast de som motsvarar ansökningskraven. Välkommen med din ansökan idag! Om Ikett Personalpartner AB Ikett Personalpartner AB är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med bemanning och rekrytering av kvalificerad kollektivpersonal och tjänstemän. Främst inom yrkesområdena industri, el, bygg och administration. Ikett är medlem i Almega Kompetensföretagen och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Ikett är certifierat enligt ISO 9001. Målet med vårt arbete är nöjda kunder och skickliga medarbetare som trivs. Detta vill vi uppnå genom kvalitet, kompetens och effektivitet. För mer information och nyheter, följ oss gärna på: Facebook: www.facebook.com/ikettpersonalpartner LinkedIn: www.linkedin.com/company/ikett-personalpartner-ab-as

2 april 2024
Sista ansökan:
28 april 2024
Lageransvarig inom verkstad/produktion

Om tjänsten Ikett söker nu efter en lageransvarig till Olssons Elektromekaniska i Rydsgård. Är du ansvarstagande, har god vana av lagerhantering inom verkstad/produktion samt trivs i en roll med varierande arbetsuppgifter? Då har vi den perfekta tjänsten för dig! Som lageransvarig kommer du att administrera och ansvara för lager och logistik och att det dagliga flödet av material fungerar tillsammans med kollegor. Du kan delegera och motivera dina medarbetare till ordning och reda samt en effektiv lagerhantering. Tillsammans utgör ni en viktig funktion! Rollen innebär adminsitration inom lager och inköp. Exempel på arbetsuppgifter kan vara att: - Administrera materiallistor från olika avdelningar. - Följa upp materialflöde till projekt och eftermarknad. - Inköp av material hos våra leverantörer. - Lägga in inkommande delar i vårt lagersystem och placera på lager. - Kontakt med leverantörer om prissättning, offerter etc. - Fördela arbetsuppgifter till medarbetare på lagret. - Packa / skicka material. - Truckkörning, lasta / lossa gods. Arbetstider: Dagtid, måndag - fredag. Start: Omgående eller enligt överenskommelse. Om företaget Olssons Elektromekaniska är en marknadsledande leverantör av driftsäker reservkraft. De möter en stadigt ökad efterfrågan och servar idag kunder på den skandinaviska marknaden. Företaget förser sina kunder med dieseldrivna reservkrafts aggregat. Din profil För att trivas i rollen som lageransvarig tror vi att du som person är strukturerad, noggrann och lösningsfokuserad. Du trivs i en varierad roll och har förmågan att hantera flera uppgifter samtidigt. Du är ansvarstagande och ser till att dina arbetsuppgifter slutförs. Du har lätt för att samarbeta med andra kollegor för att få dagen att flyta på. Du kan delegera arbetsuppgifter men även följa upp. Du ser förbättringsmöjligheter i flöden och lagerhållning samt sätter stor vikt vid kvalitet och strävar ständigt efter att utveckla dina arbetsmetoder. Du har god framförhållning och kan se kommande behov. Vidare ser vi att du passar tider, är ansvarstagande och har en god arbetsdisciplin. Grundläggande krav är även att du som söker besitter: -Erfarenhet av lager/inköp inom verkstad eller produktion. -God datorvana, samt kunskap om Microsoft Office programmen. -God kunskap i det svenska språket i tal och skrift. -B-körkort, meriterande om du även har BE-körkort. Som person vill vi att du är ansvarstagande, målinriktad, flexibel, positiv, ordningsam och har en god samarbetsförmåga eftersom arbetet sker ute hos våra kunder. Vi arbetar löpande med inkomna ansökningar och kontaktar endast de som motsvarar ansökningskraven. Välkommen med din ansökan idag! Om Ikett Personalpartner AB Ikett Personalpartner AB är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med bemanning och rekrytering av kvalificerad kollektivpersonal och tjänstemän. Främst inom yrkesområdena industri, el, bygg och administration. Ikett är medlem i Almega Kompetensföretagen och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Ikett är certifierat enligt ISO 9001. Målet med vårt arbete är nöjda kunder och skickliga medarbetare som trivs. Detta vill vi uppnå genom kvalitet, kompetens och effektivitet. För mer information och nyheter, följ oss gärna på: Facebook: www.facebook.com/ikettpersonalpartner LinkedIn: www.linkedin.com/company/ikett-personalpartner-ab-as

2 april 2024
Sista ansökan:
28 april 2024
Mekanisk Konstruktör

Vi behöver förstärka vår konstruktionsavdelning och söker en konstruktör med passion för teknik och som brinner för att jobba med mekanisk konstruktion. Vi arbetar med avancerade produktionsutrustningar som bl.a kan omfatta avlastare, transportsystem och palleteringsmaskiner samt processutrustning i form av industriugnar. Du kommer ingå i ett team av ingenjörer, där dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara konstruktion, CAD-modellering samt framtagning av ritningar i Inventor. Arbetet bedrivs i projektform där du i ditt dagliga arbete håller täta kontakter med Ropacks olika avdelningar, tillverkningsenheter och underleverantörer Tjänsten kan även innebära ändringar och förbättringar på befintliga produkter samt delta i konstruktionsgenomgångar, provkörningar samt ritningsstöd åt säljare. Kvalifikationer: Ett genuint tekniskt intresse tillsammans med ditt inre driv är viktigt för att kunna möta våra kunders behov. Vi söker efter dig som känner igen dig i nedanstående: -Du är en social person som är bra på att kommunicera med andra och som på ett lätt sätt kan sätta dig in i olika arbetsuppgifter. -Du är självgående, initiativtagande och ansvarstagande i din arbetsroll. -Du bör ha relevant utbildning på högskolenivå eller liknande, och helst ha arbetat några år inom yrket -Du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift. -Du har erfarenhet inom 3D-CAD system såsom Inventor eller Solid Works. -Är du praktiskt lagd eller har verkstadserfarenhet är det ett plus. Kontakt: Vill du veta mer om oss eller om tjänsten , vänligen kontakta Hanna Larsson Davinski tel. 0411-55 66 45 eller gå in på vår hemsida: www.ropack.se Ansökan samt CV mejlas till: [email protected]. Intervjuer och urval kommer ske löpande, så vi ser gärna att du skickar din ansökan så fort som möjligt. Ropack Materialhantering AB satsar på att vara en komplett leverantör inom materialhantering samt värmeteknik som med lång erfarenhet och stor kunskap inom området vill skapa nära och bra relationer med våra kunder. Kunderna finns inom alla näringsgrenar främst i Skandinavien. Kontor och fabrik finns i Skurup.

28 mars 2024
Sista ansökan:
23 maj 2024
Platsansvarig till Nordic Wellness Skurup

Nordic Wellness är Sveriges största friskvårdskedja med över 300 gym och ett antal Padelanläggningar runt om i landet. Det ger oss unika möjligheter att ständigt utveckla våra klubbar och att ligga i framkant när det gäller utbud, kvalitet, personal och inte minst pris. Vi erbjuder ett brett utbud av träning och välmående för alla åldrar och har närmare 450 000 medlemmar. Vi fortsätter vår expansion och vårt mål är 350 klubbar fram till 2025. I takt med vår expansion söker vi platsansvarig till Nordic Wellness Skurup! Att arbeta som platsansvarig på Nordic Wellness Det är här det händer. Det är till klubben våra medlemmar kommer för att uppleva energi och nå sina mål. Du är mittpunkten i denna upplevelse och jobbar alltid för att den ska bli bättre. Som platsansvarig är du spindeln i nätet med driftansvar för din klubb där ditt ledarskap ligger till grund för att inspirera, engagera och utveckla dina medarbetare. Dina arbetsuppgifter är bland annat: - Receptionsarbete: försäljning, service och städ - Rekrytering och bemanning för din klubb - Administration: löner, schemaläggning och schemaoptimering, fakturor, budget etc. - Skapa och hålla i event på din klubb - Coacha din personal i sälj och service Ditt fokus och engagemang får dig att möta försäljningsmålen och din kreativitet ger dig idéer på hur klubbens standard på service ska bli den bästa. Du jobbar din största del av tiden i receptionen under klubbens öppettider, vilket också betyder att du behövs på plats minst två kvällar per vecka och minst en helg per månad. Ansvaret vilar på dig, men inte exklusivt. Du arbetar tillsammans med din distriktschef, divisionschef och andra platsansvariga. Dessutom har ni hjälp av gemensamma system och stöd för att briljera inom HR, sälj, ekonomi, marknad och IT. Vad söker vi hos dig? Vi söker dig med stort ansvarstagande som kan driva medlemsutvecklingen och klubbens träningsupplevelse framåt. Du är flexibel, gillar att arbeta i ett högt tempo och tycker det är roligt med förändringar i ditt arbete. Sälj och service är arbetsuppgifter du trivs med och är van vid samt att du tycker om att motivera och leda dina medarbetare i det dagliga arbetet. Tjänsten som platsansvarig sätter din förmåga att arbeta självständigt på prov och som person är du lösningsorienterad, positiv och professionell i alla möten med såväl medlemmar, medarbetade och kollegor. Vi ser att du har goda kunskaper i det svenska språket och kan använda det såväl i tal som skrift. Att jobba på Nordic Wellness Träningsbranschen växer fortfarande och du kommer snabbt att förstå att Nordic Wellness inte är något undantag. Att fler och fler vill börja träna är lika självklart som att fysisk aktivitet är bra för människan. Det här är en miljö som präglas av träningsglädje och viljan att bli bättre. Bered dig på en utmanande, energirik och ständigt utvecklande tjänst. Tjänsten är 100% och vi tillämpar 6 månader provanställning. Urval kommer att ske löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan. Nordic Wellness är idag en av Nordens största gymkedjor med över 500 000 medlemmar och över 300 klubbar, från Ystad i söder till Umeå i norr. Verksamheten är indelad i tre divisioner; öster, söder och väster. Huvudkontoret ligger i Göteborg, på översta våningen i det första gymmet som öppnades 1997.

27 mars 2024
Sista ansökan:
28 april 2024