Lediga jobb i Söderköping
Sök totalt 53 lediga jobb i Söderköping
Nu söker vi en platschef till Byggmax i Söderköping. Vi på Byggmax vill att alla ska ha möjlighet att förverkliga sina byggdrömmar. Vi söker dig som vill vara med på en spännande resa mot att bli världens bästa byggvaruhandel. Som Platschef har du ansvar för driften, personalen och resultatet på din butik. Du arbetar aktivt tillsammans med dina medarbetare för en fantastisk arbetsplats och en positiv kundupplevelse. Du har förmågan att samarbeta och skapa relationer med både kunder och medarbetare. Våra förväntningar på dig som Platschef: • Ledarskap: Kunna leda och inspirera medarbetare samt kommunicera professionellt med kunder och leverantörer. • Närvaro: Vara en del av teamet och agera förebild. • Ansvar: Planera och hantera utmaningar både på kort och lång sikt. • Affärsmässig: Ha kunskap om försäljningsrapportering, uppföljning och budgetering. Vi söker dig som har: • Tidigare ledarerfarenhet • B-körkort • Goda kunskaper i svenska och engelska Har du även erfarenheten från en ledande befattning inom detaljhandeln, erfarenhet från försäljning, drift och resultatansvar är det en merit. Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning. Arbetstiderna inkluderar kvällar och helger. Vi värdesätter mångfald och välkomnar alla sökande! Känner du att detta är rätt utmaning för dig? Vänta inte med att skicka oss din ansökan då vi intervjuar löpande och tillsättning kan ske innan sista ansökningsdagen. I samband med denna rekrytering samarbetar Byggmax med Retail Recruitment, har du frågor kring rekryteringsprocessen kontakta ansvarig rekryterare Monica Sveiven. Vi ser gärna att ditt CV är i PDF-format. Välkommen till Byggmax! Alla hemmasnickare ska kunna förverkliga sina byggdrömmar, det tycker i alla fall vi på Byggmax. Oavsett om det handlar om inomhus-, utomhus- eller trädgårdsprojekt. Därför jobbar alla Byggmaxare mot samma mål: att ge dessa hemmasnickare både råd och möjlighet till det! Byggmax har totalt över 190 butiker fördelat i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Utöver de fysiska butikerna finns även en ständigt växande e-handel. Sedan starten 1993 har Byggmax haft som affärsidé att vara det bästa och billigaste alternativet för hobbysnickare och proffs som vill köpa byggmaterial av bra kvalitet. Vi har gått från att vara en ettrig uppstickare till att bli en av Sveriges största byggmaterialkedjor. Med hjälp av ständiga förbättringar, löpande effektiviseringar och en förändringsbenägen företagskultur har bolaget blivit ett av branschens lönsammaste. I koncernen Byggmax Group ingår även Skånska Byggvaror, Buildor, Right Price Tiles och Næstved Lavpristræ. Krav: Körkort: * B (Personbil)
Arbetsbeskrivning Vi söker efter en interim supply chain till vår kund , uppdraget är 4-6 månader men kan förlängas Är du en erfaren och strategisk person med ett starkt intresse för logistik och varuförsörjning? Vi söker en Supply Chain Manager som kommer att spela en central roll och säkerställa en effektiv varupåfyllning. Vi ser gärna att du har erfarenhet av supply chain och automatisk varupåfyllning, och har du tidigare arbetat inom retail är det meriterande. Du bör vara van vid att hantera lagrets digitala system och processer samt ha mycket goda kunskaper i Excel. För att lyckas i rollen krävs utmärkta kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift, samt en relevant eftergymnasial utbildning eller motsvarande erfarenhet. Arbetstider 7-16 kan eventuellt jobba både i Stockholm/Söderköping Randstad Professional är karriärpartnern som hjälper dig att hitta rätt jobb, brinna för det du gör och utveckla din karriär. Som konsult hos oss får du konkurrenskraftig lön, förmåner och kollektivavtalade villkor. Din konsultchef, som alltid finns nära till hands, ser till att du får varierande och utvecklande uppdrag på olika företag, inom olika branscher. Med tillgång till ett brett utbud av möjligheter, ett stort globalt nätverk och vår utpräglade specialisering är vi din vägledande partner som hjälper dig att bygga en givande karriär Urval kommer att ske löpande så tveka inte att skicka in ditt CV redan idag. Vid frågor eller funderingar, kontakta [email protected] OBS! Vi tar ej emot ansökningar via mejl, ansök smidigt genom vår hemsida. Vi ser fram emot din ansökan! Ansvarsområden Varupåfyllning Leveransansvarig Administrera i IFS system Kvalifikationer Erfarenhet, utbildning eller motsvarande inom automatpåfyllning av lager. Relevant utbildning på eftergymnasial nivå, eller motsvarande erfarenhet. Erfarenhet och kunskap gällande tull & speditör Djupgående kunskaper inom de olika områdena inom Supply Chain. Utmärkta kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Mycket goda kunskaper inom Excel. Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.
I Söderköpings kommun vill vi skapa livsglädje. Alla dagar. Det är vår vision och något vi strävar efter. Här erbjuds du möjligheter och utmaningar i en attraktiv, mindre kommun, strategiskt belägen med närhet till universitetsstäderna Norrköping och Linköping. Delaktighet och närhet till beslut ger stora möjligheter till yrkesmässig och personlig utveckling. Tillsammans skapar ca 1 100 medarbetare en attraktiv arbetsplats, där vi bidrar till ett fortsatt växande Söderköping. Vår värdegrund: helhetssyn, nytänkande, engagemang och tydlighet visar hur vi som organisation vill vara och uppfattas. Välkommen att skapa framtiden tillsammans med oss!Vi erbjuder dig Arbetsgruppen på Lötgatans gruppboende letar nu efter en ny kollega. Samtliga i gruppen har arbetat länge tillsammans, men en kollega går nu vidare och ska upptäcka något nytt i sitt arbetsliv. Som i alla andra yrken där man arbetar med människor kan vi lova att ingen dag är den andra lik, även om vi har en god planering för varje dag. Vi har precis fått utbildning om AKK och börjar arbeta aktivt med det. Under året 2025 kommer flera utbildningar, som är relevanta för yrket, att erbjudas av arbetsgivaren. Arbetsplatslärande med APT som forum är centralt för vår arbetsplats; prestigelöst och kollegialt stöd är en förutsättning för att klara av jobbet. Arbetsbeskrivning Som stödassistent inom gruppbostad ger du våra boende stöd i vardagen utifrån ett pedagogiskt förhållningssätt. Omvårdnaden och stödet ges utifrån den enskildes behov, integritet och självbestämmande. Kommunikation och samarbete med interna och externa partners samt legala företrädare är en stor del av det dagliga arbetet. I ditt dagliga arbete förväntas du ta emot medicin- och insulindelegering. Tillsammans med dina kollegor arbetar du för att delaktiggöra den enskilde i sin egen vardag utifrån givna förutsättningar. Du kommer utgöra stödet för personer med diagnoser inom NPF och intellektuell funktionsnedsättning. Insatser varierar mellan kompenserande till stödjande. Stödassistent inom Stöd och service ska: • Vara flexibel genom att identifiera och bidra till lösningar av problem i det dagliga arbetet • Ha ett professionellt förhållningssätt och förmåga att jobba aktivt med attityder och värderingar • Hålla sig uppdaterad-, arbeta efter- samt följa upp genomförandeplanen som finns för varje enskild kund/brukare • Alltid prioritera brukarens behov i första hand • Utvärdera och granska om det som görs är till nytta för boende • Aktivt verka för en god arbetsmiljö Du förväntas kunna ta egna beslut, inom ramen för ditt mandat, om läget så kräver. Att ständigt se sitt arbete utifrån den enskildes bästa i dialoger om förslag och arbetsmetoder. Kvalifikationer Vi ser att du har en relevant utbildning, exempelvis omvårdnadsprogram med inriktning psykiatri eller undersköterska med inriktning LSS. Vi ser att du är van att arbeta utifrån tydliggörande pedagogik, lågaffektivt bemötande, AKK samt bildstöd. Du tar ansvar för ditt arbete och verksamhetens funktion i sin helhet; är kommunikativ, kan arbeta självständigt och i grupp. God datorvana och erfarenhet av dokumentation är något som arbetsgivaren ser som en förutsättning för att kunna arbeta hos oss. Meriterande om du har erfarenhet av ESL eller annan arbetsmetod som underlättar det dagliga livet för enskilde. Vi söker dig som har en positiv inställning till ditt arbete och trivs i mötet med människor. Du ser utvecklingsområden och tar initiativet till att förändra det i samråd med kollegor och chef. Arbetet kräver god initiativförmåga, salutogen människosyn och hög arbetsmoral. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Urval sker löpande. Du kommer behöva redovisa ett utdrag från Polisens register. Anställning Antal tjänster: 1 Anställningsform: tillsvidare Omfattning: 100% Tillträde: snarast eller enligt överenskommelse Ansök senast: 28 februari 2025 Tjänsten kommer tillsättas externt under förutsättning att den inte tas i anspråk med anledning av företrädesrätt. Söderköpings kommun strävar efter att erbjuda en attraktiv arbetsplats som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla. Inför rekryteringsarbetet har Söderköpings kommun noggrant tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
I Söderköpings kommun vill vi skapa livsglädje. Alla dagar. Det är vår vision och något vi strävar efter. Här erbjuds du möjligheter och utmaningar i en attraktiv, mindre kommun, strategiskt belägen med närhet till universitetsstäderna Norrköping och Linköping. Delaktighet och närhet till beslut ger stora möjligheter till yrkesmässig och personlig utveckling. Tillsammans skapar ca 1 100 medarbetare en attraktiv arbetsplats, där vi bidrar till ett fortsatt växande Söderköping. Vår värdegrund: helhetssyn, nytänkande, engagemang och tydlighet visar hur vi som organisation vill vara och uppfattas. Välkommen att skapa framtiden tillsammans med oss!Vi erbjuder dig Är du en duktig och entusiastisk arbetsterapeut med intresse för demensområdet samt som värdesätter arbetsmiljö och en god gemenskap? Då är det kanske dig vi söker! Hälso- och sjukvårdsorganisationen (HSV) består av cirka 35 medarbetare, som arbetar tvärprofessionellt med patientens bästa i fokus. Hos oss arbetar legitimerade arbetsterapeuter, fysioterapeuter/sjukgymnaster, sjuksköterskor och administratör. Vi är verksamma inom kommunala LSS-verksamheter, hemsjukvård och SÄBO-verksamheter. Kommunrehab är idag en arbetsgrupp på 6 arbetsterapeuter och 6 sjukgymnaster/fysioterapeuter. Arbetsbeskrivning Vi söker en arbetsterapeut med intresse för demensfrågor. Du bidrar i demensutredningar och uppföljningar, du utreder, bedömer och genomför arbetsterapeutiska insatser samt ansvarar för förskrivning och utprovning av hjälpmedel. Du handleder omvårdnadspersonal i olika vårdsituationer, tex. i rehabiliterande förhållningssätt, stöttning i att främja självständighet, förflyttningssituationer, hantering av hjälpmedel Som legitimerad yrkesutövare har du även ett ansvar för journalföring av de insatser som planeras, genomförs och utvärderas. Ett aktivt deltagande i utvecklingsarbetet, för att förbättra vår verksamhet, är också en förutsättning. I rollen som arbetsterapeut har du ett nära samarbete med fysioterapeuter, sjuksköterskor, biståndshandläggare, chefer och omvårdnadspersonal. Dialog med anhöriga ingår som en naturlig del. Hos oss får du en individuellt anpassad introduktion. Arbetstiden är dagtid, måndag t.o.m fredag. Flextid. Kvalifikationer Du skall vara legitimerad arbetsterapeut med behörighet att verka inom svensk hälso- och sjukvård. Tidigare erfarenhet av arbete med demensfrågor samt kompetens inom demensvård är meriterande. Har du även erfarenhet av hemsjukvård, LSS samt erfarenhet av, eller goda kunskaper i Lifecare och andra, för tjänsten, relevanta IT-system ses detta också som en fördel. Du förväntas att självständigt strukturera och organisera dina arbetsuppgifter, likaså att vara flexibel och hjälpa dina kollegor vid behov. Gott samarbete är viktigt för att vår verksamhet ska fungera, och därför söker vi dig som är en genuin lagspelare och drivs av att skapa goda relationer. Du ser det som en självklarhet att samarbeta med andra och har ett kollegialt förhållningssätt. Genom att vara intresserad och skapa förståelse för andra verkar du för ett respektfullt arbetsklimat. Vidare så trivs du med att arbeta lösningsorienterat med en helhetssyn där patienten är i fokus. Du har vana av IT-baserade journalsystem och kan uttrycka dig väl på svenska i tal och skrift. För tjänsten krävs B-körkort. Stor vikt vid personlig lämplighet. Men viktigast av allt är att du, precis som vi, bidra till hög kvalitet för våra patienter och ett gott arbetsklimat där vi utvecklas tillsammans. Anställning Antal tjänster: 1 Anställningsform: Tillsvidareanställning Omfattning: 100 % eller mindre utifrån överenskommelse Tillträde: Snarast Ansök senast: 250224 Tjänsten kommer tillsättas externt under förutsättning att den inte tas i anspråk med anledning av företrädesrätt. Utdrag ur belastningsregistret kommer att efterfrågas innan anställning erbjuds. Söderköpings kommun strävar efter att erbjuda en attraktiv arbetsplats som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla. Inför rekryteringsarbetet har Söderköpings kommun noggrant tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
I Söderköpings kommun vill vi skapa livsglädje. Alla dagar. Det är vår vision och något vi strävar efter. Här erbjuds du möjligheter och utmaningar i en attraktiv, mindre kommun, strategiskt belägen med närhet till universitetsstäderna Norrköping och Linköping. Delaktighet och närhet till beslut ger stora möjligheter till yrkesmässig och personlig utveckling. Tillsammans skapar ca 1 100 medarbetare en attraktiv arbetsplats, där vi bidrar till ett fortsatt växande Söderköping. Vår värdegrund: helhetssyn, nytänkande, engagemang och tydlighet visar hur vi som organisation vill vara och uppfattas. Välkommen att skapa framtiden tillsammans med oss!Vi erbjuder dig Vill du arbeta som socialsekreterare i en liten kommun med god och nära samverkan? Vill du arbeta i ett team tillsammans med kunniga och engagerade kollegor, som har lång och gedigen erfarenhet av socialt arbete? Vill du också vara med och göra skillnad i barn och ungas liv? Då kommer du trivas hos oss! Individ- och familjeomsorgen består av två enheter: Vuxenenheten och Barn- och familjeenheten. I enheterna ingår myndighetsutövning samt öppenvård. Vi söker nu en utredande socialsekreterare när en av våra medarbetare ska gå på föräldraledighet. Tjänsten är ett vikariat. Barn- och familjeenheten arbetar med myndighetsutövning samt erbjuder öppna insatser till barn och unga 0-20 år. Här arbetar socialsekreterare med olika ansvar för mottagning, utredning och uppföljning, familjerätt, familjehem, 1:e socialsekreterare samt behandlare inom vår öppenvård. Som utredande och uppföljande socialsekreterare ingår du i en grupp med socialsekreterare som ansvarar för att utreda, bedöma, fatta beslut och följa upp barns och ungas situation och insatser. Du erbjuds mentor från anställningens början, metodhandledning av 1:e socialsekreterare samt extern processhandledning, relevant fortbildning och kompetensutveckling, flextidsavtal och friskvårdsersättning. Arbetsbeskrivning Som utredande socialsekreterare utreder och bedömer du behov utifrån risk- och skyddsfaktorer i enlighet med BBIC. Du ansvarar för processen i dina ärenden utifrån gällande lagstiftning och verksamhetens rutiner samt medverkar till att familjens egna resurser och lösningar tillvaratas. Arbetet utgår från barnets specifika behov i nära samverkan med barnets familj och övriga nätverk. En viktig del i arbetet är att erbjuda stöd i ett tidigt skede och att arbeta tillsammans med andra samverkanspartners runt barnet Vi arbetar aktivt med medhandläggarskap och det finns en god samverkan inom enheten samt mellan enheterna för att hitta bästa möjligheter för de vi är till för. I och med den nya socialtjänstlagen kan dina arbetsuppgifter komma att förändras under anställningstiden. Kvalifikationer Du som söker ska ha socionomexamen eller annan, enligt socialstyrelsens krav, lämplig examen (ett krav för att erbjudas tjänsten). Vi ser gärna att du har utredningserfarenhet inom barn- och ungdom. Det är meriterande om du har några års erfarenhet inom relevant område, samt om du tidigare arbetat med myndighetsutövning. Du har kunskap om aktuell lagstiftning samt kunskaper i BBIC. Som person är du ansvarsfull, flexibel och stabil. Du har en god empatisk förmåga och kan skapa goda samarbetsrelationer med barn/ungdomar och deras familjer samt med olika samverkanspartners. Du är strukturerad och trygg i din yrkesroll samt har mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift då dokumentation är en viktig del av arbetet. Du har kännedom/erfarenhet av systemteoretiskt synsätt samt god förmåga att strukturera, planera och prioritera dina arbetsuppgifter. Du är lösningsfokuserad samt kan bidra med nytänkande. Du ska både kunna arbeta självständigt och vara en lagspelare. Körkort är ett krav och vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Anställning Antal tjänster: 1 Anställningsform: Vikariat. Omfattning: Heltid Tillträde: 1 juni 2025 (eller enligt överenskommelse) tom 31 augusti 2026 Ansök senast: 21 februari 2026 Tjänsten kommer tillsättas externt under förutsättning att den inte tas i anspråk med anledning av företrädesrätt. Utdrag ur belastningsregister kommer att efterfrågas innan anställning erbjuds. Söderköpings kommun strävar efter att erbjuda en attraktiv arbetsplats som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla. Inför rekryteringsarbetet har Söderköpings kommun noggrant tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Elektromontage producerar högkvalitativa lösningar för styr- och kraftautomation, och bolagets kunder är några av världens största och mest framgångsrika företag. Företagets uppdrag är att leverera lösningar som inte bara uppfyller utan överträffar kundernas förväntningar varje dag. För att stärka organisationen ytterligare söker man nu en projektledare som driver bolagets projekt gentemot den marina sektorn. Om rollen Som projektledare för marina applikationer kommer du att ta ansvar för hela projektcykeln och driva projekten från ”ax till limpa”. Det innebär att du leder och samordnar projekt från planering och genomförande till avslut och uppföljning. Du kommer att arbeta med spännande och tekniskt komplexa projekt för både den civila och militära marina sektorn och säkerställa att varje projekt levereras i rätt tid, med rätt kvalitet och lönsamhet, med målet att skapa och utveckla riktigt nöjda och återkommande kunder. I rollen blir du en viktig kommunikationspunkt både internt och gentemot externa intressenter. Du trivs i en dynamisk miljö med högt tempo och drivs av att få ta ansvar för helheten i dina projekt. Samtidigt blir du en viktig del i ett högpresterande, erfaret och tekniskt mycket kompetent team av projektledare på Elektromontage. Vi söker Vi söker dig som har flera års erfarenhet av att leda och driva tekniska projekt. Du trivs, och har med fördel erfarenheter, av att arbeta med projekt från start till mål, och har ett helhetsperspektiv på projektledning som gör att du kan säkerställa och ta ansvar för att alla delar av ett projekt fungerar effektivt och smidigt. Har du erfarenhet av projektledning från den marina sektorn och marina klassningar sedan tidigare ser vi det som extra meriterande. Vi tror det är en fördel om du bär med dig erfarenhet och/eller utbildning inom elteknik och vi lägger stor vikt vid att du har förmågan att driva och ta ansvar för dina projekt samtidigt som du kan samarbeta i team och att du kan bygga och underhålla starka relationer, både internt och externt. För att lyckas i rollen ser vi att du är en kommunikativ och lösningsorienterad person som är van vid att hantera komplexa tekniska projekt. Du behärskar svenska och engelska obehindrat i både tal och skrift. I rollen kan du komma att hantera projekt gentemot försvarssektorn vilket ställer krav på svenskt medborgarskap och godkännande vid säkerhetsprövning Vi ser fram emot din ansökan senast den 2:e mars. I denna rekrytering samarbetar Elektromontage med AS&B Executive. För mer information om tjänsten kontakta rekryteringskonsult Rickard Jonsson på [email protected] eller 070-55 87 001.
UPPDRAG & PERIOD Vi söker just nu sjuksköterskor för bemanningsuppdrag inom kommunala verksamheter. Vi arbetar alltid med schyssta villkor och konkurrenskraftiga löner. KVALIFIKATIONER Dina arbetsuppgifter Sedvanliga arbetsuppgifter för sjuksköterska inom kommun. ATT JOBBA MED OSS Tillsammans skapar vi en arbetssituation där du som vårdpersonal kan arbeta med bra villkor och rätt lön. Tjänstepension - För att arbete oavsett anställningsform ska vara långsiktigt. Resor och boende - Så att du kan stödja vården där behoven är som störst utan att hindras av geografi. Arbetskläder - Det är lättare att jobba om man är bekväm. Försäkringar - Om något händer ska du känna dig trygg i att du får stöd. Utbildningar - För att du alltid ska känna dig trygg på en ny arbetsplats. Vi jobbar alltid med individuell lönesättning där din kompetens och tidigare erfarenhet samt uppdragets karaktär är vägledande. VIRALIV Målsättningen är att erbjuda mer trygghet och flexibilitet än andra vårdbemanningsföretag och såklart högre löner än dem inom regionerna. Arbete med oss innebär därför branschens bästa villkor. Vi jobbar också hårt med att vara en arbetsgivare som bryr sig och som finns tillgänglig oavsett tid på dygnet. Vill du veta mer om oss eller läsa vad andra undersköterskor, sjuksköterskor och läkare tycker om att jobba med oss så kan du läsa mer på Bemlo:https://www.bemlo.se/companies/viraliv/ ANSÖKAN Ansök direkt via länken, eller ring oss på 08-50074050
UPPDRAG & PERIOD Vi söker just nu sjuksköterskor för bemanningsuppdrag till Kriminalvården. Vi arbetar alltid med schyssta villkor och konkurrenskraftiga löner. KVALIFIKATIONER Dina arbetsuppgifter Sedvanliga arbetsuppgifter för sjuksköterska inom kriminalvården. ATT JOBBA MED OSS Tillsammans skapar vi en arbetssituation där du som vårdpersonal kan arbeta med bra villkor och rätt lön. Tjänstepension - För att arbete oavsett anställningsform ska vara långsiktigt. Resor och boende - Så att du kan stödja vården där behoven är som störst utan att hindras av geografi. Arbetskläder - Det är lättare att jobba om man är bekväm. Försäkringar - Om något händer ska du känna dig trygg i att du får stöd. Utbildningar - För att du alltid ska känna dig trygg på en ny arbetsplats. Vi jobbar alltid med individuell lönesättning där din kompetens och tidigare erfarenhet samt uppdragets karaktär är vägledande. VIRALIV Målsättningen är att erbjuda mer trygghet och flexibilitet än andra vårdbemanningsföretag och såklart högre löner än dem inom regionerna. Arbete med oss innebär därför branschens bästa villkor. Vi jobbar också hårt med att vara en arbetsgivare som bryr sig och som finns tillgänglig oavsett tid på dygnet. Vill du veta mer om oss eller läsa vad andra undersköterskor, sjuksköterskor och läkare tycker om att jobba med oss så kan du läsa mer på Bemlo:https://www.bemlo.se/companies/viraliv/ ANSÖKAN Ansök direkt via länken, eller ring oss på 08-50074050
Om Tjänsten: Vi utökar nu vårt team och söker dig som är en utåtriktad och flexibel person som vill jobba som personlig assistent till en ung kvinna bosatt i Söderköping. Hon har intressen som mode, film, skriva, musik, pedagogik, människors rättigheter, djur och smink, och om du också delar hennes intressen så är det ett stort plus. Du kommer främst att arbeta kvällar och nattjour enligt ett rullande schema på fyra veckor.Vi söker två kvinnliga assistenter för fasta tjänster på 80–87 % respektive 60 %. I ansökan anger du vilken tjänstgöringsgrad du föredrar. Beskrivning av arbetsuppgifter: Som personlig assistent kommer du att assistera vår uppdragsgivare för att säkerställa en fungerande vardag. Detta innefattar olika arbetsuppgifter såsom: Personlig vård. Förflyttningar. Träning. Matlagning. Hushållssysslor. Assistans vid arbete. Assistera vid fritidsaktiviteter. Vem är Du? För att passa i denna roll bör du vara en varm, ödmjuk och pålitlig person som är bekväm med att arbeta fysiskt samt hjälpa till med förflyttningar. Det är viktigt att du har ett intresse och förmåga att kunna sminka andra. Vi lägger stor vikt vid din personliga lämplighet och potential att kunnaanpassa dig till vår uppdragsgivares behov och önskemål. Rökfri. Är hundvan. Har en positiv inställning och kan anpassa dig efter olika situationer. Flytande i svenska i både tal och skrift. Körkort och tillgång till bil är meriterande, alternativt att du bor i närheten. Omfattning: Vi söker medarbetare för tjänster med fasta scheman på ungefär 80-87 % och 60 %. Under din första månad erbjuder vi introduktionspass som timanställd för att du ska känna dig trygg och redo i din nya roll. Arbetet följer ett rullande schema med fokus på kvälls- och nattpass med jour, samt varannan helg.Även dagpass förekommer. Varför arbete hos oss? Som anställd hos oss får du möjligheten att bidra till en meningsfull vardag för andra, samtidigt som du utvecklas professionellt. Vi erbjuder interna utbildningar och goda anställningsvillkor enligt kollektivavtal. Utöver det erbjuder vi också handledning och stöd i ditt dagliga arbete och ett generöst friskvårdsbidrag om du har en fast sysselsättningsgrad. Vår arbetsplats präglas av respekt och en stark arbetsgemenskap där varje individs insats värderas högt. Om du vill läsa mer om oss på ENKV och hur vi arbetar så kan du göra det här! Rekryteringsprocessen: Vi hör löpande av oss till dem som är aktuella för ett första samtal. Tjänsten tillsätts så snart vi hittat rätt person för oss. Bakgrundskontroller kan förekomma enligt rutin i våra rekryteringar och polisutdrag begärs alltid ut vid anställning hos minderårig. ENKV arbetar enligt Barnkonventionen så om tjänsten du söker innefattar arbete med en minderårig uppdragsgivare kommer rekryteringen innehålla ytterligare steg där barnets vilja och önskemål kring rekryteringen säkerställs. Villkor för anställning: Om du går vidare i rekryteringsprocessen kommer du att behöva styrka din identitet och att du har rätt att arbeta i Sverige. För att kunna signera ditt anställningsavtal och kommande tidrapporter krävs att du har ett Bank-id. Alla våra anställda ska inom en månad efter påbörjad anställning genomföra en webbaserad introduktionsutbildning som tar ca 1 timme. Tillträde:Snarast. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Är du den vi söker? Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av ett positivt och stöttande team som gör skillnad varje dag! Varmt välkommen med din ansökan!
Just nu söker vi efter fler stjärnor som vill jobba med våra fantastiska säljare! Ingen tidigare erfarenhet inom försäljning krävs. Vi utbildar samtliga nyanställda inom en säljstruktur som gynnar säljaren hos oss likväl som i framtiden inom andra yrken eller områden. Har du kanske framtidsplaner på att starta eget? Bli entreprenör? Lär dig allt inom försäljning från grunden hos oss! Om tjänsten Här erbjuds en heltidstjänst där du besöker kunderna i olika städer inom Sveriges gränser. Under besöken säljer du olika typer av tjänster från välkända varumärken från en av våra uppdragsgivare. Vi står för samtliga resor samt boendekostnader till alla våra säljare! Kontraktstyp Heltid. Arbetstider mån-fre kl 13:00-21:00 & fre 14:00-20:00. Provanställning 6 mån, därefter tillsvidare. Vi söker dig som: Motiveras av personlig utveckling och resultat. Målmedveten och tävlingsinriktad. Utåtriktad med en positiv inställning. Lärovillig och engagerad. Vi erbjuder: Generös provision (utan tak). Utvecklingsmöjligheter inom vårt snabbväxande företag. Teoretisk samt praktisk utbildning inom sälj. Varierande arbetsuppgifter med givande och starka varumärken. Löpande coachning och utbildning. Säljtävlingar, resor och festligheter! Meriterande B-körkort (inget krav). Är det dig vi söker? Skicka din ansökan idag! https://jobb.valuesales.se/ Om oss Value Sales är ett ungt och snabbväxande företag som arbetar inom fält- och eventförsäljning samt telemarketing. Vi samarbetar med väletablerade affärspartners och hjälper organisationer att utveckla sitt viktigaste element - vi säljer! Vårt huvudkontor ligger beläget i Kista, Stockholm. Hemsida: www.valuesales.se Följ vår resa på sociala medier: Instagram: @valuesalesab / TikTok: @valuesales
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 53 jobb