Alma Assistans är det engagerade företaget som i samarbete med kunden skapar den personliga assistansen. Vi jobbar nära kunden och vet att goda relationer är nyckeln till en väl fungerande assistans. Vi är verksamma i hela Sverige med huvudkontor i Uppsala och lokala kontor i Gävle, Stockholm, Göteborg, Helsingborg, Jönköping och Växjö. Vi söker nu en personlig assistent för att stödja en individ med behov av personlig omvårdnad och vardagligt stöd i sitt hem. Rollen innebär ett ansvarsfullt arbete där du dagligen bidrar till att skapa förutsättningar för ett så självständigt och aktivt liv som möjligt. Arbetsuppgifter: Som personlig assistent kommer dina arbetsuppgifter att inkludera stöd i personlig omvårdnad, hjälp med vardagliga sysslor i hemmet samt följe vid aktiviteter och läkarbesök. Eftersom brukaren har afasi är god kommunikation centralt för att kunna anpassa arbetet efter individens behov. I rollen arbetar du till stor del självständigt, men har givetvis stöd från både chefer och kollegor. Arbetstiderna varierar med dagpass (07:00-15:00), kvällspass (14:30-20:00) samt nattpass (20:00-08:00, vaken natt). Längre pass kan förekomma under helger. En fast schemarad kan erbjudas för rätt person. Din profil: Vi söker dig som har erfarenhet från vård och omsorg, gärna med utbildning inom omvårdnad eller undersköterska. Personlig lämplighet är av stor vikt, och vi söker en flexibel och lyhörd person som kan arbeta självständigt samtidigt som du är en del av ett team. Goda kunskaper i svenska, både tal och skrift, är nödvändiga för att kunna kommunicera och dokumentera korrekt. Vi erbjuder ett arbete i en engagerad arbetsgrupp med ett respektfullt och positivt arbetssätt där vi alltid strävar efter att utvecklas. Vi vill skapa bästa möjliga förutsättningar för våra brukare och erbjuder en arbetsmiljö där öppenhet, respekt och stolthet genomsyrar allt vi gör. Anställningen föregås av ett registerutdrag från polisen. Om du har frågor är du välkommen att höra av dig, annars ser vi fram emot din ansökan. Intro kan starta snabbt för rätt person. Tjänsten är belägen i Södertälje och är lättillgänglig med kollektivtrafik. Välkommen med din ansökan!
Bilia Toyota Södertälje är en auktoriserad återförsäljare och servicepartner för Toyota. Vi erbjuder ett brett utbud av både nya och begagnade bilar och strävar alltid efter att ge våra kunder den bästa möjliga servicen. För att stärka vårt team söker vi nu en driven och serviceinriktad servicerådgivare som vill vara en del av vår fortsatta framgångsresa. Om tjänsten Som Servicerådgivare hos oss är du den första kontakten för våra kunder, både på plats och via telefon och mail. Du ger råd om service och reparationer, lämnar ut prisuppgifter, hanterar försäkringsärenden och fakturering. Du får möjlighet att leverera service i världsklass och ser till att varje kund får den bästa möjliga upplevelsen genom ditt professionella bemötande. Tillsammans med ditt team arbetar ni för att utvecklas och nå gemensamma mål. Din profil Du har ett genuint intresse för att ge god service och skapa långsiktiga kundrelationer. Vi ser gärna att du har erfarenhet från serviceyrken, gärna inom butik eller fordonsbranschen. Du har en god problemlösningsförmåga och trivs i ett högt tempo. Du är van vid att använda datorer och affärssystem och behärskar svenska och engelska i både tal och skrift. B-körkort är ett krav. Vi lägger stor vikt vid din personlighet och vilja att utvecklas tillsammans med oss. Hos oss handlar det inte bara om erfarenhet, utan också om rätt inställning och en positiv attityd som gör att du trivs och växer inom företaget. Vi erbjuder dig På Bilia får du inte bara ett jobb – du får en möjlighet att forma din framtid. Vi är en inkluderande arbetsplats som värdesätter din potential och erbjuder både stöd och möjlighet att utvecklas genom utbildningar och samarbete. Här blir du en viktig del av vårt team och spelar en nyckelroll i att skapa hållbara och innovativa lösningar. Vi vill att våra medarbetare ska må bra, både på och utanför jobbet. Därför arbetar vi aktivt för att främja hälsa och välmående. Vi erbjuder även personalrabatter och förmåner som gör att du trivs både på och utanför arbetsplatsen. I denna rekrytering samarbetar Bilia Toyota med Starfinder AB. För frågor om tjänsten och processen, kontakta Malin Dunder på 076-777 67 62. Urval och intervjuer sker löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Vi tar endast emot ansökningar via annonsen. Om företaget Bilia är en av Europas största helhetsleverantörer för allt som rör bilägandet med en ledande position inom service och försäljning av personbilar, transportbilar och lastbilar. Vi erbjuder service och reparationer, drivmedel, biltvätt, hyrbilar, däck och fälg, fälgrenovering, biltillbehör, bilvård, lackering, glasbyten och bildemontering med mera. Bilia har cirka 160 anläggningar i Sverige, Norge, Luxemburg och Belgien samt en auktionssajt i Sverige. Bilia säljer personbilar av märkena Volvo, BMW, MINI, Toyota, Lexus, Mercedes-Benz, Porsche, Volkswagen, Audi, Skoda, Seat, Cupra, Nissan, Jaguar, Land Rover och XPENG samt transportbilar av märkena Toyota, Mercedes-Benz, Volkswagen och Nissan och lastbilar av märket Mercedes-Benz.
Vill du jobba på Sveriges största bemanningsföretag inom Hotell och Restaurang? Då kan det vara dig som vi söker! Om jobbet: Nu söker RestaurangAssistans duktig och erfaren personal inom hotellstäd till ett hotell utanför Södertälje. Det finns även möjlighet att få arbeta på fler olika hotell runt om i Stockholm vilket ger dig goda möjligheter till att utvecklas och få nya erfarenheter. Arbetet är förlagt dagtid, varierat vardagar och helger. Vi erbjuder lön enligt kollektivavtal. Vem är du? du har minst ett års tidigare erfarenhet av hotellstäd i Sverige du är positiv, driftig, lojal och inte rädd för hårt jobb du kan kommunicera på svenska eller engelska du har körkort och tillgång till egen bil (ett krav eftersom det inte går att ta sig till hotellet med hjälp av kollektivtrafiken) Varför ska du jobba på RestaurangAssistans? Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser? Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen! Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar! Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning. Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden! Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien. Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider. Mer om oss RestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor. Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.
Om oss Välkommen till oss på Capio hemsjukvård i Södertälje. På tisdag 19/02 kl 17:00-19:00 bjuder vi in undersköterskor och sjuksköterskor som är intresserade av att arbeta med oss på hemsjukvården till öppet hus. Vi bjuder på fika och svarar på alla frågor som du kan ha angående arbetet hos oss. Kom förbi själv eller ta med en vän, krav och erfarenhet finner du längre ned i annonsen! Vi sitter på Värdsholmsgatan 1. Det är bara att ringa på dörren så släpper vi in dig. Varmt välkommen! Din roll Som undersköterska på Capio Hemsjukvård kommer du att utföra basal hemsjukvård i våra patienters hem. Arbetsuppgifterna är delegerade från sjuksköterska och innebär att administrera läkemedel, kontrollera blodsocker och ge insulin, lägga om sår, omvårdnad av stomier, sondmatning och andra viktiga arbetsuppgifter hemma hos patienten. Du jobbar med journalföring i TakeCare och använder Epsilon som hjälper dig att planera ditt arbetspass. För att ta dig runt till dina patienter lånar du våra bilar men det finns även möjlighet att ta sig runt till fots varför körkort inte är ett krav för denna tjänst. Bakom dig har du ett härligt team med sjuksköterskor, administratörer och koordinatorer som hjälper att se till så passen flyter på bra. Vi erbjuder dig Som anställd på Capio Hemsjukvård får du möjlighet att utvecklas som undersköterska då arbetet innebär ansvarsfulla arbetsuppgifter som delegeras till dig. Vi erbjuder en god arbetsmiljö där du kommer att få förutsättningar att lyckas. Du får en väl planerad introduktion för att lära känna vår verksamhet och du får vidareutbildning i de områden du behöver via vår interna Academy. Flexibelt arbete – anpassa dina arbetstider Kompetensutveckling via våra kliniska utbildningar i hemsjukvård med intyg som styrker din kompetens och som ger dig nytta i din yrkesroll. Kontinuerlig utveckling genom schemalagd kompetensutvecklingstid Trygg anställning där vi följer kollektivavtal Friskvård Om dig Vi söker dig med god samarbetsförmåga, som är ansvarsfull, har ett stort engagemang och alltid arbetar för en god och patientsäker vård. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vi söker dig som är utbildad undersköterska med erfarenhet av delegerade arbetsuppgifter. Har goda kunskaper i svenska språket i både tal och skrift. Har du arbetat inom hemsjukvård är det mycket meriterande. Har du B-körkort är ett krav.
Är du en självgående, kommunikativ och driven person som söker en utvecklande roll inom fastighetsbranschen? Nu söker vi en uthyrare till vårt fastighetsbestånd i Södertälje. Vi söker dig som vill ta dig an en socialt utåtriktad och säljfokuserad roll som nästa steg i karriären. Har du erfarenhet av relationsskapande försäljning där kundfokus har varit en central del av din roll? Då kan du vara den vi söker! Om tjänsten I den här rollen får du en nyckelposition i vårt uthyrningsteam där ditt primära fokus är att fylla våra lediga bostäder snabbt och effektivt. Vi har ambitiösa mål och strävar efter 0 % vakans. Därför behöver du vara en relationsbyggare med förmåga att skapa förtroende och engagemang hos bostadssökande. Den administrativa delen av uthyrningsprocessen hanteras av vår centrala uthyrningsenhet i Malmö, ditt fokus som uthyrare ligger i att finnas på plats i vårt område och genomföra visningar och skapa långsiktiga relationer med våra hyresgäster och bostadssökande. För att lyckas i rollen krävs därför att du är affärsmässig, serviceinriktad och drivs av att leverera resultat. Kvälls- och helgarbete förekommer. Vi söker dig som Trivs i en social och utåtriktad roll där du dagligen möter och kommunicerar med kunder Har ett starkt resultatdriv och ser möjligheter snarare än hinder Är flexibel, initiativrik och har lätt för att samarbeta Har goda språkkunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Innehar B-körkort och tillgång till bil Vi erbjuder Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling och ser gärna att du vill vara med och utvecklas som individ tillsammans med oss som bolag. Läs mer om oss som bolag på vår hemsida www.victoriahem.se. Övrig information Startdatum: Enligt överenskommelse Placering: Södertälje Omfattning: Heltid Bakgrundskontroll och personlighetstest via Alva Labs är en del av rekryteringsprocessen Ansökan Vi tillämpar löpande urval så vi ser gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Om du har frågor kring tjänsten så är du välkommen att kontakta områdeschef Ferdi Kapkac på mail [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!
Aktuellt Behov Big Care söker sjuksköterskor till bemanningsuppdrag på Södertälje sjukhus. Vi söker dig med erfarenhet från slutenvård och som önskar jobba heltid/deltid. Det kommer uppdrag på olika avdelningar så vi anpassar ansökan utefter din erfarenhet och dina önskemål! Kvalifikationskrav Svenskt sjuksköterskelegitimation Två års dokumenterad yrkeserfarenhet som sjuksköterska Adekvat svenska i tal såväl som skrift Meriterande Specialisering Du som söker bör vara trygg i din yrkesroll samt ha lätt för att anpassa dig till nya arbetssituationer och rutiner. Vänligen besök vår hemsida för att se våra lediga uppdrag Lediga uppdrag – Big Care
Vi är din perfekta match! Har du intresse för området farmaci i kombination med rådgivning? Då har vi en match! Nu har vi en möjlighet för dig som engagerad farmaceut att bli en del av vårt team på apoteket S:ta Ragnhild i Södertälje Vi söker efter dig som har förmågan att se till varje individs behov och som med service och omtanke har ambitionen att bygga långsiktiga relationer med våra kunder. Farmaceut på ApoteketSom farmaceut på Apoteket St:a Ragnhild kommer du att spela en central roll i att tillgodose våra kunders behov av rådgivning och produkter inom läkemedel och hälsa. Apoteket St:a Ragnhild ligger centralt mitt i Södertälje Centrum, i varuhuset Kringlan, med 500 meter från pendeltåg. Vi är ett av de större apoteken med stor egenvård. Vi är idag sju medarbetare i teamet som består av fem farmaceuter och två rådgivare, med olika ansvarsområden och som säkerställer en jämn bemanning. Precis som du förväntas bygga en långsiktig relation med dina kunder vill vi göra det samma med dig. Vi stöttar dig i din karriär - som farmaceut på Apoteket kan du utvecklas i roller som t ex läkemedelsansvarig, säljledare, specialistapotekare eller varför inte en roll som apotekschef. Dina huvudsakliga arbetsområden Arbeta aktivt i dina kundmöten för att skapa mervärde genom rådgivning och sambandsförsäljning Bidra till att vi når våra mål gällande patientsäkerhet, kvalitet och försäljning Aktivt bidra till att stärka ditt team genom att dela med dig av både kunskaper och erfarenheter Hålla dig uppdaterad på våra kampanjer och bidra till att vi når framgång i dem Hålla dig uppdaterad och påläst om nytt sortiment för bästa kundvård Bidra med idéer och initiativ för att utveckla vår verksamhet till ett apotek som blir ett självklart val för våra kunder Dina kompetenser För den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare med ett genuint intresse för farmaci och läkemedelsanvändning. Du är serviceinriktad med ett genuint intresse för kundmöten och har erfarenhet av att arbeta med rådgivande försäljning Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på utmaningar som uppstår Du har god samarbetsförmåga där du bidrar att skapa ett välfungerande team Du håller dig uppdaterad på omvärldsförändringar kopplade till farmaci- och läkemedelsfrågor Du har erfarenhet av att arbeta med omtänksam merförsäljning ur ett serviceperspektiv När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss i stället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Vi vill att din ansökan består av ditt CV samt svar på våra urvalsfrågor. Du behöver alltså inte skicka med ett personligt brev. Urvalsfrågorna hjälper oss att bättre förstå din erfarenhet och dina kvalifikationer för den aktuella rollen och öka vår träffsäkerhet. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Arbetstiderna för denna tjänst ligger inom ramen för de lokala apotekens öppettider: Vardagar 9-19, Lördagar 10-17, Söndagar 11-17. Välkommen till Apoteket!
Vi söker en strukturerad och engagerad administratör till vår kund i Södertälje. Har du erfarenhet av att arbeta med system som Elsa, Etka och Odis? Då kan detta vara rätt möjlighet för dig! Om företaget i SödertäljeVår kund är en ledande aktör inom fordonsindustrin, känd för sin innovation och sitt kundfokus. Som anställd här får du chansen att arbeta i en modern och dynamisk miljö där utveckling och medarbetarnas välbefinnande prioriteras. Arbetsuppgifter som AdministratörSom administratör kommer du att hantera en mängd administrativa uppgifter med fokus på att stödja organisationens dagliga verksamhet. Du kommer att använda system som Elsa, Etka och Odis för att säkerställa korrekta och uppdaterade register och dokumentationer. Ditt arbete kommer att vara avgörande för att säkerställa en smidig drift och effektivitet inom företaget. Krav och kvalifikationer Erfarenhet av system som Elsa, Etka och Odis God organisatorisk förmåga och uppmärksamhet på detaljer Starka kommunikations- och samarbetsfärdigheter Kan arbeta självständigt och ta initiativ Meriterande kvalifikationer Tidigare erfarenhet av administrativt arbete inom fordonsindustrin Kännedom om andra fordonsrelaterade datasystem Personlig profil Vi söker dig som är analytisk, noggrann och serviceinriktad. Du motiveras av att lösa problem och utveckla processer effektivt. Din förmåga att prioritera arbetsuppgifter och hålla deadlines i en snabb miljö är avgörande för framgång i denna roll. AnsökanOm du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår rekryterare på [email protected] Ansökningar behandlas löpande, så vi ser fram emot att ta emot din ansökan så snart som möjligt. Om FordonsakademinFordonsakademin är en ledande aktör inom rekrytering och bemanning för fordonsindustrin. Vi erbjuder professionella och anpassade lösningar för kompetensförsörjning, med fokus på hållbar utveckling och långsiktiga samarbeten. Som en del av Arenakoncernen verkar vi över hela landet och strävar alltid efter att skapa värdefulla matchningar mellan arbetsgivare och arbetstagare.
Om jobbet På Lilla Parkskolan finns ett stort engagemang för att alla elever ska få undervisning av hög kvalitet, möjlighet att utvecklas och att nå sin fulla potential. Eleverna lär för livet och vi har ett stort fokus på Studie och yrkesvägledning under skolans alla år. Nu söker vi utökning av vårt lärarlag och vi söker dig som är behörig och legitimerad lärare 4-9 i Svenska och SO. Lilla Parkskolan är en liten friskola i Södertälje, en skola med inriktning f-9. Skolan är belägen i vackra Villa Bellevue i centrala Södertälje. Lilla Parkskolan är ur ett positivt perspektiv en speciell verksamhet på många sätt och vi söker dig med det lilla extra engagemanget, det lilla extra handlaget och den lilla extra flexibiliteten. Vi vill ge våra elever det lilla extra- varje dag. Personalen på Lilla Parkskolan arbetar i en team-organisation. Skolledningen ansvarar över skolan ”att”- personalen över skolans ”hur”. Fokus ligger på kloka samarbeten, temaundervisning och ämnesövergripande arbete i en åldersblandad kontext, 6-års, 1-3, 4-6 och 7-9. Som pedagog har du möjlighet att arbeta med hög kvalitet och i goda samarbeten. Handlingsutrymmet är stort, vägen mellan idé till genomförande är kort. Våra elevgrupper är små och våra elever är fantastiska. En god arbetsmiljö och en hög pedagogisk kvalitet är viktigt på Lilla Parkskolan. Vi har stort fokus på trygghet, trivsel och arbetsro. Lilla Parkskolan är en del av Aprendere skolor AB som i december 2024 blev uppköpta av Cedergrenska. https://www.dn.se/brandstudio/aprendere-skolor/malet-hitta-vagen-till-framgang-for-varje-elev/ Om tjänsten: Vi är en liten skola med åldersblandade klasser. Ditt uppdrag som lärare blir att undervisa i so och engelska i spannet åk 4-9. Mentorskapet ligger i åk 7-9 ( tillsammans med en kollega som undervisar i matte och no) Då vi arbetar tematiskt så bör du vara road av att även arbeta i andra ämnen tillsammans med dina kollegor. Att vara mentor för våra elever innefattar sociala kontakter kring enskild elev och klass, kontakt med vårdnadshavare, frånvarohantering och utvecklingssamtal samt samarbete med myndigheter och socialtjänst vid behov. I din roll samverkar du med skolans kompetenta elevhälsoteam och i ständig dialog med skolledningen. Du förutsätts kunna arbeta med digitala verktyg i din undervisning. Vår skola präglas av känslan att alla hör hemma hos oss. De flesta besökare brukar känna sig välkomna! Vår personalgrupp har en god sammanhållning och god trivsel som vi skapar tillsammans. Vi arbetar med Trivselledarprogrammet ( se www.trivselledare.se) Eleverna behöver bra lärare för att lyckas. Tillsammans skapar vi nästa generation! Kvalifikationer: Du som söker är behörig i SV, Historia och Geografi åk 4-9. Du får gärna ha flera års erfarenhet av arbete i skolan. Meriterande är erfarenhet av att undervisa ämnesövergripande och tematiskt. Du är van vid att ta egna initiativ i arbetet. Du har erfarenhet av att göra kartläggningar av elevers kunskaper och göra Individuella studieplaner. Som person är du intresserad av att hålla dig uppdaterad och ligger i framkant i din yrkesroll. Du är relationsskapande och samarbetsorienterad för att se till individens och verksamhetens behov. Du behöver även vara strukturerad för att kunna bedriva en undervisning av hög kvalitet. Vi erbjuder en inspirerande arbetsplats full av möjligheter där vi tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för en hållbar framtid. Vi har goda och trygga arbetsvillkor med kollektivavtal och flera förmåner för att du ska trivas och utvecklas på jobbet. För tjänster inom Cedergrenska behöver du som blivande medarbetare visa utdrag ur Polisens belastningsregister. Om anställningen Anställningen är en heltidsanställning som behörig lärare, vi tillämpar 6 månaders provanställning och i det fall en anställning blir aktuell ombeds du uppvisa ett utdrag ur belastningsregistret. Sista ansökningsdag är den 5e maj, vi håller intervjuer löpande och anställningen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Bilia Toyota Södertälje är en auktoriserad återförsäljare och servicepartner för Toyota. Vi erbjuder ett brett utbud av både nya och begagnade bilar och strävar alltid efter att ge våra kunder den bästa möjliga servicen. För att stärka vårt team söker vi nu en driven och serviceinriktad servicerådgivare som vill vara en del av vår fortsatta framgångsresa. Om tjänsten Som Servicerådgivare hos oss är du den första kontakten för våra kunder, både på plats och via telefon och mail. Du ger råd om service och reparationer, lämnar ut prisuppgifter, hanterar försäkringsärenden och fakturering. Du får möjlighet att leverera service i världsklass och ser till att varje kund får den bästa möjliga upplevelsen genom ditt professionella bemötande. Tillsammans med ditt team arbetar ni för att utvecklas och nå gemensamma mål. Din profil Du har ett genuint intresse för att ge god service och skapa långsiktiga kundrelationer. Vi ser gärna att du har erfarenhet från serviceyrken, gärna inom butik eller fordonsbranschen. Du har en god problemlösningsförmåga och trivs i ett högt tempo. Du är van vid att använda datorer och affärssystem och behärskar svenska och engelska i både tal och skrift. B-körkort är ett krav. Vi lägger stor vikt vid din personlighet och vilja att utvecklas tillsammans med oss. Hos oss handlar det inte bara om erfarenhet, utan också om rätt inställning och en positiv attityd som gör att du trivs och växer inom företaget. Vi erbjuder dig På Bilia får du inte bara ett jobb – du får en möjlighet att forma din framtid. Vi är en inkluderande arbetsplats som värdesätter din potential och erbjuder både stöd och möjlighet att utvecklas genom utbildningar och samarbete. Här blir du en viktig del av vårt team och spelar en nyckelroll i att skapa hållbara och innovativa lösningar. Vi vill att våra medarbetare ska må bra, både på och utanför jobbet. Därför arbetar vi aktivt för att främja hälsa och välmående. Vi erbjuder även personalrabatter och förmåner som gör att du trivs både på och utanför arbetsplatsen. I denna rekrytering samarbetar Bilia Toyota med Starfinder AB. För frågor om tjänsten och processen, kontakta Malin Dunder på 076-777 67 62. Urval och intervjuer sker löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Vi tar endast emot ansökningar via annonsen. Om företaget Bilia är en av Europas största helhetsleverantörer för allt som rör bilägandet med en ledande position inom service och försäljning av personbilar, transportbilar och lastbilar. Vi erbjuder service och reparationer, drivmedel, biltvätt, hyrbilar, däck och fälg, fälgrenovering, biltillbehör, bilvård, lackering, glasbyten och bildemontering med mera. Bilia har cirka 160 anläggningar i Sverige, Norge, Luxemburg och Belgien samt en auktionssajt i Sverige. Bilia säljer personbilar av märkena Volvo, BMW, MINI, Toyota, Lexus, Mercedes-Benz, Porsche, Volkswagen, Audi, Skoda, Seat, Cupra, Nissan, Jaguar, Land Rover och XPENG samt transportbilar av märkena Toyota, Mercedes-Benz, Volkswagen och Nissan och lastbilar av märket Mercedes-Benz.
Välj ett jobb för att visa detaljer