Vi söker nu i första hand timvikarier till vår kund som är bosatt utanför Sollefteå. Om du som söker och kunden matchar tillsammans finns det chans till att bli anställd så länge uppdraget varar. Arbetstiderna är förlagda dygnet runt med sovande jour på natten. Kunden har olika hjälpmedel i hemmet så du som söker bör ha erfarenhet av att jobba med olika hjälpmedel såsom lyft. Ett krav för dig som söker är att du har B-körkort och tillgång till bil för att kunna ta dig till kunden då det inte finns bussförbindelser. Vi önskar att du som söker tjänst skall ha stor social kompetens och ansvarskänsla. Du är trygg, lugn och lyhörd för kundens behov. Du har god fysik och balans i livet. Du skall kunna arbeta varierande arbetstider. Vi gör urval utifrån kundens önskemål och behov så det personliga brevet och erfarenheter är avgörande om du kallas till intervju. Vi fäster stor vikt vid dina egenskaper, personlighet och tidigare erfarenheter. I tjänsten ingår dokumentation så det är viktigt att kunna formulera sig väl på svenska samt att använda dator för daglig rapportering. Tjänsten innebär även att man tar hand om kundens hem med allt vad det innebär. Som arbetsgivare kan vi erbjuda: - Friskvårdsbidrag. - Basutbildning inom personlig assistans. - Möjligheter till vidareutbildningar. - Ett stort stöd i ditt arbete som personlig assistent. Vi har som policy att som en del i anställningsprocessen kontrollera nyanställda mot polisens belastningsregister. Detta innebär att vi vid en anställning kommer begära ett registerutdrag från dig innan du får börja arbeta. Du beställer själv registerutdraget från polisen. Blanketten hittar du på följande webbadress: http://www.polisen.se/Service/Blanketter/Blanketter-belastningsregistret/ Välj registerutdrag för LSS. Polisens handläggningstid kan vara upp till två veckor - beställ gärna ditt registerutdrag redan idag. Referens från tidigare arbetsgivare krävs så förbered referenstagning. Intervju och anställning kan ske före sista dag för annons så dröj inte med att skicka in din intresseanmälan. Välkommen med din ansökan! Carelli Assistans är ett familjärt företag som erbjuder personlig assistans till barn, ungdomar och vuxna med funktionsnedsättning. Vi är det lite mindre assistansbolaget med ett stort personligt engagemang. Vi är verksamma över hela Sverige och anordnar personlig assistans under värdegrunden personlighet, trygghet och individen. Krav: Körkort: * B (Personbil) Tillgång till: * Personbil
Om jobbet Ditt uppdrag är att skapa ett attraktivt besöksmål med intressanta upplevelser vid Nämforsens hällristningar och i Nämforsens Hällristningsmuseum. För oss är det viktigt att du känner att ditt arbete är meningsfullt och att du ser din del i helheten. Du är med och utvecklar verksamheten mot Stiftelsen Nämforsens övergripande vision och mål. Arbetsplatsen är Nämforsens Hällristningsmuseum i Näsåker, Sollefteå kommun. Välkommen till oss! ARBETSUPPGIFTER Arbetet innebär: - Att i samråd med stiftelsen Nämforsens styrelse och arbetsutskott ha ansvar för uppföljning/utvärdering och förverksamhetsplanering - Att ansvara, planera och genomföra visningar av hällristningsområdet vid Nämforsen och Nämforsens Hällristningsmuseum - Att hålla kontakter med skolor, institutioner och myndigheter - Att ansvara för administration, bokföring och uppdatering av hemsidan - Att rekrytera och vara arbetsledare för sommarpersonal I arbetet ingår också mycket praktiskt arbete som insatser på fornvårdsområdet, caféverksamhet och lokalansvar. Stiftelsen Nämforsen har även i uppdrag att under sommarsäsongen driva Turistbyrå i hällristningsmuseet. KVALIFIKATIONER Detta är ett arbete för en person med erfarenhet och intresse av marknadsföring, kulturturism, pedagogiskt arbete och folkbildning. Kunskaper och intresse för arkeologi, historia och kulturhistoria är väsentliga. Förmåga att uttrycka sig väl i tal och skrift är viktigt, liksom att kunna guida på engelska. God samarbetsförmåga och vana vid självständigt arbete är nödvändig. Vi söker en serviceinriktad person med erfarenhet av arbetsledning. God datorvana och erfarenhet av sociala medier är meriterande. Stor vikt fästs vid personliga egenskaper. B-körkort är ett krav. ÖVRIGT Observera att vi endast tar emot ansökningar via Offentliga jobb. Första gången du söker ett jobb via Offentliga jobb, registrerar du dig på länken www.offentligajobb.se och skriver in dina uppgifter där. Du bör vara noggrann när du fyller i dina uppgifter, eftersom dina uppgifter ligger till grund för hanteringen. När vi mottagit din ansökan får du en bekräftelse via mail. Vi undanber oss vänligt men bestämt att bli kontaktade av annons och rekryteringsföretag.
Just nu söker vi dig som vill bli en del av vårt härliga team och arbeta som personlig assistent! Vad innebär den här tjänsten? Kunden är en man i 30 års åldern som behöver hjälp med allt i sin vardag, bland annat personlig hygien, sondmatning, träning, aktiviteter och hushållssysslor. Kunden tycker om att vara ute på promenader när vädret tillåter men uppskattar minst lika mycket att mysa ner sig till en bra serie eller film. Ett annat intresse som är en stor del av kundens liv är bowling. Det viktiga är inte att du som assistent inte har exakt samma intressen som mig, men att det finns en personkemi mellan oss och jag ser gärna att du är nära mig åldersmässigt. Vem söker vi? Vi söker dig som, oavsett kön, är engagerad och respektfull. Vi ser gärna att du har stort tålamod och förmågan att vara personlig samtidigt som du agerar professionellt. För att arbeta tillsammans med mig så ser jag gärna att du som assistent är lyhörd, glad, noggrann och har ett sinne för humor. Vi ser gärna att du: Inte är rökare eller pälsdjursallergiker. Har möjlighet att arbeta flexibla arbetstider - dag, kväll, natt och helg. Kan förstå och göra dig förstådd på svenska. Har erfarenhet eller utbildning inom vård och omsorg. (Det är ett plus, men inget krav). Erfarenhet av olika typer av hjälpmedel är meriterande. Övrig information Anställningsform: Behovsanställning (100% schemarad under sommaren) mindre visstidsanställning efter sommaren. Omfattning: Vi söker någon som vill arbeta på en mindre tjänstgöringsgrad och vikarier som kan tänka sig att hoppa in vid annan personals frånvaro innan, under och efter sommaren. Arbetstider: Dag, kväll, natt och helg. Tillträde: Snarast. Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Vid frågor om jobbet, är du välkommen att kontakta: Pernilla Wikner - verksamhetschef [email protected]
Vi är en kraft som binder ihop, håller samman och utvecklar länet. Inom Region Västernorrland är vi alla en del av något större. Ambulanssjukvården är en länsövergripande verksamhet som ständigt utvecklas för att erbjuda patienten bästa möjliga vård. Verksamheten bedriver ambulanssjukvård och sjuktransportverksamhet och omfattar cirka 200 medarbetare. Bemanningen i ambulans har tidigare uteslutande bestått av legitimerade sjuksköterskor, men som en del i att tillhandahålla en tillgänglig ambulanssjukvård anställer vi nu ambulanssjukvårdare till verksamheten. Vi har stationer i Härnösand, Kramfors, Sollefteå, Sundsvall och Örnsköldsvik. Nu söker vi dig som är utbildad ambulanssjukvårdare eller undersköterska med tidigare akutvårdserfarenhet! Tjänsterna avser tillsvidareanställningar på heltid med tillträde enligt överenskommelse. Ambulanssjukvårdare till Ambulansen, Härnösand, Sollefteå Arbetsuppgifter I rollen som ambulanssjukvårdare arbetar du i ambulans och/eller i sjuktransportfordon. I ambulans arbetar du i team tillsammans med sjuksköterska, där ni samarbetar för att ge patienten bästa möjliga vård. I sjuktransportfordon arbetar du självständigt med att i första hand utföra transport av patienter som behöver resa med en vårdresurs, men som inte är i behov av ambulans under transporten. Du möter patienter i omväxlande miljöer och vistas mycket utomhus. Arbetsuppgifterna innefattar alltifrån vård av patienter som drabbats av akut sjukdom eller skada till omvårdnad och transport av patienter med tillstånd som inte är akuta. Ambulanssjukvården i Region Västernorrland håller hög kvalitet och hos oss har du goda möjligheter att utvecklas i rollen som ambulanssjukvårdare. Vi erbjuder ett tryggt inskolningsprogram där du arbetar under handledning och får utvecklas genom interna utbildningar. Under din första tid hos oss arbetar du alltid tillsammans med en erfaren sjuksköterska vid arbete i ambulans. Arbetet kräver god fysisk uthållighet. Innan anställning genomgår du lämplighetstest i form av fystest, och körprov. Yrket består av en stor del bilkörning och du visar gott omdöme i trafiken. Du ska ha minst två års körvana och får ytterligare körkunskaper genom ambulanssjukvårdens trafikutbildningar. B-körkort är ett krav för anställning och C-körkort krävs för arbete i ambulans. Om du saknar C-körkort och inte omfattas av dispens (B-körkort erhållet tidigare än 1996-07-01, utan återkallelse efter detta datum) bekostar ambulanssjukvården ett utbildningspaket för C-körkort. Övrig information Kvalifikationer Vi söker dig som Har någon av följande utbildningar:Är utbildad ambulanssjukvårdare med ett års arbetslivserfarenhet Är utbildad undersköterska med ett års arbetslivserfarenhet av akutsjukvård När du inkommer med din ansökan bifogar du dina betyg/examensbevis/bevis om skyddad yrkestitel (eller intyg enl. övergångsbestämmelser). Har goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift Har goda kunskaper i engelska i tal och skrift Har B-körkort Har två års körvana Du ska kunna uppvisa körkortstillstånd grupp 2/3 (ansökan sker via Transportstyrelsen) För att lyckas i rollen tror vi att du har dessa personliga egenskaper Personlig mognad Lojal Samarbetsförmåga Omdöme Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Region Västernorrland Med cirka 7000 medarbetare och över 200 yrken ansvarar vi på Region Västernorrland för flera av de verksamheter som är allra viktigast för invånarnas möjlighet att delta i samhället. Här gör din kunskap och ditt engagemang skillnad inom allt från hälso- och sjukvård till kultur, miljö och hållbarhet. Bli en del av ett lag där alla behövs. Tillsammans för ett växande Västernorrland. Regionen arbetar sedan många år med att skapa förutsättningar för att bidra till friska och hälsosamma medarbetare. Att du mår bra och trivs är viktigt för oss. Läs mer om Region Västernorrland, våra förmåner och hur det är att jobba tillsammans med oss: Region Västernorrland - Att jobba i Region Västernorrland (rvn.se). Inom Region Västernorrland är ett antal tjänster placerade i säkerhetsklass och säkerhetsprövning kan därför komma att ske. Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster. Urval och intervjuer sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan!
Som operationssjuksköterska hos VårdIX får du möjlighet att arbeta flexibelt och på dina egna villkor. Vi tror på att skapa långsiktiga och värdefulla relationer där du är mer än bara en vikarie – du är en nyckelspelare i vårt team. Vi ser och lyssnar på dig, och vi värdesätter din erfarenhet, dina behov och din arbetsglädje. Varför välja VårdIX? Personlig kontakt – Vi ser dig som en viktig del av vårt team och matchar dig med uppdrag som passar dina önskemål gällande arbetsplats, arbetstider och arbetsmiljö. Flexibilitet – Välj själv när, var och hur du vill arbeta. Vi erbjuder uppdrag anpassade efter dina behov och preferenser inom operationssjukvård. Respekt och värde – Vi uppskattar din kompetens och den viktiga roll du spelar i operationssalen. Din erfarenhet och ditt engagemang är något vi verkligen värdesätter, och vi ser till att du får de bästa förutsättningarna att trivas. Starta eget? Vi hjälper dig! – Är du intresserad av att starta eget bolag? Vi guidar dig genom processen och ger dig det stöd du behöver för att komma igång. Förmåner utöver det vanliga – Som en del av vårt team får du tillgång till exklusiva rabatter på hotell, hyrbilar, resor och gym, vilket gör ditt arbete och resande både enklare och mer förmånligt. Så här går det till: Skicka en intresseanmälan – Berätta kort om var, när och hur du vill arbeta. Vilka är dina viktigaste krav och önskemål? Vi kontaktar dig inom 48 timmar – Vi vill förstå dina behov och hitta det perfekta uppdraget för dig. Vi matchar dig med rätt uppdrag – När vi hittat en passande tjänst ser vi till att du får de bästa förutsättningarna att göra skillnad i din yrkesroll. Hos VårdIX får du vara en del av ett team som bryr sig om din arbetsglädje och utveckling. Vi vill att du ska kunna fokusera på det du älskar – att ge patientsäker vård under operationer – samtidigt som du har balans i livet. Är du redo för ett meningsfullt och flexibelt jobb där du blir sedd och hörd? Registrera dig på vår hemsida så kontaktar vi dig inom 48 timmar. Vi ser fram emot att kontakta från dig! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Som operationssjuksköterska hos VårdIX får du möjlighet att arbeta flexibelt och på dina egna villkor. Vi tror på att skapa långsiktiga och värdefulla relationer där du är mer än bara en vikarie – du är en nyckelspelare i vårt team. Vi ser och lyssnar på dig, och vi värdesätter din erfarenhet, dina behov och din arbetsglädje. Varför välja VårdIX? Personlig kontakt – Vi ser dig som en viktig del av vårt team och matchar dig med uppdrag som passar dina önskemål gällande arbetsplats, arbetstider och arbetsmiljö. Flexibilitet – Välj själv när, var och hur du vill arbeta. Vi erbjuder uppdrag anpassade efter dina behov och preferenser inom operationssjukvård. Respekt och värde – Vi uppskattar din kompetens och den viktiga roll du spelar i operationssalen. Din erfarenhet och ditt engagemang är något vi verkligen värdesätter, och vi ser till att du får de bästa förutsättningarna att trivas. Starta eget? Vi hjälper dig! – Är du intresserad av att starta eget bolag? Vi guidar dig genom processen och ger dig det stöd du behöver för att komma igång. Förmåner utöver det vanliga – Som en del av vårt team får du tillgång till exklusiva rabatter på hotell, hyrbilar, resor och gym, vilket gör ditt arbete och resande både enklare och mer förmånligt. Så här går det till: Skicka en intresseanmälan – Berätta kort om var, när och hur du vill arbeta. Vilka är dina viktigaste krav och önskemål? Vi kontaktar dig inom 48 timmar – Vi vill förstå dina behov och hitta det perfekta uppdraget för dig. Vi matchar dig med rätt uppdrag – När vi hittat en passande tjänst ser vi till att du får de bästa förutsättningarna att göra skillnad i din yrkesroll. Hos VårdIX får du vara en del av ett team som bryr sig om din arbetsglädje och utveckling. Vi vill att du ska kunna fokusera på det du älskar – att ge patientsäker vård under operationer – samtidigt som du har balans i livet. Är du redo för ett meningsfullt och flexibelt jobb där du blir sedd och hörd? Registrera dig på vår hemsida så kontaktar vi dig inom 48 timmar. Vi ser fram emot att kontakta från dig! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Som anestesi och intensivvård speciallist sjuksköterska hos VårdIX får du möjlighet att arbeta flexibelt och på dina egna villkor. Vi tror på att skapa långsiktiga och värdefulla relationer där du är mer än bara en vikarie – du är en nyckelspelare i vårt team. Vi ser och lyssnar på dig, och vi värdesätter din erfarenhet, dina behov och din arbetsglädje. Varför välja VårdIX? Personlig kontakt – Vi ser dig som en viktig del av vårt team och matchar dig med uppdrag som passar dina önskemål gällande arbetsplats, arbetstider och arbetsmiljö. Flexibilitet – Välj själv när, var och hur du vill arbeta. Vi erbjuder uppdrag anpassade efter dina behov och preferenser inom anestesi och intensivvård. Respekt och värde – Vi uppskattar din kompetens och den viktiga roll du spelar i akutsjukvården. Din erfarenhet och ditt engagemang är något vi verkligen värdesätter, och vi ser till att du får de bästa förutsättningarna att trivas. Starta eget? Vi hjälper dig! – Är du intresserad av att starta eget bolag? Vi guidar dig genom processen och ger dig det stöd du behöver för att komma igång. Förmåner utöver det vanliga – Som en del av vårt nätverk får du tillgång till exklusiva rabatter på hotell, hyrbilar, resor och gym, vilket gör ditt arbete och resande både enklare och mer förmånligt. Så här går det till: Skicka en intresseanmälan – Berätta kort om var, när och hur du vill arbeta. Vilka är dina viktigaste krav och önskemål? Vi kontaktar dig inom 48 timmar – Vi vill förstå dina behov och hitta det perfekta uppdraget för dig. Vi matchar dig med rätt uppdrag – När vi hittat en passande tjänst ser vi till att du får de bästa förutsättningarna att göra skillnad i din yrkesroll. Hos VårdIX får du vara en del av ett team som bryr sig om din arbetsglädje och utveckling. Vi vill att du ska kunna fokusera på det du älskar – att rädda liv – samtidigt som du har balans i livet. Är du redo för ett meningsfullt och flexibelt jobb där du blir sedd och hörd? Registrera dig på vår hemsida så kontaktar vi dig inom 48 timmar. Vi ser fram emot att kontakta från dig! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Som specialistläkare i allmänmedicin hos oss får du möjlighet att arbeta flexibelt och på dina egna villkor. Vi tror på att skapa långsiktiga och värdefulla relationer där du är mer än bara en ersättare – du är en nyckelspelare i vårt team. Vi ser och lyssnar på dig, och vi värdesätter din erfarenhet, dina behov och din arbetsglädje. Varför välja oss? Personlig kontakt – Vi ser dig som en viktig del av vårt team och matchar dig med uppdrag som passar dina önskemål vad gäller arbetsplats, arbetstider och arbetsmiljö. Flexibilitet – Välj själv när, var och hur du vill arbeta. Vi erbjuder en rad uppdrag inom primärvården anpassade efter dina behov och preferenser. Respekt och värde – Vi uppskattar din kompetens och den viktiga roll du spelar för patienterna. Din erfarenhet och ditt engagemang är något vi verkligen värdesätter, och vi ser till att du får de bästa förutsättningarna att trivas. Starta eget? Vi hjälper dig – Om du är intresserad av att starta eget bolag kan vi guida dig genom processen och ge dig det stöd du behöver för att komma igång. Förmåner utöver det vanliga – Som en del av vårt nätverk får du tillgång till exklusiva rabatter på hotell, hyrbilar, resor och gym, vilket gör ditt arbete och resande både enklare och mer förmånligt. Så här går det till Skicka en intresseanmälan – Berätta kort om var, när och hur du vill arbeta. Vilka är dina viktigaste krav och önskemål? Vi kontaktar dig inom 48 timmar– Vi vill förstå dina behov och hitta det perfekta uppdraget för dig. Vi matchar dig med rätt uppdrag – När vi hittat en passande tjänst ser vi till att du får de bästa förutsättningarna att göra skillnad i din yrkesroll. Hos oss får du vara en del av ett team som bryr sig om din arbetsglädje och utveckling. Vi vill att du ska kunna fokusera på det du älskar – att hjälpa patienter – samtidigt som du har balans i livet. Vi tror på att bygga långsiktiga relationer där både du och patienterna får det bästa. Är du redo för ett meningsfullt och flexibelt jobb där du blir sedd och hörd? Registrera dig på vår hemsida så kontaktar vi dig inom 48 timmar. Vi ser fram emot att kontakta från dig! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Just nu söker vi dig som vill bli en del av vårt härliga team och arbeta som personlig assistent! Vad innebär den här tjänsten? Kunden är en man i 30 års åldern som behöver hjälp med allt i sin vardag, bland annat personlig hygien, sondmatning, träning, aktiviteter och hushållssysslor. Kunden tycker om att vara ute på promenader när vädret tillåter men uppskattar minst lika mycket att mysa ner sig till en bra serie eller film. Ett annat intresse som är en stor del av kundens liv är bowling. Det viktiga är inte att du som assistent inte har exakt samma intressen som mig, men att det finns en personkemi mellan oss och jag ser gärna att du är nära mig åldersmässigt. Vem söker vi? Vi söker dig som, oavsett kön, är engagerad och respektfull. Vi ser gärna att du har stort tålamod och förmågan att vara personlig samtidigt som du agerar professionellt. För att arbeta tillsammans med mig så ser jag gärna att du som assistent är lyhörd, glad, noggrann och har ett sinne för humor. Vi ser gärna att du: Inte är rökare eller pälsdjursallergiker. Har möjlighet att arbeta flexibla arbetstider - dag, kväll, natt och helg. Kan förstå och göra dig förstådd på svenska. Har erfarenhet eller utbildning inom vård och omsorg. (Det är ett plus, men inget krav). Erfarenhet av olika typer av hjälpmedel är meriterande. Övrig information Anställningsform: Behovsanställning (100% schemarad under sommaren) mindre visstidsanställning efter sommaren. Omfattning: Vi söker någon som vill arbeta på en mindre tjänstgöringsgrad och vikarier som kan tänka sig att hoppa in vid annan personals frånvaro innan, under och efter sommaren. Arbetstider: Dag, kväll, natt och helg. Tillträde: Snarast. Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Vid frågor om jobbet, är du välkommen att kontakta: Pernilla Wikner - verksamhetschef [email protected]
Ditt uppdrag är att skapa ett attraktivt besöksmål med intressanta upplevelser vid Nämforsens hällristningar och i Nämforsens Hällristningsmuseum. För oss är det viktigt att du känner att ditt arbete är meningsfullt och att du ser din del i helheten. Du är med och utvecklar verksamheten mot Stiftelsen Nämforsens övergripande vision och mål. Arbetsplatsen är Nämforsens Hällristningsmuseum i Näsåker, Sollefteå kommun. Välkommen till oss! ARBETSUPPGIFTER Arbetet innebär: - Att i samråd med stiftelsen Nämforsens styrelse och arbetsutskott ha ansvar för uppföljning/utvärdering och förverksamhetsplanering - Att ansvara, planera och genomföra visningar av hällristningsområdet vid Nämforsen och Nämforsens Hällristningsmuseum - Att hålla kontakter med skolor, institutioner och myndigheter - Att ansvara för administration, bokföring och uppdatering av hemsidan - Att rekrytera och vara arbetsledare för sommarpersonal I arbetet ingår också mycket praktiskt arbete som insatser på fornvårdsområdet, caféverksamhet och lokalansvar. Stiftelsen Nämforsen har även i uppdrag att under sommarsäsongen driva Turistbyrå i hällristningsmuseet. KVALIFIKATIONER Detta är ett arbete för en person med erfarenhet och intresse av marknadsföring, kulturturism, pedagogiskt arbete och folkbildning. Kunskaper och intresse för arkeologi, historia och kulturhistoria är väsentliga. Förmåga att uttrycka sig väl i tal och skrift är viktigt, liksom att kunna guida på engelska. God samarbetsförmåga och vana vid självständigt arbete är nödvändig. Vi söker en serviceinriktad person med erfarenhet av arbetsledning. God datorvana och erfarenhet av sociala medier är meriterande. Stor vikt fästs vid personliga egenskaper. B-körkort är ett krav. ÖVRIGT Observera att vi endast tar emot ansökningar via Offentliga jobb. Första gången du söker ett jobb via Offentliga jobb, registrerar du dig på länken www.offentligajobb.se och skriver in dina uppgifter där. Du bör vara noggrann när du fyller i dina uppgifter, eftersom dina uppgifter ligger till grund för hanteringen. När vi mottagit din ansökan får du en bekräftelse via mail. Vi undanber oss vänligt men bestämt att bli kontaktade av annons och rekryteringsföretag.
Välj ett jobb för att visa detaljer