Häggviks Gymnasium bedriver anpassad gymnasieskola, resursgymnasium och korttidstillsyn i Sollentuna. Idag har skolan nästan 200 elever och ca 130 medarbetare. Omkring 80 % av eleverna studerar på vårt anpassade gymnasium och resterande på vårt resursgymnasium. Av dessa 200 elever har ca 85 elever korttidstillsyn i anslutning till skoldagen och under skollov. Vår vision är att möjliggöra utveckling, delaktighet och livskvalitet för alla. Vi arbetar därför för att lyfta fram det unika i varje individ och strävar efter att alla ska utvecklas så långt som möjligt utifrån sina förutsättningar. Vi arbetar med en tydliggörande, strukturerad och förutsägbar pedagogik i syfte att skapa både lust att lära och trygghet. Vi söker nu en ny rektor som vill fortsätta utveckla vår verksamhet tillsammans med oss! Vi söker en rektor som naturligt axlar det yttersta ansvaret och ledarskapet men som delegerar och leder genom andra. En rektor som är visionär och utövar ett pedagogiskt ledarskap, som är inlyssnande, transparent och tydlig i sin kommunikation. En rektor som inspirerar till ansvarstagande, arbetsglädje och bidrar till ett gott arbetsklimat. Vi ser gärna att du har erfarenhet av den elevgrupp som Häggviks gymnasium vänder sig till. Du ansvarar för organisation, budget och resultat, kvalitet och kvalitetsutveckling, medarbetare, utförande av arbetsmiljöuppgifter och för att skolan följer de lagar och styrdokument som hör till verksamhetens uppdrag. I nära samarbete med skolans biträdande rektorer och skolans skolledarstöd ansvarar du för planering, genomförande och uppföljning av verksamheten. Till stöd i ditt arbete har du även ett elevhälsoteam placerat i verksamheten samt nära till centrala specialistfunktioner som t. ex HR, ekonomi och IT. Din bakgrund För att trivas i denna roll ser vi att du har tidigare erfarenhet av arbete som rektor och av att leda en större komplex verksamhet. Du har mycket goda kunskaper i skollagstiftning och skolans styrdokument, har kunskap om samt följer den forskning och de diskussioner som förs inom den pedagogiska världen. Du är trygg i att leda och tror på ett nära och utvecklande ledarskap. Förväntningar Du är en tydlig och kommunikativ ledare, är självgående, har ett strukturerat arbetssätt, är lyhörd, positiv och drivande. Du inspirerar till arbetsglädje och bidrar till ett gott arbetsklimat. Du är prestigelös och tror på samarbete och trivs med många kontaktytor. Du har förmågan att fatta beslut och ser fördelar med ett processinriktat arbete. Du har förmågan att hantera flera uppgifter parallellt, lätt för att sätta dig in i nya arbetsuppgifter samt har förmågan att prioritera. För dig är det viktigt med goda och förtroendefulla relationer till alla du möter i din vardag. Du delar våra värderingar Framåt, Tillsammans med Hjärta och Klokhet. Stor vikt kommer läggas vid personlig lämplighet. Kvalifikationer Du har en relevant högskoleutbildning samt har slutfört det statliga rektorsprogrammet. Du har dokumenterad erfarenhet av autismspektrumtillstånd, intellektuell funktionsnedsättning och specialpedagogik. Du är väl förtrogen med skolans uppbyggnad och struktur samt med skollag och övriga styrdokument. Du behärskar svenska språket i tal och skrift, har god digital kompetens och hanterar Microsoft Office 365 utan problem. Mer om tjänsten Varaktighet: Tillsvidareanställning med sex månaders provanställning Omfattning:100% Arbetstid:Måndag-Fredag Lön:Individuell lön Tillträde: Snarast eller efter överenskommelse Sista ansökningsdatum: 2025-05-30 Intervjuer kommer att ske fortlöpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden löpt ut. Kontakt:Vid frågor om tjänsten, kontakta Lena Schmidt, skolchef. [email protected] eller 072 549 40 07. Fackliga kontaktpersoner: Margaretha Fors för Sveriges Lärare. [email protected] eller 070 783 78 13 Lena Maleus Larsson för Kommunal. [email protected] eller 070 733 37 04 Välkommen med din ansökan! Före anställning kommer utdrag ur belastningsregistret att begäras in. Vi väljer att hantera denna rekrytering internt och avböjer alla eventuella erbjudanden om hjälp med rekrytering från externa företag. Vi ser mångfald som berikande och välkomnar alla sökande oavsett kön, könsöverskridande identitet eller uttryck, sexuell läggning, etnisk tillhörighet, religion, funktionsnedsättning och ålder.
Om oss Nu finns det möjlighet att arbeta som bemanningsassistent/administratör hos oss på Capio Bemanning! Vi är ett litet team som trivs med varandra och arbetar med bemanning av vårdpersonal inom Capio. Vi arbetar i trevliga lokaler på Sollentuna sjukhus med närhet till bussar och pendeltåg. Möjlighet till hybridarbete finns. Din roll I Rollen som bemanningsassistent/administratör kommer du ha en viktig funktion för att våra verksamheter ska känna sig trygga med att alltid ha rätt personal på plats i rätt tid. Tillsammans med dina kollegor i vårt bemanningsteam kommer din huvudsakliga arbetsuppgift vara att lösa korttidsfrånvaro och hantera delar i anställningsprocessen. Du kommer ha ett nära samarbete med dina kollegor i teamet samt schemaläggare och vårdenhetschefer ute i våra verksamheter. Du kommer att arbeta både självständigt och i team. Tjänsten är tillsvidare med 6 månaders provanställning. Vi erbjuder dig Ett spännande, roligt och ansvarfullt arbete där du tillsammans med trevliga kollegor bidrar till att stötta Capios verksamheter med internbemanning. Friskvårdsbidrag Personalparkering till reducerad kostnad En trygg anställning genom kollektivavtal och försäkringar Individuell lönesättning En inkluderande arbetsplats där vi lär av varandra Om dig Vi söker dig med erfarenhet av att arbeta som bemanningsassistent, gärna med bakgrund i vården. Som person är du strukturerad, noggrann och kan hantera flera arbetsuppgifter parallellt. Du är en god kommunikatör och har lätt för att samarbeta med andra människor. Du är flexibel och ser det som en utmaning att arbeta i ett omväxlande tempo. Du tycker om att samarbeta med olika människor i olika yrkeskategorier och bidrar aktivt till en god arbetsmiljö genom ditt engagemang och lösningsorienterade förhållningssätt. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Tycker du att det här låter intressant? Då vill vi höra mer om dig! Varmt välkommen med din ansökan! Rekrytering sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vänligen observera att vi inte tar emot ansökningar via mail eller telefon. Publicerat: 2025-04-16 Sista ansökningsdag: 2025-05-18 Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.
Brinner du för att skapa trygghet och säkerhet? Har du en bakgrund inom informationssäkerhet i kombination med ett strategiskt mindset och förmågan att omsätta idéer till handling? Vill du vara med och bygga upp säkerhetsarbetet i en organisation med viktiga samhällsfunktioner? Då kan du vara den vi söker! Om tjänsten Som Säkerhetschef på SEOM får du en nyckelroll i att utveckla och implementera säkerhetsarbetet samtidigt som du är med och bidrar till en samhällsviktig verksamhet. SEOM förser medborgarna i Sollentuna med värme, vatten, el, fiber och avfallshantering – tjänster som är avgörande för att samhället ska fungera. I den här rollen får du möjligheten att arbeta både strategiskt och operativt med att säkerställa en trygg och säker leverans av dessa tjänster, idag och i framtiden. Rollen som Säkerhetschef är ny och kommer att ha ett övergripande ansvar för SEOMs säkerhetsarbete, vilket innefattar allt från att utveckla och implementera policyer och processer till att hantera incidenter och säkerhetsrisker. Du kommer att arbeta nära verksamheten, ledning och medarbetare inom olika områden. Som Säkerhetschef har du också ansvar som Säkerhetskyddschef. Ditt fokus kommer initialt att ligga på att säkerställa att SEOM uppfyller kraven i NIS 2, cybersäkerhetslagen, samt säkerhetsskyddslagen. Du kommer även att ansvara för SEOMs beredskapsplanering och krisorganisation, risk- och sårbarhetsanalyser samt utbilda och informera medarbetare i säkerhetsfrågor. Därtill agerar du som rådgivare internt vad gäller frågor kopplade till säkerhet och kommer att vara involverad både som ansvarig såväl som projektmedlem i flertalet utvecklingsprojekt. Som Säkerhetschef rapporterar du till Chef IT- och Verksamhetsutveckling, rollen utgår från SEOM:s kontor i Sollentuna. Som Säkerhetschef är du placerad i säkerhetsklass varför godkänd säkerhetsprövning är ett krav. Är det här du? För att bli framgångsrik i rollen som Säkerhetschef ser vi att du har minst fem års erfarenhet av att arbeta med informations- och cyberssäkerhet. Du har god förståelse för lagar och regler inom IT-säkerhet, såsom NIS 2, och erfarenhet av att arbeta praktiskt med risk- och sårbarhetsanalyser. Har du arbetat med frågor som berör fysisk säkerhet samt har kunskap kring säkerhetsskyddslagen är det starkt meriterande. Likväl är det en fördel om du har tidigare erfarenhet av att arbeta inom kommunal verksamhet eller samhällsviktiga funktioner. Som person är du självgående, initiativrik och driven med förmågan att arbeta strukturerat och lösningsorienterat. Du är en teamspelare med god kommunikativ förmåga som trivs i en platt organisation med korta beslutsvägar. Du har lätt för att samarbeta med olika typer av människor och kan förmedla komplexa frågor på ett enkelt och pedagogiskt sätt. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och din förmåga att passa in i vår kultur. Vårt medarbetarlöfte Gemenskap i ett viktigt syfte Vi tror på din förmåga att göra skillnad – för våra kunder och samhället i stort. Och allt börjar i en familjär kultur där alla kan känna sig sedda, hörda och viktiga. Här finns hjälpsamma kollegor, närvarande ledare och möjligheten att bidra till samhällsutvecklingen. Tillsammans bygger vi hållbar infrastruktur, gemenskap och trygghet – för dig och framtiden. Vill du veta mer? I denna rekrytering samarbetar Sollentuna Energi Miljö med Level Recruitment. Vänligen sök tjänsten genom att klicka på "ansök"-knappen här intill. Vid frågor vänligen kontakta rekryteringskonsult Carolina Eskengren på 08-120 50 427. Urvalet av ansökningar sker löpande. Välkommen in med din ansökan! Sökord:Infosäk, CISO, 27001, NIS2, fysisk säkerhet, säkerhetsskydd.
QSG Bevakning erbjuder ett flertal tjänster till såväl privata som publika bolag. Vi vill inte profilera oss som ett traditionellt bevakningsbolag, vi vill behålla det personliga engagemanget. Kunden skall alltid vara i fokus och kvalitet skall genomsyra hela verksamheten. Verksamheten skall utmärkas av Säkerhet, Trygghet och Kompetens såväl mot kunden, tredje man och vår egen personal. Vårt motto: ”Ingen kund är för liten, inget uppdrag är för stort! Är du en ansvarsfull och serviceinriktad person som trivs med ett rörligt arbete utomhus? Vill du vara en del av ett professionellt team och bidra till en trygg och säker parkeringsmiljö? Då kan du vara den vi söker! Om tjänsten Vi på QSG Bevakning söker nu en engagerad och ansvarstagande parkeringsvakt. Som parkeringsvakt hos oss kommer du att arbeta med parkeringsövervakning. Ditt främsta ansvar är att främja trafiksäkerheten på vägarna, öka framkomligheten i trafiken och förbättra trivseln i boendemiljöer genom att se till att parkeringsreglerna efterlevs. Du kommer att arbeta med parkeringsövervakning i Sollentunamed omnejd enligt gällande lokala regler och rutiner. Du har en viktig roll i att upprätthålla ordning och säkerhet samt ge god service till allmänheten. Vi söker dig som är mycket flexibel och har ett starkt fokus på service och säkerhet. Du är stresstålig och har en utmärkt förmåga att hantera och lösa problem som uppstår. Du är innovativ, engagerad och ansvarstagande, och du kan fatta egna beslut när det behövs. Även under svåra och utmanande dagar behåller du ditt fokus och ditt goda humör. Du är skicklig på att samarbeta och skapa goda relationer, både med kunder och kollegor. Din förmåga att ge utmärkt service, hantera stressiga situationer och arbeta effektivt med flera uppgifter samtidigt gör dig till en ovärderlig del av vårt team. För att arbeta som parkeringsvakt på kommunal mark krävs det att man har genomgått grundutbildning för parkeringsvakter, offentligrättslig parkeringsvaktsutbildning. Krav: - Offentligrättslig parkeringsvaktsutbildning - Vara minst 18 år gammal - Ordnad ekonomi - Belastningsregister utan anmärkning - För anställning på QSG Bevakning AB så krävs det att du blir godkänd av Länsstyrelsen för anställning på auktoriserat bevakningsföretag - Mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift - Förmåga att arbeta självständigt såväl som i team - God kommunikativ och social förmåga - Bekvämlighet med ett fysiskt aktivt arbete som innefattar mycket stående och gående Meriterande: - Erfarenhet från ett serviceyrke eller annan roll med mycket kundkontakt - Flerspråkighet - Körkort
Brinner du för att skapa trygghet och säkerhet? Har du en bakgrund inom informationssäkerhet i kombination med ett strategiskt mindset och förmågan att omsätta idéer till handling? Vill du vara med och bygga upp säkerhetsarbetet i en organisation med viktiga samhällsfunktioner? Då kan du vara den vi söker! Om tjänsten Som Säkerhetschef på SEOM får du en nyckelroll i att utveckla och implementera säkerhetsarbetet samtidigt som du är med och bidrar till en samhällsviktig verksamhet. SEOM förser medborgarna i Sollentuna med värme, vatten, el, fiber och avfallshantering – tjänster som är avgörande för att samhället ska fungera. I den här rollen får du möjligheten att arbeta både strategiskt och operativt med att säkerställa en trygg och säker leverans av dessa tjänster, idag och i framtiden. Rollen som Säkerhetschef är ny och kommer att ha ett övergripande ansvar för SEOMs säkerhetsarbete, vilket innefattar allt från att utveckla och implementera policyer och processer till att hantera incidenter och säkerhetsrisker. Du kommer att arbeta nära verksamheten, ledning och medarbetare inom olika områden. Som Säkerhetschef har du också ansvar som Säkerhetskyddschef. Ditt fokus kommer initialt att ligga på att säkerställa att SEOM uppfyller kraven i NIS 2, cybersäkerhetslagen, samt säkerhetsskyddslagen. Du kommer även att ansvara för SEOMs beredskapsplanering och krisorganisation, risk- och sårbarhetsanalyser samt utbilda och informera medarbetare i säkerhetsfrågor. Därtill agerar du som rådgivare internt vad gäller frågor kopplade till säkerhet och kommer att vara involverad både som ansvarig såväl som projektmedlem i flertalet utvecklingsprojekt. Som Säkerhetschef rapporterar du till Chef IT- och Verksamhetsutveckling, rollen utgår från SEOM:s kontor i Sollentuna. Som Säkerhetschef är du placerad i säkerhetsklass varför godkänd säkerhetsprövning är ett krav. Är det här du? För att bli framgångsrik i rollen som Säkerhetschef ser vi att du har minst fem års erfarenhet av att arbeta med informations- och cyberssäkerhet. Du har god förståelse för lagar och regler inom IT-säkerhet, såsom NIS 2, och erfarenhet av att arbeta praktiskt med risk- och sårbarhetsanalyser. Har du arbetat med frågor som berör fysisk säkerhet samt har kunskap kring säkerhetsskyddslagen är det starkt meriterande. Likväl är det en fördel om du har tidigare erfarenhet av att arbeta inom kommunal verksamhet eller samhällsviktiga funktioner. Som person är du självgående, initiativrik och driven med förmågan att arbeta strukturerat och lösningsorienterat. Du är en teamspelare med god kommunikativ förmåga som trivs i en platt organisation med korta beslutsvägar. Du har lätt för att samarbeta med olika typer av människor och kan förmedla komplexa frågor på ett enkelt och pedagogiskt sätt. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och din förmåga att passa in i vår kultur. Vårt medarbetarlöfte Gemenskap i ett viktigt syfte Vi tror på din förmåga att göra skillnad – för våra kunder och samhället i stort. Och allt börjar i en familjär kultur där alla kan känna sig sedda, hörda och viktiga. Här finns hjälpsamma kollegor, närvarande ledare och möjligheten att bidra till samhällsutvecklingen. Tillsammans bygger vi hållbar infrastruktur, gemenskap och trygghet – för dig och framtiden. Vill du veta mer? I denna rekrytering samarbetar Sollentuna Energi Miljö med Level Recruitment. Vänligen sök tjänsten genom att klicka på "ansök"-knappen här intill. Vid frågor vänligen kontakta rekryteringskonsult Carolina Eskengren på 08-120 50 427. Urvalet av ansökningar sker löpande. Välkommen in med din ansökan! Sökord:Infosäk, CISO, 27001, NIS2, fysisk säkerhet, säkerhetsskydd.
Häng med oss och bli del av vårt äventyr! Vaccinspecialisten är vårdgivaren som brinner för folkhälsan. Vi erbjuder de små men viktiga medlen som gör stor skillnad på lång sikt såsom vaccinationer och hälsokontroller. Vi har ett flertal vaccinationsmottagningar och kommer till sommaren att sätta igång våra vaccinationsbussar som gör vaccinationen enklare och mer lättilllgänglig för allmänheten. Det är till vaccinationsbussarna som vi söker vår nästa stjärna! Vi söker dig som: brinner för försäljning prioriterar hälsofrågor trivs med att vägleda våra trevliga kunder inom våra verksamhetsområden är mån om att alltid ge god service och ett bemötande som överträffar kundens förväntan älskar att ha skoj på jobbet med både våra härliga kunder i det fysiska mötet, och med våra grymma kollegor via digitala kanaler Meriterande om du innehar körkort-B och har körvana Vi erbjuder: marknadsmässiga villkor digitala arbetsverktyg intressanta kontaktnätverk löpande utbildning förmåner för dig och din familj en härlig och modern arbetsmiljö Sommarjobb. Omfattning 50-100 %, där du minst kan arbeta 6 veckor under perioden april-aug enligt överenskommelse. Du kommer genomgå utbildning inom våra digitala system och enklare intro om vacciner. Vaccinbussarna kommer utgå från Stockholm norrort och Stockholm söderort och åka till varierande platser i närområdet. Vänligen skicka ett mail med din ansökan och notera "Jobbansökan SÄLJARE - Stockholm" i ämnesraden. Urval och intervju sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan!
Välkommen till Attendo där du kan göra skillnad Attendo Almvägen är ett livsstilsboende med inriktning mot Sport & Spa. Boendet har 54 moderna lägenheter fördelade på sex boendeenheter. Två boendeenheter är för äldre personer som behöver omvårdnad och fyra boendeenheter är för personer med demenssjukdom. Vi är demenscertifierade via Svenskt Demenscentrum. Hos oss får du möjlighet att utvecklas som undersköterska i din yrkesroll tillsammans med våra gruppchefer som coachar för ett ständigt lärande. Vi söker dig som drivs av att arbeta med människor och göra verklig skillnad för kunderna varje dag. Du har en förmåga att stärka och stödja kunderna i alla delar av vardagen. Som person är du noggrann och engagerad i kunderna och deras närstående. Du har lätt för att samarbeta, har ett pedagogiskt förhållningssätt och bidrar till en god och trevlig stämning på vår arbetsplats. Beskrivning av tjänsten Arbetsuppgifterna består av sedvanligt omsorgsarbete på äldreboende, och arbetstiden är förlagd både dagtid, kvällstid samt helger. Vi har kunder som behöver omsorg och utökar nu vårt trevliga medarbetarteam med fler undersköterskor. Vi söker dig med undersköterskeutbildning och som har erfarenhet av omvårdnadsarbete på äldreboende. Kvalifikationer Undersköterskeutbildning om minst 1350p. Yrkesbevis från Socialstyrelsen eller intyg från nuvarande/tidigare arbetsgivare gällande tillsvidareanställning som undersköterska. Goda kunskaper i svenska språket (tal och skrift) God datorkunskap/datorvana Du trivs med att ge god service, skapa fina relationer och vill ge livskvalité till våra kunder. Du är en självständig, ödmjuk och ansvarsfull person som brinner för vård av äldre och kan se individens behov. Att ha en arbetsledande roll är stimulerande och du gillar att handleda dina kollegor samt elever i frågor. Stämmer beskrivningen in på dig? Sök redan idag! Vad kan vi erbjuda dig? Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder dig som medarbetare utbildningsmöjligheter, kollektivavtal, friskvård samt flera andra förmåner och personalrabatter via vår förmånsportal Attendo+, via samarbete med Benify. Om rekryteringsprocessen Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Sista ansökningsdag 2025-04-21 men urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Om Attendo Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom äldreboende och hemtjänst. Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje. Välkommen med din ansökan – Tillsammans för framtidens omsorg!
Mister York expanderar och söker en driven ledare till Häggvik Mister York är en växande hamburgerkedja som utmanar branschen och erbjuder vad vi kallar den nya generationens fast food. Vi tycker att en burgare gjord på kvalitativa råvaror inte skall behöva kosta en förmögenhet, det ska inte heller ta lång tid att få den i handen. Mister York serverade sin första burgare sommaren 2020 ur en foodtruck. Idag öppnar vi fullskaliga snabbmatsrestauranger samtidigt som vi driver vidare och utvecklar våra mindre containerhus. Mister York har benämnts som Sveriges bästa burgarkedja i flera forum, något vi är väldigt stolta över! Verksamheten finns idag på många olika orter i södra Sverige och vi jobbar för fullt med att Mister York skall bli tillgängligt för hela Sverige, där Häggvik är näst på tur. Är du den vi söker? Vi söker dig som har 2+ års erfarenhet och kunskap av en ledande befattning inom hotell och restaurangbranschen, där fast food är meriterande. Du har god erfarenhet av att arbeta med ekonomisk uppföljning och budgetansvar. Du arbetar lösningsfokuserat och har en god utlärnings förmåga. Du är serviceinriktad, organiserad och trivs i ledarrollen. Vad innebär rollen som General Manager på Mister York? Som General Manager bär du huvudansvaret över enhetens personal, drift samt måluppfyllelse, vilket inkluderar ekonomi, renlighet, kvalitet och service. Med hjälp av ett gott ledarskap får du dina medarbetare att växa genom rätt vägledning och delegering. Som högsta chef på enheten bär du som General Manager ansvar för att alla medarbetare följer de uppsatta riktlinjerna samt ansvarar för en god arbetsmiljö på arbetsplatsen. Du är en ambassadör för företaget Mister York och du bidrar med resurser och engagemang vid behov till hela distriktet du verkar i. Du sprider god energi och skapar engagemang hos din personal för att få fler att vilja växa och utvecklas i sina roller. Du arbetar operativt i drift på din restaurang 60% av din arbetstid där fokus är att leda genom exempel. Som General Manager ansvarar du för driften av hela enheten, vilket bland annat inkluderar: Optimering av restaurangens drift Utbildningsansvar av nya och befintliga skiftledare. Huvudansvar för inventering och inköp. Huvudsakligt ansvar för miljö, renlighet och hälsa med uppföljning av egenkontrollprogram, checklistor och rutiner. Försäljningsprognoser och schemaläggning utifrån Mister Yorks riktlinjer Ansvar för behovsanalys och rekrytering till enheten Ansvarar över att produkt och bemötande håller Mister Yorks standard Genomföra medarbetarsamtal och coachning av medarbetare kontinuerligt Fullständigt ekonomiskt resultat och budgetansvar Genomför och planerar personalaktiviteter. Anställningsform: Provanställning Anställningens omfattning: Heltid Tillträde: Enligt överenskommelse Löneform: Månadslön Arbetstider: Dagtid med variation för uppföljning och optimering. Hög kvalitet är något som genomsyrar hela vår verksamhet. Alla som arbetar inom vår verksamhet ska veta varför de går till jobbet varje morgon och hur de är med och bidrar. Som chef är det viktigt att du bidrar med positiv stämning på arbetsplatsen och skapar en trygg miljö för alla anställda. Mister York är anslutna till kollektivavtal.
Mister York expanderar och söker en Assistant Manager till Häggvik. Mister York är en växande hamburgerkedja som utmanar branschen och erbjuder vad vi kallar den nya generationens fast food. Vi tycker att en burgare gjord på kvalitativa råvaror inte skall behöva kosta en förmögenhet, det ska inte heller ta lång tid att få den i handen. Mister York serverade sin första burgare sommaren 2020 ur en foodtruck. Idag öppnar vi fullskaliga snabbmatsrestauranger samtidigt som vi driver vidare och utvecklar våra mindre containerhus. Mister York har benämnts som Sveriges bästa burgarkedja i flera forum, något vi är väldigt stolta över! Verksamheten finns idag på många olika orter i södra Sverige och vi jobbar för fullt med att Mister York skall bli tillgängligt för hela Sverige, där Häggvik är näst på tur. Är du den vi söker? Vi söker dig som har erfarenhet och kunskap av en ledande befattning inom hotell och restaurangbranschen. Erfarenhet inom fast food är meriterande. Du är en driftig person som trivs med att ha flera bollar i luften och arbetar lösningsfokuserat. Du är serviceinriktad, organiserad och trivs i ledarrollen. Vad innebär rollen som Assistant Manager på Mister York? Du kommer tillsammans med din General Manager driva restaurangen framåt för att uppnå uppsatta mål, vilket inkluderar ekonomi, medarbetarutveckling, renlighet, kvalitet och service. En Assistant Manager beskrivs generellt som General Managers högra hand, där du utvecklar dina egenskaper och skapar förutsättningar till att driva en egen restaurang i framtiden. Du är ansvarig för restaurangens drift när din General Manager inte är närvarande. Tillsammans med General Manager och Shift Leaders ingår du i restaurangens ledningsgrupp. Arbetsuppgifterna innefattar att vara fullt upplärd och assistera inom samtliga följande områden som General Manager bär huvudansvar för: Optimering av restaurangens drift. Utbildning. Miljö, renlighet och hälsa. Försäljningsprognoser. Inventering av varulager och inköp av varor. Schemaläggning Behovsanalys och rekrytering Att restaurangens produkt och bemötande håller Mister Yorks standard. Coachning av medarbetare. Ekonomiskt ansvar - resultat och budgetefterlevnad. Säkerställning av att restaurangen levererar på uppsatta mål i styrkort. Hög kvalitet är något som genomsyrar hela vår företagskultur. Alla som arbetar inom vår verksamhet ska veta varför de går till jobbet varje morgon och hur de är med och bidrar. Som ledare är det viktigt att du bidrar med positiv energi på arbetsplatsen och skapar en trygg miljö för alla anställda. Anställningsform: Provanställning Anställningens omfattning: 100% Tillträde: Enligt överenskommelse Arbetstider: Varierande (dag, kväll, helg) Mister York är anslutna till kollektivavtal.
Mister York expanderar och söker nya ledare till Häggvik Mister York är en växande hamburgerkedja som utmanar branschen och erbjuder vad vi kallar den nya generationens fast food. Vi tycker att en burgare gjord på kvalitativa råvaror inte skall behöva kosta en förmögenhet, det ska inte heller ta lång tid att få den i handen. Mister York serverade sin första burgare sommaren 2020 ur en foodtruck. Idag öppnar vi fullskaliga snabbmatsrestauranger samtidigt som vi driver vidare och utvecklar våra mindre containerhus. Mister York har benämnts som Sveriges bästa burgarkedja i flera forum, något vi är väldigt stolta över! Verksamheten finns idag på många olika orter i södra Sverige och vi jobbar för fullt med att Mister York skall bli tillgängligt för hela Sverige, där Häggvik är näst på tur. Är du den vi söker? Vi söker dig som är ansvarstagande, utåtriktad, engagerad & bra på att samarbeta i grupp. Som person är du driven, sprider en positiv energi omkring dig till resten av arbetslaget och sätter laget före jaget. Du är resultatinriktad och inspirerar teamet till att ständigt uppnå högre resultat. Du förstår vikten av att vara en god förebild och tycker om att se dina kollegor växa och utvecklas. Vad innebär rollen som Shift Leader på Mister York? En Shift Leader har ansvar för att den dagliga driften drivs enligt Mister Yorks rutiner för att uppnå uppsatta KPIer och att restaurangen under skift når fastslagna försäljningsprognoser. Tillsammans med Managers och övriga Shift Leaders ingår du i restaurangens ledningsgrupp. Som Shift Leader leder du skift där du är ansvarig för hela restaurangens drift. Arbetsuppgifterna innefattar följande: Leda skift genom ansvar, medverkan och delegering av arbetsuppgifter Rutinmässig rapportering till Manager Sprider energi och glädje till medarbetarna som för detta vidare till gäst Coachning av medarbetare Ta emot och kontrollerar leveranser från leverantörer Inköp av varor Utbildning av nya medarbetare Ansvar för egenkontrollprogram, checklistor och att rutiner följs En Shift Leader har fullt ansvar för resultatet på enheten under sitt ledda pass. Resultatet innefattar kundnöjdhet, väntetider, renlighet och kvalitet. Hög kvalitet är något som genomsyrar hela vår företagskultur. Alla som arbetar inom vår verksamhet ska veta varför de går till jobbet varje morgon och hur de är med och bidrar. TJÄNST Anställningsform: Provanställning Anställningens omfattning: 70-100% Tillträde: Enligt överenskommelse Löneform: Timlön Arbetstider: Varierande; dag, kväll och helg. Mister York är anslutna till kollektivavtal.
Välj ett jobb för att visa detaljer