Vi på Konnect söker nya motiverade säljare!

Vill du tjäna pengar, utvecklas och ha kul på jobbet? På Konnect söker vi dig som vill göra något extra av ditt sabbatsår, kickstarta din karriär eller helt enkelt utmana dig själv! Vad jobbet handlar om Som innesäljare hos oss blir du en del av ett snabbväxande team där vi arbetar med några av Sveriges mest kända varumärken. Du kommer att använda telefonen som ditt främsta verktyg för att skapa nya affärer och bygga kundrelationer. Här är inga dagar den andra lik – det är högt tempo, massor av energi och ständig utveckling! Vad du får hos oss - Grundlön + riktigt bra provision – du har stora möjligheter att påverka din egen lön! - Karriärmöjligheter: ta steget till att bli teamleader eller säljcoach. - Säljutbildning i toppklass – du behöver ingen tidigare erfarenhet, vi lär dig allt du behöver. - En grym arbetsmiljö med moderna lokaler, roliga aktiviteter och en skön stämning. Vad vi söker hos dig - Du har ett driv att lyckas och älskar att tävla. - Du vill lära dig mer om försäljning och skapa resultat. - Du gillar att sprida energi och vara en del av ett team. - Du har fyllt 18 år och är redo för nya utmaningar i Stockholm! Om oss på Konnect Vi på Konnect är ett av Sveriges största kontaktcenter och en ledande aktör inom kundhantering. Med 15 års branscherfarenhet är vi en pålitlig partner för Sveriges främsta varumärken. Vi stödjer företag i deras tillväxt genom att leverera skräddarsydda lösningar med fokus på kvalitet, effektivitet och kundnöjdhet. Redo att ta klivet?Tveka inte – skicka in din ansökan idag och bli en del av vårt fantastiska team! Vi är stolta över att vara det föredragna valet för Sveriges mest framstående varumärken. Med över ett decennium av erfarenhet inom kundhantering har vi inte bara etablerat oss som branschledande utan även byggt upp pålitliga partnerskap vid vår sida. Vår arbetsplats präglas av prestigelöshet och högt i tak. Vi strävar ständigt efter att överträffa kundens förväntningar och skapar en miljö där varje interaktion ses som en möjlighet att leverera exceptionell service. Genom att vara flexibla och kontinuerligt anpassa oss till kundernas behov, fortsätter vi att skapa meningsfulla och långsiktiga relationer.

149 dagar sedan
Sista ansökan:
8 augusti 2025
B2C säljare - Stockholm
Effective Communication Dnr AB
Telefonförsäljare m.fl.

Vill du tjäna pengar, utvecklas och ha kul på jobbet? På Konnect söker vi dig som vill göra något extra av ditt sabbatsår, kickstarta din karriär eller helt enkelt utmana dig själv! Vad jobbet handlar om Som innesäljare hos oss blir du en del av ett snabbväxande team där vi arbetar med några av Sveriges mest kända varumärken. Du kommer att använda telefonen som ditt främsta verktyg för att skapa nya affärer och bygga kundrelationer. Här är inga dagar den andra lik – det är högt tempo, massor av energi och ständig utveckling! Vad du får hos oss - Grundlön + riktigt bra provision – du har stora möjligheter att påverka din egen lön! - Karriärmöjligheter: ta steget till att bli teamleader eller säljcoach. - Säljutbildning i toppklass – du behöver ingen tidigare erfarenhet, vi lär dig allt du behöver. - En grym arbetsmiljö med moderna lokaler, roliga aktiviteter och en skön stämning. Vad vi söker hos dig - Du har ett driv att lyckas och älskar att tävla. - Du vill lära dig mer om försäljning och skapa resultat. - Du gillar att sprida energi och vara en del av ett team. - Du har fyllt 18 år och är redo för nya utmaningar i Stockholm! Om oss på Konnect Vi på Konnect är ett av Sveriges största kontaktcenter och en ledande aktör inom kundhantering. Med 15 års branscherfarenhet är vi en pålitlig partner för Sveriges främsta varumärken. Vi stödjer företag i deras tillväxt genom att leverera skräddarsydda lösningar med fokus på kvalitet, effektivitet och kundnöjdhet. Redo att ta klivet?Tveka inte – skicka in din ansökan idag och bli en del av vårt fantastiska team! Vi är stolta över att vara det föredragna valet för Sveriges mest framstående varumärken. Med över ett decennium av erfarenhet inom kundhantering har vi inte bara etablerat oss som branschledande utan även byggt upp pålitliga partnerskap vid vår sida. Vår arbetsplats präglas av prestigelöshet och högt i tak. Vi strävar ständigt efter att överträffa kundens förväntningar och skapar en miljö där varje interaktion ses som en möjlighet att leverera exceptionell service. Genom att vara flexibla och kontinuerligt anpassa oss till kundernas behov, fortsätter vi att skapa meningsfulla och långsiktiga relationer.

149 dagar sedan
Sista ansökan:
8 augusti 2025
Kickstarta din karriär, jobba med försäljning!

Vill du skapa en framgångsrik karriär inom försäljning? Konnect söker nu drivna och passionerade säljare till vårt team i Stockholm. Här erbjuder vi en unik möjlighet att växa och utvecklas tillsammans med oss i en dynamisk arbetsmiljö. OM TJÄNSTENSom säljare hos oss kommer du att arbeta med några av marknadens mest respekterade varumärken. Du kommer att bygga långsiktiga relationer med kunder och aktivt bidra till våra försäljningsmål. Vi erbjuder en grundlig introduktion och löpande utbildningar, vilket ger dig de verktyg du behöver för att lyckas. DINA ARBETSUPPGIFTER INKLUDERAR: - Proaktiv kundkontakt via telefon för att förstå deras behov och erbjuda lösningar. - Att bygga och upprätthålla starka och långvariga kundrelationer. - Att arbeta mot uppsatta mål och bidra till teamets framgång. VI SÖKER DIG SOM: - Har tidigare erfarenhet av telefonförsäljning, butiksförsäljning eller kundservice (meriterande men inte ett krav). - Är resultatinriktad och har förmågan att arbeta mot uppsatta mål. - Är en lagspelare med en stark förmåga att kommunicera och samarbeta med andra. HOS OSS FÅR DU: - En konkurrenskraftig grundlön och provision utan tak. - Tillgång till skräddarsydda utbildningar och resurser för att utveckla dina säljkunskaper. - En arbetsmiljö som uppmuntrar innovation och ger utrymme för idéer och initiativ. ANSÖKAN:Är du redo att ta det första steget mot en spännande karriär inom försäljning? Skicka in din ansökan idag. Vi ser fram emot att höra från dig! Vi är stolta över att vara det föredragna valet för Sveriges mest framstående varumärken. Med över ett decennium av erfarenhet inom kundhantering har vi inte bara etablerat oss som branschledande utan även byggt upp pålitliga partnerskap vid vår sida. Vår arbetsplats präglas av prestigelöshet och högt i tak. Vi strävar ständigt efter att överträffa kundens förväntningar och skapar en miljö där varje interaktion ses som en möjlighet att leverera exceptionell service. Genom att vara flexibla och kontinuerligt anpassa oss till kundernas behov, fortsätter vi att skapa meningsfulla och långsiktiga relationer.

149 dagar sedan
Sista ansökan:
8 augusti 2025
Enterprise Account Executive - Public Sector
Benify AB
Företagssäljare

Benify is a globally recognized HR tech company dedicated to delivering top-notch benefits through its rewards platform. With an internationally diverse team of 500+ Benifyers across 6 countries, we are successfully collaborating with around 1500 customers and meeting the needs of close to two million users worldwide. Our mission is all about empowering individuals, supporting them to realize their full potential while promoting an engaging and sustainable work atmosphere where everyone is included and valued -"Because People Matter". Enterprise Account Executive – Public Sector Are you a dynamic professional with a proven track record in sales and a deep understanding of the Public Sector? Do you have a strong network and the ability to navigate complex procurement processes? Then we have an exciting opportunity for you! We are looking for an Enterprise Account Executive to focus on the Public Sector, where you will be responsible for developing and managing relationships with Public Sector customers, driving sales processes, and ensuring compliance with public procurement regulations. You will play a key role in identifying opportunities, leading tenders, and negotiating contracts to drive business growth. This is your chance to become a key player in reshaping the employee benefits technology landscape and be part of an innovative and dynamic team that continues to grow! In this role you will also: Develop and execute strategic sales plans to expand business within the public sector. Prospect and target potential customers, leading to effective meetings and engaging software demonstrations. Conduct pre-sales activities, implementing marketing strategies, showcasing software demos, and creating compelling business cases. Identify customer needs and craft strategic solutions that align with their business objectives. Manage the full sales cycle, from contract negotiation to closure. Ensure compliance with legal and regulatory requirements in public procurement. Actively participate in marketing and pre-sales events, webinars, and customer-related activities. Personal Attributes We are seeking someone with a results-driven approach to sales, who genuinely enjoys understanding customer needs. You should excel at independently managing your time in a self-leading role and possess exceptional relationship-building skills crucial for closing deals with customers. You are curious and embrace creative thinking, employ multi-channel communication, and use data-driven strategies to think innovatively. Your strong problem-solving mindset, coupled with a results-oriented approach, is key. We also see that you have: Several years of experience in sales, specifically within the Public Sector. A strong network within public institutions and an ability to leverage existing relationships. Proven track record of managing public procurement processes and winning tenders. Experience in technology or IT sales. Excellent negotiation and communication skills. Native-level Swedish proficiency (spoken and written). Fluency in English (spoken and written). It's an extra if you also have... Experience in benefits tech (SaaS) Experience working with a defined Sales Methodology- MEDDIC, Challenger etc A Bachelor’s degree in Business Economics, Human Resources or similar What We Offer: A dynamic and collaborative work environment. Opportunities for professional growth and development. Competitive compensation and benefits package. The chance to make an impact by working with public institutions and contributing to meaningful projects. Perks of being a Benifyer Generous wellness allowance or health budget 30 days vacation Pension Guaranteed work-life balance with a hybrid work model Annual conference and a variety of social events and activities at our offices Workation - possibility to work abroad within EU . If you want to know more about what it's like to work at Benify, please check out our careers pagehere. Practical Information Start:The search for the perfect fit starts now! Extent:Full-time, 100% Location:Stockholm We encourage you to apply by submitting your CV and/or LinkedIn profile using the application form below. Constant application screening implies our search may end before the last application date, so hurry! We are an equal opportunity employer and are happy to accommodate any reasonable adjustments necessary to help you during the interview process.

149 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juli 2025
Heltidstjänst som säljare med start omgående

Är du redo att kickstarta din karriär i en dynamisk och inspirerande miljö? På Konnect är vi stolta över att skapa möjligheter för drivna individer att växa och utvecklas. Just nu söker vi engagerade säljare som vill vara med och stärka vårt team i Stockholm! OM TJÄNSTEN Som säljare hos oss på Konnect får du chansen att utveckla dina förmågor inom försäljning och kundrelationer i en stimulerande miljö. Du kommer att representera marknadsledande varumärken, bygga starka kundrelationer och bidra till framgångsrika projekt. Vi erbjuder dig: - Ett omfattande introduktionsprogram och löpande utbildning för att säkerställa din framgång. - Möjlighet att arbeta i en innovativ och stöttande arbetsmiljö. - Konkurrenskraftiga villkor med en grundlön och provision utan tak. VI SÖKER DIG SOM: - Är kommunikativ, resultatinriktad och motiveras av att nå höga mål. - Har ett positivt driv och älskar att bygga relationer. - Är redo att ta ansvar för din utveckling och se möjligheterna i varje utmaning. - Värdesätter teamwork och trivs i en energisk arbetsmiljö. Oavsett om du är ny i arbetslivet eller letar efter en spännande karriärväg, är vi övertygade om att du kan lyckas hos oss. VI ERBJUDER DIG - En dynamisk arbetsplats där din utveckling och framgång står i fokus. - En kultur som uppmuntrar tillväxt och belönar prestation. - Möjligheter att klättra inom företaget och ta din karriär till nästa nivå. - Gemenskap med kollegor som stöttar, inspirerar och firar framgång tillsammans. ANSÖKAN Redo att bli en del av vårt team? Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Vi är stolta över att vara det föredragna valet för Sveriges mest framstående varumärken. Med över ett decennium av erfarenhet inom kundhantering har vi inte bara etablerat oss som branschledande utan även byggt upp pålitliga partnerskap vid vår sida. Vår arbetsplats präglas av prestigelöshet och högt i tak. Vi strävar ständigt efter att överträffa kundens förväntningar och skapar en miljö där varje interaktion ses som en möjlighet att leverera exceptionell service. Genom att vara flexibla och kontinuerligt anpassa oss till kundernas behov, fortsätter vi att skapa meningsfulla och långsiktiga relationer.

149 dagar sedan
Sista ansökan:
8 augusti 2025
Fastanställd undersköterska för helgarbete till Aleris Hemsjukvård Inner...
Aleris Sjukvård AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Vill du göra skillnad på riktigt och bidra med din kompetens som undersköterska? Är du engagerad, flexibel och redo att ta nästa steg i en dynamisk och utvecklande verksamhet? Hos oss står teamarbete i fokus – tillsammans skapar vi en miljö där vi inte bara når våra mål utan också ständigt växer och förbättrar vår verksamhet. Vill du bli en del av vårt team? Vi ser fram emot din ansökan! Om oss Hos oss på Aleris Hemsjukvård erbjuds du en arbetsplats med ett gott arbetsklimat och en välorganiserad verksamhet där våra värdeord – Ansvarsfullt, Enkelt och Innovativt – genomsyrar allt vi gör. Inom Basal hemsjukvård arbetar vi på uppdrag av regioner, kommuner och privata aktörer och fungerar som deras förlängda arm när de har stängt. Detta innebär att vi utför hemsjukvårdsbesök på kvällar, nätter och helger. Aleris Basal hemsjukvård är en del av Aleris Närsjukvård, där också ASIH, två specialiserade palliativa vårdavdelningar, Rehab Station och Uppsala Närakut ingår. Rollen I rollen som undersköterska delegeras du av sjuksköterska och dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat läkemedelsadministrering, insulin, sond, stomi, inhalation och lättare sårvård. Vi dokumenterar i journalsystemet TakeCare och använder Epsilon som arbetsverktyg för att planera arbetspassen. Hos oss har du alltid ett administrativt team som hjälper till att planera och strukturera arbetet. Tillsammans arbetar vi för att skapa en trygg och kvalitativ vård för våra patienter. Vi utgår från kontoret på Sabbatsbergs sjukhus vid Odenplan och patienterna finns inom ett avgränsat geografiskt område. För att ta dig mellan patientbesöken använder du våra miljöklassade bilar. Vårt erbjudande Som medarbetare på Aleris får du tillgång till en rad olika förmåner som stödjer dig både i ditt arbetsliv och privatliv. Vi strävar efter att skapa de bästa möjliga förutsättningarna för dig att trivas och utvecklas. Läs mer om våra förmåner här. Hos oss på hemsjukvården erbjuder vi även dig: En genomtänkt introduktion med uppföljning En kultur där medarbetarskap och nya idéer uppmuntras En god arbetsmiljö med korta beslutsvägar och ett närvarande ledarskap Om dig Vi söker dig som: Är utbildad undersköterska och innehar skyddad yrkestitel från Socialstyrelsen Har tidigare erfarenhet av delegerade arbetsuppgifter Har god datorvana och erfarenhet av journalsystemet Take Care Har goda kunskaper i svenska i tal och skrift Det är även mycket meriterande om du tidigare har arbetat inom hemsjukvård. Vi ser att du är självständig och ansvarstagande med en god förmåga att hantera föränderliga situationer med lugn och fokus. Samtidigt arbetar du strukturerat och metodiskt, även i ett högt tempo. För oss är det även viktigt att du har patienten i fokus. Anställningsvillkor Anställningsform: Tillsvidareanställning deltid. Inleds med 6 månaders provanställning. Omfattning: Deltid på helger. Tillträde: Enligt överenskommelse Lön: Individuell lönesättning Kollektivavtal finns Ansökan Vi hoppas att du tycker detta låter spännande och att du är nyfiken på att veta mer om oss! Eftersom vi gör löpande urval rekommenderar vi dig att ansöka redan nu. Vi ser fram emot att höra från dig!

149 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juli 2025
CNC-Operatör
Lw Sverige AB
Maskinställare och maskinoperatörer, metallarbete

Är du redo för nya arbetsuppgifter och utmaningar? Är du intresserad av att arbeta i ett nytänkande och roligt företag med utvecklingsmöjligheter? Då har vi jobbet för dig. Arbetsuppgifter Som CNC-operatör hos LW arbetar du bl.a. med bearbetning, montage och till viss del tillverkning för fasad och taklösningar. Vi gör varierande och spännande projekt, allt från parkeringshus, kontor, sjukhus och andra samhällsnyttiga byggnader. Kika gärna in på https://lwab.se/projekt-page/ för att se ett urval av våra pågående och tidigare projekt. Vem är du? Det är meriterande om du har yrkeserfarenhet inom arbete med CNC, stans, knäck- bockmaskiner, kantpressar och liknande, samt har materialkunskap om metaller. Det är även meriterande om du har erfarenhet från CAD. För att lyckas hos oss krävs att du är produktionsinriktad, lösningsorienterad och mycket kvalitetsmedveten. Du är självgående, van att jobba i arbetslag, noggrann och yrkesskicklig som person. Du är en person som ser möjligheter och är inriktad på att finna de rätta lösningarna i projekten. Du har god samarbetsförmåga och är strukturerad samtidigt som du är flexibel och klarar av att arbeta i ett högt tempo. Du är van vid att arbeta i projekt med krav på hög kvalitet och ser god service som en självklarhet. Vi uppmuntrar eget initiativ och drivkraft. Hos oss står engagemang och arbetsglädje i fokus! Vi erbjuder bland annat: Trygghet på jobbet! Vi har kollektivavtal som säkerställer schysta villkor. Hälsa först! Friskvårdsbidrag på 3 000 SEK per år – rör på dig som du vill! Smart sparande! Tjänstepension enligt kollektivavtal, för en trygg framtid. Extra skydd! Kollektivavtalade försäkringar som täcker det mesta. Vilka är vi? LW Sverige är ett av Sveriges största företag inom tak och fasad med fabrik om 2000 m2 och huvudkontor i Älta. LW är ett snabbväxande företag inom byggbranschen med målet att ständigt utveckla och modernisera hantverkartraditionen samtidigt som vi månar om att hålla en hög kvalitet igenom arbetet. Vi levererar lösningar inom hela tak- och fasadområdet, allt från totalentreprenader till mindre servicearbeten och vi jobbar just nu med många spännande projekt runt om i landet. LW befinner sig nu i en expansiv fas och vi söker fler Verkstadsarbetare som tycker om att arbeta på en arbetsplats med visioner där det händer något hela tiden. Vi ger dig möjlighet att växa, få och ta ansvar och bredda din erfarenhet. Hos oss är det endast du själv som sätter gränserna för din egen utveckling!

149 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juli 2025
Extra jobb avlösare till en 15-årig pojke i Årsta 12h/månaden
AB Omsorgscompagniet i Norden
Personliga assistenter

OmsorgsCompagniet i Norden har varit verksamt sedan 2003 och har etablerade kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Örebro och Trollhättan. Vi erbjuder personlig assistans, avlösning, ledsagning, boendestöd och LSS-boende. Just nu söker vi en avlösare till en 15-årig pojke i Årsta. Tjänsten är på 12 timmar/månad månad och delas upp till 2-4 tillfällen. Avlösarservice syftar till att ge en kortvarig avlastning till vårdnadshavare för att ta hand om barnet med särskilda behov tex följa med på aktiviteter. KVALIFIKATIONER Vi letar efter dig som är intresserad av att arbeta med människor. Du bör vara ansvarsfull, serviceinriktad, ha god bemötande och vara lyhörd. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Intervjuer genomförs löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. OmsorgsCompagniet prioriterar både kundernas och personalens trygghet. Det innebär att vi vid anställning kommer att begära ett registerutdrag från dig innan du påbörjar arbete. Observera att handläggningstiden hos polisen kan vara upp till två veckor, så se till att beställa ditt registerutdrag så snart som möjligt. Du beställer själv registerutdraget enligt enskild person från polisen. Blanketten hittar du på följande webbadress: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/

149 dagar sedan
Sista ansökan:
26 juli 2025
Enterprise Architect
Celsus Engineering AB
Systemanalytiker och IT-arkitekter m.fl.

Tasks and Responsibilities Engage in discussions with end users and business stakeholders to elaborate on requirements to reach efficient solutions Facilitate and lead workshops to refine requirements and propose solutions Design and model data products in Data Lake and Data Warehouse, based on best-practice/established design patterns, already existing data sets and business needs Provide the development team with user stories, complete with clear descriptions and acceptance criteria, two sprints in advance Alignment with the development team to explain the needed solution and make the appropriate design choices Support the Product Owner and the business in addressing their challenges from design to implementation Apply systems and business analysis experience Validation of data correctness Personality Traits Detail-oriented and well-organized Capable of working effectively both within a team and independently Proficient in Agile Principles, Methodology, and Practices Able to multi-task effectively in a fast-paced environment Effective communicator and collaborator Mandatory Experience and Skills A minimum of 6-9 years of overall work experience in relevant areas Proven experience as Business Architect, Business Analyst or senior Data Scientist in an Analytics environment Strong business mindset and understanding of subscription-based business models Strong SQL skills Good understanding of Data Modeling techniques Exceptional skills in preparing requirements, including gathering, documenting, and prioritizing product requirements based on customer and stakeholder inputs Familiarity with Agile development methodologies and experience working in Agile teams Profound experience in data analysis Fluency in English Desired Qualifications Understanding of the telecom business, preferably from Telia Sweden Background in the MarTech area, preferably working with Customer Data Platform (CDP), Digital Asset Management (DAM) and Salesforce Marketing Cloud (SFMC) Machine Learning competence Experience in using cloud services such as AWS, Azure or GCP Experience working with GenAI initiative at organization level Understanding of programming (though direct involvement in programming is not required). Knowledge of using Notebooks for data exploration and visualization, preferably with Jupyter Notebook Experience with DBT Experience with Jira Experience in CI/CD processes Understanding SAFe Agile principles Swedish communication skills

149 dagar sedan
Sista ansökan:
10 juli 2025
Konsultuppdrag inom kundreskontra till ehandelsbolag
Newr AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Vi söker omgående en erfaren och självgående konsult inom kundreskontra för ett uppdrag på 3-4 månader. Fokus kommer att ligga på att hantera och effektivisera företagets arbete med kundfordringar, framförallt inom områdena debt collection och historiska betalningar. Du kommer även att vara delaktig i att utveckla hållbara och långsiktiga processer tillsammans chefen för kundreskontra. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Arbeta med inkassofrågor och kundkontakt för att driva in utestående betalningar. Identifiera och reda ut historiska omatchade betalningar. Bidra till utvecklingen och implementeringen av nya processer för att säkerställa långsiktig stabilitet inom kundreskontrateamet Samarbeta med företagets chef för kundreskontra för att sätta hållbara processer och rutiner framöver. Bakgrund och erfarenhet: Vi söker dig som är kommunikativ och som är van ta beslut och att arbeta självständigt. Du har flerårig erfarenhet inom kundreskontra. Erfarenhet av att jobba med kundreskontraprocesser, gärna relaterat till factoring och hantering av omatchade betalningar, är meriterande. Det är också meriterande med erfarenhet av inkasso samt om du arbetat i Netsuite. Uppdraget har start omgående och pågår initialt 3-4 månader. Kunden har kontor i centrala Stockholm. Det finns möjlighet att jobba på distans 1 dag i veckan. Välkommen med din ansökan!

149 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juli 2025