Elite Beauty Care ligger vid Odenplan och erbjuder professionell massage och skönhetsvård. Nu söker vi efter kollegor som vill börja hos oss. Du kan vara nybörjare som är nyfiken på att lära dig eller mera erfaren. Elite Beauty Care is located at Odenplan and offers professional massage and beauty care. We are now looking for colleagues who want to join us. You can be a beginner who is curious to learn or a more experienced professional. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
I rollen får du:• Skapa värde för våra produkter och kunder.• Jobba med fantastiska medarbetare i en lärande och utvecklande miljö.• Flexibelt arbete och balans i livet.Vi söker nu en senior frontend-utvecklare till IT customer and accounts. Teamet jobbar med centrala applikationer i ATG:s miljö inom områdena payment, responsible gambling och anti money laundry, så det är en fördel om du trivs med att jobba i komplexa och transaktionstunga miljöer. Gör du det så välkomnas du till ett team som har kul tillsammans och som tror på öppenhet och transparens i arbetet. Vi jobbar blandat på kontoret och hemifrån, men har daglig kontakt i teamet och samarbetar även tvärfunktionellt med andra team inom IT.Är det här du?Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och för att lyckas i rollen ser vi att du som söker har flera års arbetslivserfarenhet inom frontend-utveckling. Vidare ser vi att du är nyfiken, prestigelös och gillar att dela med dig av din kunskap. Det är viktigt att du är en teamspelare som har en god samarbetsförmåga. Du bör även ha en god kommunikativ förmåga på både engelska och svenska. Meriterande är om du har erfarenhet av och intresse för backend-utveckling samt app-utveckling och eventuellt vill gå mot att bli fullstack-utvecklare på sikt. För att lyckas i denna roll ser vi att du känner till arbete med agila metoder och värdesätter teamarbete men även eget ansvar. Vidare ser vi att du gillar att hålla dig uppdaterad om och är nyfiken på att lära dig nya tekniska lösningar. Vi ser att du har erfarenhet av: • React • Typescript • Redux • Redux Saga • HTML • CSS • (GraphQL) • (React Native) Meriterande: • AWS • Microfrontend "För mig är det bästa med ATG att det är en otroligt inkluderande arbetsplats. Ett brett samarbete och en närvarande och synlig ledning som bryr sig om och lyssnar till sina medarbetare” Jag är en engagerad ledare som drivs av att se människor och organisationer utvecklas. Jag litar på mina medarbetare fullt ut. De är experterna, och jag finns där för att stötta och skapa så bra förutsättningar som möjligt för att alla ska kunna göra ett bra jobb och trivas på arbetsplatsen. Jag har arbetat med IT sen början av 00-talet, men är själv inte tekniskt utbildad, istället finns mina styrkor i ledarskapet och organisationsutvecklingen. För mig är det bästa med ATG att det är en otroligt inkluderande arbetsplats. Ett brett samarbete och en närvarande och synlig ledning som bryr sig om och lyssnar till sina medarbetare. - Lisa Oldmar, Manager IT Customer and Accounts.We are the game I mer än 50 år har vi på ATG levererat spänning och underhållning till svenska folket. Vi drivs av att trygga den svenska hästnäringen och att fortsatt vara ett ansvarsfullt spelbolag i framkant. Vår vision att leverera världens bästa spelupplevelse. Hos oss är du en del av en innovativ miljö – med hjälp av den senaste tekniken utvecklar vi spelupplevelser i världsklass. Självledarskap och kompetensutveckling är viktiga delar för oss. Sedan starten 1974 har vi byggt och förvaltat systemen för våra produkter som hanterar 4 500 000 transaktioner per dag. Join the game! Varmt välkommen med din ansökan via vår rekryteringsportal antingen med ditt cv eller din LinkedIn-profil – det som är enklast och smidigast för dig. Läs gärna mer om oss på vår karriärsida och tveka inte att höra av dig om du har frågor om tjänsten. Vi tillämpar 6 månaders provanställning och kommer att göra en bakgrundskontroll för denna roll. Tjänsten är på heltid och utgår från vårt kontor vid Solvalla, alldeles intill travbanan. Vi har ett flexibelt arbetssätt vilket innebär att du har möjlighet att kombinera distansarbete med arbete från kontoret. Var med och bygg världens bästa spelupplevelse tillsammans med oss! Så här har vi det Hos oss är du del av en innovativ miljö och med hjälp av den senaste tekniken utvecklar du den bästa spelupplevelsen. Vi gillar att samarbeta och hos oss får du stort utrymme att påverka ditt arbetssätt. Här hittar du nyfikna, nytänkande medarbetare och ledare – viktiga egenskaper för att kunna utveckla och utvecklas. Liksom energi , mod och motivation. För att må bra är skrattmuskeln lika viktig att träna som alla andra muskler. Både den fysiska och den mentala hälsan skapar balans i livet. Hur vi har det på jobbet påverkar privatlivet- och vice versa. Vi ser det som en självklarhet att ge det stöd och de verktyg som behövs. Ditt val av arbetsplats och arbetssätt är flexibelt och vi lägger stor vikt på självledarskap. Vi bryr oss om varandra och respekterar varandras olikheter på ATG. Och vi vill att våra kunder ska må bra och ha roligt när de spelar. Vi bryr oss också om sportens välmående, dvs. idrottarna och hästarna - och samhället runt omkring oss. Vi drivs inte av privata vinstintressen utan allt överskott går tillbaka till våra ägare, svensk trav- och galoppsport, något som både känns och gör gott.
Global migration is a 21st-century reality. Whether people are fleeing from something or racing towards better opportunity, following love or seeking new experiences, more and more are living in different environments and in new ways. We celebrate the power of people coming together. That’s why we connect ambitious people abroad with their families and friends back home so they can support each other, and lead more enriched lives. With international calling, mobile top-up service and more, we design products with the needs of modern migrants in mind. Our ambitious team reflects our international audience. We are a diverse group of people from all over the world that come together every day—and we’re looking for others driven by the same desire to create meaningful products that bridge cultural and geographic distances. We are now looking for an Analytics Engineer to help us take our data game to the next level. We are launching new products and looking to fuel our growth driven by insights from the vast amounts of data we generate. Key Responsibilities: Build and maintain data transformations, including facts, dimensions and data marts using dbt. Ensure data quality through rigorous testing, validation and monitoring of datasets. Optimize query performance and streamline workflows to ensure scalability and efficiency. Deliver well-documented datasets, conduct user training, and promote data literacy across teams. Manage the semantic layer (LookML), oversee Looker platform administration and ensure smooth operations. Gain a strong understanding of Rebtel’s services and operations. Perform exploratory analyses to uncover business opportunities. Partner with stakeholders across teams to identify data needs and drive data-driven decision-making. What You Bring: 2+ years with SQL, dbt and Looker (or a similar BI tool). Experience with data modeling, building semantic layers and enabling self-service analytics. Strong documentation and communication skills Ability to collaborate with cross-functional teams and deliver actionable insights Familiarity with cloud data platforms (e.g. Snowflake) and version control tools like Git and CI/CD processes is a plus. Benefits Comprehensive Pension Plan Health Checkups and Private Medical Insurance 10k Bucket (net) for wellness allowance and travel (benefit taxed) Discount on gym memberships Bonus program Parental leave pay 30 days of annual vacation Relocation support for a smooth transition if you're joining us from afar A modern office in central Stockholm Rebtel is an international workplace and at the office we speak English, therefore high English proficiency is required.
Remedy Entertainment, the creator of Control®, Quantum Break®, Max Payne®, Alan Wake® and Death Rally®, and one of the leading independent game studios in the world, is looking for an Environment Artist for working on Control franchise. From Cauldron Lake, Monarch HQ to the Oldest House; the environments our artists skillfully craft play a critical part in the world building and setting of the story of our games. We are now looking for an Environment Artist to join us in creating high quality environments within the Control franchise. If you like the idea of working on the level architecture and having a major role in developing the look of the environments while contributing to the overall game experience, then this job is for you. We enthusiastically welcome diverse viewpoints and backgrounds. At Remedy we value and are committed to ensuring an inclusive and safe work environment for all our team members. Join us working on the future of Control franchise! WHAT YOU GET TO DO - Be an important part of the environment creation by setting up the environments in collaboration with your level team (environment art and level design). You enjoy creative problem-solving by creating prototypes and iterating on the levels using our proprietary engine, Northlight - As an Environment Artist, you are capable of creating full locations or levels with a great understanding of art direction, gameplay, player guidance and metrics. Being responsible for your own level/locations you get creative ownership with finding and maintaining the vision for that level. - You actively follow the development of environment creation technology and pipelines in the industry and work together with the Northlight tools team in improving our proprietary technology - Advise, review and provide feedback and guidance to external development partners on maintaining the quality and art style of assets - Proactively communicate with different departments and provide accurate time estimations for your work WHAT YOU BRING TO THE ROLE - You have previous work experience as an Environment Artist, Level Artist or in equivalent role - You have good understanding of shape, composition, and layout - You are familiar working either within Maya, 3DS Max or other 3D software package and have good technical understanding of game engines - Strong understanding of PBR and texture creation in Substance Painter and Designer - You have good understanding for gameplay and level design - You are self-motivated and proactive with a dedication to improving your craft - You thrive working in a team environment, sharing ideas and learning from others. You are used to collaborating with colleagues across different departments and you are able to communicate and present your ideas in a clear way. As a team member you are dedicated contributing towards a friendly and inclusive work environment - Additionally, background in traditional art and any relevant experience or studies, for instance photography or architecture and experience of using level/environment editors are beneficial in this role WHAT'S IN IT FOR YOU? - At Remedy, you get to work on awesome, memorable gaming experiences for our players in a studio where your input is valued, and your creative freedom is encouraged. - We offer a collaborative environment that values both individual and teamwork, ensuring that everyone’s voice is heard and workloads stay manageable. We believe in and support work-life balance — happy people work better! - We offer an extensive set of employee benefits and an annual bonus system as well as opportunities for you to develop your skills further. On top of this, in Finland and Sweden you get up to 5 weeks of paid vacation, in addition to public holidays and other special occasions. - We have two offices, one in Finland, in the Helsinki metropolitan area, and one in Stockholm, Sweden. Both locations are well known for their exceptional quality of life, free education and pristine nature at your doorstep. - If you are not already in Finland or Sweden, our relocation service is there every step of the way to take care of you. You can concentrate on work, while we take care of everything else. - Our studio is embracing a hybrid work model that gives you the flexibility to work from home and have valuable face-to-face time with your colleagues. To apply, please fill in the application form with your CV (in English), work references/portfolio and other information relevant to the position. This position will be filled as soon as suitable applicants are found. Join us and you’ll discover a vibrant, connected universe filled with stories and characters that stay with you long after you switch off. Over the past 25 years we’ve built a unique, people-first environment where courageous creativity thrives. You might be surprised by the next thing we release, but you’ll have no doubt it’s Remedy. The Remedy culture consists of three core values. They describe who we are and how we work and interact together. We base our decisions and actions on camaraderie, pioneering spirit, and smart creativity. Our three core values together make us One Remedy.
IPercept is looking for a skilled and motivated Analytics Developer to join our team. The ideal candidate will have a strong background in Python, SQL, data structures, and software engineering principles. A master's degree in machine learning, computer science, or software engineering (MSc or equivalent) is preferred. Experience or interest in industrial machinery and time-series data is a plus, but not required We are looking for someone with a keen interest, extensive knowledge, and experience in the following areas: MSc Machine Learning, Computer Science, Software Engineering or similar 1-2 years of experience (may not be necessary) Must-haves Python SQL Data structure Software engineering principles Nice to haves Knowledge of mechanical systems Understanding of production machinery If you don’t know much about CNC machines, we will teach you! 😊 What’s in it for you? Competitive salary and an attractive early-stage option package with tax benefits, where we invest and empower you to become a key person in our joint future - we want our success to be your success! Being a young company it’s all about the people - we’re a bunch of passionate and driven people with whom you will have a great time. Psychological safety and internal trust - flexible working hours, high expectations combined with a humane approach to work/life balance. Flat organization - we hire you because we believe in you. So challenge what we take for granted, express yourself and wear what you always dreamed of wearing to work, have fun, participate and make this the company you always dreamed of working for. How to apply Please upload your CV along with a cover letter (in the same document) using the "Apply" button. About IPercept: Imagine knowing the mechanical health of a machine without touching it, being alerted well in advance before something breaks, understanding how a machine is truly being used, and identifying what needs attention on a component level before visiting the machine. At IPercept, we make this possible. Our insights help manufacturers understand their machines’ true state and usage throughout the machine life-cycle, achieving a 30% increase in efficiency. This quick ROI is realized by minimizing downtime, enhancing productivity, and reducing scrap rates, tooling costs, maintenance parts, and energy consumption. In just two years, over 20 of Europe’s largest manufacturers have trusted us, and none have looked back. We look forward to seeing your application! / IPercept Team For more information or questions please contact us at [email protected]
Vill du jobba med ett avancerat affärskritiskt system för finansiell rapportering? Uppskattar du tekniska utmaningar och har ett stort fokus på datakvalitet? Här finns möjligheten att ta dig an en spännande utmaning och att jobba i ett trevligt och välfungerande team med stor stolthet för teknisk kvalitet, prestanda och att ge rätt produkt och service till våra intressenter! I rollen får du: • Tillsammans med teamet ansvara för ATGs centrala rapporterings- och avräkningssystem som hanterar stora mängder transaktioner med höga krav på korrekthet. • Arbeta med Oracle PL/SQL tillsammans med teamet för att kontinuerligt vidareutveckla, underhålla och anpassa systemet i linje med affärsprioriteringar. • Arbeta i nära samarbete med andra erfarna utvecklare och intressenter. • Bidra med din erfarenhet och kompetens för att designa datamodeller och bygga högpresterande lösningar för att garantera kvalitet och prestanda.• Tillämpa relevanta designprinciper lämpliga för ett finansiellt rapporterings- och avräkningssystem. • Säkerställa datakvalitet, säkerhet, dataintegritet och prestanda samt implementera automatiserade processer för validering.• Vara delaktiv i migreringen av nuvarande system till nästa generations lösning där vi tittar på hur molntekniker kan addera värde där du med rätt intresse kan vara en del av den förflyttningen.Vi söker nu en erfaren och driven Backend-utvecklare med stor erfaranhet av Oracle och PL/SQL. Du kommer få möjlighet att jobba med ett avancerat system byggt i PL/SQL som hanterar stora transaktionsmängder med fokus på beräkningar och transformeringar för att säkerställa rätt finansiell rapportering och uppföljning för både interna och externa intressenter. Teamets uppdrag är att säkerställa det finansiella flödet för ATGs spelprodukter online och i butik. Inom teamet jobbar vi enligt agila principer med stöd från roller som Produktägare, Scrum Master och där vi följer ett modernt agilt arbetssätt. Du kommer vara del av vårt större Business Intelligence-team.Är det här du? Vi ser att du är erfaren, driven, nyfiken och lösningsorienterad. Du är en lagspelare som ser kompetensdelning som en självklar väg till lärande för dig och andra. Du förstår vikten av att aktivt bidra till kontinuerliga förbättringar i kod och arbetssätt och att hålla din egen kompetens aktuell. Du har god kommunikativ förmåga och uttrycker dig obehindrat på svenska och engelska. Vi ser gärna att du har en relevant högskole- eller universitetsutbildning inom eller motsvarande kompetens och erfarenhet av: • Agilt teamarbete.• Stor erfaranhet av avancerad utveckling i Oracle PL/SQL.• Djup kunskap om hur Oracle som databas fungerar för att kunna optimera och designa på effektivt sätt.• Hantering av stora datamängder med fokus på transformeringar och kvalitet, gärna med ett finansiellt fokus.• Förståelse för AWS och vilka möjligheter molntjänster kan tillföra.• Kunskap om dataarkitektur, design- och datamodelleringsprinciper.• Erfarenhet av transaktionsintensiv verksamhet med höga krav på tillförlitlighet, test och kvalitet, säkerhet och prestanda. Meriterande: • Erfarenhet av Jira, Confluence, GitHub och Solace.• Förståelse för molnarkitektur och vilket värde det kan ge på sikt.”ATG siktar högt, är ambitiösa och har en fantastisk kultur” ATG siktar alltid högt och speciellt inom detta område finns det stora möjligheter att utveckla sig själv och jobba med ny teknik för ett kritiskt område in väldigt dynamisk bransch. Inom teamet har vi påbörjat en förändringsresa och här finns chansen att verkligen komma in och göra skillnad. När det gäller hur vi jobbar är det agila moderna arbetssättet en självklarhet för mig och min syn på ledarskap handlar mycket om att sätta en vision och en riktning och att få alla att känna sig motiverade, engagerade, betrodda och ha full möjlighet att få ut det bästa av sig själva. En annan hörnsten är att alltid leva upp till ATGs kultur och värderingar i hur vi jobbar, kommunicerar och tar oss an utmaningar och självklart har vi kul tillsammans! - Tomas Hagelin, Manager IT Business Inteligence. We are the game I mer än 50 år har vi på ATG levererat spänning och underhållning till svenska folket. Vi drivs av att trygga den svenska hästnäringen och att fortsatt vara ett ansvarsfullt spelbolag i framkant. Vår vision att leverera världens bästa spelupplevelse. Hos oss är du en del av en innovativ miljö – med hjälp av den senaste tekniken utvecklar vi spelupplevelser i världsklass. Självledarskap och kompetensutveckling är viktiga delar för oss. Sedan starten 1974 har vi byggt och förvaltat systemen för våra produkter som hanterar 4 500 000 transaktioner per dag. Join the game! Varmt välkommen med din ansökan via vår rekryteringsportal antingen med ditt cv eller din LinkedIn-profil – det som är enklast och smidigast för dig. Läs gärna mer om oss på vår karriärsida och tveka inte att höra av dig om du har frågor om tjänsten. Vi tillämpar 6 månaders provanställning och kommer att göra en bakgrundskontroll för denna roll. Tjänsten är på heltid och utgår från vårt kontor vid Solvalla, alldeles intill travbanan. Vi har ett flexibelt arbetssätt vilket innebär att du har möjlighet att kombinera distansarbete med arbete från kontoret. Var med och bygg världens bästa spelupplevelse tillsammans med oss! Så här har vi det Hos oss är du del av en innovativ miljö och med hjälp av den senaste tekniken utvecklar du den bästa spelupplevelsen. Vi gillar att samarbeta och hos oss får du stort utrymme att påverka ditt arbetssätt. Här hittar du nyfikna, nytänkande medarbetare och ledare – viktiga egenskaper för att kunna utveckla och utvecklas. Liksom energi , mod och motivation. För att må bra är skrattmuskeln lika viktig att träna som alla andra muskler. Både den fysiska och den mentala hälsan skapar balans i livet. Hur vi har det på jobbet påverkar privatlivet- och vice versa. Vi ser det som en självklarhet att ge det stöd och de verktyg som behövs. Ditt val av arbetsplats och arbetssätt är flexibelt och vi lägger stor vikt på självledarskap. Vi bryr oss om varandra och respekterar varandras olikheter på ATG. Och vi vill att våra kunder ska må bra och ha roligt när de spelar. Vi bryr oss också om sportens välmående, dvs. idrottarna och hästarna - och samhället runt omkring oss. Vi drivs inte av privata vinstintressen utan allt överskott går tillbaka till våra ägare, svensk trav- och galoppsport, något som både känns och gör gott.
I rollen får du:• Skapa värde för våra produkter och kunder.• Jobba med fantastiska medarbetare i en lärande och utvecklande miljö.• Flexibelt arbete och balans i livet.Vi söker nu en senior frontend-utvecklare till IT customer and accounts. Teamet jobbar med centrala applikationer i ATG:s miljö inom områdena payment, responsible gambling och anti money laundry, så det är en fördel om du trivs med att jobba i komplexa och transaktionstunga miljöer. Gör du det så välkomnas du till ett team som har kul tillsammans och som tror på öppenhet och transparens i arbetet. Vi jobbar blandat på kontoret och hemifrån, men har daglig kontakt i teamet och samarbetar även tvärfunktionellt med andra team inom IT.Är det här du?Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och för att lyckas i rollen ser vi att du som söker har flera års arbetslivserfarenhet inom frontend-utveckling. Vidare ser vi att du är nyfiken, prestigelös och gillar att dela med dig av din kunskap. Det är viktigt att du är en teamspelare som har en god samarbetsförmåga. Du bör även ha en god kommunikativ förmåga på både engelska och svenska. Meriterande är om du har erfarenhet av och intresse för backend-utveckling samt app-utveckling och eventuellt vill gå mot att bli fullstack-utvecklare på sikt. För att lyckas i denna roll ser vi att du känner till arbete med agila metoder och värdesätter teamarbete men även eget ansvar. Vidare ser vi att du gillar att hålla dig uppdaterad om och är nyfiken på att lära dig nya tekniska lösningar. Vi ser att du har erfarenhet av: • React • Typescript • Redux • Redux Saga • HTML • CSS • (GraphQL) • (React Native) Meriterande: • AWS • Microfrontend "För mig är det bästa med ATG att det är en otroligt inkluderande arbetsplats. Ett brett samarbete och en närvarande och synlig ledning som bryr sig om och lyssnar till sina medarbetare” Jag är en engagerad ledare som drivs av att se människor och organisationer utvecklas. Jag litar på mina medarbetare fullt ut. De är experterna, och jag finns där för att stötta och skapa så bra förutsättningar som möjligt för att alla ska kunna göra ett bra jobb och trivas på arbetsplatsen. Jag har arbetat med IT sen början av 00-talet, men är själv inte tekniskt utbildad, istället finns mina styrkor i ledarskapet och organisationsutvecklingen. För mig är det bästa med ATG att det är en otroligt inkluderande arbetsplats. Ett brett samarbete och en närvarande och synlig ledning som bryr sig om och lyssnar till sina medarbetare. - Lisa Oldmar, Manager IT Customer and Accounts.We are the game I mer än 50 år har vi på ATG levererat spänning och underhållning till svenska folket. Vi drivs av att trygga den svenska hästnäringen och att fortsatt vara ett ansvarsfullt spelbolag i framkant. Vår vision att leverera världens bästa spelupplevelse. Hos oss är du en del av en innovativ miljö – med hjälp av den senaste tekniken utvecklar vi spelupplevelser i världsklass. Självledarskap och kompetensutveckling är viktiga delar för oss. Sedan starten 1974 har vi byggt och förvaltat systemen för våra produkter som hanterar 4 500 000 transaktioner per dag. Join the game! Varmt välkommen med din ansökan via vår rekryteringsportal antingen med ditt cv eller din LinkedIn-profil – det som är enklast och smidigast för dig. Läs gärna mer om oss på vår karriärsida och tveka inte att höra av dig om du har frågor om tjänsten. Vi tillämpar 6 månaders provanställning och kommer att göra en bakgrundskontroll för denna roll. Tjänsten är på heltid och utgår från vårt kontor vid Solvalla, alldeles intill travbanan. Vi har ett flexibelt arbetssätt vilket innebär att du har möjlighet att kombinera distansarbete med arbete från kontoret. Var med och bygg världens bästa spelupplevelse tillsammans med oss! Så här har vi det Hos oss är du del av en innovativ miljö och med hjälp av den senaste tekniken utvecklar du den bästa spelupplevelsen. Vi gillar att samarbeta och hos oss får du stort utrymme att påverka ditt arbetssätt. Här hittar du nyfikna, nytänkande medarbetare och ledare – viktiga egenskaper för att kunna utveckla och utvecklas. Liksom energi , mod och motivation. För att må bra är skrattmuskeln lika viktig att träna som alla andra muskler. Både den fysiska och den mentala hälsan skapar balans i livet. Hur vi har det på jobbet påverkar privatlivet- och vice versa. Vi ser det som en självklarhet att ge det stöd och de verktyg som behövs. Ditt val av arbetsplats och arbetssätt är flexibelt och vi lägger stor vikt på självledarskap. Vi bryr oss om varandra och respekterar varandras olikheter på ATG. Och vi vill att våra kunder ska må bra och ha roligt när de spelar. Vi bryr oss också om sportens välmående, dvs. idrottarna och hästarna - och samhället runt omkring oss. Vi drivs inte av privata vinstintressen utan allt överskott går tillbaka till våra ägare, svensk trav- och galoppsport, något som både känns och gör gott.
Vi gör nu en ny satsning på Kronans Apotek kundservice där vi ger fler möjligheten att jobba med kundservice och stärka kundupplevelsen! I den här rollen får du möjligheten att kombinera kundservice och apoteksarbete – där du spenderar 50% av din tid i vårt härliga kundserviceteam och 50% på ett av våra apotek. Vill du, tillsammans med oss, utforma den bästa kundservicen inom apoteksbranschen i Sverige? Då ska du läsa mer 🌟 Din roll Vår kundservice kommer bestå av farmaceutkollegor placerade på våra apotek runt om i landet, som ger rådgivning och svarar på kundserviceärenden om recept och annat som rör kundens läkemedel både direkt i drift på apotek och genom vår kundservice. Hos oss blir du den viktiga länken mellan våra kunder, vår e-handel och våra 500 apotek, redo att guida och stötta i varje unikt kundmöte. Du kommer att ha ett hemapotek att arbeta på, både när du är i drift och i kundservice. Att växla mellan dessa två roller ger dig en inspirerande variation i arbetet och möjligheten att göra verklig skillnad där du behövs som mest. Gemensamma nämnare för rollerna är att du ansvarar för att expediera ut rätt läkemedel till varje kund och erbjuda bästa möjliga kundrådgivning samt skapa kundupplevelse i världsklass. Men vad innebär det egentligen att jobba 50% inom vår kundservice? Första kontakt och hantera heltäckande kundserviceärenden - Hantering av receptrelaterade frågor: du kommer hjälpa kunder med bokning av recept på både lokala apotek och via e-handel. - Omsorgsförsäljning: lyssna in kundens behov, snabbt identifiera nya trender och efterfrågan och förbättra erbjudandet. - Jobba mot gemensamt uppsatta KPI:er: såsom NKI, NPS, AHT och ACW. - Allmänna RX-relaterade frågor: inkluderar dialog med våra apotek eller vår E-handel. Men vad innebär det egentligen att jobba 50% på ett av våra apotek? Rådgivning och försäljning av läkemedel och egenvårdsprodukter: du kommer att hjälpa kunder i både egenvården och på recept. - Omsorgsförsäljning: lyssna in kundens både synliga och dolda behov via behovsanalys - Jobba mot gemensamt uppsatta KPI:er: såsom NKI, NPS, egenvårdsförpackning/kund, EMV med mera. - Allmänna apoteksrelaterade arbetsuppgifter: Lagerhållning, kampanjarbete, revidering, hållbarhet med mera. Vi erbjuder en tillsvidareanställning med inledande provanställning. I din ansökan kommer du få ange ort/orter där Du önskar att jobba - Skicka i din ansökan så vi kan komma i kontakt med varandra och prata vidare om möjligheterna. Närmst ledare är en av våra fem Team Manager och du kommer att tillhöra vår kundserviceorganisation. I denna roll, med många kontaktytor inom hela företaget och hantering av ett stort inflöde av ärenden i olika plattformar, tror vi att du både besitter en god kommunikationsförmåga i såväl tal som skrift och är trygg att arbeta i olika system. Då vi har många kunder som söker sig till både vår kundservice och våra apotek behöver du vara flexibel, lösningsorienterad och tycka om att jobba i en miljö där det händer mycket samt vara bekväm att parera två olika roller. Du är ansvarstagande och trivs med att jobba självständigt, men även tillsammans med kollegor. För att vara aktuell för rollen behöver du vara legitimerad farmaceut samt har arbetat minst två år på apotek. Meriterande om du tidigare har arbetat i en roll inom kundservice. Ansökan Skicka in ditt CV eller LinkedIn-profil! Vi tar enbart emot ansökningar genom denna annons. I ansökan kommer du att få svara på några urvalsfrågor som hjälper oss att lära känna dig bättre och som blir en viktig del av din ansökan. Urval och intervjuer sker löpande, så tveka inte att skicka in din ansökan så snart som möjligt! Vid frågor eller funderingen, vänligen kika efter kontaktperson längst ner i annonsen. Varmt välkommen med din ansökan! Kärnan inom Kronans Apotek handlar om att vi ska må bra tillsammans. När vi har meningsfulla uppgifter, omfamnar varandras olikheter och delar många skrattar kan vi göra stor skillnad tillsammans. Strävan om att må bra är något vi delar med våra fackliga parter och tillsammans arbetar vi för en värld som mår bra. För att komma i kontakt med facklig representant Stephanie Nielsen från Unionen, maila [email protected] och facklig representant Aisha Karimi från Sveriges Farmaceuter, maila [email protected]. Så vilken väg vill du ta för att upptäcka din fulla potential? Leda, bredda eller djupa – valet är ditt! Vi tror på att varje medarbetare har sin egen unika resa att göra, och vi är här för att stötta dig på den resan. Genom Må-bra samtal och vår kompetenstidsplan skräddarsyr vi en utvecklingsväg som passar just dig. Kanske vill du bli apotekets stjärna i kundservice, eller kanske lockar det dig att dyka djupare in i vår digitala värld? Möjligheterna är oändliga! Vi ser till att varje medarbetare får den utveckling de behöver för att växa och trivas hos oss. Och vem vet, kanske leder den här resan till nya och spännande möjligheter inom Kronans Apotek! Så låt oss tillsammans utforska, lära och växa – för hos oss har resan bara börjat! 🚀
Projektledare, Think Tank, diarienr AM2024-190 ArkDes är Sveriges nationella centrum för arkitektur och design och en statlig myndighet. Vi är ett museum, ett kunskapscenter och en arena för debatt och diskussion om framtidens arkitektur och design. Vi bjuder in allmänheten till att reflektera, debattera och påverka designens och arkitekturens roll i samhället. Vi är en förlängning av gatan, en del av staden, ett forum att lyfta de stora frågorna om vad det innebär att vara människa, hur strukturer formar våra beteenden och hur vårt agerande formar framtiden. Vi är en öppen plats för eftertanke och debatt, en plats för många röster att höras, en plats som synliggör systemet inifrån systemet. ArkDes söker en projektledare På ArkDes Think Tank arbetar tre projektledare, en strateg, en utredare, en koordinator och en enhetschef. Nu söker vi en projektledare för en statlig visstidsanställning (STAVA), med en arbetstidsomfattning om 50 %, för ett nytt projekt som startar 2025. Think Tank bedriver externa samarbeten med ett flertal aktörer och verkar i nära samverkan med myndigheter inom ramen för Politik för gestaltad livsmiljö. ArkDes är en av myndigheterna i Rådet för hållbara städer och samhällen och har i uppdrag att koordinera noder och regionala nätverksnoder i en nationell samordningsgrupp. Enheten bedriver ett flertal praktiknära forskningsprojekt och koordinerar team inom områden som stads- och samhällsutveckling, mobilitet, återbruk och hållbar design. Med utgångspunkt från designmetodik utgår projekten från arkitekturens och designens möjligheter att bidra till en hållbar utveckling av våra gemensamma livsmiljöer. Arbetsuppgifter Du kommer att arbeta med utveckling, framdrift och genomförande av projekt i nära samarbete med externa organisationer och personer från både ArkDes organisation, näringsliv och andra myndigheter. Du kommer att ansvara för projektledning, kontakter, kunskapsinsamling, dokumentation och utvärdering i praktiknära forskningsprojekt. Vidare kommer du att koordinera och samarbeta med ämnesexperter bestående av forskare och praktiker. En stor del av de projekt som bedrivs hos ArkDes presenteras i offentliga arrangemang som kunskapsseminarier, prototypbyggnation och utställningar. Det förväntas därför att du kan göra presentationer vid sådana arrangemang. Resor ingår i tjänsten. Kvalifikationer Vi söker dig som har bakgrund och erfarenhet av att bedriva och koordinera projekt i tätt samarbete med externa aktörer och att du säkerställer att projektets kunskapsmål uppnås. Du formulerar dig väl på svenska och i tal och skrift, anpassat för olika typer av mottagare. Du är noggrann, kreativ, lyhörd, analytisk och har en god förmåga att arbeta självständigt. Då rollen har många kontaktytor krävs det att du har god samarbetsförmåga och ett lösnings-orienterat angreppssätt. Du levererar god kvalitet även vid arbete i högt tempo. Vi ställer som krav att du ska ha: • Relevant akademisk examen exempelvis inom arkitektur, stadsplanering eller motsvarande. • Dokumenterad erfarenhet av arbete i privat och offentlig sektor i frågor rörande arkitektur, design och samhällsplanering • Dokumenterad kunskap i att inhämta, analysera och sammanställa praktiknära forskningsresultat • Dokumenterad kunskap om, och erfarenhet av, process- eller projektledning med tonvikt på praktiknära utforskande projekt • Dokumenterad erfarenhet av att arrangera workshops och seminarier • Dokumenterad erfarenhet av samarbetsprojekt Det är meriterande om du har: • Dokumenterad erfarenhet av liknande tjänst inom det statliga avtalsområdet • Kunskap om hållbarhetsfrågor • Kunskap om fastighetsekonomi och/eller fastighetsjuridik • Kunskap om cirkulär ekonomi, omvandling och förvaltning Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. ArkDes välkomnar sökande som kompletterar myndigheten avseende jämställdhet och mångfald. Anställning Anställningen är en statlig visstidsanställning (STAVA), med en arbetstidsomfattning om 50 %, fr.o.m. februari 2025 t.o.m. den 31 maj 2026. Tillträde Februari 2025, eller enligt överenskommelse. Arbetsplats Arbete sker på plats på Skeppsholmen och i våra projekt ute i landet. Viss flexibilitet finns kring arbete hemifrån. Ansökan Ansökan ska vara ArkDes tillhanda senast den 8 januari 2025. Ange diarienr AM2024-190. Kontaktpersoner Upplysningar lämnas av Jessica Segerlund, enhetschef för ArkDes Think Tank. Fackliga företrädare är Adolfo Vega och Stefan Mossfeldt för ST och Johanna Fogel för SACO-S. Samtliga nås via vår växel på telefon: 08-520 23 500.
Vill du vara med att driva utveckling och förvaltning av Sveriges betalningssystem? Då är det här en tjänst för dig. VI ERBJUDER DIG Utmanande arbetsuppgifter i en händelserik miljö där Sveriges betalningsinfrastruktur står i fokus. Hos oss får du kunniga och engagerade kollegor och mycket stor möjlighet till kompetensutveckling. DET HÄR GÖR DU HOS OSS Rollen ingår i RIX-enhetens förvaltningsteam och deltar i förvaltningsaktiviteter och forum tillsammans med den interna IT-avdelningen och externa internationella leverantörer. Ditt fokus kommer att ligga på förvaltningen av Riksbankens tjänster för betalningar och säkerheter. Du kommer bland annat att jobba med verksamhetens behovsanalys, kravställning mot externa leverantörer, implementering, konfigurering och test av ny funktionalitet i systemet samt information och support till deltagarna. Just nu pågår flera stora projekt inom betalningsinfrastrukturen där du kommer vara involverad. Viss schemaläggning och 24/7 beredskap förekommer då du kommer att vara en del av incident- och change/releaseorganisationen kring RIX systemet. DITT TEAM RIX-enheten tillhör avdelningen för betalningar med uppdraget att utveckla och förvalta Riksbankens betalningssystem (RIX) för betalningar i svenska kronor på ett säkert och effektivt sätt. Rollen ingår i teamet för vidareutveckling och förvaltning där 15 kollegor arbetar idag. Vi sitter på verksamhetssidan och ansvarar operativt för betalningsflöden och hantering av säkerheter. Här kan du läsa mer om Riksbankens organisation. MER OM DIG Du har erfarenhet av arbete med verksamhetsnära systemförvaltning eller liknande roller, gärna inom bank och finans. Du har relevant högskoleutbildning i förhållande till tjänsten eller motsvarande erfarenhet. Vårt interna språk är svenska men vi arbetar mycket med internationella kontakter vilket ställer krav på att du behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Erfarenhet av arbete med värdepapper, säkerheter, betalningar eller avvecklingssystem inom finansiell infrastruktur, bank eller finansiell sektor väger tungt i urvalsprocessen. Utöver ovanstående ser vi även erfarenhet av incidenthantering, avveckling/clearing, SWIFT och ISO20022 som meriterande. Som person är du initiativtagande, serviceinriktad och är bra på och gillar att arbeta i team. Du är strukturerad, har ett starkt system/ekonomi-intresse och en god problemlösande analysförmåga. Vi ser gärna att du vill utvecklas på lång sikt i vårt team där vi kan ge dig goda utvecklingsmöjligheter och vara med att bidra till Sveriges betalningsinfrastruktur. MER OM TJÄNSTEN Tillträde: Enligt överenskommelse Anställningstyp: Tillsvidareanställning, provanställning kan komma att tillämpas Placering: Huvudkontoret Klara, Klarabergsgatan 31-33 Arbetstid: Fast arbetstid, viss schemaläggning Möjlighet att jobba distans: 1 eller 2 dagar i veckan Förmåner: Generösa semestervillkor, löneväxling till pension, subventionerad lunch, friskvårdsbidrag, subventionerad massage och tillgång till gym och ledarledda träningspass. Tjänsten kan komma att placeras i säkerhetsklass och en säkerhetsprövning innefattande registerkontroll, säkerhetsprövningssamtal och särskild personutredning görs då för slutkandidaten. För vissa tjänster ställs krav på svenskt medborgarskap. ATT JOBBA PÅ RIKSBANKEN Riksbanken är en myndighet under riksdagen som ser till att pengarna behåller sitt värde över tid och att betalningar kan ske säkert och effektivt. Vi ger också ut Sveriges sedlar och mynt. Vi arbetar på medborgarnas uppdrag för en stark och säker ekonomi. Här får du utmaning och utveckling varje dag i en händelserik miljö. Hos oss får du kunniga och engagerade kollegor och stor möjlighet till kompetensutveckling. Läs mer om hur det är att arbeta på Riksbanken här. ANSÖK Vi vill ha din ansökan med CV och personligt brev senast den 12 december 2024. Vi vill att du i denna rekrytering besvarar ett antal urvalsfrågor. På så vis kan du enkelt söka tjänsten och vi ges möjligheten att utvärdera våra kandidater på lika villkor. Logiska tester och arbetsprov kan komma att ingå som en del av rekryteringsprocessen. Vi genomför också bakgrundskontroller på slutkandidaterna, vilket innebär att vi kontrollerar examensbevis eller annat dokument som styrker din utbildning. Du kan läsa mer om hur det fungerar när du söker jobb på Riksbanken här. Vi ser fram emot att få kontakt med dig! Vi har valt annonseringskanaler och undanber oss försäljare av rekryteringstjänster och annonser. Kontaktperson Eva Billtén Gruppchef [email protected]
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 11531 till 11540 av 11540 jobb