Vill du värna om Sverige och vår rätt att leva som vi själva väljer i en digitaliserad värld? Attacker över internet mot datorer och servrar sker världen över i allt större omfattning. Effekterna av en cyberattack kan få lika stora konsekvenser för samhällsviktiga funktioner som ett konventionellt väpnat angrepp. Försvarsmakten är en organisation i ständig utveckling för att alltid vara beredda att värna Sveriges okränkbara frihet. Vi är beredda att göra det som krävs, även i de svåraste av situationer. Försvarsmaktens söker nu fler cyberanalytiker för att stärka vårt cyberförsvar med fler kunniga inom området underrättelse och hot- och sårbarhetsanalys. Vi söker dig som har en önskan att aktivt bidra till Sveriges förmåga och utveckling inom cyberförsvaret. Om befattningen Vi söker dig som har erfarenhet av Cyber Threat Intelligence (CTI) eller har erfarenhet av närliggande kompetensområden. I den här rollen kommer du ha stort inflytande över verksamhetens arbetsmetodik och vara med och påverka hur vi tar oss an våra uppgifter. Din kompetens och erfarenhet kommer bidra till att verksamheten gör skillnad för Försvarsmaktens cyberförsvarsförmåga. Huvuduppgiften för befattningen är att inhämta, bearbeta och analysera information som sedan ligger till grund för kommande operationsplanering och beslut. För att lyckas med vårt uppdrag i att förstå hur främmande makt genomför sina cyberoperationer använder vi oss av ett brett spektrum av metoder och tekniker. Det är därav en prioriterad uppgift för oss att varje medarbetare håller sig uppdaterad om den senaste tekniken och metodiken inom vårt fokusområde. Arbetsuppgifterna kommer i varierande grad bestå av att: • upprätthålla kunskap om kvalificerade hotaktörer och sårbarheter • bedriva inhämtning och omvärldsbevakning inom eget ansvarsområde • bearbeta och strukturera information från stora datavolymer • producera och delge aktuella analyser/beslutsunderlag med ett kvalificerat tekniskt djup rörande exempelvis sårbarheter och TTP:er • delta i verksamhetens kontinuerliga utvecklings- och förbättringsarbete Kvalifikationer • Officer (OF 1-3), specialistofficer (OR 6–8), för oss relevant civil högskoleutbildning eller motsvarande kunskaper förvärvade genom relevant arbetslivserfarenhet. • Dokumenterad erfarenhet inom cybersäkerhet, datornätverk, operativsystem, logganalys eller scriptning. • Erfarenhet av extrahering, strukturering och analys av information. • God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska. Meriterande • Erfarenhet av arbete inom Cyber Threat Intelligence, CTI. • Erfarenhet av programmering. • Erfarenhet av arbete inom ex. underrättelse- och säkerhetstjänst, brottsutredande myndighet eller en CERT. • Kunskaper i andra språk utöver svenska och engelska. Personliga kvalifikationer För att lyckas i rollen krävs det att du är ansvarstagande och tar initiativ för att bidra till att uppnå efterfrågat resultat. Vi ser också att du har en stark integritet, är lyhörd och arbetar med precision. Du är analytisk och genuint intresserad av cyberdomänen och omvärlden. Du är nyfiken, prestigelös och självgående utifrån vad situationen kräver och möjliggör.För att trivas behöver du ha ett högt säkerhetsmedvetande och tillämpa ett kritiskt och sakligt förhållningssätt i ditt arbete. Övrigt Du bör inte berätta att du sökt tjänst hos Försvarsmakten för andra personer än dina närmst berörda.Anledningen till att vi ber dig vara återhållsam med information är att det finns tjänster inom området som omfattas av sekretess. För anställning vid Försvarsmakten krävs svenskt medborgarskap och anställningen innebär nationell och internationell arbetsskyldighet. Arbete på annan ort samt beredskap och skiftarbete kan förekomma. Resor i tjänsten kan förekomma både nationellt och internationellt. Anställningsformen är tillsvidareanställning som inleds med sex månaders provanställning om du inte är anställd inom Försvarsmakten. Placeringsort för tjänsten är Stockholm. Tillträde sker enligt överenskommelse. Frågor om tjänsten mejlas till [email protected] Din ansökan vill vi ha senast 27/7 - 2025,ansökan med meritförteckning skickas till: [email protected], ange referens 45647.Eller via brev till Försvarsmakten Högkvarteret/FST STRA Cyber, Att EWI, Lidingövägen 24, 107 85 Stockholm.Märk kuvertet ”Ansökan” och ange annonsens referens. -------------------------------------------------------- Information om Försvarsmakten och det rekryterande förbandet: I Högkvarteret (HKV) finns överbefälhavaren (ÖB) och generaldirektören (GD), vilka för närvarande har ungefär 1 000 medarbetare – både yrkesofficerare och civila experter. Högkvarteret utgörs av ledningsstaben, produktionsledningen, insatsledningen och militära underrättelse- och säkerhetstjänsten. I ledningsstaben ingår bland annat ekonomidirektören, personaldirektören, kommunikationsdirektören och chefsjuristen. Varje dag och varje timme gör våra medarbetare insatser som påverkar andra människors liv, både i stort och smått, och både på hemmaplan och runt om i världen. Försvarsmakten ger dig möjlighet att utvecklas som människa och växa i din professionella roll. Vi är en ansvarstagande arbetsgivare och har en öppen organisation där vi ställer upp för varandra. I Försvarsmakten finns en stark värdegrund som bygger på öppenhet, resultat och ansvar. Professionell utveckling och personlig hälsa värdesätts och uppmuntras. Det finns goda förutsättningar för intern karriärrörlighet, friskvård och bra balans mellan arbete och privatliv. Försvarsmakten tillvaratar de kvaliteter som mångfald och jämn könsfördelning tillför verksamheten. Vi välkomnar därför sökanden med olika bakgrund och erfarenheter i våra rekryteringar. En anställning hos oss innebär placering i säkerhetsklass. Vanligtvis krävs svenskt medborgarskap. Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras före anställning enligt 3 kap i säkerhetsskyddslagen. Med anställning följer en skyldighet att krigsplaceras. I anställningen ingår även en skyldighet att tjänstgöra utomlands. Innebörden av detta varierar beroende på typ av befattning. Till ansökan om anställning ska CV och personligt brev bifogas. Om du går vidare i anställningsprocessen ska alltid vidimerade kopior av betyg och intyg uppvisas. Samtal från externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes.
🚀 Ta klivet in i framtidens försäljning – bli Partner Manager på Refunder! Vill du arbeta i skärningspunkten mellan affärsutveckling, digital marknadsföring och e-handel? Nu har du chansen! Refunder – Sveriges största cashback-tjänst med 870 000 medlemmar och ett årligt shoppingflöde på 1,4 miljarder kronor – söker en Partner Manager som vill vara med och driva vår tillväxtresa framåt. Vi hjälper människor att få mer värde för sina pengar – och våra partners att öka försäljningen med hjälp av köpdata, smarta kampanjer och datadrivna insikter. ✨ Vad rollen innebär Som Partner Manager får du ett helhetsansvar för att skapa och utveckla starka samarbeten med både globala varumärken och snabbväxande e-handelsbolag. Med stöd av vår unika medlemsbas och köpdata, levererar du kampanjer som verkligen gör skillnad. 🧠 Insikter + relationer + resultat = din vardag. Du får tillgång till statistik, case och en plattform som bevisat stärker både varumärken och konvertering. 💼 Ditt uppdrag • Skapa, utveckla och vårda relationer med nya och befintliga partnerföretag • Sälja in skräddarsydda kampanjer med stöd i vår köpdata • Arbeta tätt med kollegor inom sälj, marknad och tech • Driva tillväxt genom ett affärsdrivet och insiktsstyrt arbetssätt ✅ Vi tror att du: • Har erfarenhet av försäljning eller marknadsföring – gärna inom media, digitalt eller e-handel • Är affärsdriven, nyfiken, analytisk och självgående • Har koll på (eller ett stort intresse för) performance marketing • Trivs i ett högt tempo, älskar att leverera resultat – och är samtidigt en ödmjuk lagspelare 💡 Därför kommer du trivas hos oss: • Du får en nyckelroll med stort ansvar och utvecklingsmöjligheter • Du blir en del av ett engagerat team med energi, idéer och framåtanda • Du jobbar med en produkt som gör verklig skillnad – för både konsumenter och företag • Du får frihet, flexibilitet och en kultur som uppmuntrar innovation och samarbete 👉 Redo att göra avtryck i en snabbväxande bransch? Sök rollen som Partner Manager på Refunder – och bli en del av något större. Om Refunder Besök refunder.se för mer information om oss och vad vi erbjuder. Ansökan I denna rekrytering samarbetar vi självklart med Talent&Partner. Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev gärna foto. Skicka din ansökan idag via [email protected]
Sales Representative till Servicefinder Servicefinder är en ledande digital marknadsplats som grundades 2006, med målet att göra det enkelt för privatpersoner och företag att hitta lokala tjänsteleverantörer. Genom vår plattform kan användare smidigt beskriva sina behov och ta emot offerter från noggrant utvalda leverantörer inom bygg, renovering, städning, trädgårdsarbete, flytt och mycket mer. Vårt team på kontoret i Sturegallerian, Stockholm, delar lokaler med Prisjakt och arbetar med passion för kvalitet och trygghet i varje steg. Om rollen I rollen som säljare hos oss ingår du i ett dynamiskt team som fokuserar på att driva nykundsförsäljning och lyfta vår verksamhet till nya höjder. Du ansvarar för hela försäljningsprocessen inom B2B, från att identifiera potentiella kunder till att slutföra affären. Telefonen är ditt främsta verktyg, men du har även stöd av moderna system och demoverktyg för att nå ut till nya kunder. Tillsammans med vårt Customer Experience-team säkerställer vi en smidig övergång och en god kundupplevelse även efter avslutad affär. Dina arbetsuppgifter: - Driv hela säljcykeln, från att analysera kundens behov till signerat avtal. - Arbeta huvudsakligen via telefon med B2B-kunder. - Bygg och vårda starka kundrelationer. - Samarbeta tätt med teamet och Customer Experience-avdelningen för att maximera kundnöjdheten. Vad vi söker hos dig Vi tror att din personlighet är nyckeln till framgång! Vi söker dig som är ambitiös, har ett naturligt driv och tycker om att skapa goda relationer. Att få ”nej” då och då är en del av jobbet, men din envishet och vilja att utvecklas gör att du fortsätter framåt. Hos oss på Servicefinder får du både stöd och utrymme att växa i din roll. Erfarenheter och färdigheter: - Tidigare erfarenhet av telefonförsäljning är meriterande, särskilt inom B2B. - God datorvana och systemförståelse. - Flytande svenska och engelska i tal och skrift. Övrig information Plats: Östermalm, Stockholm Omfattning: Heltid Lön: Grundlön + provision/bonus Ansökan I denna rekrytering samarbetar vi självklart med Talent&Partner. Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev gärna foto. Skicka din ansökan idag via [email protected] Ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Välkommen till vår värld! 👑 Vår vision är en värld som mår bra, och du kan hjälpa oss att göra den visionen verklig. Vi tror att meningsfulla arbetsuppgifter, starka teamrelationer och en generös dos skratt skapar en arbetsmiljö som inspirerar och stärker oss och alla våra kunder. Med fokus på både här och nu, samt på framtiden - bidrar vi tillsammans till en värld som mår bra! 🌍🧡🚀 Har du djup kunskap inom Microsoft Business Central och ett öga för finansiella flöden? Nu söker vi dig som vill vara med och säkra stabila och effektiva lösningar kopplade till ekonomi och finans i vårt affärssystem. I rollen ansvarar du för förvaltning av finansrelaterade arbeten, integrationer och funktionalitet i Business Central, i nära samarbete med både leverantör och interna intressenter. I rollen som Concept Owner hos oss jobbar du nära både finansavdelning och vår externa leverantör för att se till att alla ekonomiska flöden i systemet är korrekta, effektiva och hållbara. Du agerar teknisk expert i allt som rör Business Central och är en viktig rådgivare i samband med förändringar, nya behov eller felhantering. I rollen ingår även följande ansvarsområden och arbetsuppgifter: - Förvaltning av finansrelaterade jobb, integrationer och system - Ansvara för tekniska aspekter vid uppgraderingar kopplade till apoteksdrift - CRs mot leverantörer kopplade till finansprocesser - Operativ second line-stöd kopplat till ERP funktionalitet inom Business Centrals finansmoduler. - Analysera marknadstrender och konkurrenter för att identifiera nya affärsmöjligheter - Leda och motivera tvärfunktionella team genom hela utvecklingsprocessen - Utveckla och implementera strategier för att förbättra datakvalitet och datastyrning. - Omvärldsbevakning för system och integrationer för att förbättra de finansiella processerna Vi erbjuder en tillsvidareanställning med inledande provanställning och du välkomnas till mitt team där jag, Åsa, jobbar som Head of Concept & IT Services hos oss. Vi har vårt fina kontor i Stadshagen, Kungsholmen där vi tillämpar hybridarbete. Vi söker dig som är systemvan, strukturerad och van att arbeta i gränslandet mellan IT och ekonomi. Du har ett skarpt öga för detaljer, en god förståelse för ekonomiska processer och trygghet i din tekniska kompetens. Vi tror att du har: - Minst 3 års erfarenhet av att arbeta med Business Central (eller NAV) - God förståelse för ekonomiprocesser som redovisning, fakturering, periodisering, mm - Vana vid att felsöka, analysera och kommunicera tekniska frågor till olika intressenter - Erfarenhet av att samarbeta med både leverantörer och interna verksamheter Meriterande: - Kunskap om Power BI, Azure och integrationslösningar - Erfarenhet av masterdata, datakvalitet eller BI-arbete - Kännedom om agila metoder eller förvaltningsmodeller som PM3 - Tidigare erfarenhet från retail, apotek eller andra transaktionsintensiva verksamheter Din ansökanOm detta låter som rätt utmaning för dig tveka inte att skicka din ansökan till oss, i din ansökan vill vi ha ditt CV eller din LinkedInprofil. Personligt brev? Det kan du skippa! Vi är intresserade av din kompetens, lära känna dig gör vi vid en eventuell intervju. I slutet av rekryteringsprocessen tillämpar vi en bakgrundskontroll på samtliga personer vi vill anställa, oavsett roll eller funktion. Då vi enbart tillämpar detta på slutkandidat informerar vi mer om det längre fram. Varmt välkommen med din ansökan! Kärnan inom Kronans Apotek handlar om att vi ska må bra tillsammans. När vi har meningsfulla uppgifter, omfamnar varandras olikheter och delar många skrattar kan vi göra stor skillnad tillsammans. Strävan om att må bra är något vi delar med våra fackliga parter och tillsammans arbetar vi för en värld som mår bra. För att komma i kontakt med facklig representant Gunilla Andersson, maila [email protected] alternativt Verdi Sawma, maila [email protected] samt facklig representant Aisha Karimi från Sveriges Farmaceuter, maila [email protected]. Så vilken väg vill du ta för att upptäcka din fulla potential? Leda, bredda eller djupa – valet är ditt! Vi tror på att varje medarbetare har sin egen unika resa att göra, och vi är här för att stötta dig på den resan. Genom Må-bra samtal och vår kompetenstidsplan skräddarsyr vi en utvecklingsväg som passar just dig. Kanske vill du bli apotekets stjärna i kundservice, eller kanske lockar det dig att dyka djupare in i vår digitala värld? Möjligheterna är oändliga! 🚀
Bli en del av Lendo – Vi söker en säljande handläggare! 🚀 Vill du kombinera kundkontakt med försäljning och vara en del av ett engagerat team? Gillar du att arbeta mot tydliga mål och att skapa lösningar som verkligen gör skillnad för kunden? Då kan du vara den vi söker! Om rollen Som säljande handläggare hos Lendo spelar du en nyckelroll i vårt team. Din huvudsakliga uppgift är att kontakta kunder som tidigare varit i kontakt med oss, lyssna in deras behov och sälja in rätt lösning för just deras situation. Med en rådgivande och relationsskapande approach hjälper du kunden att hitta den bästa lösningen för just dem. Syftet är att hjälpa dem hitta det bästa lånet baserat på deras individuella situation. 📞 Telefonen blir ditt främsta verktyg där du aktivt jobbar med behovsanalys, ansökningar och uppföljningar för att maximera både kundnöjdhet och affärsresultat. Med din charm, energi och säljinstinkt hjälper du kunder på ett både proffsigt och schysst sätt. Vi letar efter dig som älskar att prata, vill utvecklas inom försäljning och trivs med att ha mål att sikta mot! Vem är du? Vi söker dig som: ✅ Är tävlingsinriktad och triggas av att nå och överträffa säljmål. ✅ Har en naturlig förmåga att skapa relationer och bygga förtroende över telefon. ✅ Drivs av att hitta säljmöjligheter och omvandla dem till konkreta resultat. ✅ Är en lagspelare som också kan ta egna initiativ och arbeta självständigt. Vad vi önskar oss av dig: 📌 Gymnasieexamen. 📌 Erfarenhet av försäljning och att arbeta via telefon. 📌 God dator- och systemvana. 📌 Flytande svenska i tal och skrift. Vad du får hos oss 📈En spännande och säljdriven arbetsmiljö med goda utvecklingsmöjligheter. ✨En rolig arbetsplats med skön stämning och härliga kollegor. 💰Friskvårdsbidrag på 4000 kr per år och möjlighet till en träningstimme i veckan på arbetstid. 🏡 Hybridarbete - när du onboardad och trygg i din roll finns möjligheten att arbeta hemifrån 2-3 dagar per vecka 🎯Utökad erfarenhet och kunskap inom bank och finans Är du redo att ta nästa steg i din säljkarriär? Sök idag och bli en del av Lendo! 🚀 Omfattning, arbetstider och tillträde Anställningen är en heltidsanställning och du utgår från Lendos fina huvudkontor centralt i Stockholm. Arbetstiderna är kontorstider måndag till fredag och du kan även arbeta hemifrån ca 2–3 gånger i veckan när du är trygg i rollen. För denna roll tillämpar vi provanställning och bakgrundskontroller innan eventuell anställning. Hur söker jag? Är du intresserad och har läst så här långt? Då kanske vi är rätt för varandra! Tjänsten tillsätts när vi har hittat rätt person och urvalsprocessen och intervjuer sker löpande under ansökningstiden. Skicka därför in ditt CV så snart som möjligt så kommer vi att höra av oss om din profil matchar kravprofilen. Vi ser fram emot att läsa din ansökan! About the company Lendo, part of Lendo Group, is a leading marketplace for loans. On our marketplace people seek guidance, browse, get and manage consumer loans, car loans, credit cards, business loans and mortgages. Today we operate in Scandinavia including 250+ employees working each day to empower people to make smart financial decisions that actually make a difference in their lives. Since our humble beginning back in 2007, we have helped thousands of people get a fair price on loans, get in control and let the lenders compete for their business. Since the launch, we have worked hard to make the market for loans more transparent and digital. After the success in Sweden, we expanded into the Scandinavian countries of Norway and Denmark. Since 2009 Lendo is also a part of the Schibsted family of brands. Lendo has always been about helping people keep control over their personal finances and lenders finding quality customers. As a leader in our category, we have made it easier for people to get a fair price on loans, often reducing their interest substantially. We believe in a market built on trust and transparency. This is why we strive for openness between our customers and partners. Ansökan I denna rekrytering samarbetar vi med Talent&Partner. Du är välkommen med Din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Dina ansökningshandlingar ska innehålla CV och ett personligt brev gärna foto. Skicka din ansökan idag via länken eller direkt via [email protected]
Vi är idag ca 600 anställda fördelade på 14 butiker, ett logistikcenter och ett huvudkontor. Trots vår storlek beskrivs vi ofta som ett mindre familjebolag, här får du vara med och påverka och hjälpa till att hela tiden driva vår tillväxt i rätt riktning med fler och nöjdare kunder. Riddermark bil är ett utav Sveriges mest expansiva företag, den självklara marknadsplatsen för begagnade bilar. Stolt leder vi utvecklingen inom försäljning och avyttring av begagnade bilar genom lagarbete, nytänkande och lyhördhet. Med flera stora anläggningar i Sverige hjälper vi privatpersoner och företag med sina bilaffärer. Vi bygger och utvecklar egna IT-system om vi helt enkelt anser att det saknas tillräckligt bra sådana, och varje dag strävar vi efter att göra allting lite bättre. Våra medarbetare rekryteras främst för sina värderingar. Alla våra butiker i Stockholm Växer! Riddermark Bil är Sveriges största och snabbast växande marknadsplats för begagnade bilar. Idag består bolaget av ca 600 medarbetare i Sverige. Här är gemenskap, en familjär atmosfär och möjligheten till personlig utveckling viktiga delar - trots bolagets storlek. Nu utökar vi vårt säljteam ytterligare i våra butiker i Stockholms-området och söker därför drivna lagspelare som ska vara med på vår fortsatta tillväxtresa. Om dig Vi söker personer med specifika attityder och egenskaper, samt med en tidigare framgångsrik bakgrund inom försäljning. Gillar du förändring och triggas av utmaningar? Är du ständigt nyfiken och beredd att göra det lilla extra? Älskar du kundkontakt och brinner för den magi som uppstår vid en god försäljning? Då kan du vara rätt medarbetare för oss – och vi arbetsplatsen för dig. Vi gillar mångfald och ser gärna att fler tjejer söker våra tjänster. Att sälja hos oss Är enkelt. Har du ett högt engagemang, lyhördhet, ett starkt intresse och mod? Bilförsäljning hos oss är modernt och kundfokuserat och affärerna görs lika enkelt och snabbt som noggrant och personligt. I rollen som bilförsäljare på Riddermark Bil arbetar du med bilaffärens alla steg, från första kundkontakt och provkörning till leverans och eftervård. Riddermark Bil har Sveriges största utbud av begagnade bilar. Därför blir förmågan att kunna göra en relevant behovsanalys och snabbt skapa en relation med kunden avgörande. Som säljare hos oss jobbar du i team om 5–8 personer med en gruppchef som har till uppgift att leda gruppen mot tydliga gemensamma mål. Urval sker löpande och vi behöver din ansökan så snart som möjligt. Ansökan I samarbete med Talent&Partner välkomnar vi din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande. Skicka dina ansökningshandlingar, inklusive CV och ett personligt brev, till [email protected]. Se alla våra jobbmöjligheter på www.talentpartner.se.
Vi är idag ca 600 anställda fördelade på 14 butiker, ett logistikcenter och ett huvudkontor. Trots vår storlek beskrivs vi ofta som ett mindre familjebolag, här får du vara med och påverka och hjälpa till att hela tiden driva vår tillväxt i rätt riktning med fler och nöjdare kunder. Riddermark bil är ett utav Sveriges mest expansiva företag, den självklara marknadsplatsen för begagnade bilar. Stolt leder vi utvecklingen inom försäljning och avyttring av begagnade bilar genom lagarbete, nytänkande och lyhördhet. Med flera stora anläggningar i Sverige hjälper vi privatpersoner och företag med sina bilaffärer. Vi bygger och utvecklar egna IT-system om vi helt enkelt anser att det saknas tillräckligt bra sådana, och varje dag strävar vi efter att göra allting lite bättre. Våra medarbetare rekryteras främst för sina värderingar. Alla våra butiker i Stockholm Växer! Bland annat den i Norsborg. Riddermark Bil är Sveriges största och snabbast växande marknadsplats för begagnade bilar. Idag består bolaget av ca 600 medarbetare i Sverige. Här är gemenskap, en familjär atmosfär och möjligheten till personlig utveckling viktiga delar - trots bolagets storlek. Nu utökar vi vårt säljteam ytterligare i våra butiker i Stockholms och Norsborgsområdet och söker därför drivna lagspelare som ska vara med på vår fortsatta tillväxtresa. Om dig Vi söker personer med specifika attityder och egenskaper, samt med en tidigare framgångsrik bakgrund inom försäljning. Gillar du förändring och triggas av utmaningar? Är du ständigt nyfiken och beredd att göra det lilla extra? Älskar du kundkontakt och brinner för den magi som uppstår vid en god försäljning? Då kan du vara rätt medarbetare för oss – och vi arbetsplatsen för dig. Vi gillar mångfald och ser gärna att fler tjejer söker våra tjänster. Att sälja hos oss Är enkelt. Har du ett högt engagemang, lyhördhet, ett starkt intresse och mod? Bilförsäljning hos oss är modernt och kundfokuserat och affärerna görs lika enkelt och snabbt som noggrant och personligt. I rollen som bilförsäljare på Riddermark Bil arbetar du med bilaffärens alla steg, från första kundkontakt och provkörning till leverans och eftervård. Riddermark Bil har Sveriges största utbud av begagnade bilar. Därför blir förmågan att kunna göra en relevant behovsanalys och snabbt skapa en relation med kunden avgörande. Som säljare hos oss jobbar du i team om 5–8 personer med en gruppchef som har till uppgift att leda gruppen mot tydliga gemensamma mål. Urval sker löpande och vi behöver din ansökan så snart som möjligt. Ansökan I samarbete med Talent&Partner välkomnar vi din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande. Skicka dina ansökningshandlingar, inklusive CV och ett personligt brev, till [email protected]. Se alla våra jobbmöjligheter på www.talentpartner.se.
Vi är idag ca 600 anställda fördelade på 14 butiker, ett logistikcenter och ett huvudkontor. Trots vår storlek beskrivs vi ofta som ett mindre familjebolag, här får du vara med och påverka och hjälpa till att hela tiden driva vår tillväxt i rätt riktning med fler och nöjdare kunder. Riddermark bil är ett utav Sveriges mest expansiva företag, den självklara marknadsplatsen för begagnade bilar. Stolt leder vi utvecklingen inom försäljning och avyttring av begagnade bilar genom lagarbete, nytänkande och lyhördhet. Med flera stora anläggningar i Sverige hjälper vi privatpersoner och företag med sina bilaffärer. Vi bygger och utvecklar egna IT-system om vi helt enkelt anser att det saknas tillräckligt bra sådana, och varje dag strävar vi efter att göra allting lite bättre. Våra medarbetare rekryteras främst för sina värderingar. Alla våra butiker i Stockholm Växer! Bland annat Länna butiken. Riddermark Bil är Sveriges största och snabbast växande marknadsplats för begagnade bilar. Idag består bolaget av ca 600 medarbetare i Sverige. Här är gemenskap, en familjär atmosfär och möjligheten till personlig utveckling viktiga delar - trots bolagets storlek. Nu utökar vi vårt säljteam ytterligare i våra butiker i Stockholms-området och söker därför drivna lagspelare som ska vara med på vår fortsatta tillväxtresa. Om dig Vi söker personer med specifika attityder och egenskaper, samt med en tidigare framgångsrik bakgrund inom försäljning. Gillar du förändring och triggas av utmaningar? Är du ständigt nyfiken och beredd att göra det lilla extra? Älskar du kundkontakt och brinner för den magi som uppstår vid en god försäljning? Då kan du vara rätt medarbetare för oss – och vi arbetsplatsen för dig. Vi gillar mångfald och ser gärna att fler tjejer söker våra tjänster. Att sälja hos oss Är enkelt. Har du ett högt engagemang, lyhördhet, ett starkt intresse och mod? Bilförsäljning hos oss är modernt och kundfokuserat och affärerna görs lika enkelt och snabbt som noggrant och personligt. I rollen som bilförsäljare på Riddermark Bil arbetar du med bilaffärens alla steg, från första kundkontakt och provkörning till leverans och eftervård. Riddermark Bil har Sveriges största utbud av begagnade bilar. Därför blir förmågan att kunna göra en relevant behovsanalys och snabbt skapa en relation med kunden avgörande. Som säljare hos oss jobbar du i team om 5–8 personer med en gruppchef som har till uppgift att leda gruppen mot tydliga gemensamma mål. Urval sker löpande och vi behöver din ansökan så snart som möjligt. Ansökan I samarbete med Talent&Partner välkomnar vi din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande. Skicka dina ansökningshandlingar, inklusive CV och ett personligt brev, till [email protected]. Se alla våra jobbmöjligheter på www.talentpartner.se.
Störst i Sverige på begagnade bilar Vi är idag ca 600 anställda fördelade på 14 butiker, ett logistikcenter och ett huvudkontor. Trots vår storlek beskrivs vi ofta som ett mindre familjebolag, här får du vara med och påverka och hjälpa till att hela tiden driva vår tillväxt i rätt riktning med fler och nöjdare kunder. Riddermark bil är ett utav Sveriges mest expansiva företag, den självklara marknadsplatsen för begagnade bilar. Stolt leder vi utvecklingen inom försäljning och avyttring av begagnade bilar genom lagarbete, nytänkande och lyhördhet. Med flera stora anläggningar i Sverige hjälper vi privatpersoner och företag med sina bilaffärer. Vi bygger och utvecklar egna IT-system om vi helt enkelt anser att det saknas tillräckligt bra sådana, och varje dag strävar vi efter att göra allting lite bättre. Våra medarbetare rekryteras främst för sina värderingar. Tjänsten Riddermark Bil har Sveriges största utbud av begagnade bilar. Därför blir förmågan att kunna göra en relevant behovsanalys och snabbt skapa en relation med kunden avgörande. Som säljare hos Riddermark jobbar du i team om 5–10 personer med en gruppchef som har till uppgift att leda gruppen mot tydliga gemensamma mål. I rollen som bilförsäljare på Riddermark Bil arbetar du med bilaffärens alla steg, från första kundkontakt och provkörning till leverans och eftervård. Den vi söker Vi söker personer med specifika attityder och egenskaper, snarare än fullfjädrade bilsäljare. Gillar du förändring och triggas av utmaningar? Är du ständigt nyfiken och beredd att göra det lilla extra? Älskar du kundkontakt och brinner för den magi som uppstår vid en god försäljning? Då kan du vara rätt medarbetare för Riddermark Bil – och Riddermark Bil arbetsplatsen för dig. Vi söker dig som vill utvecklas som säljare och brinner för att göra affärer. Som person är du driven, nyfiken och lyhörd. Ansökan I samarbete med Talent&Partner välkomnar vi din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande. Skicka dina ansökningshandlingar, inklusive CV och ett personligt brev, till [email protected]. Se alla våra jobbmöjligheter på www.talentpartner.se.
Vi är idag ca 600 anställda fördelade på 14 butiker, ett logistikcenter och ett huvudkontor. Trots vår storlek beskrivs vi ofta som ett mindre familjebolag, här får du vara med och påverka och hjälpa till att hela tiden driva vår tillväxt i rätt riktning med fler och nöjdare kunder. Riddermark bil är ett utav Sveriges mest expansiva företag, den självklara marknadsplatsen för begagnade bilar. Stolt leder vi utvecklingen inom försäljning och avyttring av begagnade bilar genom lagarbete, nytänkande och lyhördhet. Med flera stora anläggningar i Sverige hjälper vi privatpersoner och företag med sina bilaffärer. Vi bygger och utvecklar egna IT-system om vi helt enkelt anser att det saknas tillräckligt bra sådana, och varje dag strävar vi efter att göra allting lite bättre. Våra medarbetare rekryteras främst för sina värderingar. Säljare till våra butiker i Stockholms-området Vi söker passionerade och engagerade säljare till våra butiker i Stockholm. I denna roll kommer du ha ett högt fokus på butiksbesök och att ge våra kunder en enastående serviceupplevelse. Vi letar efter individer med tidigare erfarenhet inom försäljning med mycket kundkontakt. Arbetsuppgifter Ansvara för att välkomna och hjälpa kunder i butiken Aktivt arbeta med försäljning och att uppnå uppsatta mål Ge professionell rådgivning och service till kunder Säkerställa att butikens presentation och varulager upprätthålls på en hög nivå Erfarenhet och kvalifikationer Vi letar efter dig som är lyhörd, har förmåga att uttrycka dig väl i tal och som brinner för kundbemötande. För att vara framgångsrik i denna roll är det viktigt att du har: Tidigare erfarenhet av försäljning Förmåga att skapa och upprätthålla goda relationer med kunder En positiv attityd och en serviceinriktad inställning Förmåga att arbeta både självständigt och i team Hög konsultativ förmåga Personliga egenskaper Utmärkt kommunikationsförmåga Entusiastisk och positiv Serviceinriktad och flexibel Förmåga att arbeta under tryck och hantera olika situationer Om du tror att du har rätt erfarenhet och personliga egenskaper för denna roll, och vill vara en del av ett dynamiskt team ser vi fram emot din ansökan. Vi erbjuder en spännande och utmanande arbetsmiljö där du får möjlighet att utvecklas och växa i din roll. Skicka in din ansökan så snart som möjligt, intervjuer sker löpande! Ansökan I samarbete med Talent&Partner välkomnar vi din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande. Skicka dina ansökningshandlingar, inklusive CV och ett personligt brev, till [email protected]. Se alla våra jobbmöjligheter på www.talentpartner.se.
Välj ett jobb för att visa detaljer