Enhetschef boendestöd
Aariya Omsorgsgruppen AB
Chefer inom socialt och kurativt arbete

Om oss Mervida AB är ett omsorgsbolag med verksamhet inom boendestöd, hemtjänst och ledsagning. Vi är mitt uppe i en spännande tillväxtresa. Idag har vi ca 400 medarbetare fördelat på 12 olika enheter i Stockholm och i Norrköping. Mervidas boendestöd består av två personalgrupper, en i Bandhagen och en på Södermalm. Varje enhet har en enhetschef och två samordnare. Totalt har vi ca 40 boendestödjare fördelade på dessa två enheter. Vi söker nu en erfaren enhetschef till vår boendestödsverksamhet på Södermalm som vill vara med och fortsätta att utveckla vårt boendestöd inom Mervida.  Om uppdraget Uppdraget innebär att leda, utveckla och ansvara för den dagliga driften av verksamheten. Du har ansvar för att verksamheten håller hög kvalitet i enlighet med avtal, budget, policys och lagkrav. Vi efterfrågar ett nära ledarskap, där du tillsammans med oss skapar en hållbar och trivsam arbetsmiljö. Du säkerställer att personal och organisation utvecklas i linje med företagets mål och värdegrund. Uppdraget innebär även strategiskt arbete och du förväntas styra efter ekonomiska mål. Vidare förväntas du vara en förebild för organisationens värderingar och bidra till dess utveckling. Din kompetens och erfarenhet Vi söker dig som har en dokumenterad högskoleutbildning eller har minst 2 års eftergymnasial utbildning inom socialt arbete. Du har tidigare erfarenhet av ledarskap, är prestigelös och en självklar lagspelare. Du är van att leda och utveckla utifrån ekonomiska mål och har haft personalansvar tidigare. Kompetenskrav Socialrätt Arbetsrätt Tidigare chefserfarenhet (minst 2 år) Goda kunskaper i svenska både i tal och skrift Goda kunskaper i Microsoft office  God vana av digitala system för verksamhetsstyrning och kvalitetsarbete Din personlighet Du behöver vara lösningsorienterad, kommunikativ och relationsskapande med stark förmåga att motivera och engagera medarbetare. Du behöver vara flexibel och kunna prioritera och fatta välgrundade beslut i en dynamisk arbetsmiljö.  Om tjänsten Lön: Fast månadslön enlig överenskommelse. Tillämpar provanställning. Plats: Stockholm, Södermalm Tillträde: 1 september, intervjuer sker löpande

14 dagar sedan
Sista ansökan:
10 december 2025
Riskspecialist till Tvärförbindelse Södertörn, Stora Projekt
Trafikverket
Säkerhetsinspektörer m.fl.

Som riskspecialist på Trafikverket är du med och underlättar vardagen för invånare och företagare i hela Sverige. Det gör du genom att vara med och bidra till framtidens infrastruktur. Riskspecialist till Tvärförbindelse Södertörn, Stora Projekt Arbetsuppgifter Programorganisationen för Tvärförbindelsen har uppdraget att bygga en 2 mil mötesfri motortrafikled och separat gång- och cykelväg från Kungens Kurva, via Flemingsberg, till Jordbro. Vi bygger alltså en ny, säkrare väg i området - Tvärförbindelse Södertörn. "Som medarbetare i Stora projekt rår man i hög grad över vilka frågeställningar man jobbar med och hur en arbetsvecka ser ut", berättar en kollega i enheten. Exempel på arbetsuppgifter: Styra, stötta och samordna riskhanteringen inom programmet och dess projekt Vara drivande i arbetet med att analysera och följa upp arbetet med risker och behandlingar Planera och leda riskworkshops Delta i arbetet med upphandlingar och följa upp ställda krav gentemot kontrakterade leverantörer Utbilda och vägleda i Trafikverkets ledningssystem och processer inom riskhantering Som riskspecialist i program Tvärförbindelse Södertörn är du en del av funktionen som leder och stöttar i riskarbetet inom programmet. Du har ett nära samarbete med stabschef och program- och projektledningen. Organisatoriskt tillhör du avdelning Verksamhetsstyrning, enhet Risk, vilket innebär att du både kommer arbeta i programmet men också arbeta tillsammans med kollegor i enheten med att utveckla riskarbetet på enhets- och avdelningsnivå. Det finns även möjlighet att delta i Trafikverksgemensamma arbeten så som arbetsgrupper, risknätverk med andra verksamhetsområden och förvaltning.  Du har därmed förutsättningar att driva utveckling inom kunskapsområdet. Övrig information Placeringsort för tjänsten är Stockholm. I denna rekrytering används webbaserade tester som en del i urvalet. Intervjuer är planerade att genomföras via skype vecka 36-37. För frågor om tjänsten kan du kontakta rekryterande chef under vecka 27-28. Vill du ha en flexibel vardag med möjlighet att arbeta hemifrån? I den här rollen kan du jobba på distans upp till två dagar i veckan. Vi använder främst mail (från mejladress: [email protected]) för att göra utskick och kallelser. Kolla din inkorg och även skräppost/SPAM regelbundet under denna tid för att vara säker på att du får all information från oss! Kvalifikationer Vem är du? För att trivas i den här rollen ska du ha en stark kommunikativ förmåga, med förståelsen för hur du ska anpassa ditt budskap efter målgruppen och förmågan att förmedla det till mottagaren på ett tydligt och pedagogiskt sätt. Det är viktigt att du har förmåga till att inhämta och analysera mycket information och aggregera det till en helhetssyn. Eftersom arbetet innebär många kontakter är det viktigt att du också har förmåga att skapa och upprätthålla goda relationer samt ser dig själv som en lagspelare. För att bli framgångsrik i rollen är du också van att arbeta självständigt och att driva ditt arbete framåt men samtidigt agera med flexibilitet när så behövs. Vi söker dig som har universitets- eller högskoleutbildning, om minst 180 hp inom risk, kvalitet eller säkerhet alternativt annan utbildning och erfarenhet som vi bedömer likvärdig ett par års erfarenhet av att delta och/eller leda riskhanteringsarbete i projekt inom bygg och anläggning erfarenhet av riskhantering och/eller projektledning i stora och komplexa organisationer Det är meriterande om du har erfarenhet av väg- och/eller järnvägsprojekt Ansökan De frågor som du får besvara när du skickar in din ansökan kommer att ligga till grund för det första urvalet vi gör. Om det inte står något annat i annonsen vill vi att du bifogar ditt CV. Vi har slutat begära in personligt brev eftersom vi inte har med det som del av urvalsunderlaget. Om du har skyddade personuppgifter ska du kontakta ansvarig chef för rekryteringen så att din ansökan blir hanterad enligt särskilda rutiner. Du hittar namn och kontaktuppgifter till chefen i annonsen. Inom Stora projekt leder vi flera av Trafikverkets allra största investeringsprojekt . Vi arbetar med helheten - från planläggning och byggnation till färdig väg eller järnväg. Hela tiden med fokus på smarta lösningar och effektiv projektledning. Hos oss arbetar du med kollegor och olika intressenter, alla med sina kunskaper och erfarenheter, för att skapa hållbara transportlösningar. På Trafikverket jobbar vi med att göra Sverige närmare. Vi tror på att en förening av olika erfarenheter, bakgrunder och perspektiv är den bästa grunden för att bygga en arbetsplats fri från diskriminering och en miljö där alla trivs och gör sitt bästa. Vi tror på mångfald där den gemensamma nämnaren är pålitlighet, engagemang och mod. För det är så vi bäst representerar vårt samhälle.

14 dagar sedan
Sista ansökan:
24 augusti 2025
Cirkelledare i italienska
Folkuniversitetet Stift Kurs- Verksamheten
Övriga utbildare och instruktörer

Folkuniversitetet i Stockholm bedriver öppen kursverksamhet i språk. Vi arbetar kontinuerligt med att utveckla vårt kursutbud och vill gärna ha kontakt med dig som är van vid språkundervisning  och kan arbeta med vuxenutbildning i cirkelform, några timmar per vecka - huvudsakligen kvällstid. Inför hösten söker vi en cirkelledare i italienska. Huvudsakligen för fysiska klassrumskurser kvällstid. Arbetsuppgifter Undervisning, förberedelse, planering och efterarbete.  Delta i utvecklingsarbete enligt överenskommelse Kvalitetsarbete genom att ta del av förväntningar inför kursen och utvärderingar efter kursens slut. Deltagarkontakter mellan lektionerna relaterade till kursinnehåll t.ex förberedelser eller läxor. Kvalifikationer Cirkelledare inom Folkuniversitetet ska vid tillträdet ha: Goda IT-kunskaper.  Pedagogisk förståelse eller pedagogisk erfarenhet. Sakkunskap i ämnet/arbetslivserfarenhet i ämnet Erfarenhet av och ett aktivt intresse för vuxenpedagogik Din språkliga nivå i undervisningsspråket skall vara motsvarande den som en infödd har och vi ser gärna att du har relevant akademisk exam. Önskvärda personliga egenskaper är vilja och förmåga att arbeta självständigt såväl som i grupp, en god social förmåga, god initiativförmåga, positiv inställning till förändring och utveckling samt ett etiskt förhållningssätt.  Arbetet kräver goda kunskaper i svenska eller engelska. Ansökan:Välkommen med din CV och ett presentationsbrev via ansökningsformuläret! Har du frågor är du välkommen att kontakta Katarina Hjerpe: [email protected] Anställningsform: Objektsanställning deltid Lön: timlön enligt avtal

14 dagar sedan
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Produktägare
Sambla Group AB
Övriga civilingenjörsyrken

Sambla Group is a fast-growing fintech company with the clear goal of empowering customers to improve their personal finances and provide them with the best consumer finance products in the industry. Backed by a winning mindset and over 350 colleagues in 4 countries, we have successfully helped more than 1 million customers improve their financial situation by consolidating their personal loans and helping them seek better terms. Own and scale a core product with huge potential We’re looking for a Product Manager to take full ownership of our Insurance product - one of Sambla Group’s key growth areas. You’ll report directly to the Head of Products and take lead in owning the roadmap, strategy and performance, with a focus on growing recurring revenue, improving retention, and building long-term customer relationships through relevant products and digital experiences. Insurance is already a high-performing product at Sambla Group, generating over 200 MSEK in annual revenue, and we’ve just migrated to a new platform to support the next phase of growth. You’ll step in at a pivotal moment, with a solid foundation in place and a clear mandate to scale, innovate and elevate the customer experience. We’re now strengthening the team around the product with more capacity in other areas of the company - and this is your opportunity to shape what comes next. What you’ll do Own and lead the insurance roadmap, strategy and KPIs Drive initiatives that increase monthly paying users, retention and lifetime value Build customer journeys that combine strong UX with partner alignment and compliance Work cross-functionally and help shape team processes that enable efficient delivery Contribute to Sambla Group’s broader product portfolio and expansion strategy What we’re looking for A driven doer with strong product instincts and a hands-on mindset Someone who thrives in a high-performing, fast-moving environment Data-informed, structured and user-focused mindset Strong communication skills Fluent in English (Nordic language is a plus) Why this role High ownership and clear impact Strong team around you - with devs, analyst, QA/coordinator Strategic, yet hands-on Direct influence on a growing product and future expansion What we offer: Business in mind & people at heart – we deliver results together and celebrate our achievements. A varied and challenging role in a multinational and highly innovative company, where we value the development of our employees We are strong believers in creating a fun workplace where people enjoy coming to work. A friendly culture with openness and respect for one another, with the possibility to influence and make a difference on society and people’s everyday lives. Please note! As part of our efforts to foster an unbiased recruitment process, we kindly encourage you to not include picture, gender, ethnicity, religion, disability, sexual orientation or age in your CV.

14 dagar sedan
Sista ansökan:
23 juli 2025
Sjuksköterska med ledningsansvar till Aleris Basal hemsjukvård
Aleris Sjukvård AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Bli en nyckelperson i framtidens hemsjukvård – Aleris söker legitimerad sjuksköterska! Vill du kombinera kliniskt arbete med ledarskap och utveckling – i en roll som gör verklig skillnad? Hos oss på Aleris Basal hemsjukvård får du vara med och forma framtidens hemsjukvård i ett engagerat team där patientfokus, trygghet och kvalitet står i centrum. Om oss Aleris Basal hemsjukvård är en viktig del av Aleris Närsjukvård och erbjuder vård när vårdcentraler har stängt – kvällar, nätter och helger. Våra team utgår från fem geografiska områden i Stockholms län: Innerstaden, Nordost, Nordväst, Västerort och Söderort. Vi är en del av något större – tillsammans med ASIH, specialiserade palliativa vårdavdelningar, Rehab Station och Uppsala Närakut utgör vi en stark helhet där vården alltid utgår från patientens behov. Om rollen – sjuksköterska med ansvar och variation Det här är inte ett vanligt sjuksköterskejobb. Här får du: Ha en central länk i teamet Kombinera kliniskt arbete, ledning och administration Bidra till utveckling av rutiner och arbetssätt Ha nära kontakt med vårdcentraler och Aleris callcenter Arbeta enligt ett rullande schema dag, kväll och helg Exempel på arbetsuppgifter: Dagtid (vardagar) Bedöma remisser och där säkerställa det medicinska omhändertagandet utifrån patientsäkerhet. Samverka med vårdcentraler, detta i samråd med enhetschef och/eller biträdande enhetschef. Ansvara för telefonkontakter med patienter och vårt callcenter Kvällar och helger Leda och fördela arbetet inom det kliniska teamet Utföra både planerade och akuta hembesök Säkerställa trygg och säker vård i hemmet Vad du får hos oss Hos Aleris satsar vi på dig som vill växa – både i din yrkesroll och som människa. Vi erbjuder: Ett meningsfullt och omväxlande arbete med stort ansvar En värderingsstyrd kultur där idéer och initiativ uppmuntras Stöttande chefer och administrativt stöd så att du kan fokusera på vården Ett sammansvetsat team som gillar att lösa problem tillsammans Förmåner som stödjer ditt arbetsliv och privatliv – läs mer om våra förmåner på vår hemsida! Vem är du? Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska och vill arbeta nära både patienter och kollegor – och som trivs med att ta ansvar och fatta beslut i en dynamisk miljö. Vi ser gärna att du: Är legitimerad sjuksköterska med minst 2 års erfarenhet Har B-körkort Har erfarenhet av TakeCare och god datorvana Kommunicerar obehindrat på svenska i tal och skrift Har erfarenhet av hemsjukvård (meriterande) Är trygg, lösningsfokuserad, kommunikativ och tycker om att arbeta självständigt – men aldrig ensam Anställningsvillkor Omfattning: Heltid/Deltid Anställningsform: Tillsvidare som inleds med 6 månaders provanställning Tillträde: Enligt överenskommelse Lön: Individuell lönesättning Kollektivavtal: Ja Ansökan Känner du igen dig? Tveka inte – vi intervjuar löpande och ser gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Välkommen att bli en del av Aleris – där omtanke och utveckling går hand i hand.

14 dagar sedan
Sista ansökan:
10 december 2025
Frukostvärd/Frukostvärdinna
Newton hotel AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Livington Hotel Vinsta söker nu en morgonpigg frukostvärd/värdinna. Du ska kunna prata svenska och engelska för att kunna kommunicera med dina kollegor och våra gäster. Vi serverar en härlig frukostbuffé varje dag till våra gäster och varje morgon ska de mötas av ett leende och känna att personalen är tillgängliga. Fokus på gästbemötande och service är jätteviktigt för oss. Arbetsdagarna är vardagar och helger. Vi kommer endast besvara den ansökningar som uppfyller de krav vi har. [email protected]

14 dagar sedan
Sista ansökan:
23 juli 2025
Kylslaget AB - Servicetekniker värmepumpar
Bee Bemanning AB
Kyl- och värmepumpstekniker m.fl.

Brinner du för att lösa problem och trivs i en roll där du får möjligheten att interagera med kunder dagligen? Då kan det vara dig vi letar efter! Kylslaget AB har en gedigen erfarenhet av arbete med luft-luftvärmepumpar sedan 2007 och söker nu en engagerad servicetekniker för att ta nästa steg i företagets utveckling. Om Tjänsten Som servicetekniker hos oss kommer du att arbeta med luft/luftvärmepumpar och luft/vattenvärmepumpar. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar rengöring, felsökning, reparation och installation av dessa system. Arbetet sker ute hos våra kunder, och dina arbetsuppgifter kommer att variera beroende på deras behov. Vi söker dig som har en flexibel inställning och trivs med varierade arbetsdagar. Arbetsområdet sträcker sig huvudsakligen över Stockholms län, men mycket serviceuppdrag sker på andra platser i Sverige. Därför är det viktigt att du känner dig bekväm med flera tjänsteresor och har möjlighet att övernatta. Det finns möjlighet att utgå från hemmet, och vi ser gärna att du bor i Stockholm med omnejd (max en timmes körning). För den här tjänsten krävs att du har B-körkort. Vi utbildar på plats! Vi Erbjuder - En positiv arbetsmiljö med ett entusiastiskt team. - En teamkänsla utöver det vanliga. - Kollegor som stöttar varandra oavsett tidpunkt på dygnet. - Kontinuerlig teknisk utbildning och kompetensutveckling. Övrig Information - Start: Enligt överenskommelse - Omfattning: Heltid -Inledande provanställning på 6 månader - Placering: Stockholm (arbete på annan ort kan förekomma) Kontaktuppgifter och ansökan: Välkommen med din ansökan redan idag! Vi arbetar med löpande urval och intervjuer, vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bee Bemanning för vilket innebär att du kommer att bli anställd direkt av Kylslaget AB. Har du frågor om rollen är du varmt välkommen att kontakta vår ansvariga rekryteringskonsult Philip Börjesson på [email protected]. Bee Bemanning är ett specialiserat kompetensbolag inom HVAC, teknik och energi. Vi löser löpande rekryterings- och bemanningsuppdrag till små som stora företag över hela landet.

14 dagar sedan
Sista ansökan:
10 december 2025
Säljorienterad Junior Bemanningsansvarig till Bonliva
Bonliva AB
Företagssäljare

Är du en driven relationsbyggare med säljdriv? Vill du ha en roll där du verkligen gör skillnad? Vården står inför stora utmaningar, och vi söker fler drivna personer som vill vara med och skapa en mer jämlik vård och omsorg. Som Junior HR- och Bemanningsansvarig hos oss får du en betydelsefull roll där du kombinerar bemanning, kundansvar och affärsutveckling. Du blir en nyckelperson i vårt växande team, och vi tror att du – precis som vi – är lösningsorienterad, entreprenöriell, relationsbyggande och omtänksam. Vill du utvecklas inom bemanning och samtidigt använda din drivkraft för att uppnå resultat? Då kan detta vara rätt roll för dig! ÄR DU EN DRIVEN FÖRBÄTTRARE? För att trivas hos oss gillar du att bygga långsiktiga relationer och hitta lösningar där kvalitet alltid kommer först. Du är en stark kommunikatör, både i tal och skrift, och trivs med att jobba i ett högt tempo. Att arbeta självständigt och ta eget ansvar motiverar dig, men du är samtidigt en lagspelare som bidrar till ett positivt teamklimat. Har du tidigare erfarenhet från försäljning, kundrelationer eller bemanning? Då har du en stark grund att bygga vidare på! Har du dessutom rätt inställning och vilja att utvecklas - så är du den vi söker! OM ROLLEN Du bygger ditt eget nätverk av konsulter och fungerar som nyckelperson för våra kunder för att tillgodose deras bemanningsbehov. Du har helhetsansvar för bemanningen av konsulter och arbetar aktivt med förhandling, avtal och uppföljning. Rollen är en mix av account management och konsultchef, vilket innebär att du får en bred och affärsdriven roll med stor utvecklingspotential. Så här beskriver Sandra sin roll hos oss: ”Min tjänst som HR- och Bemanningsansvarig på Bonliva är precis så utvecklande och inspirerande som jag hoppades. Jag har ansvar, får jobba nära både kunder och konsulter och känner verkligen att jag gör skillnad. Och företagskulturen – wow, vi har så roligt tillsammans!” VI SÖKER DIG SOM: Har erfarenhet av försäljning, kundrelationer, bemanning eller liknande roller. Är social, resultatorienterad och trivs i en snabbföränderlig miljö. Har en naturlig förmåga att skapa och underhålla relationer. Motiveras av frihet under ansvar och gillar att arbeta med tydliga mål. Vill vara med och förbättra vård och omsorg genom rätt bemanning. HOS OSS FÅR DU: En spännande roll i ett snabbväxande företag där du kan påverka din egen utveckling. En lönemodell där du har en fast grundlön och möjlighet att öka din ersättning genom provision. En energifylld arbetsmiljö, tillgång till eget gym, gemensamma träningspass och sociala aktiviteter där vi bygger gemenskap– vare sig det är genom teamaktiviteter, frukostmöten eller AWs! PRAKTISK INFO: Arbetstider: 08.00 – 17.00 med en timmes flextid Tjänstgöringsgrad: 100% Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning Start: Så snart som möjligt Plats: Vi finns i härligt ljusa lokaler på vårt huvudkontor i centrala Stockholm. Vår policy är att provanställda arbetar heltid på kontoret för bästa möjliga onboarding. Som tillsvidareanställd har du sedan möjlighet att arbeta på distans ett visst antal dagar i veckan OM URVALSPROCESSEN Urval sker löpande, så var snabb med din ansökan! Vår urvalsprocess inleds med att vi granskar CV och din presentation i ansökan, vilket följs upp med telefonintervjuer för de kandidater som uppfyller kraven. Trivs vi efter samtalet med varandra går vi vidare till en personlig intervju på plats. Nästa steg i rekryteringsprocessen är att våra slutkandidater gör ett testcase, följt av en träff med rekryterande chefer. Slutligen tar vi inför anställning alltid referenser. Har du funderingar kring vår rekryteringsprocess är du välkommen att höra av dig till [email protected]. OM BONLIVA Bonliva är Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom vård, skola och omsorg. Vi har hittills haft över 4000 konsulter som arbetat för oss och bemannar verksamheter i hela Sverige och Norge. Bonliva har nyligen idag två dotterbolag, ledda av medarbetare från Bonliva, som båda växer i rask takt. Bonliva AS, vår norska motsvarighet, samt Bonliva Care, där vi erbjuder neuropsykiatriska utredningar och vård. För rätt person ges goda utvecklingsmöjligheter och vi lyssnar gärna in dina drömmar. Vi växer snabbt och letar efter fler stjärnor som vill vara med på resan ANSÖKAN Ansök direkt via formuläret. Har du frågor? Maila oss på [email protected]. Vi ser fram emot att träffa dig!

14 dagar sedan
Sista ansökan:
10 december 2025
Gymnasielärare i matematik

Gymnasielärare i matematik på Kunskapsgymnasiet Stockholm Kunskapsgymnasiet erbjuder en skola med kunskap i fokus och en tydlig pedagogisk modell. Vårt mål är att alla elever ska nå lite längre än de själva tror är möjligt. Vi utmanar och coachar dem för att de ska klara av att nå sina mål och för att vara väl förberedda för framtida studier, men också för att lyckas i livet. Därför får de också träna på att leda sig själva och andra. Vår utgångspunkt är att varje elev är unik och utvecklas individuellt. Därför har vi pedagogik med eleven i centrum, tydliga mål och tät läraruppföljning. ARBETSPLATSEN Kunskapsgymnasiet Stockholm erbjuder de högskoleförberedande programmen natur, samhälle och ekonomi på vår fina skola. Från hösten 2025 kommer kunskapsgymnasiet Globen och kunskapsgymnasiet Liljeholmen att slås samman till Kunskapsgymnasiet Stockholm. Skolan kommer att ha ca 620 elever och befinna sig i ljusa fina lokaler med mycket goda kommunikationer på Arenavägen 31 i Globenområdet. Kunskapsgymnasiet Stockholm erbjuder dig en arbetsplats med god stämning där det är högt i tak och en gemenskap där vi alla brinner för eleverna. Vi drivs av utveckling, har höga förväntningar, ser kraften i varje individ och når längre tillsammans. Vi har ett utpräglat lagarbete där vi tillsammans skapar en skolkultur av gemenskap och hjälps åt och tar ansvar för allas elever. BEFATTNINGENS SYFTE Vi söker dig som är utbildad för undervisning i matematik och som brinner för att utveckla den pedagogiska verksamheten med fokus på tillgänglighet och högsta möjliga måluppfyllelse för alla elever. Du skall vara driven, tydlig och besitta ett positivt relationellt förhållningssätt och vilja vara med och utveckla ämneslaget på vår skola tillsammans med kollegor. På Kunskapsgymnasiet har vi ett utpräglat lagarbete. Du är aldrig ensam med utmaningar och frågeställningar. Vi hjälps åt i programlag och ämneslag för att planera arbetet. Öppenheten mellan lärare är stor och vi har ett gemensamt ansvar för att alla elever ska lyckas. Vi arbetar fokuserat med närheten till eleverna. Förutom att vara ämneslärare har du också rollen som studiecoach för en grupp elever. Fokus för studiecoachningen är att hjälpa eleverna med planering och studieteknik för att nå sina mål. Viktigt i rollen är även att skapa en trygghet och trivsel i gruppen så att alla elever mår bra och får ta del av en positiv klasskultur. Vårt mål är att varje elev ska nå längre än hen själv trodde var möjligt. Vi utgår från alla elevers behov och erbjuder alla elever utmaningar utifrån sina respektive förutsättningar. Bra undervisning är den undervisning som möter elevernas behov utifrån deras olika förutsättningar i klassrummet anser vi. Vi vill att du har mycket god pedagogisk kompetens och att en av dina starkaste drivkrafter är att skapa de bästa möjligheterna för lärande för alla elever, oavsett behov och förutsättningar. Du är en ansvarstagande, stabil och trygg vuxen som skapar förtroende hos eleverna med positiva relationer. Du är van att tydligt kommunicera och ge dem feedback både muntligen och skriftligen. Du har god IT-kompetens. Tjänsten är tillsvidare på 100 % med start den 5 augusti. Om Kunskapsskolan Kunskapsskolan i Sverige driver grundskolor, gymnasier och vuxenutbildning under namnen Kunskapsskolan, Kunskapsgymnasiet och SkillEd. Utbildningarnas viktigaste kännetecken är den pedagogiska modellen med en personligt utformad utbildning som ger kunskap och förmågor för framtiden. De första skolorna startades år 2000. Idag går drygt 13 000 elever i de 29 grundskolorna och 7 gymnasieskolorna. Företags- och vuxenutbildningen startades 2016. Kunskapsskolan i Sverige ingår i ett internationellt nätverk av skolor runt om i världen med omkring 5 000 elever som följer hela eller delar av Kunskapsskolan arbetssätt, the KED Program. Kunskapsskolan ägs av grundaren Peje Emilsson med familj. Säljare av rekryteringstjänster gör sig icke besvär. ____________________________________________________________________ Arbetstid/Varaktighet Tillsvidare med 6 månaders provanställning Heltid Kontaktpersoner Rektor: Ingela Gillner mobiltelefon: 073-317 34 88 mailadress: [email protected] Ansökan sker via länk nedan senast den 14 jul Vi tillämpar löpande rekrytering.

14 dagar sedan
Sista ansökan:
14 juli 2025
Assisterande butikschef för Flying Tiger Copenhagen, Liljeholmen
TZ-shops South Sweden AB
Chefer inom handel

Älskar du att vara där det händer? Har du en förmåga att leda och motivera andra? Tycker du att Flying Tiger Copenhagen är ett inspirerande företag? Då tycker vi att du ska bli vår nya assisterande butikschef på Liljoholmen.  På Flying Tiger Copenhagen vill vi vara en katalysator för människors drömmar och idéer. Vi älskar att få människor att le genom att erbjuda produkter de behöver, produkter de drömmer om eller genom produkter de inte ens visste fanns.    Hos oss på Flying Tiger Copenhagen har vi starka värderingar som vägleder oss i allt vi gör – från hur vi tänker till hur vi arbetar. Vi har en öppen kultur där vi värdesätter varandra och skapar plats för olikheter, innovation och människor som är genuint intresserade av andra människor. Vi har en kreativ och informell atmosfär, där vi välkomnar mångfald och där samspel och team-spirit är nyckeln för framgång!    Vem är du?   Som assisterande butikschef på Flying Tiger Copenhagen brinner du för att skapa en rolig och positiv arbetsplats som får dina kollegor att prestera med sin fulla potential! Du brinner så mycket för det du gör att det smittar av sig både på dina kollegor och på våra kunder. Du trivs med att arbeta i ett högt tempo där den ena dagen aldrig är den andra lik och strävar efter att uppnå resultat, alltid med glimten i ögat! Du kommer arbeta sida vid sida med butikschefen och ska kunna täcka upp då butikschefen inte är på plats. Vi förväntar oss att du:    Har förmåga att leda och motivera andra   Har ett extra öga för planering och strukturering   Är resultatinriktad, affärsdriven och serviceinriktad   Är tydlig, samarbetsorienterad och initiativrik     Hos oss kommer du:   Packa upp leveranser och exponera varor   Se till att butiken är inbjudande   Kassaarbete   Avlasta butikschefen i den dagliga driften  Tillsammans med butikschefen ständigt driva försäljning och nyckeltal framåt    Vilka är vi?  Flying Tiger Copenhagen är ett av världens mest framgångsrika – och absolut roligaste – detaljhandelsföretag. Vi älskar mångfald och kaka, och våra dörrar är alltid öppna. Vi kan erbjuda dig ett jobb på en jordnära arbetsplats där du blir en del av ett team bestående av ambitiösa, öppna och hjälpsamma kollegor som gillar det de gör.   Låter det som något du vill vara en del av? Då finns det inget att vänta på – vi ser fram emot att höra från dig! Tjänsten är ett vikariat på 12 månader (till och med 2026-05-31) på 25/h per vecka med tillträde enligt överenskommelse. Vikariatet är pga studieledighet och innebär därför goda chanser till förlängning. Rekrytering kan ske löpande, så skynda dig att skicka in din ansökan! Sista ansökningsdag är 31/7.

14 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025