Är du en erfaren snickare som trivs med ansvar, kundkontakt och frihet under ansvar? Vi söker nu en självgående och lösningsorienterad person till ett växande entreprenadbolag med stark framtidstro. Tjänsten tillsätts för kunds räkning och är en direktrekrytering. Om rollenDu arbetar brett inom byggservice och tar ansvar för egna uppdrag i samråd med både kollegor och beställare. Du utgår från hemmet i servicebil, hanterar arbetsorder digitalt och är van att representera företaget ute på fältet. Du driver mindre projekt självständigt och fungerar ofta som kontaktperson gentemot kund. Vi söker dig som: Har minst 5 års erfarenhet som snickare Har yrkesbevis Har B-körkort Talar och skriver svenska obehindrat Är strukturerad, pålitlig och bra på att ta egna initiativ Det är meriterande om du har: Erfarenhet från byggservice inom offentlig sektor Drivit eget eller haft en mycket självständig roll Genomgått utbildningar som Heta arbeten och Bas U/P God digital vana och erfarenhet av arbetsordersystem Om arbetsplatsen Vår kund är ett entreprenadbolag med bas i norra Stockholm, som idag främst arbetar med byggservice åt större aktörer. Bolaget befinner sig i tillväxt, med målsättning att ta egna totalentreprenader och utveckla projekt inom offentlig sektor. Här jobbar man med digitala verktyg, internutbildning, månatliga förbättringsmöten och en stark teamkänsla. Intresserad? Skicka in din ansökan redan idag. Vi träffar kandidater löpande – varmt välkommen!
Som IT Process Manager hos Coor i Stockholm får du driva förändring, förbättra processer och vara med på en hållbar tillväxtresa! Coor är en ledande leverantör av integrerade fastighetstjänster i Norden med visionen att genom ett helhjärtat engagemang kring miljö och hållbarhet skapa de hälsosammaste och mest framgångsrika arbetsplatserna. Vår verksamhet är personal- och resursintensiv och beroende av smart optimering tillsammans med en oslagbar kundupplevelse. Ny teknik med sensorer, robotar, drönare, digitala tvillingar och smart användning av data skapar nya spännande möjligheter för oss och för våra kunder. Som IT Process Manager driver du våra IT-processer så att vi blir mer effektiva och kan stötta både användare och affär! Vi erbjuder dig • En strategisk och central roll där du får stort handlingsutrymme • En varm, innovativ och inkluderande arbetsplats med en sund balans mellan arbete och privatliv • En värderingsstyrd organisation med starkt fokus på hållbarhet – både miljömässigt och socialt • Ett kompetent och sammansvetsat team som värdesätter engagemang Det här gör du hos oss Som IT Process Manager leder och förbättrar du våra IT-leveranser i nära samarbete med kollegor och leverantörer. Dina arbetsdagar består bland annat av att: • Leda och utveckla IT-processer (event, incident, problem, change, release, request & knowledge management) • Följa upp och kvalitetssäkra leveranser från externa IT-leverantörer • Identifiera förbättringsområden och driva förändringsarbete inom bland annat IT-support och processutveckling • Ansvara för förändringsrådet (CAB) och agera vid kritiska incidenter • Initiera och leda workshops för att främja automatisering och effektivare arbetssätt Ditt team och arbetsplats Du blir en del av Coor IT, en organisation med cirka 60 medarbetare. Rollen tillhör IT Service Management där du samarbetar med bland annat IT Service Managers, Business Partners, utvecklare samt IT-säkerhetsteamet och externa partners. Vår kärnaffär är att skapa de bästa arbetsplatserna i Norden, och vi vill såklart vara bäst i klassen. I mars 2025 flyttade vi in i sprillans nya, otroligt trevliga (om vi får säga det själva) lokaler i Hagastaden, men vi är mycket flexibla kring kontorsnärvaro. Mer om dig Vi söker dig som har erfarenhet av IT-drift och processledning. Du har god förståelse för ITIL och gärna erfarenhet av ServiceNow. Du är van att arbeta både operativt och strategiskt och kommunicerar obehindrat med både tekniska specialister och verksamhetsansvariga. För att lyckas i rollen behöver du vara strukturerad, lösningsorienterad och trygg i att ta egna initiativ. Så här får vi kontakt I den här rekryteringen har vi valt att samarbeta med Ada Digital som strävar efter en transparent, inkluderande och snabbrörlig rekryteringsupplevelse. Vi vill veta mer om dig och din potential! Du söker tjänsten enkelt och behöver inte bifoga några dokument. Det räcker med en motivering till varför du söker tjänsten och om du saknar CV kan du bifoga din LinkedIn-profil. Följ sedan din ansökan live via vår hemsida. Urvalet sker löpande och tjänsten kan bli tillsatt före sista ansökningsdatum. Är du nyfiken och vill veta mer innan du söker? Hör av dig till ansvarig rekryterare. Vi ser fram emot att få kontakt med dig!
Vi på Vindex är just nu ute efter en Redovisningsekonom till ett interimsuppdrag hos vår kund. Uppdraget pågår i ungefär sex månader, med start så snart som möjligt. Som Redovisningsekonom på det här bolaget blir du en del av ett härligt team som gräplas av högt i tak-kultur! Placering: Stockholmsområdet Huvudsakliga arbetsuppgifter Löpande bokföring Kundfakturering Kontoavstämningar Delaktig i bokslut Förekommande ad hoc-uppgifter Kvalifikationer och personliga egenskaper Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter sedan tidigare. Du har god kompetens inom Excel och som person är du noggrann och strukturerad. Utöver det kommunicerar du obehindrat på både svenska och engelska, i tal och skrift. Ansökan Kan det här vara en roll för dig? Skicka gärna ditt CV i Word-format till oss på Vindex och ange referensnummer AXRE2936. Vid frågor om processen, kontakta ansvarig rekryterare Alexander Butler ([email protected], 070-920 84 92). Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Välkommen med din ansökan! Om Vindex Vindex är en rekryteringsbyrå som arbetar med interimslösningar och rekrytering nischat endast mot ekonomiavdelningen. Vi är specialister på tillsättningar av konsulter och kandidater inom ekonomifunktionen. Detta innebär att vi tillsätter CFO:er, ekonomichefer, controllerchefer, Business Controllers, redovisningschefer, koncernredovisningsekonomer, redovisningsekonomer samt lönespecialister. Är du intresserad av fler uppdrag/tjänster som redovisningsekonom? Kika gärna under fliken Lediga tjänster.
I takt med att behovet på en hållbar infrastruktur ökar behöver vi arbeta hårdare med att förebygga riskerna för arbetsplatsolyckor hos de hjältar som gör det möjligt. Nu växer vi och blir fler - näst på tur söker vi efter dig som vill arbeta som BAS-P i våra spännande järnvägsprojekt! Om WSP Järnväg WSP Järnväg är en nationell sektion inom WSP. Sektionen består idag av ca 200 medarbetare representerade runt om i Sverige, globalt är vi över 7 000 inom Rail & Transit. Inom sektion Järnväg finns kompetens representerade för samtliga discipliner såsom mark, bana, elkraft, kontaktledning, signal, tele, kanalisation, trafik och kapacitet och tidiga skeden. Samtliga medarbetare, både nationellt och internationellt, binder samman sin kompetens genom att jobba i stora multidisciplinära såväl som mindre uppdrag. Under 2025 är vi verksam uppdrag såsom bland annat Hallsberg-Stenkumla, Norrbotniabanan, Mälarbanan, Maria-Helsingborg, Fyra Spår Uppsala, Malmbanan, Sävenäs, Laxå och Ostlänken. Vi är delaktiga i alla skeden i järnvägsprocessen från tidiga planskeden till besiktning av färdig anläggning och rådgivande inom underhåll. WSP är ledande inom utveckling av Railsys och ERTMS där vi under flera år varit delaktiga i utrullningen och utvecklingen inom ERTMS-införandet i Sverige både i systemhandlingsskede, bygghandlingsskede, utvecklingsprojekt och kapacitetsstudier. Om tjänsten I rollen som BAS-P har du som primär uppgift att bistå med din arbetsmiljökompetens och således upprätthålla att arbetsmiljöregler följs, redan från ett tidigt skede i projektet. Du samordnar arbetsmiljöarbetet i planering- och projekteringsskedet ihop med projektörer och konstruktörer, för att förebygga att den system- och bygghandling som levereras kan medföra risker i byggskedet. Du ansvarar för att följa upp projektörernas arbetsmiljöarbete och att arbetsmiljön är en faktor som tagits hänsyn till i handlingarna. Fokus i rollen är att se till så att arbetsmiljön beaktas i de lösningar som projektörerna tar fram, det är därför förekommande att du ger anvisningar som de bör följa. Du kommer ha ett nära samarbete med projekteringsledningen och deltar på projekteringsmöten för att ges förutsättningar att kunna påverka i arbetsmiljöfrågan. Kvalifikationer Vi tror att du som söker har genomgått en arbetsmiljöutbildning för BAS-P enligt arbetsmiljöverkets riktlinjer som är max fem år gammal. Du har 3+ år av arbetslivserfarenhet i en roll som BAS-P eller handläggare BAS-P i järnvägsprojekt. Du har erfarenhet av att ha upprättat en arbetsmiljöplan. För att vara framgångsrik i rollen är det viktigt att du trivs av att samordna och att samarbeta i grupp, då vi arbetar i projektform där BAS-P har kontinuerlig dialog med olika aktörer i projektet samt beställaren. Då våra leveranser i huvudsak sker på svenska är det viktigt att du behärskar det svenska språket väl i tal och skrift. Sista ansökningsdag Under sommarperioden och stundande ledighet kan urvalsprocessen komma att dra ut på tiden, varav återkoppling kan dröja något. Urval sker löpande och vi önskar få in din ansökan senast 23 juli. Kontakt från rekryteringsföretag, CV- och annonssäljare undanbedes. OM WSP I SVERIGE WSP är en av världens ledande teknikkonsulter. Med en enastående bredd av ingenjörer, rådgivare och forskare förenas våra globala talanger för att utveckla lokala lösningar. WSP är verksamma i över 50 länder och har cirka 73 000 medarbetare, eller som vi säger Visionärer. På WSP i Sverige jobbar cirka 3 800 konsulter med att leverera innovativa projekt inom transport, infrastruktur, byggnation, miljö, projektledning, strategisk rådgivning och energi. Följ oss gärna på WSP Sverige (LinkedIn), WSP Sverige (Facebook), eller @wspsweden (Instagram) för en närmare inblick i vår verksamhet samt hur en dag i arbetet kan se ut för våra medarbetare.
Just nu söker vi på Vete-Katten fler konditoribiträden till våra caféer runt om i Stockholm! Är du serviceinriktad och har tidigare erfarenhet av arbete som cafébiträde? Vi letar efter engagerade konditoribiträden som delar vår passion för kaffe och brinner för att leverera enastående kundservice inom cafébranschen. Arbetsuppgifter Arbeta i kassa Servering Hantering av espressomaskin Hos oss medverka du i ett team som levererar en hög kundservicenivå och tillhandahåller en professionell produktkunskap. Om dig Glad och ansvarstagande – du ger det lilla extra i ditt arbete Positiv, flexibel och gillar högt tempo – vi värdesätter dessa egenskaper högt och är viktigt i bemötandet för våra gäster Lösningsorienterad och stresstålig Samarbetsvillig och bra på att kommunicera Om oss Vete-katten är en Stockholmsinstitution – omskriven, omtalad och framför allt besökt av de flesta kända och okända stockholmare så väl som tillresta. Vi bär på en lång svensk konditoritradition som vi känner stolthet över och ett stort ansvar att förvalta. För oss innebär det att vi gör alla våra bakverk och bröd från grunden, med de bästa råvarorna vi kan finna och utan några som helst tillsatser. Vi tar inga genvägar och låter saker ta den tid de behöver. Här finns Vete-Katten: Kungsgatan, Kungsgatan Bakfickan, Gamla Brogatan Centralen, Centralstationen Continental, Vasagatan Åhléns Torget, t-centralen Gallerian, Hamngatan Götgatan, Södermalm Sankt Eriksgatan, Kungsholmen Karolinska, Nya Karolinska Sjukhuset
Är du tekniskt kunnig och vill ta nästa steg i karriären som projektledare inom kyl- och klimatsystem? Vi söker nu, på uppdrag av vår kund, en driven projektledare med ansvar för helheten – från kundförfrågan till färdig lösning. Om tjänstenSom projektledare kommer du att arbeta i en nyckelroll där du tar emot inkommande förfrågningar, analyserar behoven och tar fram tekniska lösningar. Du presenterar dina förslag för projektgruppen och för en nära dialog med VD kring kalkyl, offert och prissättning. Du ansvarar för att driva projekten framåt med fokus på kvalitet, lönsamhet och kundnöjdhet. Du utgår från kontoret i Hägersten (Stockholm) men har en flexibel roll med stor frihet. Arbetsuppgifter Ta emot och hantera kundförfrågningar Utforma och redovisa tekniska lösningar Leda projektmöten och samordna med tekniker och övriga roller Göra kalkyler och offerter i samråd med VD Ansvara för projektens genomförande gällande tid, kostnad och kvalitet Vi söker dig som Har erfarenhet från projektledning inom teknikområdet, gärna kyla, ventilation, VS eller el. Har arbetat som projektledare inom kyla eller kyltekniker Är affärsmässig, strukturerad och tekniskt kunnig Trivs i en självständig roll med stort ansvar Har B-körkort Vår kund erbjuder En självständig och utvecklande roll i ett väletablerat bolag Tjänstebil ingår Konkurrenskraftiga villkor gällande lön, semester och friskvård Möjlighet att arbeta i en stabil organisation med lång erfarenhet inom branschen. Kontaktuppgifter och ansökan Välkommen med din ansökan redan idag, då vi löpande arbetar med urval och intervjuer. Detta är en direktrekrytering via Bee Bemanning, vilket innebär att du kommer att bli direkt anställd hos vår kund. Alla frågor om tjänsten sker via vår ansvariga rekryteringskonsult Philip Börjesson på Telefon: +46 73 734 93 88 eller [email protected]. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, så vänta inte med att skicka in din ansökan. Om Bee Bemanning Vi är ett rekryterings- och bemanningsföretag specialiserade inom HVAC, teknik och energi. Vi matchar rätt kompetens med rätt företag – oavsett om det handlar om mindre bolag eller stora koncerner över hela Sverige.
Vi tycker att hemelektronik är fantastiskt. Vi vill därför ge fler mer glädje, avkoppling, och produktivitet i vardagen! Vi gör prylar tillgängligt för alla så enkelt, billigt och hållbart som möjligt. För att lyckas är så klart våra grymma medarbetare det viktigaste vi har. Är du med? Om tjänsten Vi söker efter dig som älskar att sälja i mötet med kund. Du är nyfiken, drivs av försäljning och resultat samt att ge kundservice i världsklass. Vi erbjuder ett utvecklande arbete där du tillsammans med fantastiska kollegor jobbar med alla arbetsuppgifter som kan förekomma i vår Lagershop - det är det vi kallar våra butiker. Det innebär att: Aktivt arbeta med försäljning i Lagershopen efter uppsatta säljmål Sälja produkter ur vår tjänsteportfölj, som trygghetsförsäkringar, abonnemang samt finansieringslösningar Fylla på varor i Lagershopen och se till att dessa exponeras enligt vårt koncept Ta emot inkommande varor Hjälpa kunder i informationsdisken, kassan och ute på golvet Vem söker vi? Du är en nyfiken säljare som motiveras av att leverera resultat. Du har driv och vilja att lära dig om våra produkter och genom att vara initiativrik får saker utförda med högt resultat! ”Vad kan jag hjälpa till med?” genomsyra din inställning och som den teamspelare du är ser du det som självklart att tillsammans med kollegorna i Lagershoppen hjälps åt att lösa dagens arbetsuppgifter. Arbetslivserfarenhet inom service och/eller försäljning i butik Intresse för att lära dig om våra produkter Goda språkkunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift Du behöver ha fyllt 18 år för att arbeta hos oss Det här är vi NetOnNets arbete präglas av fyra värdeord - #enkla, #nyfikna, #tillsammans och #handlingskraftiga - det är våra ledstjärnor i vardagen. För oss är också mångfald och inkludering viktigt, vi strävar efter att ha en bred mångfald på NetOnNet, dels för att vi ska spegla samhället i stort, dels för att mångfald berikar organisationen med viktiga insikter som ger ökad förståelse för företagets ständigt växande kundbas. Bli en del av vårt team Tycker du som oss att jobbet låter spännande, vänta inte med att skicka in din ansökan utan gör det redan idag! Vi läser ansökningarna och gör urval löpande. Vi accepterar enbart ansökningar via vårt rekryteringsverktyg. Har du referenser, ber vi dig att inte inkludera dem direkt i ansökan, utan lämna dessa vid en senare begäran.
Om rollen Vi erbjuder dig möjligheten att använda ditt brinnande engagemang och kunskap för att stärka vårt järnvägsgäng i Sverige. Vill du arbeta nationellt och internationellt i en stor variation av uppdrag från tidiga utredningar till produktionsskede inom spårväg, järnväg och tunnelbana? Har du tidigare erfarenhet som teknikansvarig inom projektering av järnvägskanalisation? Får du energi av att utveckla din omgivning samt stötta dina mindre erfarna kollegor för att skapa hållbara spårbundna transportlösningar? Då är du den vi söker, och vi ser fram mot din ansökan. Ta möjligheten att bli en del av vårt sammansvetsade järnvägsgäng! Din nya befattning Som vår nya teknikansvarig kanalisation kommer du leda och driva kanalisationsprojektering i våra järnvägsuppdrag på något av våra svenska kontor. Du kommer att tillhöra vår bana- och mark-enhet inom divisionen Ramboll Global Rail i Sverige och arbeta tätt med dina andra järnvägskollegor. För oss är kvalitet och hållbarhet viktigt och vi strävar efter att alltid leverera lösningar med hög kvalitet och ett extra hållbarhetsfokus. Variationen i våra uppdrag är stor, vi arbetar både med några av Sveriges största järnvägsuppdrag, men likväl med mindre och komplexa uppdrag med hög grad av lösningsorientering mot både privata och offentliga beställare. Vi arbetare tätt tillsammans med kollegor på andra kontor, avdelningar och övriga länder inom Ramboll. Tillsammans har vi en bred erfarenhet av bana, el, kontaktledning, lågspänning, fjärrstyrning, tele, signal, mark, banunderbyggnad, kanalisation och kapacitetsutredning. Dina arbetsuppgifter varierar, men kan innefatta: Framtagning av bygghandlingar och förfrågningsunderlag inom kanalisation Ansvara för ekonomi, tidsplanering, kvalitet och resurser för teknikområdet inom uppdragen Samordning och upprättande av AMA- och tekniska beskrivningar Mentorskap/utveckling av juniora kollegor inom din teknik Bidra till utveckling inom teknikområdet, enhetens arbetssätt och digitala lösningar Vara en del i den kontinuerliga utvecklingen av enhetens arbetssätt och digitala lösningar Samverkan med kollegor både nationellt och internationellt Den vi söker När du blir en del av Ramboll kommer vi att göra vårt bästa för att stötta dig i din personliga och professionella utveckling. För att lyckas i den här rollen ser vi att du har minst 5 års erfarenhet. Vi tror också att du Drivs av att utveckla kollegor, arbetssätt och verktyg Har ett strategiskt och proaktivt förhållningssätt Prioriterar affärsmässighet i ditt arbete samt har en naturlig förmåga att bygga och vårda relationer med kunder och kollegor Har stort engagemang för hållbarhet och en hållbar samhällsutveckling God kommunikativ förmåga i tal och skrift på svenska och engelska Motiveras av att vara en uppskattad del i ett samarbetsvänligt team Det är meriterande om du har erfarenhet av: Arbete i produktionsskede Både järnväg, spårväg och tunnelbana Tekniksamordning OpenRail Mer än ett teknikområde Vad vi kan erbjuda dig Att bli del i en engagerad och utvecklingsorienterad grupp med både junior och senior kompetens Nära samarbete och tillhörighet med övriga grupper inom vår nationella järnvägsdivision Utvecklingsmöjligheter där dina drivkrafter och motivation är styrande Trygga ledare i ett värderingsstyrt bolag med medarbetaren i fokus En inkluderande arbetsmiljö där olika erfarenheter och perspektiv värdesätts En internationell kunskapsmiljö med erfarenheter från 35 länder Långsiktiga mål i ett stiftelseägt företag som investerar i sina medarbetare samt i forskning och humanitära insatser runt om i världen Flexibel arbetsmiljö med möjlighet att arbeta på distans ett par dagar i veckan Privat sjukförsäkring och livförsäkring Friskvårdsbidrag på upp till 4000 SEK/året Är du redo att börja jobba hos oss? Vänligen skicka in din ansökan med ditt uppdaterade CV. Vi välkomnar mångfald i alla dess former och uppmuntrar sökande från alla grupper att ansöka. Sista ansökningsdag: 2025-07-31. Anställningsprocessen pågår löpande med intervjuer och tillsättning. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tack för att du överväger denna möjlighet på Ramboll! Vi ser fram emot att ta del av din ansökan. Arbeta i hjärtat av hållbar förändring med Ramboll i Sverige Ramboll grundades i Danmark och är en stiftelseägd, internationell teknik-, arkitekt- och management-konsultbolag. På Ramboll tror vi att syftet med hållbar förändring är att skapa samhällen där både miljö och människor kan blomstra. Det är vår utgångspunkt – det är det som guidar oss i vårt arbete. Vår historia är förankrad i en tydlig vision av hur ett ansvarsfullt företag ska agera, och öppenhet och nyfikenhet är en viktig del av vår kultur. Ramboll i Sverige har cirka 2000 anställda på 30 kontor. Ramboll-experter levererar innovativa lösningar inom Byggnader, Transport, Energi, Vatten, Miljö och Hälsa, Landskap och Arkitektur, samt Management Consulting. Jämställdhet, Mångfald och Inkludering Jämställdhet, mångfald och inkludering är kärnan i det vi gör. På Ramboll tror vi att mångfald är en styrka och att olika erfarenheter och perspektiv är avgörande för att skapa hållbara samhällen. Vi jobbar aktivt för att skapa en inkluderande och stöttande arbetsmiljö där alla trivs och kan förverkliga sin potential. Vi vet också hur viktigt det är att hitta rätt balans för var, när och hur mycket du arbetar, och därför erbjuder vi på Ramboll mycket flexibilitet att anpassa ditt arbete till din individuella situation. Vi välkomnar ansökningar från kandidater med olika bakgrunder. Vänligen låt oss veta om det finns några anpassningar vi kan göra i rekryteringsprocessen för att göra den mer bekväm för dig. Du kan kontakta oss på [email protected] med sådana förfrågningar.
Om rollen Vi erbjuder dig möjligheten att använda ditt brinnande engagemang och kunskap för att stärka vårt järnvägsgäng i Sverige. Vill du arbeta nationellt och internationellt i en stor variation av uppdrag från tidiga utredningar till produktionsskede inom spårväg, järnväg och tunnelbana? Har du tidigare erfarenhet som teknikansvarig inom projektering av järnvägsmark? Får du energi av att utveckla din omgivning samt stötta dina mindre erfarna kollegor för att skapa hållbara spårbundna transportlösningar? Då är du den vi söker, och vi ser fram mot din ansökan. Ta möjligheten att bli en del av vårt sammansvetsade järnvägsgäng! Din nya befattning Som vår nya teknikansvarig mark kommer du leda och driva markprojektering i våra järnvägsuppdrag på något av våra svenska kontor. Du kommer att tillhöra vår bana- och mark-enhet inom divisionen Ramboll Global Rail i Sverige och arbeta tätt med dina andra järnvägskollegor. För oss är kvalitet och hållbarhet viktigt och vi strävar efter att alltid leverera lösningar med hög kvalitet och ett extra hållbarhetsfokus. Variationen i våra uppdrag är stor, vi arbetar både med några av Sveriges största järnvägsuppdrag, men likväl med mindre och komplexa uppdrag med hög grad av lösningsorientering mot både privata och offentliga beställare. Vi arbetare tätt tillsammans med kollegor på andra kontor, avdelningar och övriga länder inom Ramboll. Tillsammans har vi en bred erfarenhet av bana, el, kontaktledning, lågspänning, fjärrstyrning, tele, signal, mark, banunderbyggnad, kanalisation och kapacitetsutredning. Dina arbetsuppgifter varierar, men kan innefatta: Framtagning av bygghandlingar och förfrågningsunderlag inom järnvägsmark Ansvara för ekonomi, tidsplanering, kvalitet och resurser för teknikområdet inom uppdragen Samordning och upprättande av AMA- och tekniska beskrivningar Mentorskap/utveckling av juniora kollegor inom din teknik Bidra till utveckling inom teknikområdet, enhetens arbetssätt och digitala lösningar Vara en del i den kontinuerliga utvecklingen av enhetens arbetssätt och digitala lösningar Samverkan med kollegor både nationellt och internationellt Den vi söker När du blir en del av Ramboll kommer vi att göra vårt bästa för att stötta dig i din personliga och professionella utveckling. För att lyckas i den här rollen ser vi att du har minst 5 års erfarenhet. Vi tror också att du Drivs av att utveckla kollegor, arbetssätt och verktyg Har ett strategiskt och proaktivt förhållningssätt Prioriterar affärsmässighet i ditt arbete samt har en naturlig förmåga att bygga och vårda relationer med kunder och kollegor Har stort engagemang för hållbarhet och en hållbar samhällsutveckling God kommunikativ förmåga i tal och skrift på svenska och engelska Motiveras av att vara en uppskattad del i ett samarbetsvänligt team Det är meriterande om du har erfarenhet av: Arbete i produktionsskede Både järnväg, spårväg och tunnelbana OpenRail Mer än ett teknikområde Vad vi kan erbjuda dig Att bli del i en engagerad och utvecklingsorienterad grupp med både junior och senior kompetens Nära samarbete och tillhörighet med övriga grupper inom vår nationella järnvägsdivision Utvecklingsmöjligheter där dina drivkrafter och motivation är styrande Trygga ledare i ett värderingsstyrt bolag med medarbetaren i fokus En inkluderande arbetsmiljö där olika erfarenheter och perspektiv värdesätts En internationell kunskapsmiljö med erfarenheter från 35 länder Långsiktiga mål i ett stiftelseägt företag som investerar i sina medarbetare samt i forskning och humanitära insatser runt om i världen Flexibel arbetsmiljö med möjlighet att arbeta på distans ett par dagar i veckan Privat sjukförsäkring och livförsäkring Friskvårdsbidrag på upp till 4000 SEK/året Är du redo att börja jobba hos oss? Vänligen skicka in din ansökan med ditt uppdaterade CV. Vi välkomnar mångfald i alla dess former och uppmuntrar sökande från alla grupper att ansöka. Sista ansökningsdag: 2025-08-12. Anställningsprocessen pågår löpande med intervjuer och tillsättning. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tack för att du överväger denna möjlighet på Ramboll! Vi ser fram emot att ta del av din ansökan. Arbeta i hjärtat av hållbar förändring med Ramboll i Sverige Ramboll grundades i Danmark och är en stiftelseägd, internationell teknik-, arkitekt- och management-konsultbolag. På Ramboll tror vi att syftet med hållbar förändring är att skapa samhällen där både miljö och människor kan blomstra. Det är vår utgångspunkt – det är det som guidar oss i vårt arbete. Vår historia är förankrad i en tydlig vision av hur ett ansvarsfullt företag ska agera, och öppenhet och nyfikenhet är en viktig del av vår kultur. Ramboll i Sverige har cirka 2000 anställda på 30 kontor. Ramboll-experter levererar innovativa lösningar inom Byggnader, Transport, Energi, Vatten, Miljö och Hälsa, Landskap och Arkitektur, samt Management Consulting. Jämställdhet, Mångfald och Inkludering Jämställdhet, mångfald och inkludering är kärnan i det vi gör. På Ramboll tror vi att mångfald är en styrka och att olika erfarenheter och perspektiv är avgörande för att skapa hållbara samhällen. Vi jobbar aktivt för att skapa en inkluderande och stöttande arbetsmiljö där alla trivs och kan förverkliga sin potential. Vi vet också hur viktigt det är att hitta rätt balans för var, när och hur mycket du arbetar, och därför erbjuder vi på Ramboll mycket flexibilitet att anpassa ditt arbete till din individuella situation. Vi välkomnar ansökningar från kandidater med olika bakgrunder. Vänligen låt oss veta om det finns några anpassningar vi kan göra i rekryteringsprocessen för att göra den mer bekväm för dig. Du kan kontakta oss på [email protected] med sådana förfrågningar.
Vi söker utbildade kollegor som är Hud/ Spa-terapeuter. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av att utföra behandlingar från vårt behandlingsutbud samt förkommande uppgifter inom verksamhet. Arbetstiden är främst under vardagar men även helger och lov. Omtänksam, ansvarstagande och serviceglad – är våra ledord som du bör kunna identifiera dig med. Ansökan mailas till: [email protected] Bifoga personligt brev med CV. Du får gärna skicka in din ansökan omgående då vi tillämpar löpande urval. Tillträde enligt överenskommelse. Lön enligt kollektivavtal.
Välj ett jobb för att visa detaljer