För Strömsunds kommun är målet enkelt – alla ska trivas, ha kul på jobbet och få möjlighet att utvecklas och växa med sina arbetsuppgifter. Våra chefer har det viktiga uppdraget att se till att vi alla känner oss delaktiga, respekterade och ansvarstagande på jobbet. Som kommun ansvarar vi bland annat för undervisning, vård och omsorg, samhällsbyggnad, arbetsmarknad, kultur och servicetjänster. Jobben vi gör får kommunen att fungera och det är betydelsefullt för invånarna – och skapar meningsfullhet i vår arbetsvardag. Vi gör skillnad för människor dygnet runt, årets alla dagar. Vill du bli en del av vårt viktiga arbete? Välkommen med din ansökan! ARBETSUPPGIFTER Arbetet innebär att du utifrån genomförandeplaner hjälper brukare med service och personlig omvårdnad. Arbetsuppgifterna innebär att hjälpa till med olika insatser som t.ex. personlig hygien, städ, tvätt, överlämna medicin, utföra provtagning, inköp, träning, socialt stöd, utevistelse med mera. I arbetet ingår dokumentation. Du har stort egenansvar i arbetet som du planerar tillsammans med kollegorna i din arbetsgrupp. Arbetsuppgifterna kräver att du är mycket flexibel när det ofta sker förändringar under arbetspassen. Du jobbar dag, kväll och helger. Vi erbjuder ett utvecklande arbete i en organisation som präglas av engagemang, ansvarstagande och kompetens. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är utbildad undersköterska och/eller har erfarenhet av att arbeta med äldre människor. Du är ansvarstagande, har ett tydligt förhållningssätt och kan jobba självständigt. Samarbete med andra är en viktig del av arbetet därför är god samarbetsförmåga en viktig egenskap hos dig som söker jobb hos oss. Du är trygg i dig själv och känner dig bekväm med att arbeta med personer som har ett stort behov av trygghet, kontinuitet och struktur. Du har datavana samt kan uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska, då dokumentation gällande de enskildas allmäntillstånd och viktiga händelser ingår i arbetsuppgifterna. ÖVRIGT Vi har gjort ett genomtänkt val av kanaler för den här rekryteringen. Vi vill inte bli kontaktade av försäljare, vänligen respektera detta.
För Strömsunds kommun är målet enkelt – alla ska trivas, ha kul på jobbet och få möjlighet att utvecklas och växa med sina arbetsuppgifter. Våra chefer har det viktiga uppdraget att se till att vi alla känner oss delaktiga, respekterade och ansvarstagande på jobbet. Som kommun ansvarar vi bland annat för undervisning, vård och omsorg, samhällsbyggnad, arbetsmarknad, kultur och servicetjänster. Jobben vi gör får kommunen att fungera och det är betydelsefullt för invånarna – och skapar meningsfullhet i vår arbetsvardag. Vi gör skillnad för människor dygnet runt, årets alla dagar. Vill du bli en del av vårt viktiga arbete? Välkommen med din ansökan! ARBETSUPPGIFTER Arbetet innebär att du utifrån genomförandeplaner hjälper brukare med service och personlig omvårdnad. Arbetsuppgifterna innebär att hjälpa till med olika insatser som t.ex. personlig hygien, överlämna medicin och utföra provtagning. Även andra arbetsuppgifter relaterade till arbetet kan förekomma. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är utbildad undersköterska och/eller har erfarenhet av att arbeta med äldre människor. Du är ansvarstagande, har ett tydligt förhållningssätt och kan jobba självständigt. Samarbete med andra är en viktig del av arbetet därför är god samarbetsförmåga en viktig egenskap hos dig som söker jobb hos oss. Du är trygg i dig själv och känner dig bekväm med att arbeta med personer som har ett stort behov av trygghet, kontinuitet och struktur. ÖVRIGT Vi har gjort ett genomtänkt val av kanaler för den här rekryteringen. Vi vill inte bli kontaktade av försäljare, vänligen respektera detta.
För Strömsunds kommun är målet enkelt – alla ska trivas, ha kul på jobbet och få möjlighet att utvecklas och växa med sina arbetsuppgifter. Våra chefer har det viktiga uppdraget att se till att vi alla känner oss delaktiga, respekterade och ansvarstagande på jobbet. Som kommun ansvarar vi bland annat för undervisning, vård och omsorg, samhällsbyggnad, arbetsmarknad, kultur och servicetjänster. Jobben vi gör får kommunen att fungera och det är betydelsefullt för invånarna – och skapar meningsfullhet i vår arbetsvardag. Vi gör skillnad för människor dygnet runt, årets alla dagar. Vill du bli en del av vårt viktiga arbete? Välkommen med din ansökan! Barn- kultur- och utbildningsförvaltningen söker specialpedagog till Förskolorna i Strömsund. I Strömsund finns det tre förskolor med sammanlagt tio avdelningar med barn i åldrarna 1-5 år. Som specialpedagog inom förskolan är du delaktig i hela förskolans verksamhet. ARBETSUPPGIFTER Specialpedagogen har det övergripande ansvaret för förskolornas specialpedagogiska arbete. Tillsammans med rektor och pedagoger skapar du förutsättningar för en hög måluppfyllelse. Vi utgår från barnens bästa och att varje barn ska få möjligheten att utvecklas utifrån deras egna förutsättningar. I uppdraget ingår att handleda arbetslagen i arbetet kring grupper och barn i behov av särskilt stöd. Ett syfte är också att öka pedagogernas kunskap om hur deras arbetssätt kan främja detta vilket ska synas genom att pedagogernas kunskap om att kartlägga, planera, dokumentera, följa upp och utvärdera särskilt stöd ökar. Genom stöd och handledning till pedagogerna bidrar du till att främja hälsa och lärande för barn i relation till lek, undervisning och styrdokument. I uppdraget ingår även att samarbeta med barn, vårdnadshavare och pedagoger och vara behjälplig vid upprättandet av exempelvis kartläggningar, extra anpassningar och handlingsplaner. Det kan även innebära att samverka med andra aktörer, ex. habiliteringen. Vid insatser kring enskilda barn kan det handla om att ge stöd och handleda vid kartläggning av behov och föreslå insatser. Detta sker i nära samarbete med berörda pedagoger/arbetslag samt rektor som leder och sätter ramar för insatserna. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är utbildad specialpedagog. Det är meriterande om du har erfarenheter av uppdraget sedan tidigare och har vana av kartläggningsverktyg samt är insatt och kan tillämpa styrdokumenten. Vi söker dig som är samarbetsvillig, utåtriktad och ansvarstagande. Du är intresserad av att utveckla dig själv och ditt sätt att arbeta och vågar tänka i nya banor och har förmåga att planera, genomföra och följa upp verksamheten. Du har grundläggande datorvana för att kunna använda de IT-verktyg vi har för undervisningen. ÖVRIGT Vi har gjort ett genomtänkt val av kanaler för den här rekryteringen. Vi vill inte bli kontaktade av försäljare, vänligen respektera detta.
Är du vår nya medarbetare till åkeriet vi har bedrivit åkeri verksamhet i Strömsunds Kommun i 50 år, och söker nu ytterligare 1-2 chaufförer till vår verksamhet. Arbetet består av miljö transporter, anläggningstransporter, tungtransporter samt kranbilar.
För Strömsunds kommun är målet enkelt – alla ska trivas, ha kul på jobbet och få möjlighet att utvecklas och växa med sina arbetsuppgifter. Våra chefer har det viktiga uppdraget att se till att vi alla känner oss delaktiga, respekterade och ansvarstagande på jobbet. Som kommun ansvarar vi bland annat för undervisning, vård och omsorg, samhällsbyggnad, arbetsmarknad, kultur och servicetjänster. Jobben vi gör får kommunen att fungera och det är betydelsefullt för invånarna – och skapar meningsfullhet i vår arbetsvardag. Vi gör skillnad för människor dygnet runt, årets alla dagar. Vill du bli en del av vårt viktiga arbete? Välkommen med din ansökan! Barn, kultur och utbildningsförvaltningen söker grundskollärare i årskurs 1-6 i till Grevåkerskolan I Hammerdal. Hammerdals rektorsområde ligger i den södra delen av Strömsunds kommun, 3,5 mil från kommunens centralort, Strömsund och 6 mil från Östersund. Grevåkerskolan är en grundskola med fritidshem, förskoleklass och åk 1-9. Skolan har ca 230 elever och ca 40 anställda och består av två byggnader, en byggnad med fritidshem, förskoleklass och åk 1-3 och en byggnad med åk 4-9. Vi jobbar aktivt med ett främjande och förebyggande elevhälsoarbete och vi har ett väl fungerande elevhälsoteam. ARBETSUPPGIFTER Vi söker dig som vill undervisa och fortsätta vårt arbete med skolans utveckling. Vi vill att du blir en del av det gemensamma arbetet där elevernas lärande står i fokus. Du kommer att ingå i ett arbetslag och självständigt samt tillsammans med andra planera, genomföra, dokumentera och utvärdera det pedagogiska arbetet. Samverkan med vårdnadshavare och samarbete med övrig personal är en viktig del av arbetet. För nyexaminerad lärare jobbar vi med mentorstöd. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är legitimerad lärare och har behörighet att undervisa i grundskolan, eller har kompetens som vi bedömer likvärdig. Tjänstens ämneskombinationer och omfattning anpassas efter vilka kompetenser du innehar. Tjänsten är vikariat med möjlighet till förlängning. Du är samarbetsvillig, öppen och lyhörd i mötet med andra. Som lärare ska du ha förmåga att ansvara, planera, genomföra och följa upp verksamheten. Du ska ha grundläggande datorvana för att kunna använda de IT-verktyg som vi använder i undervisningen. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. ÖVRIGT CV och personlig brev. Vi har gjort ett genomtänkt val av kanaler för den här rekryteringen. Vi vill inte bli kontaktade av försäljare, vänligen respektera detta.
För Strömsunds kommun är målet enkelt – alla ska trivas, ha kul på jobbet och få möjlighet att utvecklas och växa med sina arbetsuppgifter. Våra chefer har det viktiga uppdraget att se till att vi alla känner oss delaktiga, respekterade och ansvarstagande på jobbet. Som kommun ansvarar vi bland annat för undervisning, vård och omsorg, samhällsbyggnad, arbetsmarknad, kultur och servicetjänster. Jobben vi gör får kommunen att fungera och det är betydelsefullt för invånarna – och skapar meningsfullhet i vår arbetsvardag. Vi gör skillnad för människor dygnet runt, årets alla dagar. Vill du bli en del av vårt viktiga arbete? Välkommen med din ansökan! Teknik- och serviceförvaltningen söker lokalvårdare till område Hammerdal. ARBETSUPPGIFTER Som lokalvårdare kommer du främst att arbeta i kommunens lokaler i Hammerdal. Vi värdesätter god service- och samarbetsförmåga högt för att skapa en positiv och välfungerande arbetsplats där vi alla trivs och utvecklas. KVALIFIKATIONER Vi ser gärna att du har erfarenhet av lokalvård och att du trivs med att arbeta självständigt. Eventuella utbildningar inom lokalvård ses som meriterande, men det viktigaste är att du har rätt inställning och viljan att göra ett bra jobb. Du har B-körkort . ÖVRIGT Vi har gjort ett genomtänkt val av kanaler för den här rekryteringen. Vi vill inte bli kontaktade av försäljare, vänligen respektera detta.
Är du en målinriktad säljare med en stark drivkraft att skapa nya affärsmöjligheter? Vill du vara med och forma framtiden inom outsourcad verksamhet? Barona söker nu en engagerad Sales & Solution Manager som vill ta täten i att bredda vår kundportfölj genom att erbjuda våra tjänster inom outsourcing och servicedesk. Här får du chansen att göra verklig skillnad – och bli en nyckelperson i vår fortsatta tillväxtresa! Om Barona Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund men levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering. Om rollen Som Sales & Solutions Manager för affärsområdet Outsourcing blir ditt primära ansvar att driva nykundsförsäljning B2B och du kommer att vara en central del av vår fortsatta expansion. Ditt fokus kommer att ligga på att sälja tjänster inom outsourcad kundservice och servicedesk. Du säljer alltså en servicelösning där vi, Barona, tar ansvar för hela eller delar av kundens kundservice och/eller IT servicedesk. Hos oss hanterar du självständigt hela säljprocessen – från prospektering och kontakt med potentiella kunder, till kundmöten, framtagande av offerter, avtal, avslut och uppföljning. Självklart arbetar du strukturerat i vårt CRM system (Dynamics) med lead generering och uppföljning. Du arbetar nära ett SDR team men bör känna dig bekväm med att bygga din egna säljpipe. Vid behov deltar du på mässor eller andra event. Du rapporterar direkt till vår försäljningschef och arbetar nära Baronas Service Centers affärschef, kollegor inom sälj samt marknadsavdelningen. Vem är du? För att lyckas och trivas i rollen som Sales & Solutions Manager hos oss behöver du vara självgående, strukturerad och ha en naturlig förmåga att skapa förtroende. Du är en skicklig kommunikatör som bygger starka relationer med lätthet. Din entusiasm för att engagera och inspirera både kunder och kollegor är en viktig drivkraft för att vi tillsammans ska nå våra mål. Vi söker dig som har: Tidigare erfarenhet av att hantera hela säljprocessen inom B2B-tjänsteförsäljning, specifikt outsourcad kundservice eller servicedesk Relevant och personligt nätverk inom kundservice/outsourcing Gedigen erfarenhet av nykundsbearbetning, hantera verktyg såsom telefon, mail etc. Flytande i svenska och engelska Vad vi erbjuder Hos oss får du en unik möjlighet att växa med företaget och påverka både din egen och vår gemensamma utveckling. Förutom en konkurrenskraftig lön (fast + provision) erbjuder vi flexibla arbetstider, hybridarbete, friskvårdsbidrag och har självklart kollektivavtal med tillhörande försäkringar, föräldrapeng etc. Vi ser gärna att du utgår från Stockholm, Malmö eller Strömsund där vi har kontor. Vi tillämpar hybridarbete vilket möjliggöra en mix av arbete från kontor och hemifrån. Den kollegiala stämningen är god och vi hittar på roliga saker tillsammans. Vill du vara med och driva vår tillväxt? Ansök idag och bli en del av vårt fantastiska team! Start så snart som möjligt.
För Strömsunds kommun är målet enkelt – alla ska trivas, ha kul på jobbet och få möjlighet att utvecklas och växa med sina arbetsuppgifter. Våra chefer har det viktiga uppdraget att se till att vi alla känner oss delaktiga, respekterade och ansvarstagande på jobbet. Som kommun ansvarar vi bland annat för undervisning, vård och omsorg, samhällsbyggnad, arbetsmarknad, kultur och servicetjänster. Jobben vi gör får kommunen att fungera och det är betydelsefullt för invånarna – och skapar meningsfullhet i vår arbetsvardag. Vi gör skillnad för människor dygnet runt, årets alla dagar. Vill du bli en del av vårt viktiga arbete? Välkommen med din ansökan! Närvård Frostviken är en samarbetsorganisation mellan Strömsunds kommun och Region Jämtland Härjedalen. Syftet är att genom nära vård i samverkan under en gemensam nämnd åstadkomma en god kostnadseffektiv vård till befolkningen i Frostviken. ARBETSUPPGIFTER Arbetet innebär att du utifrån genomförandeplaner hjälper brukare med service och personlig omvårdnad. Arbetet sker i brukarens hem i ordinärt boende samt särskilt boende. Arbetsuppgifterna innebär att hjälpa till med olika insatser som t.ex. personlig hygien, städ, tvätt, enklare matlagning/värma mat, överlämna medicin, inköp, träning, socialt stöd, utevistelse med mera. Du har stort egenansvar i arbetet som du planerar tillsammans med kollegorna i din arbetsgrupp. KVALIFIKATIONER Vi ser gärna att du är utbildad undersköterska och/eller att du har erfarenhet av att arbeta med äldre människor eller människor med funktionsnedsättning. Du är ansvarstagande, har ett tydligt förhållningssätt och kan jobba självständigt. Samarbete med andra är en viktig del av arbetet därför är god samarbetsförmåga en viktig egenskap hos dig som söker jobb hos oss. Du är trygg i dig själv och känner dig bekväm med att arbeta med personer som har ett stort behov av trygghet, kontinuitet och struktur. Om du vill jobba i hemtjänsten och delar av omsorgen är körkort ett krav. ÖVRIGT Vi har gjort ett genomtänkt val av kanaler för den här rekryteringen. Vi vill inte bli kontaktade av försäljare, vänligen respektera detta.
Strömsund Hälsocentral välkomnar en distriktsläkare/specialist inom allmän medicin, som vill vara med och utveckla vår hälsocentral! Primärvården är inne i en spännande utvecklingsfas med fokus på nära vård och utveckling av distansoberoende vård. För att skapa bättre förutsättningar för samarbete har vi inrättat en ny gemensam organisation för primärvård och ambulanssjukvård: Nära vård. Utvecklingen innebär att vi lättare ska kunna arbeta tillsammans i multiprofessionella team som med förändrade arbetssätt mer utgår från människors behov och förutsättningar. Det finns ett stort fokus på att utveckla arbetet med omställningen till nära vård tillsammans med andra hälsocentraler, privata vårdgivare och kommunala verksamheter. Vi har en gemensam vision och mission att ge länets invånare och besökare en bättre hälsa och vård. Hälsocentralen med ca 5000 listade patienter har fräscha och ändamålsenliga lokaler. Här erbjuder vi såväl akuta som bokade mottagningsbesök. I anslutning till hälsocentralen ligger Närvårdsavdelningen (Näva), som vi driver tillsammans med kommunen. Vi som arbetar på hälsocentralen jobbar ständigt med att kunna erbjuda våra patienter den bästa vården och vi har patientens bästa i fokus. Vill du vara med på denna utvecklingsresa, bidra med din kompetens, utveckla vår hälsocentral och bli en del av vårt härliga team? Varmt välkommen med din ansökan! ARBETSUPPGIFTER Att arbeta som distriktsläkare/specialist inom allmän medicin hos oss innebär att du bedömer, utreder, behandlar och ger råd till patienter i primärvården, med olika typer av besvär och problematik. Du arbetar med hälsofrämjande arbete, gruppverksamhet och du samarbetar med övriga professioner på hälsocentralen utifrån evidensbaserade metoder. Vi arbetar aktivt för att utveckla våra behandlingsinsatser, för goda levnadsvanor och för att förebygga långtidssjukskrivningar och främja snabb återgång till arbetet. Vi arbetar med rätt använd kompetens, RAK, där du som distriktsläkare deltar i arbetet med att ta fram arbetsformer för att just din kompetens används på bästa sätt för våra patienter. KVALIFIKATIONER Vi söker dig med specialistkompetens i allmänmedicin med svensk legitimation och god förmåga att kommunicera på svenska i tal och skrift. Du har svenska språkkunskaper motsvarande minst nivå C1 enligt Europarådets nivåskala. Du tycker om att jobba i team tillsammans med andra professioner, nära patienten och vill gärna bidra i utvecklingen av verksamheten. Som person ser vi att du är positiv, ödmjuk, har en god initiativförmåga och föredrar att arbeta lösningsorienterat. Därtill ser vi gärna att du har ett strukturerat, flexibelt arbetssätt och är öppen för förändringar inom verksamhetsområdet. Vidare uppskattar du och förstår värdet i att samarbeta, men tar även ansvar och arbetar självständigt när detta krävs. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. För tjänsten är det önskvärt körkort B. ÖVRIGT Din ansökan ska innefatta ett strukturerat CV. Nedanstående dokument ska bifogas till din ansökan: • Intyg om läkarexamen från det eller de lärosäten där läkaren har fullgjort sin grundutbildning. Detta gäller även läkare utbildade inom annat EU-land och i land utanför EU. • Legitimationsbevis från Socialstyrelsen. • Specialistkompetensbevis från Socialstyrelsen. • Dokumenterad handledarutbildning • Om aktuellt intyg om akademisk grad, exempelvis medicine doktor eller docent, samt datum för disputation och titel på avhandlingen. • Om tillämpligt fullständigt uppdaterad publikationslista. • Intyg/dokumentation om undervisningserfarenhet och eventuellt andra pedagogiska meriter. • Eventuellt ytterligare dokumenterad meritering avseende exempelvis klinisk kunskap/erfarenhet, kliniskt utvecklingsarbete, ledningserfarenhet och annat som den sökande vill framhålla som meriterande för den sökta befattningen. Kontroll av läkarlegitimation och specialistbevis kommer att ske via IVO och HOSP.
Bussförare till vår depå i Hoting Välkommen att söka jobbet som Bussförare på Connect Bus depå i Hoting. Vi söker heltidsanställda. Om jobbet På Connect Bus spelar vi en avgörande roll i att främja hållbarhet och tillväxt samtidigt som vi ger värdefulla samhällstjänster. Genom att erbjuda kollektivtrafik möjliggör vi daglig pendling, skolskjutsar och färdtjänstresor för tusentals människor varje dag. Som en del av vårt team får du möjlighet att vara med och forma framtidens hållbara samhälle samtidigt som du deltar i vår spännande tillväxtresa. Som bussförare kommer du att vara ansiktet utåt för vårt företag med det yttersta ansvaret för våra resenärers välbefinnande ombord. Din huvudsakliga uppgift kommer att vara att köra bussen enligt schemalagda rutter och tidtabeller, samtidigt som du ger en hög nivå av kundservice och säkerhet för alla ombord. Om dig Som person har du inte bara den nödvändiga tekniska kompetensen för att köra bussen, utan också den rätta inställningen och engagemanget för att ge våra passagerare den bästa möjliga resan varje dag. Du älskar att köra buss och har en utmärkt körförmåga, är bekväm med att hantera stora fordon och har en utmärkt säkerhetsmedvetenhet. Du är vänlig och hjälpsam med goda kommunikationsförmågor. Din förmåga att agera självständigt och hantera stressiga situationer är avgörande för resenärens upplevelse ombord. Ditt team På Connect Bus är vi stolta över vårt engagerade och dynamiska team som arbetar tillsammans för att säkerställa en smidig och pålitlig kollektivtrafik för våra resenärer. Vi värnar om alla våra medarbetare och tror på styrkan i samarbete och gemensamt ansvarstagande. Vi strävar alltid efter att skapa en positiv och stödjande arbetsmiljö där varje medlem i teamet känner sig sedd, uppskattad och respekterad. Kvalifikationer och färdigheter Du har goda kunskaper i Svenska i både tal och skrift Du har körkort med D – Behörighet Du har YKB för buss Du har digitalt färdskrivarkort Anställningens omfattning Anställningsform: Tillsvidare Omfattning: Heltid Ansökningsperiod Skicka in din ansökan senast 27 juni, vi kommer att behandla inkomna ansökningar efter hand, så du behöver inte vänta till sista ansökningsdag. Ansökan via mail/kontaktperson Din ansökan skickas till [email protected] Bifoga CV och Personligt Brev. Om oss Connect Bus är ett av Nordens ledande företag för persontransporter i den allmänna kollektivtrafiken! Vi erbjuder ett brett utbud av transportlösningar, inklusive linjebussar, flexlinjebussar och fasta fordon för färdtjänst och skolskjutstrafik. Med över 3 700 medarbetare och en imponerande flotta på över 2 700 fordon, spridda över 64 depåer, är vi stolta över att vara den tredje största kollektivtrafikoperatören i Norge och den femte största i Sverige! Vårt team består av högt kvalificerade och erfarna individer, som arbetar tillsammans för att säkerställa högsta kvalitet och tillförlitlighet i alla våra tjänster. På Connect Bus är det viktigt att varje anställd delar vår vision och våra värderingar. Med visionen att leda omställningen till hållbart resande genom innovation och engagerade medarbetare, strävar vi efter att skapa en arbetsmiljö där varje individ känner sig delaktig och engagerad i att uppnå våra gemensamma mål. Vår värdegrund: Ansvarstagande: Vi tar hand om människor och miljö genom säkra och hållbara prioriteringar Engagerade: Vi utför vårt arbete med stolthet och löser dagens och morgondagens utmaningar Inkluderande: Vi har plats för alla och skapar tillsammans de bästa upplevelserna och resultaten
Välj ett jobb för att visa detaljer