Produktionsmedarbetare Vestre

Om tjänsten Vestre Production AB i Torsby har investerat i en ny kantpressmaskin och behöver utöka sitt operatörs team. Du kommer att tillhöra ett team som ansvarar för plåtbearbetning av förädlade ståldetaljer som är en betydelsefull process för kvalitén av Vestres hållbara utemöbler. Teamet ansvarar tillsammans för kantpressning, valsning och rörbockning. Ni arbetar vid olika maskiner där ni riggar, lägger upp program och kvalitetssäkrar processen. Du kommer att tillhöra ett välfungerade och lättsamt team som har en stolthet för Vestres produktion och som tar ansvar för sin arbetsplats. Målet inom Vestre är att skapa en inkluderande arbetsplats med stora möjligheter att kunna utvecklas i självgående team. Stort fokus ligger på säkerhet, hälsa, miljö samt kvalitet och leverans. Dina arbetstider är 2-skift och Vestres utökade behov är en heltidstjänst tillsvidare. Du arbetar i Vestres fina produktionsanläggning i Torsby. I din roll som produktionsmedarbetare på Vestre kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära: - Kantpressnig - Valsning - Problemlösning - Kvalitetskontroll - Teamarbete Om dig Då du är praktiskt lagd har du lätt för att lära dig nya arbetsuppgifter, du är intresserad av produktion och har en god problemlösningsförmåga. Du är en målmedveten och resultatorienterad person som är drivande samtidigt som du har eftertanke med högt kvalitetstänkt och noggrannhet. Att säkerställa mått och kvalité längs processen är en självklarhet för dig. Vidare är du lättlärd med en vilja att lära och utvecklas, du är en enkel och positiv person som trivs med att arbeta självständigt och vara en del av ett arbetslag där du bidrar till arbetsglädje. Du är en lojal person med hög arbetsmoral som förstår vikten av att vara närvarande och nå produktionsmål i en produktionsverksamhet. Att ta initiativ, visa nyfikenhet, intresse och engagemang för ditt arbete är naturligt för dig. Viktigt för tjänsten är: - Praktiskt förmåga och intresse för produktion - Ansvarstagande - Lagspelare - Kvalitetsmedveten - Ritningsläsning eller god förmåga att lära sig Om Vestre Vestre är en av Europas mest framgångsrika tillverkare av sociala och hållbara utemöbler. Vi arbetar tillsammans med välkända skandinaviska designers och har mottagit ett brett utbud av designpriser. All produktion sker i Skandinavien baserad på förnybar energi och hållbara material. Vi siktar på att bli erkända som världens mest hållbara möbeltillverkare. På Vestre tror vi att var och en av oss kan rädda världen. Lite grann. Vestre har huvudkontor i Oslo, produktion i Torsby och Magnor samt försäljningskontor i Stockholm, Berlin, London, New York, Austin och Los Angeles. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Mattias Olsson, 073- 684 72 97, [email protected] Frida Wiman, 073 – 684 72 24, [email protected] Välkommen med din ansökan!

2 april 2024
Sista ansökan:
2 maj 2024
Jobba Hemma

Sök jobbet som säljare på Rojdix för att jobba hemma! Pratar du flytande svenska & vill jobba hemma? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba hemma. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Garantilön & provision ∙ Jobba hemma/på våra kontor ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Har dator, internet & headset

29 mars 2024
Sista ansökan:
28 april 2024
Undersköterskor till hemtjänsten

Sunne i Värmland är platsen där modet växer, livet är enkelt och allting är möjligt. Här finns ett rikt föreningsliv där du kan utöva dina intressen. På fem minuter tar du dig mellan spabesöket, shoppingen, skogspromenaden, teatern, badet, golfrundan, skidåkningen eller vad du nu väljer. Kommunen är känd för sina många arrangemang, sin berättartradition och ett varierat näringsliv med små och medelstora företag. Välkommen! Läs mer om Sunne på sunne.se Beskrivning Sunne kommun söker undersköterskor till hemtjänsten för arbete inom Kommunen. För närvarande har vi vakanta tjänster både i centra Sunne och ytterområdet.  Arbetsuppgifter Som undersköterska hos oss ger du service och personlig omvårdnad i den enskildes hem. Arbetet innefattar också delegerade hälso- och sjukvårdsuppgifter. Vi vill att du har tydlig kundfokus och kan förhålla dig på ett sätt som är anpassat utifrån situationen. Att arbeta i hemtjänsten innebär stort eget ansvar och initiativförmåga. Vi lägger stor vikt vid bemötande, samarbetsförmåga, flexibilitet och ansvarstagande i kontakten med våra kunder. Kvalifikationer Vi söker dig som har en godkänd undersköterska/omvårdnadsutbildning enligt gymnasieskolan eller annan utbildning som bedöms likvärdig. Goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift är ett krav. Du skall ha vana att dokumentera, erfarenhet av procapita är meriterande. Giltigt B-Körkort är ett krav. Övrigt Inom hemtjänsten arbetar vi med att samplanera över gränser och att medarbetare hjälps åt vilket innebär att arbete inom andra hemtjänstgrupper kan vara aktuellt på vissa arbetspass. De vakanta tjänsterna är både tillsvidareanställningar och visstidsanställning. Rekrytering sker löpande under ansökningstiden. Sunne kommun tillämpar på den här tjänsten årsarbetstid. Arbetstid: Tjänstgöring enligt schema - dag, kväll och helg. Sunne kommun tillämpar parfym och tobaksfri arbetstid. Sunne kommun tar emot ansökningar via länken i annonsen och meddelande om tjänsten ges via din inloggning i systemet. Vi undanber oss vänligt men bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

25 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
INTRESSEANMÄLAN SUNNE

Om företaget Är du rätt person men har ännu inte hamnat på rätt plats? Har du värdefulla kompetenser, erfarenheter eller en härlig personlighet som du tror kan gynna ett arbetslag? Du har letat efter jobb som du tror skulle passa dig, men har ännu inte hittat något med det där lilla extra? Vi hjälper dig gärna med det! Vi på Industrisupport jobbar med många företag som ständigt söker personal i Sunne. Just dina egenskaper kan därför vara kanonvärda för några av dessa tjänster. Genom att lämna in en intresseanmälan nedan kommer vi hjälpa dig att matcha dina kompetenser med lediga jobb i Sunne. Skulle vi finna en eller flera tjänster som vi tror har det där lilla extra för dig så hör vi av oss! Om Industrisupport Industrisupport är sedan 1999 ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag med kunder och kontor på flera orter. Vi rekryterar och bemannar inom olika yrkesområden och jobbar med långa kontrakt på både kollektiv- och tjänstemannasidan. Många gånger kan ett uppdrag leda till en tillsvidareanställning hos kunden. Vi har kollektivavtal, försäkringar, företagshälsovård och friskvårdsbidrag och vi ser till att människor får sin personliga utveckling i arbetslivet. När du nu söker jobb hos oss är det viktigt att du i din CV bara tar med de referenser som du pratat med och som vet om att de finns med i din ansökan. Alla är välkomna att söka, men undvik information om etniskt ursprung, politiska åsikter, religiös eller filosofisk övertygelse, medlemskap i fackförening, hälsa eller sexuella läggning i din ansökan. Varmt välkommen till oss på Industrisupport!

20 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Sommarvikarier behandlingspersonal till Nytida Gylleby, Sunne

Nu söker vi på Nytida Gylleby behandlingshem i Sunne vikarier som behandlingspersonal, både inför kommande sommar men även vikarier som är tillgängliga tidigare under våren för jobb vid behov. Vi erbjuder en givande arbetsplats, ett utvecklande jobb där du gör skillnad, fortbildningar och flera förmåner. Om oss Nytida Gylleby behandlingshem bedrivs utifrån de två olika tillstånden HVB och viss annan heldygnsvård. Vi erbjuder behandling och omsorg för kvinnor och män över 21 år med psykiska diagnoser och/eller samsjuklighet. På behandlingshemmet finns två enheter fördelat på 40 vårdplatser; en större enhet med 28 platser och en mindre enhet med 12 platser. Den mindre enheten har högre personaltäthet och är därmed anpassad för personer med ett större psykiatriskt och ibland fysiskt vårdbehov. De metoder som används i behandlingsarbetet i tillägg till medicinsk och KBT-terapeutisk behandling är bland annat återfallsprevention, ESL, ADL-träning etc. Vår målsättning är att hjälpa till att ge varje person de individuella verktyg och strategier som denne behöver för att leva ett meningsfullt liv. Bland våra medarbetare finns olika kompetenser och bred erfarenhet av att arbeta med psykisk ohälsa och samsjuklighet. Våra arbetstider är förlagda till både dagtid, kvällstid, helger och natt. Om rollen Hos oss på Nytida Gylleby får du möta människor som har olika behov av stöd och omsorg. Arbetet handlar om att stötta och motivera vuxna med psykiska diagnoser, psykosocial problematik, missbruk eller en kombination av detta till ett bättre liv. Som vikarie hos oss är du även ett stöd i behandlingsarbetet. Tillsammans med klienterna gör vi aktiviteter så som att laga mat, städa, gå på utflykter, träna, samtala, motivera och mycket mer. Dokumentation är en naturlig del i arbetet. Du vill också lära känna, förstå och vara en del av andra personers liv och göra skillnad på riktigt. Under sommaren behöver man vara tillgänglig under månaderna juni-augusti, och man kommer då att gå på schema istället för ordinarie personal under deras semester. Det finns möjlighet till både deltid- och heltidsarbete, samt dag, kväll och natt. Din erfarenhet och kunskap Du som söker till oss behöver: lockas av ett arbete som är varierat och ha intresse av psykiatrisk vård och socialt arbete. .. tycka om att möta människor som befinner sig i olika livssituationer. vara en trygg, lyhörd och närvarande person som vågar ta ansvar. trivas med att jobba i team och stötta dina kollegor. Vi ser gärna att du är utbildad undersköterska, behandlingsassistent eller motsvarande, eller har erfarenhet av arbete inom vård och omsorg, psykiatri och/eller missbruksvård sedan tidigare. Detta är dock inget krav som vikarie då vi utöver utbildning lägger stor vikt vid personlig lämplighet, intresse och mognad. Du delar med dig av dina kunskaper och erfarenheter till dina kollegor och ser som självklart att bidra till ett positivt arbetsklimat. I övrigt har du körkort, god datorvana samt goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift. Du behöver också kunna lämna in 2 olika registerutdrag från polisen där domar 5 år tillbaka i tiden tas i beaktande. Till dig från oss... - Fortbildningstillfällen - Kollegial handledning - Förmånsportal med rabatter och förmåner - Kollektivavtal - Chefer och behandlingssamordnare nära dig i ditt jobb - Tydliga arbetssätt och rutiner - Genuina möten och erfarenheter som rustar dig för framtiden Inom Nytida är vi i ständig utveckling. Hos oss kan du växa som person samtidigt som du gör skillnad för andra. Vårt arbetssätt följer Nytidas ramverk för pedagogik, och vår kultur genomsyras av våra värderingar - respekt, ansvar, enkelhet och kunskap. Övrigt Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Anställningsform: Vikariat med timlön/månadslön och/eller särskild visstidsanställning Tillträdesdatum: Efter överenskommelse Sista ansökningsdag: Intervjuer görs löpande under våren. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta oss. Verksamhetschef: Elizabeth Axelsson Lilja, tel nr 0565-102 30 el 070-301 25 97 [email protected] Enhetschef: Petra Möörk, tel nr 0565-102 30 el 072-454 08 53 [email protected] Ansökan Om du vill veta mer om hur det är att jobba på Nytida så läs gärna mer och träffa några av våra medarbetare här (https://team.nytida.se/). Vi hoppas att du tycker att det låter spännande och att du är nyfiken på att veta mer om oss. Ansöker gör du genom att klicka på "Skicka ansökan" och fylla i dina uppgifter. Vi rekommenderar dig att söka så snart som möjligt då vi gör urval och intervjuer löpande. Välkommen med din ansökan! Nytida ger stöd till barn, unga och vuxna för hela livets behov inom funktionsnedsättning och psykosocial problematik. Vi erbjuder boende, daglig verksamhet, stöd till individ och familj samt skola på cirka 400 enheter runt om i landet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje persons livskvalitet och trygghet i fokus. Nytida ingår i företagsgruppen Ambea. www.nytida.se (http://www.nytida.se/)

18 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Servering och bar

Om jobbet Restaurang Tigris erbjuder pizza, kebab, sallad och mycket mer. Vi söker nu en självgående servitör/servitris för att förstärka vår restaurang. Tidigare erfarenhet av restaurang är meriterande. Som Servitris/Servitör hos oss arbetar du hela tiden för att få våra gäster att känna sig välkomna och uppmärksammade. Du är en positiv person som gillar att arbeta i ett högt tempo. Du är serviceminded och positiv som person. Du är nyfiken på att lära Dig och utvecklas. Arbetsuppgifter Du kommer att ta hand om våra gäster på bästa sätt var den person som möter våra gäster. Bordsservering, avdukning av bord, disk och städ. Arbete i kassa. Arbete i bar, servera dryck. Schemat är varierat med dag/kväll/helgpass. I din ansökan bifogar du ditt CV och ditt personliga brev där du berättar om dig själv. Ring gärna om Du vill veta mer om tjänsten eller presentera Dig själv. Tillträde till tjänsten sker omgående.

7 mars 2024
Sista ansökan:
1 maj 2024
Sommarvikarie hemstäd/lokalvård

Vi söker efter semestervikarier som kan täcka upp och arbeta extra hos oss under sommaren 2024. Det är arbete hos våra hemstädskunder och en del företagskunder. Vi söker dig som är intresserad av en timanställning och kan arbeta framför allt veckorna 26–33, samt hoppa in där behovet finns övriga veckor. Om du trivs, har viljan och vill fortsätta utvecklas med oss finns det goda möjligheter att förlänga sin anställning. Att arbeta inom hemstädning betyder att vi städar alla möjliga olika hem. Hos både äldre, unga och barnfamiljer och alla med olika behov. Vi levererar högsta kvalitet på städning och du kommer få en grundutbildning i vår städning och rutiner. Information om de olika uppdragen, checklistor mm kommer alltid finnas tillgängligt. Vi söker en härlig medarbetare som kan arbeta ensam men som också trivs att arbeta i team. Du kan se kundens behov och ge dem en härlig känsla av nystädat. Du är anpassningsbar och serviceinriktad. Arbeta flexibla arbetstider måndag-fredag.

7 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Sunne krog och bowling söker Kock

Beskrivning Vi vill bli världens ledande campingkedja genom att fokusera på innovation, hållbarhet och datadrivna gästinsikter. Därför vill vi att alla våra anställda ska drivas av att skapa mervärde, inte bara för våra gäster men även för varandra. En yrkesgrupp som vi värderar väldigt högt när det kommer till att skapa mervärde och kundnöjdhet är våra kockar som därmed är en oerhört viktig del i vår säsongsbemanning.   Vad ska göras? Som Kock har du din främsta arbetsplats på  Sunne Krog och Bowling. I arbetet ingår tillagning av maträtter, servering och försäljning av dryck. I rollen ingår även hantering av varuleveranser, disk och städ.  Vem söker vi?  Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta inom restaurang tidigare och har goda kunskaper i haccp. Om du har genomfört en utbildning inom hotell- och restaurang ser vi det som meriterande, men det är inget krav. Vi lägger stor vikt vid personlighet och ser fram emot att få in nya kollegor med ett genuint intresse för vår matlagning. - Vi vill att du ska kunna vara positiv i stressiga situationer, ha förmågan att anpassa dig när saker ändras snabbt och vi tror att det är viktigt att du känner trygg i dig själv. - Vi arbetar efter tydliga rutiner, vilket är något du uppskattar. - Vi ser gärna att du har god struktur i ditt arbete, och håller ordning och reda runt omkring dig. - Vi ser gärna att du tycker om att bjuda på dig själv, har humor och ser teamet framför jaget. Vidare behöver du kunna kommunicera utan svårigheter på svenska.   Vad erbjuder vi? Vi erbjuder dig en arbetsplats med omtänksamma kollegor. Kollegor som gärna bjuder på både kloka råd och goda skratt. Vi är ett starkt team och vill fortsätta utvecklas med fler stjärnor som vill vara med och bygga vår framgångssaga. Är du vår nästa stjärnrekrytering? Vad är villkoren? Vi söker medarbetare till vår sommarsäsong. Omfattningen av anställningarna varierar, men du kommer garanteras mellan 20-40 h/vecka. Arbetstiderna varierar och inkluderar även tidiga morgnar, kvällar och helger. Lönen följer hotell- och restaurangfackets kollektivavtal. Hur ansöker jag? Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan omgående.  Varmt välkommen med din ansökan redan idag.   First Camp är Skandinaviens ledande campingkoncern med totalt 70 destinationer i Sverige, Danmark och Norge. Vi är inne i en spännande tillväxtfas och har genom organisk tillväxt och ett stort antal förvärv gått från drygt 100 MSEK i omsättning 2016 till nu över 1 000 MSEK ett normalår. Vi är ett stort team med över 1500 medarbetare som brinner för våra gästers upplevelser och som strävar mot att bygga världens ledande campingkedja.

5 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Farmaceut

Vi är din perfekta match! Har du intresse för området farmaci i kombination med rådgivning? Då har vi en match! Nu har vi en möjlighet för dig som engagerad farmaceut att bli en del av vårt team. Vi söker efter dig som har förmågan att se till varje individs behov och som med service och omtanke har ambitionen att bygga långsiktiga relationer med våra kunder. Om rollen Som farmaceut på vårt apotek Stjärnan kommer du arbeta tillsammans med dina kollegor med rådgivning och försäljning av våra produkter och läkemedel. Som farmaceut förväntas du agera med omtanke och engagemang där du sätter kunden i centrum på riktigt och aktivt bidrar till en förstärkt kundupplevelse. I den här rollen kommer du utefter verksamhetens behov även ha möjlighet att arbeta omväxlande med orderberedning. Det innebär att du möter kunden via apoteket.se där du gör den farmakologiska kontrollen av inkommande order. Du sitter lokalt på vårt apotek och arbetar för e-apoteket i Eskilstuna. Detta ger dig möjlighet till kompetensutveckling, variation och flexibilitet i ditt arbete. Till dig som farmaceut på Apoteket vill vi erbjuda en plattform där du kan utvecklas. Precis som du förväntas bygga en långsiktig relation med dina kunder vill vi göra det samma med dig. Hos oss har du möjlighet att växa som individ i roller som t.ex. läkemedelsansvarig, säljledare, specialistapotekare eller varför inte en roll som apotekschef? Dina huvudsakliga arbetsområden - Arbeta aktivt i dina kundmöten för att skapa mervärde genom rådgivning och sambandsförsäljning - Bidra till att vi når våra mål gällande patientsäkerhet, kvalitet och försäljning - Aktivt bidra till att stärka ditt team genom att dela med dig av både kunskaper och erfarenheter - Hålla dig uppdaterad på våra kampanjer och bidra till att vi når framgång i dem - Hålla dig uppdaterad och påläst om nytt sortiment för bästa kundvård - Utföra farmakologiska kontroller av inkommande onlinebeställningar Dina kompetenser För den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare med ett genuint intresse för farmaci och läkemedelsanvändning. - Du är serviceinriktad med ett genuint intresse för kundmöten och har erfarenhet av att arbeta med rådgivande försäljning - Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på utmaningar som uppstår - Du har god samarbetsförmåga där du bidrar att skapa ett välfungerande team - Du håller dig uppdaterad på omvärldsförändringar kopplade till farmaci- och läkemedelsfrågor - Du har erfarenhet av att arbeta med omtänksam merförsäljning ur ett serviceperspektiv När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss istället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Arbetstiderna för denna tjänst ligger inom ramen för det lokala apotekets öppettider: vardagar 09-18, lördagar 09-14 samt söndagar 11-14. Välkommen till Apoteket!

28 februari 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Vindkraftstekniker Rottneros

It takes the brightest minds to be a technology leader. It takes imagination to create green energy for the generations to come. At Siemens Gamesa we make real what matters, join our global team. Siemens Gamesa has a vision for renewable energy: we believe in the power of nature and technology. Help us to be ready to face the energy challenges of tomorrow and make a green footprint – join the team in creating a better future for us on our planet. We focus on hiring the best people, wherever they may be in the world. We pride ourselves on the flexibility we offer to our employees and are committed to building a workforce that can grow with the company. Siemens Gamesa is an equal opportunity employer. We celebrate diversity and are committed to creating an inclusive environment for all employees. In our culture of trust, we focus on empowerment, diversity and continuous learning. Valuing our people is what makes us one global team, with our colleagues’ safety at the heart of our organization How to contribute to our vision We are now recruiting two Service Technicians to projects in Dalsland and Värmland, Sweden. We are looking for someone who would appreciate to work primarily on our new sales success SG 5.X, but also on other different turbine types. As a Service Technician you will perform troubleshooting, maintenance and inspections on the customers wind turbine sites. Some of your key tasks will include but not be limited to: The main tasks of the service technician are to perform mainly pre-defined technical tasks, for example, basic commissioning of products and systems, integration of components to a system, basic engineering, maintenance jobs, and support customers remotely and onsite. As a service technician you will perform work task assigned by Site Lead and execute scheduled and corrective maintenance on windfarms with main focus on wind turbines and related equipment. The service technician will plan their own work and transportation within the assigned task and responsible for reporting the completed work, time used for the task, problem/fault/issues found while working in the sites. This position provides the opportunity to make use of your knowledge within electricity and mechanics where you independently can solve problems on site to ensure high operational reliability and provide excellent service to our customers. Ensuring that on-site work is always carried out with safety as the highest priority. For electrical work, we work according to the Swedish electrical standard (SS-EN 50110-1). What you need to make a difference Passion for renewable energy and a sense for the importance to lead the change. We are also looking for; A candidate that is comfortable working at high altitudes and should have thorough and have a high safety awareness. Driving license is a requirement in the service and you shall be flexible and prepared to travel as our customers wind farms are spread over a large geographical area. Additionally, you should be able to communicate in both Swedish and English. The ideal candidate has good computer skills, experience in wind power, electricity, mechanics and/or hydraulics. As a person, you are enterprising and customer-focused with a high sense of service. We believe that you have a genuine technical interest, like to learn new things and to solve problems independently as well as in teams. In return of your commitment we offer you… Become a part of our mission for sustainability: Clean energy for generations to come. We are a global team of diverse colleagues who share a passion for renewable energy and have a culture of trust and empowerment to make our own ideas a reality. We focus on personal and professional development to grow internally within our organization. Siemens Gamesa offers discounted fitness conditions and other benefits. Empowering our people https://www.siemensgamesa.com/sustainability/employees How do you imagine the future? https://youtu.be/12Sm678tjuY Our global team is on the front line of tackling the climate crisis, reducing carbon emissions – the greatest challenge we face. We believe diversity creates more opportunity for success. That’s why we recruit great minds from all walks of life: it doesn’t matter the gender, age, ethnic background, sexual orientation or disability. Our main aim is to find people from around the globe who can contribute to world-changing technology. Selection is made on an ongoing basis for the position and we are happy to see that you apply today. Your application consists of your CV and a letter in which you justify why you want to become our new colleague. In accordance with AFS 2005:06 and 2019:3, Siemens Gamesa Renewable Energy will carry out a medical examination for height work on the final candidates in the process. If you have specific questions about the position, please contact the Hiring Manager Niklas Hansson, [email protected] For further information regarding the recruitment process, please send the primary recruiter, Andreas Lindin, an email via [email protected]. Please mention the Job ID in the email. We kindly draw your attention to the fact that this email may NOT be used for sending applications or CVs for evaluation. To get in contact with local union representatives: [email protected] Siemens Gamesa is an equal opportunity employer and maintains a work environment that is free from discrimination and where employees are treated with dignity and respect. Employment at Siemens Gamesa is based solely on an individual's merit and qualifications, which are directly related to job competence. Siemens Gamesa does not discriminate against any employee or job applicant on the basis of race, ethnicity, nationality, ancestry, genetic information, citizenship, religion, age, gender, gender identity/expression, sexual orientation, pregnancy, marital status, disability or any other characteristic protected by applicable laws, rules or regulations. We adhere to these principles in all aspects of employment, including recruiting, hiring, training, compensation, promotion and benefits.

12 februari 2024
Sista ansökan:
30 april 2024