Lingon söker säljare

Lingon startades under 2017 och är i dagsläget Sveriges största virtuella mobiloperatör med över 20000st+ befintliga mobil kunder. Vi har under 2022 breddat vårt utbud med att utöver mobilabonnemang börja erbjuda våra kunder elavtal till förmånliga priser. Vi söker därför dig som har glimten i ögat och gillar att jobba i högt tempo. Jobbet passar dig som är tävlingsinriktad och drivs av att bli bäst och tjäna mycket pengar! Dina arbetsuppgifter går ut på att sälja Lingons abonnemang till konsumenter du träffar ute på torg , gator , festivaler och marknader runtom i Sverige. Arbetet är på resande fot och Lingon står för hotell och resekostnader under arbetsveckorna. Vad vi erbjuder dig: # Höga provisioner på egen försäljning # Heltidstjänst i ett snabbväxande företag med stora möjligheter att klättra # Garatilön Vad vi förväntar oss av dig: # Du är lösningsorienterad och har en positiv inställning # Du är taggad och är inte rädd för att prata med människor. # Du är ansvarsfull och sköter tider # Du kan jobba på resande fot måndag - fredag # Du har en vinnarskalle och vill bli bäst på det du gör! Om jobbet: Arbetsplatsen är events runtom i hela Sverige. Arbetstider: 09.30-19.00 Vi rekryterar löpande så tjänsten kan tillsättas omgående om du är rätt kandidat.

18 mars 2024
Sista ansökan:
17 april 2024
På jakt efter en tryckare till Sunne

Om företaget Vår kund som är ett tryckeri är nu på jakt efter en tryckare. Dina arbetsuppgifter Arbetsuppgifterna består av att planera och sköta tryckeriproduktionen och hela tiden se till att slutresultatet blir det som kunderna har beställt och efterfrågar. Din profil För att passa i den här rollen har du en djup och bred kunskap inom tryckeribranschen. Vi söker först och främst dig som är kunnig inom flexoproduktion men även andra praktiska kunskaper och erfarenheter inom tryckeri är av intresse. Om Industrisupport Det här är en direktrekrytering, vilket innebär att du från första dagen får en anställning hos kundföretaget. Om du har frågor får du gärna ställa dem till ansvarig rekryterare på Industrisupport (se kontaktuppgifter nedan). Urvals- och drogtester kan förekomma i rekryteringens slutskede. Vi jobbar med löpande urval i rekryteringsprocessen så passa på att söka tjänsten redan idag. Industrisupport är sedan 1999 ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag med kunder och kontor på flera orter. Vi rekryterar inom olika yrkesområden. Alla är välkomna att söka, men undvik information om etniskt ursprung, politiska åsikter, religiös eller filosofisk övertygelse, medlemskap i fackförening, hälsa eller sexuella läggning i din ansökan. Varmt välkommen till oss på Industrisupport!

18 mars 2024
Sista ansökan:
31 mars 2024
Sommarvikarier behandlingspersonal till Nytida Gylleby, Sunne

Nu söker vi på Nytida Gylleby behandlingshem i Sunne vikarier som behandlingspersonal, både inför kommande sommar men även vikarier som är tillgängliga tidigare under våren för jobb vid behov. Vi erbjuder en givande arbetsplats, ett utvecklande jobb där du gör skillnad, fortbildningar och flera förmåner. Om oss Nytida Gylleby behandlingshem bedrivs utifrån de två olika tillstånden HVB och viss annan heldygnsvård. Vi erbjuder behandling och omsorg för kvinnor och män över 21 år med psykiska diagnoser och/eller samsjuklighet. På behandlingshemmet finns två enheter fördelat på 40 vårdplatser; en större enhet med 28 platser och en mindre enhet med 12 platser. Den mindre enheten har högre personaltäthet och är därmed anpassad för personer med ett större psykiatriskt och ibland fysiskt vårdbehov. De metoder som används i behandlingsarbetet i tillägg till medicinsk och KBT-terapeutisk behandling är bland annat återfallsprevention, ESL, ADL-träning etc. Vår målsättning är att hjälpa till att ge varje person de individuella verktyg och strategier som denne behöver för att leva ett meningsfullt liv. Bland våra medarbetare finns olika kompetenser och bred erfarenhet av att arbeta med psykisk ohälsa och samsjuklighet. Våra arbetstider är förlagda till både dagtid, kvällstid, helger och natt. Om rollen Hos oss på Nytida Gylleby får du möta människor som har olika behov av stöd och omsorg. Arbetet handlar om att stötta och motivera vuxna med psykiska diagnoser, psykosocial problematik, missbruk eller en kombination av detta till ett bättre liv. Som vikarie hos oss är du även ett stöd i behandlingsarbetet. Tillsammans med klienterna gör vi aktiviteter så som att laga mat, städa, gå på utflykter, träna, samtala, motivera och mycket mer. Dokumentation är en naturlig del i arbetet. Du vill också lära känna, förstå och vara en del av andra personers liv och göra skillnad på riktigt. Under sommaren behöver man vara tillgänglig under månaderna juni-augusti, och man kommer då att gå på schema istället för ordinarie personal under deras semester. Det finns möjlighet till både deltid- och heltidsarbete, samt dag, kväll och natt. Din erfarenhet och kunskap Du som söker till oss behöver: lockas av ett arbete som är varierat och ha intresse av psykiatrisk vård och socialt arbete. .. tycka om att möta människor som befinner sig i olika livssituationer. vara en trygg, lyhörd och närvarande person som vågar ta ansvar. trivas med att jobba i team och stötta dina kollegor. Vi ser gärna att du är utbildad undersköterska, behandlingsassistent eller motsvarande, eller har erfarenhet av arbete inom vård och omsorg, psykiatri och/eller missbruksvård sedan tidigare. Detta är dock inget krav som vikarie då vi utöver utbildning lägger stor vikt vid personlig lämplighet, intresse och mognad. Du delar med dig av dina kunskaper och erfarenheter till dina kollegor och ser som självklart att bidra till ett positivt arbetsklimat. I övrigt har du körkort, god datorvana samt goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift. Du behöver också kunna lämna in 2 olika registerutdrag från polisen där domar 5 år tillbaka i tiden tas i beaktande. Till dig från oss... - Fortbildningstillfällen - Kollegial handledning - Förmånsportal med rabatter och förmåner - Kollektivavtal - Chefer och behandlingssamordnare nära dig i ditt jobb - Tydliga arbetssätt och rutiner - Genuina möten och erfarenheter som rustar dig för framtiden Inom Nytida är vi i ständig utveckling. Hos oss kan du växa som person samtidigt som du gör skillnad för andra. Vårt arbetssätt följer Nytidas ramverk för pedagogik, och vår kultur genomsyras av våra värderingar - respekt, ansvar, enkelhet och kunskap. Övrigt Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Anställningsform: Vikariat med timlön/månadslön och/eller särskild visstidsanställning Tillträdesdatum: Efter överenskommelse Sista ansökningsdag: Intervjuer görs löpande under våren. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta oss. Verksamhetschef: Elizabeth Axelsson Lilja, tel nr 0565-102 30 el 070-301 25 97 [email protected] Enhetschef: Petra Möörk, tel nr 0565-102 30 el 072-454 08 53 [email protected] Ansökan Om du vill veta mer om hur det är att jobba på Nytida så läs gärna mer och träffa några av våra medarbetare här (https://team.nytida.se/). Vi hoppas att du tycker att det låter spännande och att du är nyfiken på att veta mer om oss. Ansöker gör du genom att klicka på "Skicka ansökan" och fylla i dina uppgifter. Vi rekommenderar dig att söka så snart som möjligt då vi gör urval och intervjuer löpande. Välkommen med din ansökan! Nytida ger stöd till barn, unga och vuxna för hela livets behov inom funktionsnedsättning och psykosocial problematik. Vi erbjuder boende, daglig verksamhet, stöd till individ och familj samt skola på cirka 400 enheter runt om i landet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje persons livskvalitet och trygghet i fokus. Nytida ingår i företagsgruppen Ambea. www.nytida.se (http://www.nytida.se/)

18 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Brevbärare Sunne, Sommarvikariat

Vi hanterar mer än leveranser, vi hanterar mening. PostNord är Sveriges kanske mest kända varumärke - och vi finns överallt. Det finns en stark drivkraft och vilja att ta brevet eller paketet ända fram. Vi är länken mellan människor och företag, och har en ambition att genom vårt jobb göra vardagen enklare för alla i Sverige.   Du & Vi & Jobbet Som brevbärare är du pulsen i allt vi gör. Vi förändras med världen, men vårt samhällsuppdrag är detsamma idag som igår. Som sista länk i leveranskedjan är du en del av ett lagarbete och sammanhang där glädje och stolthet är vår kultur. Den här tjänsten är en tidsbegränsad anställning med en sysselsättningsgrad på 100%. Anställningen startar vecka 25 och pågår fram till vecka 33. Dina arbetstider kommer att vara förlagda på dagtid kl. 07.30-16, måndag till fredag med chans till förlängning. Du kommer att utgå från Norrgårdsgatan 12, Sunne.                                                                                                                           Vad du kommer att göra  - Sortera post - Dela ut brev, mindre paket, tidningar och reklam med cykel, elcykel, högerstyrd bil, elfordon, moped, eller gåvagn  - Planera och genomföra din arbetsdag på bästa sätt utifrån dagens rutt   Vem du är - Självgående: Du vet vad du ska göra, och du gör det. - Gillar att vara ute: Om väder och vind biter ifrån, så biter du ihop och tillbaka. - Ordningsam och punktlig: Ordning och reda är viktigt för att säkerställa en god leverans i rätt tid. - God kondition och rörlighet: Du är i rörelse under stora delar av dagen. - Flexibel: Även om du följer en rutt så händer det ibland oplanerade saker som du behöver agera på. - Du är unik: Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.   Vad du tar med dig - Vana att arbeta självständigt och i team - God servicekänsla - Svenska i tal och skrift - B-Körkort: Van att köra och trygg i trafiken - Gymnasieexamen   Varför vi finns PostNord är ett av Sveriges äldsta och största företag och vi har ett viktigt samhällsuppdrag, att säkerställa postservice till företag och privatpersoner i hela Sverige. Vi är i en ständig transformation och arbetar konsekvent med att utveckla både vårt erbjudande och våra medarbetare. Som den ledande leverantören av kommunikationslösningar till, från och inom Sverige förenklar vi vardagen för människor. Hos oss arbetar människor med olika bakgrund och erfarenheter och du blir en del av en arbetsplats som aktivt arbetar med mångfald. Vi är PostNord – ett fantastiskt företag att jobba och växa med. Läs mer på http://www.postnord.se.   Du ska må bra Vi är ett modernt kundorienterat företag som tänker lika mycket på våra anställda som på våra kunder. PostNord är en av Sveriges största arbetsplatser och erbjuder schyssta arbets- och tjänstepensionsvillkor, friskvårdsbidrag och personalförmåner genom vår egen personalstiftelse PostNord Plus. Hos oss finns det goda utvecklings- och karriärmöjligheter. Anställning sker enligt kollektivavtal.   Vad väntar du på? Du ansöker genom att klicka på ”Ansök” här i annonsen och bifoga ditt CV. Se till att ha betyg redo från gymnasiet alternativ från högre utbildning när du påbörjar ansökan, dessa ska laddas upp under "övriga filer" och är viktigt för att du ska kunna gå vidare i processen.  Om du har frågor om rekryteringsprocessen eller tjänsten, kontakta oss på mailto:[email protected]. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail.  Rekrytering för denna tjänst sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. För fackliga kontaktpersoner se https://www.postnord.com/sv/om-oss/karriar/fragor-och-svar/facklig-kontakt

18 mars 2024
Sista ansökan:
18 april 2024
Undersköterska natt inom hemtjänst

Sunne i Värmland är platsen där modet växer, livet är enkelt och allting är möjligt. Här finns ett rikt föreningsliv där du kan utöva dina intressen. På fem minuter tar du dig mellan spabesöket, shoppingen, skogspromenaden, teatern, badet, golfrundan, skidåkningen eller vad du nu väljer. Kommunen är känd för sina många arrangemang, sin berättartradition och ett varierat näringsliv med små och medelstora företag. Välkommen! Läs mer om Sunne på sunne.se Beskrivning Vård och omsorg söker vikarierande undersköterska till hemtjänst natt med placering hos kund. Arbetsuppgifter Som undersköterska hos oss ger du service och personlig omvårdnad i den enskildes hem. Arbetet innefattar också delegerade hälso- och sjukvårdsuppgifter. Vi vill att du har tydlig kundfokus och kan förhålla dig på ett sätt som är anpassat utifrån situationen. Att arbeta i hemtjänsten innebär stort eget ansvar och initiativförmåga. Vi lägger stor vikt vid bemötande, samarbetsförmåga, flexibilitet och ansvarstagande i kontakten med våra kunder. Kvalifikationer Vi söker dig som har en godkänd undersköterska/omvårdnadsutbildning enligt gymnasieskolan eller annan utbildning som bedöms likvärdig. Goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift är ett krav. Du skall ha vana att dokumentera.  Övrigt Arbetstid: nattjänstgöring. Tjänsten är ett vikariat till och med 2025-05-31 med eventuell möjlighet till förlängning. Intervjuer sker löpande under rekryteringsperioden och anställningsbeslut kan tas innan sista ansökningsdag. Sunne kommun tar emot ansökningar via länken i annonsen och meddelande om tjänsten ges via din inloggning i systemet. Vi undanber oss vänligt men bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

18 mars 2024
Sista ansökan:
31 mars 2024
Jobba Hemma

Sök jobbet som säljare på Rojdix för att jobba hemma! Pratar du flytande svenska & vill jobba hemma? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba hemma. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Garantilön & provision ∙ Jobba hemma/på våra kontor ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja & har jobbat med försäljning ∙ Har dator, internet & headset

15 mars 2024
Sista ansökan:
14 april 2024
AMV Group AB söker CFO

AMV Group AB bestående av bolagen AMV Equipment AB, Tunnel Support AB och Rönnaväg fastighet AB är en dotterkoncern till familjeägda norska AMV AS i Flekkefjord men anor från 1860. AMV är etablerad tillverkare och uthyrare av underjordsmaskiner med fokus på tunnel- och gruvindustrin. Bolaget erbjuder också konsulttjänster inom byggledning, projektledning, produktionsplanering, anbudshantering till stödfunktioner i olika former för entreprenör och byggherre. Koncernen omfattar ca 330 anställda i Norge och Sverige. CFO till AMV Group Vi är ett team av pragmatiska människor som strävar efter innovativa lösningar som underlättar vardagen för våra kunder och intressenter. Som CFO på AMV Group kommer du arbeta tillsammans med VD i de övriga bolagen samt moderbolaget i Norge, AMV AS. Du kommer ha helhetsansvaret för bolagets ekonomi och förväntas driva, utveckla och ansvara över ekonomiska processer. I rollen som CFO bistår du VD och styrelse med analyser, underlag och rapportering. Ansvarsområden Ledning av företagets finansiella strategi och planering Budgetering och prognostisering Finansiell rapportering och analys Riskhantering och compliance Stöd till VD för bolagen inom AMV Group med förberedelserna av månatliga, årliga finansiella planer, analyser, riskbedömningar och investeringar som möter hållbar utveckling av bolaget på kort och lång sikt. Hantering av internprissättning och skatteregler i relation till flödet av varor och tjänster till moderbolaget i Norge Vi tror du har följande bakgrund Relevant akademisk utbildning Goda kommunikationsfärdigheter verbalt och digitalt Goda kunskaper om controlling, redovisning, budget- och investeringsprocesser Strategisk analytiker med praktisk erfarenhet av BI-verktyg (Qlikview / Power BI) Affärsorienterad Placeringsort: Sunne, Värmland För mer information Henrik Gustavsson, CEO AMV Equipment AB 072 - 222 20 64 Ansökan Din CV och personligt brev skickar du senast 2024-04-19 [email protected].

15 mars 2024
Sista ansökan:
19 april 2024
Vårdlärare till Klarälvdalens Folkhögskola

Vi söker vårdlärare till vår undersköterskeutbildning. Hos oss får du möjligheten till ett stimulerande arbete i en inspirerande miljö tillsammans med engagerade kollegor. Din arbetsplats Klarälvdalens folkhögskolas enhet i Sunne är i fina moderna lokaler på Selmagården. Lokalerna invigdes i juni och är anpassade efter skolans verksamhet. Skolan deltar i ett Erasmusprojekt och möjligheter finns till praktik i Europa för deltagare och jobbskuggning för personal. Undersköterskekursen är också certifierad till Vård- och omsorgscollege. Verksamheten i Sunne har, förutom Undersköterskeutbildning, även Allmän kurs samt kursen Läsa och skriv noveller. Dina arbetsuppgifter Som vårdlärare kommer du att ha ett kursansvar och arbeta med det internationella inom kursen. I arbetet ingår dessutom planering och genomförande av lektioner. Du kommer att arbeta i ett arbetslag tillsammans med en lärare i medicin som arbetar 50%. Det finns tillgång till ett bra metodrum som används i kursen. Delar av verksamheten görs tillsammans med den personal som arbetar på Allmän kurs.  Dina kunskaper och kompetenser Vi söker dig som har vårdlärarutbildning eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Meriterande är erfarenhet av folkbildning och specialpedagogik. Vi ser att du är en kvalitetsmedveten person med god pedagogisk insikt. Du trivs med att arbeta tillsammans med andra såväl som självständigt och har gott omdöme. Anställningen börjar den 1 augusti. Vi önskar timanställa från 1 juni för att få överlämning av ordinarie personal som går i pension. Om oss Region Värmland är till för att alla som bor här ska må bra och för att vår region ska vara attraktiv och konkurrenskraftig. Vi gör skillnad inom hälso- och sjukvård, tandvård, kollektivtrafik, regional utveckling och kultur och bildning. Vi möter människor i livets största stunder och i alla de där vardagsögonblicken där emellan. Vår vision är livskvalitet i världsklass.  Vill du också jobba för alla i Värmland? Välkommen med din ansökan.  Läs mer påhttps://www.regionvarmland.se/regionvarmland/jobb-utbildning--forskning/jobba-med-oss och följ oss på sociala medier.  Övrigt I samband med eventuell anställning kan vi komma att be dig som sökande att lämna ett utdrag ur polisens belastningsregister. Inför anställning inom psykiatrisk vård, vård av funktionshindrade, vård av barn eller ungdomar gör arbetsgivaren en kontroll i polisens misstanke och belastningsregister. Ett utslag i detta register kan komma att påverka din möjlighet till anställning. Har du skyddad identitet och vill göra en ansökan ber vi dig att kontakta Rekryterings- och administrativa enheten HR via Regionens växel 010-831 50 00. Då får du hjälp att lämna in din ansökan utan att den hanteras i rekryteringsverktyget. Tänk på att endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Inför rekryteringsarbetet har Region Värmland tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

14 mars 2024
Sista ansökan:
4 april 2024
Enhetschef inom Gemensamma Försäkringsfrågor, Försäkringstillhörighet

Varje år fattar Försäkringskassan 24 miljoner beslut som påverkar människors liv och hela samhället. Vi betalar ut cirka 250 miljarder kronor varje år. Det är allas skattepengar vi har hand om. Det är ett stort ansvar. Därför sätter vi oss in i varje ärende, följer lagar och regler, informerar och vägleder, bryr oss och visar omtanke. Det är ett jobb för dig som vill vara med och ta ansvar. Välkommen till Försäkringskassan. Området Försäkringstillhörighet (FTH) har till uppdrag att utreda försäkringstillhörighet för personer som hamnar i gränsöverskridande situationer. Vi har ett inflöde på drygt 200 000 ärenden om året som vi arbetar med nationellt. Våra medarbetare sitter i Karlshamn, Karlstad, Malmö, Sunne och Visby. Nära ledarskap, produktionsstyrning, hållbar arbetsplats Som enhetschef är du den chef som befinner dig närmast medarbetarna och verksamheten. Du ansvarar för att leda och driva det dagliga arbetet utifrån avdelningens uppdrag och mål där den statliga värdegrunden genomsyrar ditt arbete. Genom ditt ledarskap förmedlar du tydliga förväntningar, följer upp mål och ger dina medarbetare rätt förutsättningar att ta sitt ansvar. Du har personalansvar såväl som resultat- och uppföljningsansvar för teamen i din enhet. Din enhet består av ca 20 medarbetare som arbetar som försäkringsutredare inom Försäkringstillhörighet och har sin placering i Sunne. Genom ett nära ledarskap skapar du den förutsägbarhet, trygghet och hållbarhet som är nödvändig för att medarbetarna ska kunna ta sitt ansvar samt möta behov av förändring. Du skapar förståelse för sammanhang, riktning och de målbilder avdelningen satt upp och tar fram de planer din verksamhet behöver. Som enhetschef är du ett stöd för områdeschefen och du ingår i områdets ledningsgrupp som består av ca 15 chefer och stödfunktioner där du bidrar med din kompetens och ditt engagemang. Du anpassar och utövar ditt ledarskap på ett sätt som skapar förutsättningar för medarbetarna att använda sitt omdöme och kompetens. Tjänsten innebär att du hanterar sekretessbelagda uppgifter vilket ställer höga krav på rätt hantering. Därför är det viktigt att du som ska arbeta hos oss har högt säkerhetsmedvetande. Det är ett jobb för dig som vill vara med och ta ansvar. Vi söker dig som • har högskoleexamen eller erfarenheter och kvalifikationer som kan prövas likvärdiga • har god ledarskapsförmåga • främjar andras professionella och personliga utveckling • arbetar för att nå mål och resultat, följer upp effekterna av egna och andras aktiviteter • har ett systematiskt arbetssätt • har god självkännedom och är stabil som person, främjar ett förtroendeskapande arbetsklimat • främjar ömsesidig dialog, är lyhörd och anpassar sin kommunikation efter behov och situation. Det är meriterande om du • har erfarenhet och/eller kunskap av operativt ledarskap i liknande verksamhet • har erfarenhet av produktionsstyrning av ärendehandläggning • har erfarenhet av coachande ledarskap och att leda i förändring • har erfarenhet av att planera din verksamhet i samarbete med chefskollegor på distans • har god förståelse för statlig verksamhet. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Övrigt En tillsvidareanställning, heltid, med tillträde enligt överenskommelse. Provanställning kan bli aktuellt. Försäkringskassan kan komma att göra viss ekonomisk personkontroll innan anställning. I den här rekryteringen kan arbetspsykologiska test användas som en del av urvalsarbetet. Vill du veta mer om Försäkringskassan som arbetsgivare? Besök fk.se/jobbahososs Kontaktpersoner Chef: Anna Lundquist, 010-114 15 48 (för frågor om tjänsten): HR-Specialist: Emil Jarengrim, [email protected] (för frågor om rekryteringsprocessen. Fackförbundet ST: Christel Lind, 010-114 01 67 eller Anna Hallström, 010-111 88 15. Saco-S: Cecilia Siren, 010-112 06 58. Seko: Johanna Grundström, 010-115 30 44. Ansökan Välkommen med din ansökan senast 1 april 2024. Ladda gärna upp dina examensbevis, betyg och intyg i samband med din ansökan. Har du skyddade personuppgifter kontaktar du den HR-specialist som finns namngiven i annonsen så får du hjälp med att skicka in din ansökan.

13 mars 2024
Sista ansökan:
1 april 2024
Personlig Assistent sökes för långtidsvikariat 87,5% samt sommarvikariat 8

God Assistans bedriver personlig assistans för kunder över hela Sverige. Vi är ett företag med stort hjärta och hög kompetens som brinner för det vi gör och har lång erfarenhet inom assistans. Att värna om våra medarbetare och förenkla tillvaron för våra kunder är kärnan i vår verksamhet som kännetecknas av personligt bemötande, hög tillgänglighet och snabb service. Läs gärna mer om oss på vår hemsida: www.godassistans.se . Vi söker en engagerad och ansvarsfull kvinna för att bli en viktig del av vårt team och stödja en kvinna i 60-årsåldern som behöver personlig assistans på grund av en fallolycka. Den sökande bör vara en självständig och empatisk individ, med erfarenhet av att arbeta med personer med funktionsnedsättning. Kvinnan bor i Munkfors. Arbetsuppgifter: * Personlig omsorg, inklusive hjälp med förflyttningar och hygienrutiner. * Daglig såromläggning och medicinhjälp. * Städning och underhåll av bostadsområdet. * Matlagning och inköp i enlighet med de individuella behoven. * Aktiv deltagande och stöd vid olika aktiviteter. Kvalifikationer: * Ålder 25 år och äldre. * Kvinna. * Körkort är meriterande. * Tidigare erfarenhet av arbete som personlig assistent eller inom vård och omsorg. Personliga egenskaper: * Empatisk och lyhörd för individuella behov. * Förmåga att arbeta självständigt och ta egna initiativ. * Respektfull och professionell attityd. * God kommunikationsförmåga. Anställningsvillkor: * Vikariat med omedelbar start. * Varaktighet: Månaderna framöver. * Arbetstid: Dygnspass med viss jour på natten. Vi ser fram emot din ansökan och önskar att du inkluderar en kort presentation av dig själv, dina erfarenheter och motiv för att söka tjänsten. Vänligen skicka din ansökan så snart som möjligt till. Vi värdesätter mångfald och jämställdhet på arbetsplatsen och uppmanar kvinnor att söka denna position. Tack för ditt intresse! Övrigt: God assistans månar om sina assistenter, har kollektivavtal och erbjuder friskvårdsbidrag på upp till 4000:- /år.

11 mars 2024
Sista ansökan:
10 april 2024